10 Μαΐ 2014

«Πρὸς εὐλαβεῖς, πλὴν ὅμως, τουλάχιστον ἀφελεῖς, ὑποψηφίους»

Μερικοὶ ἐπώνυμοι, ἀλλὰ ἀφελεῖς χριστιανοί, δελεάστηκαν ἀπὸ τὴν πρόταση κάποιων κομμάτων καὶ βάζουν ὑποψηφιότητα γιὰ τὶς Εὐρωεκλογές, γιὰ μιὰ θέση στὸ Εὐρωκοινοβούλιο. Πῆγαν μάλιστα καὶ πῆραν εὐχὲς ἀπὸ Μητροπολίτες καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο. Σὲ ἐρωτήσεις τῶν δημοσιογράφων, τί πᾶτε νὰ κάνετε ἐκεῖ, ἀπαντοῦν ὅτι πᾶνε νὰ ἐπηρεάσουν τὰ πολιτικά, θεσμικά, κοινωνικὰ καὶ θρησκευτικὰ πράγματα τῆς Εὐρώπης πρὸς τὸ χριστιανικότερο… Πρωτίστως μεταφέρω ἐπὶ λέξει ἀπὸ πολὺ ἐπίκαιρο σχόλιο ἄλλης ἰστοσελίδας, ἐλάχιστα τροποποιημένο, τὰ ἑξῆς: ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ἢ ΓΝΗΣΙΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ;;;
Ὁρισμένοι κληρικοὶ τελείως ἀπερίσκεπτα "πατᾶνε τὴ μπανανόφλουδα" καὶ ὑποδέχονται καὶ φωτογραφίζονται προεκλογικὰ μὲ τοὺς πολιτικοὺς ποὺ εὐθύνονται γιὰ τὴν σημερινὴ κατρακύλα, συμμετέχοντας ἔτσι στὸ προεκλογικό τους παιχνίδι καὶ στὸ ξεπούλημα τῆς πατρίδας μας:
Ξέχασαν πολὺ γρήγορα φαίνεται τὰ ἀνθελληνικὰ σχολικὰ βιβλία, τὴν κατάργηση τῆς ἐξομολόγησης καὶ τὴν ἀπαγόρευση εἰσόδου ἱερέων στὰ σχολεῖα, τὴν μετατροπὴ τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν σὲ....
προαιρετικὸ καὶ θρησκειολογικό, τὶς προεκλογικὲς ὑποσχέσεις γιὰ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ θρησκεύματος στὶς ταυτότητες (τόσος ἀγώνας ἀπὸ τὸν Μακαριστὸ Χριστόδουλο, δείχνει νὰ πῆγε χαμένος), τὴν προδοσία σὲ ΟΛΑ ἀνεξαιρέτως τὰ ἐθνικὰ θέματα (Σκοπιανό, Αἰγαῖο, ΑΟΖ, Β.Ἤπειρος, Θράκη) καὶ
τὴν ὑπογραφὴ μνημονίων ποὺ μᾶς δεσμεύουν γιὰ δεκαετίες καὶ ξεπουλᾶνε τὴν πατρίδα μας
Ὅμως πάντα ὑπῆρχαν ὅμως καὶ συνεχίζουν νὰ ὑπάρχουν καὶ σήμερα φωνὲς ἁγνῶν κληρικῶν ποὺ δὲν φοβοῦνται νὰ μιλήσουν τὴ γλώσσα τῆς ἀλήθειας. Κατὰ τὰ ἄλλα οἱ ἐν λόγω ὑποψήφιοι κυριολεκτικὰ «ζοῦνε στὸν κόσμο τοῦ καλοῦ παγωτοῦ»!

A]  Σχόλια:
Ἂν ὅμως ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Διοίκηση εἶχε ἀπὸ πρὶν μιὰ πιὸ δυναμικὴ τοποθέτηση καὶ πιὸ ἐλεγκτικὴ γλώσσα ἀπέναντι στὴν ἐπίθεση στὸ λαό μας μὲ τὴ μνημονιακὴ πολιτική, κανένας δὲ θὰ τολμοῦσε νὰ πάει «νὰ πάρει εὐχὴ» καὶ ἐκκλησιαστικὴ δῆθεν σφραγίδα,  γιὰ νὰ νομιμοποιηθεῖ νὰ ἐκπροσωπίσει ἕνα τέτοιο ὀλέθριο κόμμα, δεδομένης καὶ ὑπάρχουσας μιᾶς  αὐστηρῆς ἐκκλησιαστικῆς κριτικῆς.
Δὲν λένε ὅμως τίποτε αὐτοὶ οἱ ὑποψήφιοι, ποιὸν πᾶνε νὰ ἐκπροσωπήσουν ἐκεῖ στὴν Εὐρωβουλή; Ποιὸς τοὺς ἐπέλεξε καὶ τοὺς ἀποστέλλει; Ἀσφαλῶς ὁ λαὸς ἔχει τὸν τελικὸ λόγο, ἀλλὰ μὲ ποιὰ ταμπέλλα ζητεῖς τὴν ψῆφο τοῦ «πάντοτε εὐκολόπιστου καὶ πάντοτε προδομένου λαοῦ»; Γιὰ νὰ συνεχισθεῖ μιὰ ἀναποτελεσματικὴ μὴ ἀναστρέψιμη οἰκονομικὴ πολιτική;
Ἀλήθεια, τί τοὺς ἄγγιξε περισσότερο γιὰ νὰ δεχθοῦν τὴν «τιμητικὴ» πρόσκληση; Προφανῶς δὲν τοὺς ἄγγιξε ἡ κρίση καὶ προφανέστατα δὲν εἶδαν ἀπὸ κοντὰ τὴ φτωχοποίηση ἑνὸς ὁλόκληρου λαοῦ ἢ δὲν ἄκουσαν γιὰ τὶς αὐτοκτονίες, ἀνεργία ἀπολύσεις, λουκέτα… Μήπως τοὺς ἄγγιξε ἢ τοὺς θάμπωσε κάτι ἄλλο;
Ἐπίσης δὲν τοὺς ἔκανε ἐντύπωση ἡ ἀνακολουθία κυρίως τῶν κυβερνητικῶν σχημάτων, τῶν ὁποίων οἱ ἰθύνοντες ἔχουν κατὰ κόρον πεῖ, ὅτι θὰ συνεργάζονταν ἀκόμη καὶ μὲ τὸ διάβολο, γιὰ κάποιο σοβαρὸ σκοπό; Πῶς μαζεύτηκαν, παρὰ τὶς ἀρχικές τους περὶ τοῦ ἀντιθέτου διαβεβαιώσεις, σ΄ αὐτὰ τὰ κόμματα - καὶ στὴ συγκυβέρνηση - ὅλα τα πλέον ἑτερόκλητα καὶ μέχρι πρὶν ἀντίπαλα πρόσωπα καὶ στελέχη, καὶ μάλιστα κατέλαβαν καὶ θώκους; Αὐτὸ δὲν τοὺς ξυνίζει κάπως;
Κι ἂν ὅλα τα παραπάνω δὲν τοὺς προβληματίζουν, ὑπάρχει καὶ κάτι ἄλλο: πὼς αὐτοὶ χριστιανοὶ πᾶνε καὶ συμμετέχουν καὶ βάζουν τὴ χριστιανική τους ταυτότητα κάτω ἀπὸ κόμματα ποὺ κατάργησαν τὴν Κυριακὴ ἀργία καὶ ψήφισαν στὴν εὐρωβουλὴ τὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ δὲν ἐπιτρέπουν τὶς χειροτονίες ἱερέων, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ μένουν τὰ χωριὰ μᾶς ἀποίμαντα καὶ ἱερατικὲς κλήσεις ἀνεκπλήρωτες;

Β] Παρατηρήσεις:
Ἀλήθεια, τί εἴπανε θὰ πᾶνε νὰ κάνουν στὴν Εὐρώπη; Νὰ τὴν κάνουν χριστιανικότερη; Ἃς  γελάσουμε… Στὸ Σύνταγμά της ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση δὲν δέχτηκε γιὰ τὸν ἑαυτὸ της τὸν ὄρο «χριστιανικὲς ρίζες καὶ ἀρχές», παρὰ μόνο θρησκευτικές, γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει τοὺς μουσουλμάνους, ποὺ τὴν κατηγοροῦν γιὰ «κλειστὸ χριστιανικὸ κλάμπ».
Η ΕΕ,  μέρα μὲ τὴ μέρα, ὅλο καὶ πιὸ πολύ, ἐξισλαμίζεται καὶ σὲ πολλὲς περιοχές της σὲ λίγο θὰ ἐπικρατεῖ πλέον ὁ μουσουλμανικὸς νόμος Σαρία. Μάλιστα ἀπαγορεύεται νὰ φορᾶνε σταυρὸ ἐμφανῶς οἱ χριστιανοὶ ἢ νὰ γιορτάζουν Χριστούγεννα ἢ νὰ κάνουν δημόσια το Σταυρὸ τοὺς ἐξαιτίας τῶν ἀλλοθρήσκων. Αὐτὰ εἶναι ψηφισμένα καὶ δεδομένα.
Ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση ἔχει παραβεῖ πολλές, ἂν ὄχι ὅλες τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου. Κατήργησε τὴν Κυριακή, ἐνέκρινε τὴν ὁμοφυλοφιλία, κράτη τῆς ἔχουν ψηφίσει μὲ τὰ κοινοβούλιά τους τὴν κτηνοβασία καὶ τὴν παιδεραστία, ἄλλαξαν τὸν χαρακτήρα τῆς χριστιανικῆς οἰκογένειας, εἰσήγαγαν τὴ γυναίκα στὰ ἱερατεῖα τους.
Η ΕΕ ἐμπνέεται ἀπὸ τὸν Πάπα καὶ τὸν Λούθηρο στὴν πλειοψηφία της. Ἀσπάζεται τὸν Δαρβινισμὸ  καὶ τὸν Φροϋδισμό, ἐμμέσως καὶ τὸν Νιτσεϊσμό. Ἀκολουθεῖ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὸν Συγκρητισμό. Ἀσφαλῶς δέχεται καὶ τὸ «σωματίδιο» τοῦ Θεοῦ, δῆθεν ὅτι τὸ βρῆκε, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ δέχεται μὲ τὰ λόμπυς τῶν ἀθεϊστῶν της καὶ τὸν «θάνατο» τοῦ Θεοῦ.
Η ΕΕ ἡ σημερινὴ δὲν ἡ Εὐρώπη τῶν λαῶν, ἀλλὰ ἡ Εὐρώπη τῶν ἀγορῶν, τοῦ κεφαλαίου, τῶν πολυεθνικῶν, τῶν σιωνιστῶν, τῆς Ν. Ἐποχῆς καὶ τοῦ ΝΑΤΟ, τῆς αἱρέσεως καὶ τῶν βομβαρδισμῶν.

Γ] Γνῶμες Ἁγίων:
Λέγει ὁ ἅγιος Ἰουστίνος ὁ Πόποβιτς:
 «Ποῦ εἶναι ὃ Χριστὸς τῆς Εὐρώπης; Ποῦ θὰ γεννηθεῖ ὃ Χριστός; Μήπως στὴν ἀτσαλένια κονίστρα ποῦ γεννήθηκε τὸ γερμανικὸ βρέφος, ὃ εὐρωπαϊκὸς πόλεμος; Χριστιανισμοὶ ἐδῶ, χριστιανισμοὶ ἐκεῖ, στὴν ἔρημο καὶ στὶς πόλεις, στὰ κανόνια καὶ στοὺς φόνους, μὰ ὃ Χριστὸς πουθενά!»
Λέγει ὁ Ἅγιος Νικόλαος ὁ Βελιμίροβιτς:
«Ἐὰν θὰ εἶχε μείνει ἡ Εὐρώπη χριστιανική, θὰ ἐκαυχάτο διὰ τὸν Χριστὸν καὶ ὄχι γιὰ τὸν πολιτισμόν της. Καὶ οἱ μεγάλοι λαοὶ τῆς Ἀσίας καὶ τῆς Ἀφρικῆς, ἀβάπτιστοι μέν, ἀλλὰ μὲ ἔφεσιν καὶ τάσιν πνευματικήν, θὰ ἠδύναντο νὰ κατανοήσουν τοῦτο καὶ νὰ τὸ ἐκτιμήσουν. Διότι καὶ οἱ λαοὶ αὐτοὶ καυχῶνται ἕκαστος διὰ τὴν πίστιν του, διὰ τὴν θεότητά του, διὰ τὰ θρησκευτικὰ βιβλία του... Μόνον οἱ λαοὶ τῆς Εὐρώπης δὲν καυχῶνται διὰ τὸν Χριστὸν καὶ διὰ τὸ Εὐαγγέλιόν Του, ἀλλὰ διὰ τὰς ἐπικινδύνους μηχανᾶς των καὶ τὰ εὐτελῆ προϊόντα των χειρῶν των, δηλαδὴ διὰ τὸν πολιτισμὸν καὶ τὴν κουλτούραν των. Ἐκτός το Χριστιανισμοῦ ἡ Εὐρώπη δὲν ἔχει τίποτε διὰ νὰ καυχηθῆ. Χωρὶς τὸν Χριστὸν ἡ Εὐρώπη εἶναι ὁ πτωχότερος ἐπαίτης καὶ ὁ πλέον ἀναίσχυντος ἐκμεταλλευτὴς τοῦ κόσμου τούτου.
Ἡ σημερινὴ Εὐρώπη δὲν εἶναι πλέον οὔτε παπικὴ οὔτε λουθηρανική. Εἶναι ὑπεράνω καὶ ἐκτὸς τούτων. Εἶναι ὁλοτελῶς ἐπίγειος, χωρὶς ἔστω καὶ τὸν πόθον νὰ ἀνεβαίνη εἰς τὸν οὐρανόν, εἴτε μὲ τὸ διαβατήριον τοῦ ἀλαθήτου πάπα εἴτε πάλιν διὰ τῆς κλίμακος τῆς προτεσταντικῆς σοφίας. Ἀρνεῖται ἐντελῶς τὸ ταξίδιον ἐκ τοῦ κόσμου τούτου. Ἐπιθυμεῖ νὰ παραμείνη ἐδῶ. Ἐπιθυμεῖ νὰ εἶναι ὁ τάφος τῆς ὅπου καὶ τὸ λίκνον της. Δὲν γνωρίζει περὶ ἄλλου κόσμου. Δὲν αἰσθάνεται τὴν οὐράνιον εὐωδίαν. Δὲν βλέπει εἰς τὸν ὕπνον τῆς τοὺς Ἀγγέλους καὶ τοὺς Ἁγίους. Διὰ τὴν Θεοτόκον δὲν θέλει νὰ ἀκούση. Ἡ ἀκολασία τὴν στερεώνει εἰς τὸ μίσος κατὰ τῆς παρθενίας.
Κάποιοι ἀσιατικοὶ καὶ ἀφρικανικοὶ λαοὶ ὀνομάζουν τὴν Εὐρώπην «Λευκὴν Δαιμονίαν. «Λευκήν», ἕνεκα τοῦ χρώματος τοῦ δέρματος, «Δαιμονίαν» δέ, ἕνεκα τῆς μελανότητος τῆς ψυχῆς της...»

45 σχόλια:

  1. Εύγε και πάλι εύγε για την ανάρτηση!
    Μέρες περίμενα να πάρετε θέση για την ανήκουστη κίνηση του κ. Χολέβα.
    Δυστυχώς έπεσε στα μάτια μας και βάζει πολλά ερωτηματικά για παλαιότερες κινήσεις του. Πλέον πέρασε από τις φωνές αντίστασης στις δυνάμεις κατοχής. Είναι βαρύ αυτό αλλά έτσι το νιώθω.
    Μακάρι να μετανοήσει πριν τις εκλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσείς τι προτείνετε ρε παιδιά για τις ευρωεκλογές;Να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά, να πιστέψουμε αυτούς που μόνο να καταγγέλουν ξέρουν χωρίς να προτείνουν οι ίδιοι τίποτε απολύτως ψαρεύοντας στα θολά νερά; Και γιατί φωτογραφίζετε τον αγνό Έλληνα Χριστιανό Ορθόδοξο ,μαχητή για τις αξίες του Γένους μας και πατριώτη κ.Κωνσταντίνο Χολέβα άνθρωπο τελείως ακομμάτιστο που μπήκε τη τελευταία στιγμη στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ.; Σας πειράζει αν εκλεγεί ευρωβουλευτής ένας πραγματικός Έλληνας και χριστιανός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να ψηφίσω την ΝΔ (άρα και τον κ. Χολέβα) που 3 μήνες πριν ευρωβουλευτέ της ψήφισαν το ψήφισμα Λούνατσεκ στην Ευρωβουλή για την ομοφυλοφιλία.
      Αυτό δεν το είδε ο κ. Χολέβας; Τα εθνοκτόνα μνημόνια που καταλύουν την εθνική κυριαρχία δεν τα βλέπει; Την συνεργασία της ΝΔ με τους Γκρίζους Λύκους στην Θράκη δεν την βλέπει; Τις απόψεις της συνυποψηφίου του κ. Τζαβέλας περί του "να καεί η Ελλάδα αρκεί να σωθεί η ΕΕ" δεν τις βλέπει; Την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και την υλοποίηση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στην Θεσσαλονίκη δεν την βλέπει; Τα αντιπολυτεκνικά μέτρα που τσάκισαν τους ΗΡΩΕΣ πολύτεκνους γονείς δεν τα βλέπει; Την ενεργό συμμετοχή στελεχών της ΝΔ σε μασωνικές στοές, συλλόγους Λάίονς, Ρόταρυ κτλ δεν την βλέπει;
      Ε τότε τι βλέπει;;;;;;;;;;;;; Πως μπορεί ένας χριστιανός να εντάσσεται σε ένα τόσο ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ μόρφωμα;
      Ή είναι αφελής (που ο κ. Χολέβας δεν είναι) ή .....!
      Επίσης ο κ. Χολέβας έχει σημαντική θέση στην αρχιεπισκοπή, στο επίσημο περιοδικό της Εκκλσηίας της Ελλάδος και στον ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας. Αλήθεια συνάδει να έχει αυτό το έργο και ταυτόχρονα να είναι υποψήφιος κόμματος;; Και αν δεν εκλεγεί (που το ελπίζω για να μην ξεφτιλιστεί) πως θα τον εμπιστευόμαστε από δω και πέρα;;; Θα μιλά ως ανεξάρτητος πατριώτης ή σαν φερέφωνο της ΝΔ;;;
      Δυστυχώς έχω και πολλά άλλα στοιχεία αλλά δεν μπορούν να δουν το φως της δημοσιότητας τουλάχιστον προς το παρόν. Αν χρειαστεί όμως θα αναλάβω το ρίσκο να τα δημοσιοποιήσω.
      Τέλος, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Ρωμαίικο Οδοιπορικό και σε όσα άλλα ιστολόγια αποδεικνύουν ότι ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ! Τους ανθρώπους που τα στελεχώνουν θα τους έχω πάντοτε στην προσευχή μου για μείνουν ΕΔΡΑΙΟΙ στις αξίες της Ρωμηοσύνης!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ἐπίτρεψέ μου ἀδελφέ νά σοῦ πῶ πώς ὁ Χολέβας, πού τυγχάνει νά τόν ξέρω καί προσωπικά, δέν ἦταν ἀκομμάτιστος, ἀλλά πάντα ἀνῆκε στήν Ν.Δ.

      Διαγραφή
    4. Και μείς στην Ν.Δ. είμασταν, όταν είχαμε "προβατική άποψη", και διανοητικά πίναμε γαλατάκι...που θα πάει κάποτε θα μεγαλώσουμε! Κυρία Αναστασία και Σωτηρόπουλε, σιγρά σιγά θα ωριμάσει το πράγμα, η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Ευαγγελικά και Θεολογικά αληθινή επιλογή μας είναι η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.... για όσους απαξιώνουν το Ευαγγέλιο και την Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία, έχουν άλλες 43 σχεδόν επιλογές! Κυρία Αναστασία, ότι θέλετε να αποκαλύψετε, είμαστε δίπλα σας, ως ιστολόγιο....πάρτε μία γεύση....http://apologitikaa.blogspot.com/2014/05/blog-post_1.html

      Διαγραφή
    5. "Κυρία Αναστασία, ότι θέλετε να αποκαλύψετε, είμαστε δίπλα σας, ως ιστολόγιο....πάρτε μία γεύση....", δηλαδή ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!


      Επειδή παρά το ότι έχετε εξευτελιστεί δεκάδες φορές στα σχόλια του ιστολογίου αυτού, αρχίσατε πάλι το καπέλωμα όλων των αναρτήσεων που έχουν οποιαδήποτε σχέση με την πολιτική, και επειδή μυαλό δεν βάζετε και επιμένετε στην προπαγάνδα ελπίζοντας να επηρεάσετε όσους δεν γνωρίζουν το ήθος σας :

      1) Γιατί οι Ορθόδοξοι χριστιανοί ΔΕΝ ψηφίζουν την "ΚΟΙΝΩΝΙΑ".
      http://antiparakmi.blogspot.com/2012/05/blog-post_30.html

      2) ΓΙΑΤΙ οι Ορθόδοξοι πιστοί ΔΕΝ ψηφιζουν το κόμμα "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" (2η ανάρτηση -νέα στοιχεία)
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/01/2_31.html

      3) Νέα ντοκουμέντα για την Πολιτική Παράταξη Συνεχιστών του Καποδίστρια "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blog-post_5.html

      4) Η δικαίωση ενός ...., "Μασόνου" και "χρυσαυγίτη" blogger !! (νεότερη ενημέρωση!):
      απάντηση στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ειδικά στον κ.Δ.Σωτηρόπουλου
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blogger.html

      Διαγραφή
  3. Ένα μόνο θα πω:
    Όταν με το καλό η πατρίδα μας αναστηθεί από την μνημονιακή κατοχή και ορθοποδήσει (ίσως χριεαστούν γι' αυτό αρκετά χρόνια), όσοι έδειξαν την παραμικρή συμπαράσταση και βοήθεια στις μνημονιακές δυνάμεις, δεν θα μπορούν να σταθούν πουθενά. Ο λαός ανεξάρτητος πλέον και ελεύθερος δεν νομίζω να συγκρατηθεί απέναντι στους δυνάστες του. Μόνο αν μετανοήσουν ειλικρινώς θα γίνουν δεκτοί από τον λαό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Ν.Δ. έτσι και αλλοιώς θα εκλέξει κάποιους ευρωβουλευτές. Από το να βγάλει άλλους άχρηστους ,αντίχριστους, κομματόσκυλα ή πρόστυχους ανθρώπους, εσάς τι σας πειράζει αν αυτοί που θα ψηφίσουν Ν.Δ. εκλέξουν τον Κων/νο Χολέβα ; Πρέπει όλος ο κόσμος να ψηφίσει το κόμμα που κάποιοι άλλοι πρεσβεύουν; Καί ποιό είναι αυτό,πατριωτικό μεν αλλά οχι φασιστικό.Τι προτείνει και τι προτείνουν αυτοί που μόνο καταγγελίες ξέρουν να κάνουν; Γιατί φωτογραφίζουν σαν κατηγορούμενο τον εν λόγω υποψήφιο; Γνωρίζουν τους αγώνες του για την προβολή των αξιών του Έθνους αλωνίζοντας όλες τις γωνιές της Πατρίδας μας ;.Αυτοί που τον κατηγορούν από το καναπέ τους ποιά δράση για την Ελλάδα έχουν να επιδείξουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλέστατα και γνωρίζουμε τους αγώνες του, αλλά η ενέργεια αυτή του κυρίου Χολέβα, αυτομηδενίζει το όλο προφίλ του!

      ΕΙΝΑΙ εν ολίγοις αντινομία και αντίφαση, όλα τα καλά και ωραία που έπραξε να τα θυσιάζει στον Βαάλ....

      Ποιός αφελής άνθρωπος νομίζει ,ότι ένας ή και 10 χριστιανοί συνειδητοί μπορούνε να αλάξουνε ένα Αντίχριστο πολιτικό σύστημα made America;

      Εμείς που καταγγέλουμε πάντες τις άστοχες πολιτικές αλλά και αντίχριστες ενέργειες πολλών κατά φαντασία "χριστιανών" προτείνουμε μία ξεκάθαρη λύση και επιλογή!

      ΨΗΦΙΖΩ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ....

      ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!

      Τώρα οι λόγοι που ψηφίζουμε ΚΟΙΝΩΝΙΑ τους αναλύει με θεολογική ρωμαλεότητα ο σεβασμιώτατος άγιος Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ, πάρτε μία γεύση για να ξυπνήσουμε απο την προβατοποίηση των Αντίχριστων κομμάτων: http://apologitikaa.blogspot.com/2014/05/blog-post_8586.html

      Διαγραφή
  5. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΡΘΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ, ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ Σ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ;
    ΠΟΙΟΝ; ΠΟΙΟΥΣ; ΜΕ ΤΙ ΒΙΟΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άποψη σας είναι υποκειμενική! Πώς είναι δυνατόν να είμαι αποδεδειγμένα "ορθόδοξος χριστιανός" και να συντάσομαι με Αντιχριστιανικό πολιτικό κόμμα;

      Εάν αυτό δεν είναι συμφωνία με τον διάβολο, τότε τι εστί διαβολική συμφωνία;

      Κάντε μία έρευνα στο Ιστολόγιο μας, ίσως βρείτε απαντήσεις http://apologitikaa.blogspot.com/2014/05/blog-post_8586.html

      Διαγραφή
    2. Ευγε σας για τις τοσο ευστοχες θ.εσειςσας και απαντησεις

      Διαγραφή
  6. Όταν δεν έχεις δυνατότητα εκλογής με άλλο κόμμα (πράγμα εξαιρετικά αμφισβητήσιμο), απλά ΔΕΝ βάζεις υποψηφιότητα!Η συμπερίληψη οποιουδήποτε εντίμου πολίτη στα ψηφοδέλτια του αίσχους των αντίχριστων δυνάμεων κατοχής κάθε άλλο παρά τιμή περιποιεί για το όνομά του...Μπορεί η παρουσία του κ.Χολέβα στην ευρωβουλή,σε περίπτωση εκλογής του, να αποδειχθεί επωφελής για τα εθνικά συμφέροντα. Ο σκόπός, όμως, εν προκειμένω, δεν αγιάζει τα μέσα. Όποιος δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι βρισκόμαστε σε ΕΜΠΟΛΕΜΗ κατάσταση, τόσο σε οικονομικό όσο-κυρίως-και σε πνευματικό και πολιτισμικό επίπεδο, και, ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε οποιουδήποτε είδους παρτίδες με τον εχθρό, είναι τουλάχιστον αφελής. Την Κυριακή των ευρωεκλογών ΠΡΕΠΕΙ να δοθεί ένα ισχυρό μήνυμα τόσο στις δυνάμεις εβραιοκατοχής όσο και στους δήθεν αντιμνημονιακούς "επαναστάτες του γλυκού νερού" της εθνομηδενιστικής αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΑΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ! ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΤΡΟΠΟ , όχι ο σκοπός μας να αγιάζει ξαφνικά και τα Αντίχριστα μασονικά και άθεα κυριολεκτικά κόμματα!

      ΔΗΛΑΔΗ ανόητοι άνθρωποι, θεωρείτε ότι, ένας έντιμος συνειδητός Χριστιανός, μπαίνοντας στην Κόλαση των αντίχριστων και αντιευαγγελικών πολιτικών κομμάτων, θα αλάξει την Κόλαση και να την μετατρέψει σε Παράδεισο;

      Βάλτε χαλινάρι στις φαντασιοπληξίες σας επι τέλους και στις ανόητες αφέλειες σας!

      Ο Χριστιανός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Χριστός!

      Ο Χριστιανός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ!

      Διαγραφή
  7. ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ Σ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ;

    1. ΖΟΥΡΑΡΙ με τους Ανεξάρτητους Έλληνες
    ή
    2. τη σύζυγο του ανεξάρτητου βουλευτή ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ(ΑΧΑ-Ι-ΑΣ) με το κόμα του ΠΟΛΥΔΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν ο κ. Χολέβας μαζέψει δύο εκατομμύρια ελληνορθοδόξων ψήφων, δεν θα μπει μόνος του στην ευρωβουλή. Οι ψήφοι ανήκουν στο κόμμα και θα ανοίξει δέκα θέσεις ακόμα για άλλους, λιγότερο ευλαβείς υποψηφίους - κι ας έχουν βρει αυτοί μόνο τη δική τους ψήφο στην κάλπη. Έτσι, το μετωπο του μνημονίου θα θριαμβεύσει, επειδή ανοίξαμε τις πύλες του πληρώματος της Εκκλησίας στον Δούρειο Ίππο που σ' αυτήν την περίπτωση ονομάζεται "Χολέβας". Δεν το καταλαβαίνει αυτό ο ίδιος; Δεν φαίνεται για αφελής - κάθε άλλο, πρόκειται για ευφυέστατο άνθρωπο. Επομένως, δεν μας πείθει το ελαφρυντικό περί αφελείας - ειδικά αν λάβουμε υπόψιν και το σχόλιο του "10 Μαΐου 2014 - 10:25 μ.μ." - και φυσικά δεν τίθεται κανένα απολύτως δίλημμα: καμία ψήφος στον κ. Χολέβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να συμπαθούσα τον Χολέβα, όσο και εάν τον παρακολουθούσα, μετά απο αυτό, θα ακούω Χολέβας και θα αλάζω σταθμό...κλπ.

      Μόνο μερικοί ανόητοι και αφελείς θα τρέξουνε να ψηφίσουνε τον Χολέβα, οι οποίοι θα είναι κατα φαντασία "χριστιανοί της μαγειρίτσας"....!

      Διαγραφή
  10. ισως αν έβαζε με "αντιμνημονιακούς " να τον πίστευα.
    τώρα κριμα. πάει η εικόνα που είχαμε γι' αυτον ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΣΗ
    Η Ν.Δ. του πρότεινε .
    Αυτό τι πίστευε; πως θα μεταμορφώσει την "λάσπη";
    κάποιος καθηγητής μου είχε πεί: το νερό γινεται αγιασμός , η ακαθαρσία όχι
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το έλεγε ο Καθηγητής της ερήμου , ο άγιος Γέροντας μας Παϊσιος και κανένας καθηγητής τους γραφείου....

      Εύστοχο Μαρία το σχόλιό σου όμως!

      Είναι δυνατό οι ακαθρσίες και τα πισάκια να τα μεταβάλονται σε αγιασμό;

      Ο Χολέβας προσβάλει την νοημοσύνη μας;

      Κύριε Χολέβα, και φωτισμένος άνθρωπος αλλά και θεόπτης να είσασταν δεν θα σας ψηφίζαμε, το επίθετο "χριστιανός ορθόδοξος" όλοι μας το έχουμε....οι πράξεις μας όμως και οι ενέργειες μας ποιστοποιούν το επίθετο αυτό....

      Η πράξη του κυρίου Χολέβα είναι ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ!

      Ψηφίστε τον και δώστε λόγο στον Θεό.....

      Διαγραφή
  11. Ας μη γράφουμε υπερβολές για 2 εκατομ.ψήφους στον Χολέβα κλπ. Το να ΕΚΤΕΘΕΙ κάποιος σήμερα ως υποψήφιος στο κόμμα που επισύρει εναντίον του ολη την οργή,αγανάκτηση και κατακραυγή των Ελλήνων προκειμένου να κανει κάτι το καλύτερο για την Πατρίδα, από πάσης πλευράς,όχι μόνο δεν είναι επιλήψιμο ,αλλά είναι ηρωισμός. Αλλωστε κανείς δεν ζητάει να τον ψηφίσουν οπαδοί αντιπάλων παρατάξεων ,αλλά αυτοί που θα ψηφίσουν Ν.Δ. Τέλος όσοι βλέπουν τά πράγματα τόσο κατάμαυρα και μόνιμα κατακρίνουν ή κραυγάζουν ,συνήθως ανώνυμα, ας σκεφθούν για λίγο πώς θα ήταν σήμερα η αγαπημένη μας Πατρίδα εάν ήταν στη Κυβέρνηση η Αξιωματική Αντιπολίτευση και ας κοιταχθούν καλά στο καθρέφτη τους ,νά κάνει ο καθένας αυστηρή αυτοκριτική ,να κάνει μια αναδρομή στη ζωή του και να δει τι έκανε ο ίδιος με τις πράξεις και τις παραλήψεις του και έφθασε η Χώρα μας στη κατάσταση που είναι σήμερα.Άραγε φταίει η σημερινή Κυβέρνηση ή 'ολοι οι άλλοι που προηγήθηκαν με την ανήθικη, γεμάτη ρεμούλες και κομπίνες πολιτική τους, την πνευματική,εθνική και ηθική κριση που προκάλεσαν και μας οδήγησαν ΑΥΤΟΙ , ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ στο Μνημόνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Η σημερινή κυβέρνηση δεν ευθύνεται και δεν πρέπει να της καταλογίζουμε ατασθαλίες που ανήκουν σε άλλους. Η ΝΔ έχει ηγέτη ελληνορθόδοξο, τον κ. Σαμαρά, που επισκέπτεται το Άγιον Όρος, ψάλλει τα εγκώμια την μ. Παρασκευή, κάνει επικλήσεις στις ομιλίες του στην Παναγία και αγαπά άδολα και αγνά την πατρίδα. Νομίζω ότι όχι μόνο δεν πρέπει να κατακρίνουμε την Νδ αλλά οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας έσωσε από τον αντίχριστο ΣΥΡΙΖΑ και τους παγανιστές-ναζιστές-τρομοκράτες-εγκληματίες της Χρυσης Αυγής. Για έναν πιστό δεν τίθεται κάποιο δίλημμα τώρα στις εκλογές: δαγκωτό ΝΔ γιατί έχει ανθρώπους με αξίες που δεν συμμτέχουν σε μασωνικές στοές όπως αυτοί του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν ψηφίζουν υπέρ των ομοφυλοφίλων στην Ευρωβουλή, που δεν τσάκισαν τους πολυτέκνους με απάνθρωπα οικονομικά μέτρα, που δεν εξοβέλησαν τους πνευματικούς από τα σχολεία, που δεν ιδρύουν Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών, που δεν ψήφισαν τα εθνοκτόνα μνημόνια, που δεν συνεργάζονται με τους Γκρίζους Λύκους στην Θράκη μας, που δεν κατήργησαν την κυριακάτικη αργία!

      Υ.Γ Chraina, σου προτείνω να περάσεις από το μαξίμου να πάρεις το ξεροκόμματό σου. Δεν εξηγείται αλλιώς η κατάστασή σου. Λυπάμαι που υπάρχουν ορθόδοξοι πιστοί που σκέφτονται έτσι.

      Διαγραφή
    2. Παναγιώτα, απλώς "έγραψες". Το πώς υπάρχουν πιστοί που τρώνε ακόμη το παραμύθι είναι απορίας άξιο...

      Διαγραφή
    3. Chraina σου προτεινω να βαλεις το κεφαλι σου σε μια μπανιερα γεματη κρυο νερο να κανεις καμια μπουρμπουληθρα γιατι καπου διαβασα οτι η συγκεκριμενη ασκηση ξεθολωνει το μυαλο.
      Υ.Γ Ελπιζω μονο να σε πληρωνει καλα ο Σαμαρας.
      Αντε κοπελα μου..

      Διαγραφή
    4. Τα κομματόσκυλα "ορθόδοξοι χριστιανοί" που έχουνε βολεφτεί για 10 γενιές...

      Αυτούς ειδικά ο Θεάνθρωπος Χριστός μας, που παρασέρνουν τον λαό με τον "αντίχριστο χριστιανισμό" τους, θα τους πεί εν ημέρα Κρίσεως....υπάγετε εις τον πατέρα σας....ξέρουν αυτοί....!

      Διαγραφή
  12. chraina , δεξιοι αντιμνημονιακοί ,αν ήθελε ο κ. Χολέβας.
    απορώ, δεν ντρέπεσαι να γραφεις ψέμματα και να υποστηρίζεις πραγματα παράλογα;
    ακόμα και να πληρώνεσαι απ' το Μαξίμου, είσαι για λυπηση.
    έτσι γιναμε οι περισσότεροι γι' αυτό έφθασε εδώ η Ελλάδα.
    Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αδελφοί πραγματικα χαίρομαι για το πλήθος των σχολίων που αποδεικνύει ότι οι αναγνώστες της σελίδας αυτής είναι περισσότεροι από όσους περίμενα! Κυρίως όμως χαίρομαι για το παρόν άρθρο και για όσους παραπάνω συμφώνησαν με αυτό, όλοι τους μάλιστα με πολύ στοχευμένα και ρεαλιστικά επιχειρήματα! Δυστυχώς κ. Χολέβα κάνετε μέγα λάθος! Καλή φώτιση σε όλους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λάθος είναι πολύ επιεικώς, μαλαγανία και τεράστια αστοχία θές να πείς....η υποψηφιότητα του Χολέβα προσβάλει την πίστη μου και τα ιδανικά μου....κάνει αυτό που κάνουν όλοι, ακόμα και με τον διάβολο συνάσεται ο αθεόφοβος για να σωθεί η πατρίδα μας;


      ΉΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ.....

      Διαγραφή
  14. Γεώργιος Κιντσάκης11 Μαΐου 2014 στις 10:52 μ.μ.

    Λυπάμαι για το Χολέβα. Είναι καλός άνθρωπος. Εγώ πάντως θα προτιμήσω Ζουράρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ έγραψα για τον εικονιζόμενο υποψήφιο,συγκεκριμένα πραγματα. Οποιος δεν τα κατάλαβε ας τα ξαναδιαβάσει,διότι γνωρίζω τους αγώνες του για την Πιστη μας και την Πατρίδα μας. Δεν ξέρω αν ο οποιοσδήποτε κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία του ,έχει να επιδείξει κάτι ανάλογο. ή απλώς βγάζει τα απωθημένα του βρίζοντας αυτούς που δεν συμφωνούν μαζί του[ς[. Ο τυφλός φανατισμός και η μισαλλοδοξία δεν είναι' ίδιον' των πραγματικών ορθοδόξων χρισιανών. Το δε ύφος των γραφομένων κάποιων δεν δείχνει να έχουν διαβάσει ΟΛΟ το ευαγγέλιο ή έστω την επί του όρους ομιλία του Κυρίου μας.Οι άγιοί μας,οι αγιασμένοι γέροντες και οι πνευματικοί μας, συμβουλεύουν τους χριστιανούς να επιλέγουν πάντοτε ,στις οποιεσδήποτε εκλογές,μέσα από το Κόμμα που πρόκειται να ψηφίσουν,πιστούς χριστιανούς και πραγματικούς πατριώτες,στα πρόσωπα των οποίων προσβλέπουν να κάνουν αυτοί κάτι καλύτερο από τους προηγούμενους ,για την Ορθοδοξία,την Πατρίδα και τον χειμαζόμενο λαό μας. Κανείς δεν υποχρεώνει κανένα να ψηφίσει κάτι που δεν του αρέσει.Είναι όμως φασιστική η υβριστική συμπεριφορά κάποιων εναντίον ανθρώπων που οι ίδιοι έτσι κι'αλλοιώς δεν πρόκειται να τους ψηφίσουν.Και τέλος-τέλος οι πραγματικοι χριστιανοί,αντί να βρίζουν όσους έχουν άλλη άποψη από τη δική τους,αν λέω,είναι πραγματικοί χριστιανοί και όχι προβοκάτορες του ΣΥΡΙΖΑ , κρυπτόμενοι προβατόσχημοι λύκοι , χρησιμοποιώντας κάθε ανήθικο και ανέντιμο τρόπο για να εισβάλουν και να εκπορθήσουν την εξουσία,μπορούν να κάνουν κάτι απλό. Αυτό που συμβουλεύει ο σεβάσμιος γέροντας π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος. 'Εμείς οι χριστιανοί,λέει, έχουμε στα χέρια μας την ισχυρότερη ψήφο, την Προσευχή μας για την Πατρίδα μας. Όχι μόνο για τον εαυτούλη μας και τους δικούς μας,αλλά και για την Ελλάδα.Άν ενώσουμε τα εκατομμύρια των χριστιανών της Πατρίδας μας ,τις προσευχές προς τον Κύριο για να βοηθήσει την αγαπημένη μας Πατρίδα ,είναι δυνατόν να μην εισακουστούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ το να κανουμε προσευχη για την πατριδα μας μεχρι να ψηφισουμε ν.δ απεχει ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ κοπελα μου....
      Γι αυτο σου λεω γεμισε την μπανιερα με κρυο νερο κ πες τον θειο Αντωνη πως αρχισατε πολυ αργα την προπαγανδα μεσω internet.Ο καιρος νυν εγγυς.Τουλαχιστον να ναι καλα τα λεφτα που σε πληρωνει..
      Υ.Γ Δε θα βρισκετε ησυχια ουτε στις 4.10 τα χαραματα απ εδω κ περα..Σκουρα τα πραγματα..

      Διαγραφή
    2. Τώρα θυμήθηκες και τους γέροντες;

      Θυμήθηκες και το Ευαγγέλιο;

      Γράφει πουθενά το Ευαγγέλιο να ψηφίζουμε υποκριτές και φαρισαίους;

      Γράφει πουθενά το Ευαγγέλιο να ψηφίζουμε Αντίχριστα συστήματα;

      Μόνο οι ανόητοι θα ψηφίσουν Χολέβα και Αντίχριστα κόμματα....

      Στο επόμενο σχόλιό σου να μας αναφέρεις και τον Γκάντι και την Μητέρα Τερέζα και καλύτερη κατοχύρωση των θέσεων σου....!

      Η αποβλάκωση μας δεν έχει όρια....κάτι ήξερα και εξορίστικα σε νήσον τινά....

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ απόλυτα. Θα έπρεπε ο χριστιανός υποψήφιος να μη θέσε ιυποψηφιότητα αλλά να αρκεστεί στην προσευχή, αλλά δυστυχώς υπέκυψε στον πειρασμό... Ελπίζω τουλάχιστον εσείς οι ευσεβείς να φανείτε πιο συνεπείς. Πώς; Πολύ απλό: την ημέρα των εκλογών να κλειστείτε στο κελλάκι σας, να αφιερωθείτε στο έργο της προσευχής και να μην πάτε να ψηφίσετε.

      Διαγραφή
    4. Τέτοιες εξυπνοβλακείες ασεβείς και δυσεβείς ακούμε αιώνες τώρα....

      Την ημέρα των εκλογών προσευχητικά θα πάμε να δώσουμε ένα ηχηρό ράπισμα στους ομοίους σου δυσεβείς και ασεβείς....

      Διαγραφή
  16. Άδικα χάσατε τόσες ώρες κ. Χολέβα γιά να γράψετε τόσα άρθρα κατά των Χριστιανομάχων και Ελληνομάχων. Λυπάμαι αλλά δεν πρόκειται να δώσω ψήφο στην Νέα Δημοκρατία. Υπάρχει και η ΄΄Κοινωνία΄΄.
    Θα δώσουμε ψήφο στους διώκτες μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο αναμάρτητος εξ υμών, πρώτος λίθον βαλέτω επ'αυτόν [τον Χολέβα]. Από ό,τι πάντως καταλαβαίνω από τα σχόλια που διαβάζω για το συγκεκριμένο θέμα, η υποψηφιότητα αυτή πόνεσε πολύ σε κάποιους που το παίζουν κρυπτόμενοι ,χριστιανοί και πατριώτες [;] στην φιλόξενη ιστοσελίδα που ανέχεται όλες τις ακραίες φωνές του μαύρου και κόκκινου φασισμού, αλλά στη δική τους 'δημοκρατική ' αντίληψη δεν θα πρέπει να ακούγεται διαφορετική άποψη. Ο Θεός ας μας λυπηθεί όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόκειτε περι αμαρτίας απλής αλλά περι προδοσίας, ο Ιούδας δεν αμάρτησε απλά, αλλά ως γνήσιος μαθητής Του Θεανθρώπου μας, τον πρόδωσε ΚΑΙ για 30 αργύρια ...την κατάληξη του Ιούδα όλοι μας την γνωρίζουμε, εφ'όσον παρέμεινε εις την αμετανοησία του! Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι κουραφέξαλα με το συμπάθιο! Ο Θεός μας λυπάτε, εμείς λυπόμαστε τον εαυτό μας και την πατρίδα μας;

      Διαγραφή
  18. ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ12 Μαΐου 2014 στις 4:01 μ.μ.

    Ειλικρινά αγαπητή chraina θλίβομαι πολύ από όσα αναφέρεις. Η στενοχώρια μου είναι πολύ μεγάλη γιατί αυτόν τον άνθρωπο που τώρα υπερασπίζεσαι τον πρόβαλλαν με όλα τα μέσα για χρόνια όλα τα ορθόδοξα ΜΜΕ και τον θεωρούσαν σαν ένα αγωνιστή της Ορθοδοξίας. Άρχισα να προβληματίζομαι όταν κατάλαβα ότι εκείνο που τον ενδιέφερε ήταν να πείσει το «ποίμνιο» να πιει το «αμίλητο νερό και να μην αντιδρά σε όλο αυτόν τον προδοτικό μνημονιακό πόλεμο κατά του ελληνισμού και κατά της Ορθοδοξίας. Το κόμμα στο οποίο έχει βάλει υποψηφιότητα είναι Θεομπαίχτες. Ο Χριστός ήρθε να σώσει τους ειλικρινείς μετανοούντες και όχι του θεομπαίχτες και τους Φαρισαίους.

    Αυτά τα λίγα γιατί δεν αξίζει να ασχολούμαστε με πολιτικούς αρχιψεύτες με όσους έχουν παραδώσει τα ιερά και τα όσια του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας σε άθεους, διεστραμμένους ξένους που λεηλατούν την χώρα μας. Γι’ αυτή την χώρα κάποτε κινδυνέψαμε θανάσιμα στο «στόμα του λύκου» (γκρίζου).. Δεν βάλαμε το κεφάλι μας στο ντορβά για κανένα Χολέβα και για κανένα Θεομπαίχτη και σύγχρονο φαρισαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνετε ένα μικρό λαθάκι κύριε Χειλαδάκι!

      Ο Χριστός μας ασχολήθηκε εντόνως και εμπόνως με τους φαρισαίους και υποκριτές και φυσικά να σώσει και τους μετανοούντας θεομπάιχτες... αλλά η φαρισαίοι θέλανε σωτηρία;

      Θεωρώ ότι αξίζει να φανερώνουμε τους θεομπαίκτες πολιτικούς για να αρχίσουνε και οι απλοί αλλά και απλοϊκοί άνθρωποι να συνειδητοποιούν το μέγεθος της κατάντιας....

      Έχουμε ευθύνη για το κατάντημα της πατρίδας μας και θα την πάρουμε πίσω με κάθε τίμημα και κόστος, διευχών των αγίων μας Πατέρων αγωνιστών!

      Διαγραφή
    2. Έτσι, συμφωνώ ισχυρά μαζί σας! Και θα πρέπει εμείς τα προβατάκια του Λογικού ποιμένα μας, να μεταβληθούμε σε τσομπανοπρόβατα για να διώξουμε τους προβατόσχημους τσομπάνους και λύκους απο την πολιτική εξουσία με όλα τα νόμιμα και πνευματικά μέσα!

      Διαγραφή
  19. Το 'Ρωμαίικο Οδοιπορικό΄το διαβάζω από την ημέρα που δημιουργήθηκε,φυσικά όλα τά άρθρα και σχόλια. Το εικονιζόμενο πρόσωπο που επέσυρε τη μήνι δεκάδων σχολιαστών δέχθηκε και δέχεται άδικη επίθεση εναντίον του και αναγκάσθηκα να επέμβω.Κάποιοι δεν αντέχουν τον διάλογο με επιχειρήματα γιατί απλά οι ίδιοι δεν πτστεύουν στη Δημοκρατία.Έμαθαν να κραυγάζουν αντιμνημονιακά [το πιο εύκολο πράγμα σήμερα] χωρίς να τολμά κανείς να τους απαντήσει.Δεν κατάλαβα την νοοτροπία κάποιων.Δηλαδή ένας πιστός [αμαρτωλός] χριστιανός,πατριώτης που εργάσθηκε σκληρά 35 χρόνια και διώχθηκε απεινώς και ποκιλοτρόπως για τις Αξίες του Γένους μας που πρεσβεύει ,αλλά τυχαίνει να υποστηρίζει τη Ν.Δ. είναι μίασμα και προδότης; 'Οταν δεν γνωρίζουν κάποιοι την βιοτή συνανθρώπων τους νομίζω ότι καλό είναι να μή κρίνουν από τα επιφαινόμενα.Ασφαλως η παρούσα Κυβέρνηση έκανε πολλά λάθη.Νομίζω όμως ότι προσπαθεί να περισώσει 'ο,τι μπορεί ,από τα χειρότερα που θα μπορούσαν να μας συμβούν και δεν θέλουμε να τα φανταστούμε.Ότι έγραψα για τον εικονιζόμενο,τα έγραψα καλοπροαίρετα.Κανείς δεν είναι αλάνθαστος.Επιμένω όμως ότι από το να εκλέξει στις ευρωεκλογές η Ν.Δ. κάποιους άσχετους που δεν θα μπορούν να σταθούν στο βήμα του Ευρωκοινοβουλίου για να υποστηρίξουν τα εθνικά μας θέματα όπως τα κατεχει ο Κ,Χολέβας ,πού είναι το πρόβλημα; Στον Κ.Χολέβα ή στη Ν.Δ.; Το Κόμμα αυτό δεν θα υποδείκνυε έτσι κι' αλλοιώς τούς υποψηφίους του; Κανείς δεν επιτρέπεται να διώκεται σε μιά Δημοκρατία για τα πιστεύω του. Ο Χριστόπουλος του ΣΥΡΙΖΑ που αναφέρει τους Σκοπιανούς 'Μακεδόνες' και τους μειονοτικούς της Θράκης μας, όλους Τούρκους είναι πατριώτης ; Ο αρχηγός του και διάφοροι ανώνυμοι που σχολιάζουν εδώ είπαν τίποτε γι'αυτό; Άν έλθει το Κόμμα των άθεων, αντίχριστων,μηδενιστών που καραδοκεί για να εκπορθήσει την εξουσία ,θά σκίσει τα Μνημόνια,όπως λέει και θα φορολογήσει σκληρά όσους έχουν ετήσιο εισόδημα άνω των 18.000 ευρώ καθώς και αυτούς που έχουν κάποιες καταθέσεις στη τράπεζα [διάβαζε Γλέζος 2013 και 5/2014] θα έχει καλύτερη πολιτική από εθνικής,ηθικής,Χριστιανικής πλευράς; Ήδη ο βουλευτής της Θεσσαλονίκης με την αλογοουρά [Κουράκης ,νομίζω ] που δήλωσε ότι τους κληρικούς θα τους πληρώνουμε εμείς που πηγαίνουμε στην εκκλησία.Κάπως έτσι άρχισαν και οι Μπολσεβίκοι το 1917 και γνωρίζουμε όλοι την εξέλιξη της πρών Σοβιετικής Ένωσης που ευαγγελίζονται ,εκ του ασφαλούς σε μια δημοκρατική χώρα με όλες τις ελευθερίες τους ,κάποιοι μαθητευόμενοι μάγοι της θολοκουλτούρας. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ψηφίσει Ν.Δ. και Χολέβα στις επόμενες εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πραγματικά λυπήθηκα πολύ διαβάζοντας την απόφαση αυτή του κ.Χολέβα, τι κρίμα...και σκεφτείτε πόσο καλύτερο θα ήταν αν άνθρωποι όπως αυτός συντάσσονταν με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προσωπικά έχω διαπιστώσει πως ενόψει των επερχόμενων Ευρωεκλογών, κάποια κόμματα πρόσθεσαν στα ψηφοδέλτιά τους πρόσωπα των οποίων ο βίος, οι απόψεις και οι δραστηριότητες τους, φαίνονται να αποτελούν κατάλληλες επιλογές για να μας εκπροσωπήσουν στην ΕυρωΒουλή του θηρίου! Τέτοια περίπτωση είναι του κου Χολέβα (ΝΔ), της Γεωργαντά & Ζουράρη (ΑΝ.ΕΛ), Μπουραντάς (Κοινωνία Αξιών) κ.λ.π.........πιθανότατα να υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις υποψηφίων που μου διαφεύγουν επί της παρούσης. Όποιος καλός φίλος γνωρίζει ας τις αναφέρει.......Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι, κατά πόσο οι παραπάνω θα μπορέσουν πραγματικά να μείνουν ανεπηρέαστοι από τις αυστηρές κομματικές γραμμές, ώστε διαρκώς να υποστηρίζουν θερμά τα ΕλληνοΧριστιανικά ιδεώδη;;; Υπάρχει ενδεχόμενο, εάν τους δώσουμε την ψήφο μας, μαζί με αυτούς να αποκτήσουν διαβατήριο εισόδου στην ΕυροΒουλή και άλλα σαθρά και διεφθαρμένα στοιχεία. Άραγε, θα έχουμε όντως πραγματοποιήσει το σωστό;;; Μήπως δεν βλέπουμε το δάσος και μόνο το δέντρο;;;

    Επειδή όλα τα παραπάνω με έχουν προβληματίσει ιδιαίτερα και γιατί δεν θέλω να πετάξω την ψήφο μου, τελικά φαίνεται να καταλήγω στην πιο σίγουρη και καθαρότερη λύση.............."ΚΟΙΝΩΝΙΑ" του Καποδίστρια.

    Γιατί εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν έχουμε ανάγκη από κόμματα, αλλά από ΧΡΙΣΤΟ ως Σωτήρ και κεφαλή του Έθνους μας!!

    Ο Βολιώτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Admin, εδώ καταλογίζω και ένα φάουλ σου. Η Χριστιανική Εστία Λαμίας που πρωτοδημοσίευσε το πιο πάνω κείμενο,το συνόδευσε με ένα αχρωμάτιστο χάρτη της Ευρώπης. Εσύ αναδημοσίευσες το άρθρο αυτό και αντικατέστησες τον χάρτη της Ευρώπης με την φωτογραφία του εν λόγω υποψηφίου ευρωβουλευτή και μάλιστα δίπλα στον Μητροπολίτη Δημητριάδος που είναι γνωστές οι Οικουμενιστικές του θέσεις.
    Αγαπητέ κ.Χειλαδάκη, γνωρίζω την δράση σου και διαβάζω με ευχαρίστηση τα δυναμικά σου κείμενα για τα εθνικά μας θέματα και αυτά που έχουν σχέση με την Τουρκία. Μακάρι να έθετες και εσύ υποψηφιότητα για ευρωβουλευτής με την παράταξη που σε εμπνέει για να αποτελούσατε με τον Κ.Χολέβα ένα πολύ ισχυρό δίδυμο υποστήριξης των εθνικών μας θεμάτων ,της Πίστης μας και ανάχωμα ,όσο γίνεται ,στις πρόστυχες και ανήθικες προτάσεις αμοραλιστών ευρωβουλευτών άλλων χωρών.Είμαι βέβαιος ότι εκεί ,ανεξάρτητα από τις οποιεσδήποτε μικροδιαφορές απόψεών σας,στο Ευρωκοινοβούλιο θα είσαστε μία γροθιά. Όσον αφορά για τη λάσπη της Ευρώπης που έγραψε κάποιος φίλος, ακόμη και μέσα στη λάσπη, ο χρυσός , λάμπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.