Χριστιανοφοβικὸς ρατσισμός - Ἐμπαίζει τὸν Χριστὸ ἕνας κωμικὸς ποὺ ὑποτίθεται ὅτι μάχεται γιὰ τὰ Τέμπη - ἐνῷ πολλὲς οἰκογένειες θυμάτων στηρίζονται στὸν Θεό!
Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης
Ἀφοῦ στὴ χώρα μας ἐξακολουθοῦν νὰ προστατεύονται ὅλες ἡ θρησκεῖες πλὴν τοῦ χριστιανισμοῦ, οἱ βλάσφημοι συνεχίζουν νὰ κάνουν ἀνενόχλητοι τὸ χυδαῖο ἔργο τους: Νὰ προσβάλλουν ἀνοιχτὰ τὸ θρησκευτικὸ αἴσθημα τῶν χριστιανῶν, ἀναζητῶντας κέρδη μὲ τὴ χυδαιότητά τους.
Ἔτσι ὁ Χριστόφορος Ζαραλίκος, «stand up» κωμικὸς καὶ γνωστὸς Youtuber, ἐμφανίζεται στὴν ἀφίσα τῶν παραστάσεών του ὡς καρικατούρα τοῦ Χριστοῦ, φορῶντας ἀγκάθινο στεφάνι στὸ κεφάλι καὶ ἔχοντας ριγμένο πάνω του ἕναν κόκκινο χιτῶνα. Χλευάζοντας τὰ πληγωμένα χέρια τοῦ σταυρωμένου Χριστοῦ, στὰ... ἀνοιχτὰ χέρια τοῦ Ζαραλίκου ὑπάρχουν τρύπια... εἰκοσάευρα.
Ἡ παράσταση τοῦ Ζαραλίκου ὀνομάζεται: «Κι ἐγὼ ὑπάλληλος εἶμαι» καὶ παίζεται σὲ διάφορες πόλεις τῆς Ἑλλάδας. Οἱ ἰδεολογικὲς θέσεις τοῦ Ζαραλίκου εἶναι γνωστές, ὅπως γνωστὸ εἶναι καὶ τὸ μόνιμο κόμπλεξ του μὲ τὸν Χριστιανισμὸ καὶ τὸν συντηρητισμό. Ἂν θέλαμε νὰ περιγράψουμε μὲ λίγα λόγια τὶς παραστάσεις του, εἶναι ἕνας καταιγισμὸς βωμολοχίας τῆς ὑπόγας, μὲ ὀλίγον τι ἀπὸ παράσταση. Χυδαῖες λέξεις, κρύο χιοῦμορ, ἀσταμάτητες σεξουαλικὲς ἀναφορές, woke σαλιάρισμα, μηδενισμὸς καὶ χλευασμὸς στὰ θεῖα, εἶναι ἡ μόνιμη συνταγὴ «κωμωδίας» ἑνὸς κωμικοῦ ποὺ πασχίζει νὰ φτάσει ἀκόμα καὶ τὴ μετριότητα.
Οἱ μόνοι «πόντοι» ποὺ κάποιοι ἀποδίδουν στὸν Ζαραλίκο, εἶναι ὅτι καταφέρεται ἐδῶ καὶ καιρὸ ἐναντίον τῆς συγκάλυψης στὰ Τέμπη, κι ἔτσι ἔχει καταφέρει νὰ κερδίσει τὴ συμπάθεια κάποιων ποὺ δὲν ἔχουν πάρει εἴδηση τὶς ἀντιχριστιανικὲς ἐμμονές του. Ἔχουμε γράψει καὶ ἄλλες φορὲς ἀπὸ ἐδῶ, ὅτι ἡ βλασφημία εἶναι τὸ τελευταῖο καταφύγιο τοῦ ἀτάλαντου. Ὅ,τι δὲν μπορεῖς νὰ καταφέρεις μὲ τὸ μπόϊ τοῦ ταλέντου σου, τὸ προσθέτεις μὲ μιὰ χυδαία πρόκληση ποὺ θὰ τραβήξει πάνω σου τὰ βλέμματα (καὶ τὰ εἰσιτήρια) ποὺ δὲν κατάφερες νὰ τραβήξεις μὲ τὴ δουλειά σου.
Ἡ βλασφημία ἔχει γίνει στὶς μέρες μας διαβατήριο ἐπιτυχίας γιὰ τὸν ἀποτυχημένο. Καὶ ὄχι, στὸν παρακμιακὸ καιρό μας δὲν εἶναι ἀπόλυτο κριτήριο γιὰ τὴν ἱκανότητα κάποιου, οὔτε τὰ εἰσιτήρια ποὺ κόβει, οὔτε τὰ views ποὺ παίρνει. Ὅπως καὶ δὲν εἶναι τεκμήριο ἀξιοσύνης τὸ 41% γιὰ μιὰ κυβέρνηση.
Στὴν προχειροφτιαγμένη ἀφίσα τοῦ Ζαραλίκου δὲν ὑπάρχει καμία ἔμπνευση, κανένα λογικὸ νόημα, καμία «δήλωση». Εἶναι ἁπλᾶ μιὰ βλάσφημη καὶ φρικτὰ προβλέψιμη σαχλαμάρα. Ποὺ ἔχουμε δεῖ ἄπειρες παραλλαγές της ἀπὸ ἀναρίθμητους κρετίνους τοῦ θεάματος. Οἱ ὁποῖοι ἔχουν τὴ φαντασίωση ὅτι πολεμοῦν τό... σύστημα, ὄντας φωτοτυπίες τοῦ ἴδιου καὶ τοῦ ἴδιου κρετινισμοῦ, ποὺ προωθεῖ τὸ ἴδιο τὸ σύστημα.
Ὁ Ζαραλίκος ὑποτίθεται ὅτι σιχαίνεται τὸν ρατσισμό, ἐνῷ παράλληλα εἶναι «κωμικὸς» ἰνστρούχτορας τοῦ ρατσισμοῦ ἐναντίον τῶν χριστιανῶν. Ἕνας χριστιανοφοβικὸς ποὺ ἐμπορεύεται τὴν ἀσυδοσία τοῦ θεάματος καὶ καπηλεύεται τὴν ἀνεκτικότητα τοῦ χριστιανισμοῦ. Ἐὰν ἡ σάτιρα τοῦ Ζαραλίκου εἶναι ἀμερόληπτη, καὶ ἂν δὲν δυναστεύει τὸ μακρόθυμο πνεῦμα τῆς Ὀρθοδοξίας, τότε θὰ θέλαμε νὰ δοῦμε ἂν μπορεῖ νὰ κάνει καρικατοῦρες ἄλλων «θεῶν» ἀπὸ θρησκεῖες ποὺ κάνουν ἁμάξια νά... ζωντανεύουν καὶ νὰ πέφτουν πάνω σὲ πλήθη σκορπῶντας τὸν θάνατο.
Ἀλλὰ ἔτσι εἶναι αὐτά. Τὸ χαρτζιλίκι νὰ βγαίνει μὲ ὅτι εἶναι πιὸ καλόβολο. Πιὸ ἐκτεθειμένο. Πιὸ στοχοποιημένο. Πιὸ ἐπικοινωνιακὰ εὐάλωτο. Τραμπουκισμὸς στοὺς εἰρηνοποιούς. Καὶ αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος ὑποτίθεται ὅτι μάχεται γιὰ τὰ δίκαια τῶν οἰκογενειῶν ποὺ ἔχασαν τοὺς ἀγαπημένους τους στὰ Τέμπη. Καταγγέλλει τὴν αὐθαιρεσία τοῦ κράτους, ἕνας κωμικὸς ποὺ προσβάλλει τὸν Θεὸ τῶν συμπολιτῶν του μὲ τὴ δική του αὐθαιρεσία. Καταγγέλλει τὸ κατεστημένο τῆς διαφθορᾶς, ἕνας κωμικὸς ποὺ διαφθείρει τὸν σεβασμὸ στὴν ἄλλη ἄποψη. Καταγγέλλει τὴ συγκάλυψη, ἐκεῖνος ποὺ χρησιμοποιεῖ τὴ βιομηχανία τοῦ θεάματος γιὰ νὰ συγκαλύψει τὴν ὕβρη του.
Ἔτσι ὁ Χριστόφορος Ζαραλίκος, «stand up» κωμικὸς καὶ γνωστὸς Youtuber, ἐμφανίζεται στὴν ἀφίσα τῶν παραστάσεών του ὡς καρικατούρα τοῦ Χριστοῦ, φορῶντας ἀγκάθινο στεφάνι στὸ κεφάλι καὶ ἔχοντας ριγμένο πάνω του ἕναν κόκκινο χιτῶνα. Χλευάζοντας τὰ πληγωμένα χέρια τοῦ σταυρωμένου Χριστοῦ, στὰ... ἀνοιχτὰ χέρια τοῦ Ζαραλίκου ὑπάρχουν τρύπια... εἰκοσάευρα.
Ἡ παράσταση τοῦ Ζαραλίκου ὀνομάζεται: «Κι ἐγὼ ὑπάλληλος εἶμαι» καὶ παίζεται σὲ διάφορες πόλεις τῆς Ἑλλάδας. Οἱ ἰδεολογικὲς θέσεις τοῦ Ζαραλίκου εἶναι γνωστές, ὅπως γνωστὸ εἶναι καὶ τὸ μόνιμο κόμπλεξ του μὲ τὸν Χριστιανισμὸ καὶ τὸν συντηρητισμό. Ἂν θέλαμε νὰ περιγράψουμε μὲ λίγα λόγια τὶς παραστάσεις του, εἶναι ἕνας καταιγισμὸς βωμολοχίας τῆς ὑπόγας, μὲ ὀλίγον τι ἀπὸ παράσταση. Χυδαῖες λέξεις, κρύο χιοῦμορ, ἀσταμάτητες σεξουαλικὲς ἀναφορές, woke σαλιάρισμα, μηδενισμὸς καὶ χλευασμὸς στὰ θεῖα, εἶναι ἡ μόνιμη συνταγὴ «κωμωδίας» ἑνὸς κωμικοῦ ποὺ πασχίζει νὰ φτάσει ἀκόμα καὶ τὴ μετριότητα.
Οἱ μόνοι «πόντοι» ποὺ κάποιοι ἀποδίδουν στὸν Ζαραλίκο, εἶναι ὅτι καταφέρεται ἐδῶ καὶ καιρὸ ἐναντίον τῆς συγκάλυψης στὰ Τέμπη, κι ἔτσι ἔχει καταφέρει νὰ κερδίσει τὴ συμπάθεια κάποιων ποὺ δὲν ἔχουν πάρει εἴδηση τὶς ἀντιχριστιανικὲς ἐμμονές του. Ἔχουμε γράψει καὶ ἄλλες φορὲς ἀπὸ ἐδῶ, ὅτι ἡ βλασφημία εἶναι τὸ τελευταῖο καταφύγιο τοῦ ἀτάλαντου. Ὅ,τι δὲν μπορεῖς νὰ καταφέρεις μὲ τὸ μπόϊ τοῦ ταλέντου σου, τὸ προσθέτεις μὲ μιὰ χυδαία πρόκληση ποὺ θὰ τραβήξει πάνω σου τὰ βλέμματα (καὶ τὰ εἰσιτήρια) ποὺ δὲν κατάφερες νὰ τραβήξεις μὲ τὴ δουλειά σου.
Ἡ βλασφημία ἔχει γίνει στὶς μέρες μας διαβατήριο ἐπιτυχίας γιὰ τὸν ἀποτυχημένο. Καὶ ὄχι, στὸν παρακμιακὸ καιρό μας δὲν εἶναι ἀπόλυτο κριτήριο γιὰ τὴν ἱκανότητα κάποιου, οὔτε τὰ εἰσιτήρια ποὺ κόβει, οὔτε τὰ views ποὺ παίρνει. Ὅπως καὶ δὲν εἶναι τεκμήριο ἀξιοσύνης τὸ 41% γιὰ μιὰ κυβέρνηση.
Στὴν προχειροφτιαγμένη ἀφίσα τοῦ Ζαραλίκου δὲν ὑπάρχει καμία ἔμπνευση, κανένα λογικὸ νόημα, καμία «δήλωση». Εἶναι ἁπλᾶ μιὰ βλάσφημη καὶ φρικτὰ προβλέψιμη σαχλαμάρα. Ποὺ ἔχουμε δεῖ ἄπειρες παραλλαγές της ἀπὸ ἀναρίθμητους κρετίνους τοῦ θεάματος. Οἱ ὁποῖοι ἔχουν τὴ φαντασίωση ὅτι πολεμοῦν τό... σύστημα, ὄντας φωτοτυπίες τοῦ ἴδιου καὶ τοῦ ἴδιου κρετινισμοῦ, ποὺ προωθεῖ τὸ ἴδιο τὸ σύστημα.
