15 Ιουν 2012

Πρὸ τῶν ἐκλογῶν

Τοῦ ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου
Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός εἶχε προείπει, ὅτι θά ἔρθει καιρός πού οἱ σώφρονες θά θεωροῦνται ὡς ἄφρονες καί οἱ ἄφρονες ὡς σώφρονες, οἱ μή ἔντιμοι ὡς ἔντιμοι καί οἱ ἔντιμοι ὡς ἀνέντιμοι, οἱ ἐργατικοί καί δοτικοί ὡς ἀνόητοι καί οἱ φυγόπονοι ὡς οἱ πιό προσαρμοσμένοι στό κλῖμα καί στό πνεῦμα τῆς ἐποχῆς τῆς ρᾳθυμίας. Στίς ἡμέρες μας φαίνεται νά ἐπιβεβαιώνεται ὁ ἅγιος ἐθνομάρ­τυρας Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός.  Ἴσως οἱ καταστάσεις, τά γεγονότα καί οἱ θεσπιζόμενοι ὁσημέραι νόμοι νά ξεπερνοῦν τόν Ἅγιο. 
Ἐμεῖς, βουλιαγμένοι πάνω στούς καναπέδες ἀπορροφοῦμε μέ βουλημία τήν ἀνεξέλεγκτη τηλεθέαση.  Ναρκωνόμαστε ὅλο καί βαθύτερα  στή νοοτροπία της καί τά κελεύσματά της.   Δέν ἀντιδροῦμε σέ καμιά προσβολή τῆς ἁγίας Παραδόσεώς μας, ἀλλά θυσιάζουμε τά πάντα στά νεοειδωλολατρικά σόου τῶν ποικίλων τηλεπαρουσιάσεων. 
Τό κελλί μας, ἤ ὅπως καινοδιαθηκικά ὀνομάζεται «ταμεῖον», ἤ πολύ πιό ἁπλᾶ, τό ὑπνοδωμάτιό μας, μετατρέπεται σέ χῶρο μολυσμένο ἀπό τίς αἰσχρές εἰκόνες, τά πονηρά σενάρια, τούς κακούς λογισμούς, τά αἰσθήματα πού ἐπιμελημένα καί δαιμονικά στήνει ἡ Νέα Ἐποχή.  Τό κελλίον πλέον δέν ὑψοῖ, σύμφωνα μέ τήν ἁγιοπνευ­ματι­κή ἐμπειρία τῶν πατέρων, ἀλλά γκρεμίζει, κατεδαφίζει, δέν κτίζει.  Ἀλλοτριώνει, δέν μορφώνει.  Ἀποσυνθέτει καί καθόλου δέν         συ­γκροτεῖ τήν προσωπικότητα τοῦ ἀνθρώπου. 
Ἀποσυντονισμός, ἀδιαφορία, ἀποχαύνωση, ἀνία, ἀμηχανία, ἀδράνεια γιά δημιουργία, γιά προγραμματισμό, ἔρευνα καί ὀργάνω­ση ζωῆς, κυριεύει τή νεολαία, ἀφοῦ....

ἀκούσια ἤ ἑκούσια πέφτουν θύματα τῆς μεθοδευμένης ὑπερπροσφορᾶς τηλοψίας καί πολύωρης συμμετοχῆς στίς ἄφθονες ὑπηρεσίες τοῦ Internet.
Προσκολλημένοι μικροί καί μεγάλοι, ἰδίως αὐτήν τήν περίοδο τῆς «κρίσεως» βομβαρδιζόμαστε ἐπί πλέον ἀπό τίς ἀπειλές τῶν – νεοεποχιτῶν ὡς ἐπί τό πλεῖστον – δημοσιογράφων καί ἀναμένουμε ἐναγώνια νά μορφώσουμε, ἀκόμα καί τώρα, γνώμη γιά τά πρόσωπα πού μποροῦν νά μᾶς ἐκπροσωπήσουν ὡς κυβέρνηση τῆς χώρας.
Ξεχνᾶμε ὅτι οἱ διακόσιοι τῶν δύο κομμάτων ἤδη ἔχουν παραχωρήσει μέ τίς δύο δανειακές συμβάσεις ὁλόκληρη τήν πατρίδα μας;  
Κλείσαμε τά αὐτιά μας γιά νά μήν ἀκούσουν, ὅτι οἱ δύο γνωστοί ἀρχηγοί τῶν δύο γνωστῶν κομμάτων, ἔστειλαν προσωπική ἐπιστο­λή ἕκαστος στούς δανειστές καί τούς βεβαιώνουν, ὅτι θά εἶναι εὐπειθέστατοι στίς ὑποχρεώσεις τους ἀπέναντί τους.
Ἐκτός ὅμως τῶν δύο δανειακῶν συμβάσεων προσποιούμαστε πώς δέν καταλαβαίνουμε τίς ὑποχρεώσεις πού ἐπιβάλλουν τά δύο μνημόνια; 
Γιατί δέν ἐννοοῦμε νά πιστέψουμε, ὅτι ἐκτός τῶν γνω­στῶν τάχα ἀγνώστων τοκογλύφων δανειστῶν ἔχουμε ὑποχρέωση ὡς κράτος, ὡς διοίκηση, ὡς κυβέρνηση νά εἴμαστε εὐπειθέστατοι στούς τεχνοκράτες τοῦ Δ.Ν.Τ. καί πρέπει νά ἐφαρμόζουμε τίς σκληρές ἀποφά­σεις τῶν διαφόρων Εὐρωπαϊκῶν ἐπιτροπῶν – πάντοτε γιά τό καλό τῆς χώρας μας - ἔστω καί ἄν συντάξεις καί μισθοί μειωθοῦν στά 150 € μηνιαίως, δηλαδή στά ὅρια τῆς λιμοκτονίας.
Δέν ἔχουμε ἀντιληφθεῖ τήν ἀλαζονική συμπεριφορά τῶν μέχρι τώρα ἡγετῶν «μας», πού ὑβρίζουν, ἀπαξιώνουν καί λοιδωροῦν ἐναλλάξ ὅλες τίς τάξεις ἐπιστημόνων, ἐπαγγελματιῶν καί ἐργαζομένων; 
Δέν θυμό­μαστε, ὅτι 3000 συμπολῖτες μας ἔφτασαν στό ἀπονενοημένο διάβημα; Σέ ὁποιαδήποτε ἄλλη πολεμική σύρραξη ἤ θερμό ἐπεισόδιο, ὅπως ἐπανειλημμένα ἀπό τούς δημοσιογράφους ἀναφέρεται, θά εἴχαμε τόσα θύματα;
Σέ ἄλλες παλαιότερες ἤ μεταγενέστερες ἐποχές εἴχαμε ἑκατομ­μύρια ἀνέργων;  
Εἴχαμε τόση καταπάτηση νόμων καί συνταγματικῶν  δια­τάξεων;
Οἱ λοιποί τῶν ἀξιοτίμων κ.κ. βουλευτῶν, πού δέν ὑπέγραψαν τίς δανειακές συμβάσεις, δέν θά ἔπρεπε νά σπεύσουν ἅπαντες, νά ὑποβάλουν τίς παραιτήσεις τους; 
Ἔτσι δέν θά ἐξαναγκαζόταν ὁλόκληρο τό σῶμα τῶν βουλευτῶν νά ἀποφύγουν τήν ὁλοκληρωτική παράδοση τῆς πατρίδος μας στούς «δανειστές» μέ ὅρους, φεῦ, ἀμετακλήτους;
Ὅμως μέσῳ τῆς τηλεοράσεως καί τοῦ διαδικτύου ἔχουν γίνει γνωστοί οἱ ἐλάχιστοι ἀντιμνημονιακοί βουλευτές, πού ἔχουν δώσει σκληρές καί τεκμηριωμένες ἀγορεύσεις στή βουλή καί ἐκτός αὐτῆς, γιά νά γίνει γνωστό τό ἐπαχθές ἔγκλημα κατά τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Ὅταν μάλιστα ἀπό τούς ἐλάχιστους τῶν ἀντιμνημονια­κῶν γνωρίζουμε ἐλαχίστους τῶν ἐλαχίστων, ὅτι κάνουν τό σημεῖον τοῦ τιμίου Σταυροῦ ἐν ἐπιγνώσει, ὅταν δέν ἄγονται καί δέν φέρονται λόγῳ κάποιων ἐξαρτήσεων ἀπό ἀποκρυφιστικές ὀργανώσεις, ὅταν ἐπικα­λοῦνται τή βοήθεια τῆς Κυρίας Θεοτόκου καί τῶν γοργοεπηκόων Ἁγίων μας, ὅταν μετέχουν τῶν ἀχράντων Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας μας, γιατί νά μήν ὑποστηριχθοῦν γιά τό καλό ὅλων μας καί τῆς μοναδικῆς σέ ἀξία πατρίδος μας;
«Ἀντίστητε τῷ διαβόλῳ» λέγει ὁ Κύριός μας στήν Καινή Διαθήκη, «καί φεύξεται ἀφ’ ὑμῶν!»  Αὐτό σημαίνει, ὅτι χρειάζεται ἡ ἐνεργοποίηση τῆς δικῆς μας ἐν διακρίσει Χριστοῦ βουλήσεως, γιά νά ἔρθει βοηθός ὁ ἴδιος ὁ Χριστός.  
Οὐδέποτε ἐπεχείρησε, ὑπενόησε ἤ μεθόδευσε κάποια δέσμευση ἤ παραγκωνισμό τῆς βουλήσεώς μας.  Ζητάει πάντοτε τήν ἐλεύθερη συγκατάθεσή μας γιά μικρά, μεγάλα, ὑλικά ἤ πνευματικά ζητήματα καί κατόπιν, τρανώνοντας τό θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας, παρεμβαίνει καί δημιουργεῖ νέες καταστάσεις, ἀνέλπιστα θαύματα.
Σέ καιρούς πολύ δύσκολους σάν τούς δικούς μας ὁ Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ἔχει πεῖ ἐκεῖνο τό ἀλησμόνητο:  «Ὁ Θεός ἔβαλε τήν ὑπογραφή του γιά τήν ἐλευθερία τῆς Ἑλλάδος καί δέν τήν παίρνει πίσω».  
Μέ αὐτή τήν ἀνδρεία θεανθρώπινη τοποθέτηση παρακινήθηκαν οἱ σκλάβοι πρόγονοί μας, ἀγωνίστηκαν καί, τοῦ Κυρίου συνεργοῦντος, τίναξαν τό ζυγό τῆς δουλείας ἀπο πάνω τους.
Τώρα, ἄν ἐμεῖς δέν ἀντιδράσουμε πνευματικά μέ τίς θερμές προσευχές μας καί μέ τή σωστή ψῆφο μας, τί θά ποῦμε αὔριο στά παιδιά μας, στά ἐγγόνια μας, στά δισέγγονά μας, ὅταν θά ἀντιληφθοῦν ὅτι ἀμαχητί τά παραδώσαμε μαζί μέ ὅλες τίς ἐπερχόμενες γενιές στά σκλαβοπάζαρα τῶν «ἀγορῶν» τῆς Νέας Ἐποχῆς;  
Θά ἔχουμε μοῦτρα καθαρά καί μάτια χωρίς ἐνοχές γιά νά τά κυττάξουμε;
Ἄν παρά ταῦτα, ἐξαντλώντας ὅλα τά περιθώρια τῶν πνευμα­τικῶν καί κοινωνικῶν ἐνδοκοσμικῶν ἀντιδράσεων, δέν καταφέρουμε νά ἐκλέξουμε τούς πιό ἄξιους ἐκπροσώπους πού θά ἀρνηθοῦν τό ἐπαχθές χρέος καί τή μνημονιακή ὑποδούλωση, τότε μέ ἄκρα ταπείνωση καί ἐνώπιον τοῦ ἐν Τριάδι Θεοῦ καί ἐνώπιον τῶν ἐρχομέ­νων γενεῶν θά ὁμολογοῦμε τήν ἐκ τῆς ὀλιγωρίας ἀποτυχία μας. 
Θά προσευχόμαστε ἐκ βαθέων νά γίνει ἵλεως ὁ Κύριος γιά μᾶς πού ἀφήσαμε ἐρείπια στούς μεταγενεστέρους μας. 
Μακάρι νά μή μᾶς ἀξιώσει ὁ φιλάνθρωπος Χριστός τούς νεο­έλληνες Ὀρθοδόξους Χριστιανούς νά κληροδοτήσουμε καμμένη γῆ, χαμένη πατρίδα, ἕωλα ὄνειρα, μηδενικές προοπτικές στούς ἐπερχομένους μας.
Προτιμότερο ἄλλως θά εἶναι τό μαρτύριο γιά μᾶς. 
Οἱ μαρτυρικοί θησαυροί θά μποροῦν ἴσως νά ἀντισταθμίσουν τήν ἀναξιότητα καί τήν ἀδιακρισία τῆς γενιᾶς μας μέ τήν ὁμολογία ὅτι ἐξαπατηθήκαμε, γιατί δέν ἀφήσαμε τίς ἐλπίδες μας ὅλες στό δημουργό καί προνοητή Κύριο, ἀλλά ἐπορεύθημεν ἐν τοῖς θελήμασι τῶν καρδιῶν ἡμῶν καί τῶν ἀνομιῶν ἡμῶν.
Τό ἐν Χριστῷ μαρτύριο μπορεῖ νά ἐπανατοποθετήσει νέα βαθιά θεμέλια στό ὀρθόδοξο ἑλληνικό ἔθνος μας, ὥστε σέ γερές θεανθρώπινες βάσεις νά μεγαλουργήσουν ἐν Χριστῷ οἱ ἑπόμενες γενιές.  
Ἴσως κάτω ἀπό τέτοιες χριστομαρτυρικές προϋποθέσεις ὁ Ἅγιος τοῦ αἰώνα μας νά ἔβλεπε, ὅτι τό Ἑλληνικό Ἔθνος εἶναι προορισμένο νά εἶναι ὀφθαλμός καί διδάσκαλος τῆς οἰκουμένης.
Ἀξίζει πάντως εἰς τάς ἀπαρχάς τῆς ἡμέρας αὐτῆς, τῶν ἐκλογῶν, μετά φόβου Θεοῦ, πίστεως καί ἀγάπης, νά ξεκρεμάσουμε τό κομποσχοίνι μας ἀπό τά εἰκονίσματά μας ἤ νά τό βγάλουμε ἀπό τόν καρπό τοῦ χεριοῦ μας καί νά τό γυρίσουμε ἑκατό ... ἤ κάποιους περισσότερους κόμπους καί ἱκετευτικά νά ἐπικαλεσθοῦμε τή βοήθειά Του: «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησόν με», ἐννοώντας ὅλους τούς ἀδελφούς συν-Ἕλληνες.

83 σχόλια:

  1. ΔΗΛΑΔΗ; ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ π. ΣΑΡΑΝΤΗ;

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου
    ==================

    Ο σεβαστός Γέροντας π. Σαράντης Σαράντης στο άρθρο του προτρέπει τους πιστούς να ΜΗΝ ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ και Νεα Δημοκρατία ως Μνημονιακά κόμματα.

    Αλλά και από τους Αντιμνημονιακούς μας καλεί να ΜΗΝ ψηφίσουμε τον “Σύριζα”, τη ΔΗΜΑΡ και το ΚΚΕ ως ανθρώπους που δεν βάζουν καν στον σταυρό τους.

    Εκτός όμως αυτών ο σεβαστός Γέροντας μας καλεί επίσης να ΜΗΝ ψηφίσουμε όσους από τους υπόλοιπους αντιμνημονιακούς βουλευτές ΔΕΝ είναι συνειδητοί χριστιανοί και ΔΕΝ ανήκουν στη Μασωνία και που ΔΕΝ πολέμησαν ανοιχτά και με πάθος το Μνημόνιο.

    Με συγχωρείτε, Γέροντα, με όλο το σεβασμό, σας δηλώνω με κάθε εντιμότητα ότι, παρά την μεγάλη και φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλα, δεν αντελήφθηκα σε ποιους αναφέρεστε!

    Ειλικρινά αγνοώ ποια είναι τα ελάχιστα τά μέλη της Βουλής

    1.) που δεν ψήφισαν το Μνημόνιο,
    2.) που δεν ανήκουν στα αριστερά άθεα κόμματα,
    3.) που δεν είναι Μασώνοι και,
    4.) Είναι συνειδητά μέλη της Εκκλησίας (προσέρχονται τακτικά στα μυστήρια, προσεύχονται κτλ.).

    Σας παρακαλώ μην παρεξηγήσετε αυτό που σας λέγω.

    Δεν λέγω ότι ΔΕΝ υπάρχουν.

    Λέγω ΑΠΛΑ ότι δεν τους γνωρίζω.

    Δεν νομίζετε ότι έχετε αδήριτη υποχρέωση να μας πείτε αυτά τα ονόματα για να πάμε ως χριστιανοί να τους ψηφίσουμε;

    Αλλιώς τι νόημα έχει η προτροπή σας αν δεν βοηθά τους πιστούς να αποκρυπτογραφήσουν πού πρέπει να κατευθύνουν την ψήφο τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε πάλι ο Τελεβάντος! Άνθρωπέ μου επειδή δεν μίλησε υπέρ της ΝΔ που υπερασπίζεσαι πρέπει να τον κατηγορείς;; Από τα σαλόνια της Αμερικής κάνω και γω μια χαρά κριτική. Οι ΑΝ.ΕΛ δεν είναι εναντίον του μνημονίου; Η Χ.Α δεν είναι εναντίον του μνημονίου;;;
      Ε τι δεν καταλαβαίνεις λοιπόν. Έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

      Διαγραφή
    2. Κάνει πως δεν καταλαβαίνει ο Τελεβάντος επειδή θα ήθελε να πει πιο συγκεκριμένα κόμμα ο π. Σαράντης ώστε να μπορέσει να τον κατηγορήσει ως κομματάρχη, όπως κατηγόρει συνέχεια και συκοφαντικά τον π. Βολουδάκη.

      π. Σαράντη, μην αναγκαστείς απο τον Τελεβάντο και μπεις σε περιπέτειες. Όλοι καταλάβαμε τί πρέπει να ψηφίσουμε.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω αν το κάνει ο κος Τελεβάντος για μπορεί μετά να τον κατηγορήσει τον π. Σαράντη ως κομματάρχη όπως κατηγορεί τον π. Βασίλειο Βολουδάκη αλλά είναι αντιφατικός όταν κατηγορεί τον κληρικό που λέει συγκεκριμένο κόμμα ως κομματάρχη και ταυτόχρονα ζητά απο άλλο κληρικό να πει πιο συγκεκριμένα παρ' ότι έχει εκφραστεί με σαφήνεια που βγάζει έξω ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ-ΝΔ-ΛΑΟΣ. Αντίφαση πολύ μεγάλη έχουν τα γραπτά του κου Τελεβάντου επειδή δεν θέλει να καταλάβει ο π. Σαράντης προτείνει να ψηφίσουμε κόμματα που δεν θέλει ο κος Τελεβάντος.

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς όλοι οι θρησκευόμενοι έχουν την νοοτροπία του Τελεβάντου και θα ψηφίσουν ΝΔ. Ο Θεός να μας φυλάει...
    Ξεχάσαμε ξαφνικά την ΠΡΟΔΟΣΙΑ του αισχίστου βαθμού που διέπραξαν. Ξεχάσαμε την κατάργηση της εξομολόγησης στα σχολεία επί Μαριέττας Γιαννάκου. Ξεχάσαμε ότι τα μισά και πλέον στελέχη της είναι μπλεγμένοι στη Μασωνία.
    Σε ένα συμπέρασμα καταληγω: Αφού οι πιστοί δεν ξύπνησαν από την κρίση, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!! Ο Θεός ως πότε θα μας ανέχεται να κοιτάμε τον μισθουλάκο μας και να πετάμε στον Καιάδα τις επόεμενς γενιές!

    Για μένα όποιος ψηφίσει ΝΔ και εν γένει μνημονιακά κόμματα είναι ΠΡΟΔΟΤΗΣ χωρίς καμμιά δικαιολογία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ. Οι πηγές μου στη Θεσσαλονίκη λένε για τραγικές καταστάσεις με το ποίμνιο και μεμονωμένους ιερείς να προτιμάν τους μασώνους της ΝΔ, από το φόβο των έτερων μασώνων του Σύριζα! Φαίνεται ότι η ροταριανολάγνη κλίκα του Ψωμιάδη κάνει καλά τη δουλειά της μέσα στο χώρο της Εκκλησίας. Έννοια σας κύριοι, εσείς που παρασύρετε τον κοσμάκη και τον τρομοκρατείτε, θα έρθει η ώρα να παρασυρθήτε. Σε λίγο θα κτυπήσετε μπετόν αρμέ με την τακτική σας, και ποιος σας σώζει.

      Θού Κύριε, φυλακί το στόματί μου γιατί είμαι στο τσακ για ιεροκατάκριση...

      Διώχνουν τα παιδιά στη ξενιτιά τί δεν καταλαβένετε; Και να 'ταν μόνο αυτό;

      Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά, και στο Σικάγο μέσα ζει στη ξενιτιά
      και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά..
      Ο Θεός να αναπαύει τη ψυχούλα σου Νικόλα Παπάζογλου
      http://www.youtube.com/watch?v=viapFvT4ce4

      κι εσένα γλυκέ Νικόλα Ξυλούρη
      http://www.youtube.com/watch?v=UN1s0UInByE
      δουλειά να μη μας λείπει τους Ρωμιούς.. με μπαλώματα δουλειά δε γίνετε παιδιά!

      Διαγραφή
  3. Εστειλα το άρθρο μου απάντηση στο άρθρο του π. Σαράντη αναφορικά με το ποιους πρέπει να ψηφίσουμε σε όλα τα ιστολόγια που το ανήρτησαν.

    Για την ώρα το δημοσίευσε το καλό ιστολόγιο “Ρωμαίικο Οδοιπορικό”. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    Ως απάντηση στο σχόλιο μου ανώνυμος σχολιογράφος έγραψε στο ίδιο ιστολόγιο:

    “Άντε πάλι ο Τελεβάντος! Άνθρωπέ μου επειδή δεν μίλησε υπέρ της ΝΔ που υπερασπίζεσαι πρέπει να τον κατηγορείς; Από τα σαλόνια της Αμερικής κάνω και γω μια χαρά κριτική. Οι Ανεξάρτητοι Ελληνες δεν είναι εναντίον του μνημονίου; Η Χρυσή Αυγή δεν είναι εναντίον του μνημονίου;;;
    Ε τι δεν καταλαβαίνεις λοιπόν. Έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτά τα δύο.”

    Καταρχήν ΔΕΝ κατηγόρησα τον π. Σαράντη. Είναι σε όλους γννωστός ο βαθύτατος σεβασμός που τρέφω προς το πρόσωπό του

    Απλά ζήτησα διευκρίνιση επειδή θεώρησα το άρθρο του ασαφές.

    Τρανταχτή απόδειξη ότι αυτό είναι αλήθεια είναι η απάντησή του ανωνύμου στο σχόλιο.

    Είσαι βέβαιος ότι ότι ο π. Σαράντης υποστηρίζει τη "Χρυσή Αυγή;" Για τους "Ανεξάρτητους Ελληνες" δεν το αποκλείω αλλά για τη "Χρυσή Αυγή" ζωηρώς αμφιβάλλω.

    Η απάντηση σου όμως καθιστά ακόμη εξάπαντος επιτακτική τη διευκρίνιση εκ μέρους του π. Σαράντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Σαράντης δεν μιλάει σε ανθρώπους με διανοητική καθυστέρηση. Όλοι καταλαβαίνουμε μεταξύ ποιών έχουμε να επιλέξουμε αφού απορρίπτονται ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜ.ΑΡ., ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ΛΑΟΣ, ΝΔ.
      Δεν χρειάζεται τίποτα να διευκρινήσει ο σεβαστός μας Γέροντας.
      Ο Τελεβάντος κάνει τον χαζό και μην του δίνεται σημασία.

      Διαγραφή
    2. Δημήτρης, Λάρισα15 Ιουνίου 2012 στις 6:00 μ.μ.

      Τελεβάντο άκουσες ποτέ τον π. Παΐσιο και άλλους γεροντάδες να προτείνει συγκεκριμένο κόμμα;;; Απλά υποδεικνύουν τα κριτήρια με τα οποία οι πολίτες οφείλουν να επιλέξουν κάποιον υποψήφιο. Σταμάτα λοιπόν να κάνεις τον ανήξερο. Και πάρτο χαμπάρι: η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι μνημονιακή πόσο μάλλον ΝΔουλική.
      Διάβασε την πολύ ωραία ανάρτηση που έβαλε το παρόν ιστολόγιο με τον λόγο του π. Ιωάννη Ρωμανίδη. Καταδικάζουμε το ίδιο τον αριστερό αθειστικό μαρξισμό και την δεξιά μασωνία. Με βάση αυτό θα επιλέξουμε την Κυριακή το κόμμα που πληροί αυτές τις προυποθέσεις

      Διαγραφή
    3. Μα ο Καμμένος είναι "αιρετικός" Πάτερ και κ.Τελεβλαντε.Ακολουθεί το παλιο ημερολόγιο και είναι πιστός στην ¨αιρετική¨ Εσφιγμένου.Τι έχετε να πείτε κύριοι αντιοικουμενιστές της πολυθρόνας και του βολέματος.

      Διαγραφή
    4. Μη ρίχνετε άλλο λάδι στη φωθιά, ο κ. Καμμένος ήταν ξεκάθαρος στο ότι στηρίζει την Εκκλησία της Ελλάδος με συγκεκριμένα μέτρα που τα από-κόμματα της πολύχρονης διαφθοράς έχουν τσακίσει.

      Διαγραφή
    5. Είμαι αυτός που έγραψε το σχόλιο 15 Ιουνίου 2012 9:54 μ.μ.

      διαφωνώ κάθετα με το να αποκαλούμε κάποιον αντιοικουμενιστή της πολυθρόνας και του βολέματος. Δεν είμαστε καρδιογνώστες, ας μη γινόμαστε επιθετικοί αναίτια ή προβοκάτορες (όπως εγώ αυτή τη στιγμή) που τσιγκλάω τον ανώνυμο που έγραψε λεπτά πριν

      Διαγραφή
  4. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΡΔΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Κου ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ "ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ" ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ : ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.....
    http://neataksi.blogspot.gr/2012/05/blog-post_01.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό του βάλαν μπόμπα χτες


      Δείτε και τον Μπεν-εζέλ να γίνεται Τούρκος απέναντι σε έναν μπάρμπα!
      www.youtube.com/watch?v=Kpt5npGSijw&t=0m40s

      Διαγραφή
  6. O Αγιος Πανος Καμμενος που ηταν ολα αυτα τα χρονια οταν και επι δικης του κυβερνησης η εκκλησια εμπαιζονταν οπως για παραδειγμα η αναγραφη του θρησκευματος? Τωρα προκειμενου να ξεγελασει τους χριστιανους μαλλον ειναι διαθετιμενος να μας πει πολλα.Την ευκαιρια του ομως την ειχε οταν ως μελλος της κυβερνησης επρεπε να υψωσει αναστημα και οχι οταν ειδε πως το καραβι μπαζει απο παντου νερα....ΡΟΥΜΕΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι να ξέρεις προπαγανδιστή ότι ο Πάνος Καμμένος και στην ΝΔ που ήταν δεν ψήφισε την συνθήκη Σένγκεν, όπου έπρεπε όρθωνε το ανάστημα στα πολύ σοβαρά ζητήματα.

      Διαγραφή
    2. Όχι απλά δεν ψήφισε τη Σένγκεν αλλά οι συνάδελφοί του, οι μελλοντικοί (τότε) Ζίμενς, τον αποκαλούσαν "γραφικό"

      Ο Πάνος Καμμένος είναι ο μόνος αρχηγός κόμματος που έχει βγει και έχει μιλήσει ξεκάθαρα υπέρ του μη διαχωρισμού, της επαναπρόσληψης ιερέων αφού τα χωριά μένουν χωρίς ιερείς, της συνέχισης της μισθοδοσίας κτλ

      Διαγραφή
    3. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΕ ΤΟΤΕ? ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ?

      Διαγραφή
    4. Δεν υποστηρίζω τον κ. Καμμένο επειδή είναι "αλάνθαστος", τον υποστηρίζω γιατί αναγνωρίζει τα λάθη του.

      Ο Σαούλ ποιον εξυπηρετούσε;

      Εσύ όταν αμάρτανες ποιον εξυπηρετούσες;

      Διαγραφή
    5. ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ! ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 12!

      Διαγραφή
    6. Καλά να περάσεις :)

      Διαγραφή
    7. ΑΔΕΡΦΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ! ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗ ΠΡΩΣΟΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ ΠΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΨΕΥΣΤΗΣ.ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΟΜΑΙ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΜΑΚΑΡΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΟΒΑΡΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΡΝΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ.ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΗΤΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ. ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΜΕ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΜΕ ΑΓΝΗ ΑΓΑΠΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΙΝΗΣΕ.ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΞΕΡΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΙΔΕΣ ΠΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ? ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ . ΜΕ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗ...ΡΟΥΜΕΛΗ!

      Διαγραφή
    8. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΥΣΤΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΦΩΤΑ .ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ ΚΑΝΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΡΟΥΜΕΛΗ!

      Διαγραφή
    9. συγγνώμη αδελφέ μου, είμαι ο ίδιος ανώνυμος με το σχόλιο 15 Ιουνίου 2012 8:14 μ.μ. και είμαι διαφορετικός από αυτόν που έγραψε στις 6:30

      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  7. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΞΑΝΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο π. Σαράντης υποστηρίζει τον κ. Καμμένο, επειδή μιλά για βουλευτές που φοβούνται το Θεό και ζουν συνειδητά χριστιανική ζωή.

    Αλλά τι είδους συνειδητή χριστιανική ζωή μπορεί να έχει ένα σχισματικός παλαιοημερολογίτης δηλαδή ένας ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας πολιτικός;

    Ούτε και τη Χρυσή Αυγή μπορεί να υποστηρίζει ο π. Σαράντης επειδή είναι Δωδεκαθειστές και έχουν σχέση με τη μέταλ μιούσικ των σατανιστών.

    Γι' αυτό ακριβώς είναι επιβεβλημένο να μιλήσει ο ίδιος και να μας πει τι εννοεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντι οικουμενιστής15 Ιουνίου 2012 στις 6:28 μ.μ.

      Ο π. Παΐσιος, ο π. Πορφύριος, ο π. Ιάκωβος τσαλίκης όταν μιλούσαν για τα πολιτικά πράγματα τους άκουσες ποτέ να μιλουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για κάποιο πολιτικό κόμμα;;;;; Η απάντηση είναι ΟΥ για τον απλούστατο λόγο ότι ένας ιερέας δεν μπορεί να κομματιάζει τον λαό. Εσύ τελεβάντε πρώτος κατέκρινες πολύ ορθά τον Βολουδάκη. Γιατί τώρα λοιπόν εξανίστασαι όταν κάποιος ιερέας θέτει απλά κατευθύνσεις για το ποιους θα ψηφίσουμε και δεν μιλά για συγκεκριμένο πολιτικό χώρο;;;;

      Διαγραφή
    2. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ.

      ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΥΣΕΒΗ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

      ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΖΗΣΑ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ Π ΠΑΙΣΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΚΠΛΗΞΩ.

      ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο Π. ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΔΩ.

      ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΝΑΣ ΟΝΤΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο Π. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΙΣΩΣ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.

      ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΟΜΜΑΤΑ

      ΑΠΟ ΤΟΝ Π ΣΑΡΑΝΤΗ ΖΗΤΗΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι εκτός Εκκλησίας επειδή εσύ υβρίζεις και χυδαιολογείς εναντίον των Παλαιοημερολογιτών. Είναι εντός της Εκκλησίας και έχουν την ίδια Πίστη με εμάς, όσο και να σε πονάει αυτό.

      Διαγραφή
    4. Τελεβάντο γιατί λύσσαξες τώρα που είναι πριν τις εκλογές; Μήπως σε πληρώνει κανείς στην Αμερική να κάνεις προπαγάνδα υπερ της ΝΔ συκοφαντώντας τον Καμμένο και τους παλαιοημερολογίτες αδελφούς μας;
      Γιατί έφυγες απο την Κύπρο και πήγες στην Αμερική; Δεν σου άρεσε η πατρίδα σου ή είχες άλλες υπηρεσίες να κάνεις εκεί;
      Γιατί συκοφαντείς κάθε τρεις και λίγο τους αγωνιστές π. Θεόδωρο Ζήση και π. Βασίλειο Βολουδάκη και π. Μελέτιο Βραδαχάνη; Δεν ντεπεσαι λίγο;

      Διαγραφή
    5. Κύριε Τελεβάντο, αναπαύσου εσύ στους μασώνους και στους άθεους, και άσε τον κ. Καμμένο ήσυχο.

      Ίσως ευδοκήσει ο Θεός να υπάρξει και ενότητα της πίστεως επιτέλους αφού οι λαοσυνάξεις του Μακαριστού Χριστόδουλου υποστηρίχτηκαν ΕΚΤΕΝΕΣΤΑΤΑ από τους παλαιοημερολογίτες που συκοφαντείς. Γουστάρεις να τσακωθούμε μαζί τους ε;

      Εσύ υποστήριξε τις σκοτεινές στοές, και άσε τον κ. Καμμένο, που μόνος του βγήκε και το είπε προς τιμήν του.

      Μιας και υποστηρίζεις ΝΔ, ο Ψωμιάδης και ο Καραμανλής ξέρεις ότι έχουν εκκλησιαστεί και παρευρεθεί σε συγκεντρώσεις του χώρου του παλαιού; Σε αυτά όμως δε λες ΤΙΠΟΤΑ.

      Πάνε ψήφισε αντίχριστους λοιπόν που διαιρούν την Εκκλησία και διαίρεσε κι εσύ προκαλώντας με μίσος!

      Διαγραφή
  9. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ POST ΠΩΣ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΑΥΤΗ ΛΟΙΔΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΟΡΘ. ΤΥΠΟ.ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΗ ΓΙΑΤΙ ΨΥΧΟΡΑΓΕΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ ΤΟΛΜΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ...ΡΟΥΜΕΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕ ΤΗΝ "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΟΥ Π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας δουλεύεις τί συμφωνείς για την Κοινωνία; Υποκριτής τελείως είσαι; Εσύ δεν μας έλεγες ότι ψήφος στην Κοινωνία σημαίνει ψήφος στον Σύριζα; Παλάβωσες εντελώς ή το γράφεις για να βρεις ευκαιρία να βρίσεις τον π. Βολουδάκη;

      Διαγραφή
    2. Ως συνήθως ο Τελεβάντος ασχολείται μόνο ότι τον συμφέρει!!! Λέει πως παραβιάζει ο π.Βολουδάκης τους ιερούς κανόνες αλλά δεν μας λέει (και φυσικά ούτε αναρτά στο ιστολόγιο του) ότι όσα υποστηρίζει ο π. Βασίλειος Βολουδάκης , τα υποστήριζε και ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης δημόσια στην χριστιανική σπίθα. Δηλαδή κατά τον Τελεβάντο και π. Αυγουστίνος παραβίαζε τους Ιερούς κανόνες !!!!!! Δείτε Εδώ
      και Εδώ
      Ποτέ φυσικά δεν ανέφερε ποιον Ιερό κανόνα παραβιάζει ο π. Βασίλειος και που ακριβώς απαγορεύεται να νουθετεί ο κληρικός το ποίμνιο του όταν βλέπει πως με τις επιλογές του και με την ψήφο του αντιστρατεύονται οι εντολές της Εκκλησίας μας αφού εκλέγει διώκτες του Χριστού ....
      Στην αρχή πάντως δεν καταφερόταν ενάντια στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ ούτε και συκοφαντούσε έτσι τον π. Βασίλειο. Φαίνεται πως τότε δεν του είχαν ακόμα δώσει εντολή να το κάνει μάλλον γιατί τα αντίχριστα συμφέροντα τα οποία εξυπηρετεί δεν είχαν αντιληφθεί τον αντιμασσωνικό και αντινεοξατικό χαρακτήρα της ΚΟΙΝΩΝΙΑ,... εκτός αν ο Τελεβάντος μέχρι τότε δεν είχε ανακαλύψει πως υπάρχουν οι ιερείς κανόνες!
      Τέτοιους χριστιανούς που ειρωνεύονται, συκοφαντούν και σπιλώνουν κληρικούς, αλλά από την άλλη ηθικολογούν χρησιμοποιώντας το ήθος και τις νουθεσίες Αγίων γερόντων,βλέπουν αρκετοί αδελφοί μας,και φτάνουν στο σημείο να λένε ευχαριστώ δε θα πάρω ….
      Ο Θεός να μας ελεηθεί και να μας δίνει σύμφωνα με το άπειρο έλεος Του και όχι σύμφωνα με ότι πράττουμε και αξίζουμε !

      Διαγραφή
  11. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΤΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλακείες είναι όσα έχεις γράψει και συκοφαντίες. Έτσι θα είναι και τα πολλά άλλα που μας προαναγγέλεις.

      Διαγραφή
    2. Στο ιστολόγιο σου δεν δημοσιεύεις κανένα σχόλιο που δείχνει και την άλλη άποψη.

      Αυτό δεν είναι δημοσιογραφία, είναι πληρωμένη δουλειά επαγγελματία μισθοφόρου

      Αλήθεια στο ερώτημα αν είσαι μασόνος γιατί δεν απάντησες;

      Διαγραφή
    3. Τελεβάντο Συγγνώμη δεν κατάλαβα καλά ότι εννοούσες ότι η Κοινωνία έχασε την ευκαιρία.

      ο ανώνυμος 7,13 παραπανω

      Διαγραφή
  12. Ο κ. Τελεβάντος εκτοξεύει ύβρεις, συκοφαντίες στο ιστολόγιο του και δεν δημοσιεύει ποτέ τα σχόλια που του στέλνονται. Δεν δημοσιεύει κανένα επιχείρημα ούτε απο ανώνυμους ούτε απο επώνυμους σχολιαστές.

    Αυτό δεν λέγεται αντικειμενική ενημέρωση αλλά καθοδηγούμενη ενημέρωση και λασπολογία.

    Ο άνθρωπος είναι ξεκάθαρα πράκτορας των Σιωνιστών απο Αμερική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Πάνος Καμμένος είναι ευλαβέστατος και Ορθόδοξος Χριστιανός με πάθος για την Ελλάδα. Μακάρι να του έμοιαζαν πολλοί αερολόγοι απο την Αμερική ή αλλού, στην ευσέβεια και στην εντιμότητα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ξεκάθαρα το μη διαχωρισμό, τη στελέχωση των χωριών με νέους ιερείς (η νδούλα ανάμεσα στα άλλα απαγόρεψε τις προσλήψεις) τη συνέχιση της στήριξης του κλήρου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

      Ο μόνος που τα είπε καθαρά και ξάστερα.

      όλα τα άλλα που του ρίχνονται σα λάσπη είναι περίεργα

      Διαγραφή
    2. Σωστός ο ανώνυμος 8:36μμ

      Διαγραφή
  14. ρε παιδιά,δεν γνωρίζω ποιος είναι ο κ. Τελεβάντος,αλλά μάλλον πολύ ασχολούμαστε μαζί του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και συγνώμη που σας κουράζω. Αλλά ξέρεις τι είναι ο εν λόγω κὔριος να βρίζει , να βρίζει και να γράφει οτι φαντασίες συνέχεια , να του στέλνεις σχόλια , να του ξαναστέλνεις να μην βάζει τίποτα και να απαντάει κατόπιν στα σχόλια

      Σταμάτησα εδω και καιρό να ασχολούμε μαζί του και τον βλέπω ξαφνικά να γράφει σχόλια.

      Ηρθε η στιγμή να τα ακούσει!!!
      Ντροπή του έτσι κάνετε εσείς οι Κύπριοι στην ΑΜΕΡΙΚΗ, τα ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  15. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ

    ΑΛΛΑ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΩΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ

    ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΣΕΒΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν είσαι πράκτορας όπως λες γιατί δεν δημοσιεύεις κανένα σχόλιο στα άρθρα που γράφεις. Οταν σου επισημαίνεται με επιχειρήματα οτι γράφεις ανακριβείες

      Επώνυμα σχόλια που αναιρούν τα στημένα άρθρα σου

      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Γιατί θα καταπέσουν οι αρλούμπες και οι συκοφαντίες του, γι' αυτό δεν τα δημοσιεύει, δεν τολμάει να κάνει αντιπαράθεση μαζί τους.

      Διαγραφή
    3. Είναι και η θεία του Κώστα του καραμανλή;

      Και ο ίδιος ο καραμανλής;
      και ο Ψωμιάδης;

      Ψάξου φίλε νεοδημοκράτη

      Διαγραφή
  16. Οι Παλαιοημερολογίτες είναι αδελφοί μας Ορθόδοξοι και αυτοί.
    Μην ακούτε τον αμερικανοκύπριο Τελεβάντο παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ

      Την ενότητα της πίστεως. Φτάνει πια με τη διαίρεση.

      Οι λαοσυνάξεις του Χριστόδουλου ήταν τίγκα στους παλαιοημερολογίτες και βάλαν ένα κάρο υπογραφές για τις ταυτότητες.

      Είναι αδέρφια μας. Και όποιος φανατίζεται θα σκιστώ να τον βοηθήσω να χάσει το φανατισμό του και να γίνει αδελφός μου. Τέρμα η διχόνοια.

      Άντε πια με τους διαβολείς.

      Διαγραφή
    2. Αμερικανοκύπριος όχι πως προέρχεται απο Αμερικάνους και Κυπριους γονείς, κύπριος είναι αλλά μένει στην Αμερική χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΚΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ, ειρήνη!

      Μην σκανδαλίζεσαι από τον κ. Τελεβάντο.
      Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου και προτάσσω ανοικτά την ενότητα της Πίστεως αλλά δε θέλω να του επιτεθώ για να μην τον σκανδαλίσω όπως με σκανδάλισε.

      Ειρήνη και ομόνοια αδέρφια, ειρήνη ομόνοια και ΑΓΑΠΗ!!!

      Όσο για τον κ. Τελεβάντο και τα περί εκτός Εκκλησίας, του απευθύνω ευθέως με αγάπη και χωρις ύβρεις, γνωρίζοντας το πάθος του για τη ΝΔ τα εξής:

      -Είναι ή δεν είναι μασώνοι άρα άθεοι-ά Χρηστοί, οι κ. Σαμαράς και λοιποί της ΝΔ;
      -Είναι ή δεν είναι στενός συγγενείς του Κωστάκη στο χώρο του παλαιού;
      -Εκκλησιάστηκε ναι ή ου ο Κωστάκης στο χώρο του παλαιού;
      -Πήγαινε ψηφοθηρικά ο αρχηγός του προεκλογικού αγώνα (αυτός που έχει ρημάξει αυτόν το μήνα της εκκλησίες τρομάζοντας του ιερείς) Ψωμιάδης σε εκδηλώσεις κατά των ταυτοτήτων του χώρου του παλαιού;

      Ας μην πετάτε λοιπόν αγαπητέ κ. Τελεβάντε τόσο εύκολα λάσπη, εκτός αν αναπαύεστε σε μασώνους ή άθεους οπότε πάω πάσο!

      Ο λόγος σας είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα σκανδαλίσει πολλούς!

      Διαγραφή
  18. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΧΥΔΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΒΑΡΔΑΧΑΝΗ! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ 1352 ΣΧΟΛΙΑ.

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ή ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έγιναν σχόλια επώνυμα για θέματα καυτά και δεν τα δημοσιεύεις εσκεμμένα. Δεν ήταν ούτε χυδαία ούτε υβριστικά.

      Σχόλια που καταρρίπτουν τις αυθαίρετες δοξασίες και εμμονές σου.

      Διαγραφή
    2. Έχει δίκαιο ο Νik πολλές φορές οι απαντήσεις των σχολιαστών ήταν κοσμιότατες και ο Τελεβάντος δεν τις δημοσίευε αλλά συνέχιζε να συκοφαντεί αισχρά παρά τα επιχειρήματα. Δεν τον πιστεύουμε τώρα. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ ΠΟΛΥ.

      Διαγραφή
    3. Ύποπτος ξε-ύποπτος, έχουμε χρέος να τον αγαπάμε.

      Διαγραφή
    4. Το να λές κάποιον ύποπτο και να τον ξεσκεπάζεις δεν σημαίνει ότι δεν τον αγαπάς ανώνυμε 9:58μμ. Το λες για να μην παρασύρει άλλους.

      Διαγραφή
  21. Παράξενο δεν είναι εγώ να είμαι ο διαχειριστής του ιστολογίου αλλά εσύ να ξέρεις ποια ειναι τα υβριστικά και χυδαία σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω αυτά που έστειλα εγώ όπως και άλλοι και δεν ήταν ούτε χυδαία ούτε υβριστικά.

      Επώνυμα και τόσο δυνατά από επιχειρήματα που φοβήθηκες να τα δημοσιεύσεις

      Διαγραφή
    2. Αυτοί που υποστηρίζεις κάναν κρα για να πάρουν ψήφους από αυτούς που συκοφαντείς. Ο λόγος σου είναι διαιρετικός και αντιπαραγωγικός.

      Ας είναι και εξωγήινοι αυτοί που συκοφαντείς. Το θέμα έιναι ότι υποστήριξαν τον μακαριστό Χριστόδουλο πολύ περισσότερο από όσο εσύ.

      Ο φανατικός από όπου κι αν προέρχεται είναι εκτός Εκκλησίας γιατί η εκκλησία δεν είναι φανατική. Μην ισοπεδώνεις τα πάντα. Το αγαπημένο σου κόμμα είναι χωμένο πολύ μέσα στην εκκλησία και στο χώρο του παλαιού.

      Έχεις άγνοια ή το αποσιωπείς;

      Διαγραφή
  22. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΘΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΟΛΟΙ Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ?ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ?ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ,ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙ? ΕΔΩ Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ! ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ ΕΙΝΑΙ AMERICA! AΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΟΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. WITH LOVE FROM ROYMELI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ μου Ρωμιέ, ο καιρός που ο καθένας πετούσε μία επώνυμη ή ανώνυμη προκύρηξη και προκαλούσε φαγωμάρα πηγαίνοντας μετά σπίτι του ήσυχος, έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

      Κύριε Τελεβάντο, επειδή ανοικτά επιτεθήκατε σε ένα χώρο, μπορώ να αποδομήσω το αγαπημένο σας κόμμα (ΝΔ) και τις σχέσεις που ανέπτυξε για ψηφοθηρία (όπως κάνει και τώρα στην Εκκλησία της Ελλάδος) όπως ξεκίνησα και μπορείτε να διαβάσετε παραπάνω.

      Βασίζεστε στο ότι οι παλαιοημερολογίτες θα βγούνε να σας βρίσουν (και υπάρχουν ίσως όρισμένοι φανατικοί που ίσως το κάνουν) ώστε να βγείτε και να πείτε αυτοδικαιώμενος μετά:
      "Είδατε; Σας τα έλεγα!"

      Πετάξατε σπόντα άσχημη για να προκαλέσετε καβγά μεταξύ εμών και εκείνων, και περιμένω είτε να ανακαλέσετε, είτε να αντιπαρατεθούμε για τη σχέση της Νου-δούλας με αυτά που ορίζετε εκτός της εκκλησίας.

      Με ηρεμία και αγάπη, χωρίς αλληλο-ύβρεις σας απάντησα στην πυρίτιδα που απλώσατε σε όλη την ανάρτηση.

      Διαγραφή
    2. Επίσης, πήρα το δικαίωμα με το ίδιο σκεπτικό που πήρατε εσείς το δικαίωμα να "στριμώξετε" έναν ιερωμένο, τον π. Σαράντο. Ιερωμένος δεν είμαι, οπότε η ταπεινότητά μου έχει χαμηλότερα κυβικά.

      Ιδού λοιπόν, πεδίο δόξης λαμπρό.

      Διαγραφή
  23. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕΕΕΕΕ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
    ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθε πρώτα να μη προσβάλλεις τους συμπατριώτες σου ως ασόβαρους και κοιμησμένους και μετά αφού μάθεις να σέβεσαι τον Έλληνα, μίλα για Ελλάδα.

      Διαγραφή
  24. Αυτός καθ' εαυτού της καταδίκης την ψήφο εκπεφώνηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται αφορισμοί. Ούτε με την αγιοποίηση Καμμένου συμφωνώ ούτε με την καταδίκη όλων των υπολοίπων ούτε με την εξύμνηση της ΧΑ (που παίζει όμως ένα ρόλο-αντίβαρο σήμερα). Σύνεση χρειάζεται και ομοψυχία. Κανείς από αυτούς δεν θα μας σώσει και το ξέρουμε όλοι όσοι συνειδητά επισκεπτόμαστε τέτοια ιστολόγια. Οπότε, δεν χρειάζονται πάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το να λές κάποιον ύποπτο και να τον ξεσκεπάζεις δεν σημαίνει ότι δεν τον αγαπάς ανώνυμε 9:58μμ. Το λες για να μην παρασύρει άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΥΡΙΕ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (ΑΠ' ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ)!!! ΙΣΩΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΤΟ ΛΑΟ.ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στην Αμερική ο άνθρωπος απο χρόνια. Κύπριος την καταγωγη

      Διαγραφή
    2. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΝΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙ ΜΑΣ

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ ανώνυμε 9:10μμ

      Διαγραφή
    4. Και να εκλέξει ο Θεός εκείνον που θα μπλεχτεί στα δικά του για να μάθει να σταματήσει να ερίζει.

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.