Ἀπάντηση τοῦ Γέροντος Νεκταρίου Μουλατσιώτη στὴν ἀνακοίνωση τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐσωτερικῶν κ. Ραγκούση γιὰ τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη.
Δηλώσεις Ὑπουργοῦ Ἐσωτερικῶν κ. Ραγκούση
Ο κ. Ραγκούσης αναφερομενος στὴν κάρτα τοῦ πολίτη εἶπε ὅτι αὐτὴ δὲν θὰ περιέχει ὅλα τὰ στοιχεῖα τῶν κατόχων ἀλλὰ τὰ «κλειδιὰ» θὰ ἀνοίγουν τὰ ἠλεκτρονικὰ δεδομένα τοῦ δημοσίου, θὰ περιέχει τὸν ἀριθμὸ κτηματολογίου, τὸ ΑΦΜ, τὸν ΑΜΚΑ καὶ τὸ δελτίο ταυτότητας τὸ ὁποῖο καὶ θὰ ὑποκαταστήσει.
Πρόσθεσε ὅτι σὲ αὐτὴ τὴν κάρτα θὰ ἐνσωματωθοῦν καὶ ἄλλες κάρτες, ἀλλὰ ἐπισήμανε ὅτι θὰ προστατευτοῦν πλήρως τὰ προσωπικὰ δεδομένα καὶ ὅτι τὸ ὑπουργεῖο ἐσωτερικῶν θὰ ἀκολουθήσει ὅλες τὶς συστάσεις τῆς ἁρμόδιας ἀνεξάρτητης ἀρχῆς.
Τρίκορφο 4/1/2011
Ἡ Συνθήκη Schengen ὅπως ἀπὸ τὸ 1997 ἔχουμε ἀναφέρει γραπτῶς πρὸς τὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ ἐπανέλαβε καὶ ὁ ἀξιότιμος Καθηγητὴς κ. Τσελεγγίδης, ἀποτελεῖ ἕνα νομοθέτημα ποὺ γιὰ πρώτη φορὰ νομιμοποιεῖ τὴν ἠλεκτρονικὴ παρακολούθηση τῶν...
πολιτῶν. Στα ἄρθρα τῆς 92 κ.ἐξ. ὁρίζεται ὡς σύστημα πληροφοριῶν Schengen ποὺ θεσπίζεται γιὰ τὴν πρόληψη τῶν ἀπειλῶν κατὰ τῆς ἐθνικῆς ἀσφαλείας, τῆς δημόσιας τάξης καὶ γιὰ τὴν καταστολὴ ποινικῶν παραβάσεων τῶν μελῶν τῆς Συνθήκης. Καὶ ἐνῶ στὸ νομοθέτημα ὑπάρχουν ὅλες οἱ πτυχὲς τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ἐλέγχου, τῆς διατηρήσεως ἀρχείων κ.λ.π., ἀπουσιάζει προκλητικὰ ἀπὸ τὴ Συνθήκη αὐτὴ ὁ τρόπος ἐφαρμογῆς της. Δηλαδὴ μὲ ποιὸν τρόπο ἢ μὲ ποιὸ σύστημα θὰ γίνεται ἡ ἠλεκτρονικὴ συλλογὴ τῶν δεδομένων τῶν πολιτῶν στὴν ἀρχικὴ καὶ στὴν τελικὴ φάση (θὰ ἀρχίσει λ.χ. μὲ τὴν κάρτα, γιὰ νὰ συνεχίσει μὲ τὴν ἐμφύτευση μικροτσὶπ καὶ τελικῶς μὲ τὸ χάραγμα;).Ὑποστηρίζεται ἐπίσης ἐσφαλμένως καὶ καθησυχαστικά, ὅτι ὅσα ἀφοροῦν τὴ συλλογή, ἐπεξεργασία καὶ διάδοση πληροφοριῶν τοῦ πολίτη γίνονται, ἀφοῦ προηγουμένως ἔχει θεσπιστεῖ ὁ Ἐθνικὸς Νόμος 2472/97, περὶ προστασίας τῶν προσωπικῶν δεδομένων, ὁ ὁποῖος ἔγινε στὸ πλαίσιο τῆς προστασίας τοῦ πολίτη ἀπὸ τοὺς κινδύνους ποὺ ἐνέχει τὸ νομοθέτημα τῆς Συνθήκης Schengen.
Ἐδῶ ὅμως ἀκριβῶς εἶναι ἡ ἐξαπάτηση τοῦ πολίτη. Καὶ τοῦτο, γιατί ἡ Συνθήκη Schengen ἀνήκει στὸ Πρωτογενὲς Δίκαιο, δηλαδὴ στὸ Εὐρωπαϊκὸ Δίκαιο, ἐνῶ ὁ Νόμος 2472/97 ἀνήκει στὸ Ἐθνικὸ Δίκαιο καὶ μάλιστα στὸ τριτογενές. Συνεπῶς, ἕνα τριτογενὲς Δίκαιο δὲν μπορεῖ νὰ ὑπερισχύσει τοῦ πρωτογενοῦς. Άρα ἡ Εὐρώπη ἀνὰ πάσα στιγμὴ μπορεῖ νὰ ζητήσει ὁποιαδήποτε πληροφορία θέλει γιὰ τοὺς πολίτες τῆς Ἑλλάδος, χωρὶς ἡ Ἑλλάδα νὰ μπορεῖ νὰ ἀρνηθεῖ, ἀφοῦ ἔχει ὑπογράψει τὴν Συνθήκη τοῦ Σένγκεν, ἡ ὁποία ὑπερτερεῖ τοῦ Νόμου 2472/97 περὶ προστασίας προσωπικῶν δεδομένων. Άρα ἡ ἑλληνικὴ πολιτεία θὰ ἀναγκαστεῖ νὰ ἐφαρμόσει τὴν Συνθήκη Σένγκεν δίνοντας ἀνὰ πάσα στιγμὴ ὅλα τὰ στοιχεῖα μας, ἂν τὰ ζητήσει ἡ Ἑνωμένη Εὐρώπη.
Κύριε Ραγκούση,
Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ παραμυθιάζετε τὸν κόσμο περὶ ἀσφάλειας τῆς κάρτας καὶ τῶν προσωπικῶν δεδομένων, ὅταν ἤδη στὴν Γερμανία, χάκερς ἔσπασαν τοὺς κωδικοὺς τῶν καρτῶν καὶ εἶδαν τὶς πληροφορίες ποῦ περιέχουν οἱ κάρτες;
Μὲ τί κόστος, ἐν μέσω οἰκονομικῆς κρίσης, θὰ προωθήσετε τὸ νέο αὐτὸ εὐάλωτο στὴν πραγματικότητα σύστημα, ὅταν στὴν Γερμανία τὸ Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν ξόδεψε 24.000.000 ευρώ;
Τέλος μᾶς γεννᾶται εὔλογα τὸ ἐρώτημα: Γιατί τὸ περιεχόμενο τοῦ Νόμου 2472/97 δὲν ἐνσωματώθηκε στὴ Συνθήκη Schengen, ὥστε νὰ ἔχει κύρος πρωτογενοῦς Δικαίου; Ας μὴ μᾶς λέτε, λοιπόν, ὅτι ὁ Νόμος 2472/97 ἔγινε γιὰ νὰ προστατεύσει τὸν πολίτη ἀπὸ κινδύνους τῆς Συνθήκης Schengen. Και συνεπῶς δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ προωθοῦν συστήματα ἠλεκτρονικῆς συλλογῆς δεδομένων χωρὶς νὰ ὑφίσταται νόμος προστασίας τοῦ πολίτη ποὺ νὰ ἐκπηγάζει ἀπὸ τὸ Πρωτογενὲς Δίκαιο καὶ ὅτι τὰ στοιχεῖα μας θὰ εἶναι προστατευμένα, διότι ψεύδεστε ἀσυστόλως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου