21 Νοε 2019

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: Τί βάσανα ἔχει ὁ κόσμος…

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου: ΛΟΓΟΙ Α’ «Μέ Πόνο και Ἀγάπη»
Ἀτέλειωτα εἶναι τὰ βάσανα τοῦ κόσμου.
Μία γενικὴ ἀποσύνθεση, οἰκογένειες, μικροὶ‐μεγάλοι. Κάθε μέρα ἡ καρδιά μου γίνεται κιμάς. Τὰ περισσότερα σπίτια εἶναι γεμᾶτα ἀπὸ στενοχώριες, ἀπὸ ἀγωνία, ἀπὸ ἄγχος.

Μόνο στὰ σπίτια ποὺ ζοῦν κατὰ Θεόν, εἶναι καλὰ οἱ ἄνθρωποι. Στὰ ἄλλα, διαζύγια, ἄλλοι χρεωκοπημένοι, ἄλλοι ἄρρωστοι, ἄλλοι τρακαρισμένοι, ἄλλοι μὲ ψυχοφάρμακα, μὲ ναρκωτικά !… 
Λίγο‐πολύ ὅλοι, οἱ καημένοι, ἔχουν ἕναν πόνο. Ἰδίως τώρα, δουλειὲς δὲν ἔχουν, χρέη ἀπὸ ʹδῶ, βάσανα ἀπὸ ‘κεῖ, τοὺς τραβοῦν οἱ Τράπεζες, τοὺς βγάζουν ἀπὸ τὰ σπίτια, ἕνα σωρό! Καὶ δὲν εἶναι μία καὶ δύο μέρες!

Καὶ ἄν ἕνα-δυὸ παιδιὰ σὲ μιὰ τέτοια οίκογένεια εἶναι γερά, ἀρρωσταίνουν ἀπὸ αὐτὴν τὴν κατάσταση.

Πολλὲς οἰκογένειες ἀπὸ αὐτές, μία μέρα νὰ εἶχαν τὸ ἀμέριμνο, τὴν ξενοιασιὰ τῶν μοναχῶν, θὰ εἶχαν...τὸ καλύτερο Πάσχα.

36 σχόλια:

  1. Τις μεσιτείες του αγίου Παϊσίου να έχετε σαν μπλογκ!

    Στάχυς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκεψου σημερα τι θα ελεγε,αν τα συγκρινουμε με αυτα που ελεγε τοτε...η μερα απο την νυχτα θα ηταν..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκαιο 8:11

      Διαγραφή
    2. Σήμερα, αν θα ζούσε, μάλλον θα θεωρούνταν "ακράιος και φονταμεταλιστής", όντας σε αποτείχιση. Και δε θα άκουγε κανείς αυτά που θα έλεγε.

      Διαγραφή
    3. Προς 10:02 π.μ.


      Οχι πάντως την πλανεμένη υποχρεωτικη αποτείχιση του π. Τρικαμηνά.
      Σε τετοια αποτείχιση δεν θα ήταν ο Αγιος Παΐσιος!!!

      Διαγραφή
    4. Εχεις δικαιο 10:02

      Διαγραφή
    5. Εχει δίκαιο ο 10:02 μόνο αν εννοεί την σωστή αποτείχιση και όχι την πλανεμένη.

      Διαγραφή
    6. Μέχρι πότε θα είναι προαιρετική η αποτείχιση; Σε λίγο θα δούμε παπικούς να λειτουργούν μαζί με τους δικούς μας. Αν είσαι από αυτούς που θεωρείς δικούς μας την OCU, τότε αυτό έχει ήδη συμβεί!
      Ελεύθερα όντα είμαστε. Όλα προαιρετικά είναι. Απλά κάποια σε καταδικάζουν στην κόλαση.
      Όλα θα τα ανεχόμαστε δηλαδή; Τι συνείδηση είναι αυτή βρε αδερφάκι; Πως βγήκα εγώ από τούτο το έθνος;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμε 7:42 μ.μ.
      Ο ιε' Κανόνας είναι προαιρετικός. Κάτσε και διάβασε τον!

      Και μην προσπαθείς να τα μπερδέψεις με την έννοια του προαιρετικού. Μην παριστάνεις τον χαζό...

      Διαγραφή
    8. Και μην μπλέκεις άσχετα θέματα για να τα μπερδέψεις.
      Δεν έχει σχέση η λάθος θεωρία για την αποτείχιση του π. Τρικαμηνά με την OCU που δεν γνωρίζω.

      Λίγη φρόνηση δεν κάνει κακό...

      Διαγραφή
    9. Για την παρούσα κατάσταση η αποτείχιση είναι προαιρετική.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 7:42 μ.μ.25 Νοεμβρίου 2019 - 8:18 μ.μ.

      @Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 11:22 μ.μ.
      Συγνώμη, αλλά ο κανόνας που αναφέρετε είναι για την περίπτωση κήρυξης, "γυμνῇ τῇ κεφαλῇ", αίρεσης, καταγεγνωσμένης από Σύνοδο:

      Οἱ γὰρ δι' αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ' ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οἱ γὰρ ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι.

      Στην περίπτωσή μας ΔΕΝ μιλάμε για κήρυγμα της αίρεσης (αυτό γινόταν δεκαετίες πριν!), αλλά για κοινωνία με αναγνωρισμένους σχισματικούς!
      Τι σχέση έχει λοιπόν ο κανόνας αυτός; Και λέτε ότι εγώ προσπαθώ να τα μπερδέψω;
      Μιλάμε για κοινό ποτήριο με αιρετικούς και σχισματικούς!
      Δεν το κατανοείτε;
      Όταν έγινε το Κολμπάρι, κάποιοι καθησύχαζαν τους εαυτούς τους λέγοντας πως δεν έχουμε κοινό ποτήριο με τον πάπα και πως δεν χρειάζονταν ακόμα να διακόψουν το μηνμόσυνο! Τώρα που έχουμε ΚΑΙ κοινό ποτήριο, άλλαξε πάλι το παραμύθι!
      Κοινό ποτήριο! Το ξαναλέω μήπως και συγκινηθεί κανείς! Ουσιαστικά, οι συμμετέχοντες σε τέτοιο συλλείτουργο αποδέχονται πως είναι κοινή Εκκλησία! Με τους αιρετικούς και τους σχισματικούς, δηλαδή! Και πρέπει να αφοριστούν/καθαιρεθούν και να αναθεματιστούν όλοι τους, λαϊκοί και κληρικοί!
      Δηλαδή, για να στο θέσω λιανά, όσοι λειτουργήθηκαν στον Ἁγίο Ιωάννη τον Ρώσο της Εὐβοίας με τους σχισματικούς, θεωρούνται τώρα αφορισμένοι!

      Διαβάστε εδώ παρακαλώ, γιατί εσείς είστε που δεν έχετε διαβάσει τους Κανόνες:
      https://katanixi.gr/2019/11/18/π-άγγελος-αγγελακόπουλος-οι-τραγικότ/
      Δεν τα γράφω εγώ αυτά, θεολόγος με διδακτορικό τα γράφει! Και άλλοι τόσοι πατέρες τα λένε!

      Δεν μιλάμε για κήρυξη αίρεσης πλέον, όπως μερικά χρόνια πριν, αλλά για πλήρη κοινωνία. Αυτό δεν καταλάβατε μερικοί. Είναι σαν να πάω εγώ να κοινωνήσω στους παλαιοημερολογίτες. Αφορισμένος θα είμαι! Αλλά οι παλαιοημερολογίτες είναι απλά σχισματικοί. Οι φασίστες της OCU είναι και σχισματικοί, και αιρετικοί!

      Εσύ, δηλαδή, όταν μπαίνεις στον ναό να λειτουργηθείς, έχεις αναγνωρίσει όλους τους συμμετέχοντες κληρικούς; Αν ο ιερέας έχει κόψει την μνημόνευση, μπορείς να είσαι αρκετά σίγουρος ότι δεν θα λειτουργήσει με σχισματικό. Αν δεν την έχει κόψει, πως ξέρεις ότι δεν θα βρεθείς καμιά μέρα να συμπροσεύχεσαι με σχισματικό;

      Για να μην ρωτήσω αν θεωρείται ακοινώνητος ο ιερέας που μνημονεύει άλλον ακοινώνητο. Σύμφωνα με το άρθρο, αλλά και με τους κανόνες που αναφέρονται σε αυτό, θεωρείται!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 7:42 μ.μ.25 Νοεμβρίου 2019 - 10:16 μ.μ.

      @Ανώνυμος24 Νοεμβρίου 2019 - 11:25 μ.μ.
      Επίσης, εσύ προσπαθείς να μπερδέψεις αναφέροντας τον π. Τρικαμηνά.
      Επειδή ο π. Τρικαμηνάς (που κατά τα άλλα είναι σεβαστός σε εμένα, αλλά και σε άλλους που τον διόρθωσαν στο λάθος του) υποστήριξε την υποχρεωτική αποτείχιση για το θέμα της Κολυμπαρίου, ενώ δεν έπρεπε, δε σημαίνει ότι η αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική ποτέ! Το Κολυμπάρι ήταν πριν 3 χρόνια. Δεν μιλάμε για το Κολυμπάρι πλέον. Ούτε ο π. Τρικαμινάς έχει καμιά σχέση, ούτε ο κανόνας που αναφέρεις.

      Η φρόνηση από εσένα λείπει, τον ξερόλα. Αν δεν ξέρεις την OCU ψάξε την.

      Θα πρέπει δηλαδή τώρα να ανακαλύψουμε και προφυλακτικά για τον εκκλησιασμό! Όπως η μανία κάποιων να μην είναι μονογαμικοί μας έφερε τα προφυλακτικά για την συνεύρεση, τώρα θα χρειαστεί να εφεύρουμε προφυλακτικά για τον εκκλησιασμό, μη μολυνθούμε από την αίρεση και το σχίσμα! Μόνο και μόνο για να κάνουν μερικοί το πείσμα τους και να μην αποτειχιστούν. Συγνώμη για τον παραλληλισμό, αλλά αποτυπώνει πολύ καλά το θέμα.

      Όλοι αυτοί οι λαϊκοί που λειτούργησαν με τους σχισματικούς και αιρετικούς, τι θα γίνουν; Μπορείς εσύ να πας να τους εξηγήσεις γιατί θεωρούνται ακοινώνητοι και αφορισμένοι; Δηλαδή, θα μολύνουν το ποίμνιο αμέριμνα οι αιρετικοί και ο ποιμένας τους δεν οφείλει να κάνει αποτείχιση για να τους προφυλάξει; Να τους προφυλάξει με την αποτείχιση, τόσο φανερώνοντας την σοβαρότητα του θέματος στο ποίμνιό του, όσο και αναγκάζοντας το επίσκοπό του να συμμαζευτεί η να τον απομακρύνει από τον ναό, με ότι αυτό συνεπάγεται για τον επίσκοπο. Γιατί, ακόμα και σε ναούς με κάπως σωστούς κληρικούς που μνημονεύουν, δεν ξέρεις τι γίνεται. Αρρωσταίνει μια μέρα ο ιερέας, φέρνουν αντικαταστάτη, και μπορεί να γίνουν πράματα και θάματα...

      Διαγραφή
    12. Δεν τα ξέρεις καλά μερικά πράγματα ανώνυμε 8:18 μ.μ. και 10:16 μ.μ.

      Ο π. Τρικαμηνάς υποστήριζε την υποχρεωτική αποτείχιση πριν το Κολυμπάρι.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 7:42 μ.μ.26 Νοεμβρίου 2019 - 11:07 μ.μ.

      @Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2019 - 5:30 μ.μ.
      Και αλλάζει κάτι αυτό;
      Ο π. Τρικαμηνάς δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το θέμα.
      Πες πως δεν υπήρξε π. Τρικαμινάς ποτέ!
      Και πάλι θα συνεχίζαμε να έχουμε κοινό ποτήριο με σχισματικούς και αιρετικούς.
      Και πάλι θα είχαμε άκυρα μυστήρια και μολυσμό των πιστών.
      Και πάλι θα είχαμε απόσχιση του βαρθολομαίου από την Εκκλησία, με εμάς να τον ακολουθούμε.
      Αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση για πολύ, και αρχίσουν να παίρνουν μεταθέσεις ιερείς από την αιρετική "εκκλησία" στις άλλες τοπικές Εκκλησίες, σε λίγο δε θα ξέρουμε καν ποιος είναι ο αιρετικός και ποιος ο κανονικός. Αυτό θέλετε; Και το σχίσμα μεταξύ Σλαβικών Εκκλησιών και της δικής μας θα γίνει μόνιμο, με εμάς να είμαστε οι σχισματικοί και οι άλλοι οι κανονικοί. Για να μην μιλήσουμε για τους δικούς μας σχισματικούς, του παλαιού ημερολογίου, που βλέποντας όλα αυτά δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω ποτέ.

      Και ενώ, από όλα τα παραπάνω, θα έπρεπε να τρέχουν οι ιερείς μας να προφτάσουν ποιος θα κάνει πρώτος την διακοπή μνημοσύνου, μπας και μείνει τίποτα όρθιο, αναλωνόμαστε στο αν η διακοπή μνημοσύνου είναι υποχρεωτική ή όχι! "Νύφη που δε θέλει να ζυμώσει, πέντε μέρες κοσκινίζει", που λέει και η παροιμία...

      Ο βαρθολομαίος έχει καταργήσει κάθε κανόνα της Εκκλησίας, κάνει ότι γουστάρει ξεπερνώντας ακόμα και τον πάπα της Ρώμης και δημιουργώντας μόνιμα σχίσματα, στην Ουκρανία οι ορθόδοξοι πιστοί διώκονται από την "εκκλησία" του βαρθολομαίου, δικοί μας ιερείς συλλειτουργούν με αφορισμένους, και πόσα άλλα..., και η μόνη αντίδραση που έχει να δείξει η Ελλάδα είναι 3-4 απλοί παπάδες στη Θεσσαλονίκη, ένας στην Αθήνα, και 1-2 απλοί μοναχοί στο Άγιο Όρος. Οι επίσκοποι τρέχουν ξωπίσω από τον βαρθολομαίο ή είναι μόνο αγαπολογίες, γενικόλογα και υπεκφυγές. Οι ηγούμενοι, ή προσκυνάνε τον βαρθολομαίο ή δεν βγάζουν άχνα ή --στην καλύτερη περίπτωση-- αντιδρούν μόνο όταν φτάσουν οι σχισματικοί στην πόρτα του μοναστηριού τους. Τα χριστιανικά σωματεία, "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε". Οι αμέτρητοι θεολόγοι, άφαντοι, εκτός από καμιά χούφτα (όσοι είναι και του κακού "ΚΑΙΡΟΥ") που αναλώνονται στο να γράφουν άρθρα στο internet.

      Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ ντρέπομαι. Και αν ακόμα αυτοαποκαλείται "ορθόδοξη" αυτή η χώρα, ίσως πρέπει να αναθεωρήσουμε την ταμπέλα της. Τελικά, δε φταίνε ούτε οι μασόνοι του Σύριζα, ούτε οι μασόνοι της ΝΔ, ούτε οι μασόνοι του ΚΚΕ, ούτε ο Σώρος, ούτε ο Κίσινγκερ, ούτε ο Πάιατ, ούτε κανείς άλλος για τα χάλια μας. Εμείς είμαστε για τα μπάζα. Λυπάμαι τους ξένους, και ειδικά τους Σλάβους, που περίμεναν από εμάς να διδαχθούν την Ορθοδοξία. Εμείς, όχι μόνο ορθόδοξοι δεν είμαστε, αλλά σκοτονόμαστε και μεταξύ μας. Μου φαίνεται "άκαρπη συκή" γίναμε και εμείς, σαν τους εβραίους, και δε θα αργήσει να έρθει η κατάρα του Θεού και προς εμάς.

      Διαγραφή
    14. Συγκρατήσου ανώνυμε 11:07 μ.μ.
      Είσαι βιαστικός και πήρες φόρα.
      Θα λάβεις τις απαντήσεις σου.
      Μην νομίζεις ότι έχεις δίκαιο σ' όλα.
      Αγνοια έχεις και είσαι βιαστικός στις κρίσεις σου.

      Εχεις δίκαιο στο ότι πρέπει να επαγρυπνούμε και να είμαστε ενωμένοι, αλλά πρέπει να τα βλέπεις σωστά τα πράγματα.

      Για τον οικουμενισμό επίσης έχεις δίκαιο.

      Υποχρεωτική αποτείχιση όμως ακόμα δεν υποχρεωνόμαστε να κάνουμε. Τα υπόλοιπα άλλη φορά.

      Διαγραφή
    15. @Ανώνυμος 27 Νοεμβρίου 2019 - 12:26 π.μ.
      Το σχόλιό σου είναι ανούσιο.
      Δεν ξέρω γιατί έκανες καν τον κόπο να το γράψεις.
      Τι μας λες;

      "Είμαι βιαστικός"! Από που βγαίνει αυτό;
      "Θα λάβεις τις απαντήσεις σου."! Από που και πότε; Τι απαντήσεις; Ποτέ δεν ρώτησα τίποτα! Γιατί αμφιβάλεις; Για το ότι μολύνονται πιστοί; Για το ότι έχουμε κοινό ποτήριο με σχισματικούς και αιρετικούς;
      "Μην νομίζεις ότι έχεις δίκαιο σ' όλα."! Φυσικά και δεν έχω δίκαιο σε όλα! Σίγουρα έχω ξεχάσει κάποιον από την Θράκη που έκοψε την μνημόνευση. Και μερικούς ακόμα στο Άγιο Όρος. Αλλά όσοι και να είναι δεν είναι αρκετοί.

      "...αλλά πρέπει να τα βλέπεις σωστά τα πράγματα."! Μια χαρά σωστά τα βλέπω. Εσύ πολύ ύπουλα μου τα γράφεις όλα. Επιχείρημα κανένα. Αμφιβολίες μηδέν. Έγνοια καμία. Μήπως είσαι του Φαναρίου;

      Οι Κανόνες της Εκκλησίας υπάρχουν για να προστατεύουν το ποίμνιο. Κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δε θα διανοούνταν ποτέ να επιτρέψει να μνημονεύεται επίσκοπος που μολύνει τους πιστούς, κοινωνώντας τους με αιρετικούς και σχισματικούς. Αυτό ξέρω εγώ. Μπορεί να κάνω λάθος σε πολλά, αλλά τους Πατέρες της Εκκλησίας δεν τους έχω για ανόητους. Ακόμα και ο κανόνας που μιλάει για την προαιρετική αποτείχιση σε περίπτωση κήρυξης αίρεσης, δεν την κάνει προαιρετική γιατί είναι σωστή η στάση της μνημόνευσης, αλλά γιατί δέχεται πως δεν είναι όλοι οι ιερείς γεροί στην πίστη ώστε να δεχθούν τους διωγμούς των επισκόπων τους χωρίς παρατράγουδα. Αυτό είναι το πνεύμα του Κανόνα, και οι συγγραφείς του φαίνεται να εύχονται να κόβουν ΟΛΟΙ την μνημόνευση σε τέτοιες περιπτώσεις. Απλά το άφησαν ανοικτό σαν ενδεχόμενο, σαν οικονομία. Αλλά τώρα δεν μιλάμε για έναν επίσκοπο που κηρύσσει αίρεση. Μιλάμε για "σύνοδο" που κηρύσσει αίρεση, για αμέτρητους "επισκόπους" που κηρύσσουν αίρεση, για κοινό ποτήριο με αναγνωρισμένους αιρετικούς και σχισματικούς, για συμπροσευχές μοναχών και ιεραρχών με αιρετικούς, για διωγμούς, για συκοφαντίες, για διαστροφή θεμελιωδών δογμάτων της Εκκλησίας, για εκκλησιαστικά πραξικοπήματα, για σχίσματα μέσα στην Εκκλησία, για την εξαφάνιση της ορθοδοξίας από την Ελλάδα.

      Επίσης, ακόμα και αν δεν ήταν υποχρεωτικό να αποτειχιστείς, τι σόι ιερέας είναι αυτός που δε θα το κάνει; Αξίζει να είναι ιερέας; Τι σόι ιεροσύνη είναι αυτή, αν δεν προστατεύει το ποίμνιο, αλλά μνημονεύει κανονικά, λες και δεν συμβαίνει τίποτα; Συγνώμη, αλλά εγώ αυτόν τον ιερέα τον θεωρώ ανάξιο.

      Να ρωτήσω ξανά όμως:
      Τι έχεις εσύ να πεις στους λαϊκούς που εκκλησιάστηκαν μαζί με τους σχισματικούς στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο; Τώρα θεωρούνται αφορισμένοι. Αν πήγαν εκεί εν γνώσει τους, καλά να πάθουν. Αλλά τι γίνεται για αυτούς που πήγαν χωρίς να ξέρουν; Δεν έχουν ευθύνη για αυτό οι ιερείς που δεν διέκοψαν την μνημόνευση; Θα σου πει ο λαϊκός "εγώ δεν ήξερα τίποτα, δεν έμαθα τίποτα"! Και πως να μάθει, όταν ο κόσμος καίγεται και οι παπάδες συνεχίζουν ακάθεκτοι την παντοτινή τους ρουτίνα; Ούτε κουρδισμένα ρομποτάκια να ήταν, χωρίς λογική, χωρίς αισθήματα, χωρίς αντίληψη, χωρίς συνείδηση! Κανονικοί δημόσιοι υπάλληλοι, που έπιασαν την θεσούλα και από εκεί και πέρα δεν τους νοιάζει τίποτα! Ποιον υπηρετούν αυτοί οι άνθρωποι, την Εκκλησία και τον Θεό ή τον εαυτό τους;

      Διαγραφή
  3. Σου επαναλαμβάνω!

    Συγκρατήσου ανώνυμε 9:20 μ.μ.
    Αφησε τις παλαβομάρες περι δήθεν Φαναρίου!
    Και παιδάκι Δημοτικού καταλαβαίνει ότι το σχόλιο δεν προέρχεται απο το Φανάρι, ούτε απο κάποιο οικουμενιστή, αλλά απο Αντιοικουμενιστή!

    Είσαι πολύ βιαστικός και πήρες φόρα. Μην έχεις το θράσος να απορρίπτεις τον συνομιλητή σου και να πεφτεις στην συκοφαντία ότι τα αντιοικουμενιστικά που γράφει μπορεί να έχουν σχέση με το Φανάρι και άλλες αρλούμπες που γράφεις!
    Θα λάβεις τις απαντήσεις σου.
    Μην νομίζεις ότι έχεις δίκαιο σ' όλα.
    Αγνοια έχεις και είσαι βιαστικός στις κρίσεις σου.

    Εχεις δίκαιο στο ότι πρέπει να επαγρυπνούμε και να είμαστε ενωμένοι, αλλά πρέπει να τα βλέπεις σωστά τα πράγματα.

    Για τον οικουμενισμό επίσης έχεις δίκαιο.

    Υποχρεωτική αποτείχιση όμως ακόμα δεν υποχρεωνόμαστε να κάνουμε. Τα υπόλοιπα άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 9:20 μ.μ. οι απόψεις σου είναι γεμάτες απο ασχετωσύνη και υποκειμενικές έωλες υπερζηλωτικές απόψεις που δεν εκφράζουν την Εκκλησία!

    Η ασχετωσύνη σου δεν είναι ορθόδοξη πίστη!
    Εχεις λειψές γνώσεις και παρερμηνεύεις τα πάντα σχεδόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 7:42 μ.μ.28 Νοεμβρίου 2019 - 9:34 μ.μ.

    @Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2019 - 7:17 μ.μ. + Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2019 - 7:21 μ.μ.

    Δηλαδή, οι καθηγητές πανεπιστημίου θεολογίας και οι διδάκτορες θεολογίας που αντιγράφω, που ποτέ δεν δέχονταν τις απόψεις του π. Τρικαμηνά, είναι άσχετοι και υπερζηλωτές; Αυτό θες να μου πεις; Και ότι εσύ γνωρίζεις καλύτερα; Σε είπα ξερόλα πριν. Τώρα σου το ξαναλέω!

    Αν γνωρίζεις καλύτερα γιατί δεν μας λες;
    Τι περιμένεις;
    Ρωτάς κάποιον "ειδικό" και περιμένεις να πάρεις απάντηση; Εσύ ο σχετικός;
    Ή απλά δεν έχεις επιχειρήματα και θολώνεις τα νερά με αόριστες βλακείες, όπως κάνει και ο βαρθολομαίος;
    Το να αποκαλείς εμένα άσχετο όταν εσύ, προφανώς, δεν ξέρεις τι σου γίνεται και δεν μπορείς να τεκμηριώσεις στο ελάχιστο την απόλυτη και δογματική άποψή σου, δεν σε κάνει σχετικό. Ανόητο σε κάνει.
    Μιλάς και εκ μέρους της Εκκλησίας από πάνω...

    Επίσης, το τι και ποιος είναι ο καθένας εδώ μέσα δεν φαίνεται, άρα κάλλιστα θα μπορούσες να είσαι ο σιχαμερός βαρθολομαίος αυτοπροσώπως. Στις τακτικές πάντως τον μοιάζεις. Και στην τάση να εκφράζει βεβαιότητα για εντελώς αδιανόητα πράγματα. Αν έχεις επιχειρήματα πες τα, αλλιώς ράψτο. Το να επιμένεις ότι το μαύρο είναι άσπρο δεν αλλάζει τα χρώματα, ούτε την πραγματικότητα.

    Είναι τουλάχιστον αστείο το ότι κάθεσαι και γράφεις σχόλια, χωρίς να απαντάς σε καμιά από τις απλές ερωτήσεις μου και χωρίς να δίνεις επιχειρήματα. Ψυχολογικό σύνδρομο άρνησης έχεις; Μήπως είσαι παπάς που δεν έχει κόψει την μνημόνευση και προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι πράττεις το σωστό; Γιατί από αυτά που γράφεις σίγουρα δεν πρόκειται να πείσεις κανέναν άλλον.

    Θα περιμένω επιχειρήματα. Αλλιώς, θα υποθέσω ότι είσαι κάποιος φαναριώτης ή φιλο-φαναριώτης ή κάποιος άλλος που δεν ξέρει τι του γίνεται. Με τόση ενέργεια και χρόνο που σπαταλάς απαντώντας, κάποιος άλλος στη θέση σου θα μπορούσε να μας διδάξει την κβαντομηχανική. Εσύ αντίθετα, δεν μας φανερώνεις ούτε μια εποικοδομητική σκέψη σου, παρά μόνο τις εμπαθείς και επικριτικές για το πρόσωπό μου.

    Αν θες να συζητήσεις κάντο. Αν θες να επιδεικνύεις το πλούσιο υβρεολόγιό σου πήγαινε σε γήπεδο.

    Επίσης, αν δεν μπορείς να δώσεις λογικά και θεολογικά επιχειρήματα, απάντησε στις ερωτήσεις μου που αναφέρονται στην συνείδησή σου, ως χριστιανού. Σίγουρα δεν είναι τόσο δύσκολο... Συνείδηση έχεις, έτσι δεν είναι;

    Υ.Γ.: Αν οι δυο ανώνυμοι δεν είστε το ίδιο και το αυτό πρόσωπο (γιατί κάτι μου λέει πως είστε, άσχετα αν το ύφος σας ψιλοδιαφέρει), μερικά από όσα γράφω πιο πάνω δεν αφορούν και τον "Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2019 - 7:17 μ.μ.".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θράσος, η ασχετωσύνη και ο ξερολισμός του/της ανώνυμου 28-11-2019 9:34 μ.μ. περισσεύει!

    Οι φλυαρίες, οι συκοφαντίες προς τους διαφωνούντες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο!
    Το κακό είναι ό,τι τις νομίζει και για ...σοφίες!

    Δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν είναι όλοι αργόσχολοι σαν κι αυτόν/αυτήν και νομίζει βλακωδώς ότι όλοι είναι στις υπηρεσίες του!

    Και μια και προσπαθεί να πει ότι ο άλλος συνομιλητής του που δεν δέχεται την επιπολαιότητα του είναι οικουμενιστής και ο Βαρθολομαίος (η σαχλαμάρα ξεπέρασε κάθε όριο!!!!) , του επιστρέφουμε την καχυποψία και λέμε ότι αυτός μπορεί να είναι οικουμενιστής παπάς ή Βαρθολομαίος, αφού αυτοί ωφελούνται με υπερζηλωτικές απόψεις!!!

    Λίγη σύνεση δεν βλάπτει φλύαρε ανώνυμε!
    Η φλυαρία δεν έχει σχέση με την ορθόδοξη αλήθεια!!!

    Ξύπνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς 28 Νοεμβρίου 2019 - 9:34 μ.μ.
    Καλύτερα να πας εσύ σε γήπεδο αν θέλεις να βρίζεις τους σχολιαστές που κρίνουν καλύτερα τα πράγματα απο σένα τον άσχετο!!!

    Ράψτο καλύτερα αντί να παγιδεύεις τον κόσμο με σαχλαμαρίστικα σχόλια άγνοιας και υπερζηλωτικές απόψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι εμπαθείς και επικριτικές απόψεις του εγωίσταρου 9:34 μ.μ. προς τους Ορθόδοξους συνομιλητές του, δεν μπορούν να φωτίσουν τα εκκλησιαστικά πράγματα, αλλά αντίθετα μόνο να τα περιπλέξουν χειρότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμη/ε 9:34 μ.μ.

    Αξίζει να σου ξαναειπωθεί.
    Είσαι πολύ βιαστικός/ή και πήρες φόρα, κακολογώντας τους συνομιλητές σου.

    Μην έχεις το θράσος να απορρίπτεις τον συνομιλητή σου και να πεφτεις στην συκοφαντία ότι τα αντιοικουμενιστικά που γράφει μπορεί να έχουν σχέση με το Φανάρι και άλλες αρλούμπες που γράφεις!

    Η συκοφαντία και η αρλούμπα δεν οδηγεί σε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το κατάλαβες ανόητε, αλλά αυτή η ανάρτηση είναι τουλάχιστον μιας εβδομάδας. Αυτό σημαίνει ότι λίγοι άνθρωποι την παρακολουθούν. Για την ακρίβεια, είμαστε μόνο εσύ και εγώ. Τα διπλά και τριπλά σχόλια που γράφεις μόνος σου με διαφορά μερικών μόνο λεπτών, παριστάνοντας τα πολλά άτομα, φανερώνει τι οχιά είσαι.

      Όπως σου είπα και πριν, αν έχεις να πεις κάτι ουσιαστικό πες το. Δεν απέρριψα κανέναν συνομιλητή μου. Εσύ δεν μιλάς, αλλά παραμιλάς, βρίζεις και παραλογίζεσαι.

      Και συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς, αλλά η ψώρα κάνει τον ψωριάρη.

      Θα παρακαλέσω τον διαχειριστή του ιστολογίου, αν το θεωρεί καλό, να μην δημοσιεύσει άλλα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση, αν δεν έχουν κάποιο ουσιαστικό περιεχόμενο. Πολύ θα ήθελα να συζητήσω πάνω στο θέμα με κάποιον σοβαρό άνθρωπο, και θα χαιρόμουν ακόμα και αν υποστήριζε ότι κάνω λάθος, αλλά προφανώς κάτι τέτοιο δε συμβαίνει μέχρι στιγμής. Φαίνεται πως την πλάκωσαν τρολς την σελίδα σας τελευταία.

      Διαγραφή
  10. Οταν κάποιος βρίσκεται σε πλάνη σαν τον ανώνυμο/η 11:25 μ.μ., απο την μια συκοφαντεί ότι δήθεν παριστάνει ο συνομιλητής του τους πολλούς (ενώ ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο), απο την άλλη βρίζει παντελώς άδικα και θρασύτατα (όχια) τον συνομιλητή του και τέλος τρέμει να μην γίνουν φύλλο και φτερό οι πλάνες του και παρακαλεί τους διαχειριστές να φερθούν άδικα και άνισα για να τελειώσει αυτός με τις πλάνες, τις συκοφαντίες και τις βρισιές του/της!!
    Η θρασυδειλία στο αποκορύφωμα της!!
    Αν πραγματικά δεν φοβόταν τόσο πολύ, θα έλεγε να δημοσιεύσουν οι διαχειριστές ισότιμα και τις απαντήσεις και πολύ περισσότερο τις απαντήσεις που είπαν οι όποιοι συνομιλητές του, ότι θα του δώσουν και να μην βιάζεται.

    Η αστεία κατηγορία περι τρολ για εκείνους που διαφωνείς μαζί τους, σου επιστρέφεται πίσω φοβιτσιάρη ανώνυμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2019 - 7:42 μ.μ.30 Νοεμβρίου 2019 - 7:46 μ.μ.

      Κάνε έναν κόπο να διαβάσεις τις βλακείες που έγραφες πιο πάνω, και αν στ' αλήθεια πιστεύεις ότι "τρέμω να μην γίνουν φύλλο και φτερό" οι αλήθειες που λέω, εγώ και οι πατέρες τους οποίους υπέδειξα, από τα βλακώδη και ασυνάρτητα λεγόμενά σου, τότε δεν είσαι απλά τρολ και ανόητος, αλλά έχεις και νοητικό πρόβλημα.

      Τρέχα στην αγκαλιά του αιρετικού σου "πατερούλη", του βαρθολομαίου, γιατί εκεί ανήκεις. Τα φίδια με τα φίδια.

      Λες ότι είμαι σε πλάνη και μου φαίνεται τόσο αστείο! Γιατί εσύ ούτε καν σε πλάνη είσαι ικανός να βρεθείς! Γιατί δε φαίνεται να έχεις καν εγκέφαλο! Ένα άμυαλο πρόβατο είσαι, με στόμα που δεν λέει να κλείσει. Αυτά που παράγεις με το πληκτρολόγιό σου δεν προϋποθέτουν την ύπαρξη ευφυΐας στο κεφάλι σου, ούτε και απευθύνονται σε ανθρώπους με νοημοσύνη.

      Και το ποιος είναι φοβητσιάρης φαίνεται. Απάντησε πρώτα σε μισή, έστω, από τις ερωτήσεις που έκανα πιο πάνω και μετά κάνε τον θαρραλέο. Όρνιθα! Είτε διάβασες αυτά που σου έγραψα πιο πάνω, είτε δεν τα διάβασες, ένα και το αυτό είναι για εσένα. Γιατί δεν κατάλαβες τίποτα και ούτε θα καταλάβεις ποτέ. Μόνο να κατηγορείς και να βρίζεις ξέρεις.

      Ήρθες σε ένα μπλογκ θρησκευτικού περιεχομένου, κάτω από μια ανάρτηση για τον άγιο Παίσιο, μέσα σε μια συζήτηση πάνω στους Κανόνες της Εκκλησίας, και έφερες το δυσώδες πνεύμα σου. Και έχει βρομίσει όλος ο τόπος! Ξεφτιλισμένε! Δες πως ήταν τα πράγματα πριν έρθεις εσύ και τι γίνεται αφού κατέφτασες! Αυτό είναι το επίπεδό σου και λυπάμαι που έπεσα και εγώ στο δικό σου επίπεδο.
      Και λυπάμαι που οι διαχειριστές επιτρέπουν την συνέχιση αυτής της κατάστασης όταν, προφανώς, δεν έχεις τίποτα καλύτερο να μοιραστείς μαζί μας, εκτός από προσβολές και κατηγορίες.

      Διαγραφή
    2. Αγραμματωσύνη και χυδαίες βρισιές ξέρει μόνο να χύνει ο οικουμενιστής ανώνυμος 7:46 μ.μ. που παριστάνει τον υπερζηλωτή για να μας οδηγήσει στον οικουμενισμό στο τέλος!!

      Η αλήθεια είναι ότι φοβάται τον διάλογο γι' αυτό βρίζει σαν αληταράς ή αληταρού τον συνομιλητή του για να μην του απαντήσει στο τέλος και να έχει την ψεύτικη εντύπωση ότι νίκησε!!

      Η αλήθεια είναι ότι αν πραγματικά δεν φοβόταν τόσο πολύ, θα έλεγε να δημοσιεύσουν οι διαχειριστές ισότιμα και τις απαντήσεις και πολύ περισσότερο τις απαντήσεις που είπαν οι όποιοι συνομιλητές του, ότι θα του δώσουν και να μην βιάζεται.

      Λυπάμαι διότι οι διαχειριστές αφήνουν αχαλίνωτο τον θρασύτατο/η ανώνυμο/η να βρίζει και μόνο να βρίζει μέσα στην ανεντιμότητα του/της.

      Ας πάει στον λάτρη του Βαρθολομαίο που υπηρετεί έμμεσα με τους υποκριτικούς ψεύτικους υπερζηλωτισμούς και με το βρίσιμο των αντιοικουμενιστών που κρατούν μια πιο συνετή γραμμή χωρίς απερίσκεπτες βιασύνες!!

      Αντί να ζητήσει συγγνώμη για τις βρισιές και τις συκοφαντίες έχει το θράσος να συνεχίζει να βρίζει σαν αληταράς ή αληταρού!!

      Κανένα περιθώριο συζήτησης δεν άφησε με τέτοιες ανέντιμες συμπεριφορές!!

      Διαγραφή
  11. Και με το τελευταίο βρώμικο σχόλιο του 7:46 μ.μ. επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το χθεσινό:

    "Οταν κάποιος βρίσκεται σε πλάνη σαν τον ανώνυμο/η 11:25 μ.μ., απο την μια συκοφαντεί ότι δήθεν παριστάνει ο συνομιλητής του τους πολλούς (ενώ ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο), απο την άλλη βρίζει παντελώς άδικα και θρασύτατα (όχια) τον συνομιλητή του και τέλος τρέμει να μην γίνουν φύλλο και φτερό οι πλάνες του και παρακαλεί τους διαχειριστές να φερθούν άδικα και άνισα για να τελειώσει αυτός με τις πλάνες, τις συκοφαντίες και τις βρισιές του/της!!
    Η θρασυδειλία στο αποκορύφωμα της!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σίγουρα το κουτορνιθικό και πεζοδρομιακό σχόλιο 7:46 μ.μ. είναι ξέχειλο απο δυσώδες πνεύμα συκοφαντίας, αμάθειας, χαμηλής νοημοσύνης και αδικίας!!

    Επίπεδο χαμηλό που δεν μας επιτρέπει να πέσουμε τόσο πολύ κάτω!!

    Εδώ αυτά δεν περνούν όμως, ας πάει στον πατερούλη του Βαρθολομαίο να τα πει, όχι εδώ και μάλιστα κάτω απο ανάρτηση του Αγίου Παΐσιου που ήταν πάντα διακριτικός και δεν ακολουθούσε τα άκρα των βρισιών και των συκοφαντιών όπως είναι τα ορνιθοσκαλίσματα του ψευτο-υπερζηλωτή αγράμματου ανώνυμου 7:46 μ.μ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε Φαρισαίε 7:46 μ.μ.
    Στον εαυτό σου ταιριάζει να το πεις!!

    "Τρέχα στην αγκαλιά του αιρετικού σου "πατερούλη", του βαρθολομαίου, γιατί εκεί ανήκεις."

    Οχι στους αντιοικουμενιστές τους οποίους βρίζεις ξετσίπωτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι χαμηλού επιπέδου βρισιές του Φαρισαίου εγωίσταρου 7:46 μ.μ. προς τους Ορθόδοξους συνομιλητές του, δεν μπορούν να φωτίσουν τα εκκλησιαστικά πράγματα, αλλά αντίθετα μόνο να τα περιπλέξουν χειρότερα!!!

    Δεν έχουν καμιά σχέση αυτά με τον αντιοικουμενισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λυπάμαι που αφήνετε τον υβριστή ανώνυμο 7:46 μμ να βρίζει, να ψευδολογεί, να φαντάζεται τρελλά ό,τι του κατέβει στην κούτρα του, προκειμένου να βρίσει και να χτυπήσει τον συνομιλητή του που δεν είναι βιαστικός και φαντασμένος σαν και αυτόν!!
    Τουλάχιστον μην γίνεστε τον αφήνετε να διευθύνει τη σελίδα σας και να σας κάνει άδικους και μεροληπτικούς, με το να ακούτε τις άδικες κατηγορίες και άκρως μεροληπτικές υποδείξεις του για το κόψιμο των σχολίων που του απαντούν!! Αν είχε μπλογκ θα το είχε πατώσει απο την πρώτη μέρα με όλες αυτές τις βρώμικες συμπεριφορές του. Λυπηθήτε το μπλογκ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο/η 7:46 μ.μ. είναι αλήθεια ότι
    "Αν πραγματικά δεν φοβόταν τόσο πολύ, θα έλεγε να δημοσιεύσουν οι διαχειριστές ισότιμα και τις απαντήσεις και πολύ περισσότερο τις απαντήσεις που είπαν οι όποιοι συνομιλητές του, ότι θα του δώσουν και να μην βιάζεται."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν πάρει και διαβάσει απο την αρχή τα σχόλια θα δει ότι ο χθεσινός 7:46 μ.μ. είναι αυτός που άρχισε τις βρισιές και τις προσβολές και στη συνέχεια ό,τι του είπαν ήταν δίκαιο και του επέστρεψαν τις τρελλές φαντασίες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.