Τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας (;) τῆς Ἑλλάδος παραπαίει, ἔχοντας ὡς πρώτιστο μέλημά του τὴν κατατρομοκράτηση τῶν ἐκπαιδευτικῶν καὶ τὴν προώθηση τῆς woke ἀτζέντας.
Κρίσιμα ἐρωτήματα πρὸς τὸν Ὑπουργό:
Κρίσιμα ἐρωτήματα πρὸς τὸν Ὑπουργό:
- Ἐφόσον οἱ Τρεῖς Ἱεράρχες (ὁ Χρυσόστομος ἰδίως ἔγραψε τὴν Θ. Λειτουργία) εἶναι προστάτες τῆς Ἑλληνικῆς Παιδείας πῶς γίνεται νὰ λογοκρίνονται τὰ λόγια τους;
- Πόσο συνταγματικὰ κατοχυρωμένο εἶναι νὰ ἀποκλείεται ἡ ἄποψη τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας γιὰ τὸ ἐν λόγῳ θέμα; Ὑφίστανται τέτοιες ἐξοντωτικὲς ποινὲς στοὺς ἐκπαιδευτικοὺς ποὺ διδάσκουν τὴν μουσουλμανικὴ θρησκεία στὰ μειονοτικὰ Σχολεῖα τῆς Θράκης;
- Τί συνέπειες ὑπέστη ἡ ἐκπαιδευτικὸς ποὺ προέβαλε τὰ «Ἀγόρια στὸ ντούζ»; Ἢ ὅσοι διέθεσαν Σχολικὴ Μονάδα γιὰ ἀφήγηση παραμυθιῶν...