Χαιρετισμὸς τοῦ Καθηγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Καρακάλλου Ἁγίου Ὅρους στὴν ἐκδήλωση τῆς ΕΞΟΔΟΥ στὴ Θεσσαλονίκη
Μὲ πολλὴ χαρὰ καὶ ἐνθουσιασμὸ χαιρετίζομεν τὴν ἐκδήλωσιν τῆς Πανελληνίας Κινήσεως κατὰ τοῦ Ψηφιακοῦ Ὁλοκληρωτισμοῦ «ΕΞΟΔΟΣ» καὶ ἐνθέρμως συγχαίρομεν τοὺς διοργανωτὰς τῆς ἐκδηλώσεως αὐτῆς.
Μὲ πόνο ψυχῆς παρακολουθοῦμεν τὴν προώθησιν τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων καὶ γενικῶς τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως.
Βεβαίως, διὰ τοὺς πιστοὺς τὸ ζήτημα τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ τῶν συναφῶν θεμάτων, πρωτίστως ἔχει ἐσχατολογικὴν προέκτασιν, σύμφωνα μὲ ὅσα γράφει ἡ Ἱερὰ Ἀποκάλυψις καὶ ὅσα λέγουν οἱ παλαιότεροι καὶ νεώτεροι Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας.
Παράλληλα ὅμως ἔχει καὶ ἄλλες ἀνθρωπολογικὲς διαστάσεις, ποὺ ἐνδιαφέρουν ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, ἀνεξαρτήτως θρησκευτικῶν πεποιθήσεων.
Ἡ ἀριθμοποίησις τοῦ «προσώπου», τοῦ «κατ’ εἰκόνα Θεοῦ» πλασθέντος ἀνθρώπου, ἀντιβαίνει στὴν χριστιανικὴν ἀνθρωπολογίαν. Ὁ ὁλοκληρωτισμὸς... τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως προσκρούει στὸ θεῖον δῶρον τῆς ἐλευθερίας. Συνάμα ἀπορρέουν καὶ πλεῖστες ἄλλες ἀρνητικὲς συνέπειες διὰ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα.
Ὡς πιστοὶ χριστιανοί, ἀλλὰ καὶ ὡς πολῖται μιᾶς χώρας ποὺ θέλομε νὰ εἶναι εὐνομουμένη, ἔχομε δικαίωμα νὰ ἀσκήσομε κάθε νόμιμο μέσο, γιὰ νὰ ἀποτρέψομε ἕνα θεσμικὸ πλαίσιο ποὺ ἔρχεται σὲ ἀντίθεσι μὲ τὶς θρησκευτικὲς μας πεποιθήσεις καὶ τὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου.
Ἔχομε ἱερὸν χρέος καὶ καθῆκον νὰ κρατήσομε τὴν ὁμολογίαν τοῦ Χριστοῦ, νὰ προασπίσομε τὶς εὐσεβεῖς παραδόσεις τοῦ Γένους μας, καὶ νὰ διαφυλάξωμε τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μας ἀπὸ ὀλέθριους θεσμούς.
Οἱ καιροὶ δὲν εἶναι, πλέον, μενετοί. Ὁ Κύριος ἔλεγε στοὺς Ἰουδαίους «τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;».
Ὡς Ἁγιορεῖται μοναχοὶ συνευδοκοῦμεν, στηρίζομεν καὶ συμπαρατασσόμεθα εἰς τὸν ἀγῶνα κατὰ τοῦ ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ.
Κατακλείοντες, εὐχόμεθα τὴν εὐόδωσιν τῆς παρούσης ἐκδηλώσεως· εἴθε νὰ ἀποτελέσῃ, θεία συνάρσει, ἔναυσμα ἀφυπνίσεως, ἐγρηγόρσεως καὶ συντονισμοῦ τοῦ ἀγῶνος κατὰ τῆς ἠλεκτρονικῆς ὑποδουλώσεως τῶν ἀνθρώπων.
Μὲ πολλὴ χαρὰ καὶ ἐνθουσιασμὸ χαιρετίζομεν τὴν ἐκδήλωσιν τῆς Πανελληνίας Κινήσεως κατὰ τοῦ Ψηφιακοῦ Ὁλοκληρωτισμοῦ «ΕΞΟΔΟΣ» καὶ ἐνθέρμως συγχαίρομεν τοὺς διοργανωτὰς τῆς ἐκδηλώσεως αὐτῆς.
Μὲ πόνο ψυχῆς παρακολουθοῦμεν τὴν προώθησιν τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων καὶ γενικῶς τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως.
Βεβαίως, διὰ τοὺς πιστοὺς τὸ ζήτημα τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ τῶν συναφῶν θεμάτων, πρωτίστως ἔχει ἐσχατολογικὴν προέκτασιν, σύμφωνα μὲ ὅσα γράφει ἡ Ἱερὰ Ἀποκάλυψις καὶ ὅσα λέγουν οἱ παλαιότεροι καὶ νεώτεροι Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας.
Παράλληλα ὅμως ἔχει καὶ ἄλλες ἀνθρωπολογικὲς διαστάσεις, ποὺ ἐνδιαφέρουν ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, ἀνεξαρτήτως θρησκευτικῶν πεποιθήσεων.
Ἡ ἀριθμοποίησις τοῦ «προσώπου», τοῦ «κατ’ εἰκόνα Θεοῦ» πλασθέντος ἀνθρώπου, ἀντιβαίνει στὴν χριστιανικὴν ἀνθρωπολογίαν. Ὁ ὁλοκληρωτισμὸς... τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως προσκρούει στὸ θεῖον δῶρον τῆς ἐλευθερίας. Συνάμα ἀπορρέουν καὶ πλεῖστες ἄλλες ἀρνητικὲς συνέπειες διὰ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα.
Ὡς πιστοὶ χριστιανοί, ἀλλὰ καὶ ὡς πολῖται μιᾶς χώρας ποὺ θέλομε νὰ εἶναι εὐνομουμένη, ἔχομε δικαίωμα νὰ ἀσκήσομε κάθε νόμιμο μέσο, γιὰ νὰ ἀποτρέψομε ἕνα θεσμικὸ πλαίσιο ποὺ ἔρχεται σὲ ἀντίθεσι μὲ τὶς θρησκευτικὲς μας πεποιθήσεις καὶ τὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου.
Ἔχομε ἱερὸν χρέος καὶ καθῆκον νὰ κρατήσομε τὴν ὁμολογίαν τοῦ Χριστοῦ, νὰ προασπίσομε τὶς εὐσεβεῖς παραδόσεις τοῦ Γένους μας, καὶ νὰ διαφυλάξωμε τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μας ἀπὸ ὀλέθριους θεσμούς.
Οἱ καιροὶ δὲν εἶναι, πλέον, μενετοί. Ὁ Κύριος ἔλεγε στοὺς Ἰουδαίους «τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;».
Ὡς Ἁγιορεῖται μοναχοὶ συνευδοκοῦμεν, στηρίζομεν καὶ συμπαρατασσόμεθα εἰς τὸν ἀγῶνα κατὰ τοῦ ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ.
Κατακλείοντες, εὐχόμεθα τὴν εὐόδωσιν τῆς παρούσης ἐκδηλώσεως· εἴθε νὰ ἀποτελέσῃ, θεία συνάρσει, ἔναυσμα ἀφυπνίσεως, ἐγρηγόρσεως καὶ συντονισμοῦ τοῦ ἀγῶνος κατὰ τῆς ἠλεκτρονικῆς ὑποδουλώσεως τῶν ἀνθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου