21 Οκτ 2022

Ἀπό τό 2006 διαφημίζεται ἡ παιδεραστία στά σχολικά βιβλία...

Γράφει ὁ Δημήτριος Νατσιός
Στίς 3 Σεπτεμβρίου τοῦ 2009 δημοσίευσα τό παρόν κείμενο γιά τό ἔγκλημα τῆς παιδεραστίας πού προωθεῖται ἀκόμη καί σέ σχολικά βιβλία. Ἐπαναφέρω τό ἐπίμαχο σημεῖο ὅπου φιλοξενεῖται σέ βιβλίο Γλώσσας Γυμνασίου, καθώς καί ἄλλες ἄθλιες καί ἀπαράδεκτες γιά σχολικά βιβλία ἀναφορές,  γιά νά κατανοήσουμε ὅτι εἶναι πολλά τά χρόνια πού "διαφημίζεται" ἡ κτηνωδία, ἀλλά καί γιατί ἀκούω πολλούς νά "πέφτουν ἀπό τά σύννεφα" ἤ νά τά ἀνακαλύπτουν ἐμβρόντητοι σήμερα. Θυμίζω ὅτι τά βιβλία αὐτά εἰσῆλθαν στήν... ἐκπαίδευση ἀπό τό 2006...

Τά βιβλία τοῦ Γυμνασίου - τῆς γλώσσας - συνιστοῦν κι αὐτά κακέκτυπα τῆς τηλοψίας, προβάλλουν λανθασμένα πρότυπα, ἀποϊεροποιούν ἑδραῖες ἀξίες, προωθοῦν τόν πρόωρο ἐρωτισμό, τήν ἄκαιρη σεξουαλικότητα. Ἀποαθωοποιούν, μέ ἕναν λόγο τά παιδιά, σέ μιά ἡλικία πού μονάχη ἔγνοια τούς πρέπει νά εἶναι ἡ σπουδή καί ἡ μόρφωση. Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, παρεμβάλλω ἕνα κείμενο, τό ὁποῖο περιέχεται στό «τετράδιο ἐργασιῶν» τοῦ μαθήματος «Νεοελληνική Γλῶσσα», Α' Γυμνασίου (σελ. 16). Δηλαδή ἀπευθύνεται σέ παιδιά 12-13 ἐτῶν, πού μόλις ἐγκατέλειψαν τό δημοτικό σχολεῖο. Τίτλος τοῦ «Ὁσάκις» . Ἐπαναλαμβάνω ἀποσκοπεῖ στήν γλωσσική καί πνευματική καλλιέργεια μαθητῶν Α' Γυμνασίου:

«Ὁ καθηγητής τῆς φιλολογίας ἔριχνε κάθε μέρα τό μπαλάκι. Ὅλη ἡ τάξη τό ἔπιανε σάν ἕνα γαργαλιστικό μήνυμα. Τό πετοῦσε ὁ ἕνας στόν ἄλλον. Χαράς εὐαγγέλια.

«Ὁσάκις...» ἄρχισε τή φράση του ὁ φιλόλογος.

«Ναί. Ναί. Ὁ Σάκης! Ὁ Σάκης!» φώναζαν ὅλες μαζί οἱ μαθήτριες γελῶντας. Κι ὁ καθηγητής τρελαινόταν. «Ὁσάκις...» ἐπαναλάμβανε τονίζοντας τή λέξη σάν νά ἔλεγε «σκάστε». «Ὁ Σάκης! Ὁ Σάκης!» ἀκουγόταν πάλι ἀπό κάτω καί τό γέλιο ἔδινε κι ἔπαιρνε. Ὁ καθηγητής δέν μποροῦσε νά ξεχωρίσει ποιές ἀπό τίς μαθήτριες ἦταν οἱ δράστες. Ἡ λέξη - μπαλάκι κυλοῦσε ἀκαριαῖα σέ κλάσμα δευτερολέπτου μέσα ἀπό τά χείλια τους πού ἦταν κρυμμένα στό κάτω μέρος τοῦ σκυμμένου τους κεφαλιοῦ. Νόμιζε πώς ἁπλῶς ἐπαναλάμβαναν τή λέξη. Πώς τίς ἐρέθιζε αὐτή ἡ λέξη. Δέν ἦταν ὅμως ἔτσι. Ἄλλο πρᾶγμα τό «Ὁσάκις» κι ἄλλος ἄνθρωπος «Ὁ Σάκης».
Ὁ Σάκης ἦταν ἠλεκτρολόγος μέ μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 μέ 25 ἐτῶν. Τά εἶχε φτιάξει μέ τήν Ἀλέκα. Μιά ἀπό τίς μαθήτριες τῆς τάξης. Ψηλή κι ἀδύνατη, μέ κοντά ξανθά μαλλιά καί μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό καί μακριά χέρια καί πόδια, κάπως ξερακιανή, ἀλλά ζόρικη. Στά 15-16, ὅπως ὅλες τους. Ἡ πρώτη πού ἔβγαινε ραντεβού μῆνες τώρα. Ὁ Σάκης τήν περίμενε τό μεσημέρι στήν ἄλλη γωνία κι οἱ ἄλλες μαθήτριες ἔτρεχαν ἀπό πίσω της νά τόν δοῦνε. Τά σχόλια ἔδιναν κι ἔπαιρναν. Ἦταν ὁ πρῶτος ἔρωτας τῆς τάξης.

Ὁ καθηγητής φώναξε τήν πρώτη μαθήτρια, τή Μαρία, στό γραφεῖο του καί τή ρώτησε. «Τί συμβαίνει μέ τό «Ὁσάκις»; Γιατί αὐτή ἡ ἀντίδραση;»

«Δέν ξέρω, κύριε. Στό δικό μου θρανίο δέν ξέρουμε τίποτα. Τό πῆραν ἔτσι φαίνεται καί τό διασκεδάζουν» τοῦ ἀπάντησε. Ρώτησε κι ἄλλες μαθήτριες. Μερικές δέν κρατήθηκαν καί γελοῦσαν. Ὁ καθηγητής προσπάθησε νά βγάλει ἀπό τό λεξιλόγιό του τή λέξη «Ὁσάκις». Αὐτή ὅμως ἀντιστεκόταν. Τοῦ ἔβγαινε αὐθόρμητα, ἔστω καί μέ κάποια καθυστέρηση. Τότε, ὅμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σάν νά τήν εἶχε στερηθεῖ ἡ τάξη καί ξεσποῦσε «Ὁ Σάκης! Ὁ Σάκης!», φώναζαν ἀκόμα πιό δυνατά καί γελοῦσαν μέ τήν καρδιά τους. Γιατί ἦταν ὑπόθεση καρδιᾶς καί ὄχι γραμματικῆς».

Ἐρωτῶ: Τί διαβάζουμε ἐδῶ; Περιγράφει ἤ δέν περιγράφει τό κείμενο μιά ἀποπλάνηση ἀνηλίκου;. Ἐρωτῶ: Ὅπως παρουσιάζει τό κείμενο αὐτήν τήν σχέση, σάν κάτι τό φυσιολογικό, τό ἀκίνδυνο, δέν ἀποτελεῖ ἔμμεση παρότρυνση γιά ἐπιδίωξη τέτοιων καταστρεπτικῶν σχέσεων; Ποιός γονέας θά ἀνεχόταν ἡ κόρη του «νά βγαίνει ραντεβού» μέ εἰκοσιπεντάχρονο; Ἐδῶ πρόκειται γιά ἐξύμνηση τῆς παιδεραστίας, τοῦ βδελυροῦ αὐτοῦ ἐγκλήματος, γιά τό ὁποῖο ἀνατριχιάζουμε ὅλοι καί στό ἄκουσμά του. Κάτω ἀπό τό κείμενο «καμαρώνει», γιά ἐμπέδωση προφανῶς, ἡ ἑξῆς κρανιοκενής ἐρώτηση: «γιατί γελοῦσε ἡ τάξη, ὅταν ἀκουγόταν ἡ λέξη Ὁσάκις στό κείμενο». Τί θά ἀπαντήσει τό παιδί σέ μιά τέτοια «παραλυμένη» ἐρώτηση; Ὅπως ἔγραφε σέ ἕνα ἐξαιρετικό του κείμενο ὁ ἀγαπητός μου φίλος, γιατρός Φώτης Μιχαήλ: «Ἀντί νά διδάσκεται ἡ ἁρμονική συζυγία, ἔχουμε πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση. Τό πρῶτο θά μᾶς ἐξασφαλίσει εὐτυχισμένα νιᾶτα, ἐνῶ τό δεύτερο, θά μᾶς φορτώσει μέ σοβαρά σωματικά καί ψυχικά τραύματα, ὅπως εἶναι οἱ ἀκριβοπληρωμένες ἐπιπόλαιες σχέσεις οἱ βαριές καταθλίψεις καί οἱ ἀπόπειρες αὐτοχειρίας».

«Ἀνεβαίνουμε» στή Β' Γυμνασίου. Καί ἐδῶ οἱ ἴδιες ψυχοφθόρες ἀνοησίες. Στό «Ἀνθολόγιο» τῆς τάξης αὐτῆς ἐπαινεῖται ὁ «ἀρχαῖος» θεσμός τῆς ἑταίρας (=πόρνη). Ἀποσπῶ κάποιους στίχους ἀπό τό κείμενο: «Εἶναι κάποια ψηλή (ἑταίρα) φοράει σανδάλι μέ σόλα λεπτή καί κυκλοφορεῖ μέ τό κεφάλι γερμένο στόν ὦμο, αὐτό ἀφαιρεῖ ὕψος. Δέν ἔχει κάποια γλουτούς, τούς προσθέτει ραμμένους κάτω ἀπό τό φόρεμα. Ἔτσι, ὅσοι τή βλέπουν ἐκστασιάζονται μέ τά ὀπίσθιά της. Ἔχει κοιλιά∙ διαθέτουν γιά λόγου της στήθη, ὅπως αὐτά πού ἔχουν οἱ ἠθοποιοί στίς κωμωδίες∙ φορῶντας τέτοια στήθη πρόσθετα στητά... (σελ. 40)». Καί συνεχίζεται ἡ παιδαγωγικῶς ἐξονυχιστική διερεύνηση καί ἑρμηνεία τῶν καλλωπιστικῶν μεταλλάξεων τῆς ἑταίρας. Καί ἀκολουθοῦν βεβαίως οἱ ἐμπεδωτικές ἐρωτήσεις πρός πλήρη ἀποκολοκύνθωση τῶν μαθητῶν: Ἡ πρώτη ἀναφέρεται τίς «βελτιωτικές ἐπεμβάσεις» στίς ὁποῖες ἐπιδίδονται οἱ ἰδεῶδες ἑταῖρες. Ἡ δεύτερη στά καλλυντικά πού χρησιμοποιοῦν καί σέ ποιό σημεῖο τοῦ σώματός τους (Ἕνα καλλυντικό γιά το ἐγκέφαλο τῶν συγγραφέων χρειάζεται). Γ' Γυμνασίου, συνεχίζεται τό μαγάρισμα τῶν νέων, ἡ ἀπαξίωση τοῦ ὅποιου ἐναπομείναντος κύρους τοῦ σχολικοῦ μαθήματος, ἀλλά καί τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ, πού καλεῖται νά διδάξει τίς νεοεποχίτικες σεξομπουρδολογίες.

Μάθημα «Νεοελληνική Γλῶσσα» (σελ. 148). Ἐδῶ ἐμφιλοχώρησε ἕνα τραγούδι, τό ὁποῖο μπορεῖ νά τό ἀκούσει τίς μεταμεσονύκτιες ὧρες σέ κάποιο ξενυχτάδικο γιά χασομέρηδες,  ἀλλά σέ σχολική τάξη οὐδείς σοβαρός παιδαγωγός θά τό παρουσίαζε καί μάλιστα σέ βιβλίο.  Κείμενο: «Ἅμα ξυπνήσεις καί ἔχεις βγάλει οὐρά / ἄν κοιταχτεῖς καί ἔχεις βγάλει βυζιά / Don't worry be happy / Ἅμα ἡ κόρη σου σέ λέει μπαμπᾶ ἐνῶ ὁ γιος σοῦ / σέ φωνάζει μαμά / Don't worry be happy» καί λοιπά καί λοιπά. Ἐρώτηση: Καθηγητής πού θά διαβάσει τόν στίχο «ἄν κοιταχτεῖς καί ἔχεις...» δέν κινδυνεύει μέ ὁριστική ἀπώλεια τῆς σοβαρότητάς του; Ἀπό πότε ἡ χυδαιότητα καί ἡ αἰσχρολογία ἀνήκουν στά γνωστικά πεδία τοῦ σχολείου; Κι ἄν ἔγραψα στόν πρόλογο γιά τήν γλωσσική ἀκαταστασία τῶν νέων, δέν τό ἔγραψα γιά νά τούς στηλιτεύσω. Ὑπαίτιο εἶναι καί τό σχολεῖο. Δρέπουμε τούς καρπούς μιᾶς Παιδείας, μιᾶς ἀγωγῆς πού προβάλλει, «διδάσκει» τήν διαφθορά, τήν λαγνεία. Καί ἕνα τελευταῖο σκύβαλο. Στό τετράδιο ἐργασιῶν Γ' Γυμνασίου,  σελ. 73, σέ κείμενο μέ τίτλο «παραπλανητικά», οἱ μαθητές μυοῦνται καί στήν ἀστρονομία, τά ζώδια καί τά ὡροσκόπια ἀπό τόν «μέγα παιδαγωγό», Κώστα Λεφάκη, τόν γνωστό τηλεαστρολόγο. Διαβάζω: «Ὁ Ἄρης θά ἐμπνεύσει πολύ κόσμο πάνω σέ νέους σκοπούς. Οἱ σκοποί αὐτοί ἴσως νά εἶναι ἐρωτικοί...αυτόν τον μῆνα οἱ συμπτώσεις θά ἐνισχύσουν τίς ἐρωτικές σχέσεις...».... Λεφάκη βρίσκεις σ' αὐτά τά βιβλία. Ποῦ εἶναι ὅμως τά μεγάλα πνευματικά ἀναστήματα τοῦ τόπου;

Ἄς τά σκεφτοῦν αὐτά οἱ γονεῖς, ἄς τά διαβάσει αὐτά κάποιος Εἰσαγγελέας.

(Κατά τό ἄρθρο 349 τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα ὁ προάγων πρός πορνεία ἤ ἐξωθῶν πρός διαφθορά ἀνήλικα πρόσωπα εἴτε ὑποθάλπει ἤ διευκολύνει.

Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίς

7 σχόλια:

  1. Από το 2006 "διδάσκονται" στο σχολείο αυτά τα αισχρά κείμενα. Έχουμε 2022 και συνεχίζουμε.
    Καλή πρόοδο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ σήμερον ὅτι θυμίζει Σόδομα καί Γόμορα θεωρεῖτε πολύ καλό καί πολύ προοδευτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ Ο κ ΝΑΤΣΙΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέχρι πέρυσι υπήρχε. Φέτος το εβγαλαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας θέλουμε στη Βουλή κ. Νατσιέ. Αλλά μάλλον στραβά αρμενίζετε. Ξέρετε τι εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέργιος Παπαδημητρίου22 Οκτωβρίου 2022 στις 2:52 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στον κ. Νατσιο.Νομιζω ότι αρμενιζει ίσα και κατά πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.