Ὁ Ζαραλίκος ὑποτίθεται ὅτι σιχαίνεται τὸν ρατσισμό, ἐνῷ παράλληλα εἶναι «κωμικὸς» ἰνστρούχτορας τοῦ ρατσισμοῦ ἐναντίον τῶν χριστιανῶν. Ἕνας χριστιανοφοβικὸς ποὺ ἐμπορεύεται τὴν ἀσυδοσία τοῦ θεάματος καὶ καπηλεύεται τὴν ἀνεκτικότητα τοῦ χριστιανισμοῦ. Ἐὰν ἡ σάτιρα τοῦ Ζαραλίκου εἶναι ἀμερόληπτη, καὶ ἂν δὲν δυναστεύει τὸ μακρόθυμο πνεῦμα τῆς Ὀρθοδοξίας, τότε θὰ θέλαμε νὰ δοῦμε ἂν μπορεῖ νὰ κάνει καρικατοῦρες ἄλλων «θεῶν» ἀπὸ θρησκεῖες ποὺ κάνουν ἁμάξια νά... ζωντανεύουν καὶ νὰ πέφτουν πάνω σὲ πλήθη σκορπῶντας τὸν θάνατο.
Ἀλλὰ ἔτσι εἶναι αὐτά. Τὸ χαρτζιλίκι νὰ βγαίνει μὲ ὅτι εἶναι πιὸ καλόβολο. Πιὸ ἐκτεθειμένο. Πιὸ στοχοποιημένο. Πιὸ ἐπικοινωνιακὰ εὐάλωτο. Τραμπουκισμὸς στοὺς εἰρηνοποιούς. Καὶ αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος ὑποτίθεται ὅτι μάχεται γιὰ τὰ δίκαια τῶν οἰκογενειῶν ποὺ ἔχασαν τοὺς ἀγαπημένους τους στὰ Τέμπη. Καταγγέλλει τὴν αὐθαιρεσία τοῦ κράτους, ἕνας κωμικὸς ποὺ προσβάλλει τὸν Θεὸ τῶν συμπολιτῶν του μὲ τὴ δική του αὐθαιρεσία. Καταγγέλλει τὸ κατεστημένο τῆς διαφθορᾶς, ἕνας κωμικὸς ποὺ διαφθείρει τὸν σεβασμὸ στὴν ἄλλη ἄποψη. Καταγγέλλει τὴ συγκάλυψη, ἐκεῖνος ποὺ χρησιμοποιεῖ τὴ βιομηχανία τοῦ θεάματος γιὰ νὰ συγκαλύψει τὴν ὕβρη του.
Δὲν τὸν νοιάζει οὔτε ἡ πίστη τῶν οἰκογενειῶν ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὰ Τέμπη
Καὶ δὲν ἐνδιαφέρει κἂν τὸν Ζαραλίκο ὅτι πολλοὶ ἄνθρωποι ἀπὸ τὶς χαροκαμένες οἰκογένειες πιστεύουν στὸν Χριστὸ καὶ τὸν ὁμολογοῦν σὰν στήριγμά τους σὲ αὐτὸν τὸν ἄνισο ἀγῶνα. Ὅπως τὸ ἔχει κάνει ἡ Μαρία Καρυστιανοῦ, ὅπως τὸ κάνει ἡ οἰκογένεια τοῦ Γεράσιμου ποὺ παλεύει νὰ ξυπνήσει ἀπὸ τὸ κῶμα ἢ ἡ οἰκογένεια τοῦ Κυπριανοῦ. Καὶ πολλοὶ ἀκόμη.
Οὔτε κἂν αὐτοὺς δὲν σέβεται ὁ Ζαραλίκος. Στὸ σκουριασμένο μυαλό του νομίζει ὅτι ὁ χλευασμὸς τῆς πίστης καὶ ὁ κοινωνικὸς ἀγῶνας γιὰ δικαιοσύνη εἶναι ἀσύνδετα πράγματα ποὺ μποροῦν νὰ συνυπάρχουν. Τέτοιο σκοτάδι κουβαλᾶ στὴ διάνοια. Σὲ ἕναν ἀγῶνα γιὰ δικαίωση ποὺ κανεὶς δὲν περισσεύει καὶ κανεὶς δὲν πρέπει νὰ χωρίζει μὲ ἰδεολογικὲς ταμπέλες, ὁ Ζαραλίκος κατακερματίζει τὸν λαὸ μὲ τὰ μικρόψυχα κολλήματά του.
Τὸ μόνο πρᾶγμα ποὺ μπορεῖ νὰ βγάλει κάποιο νόημα στὴν ἄθλια ἀφίσα τοῦ Ζαραλίκου εἶναι τὰ εἰκοσάευρα στὰ χέρια του. Αὐτὸ τὸ ποσὸ μπορεῖ νὰ καλύψει τὸ εἰσιτήριο τῆς ἀξιοθρήνητης παράστασής του. Νὰ τὰ χαίρεται τὰ ἐπιπλέον εἰκοσάευρα ποὺ θὰ τοῦ ἐξασφαλίσει ἡ καρναβαλική του ἐνσταντανέ. Δυστυχῶς γι’ αὐτὸν ὅμως, δὲν ἀρκοῦν τὰ ἔξτρα εἰκοσάευρα γιὰ νὰ ξεχωρίσει ἀπὸ τοὺς κλώνους τῆς παρακμῆς ποὺ ζητιανεύουν προσοχὴ μὲ τὴν ἀμφίεση τοῦ Χριστοῦ. Ὅλους αὐτοὺς τοὺς κλώνους τοὺς ἔχει ξεβράσει ἡ ἱστορία. Τὸ πιὸ θλιβερὸ ἀπ’ ὅλα, νὰ χλευάζει τὸν Χριστὸ ἕνας ἄνθρωπος ποὺ ὀνομάζεται Χριστόφορος...
Οὔτε κἂν αὐτοὺς δὲν σέβεται ὁ Ζαραλίκος. Στὸ σκουριασμένο μυαλό του νομίζει ὅτι ὁ χλευασμὸς τῆς πίστης καὶ ὁ κοινωνικὸς ἀγῶνας γιὰ δικαιοσύνη εἶναι ἀσύνδετα πράγματα ποὺ μποροῦν νὰ συνυπάρχουν. Τέτοιο σκοτάδι κουβαλᾶ στὴ διάνοια. Σὲ ἕναν ἀγῶνα γιὰ δικαίωση ποὺ κανεὶς δὲν περισσεύει καὶ κανεὶς δὲν πρέπει νὰ χωρίζει μὲ ἰδεολογικὲς ταμπέλες, ὁ Ζαραλίκος κατακερματίζει τὸν λαὸ μὲ τὰ μικρόψυχα κολλήματά του.
Τὸ μόνο πρᾶγμα ποὺ μπορεῖ νὰ βγάλει κάποιο νόημα στὴν ἄθλια ἀφίσα τοῦ Ζαραλίκου εἶναι τὰ εἰκοσάευρα στὰ χέρια του. Αὐτὸ τὸ ποσὸ μπορεῖ νὰ καλύψει τὸ εἰσιτήριο τῆς ἀξιοθρήνητης παράστασής του. Νὰ τὰ χαίρεται τὰ ἐπιπλέον εἰκοσάευρα ποὺ θὰ τοῦ ἐξασφαλίσει ἡ καρναβαλική του ἐνσταντανέ. Δυστυχῶς γι’ αὐτὸν ὅμως, δὲν ἀρκοῦν τὰ ἔξτρα εἰκοσάευρα γιὰ νὰ ξεχωρίσει ἀπὸ τοὺς κλώνους τῆς παρακμῆς ποὺ ζητιανεύουν προσοχὴ μὲ τὴν ἀμφίεση τοῦ Χριστοῦ. Ὅλους αὐτοὺς τοὺς κλώνους τοὺς ἔχει ξεβράσει ἡ ἱστορία. Τὸ πιὸ θλιβερὸ ἀπ’ ὅλα, νὰ χλευάζει τὸν Χριστὸ ἕνας ἄνθρωπος ποὺ ὀνομάζεται Χριστόφορος...
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΒΛΑΣΦΗΜΙΚΟ ΝΟΜΟ!
Ο αρχιεπίσκοπος ακούει? Τι ακούει? Δε βλέπει? Με πιους είναι?Ο αχρηστος αεργος ηθοποιος παιρνει εργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εποχή της αδιαφορίας όλα και όλοι επιτρέπονται. Ακόμα και αυτοί που προσβάλουν τα ιερά και τα όσια ενός λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τους νοιάζει, γιατί δεν έχουν καμία νομική συνέπεια για την αθλια προσβολή τους. Οι " καλιτέχνες" της πλάκας.
Να τον φτύνουμε νοερά και φυσικά, όπου σταθεί και βρεθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΤΩΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΟΥΤΕ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ και ΠΟΙΗΤΟΥ ΤΗΣ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΤΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστός Χριστιανός Ορθόδοξος
Και εσύ που έγραψες το άρθρο και εσύ που απαντάς από κάτω και εγώ και εσείς που τα διαβάζουμε ας ξεβολευτούμε, πάμε για διαμαρτυρία στους δρόμους και στο θέατρο. Εμπρός, φτάνουν τα λόγια !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή