30 Οκτ 2014

"Ὁ Ρωμηός οὐδέποτε ἐδέχθη νὰ γίνη ὁ γραικύλος ξένου πολιτισμοῦ"

Τοῦ π. Ἰωάννη Ρωμανίδη
Τὸ ρωμαΐικον φιλότιμον μετετράπη εἰς γραικυλιστικὴν ἀφέλειαν ἐξ αἰτίας τῆς ἐσφαλμένης ὑψηλῆς ἐκτιμήσεως καὶ τῆς ἀβασίμου ἐμπιστοσύνης τοῦ Γραικοῦ εἰς τὸν δυτικὸν πολιτισμόν. Ὁ νεοέλληνας μὲ τὴν ἐμπιστοσύνην του εἰς τὸ ἀνύπαρκτον φιλότιμον τῶν ξένων ἔχει τὴν πνευματικὴ δομὴ τοῦ προδότου. Ἀρκεῖ νὰ τοῦ δοθῆ ἡ εὐκαιρία νὰ συνάψη φιλίαν μὲ «φιλότιμον φιλέλληνα». Ἀπὸ πατριωτικὸν ἐνθουσιασμὸν θὰ θελήση νὰ ὠφελήση καὶ νὰ σώση τὴν Ἑλλαδίτσα του καὶ νὰ ἐξασφαλίση τὴν ὑποστήριξιν τοῦ φιλέλληνος τούτου, τοῦ τὰ λέγει ὅλα. Ἀλλὰ ἀντὶ νὰ ἀποκτήση ὄργανον, γίνεται ὄργανον. Δὲν ἀρκεῖ τούτου, ἀλλὰ καὶ πιστεύει ἀκραδάντως ὅτι ἡ προδοσία του αὐτὴ εἶναι ὁ ὑψιστὸς πατριωτισμὸς. Οἱ ἔχοντες σχέσεις μὲ τοὺς Γραικύλους Εὐρωπαῖοι καὶ Ἀμερικάνοι βλέπουν σαφῶς τὸ φιλότιμον, ἀλλὰ δυστυχῶς στὴ δουλοπρεπή του μορφή, καὶ τὸ ἐκλαμβάνουν ὀρθῶς ὡς ....
δουλοπρέπεια ἀδυνάτου καὶ ὡς μορφὴν φαινομενικῆς μεγαλοψυχίας. Εἰς τὴν οὐσίαν ὁ Γραικὸς καὶ ὁ Ρωμηὸς ἔχουν τὸν ἴδιον φιλότιμον καὶ ἑπομένως τὸν ἴδιον ἡρωισμὸν καὶ τὴν ἴδιαν ἀνδρείαν. Ἡ διαφορὰ μεταξὺ των εἶναι ὅτι ὁ Γραικὸς ἔχει αἰσθήματα κατωτερότητος ἔναντι  τῶν Εὐρωπαίων καὶ Ἀμερικάνων, διότι ὑπεδουλώθη πολιτιστικῶς δεχόμενος τὸν Γραικισμόν, ἐνῶ ὁ Ρωμηὸς τουναντίον γνωρίζει τὴν ἀνωτερότητα τῆς Ρωμηοσύνης του καὶ οὐδέποτε ἐδέχθη νὰ γίνη ὁ Γραικύλος ξένου πολιτισμοῦ.
Ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Ἰωάννη Ρωμανίδη "Ρωμηοσύνη"

2 σχόλια:

  1. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ1 Νοεμβρίου 2014 στις 2:43 π.μ.

    ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΛΑΘΡΑΙΑ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ Η ΝΕΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΟΙΧΟ-ΠΟΡΝΟ-ΚΡΑΤΟΡΑ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΡΧΙ-ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΜΑΣΟΝΟ-ΣΑΤΑΝΙΣΤΟΥ ΥΠΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

    Εκτός ότι η νέα μονή Εσφιγμένου μνημονεύει τον υπερπαναιρετικό και σχισματικό μοιχοπορνοκρατορα οικουμενιστή Πατριάρχη και έχει κοινωνία με όλους τους μοιχοπορνοκρατορες οικουμενιστές αυτομάτως βρίσκεται μέσα στην αίρεση και στο σχίσμα του οικουμενισμού. Από την ώρα όμως που ιδρύθηκε εφόσον υπάρχει ήδη εδώ και αιώνες η παλαιά κανονική και νομιμη ιερά μονή Εσφιγμένου, η νέα μονή αποτελεί παρασυναγωγή του μοιχο- πορνο-κρατορα αρχι-οικουμενιστού αιρετικο-σχισματικου Πατριάρχη. Δηλαδή εκτός από αιρετικός και σχισματικός ο οικουμενιστής μοιχο-πορνο-κρατορας
    Πατριάρχης βαρθολομαιος έγινε και παρασυνάγωγος ιδρύοντας δεύτερη μονή αντικανονικά και παράνομα, όπως δηλαδή οι παραταξιακοί Επίσκοποι συνεργατες συναιτεροι και αδελφο-μασονοι του αιρετικο-σχισματικο-παρασυναγωγου μοιχο-πορνο-κρατορα πατριαρχη ίδρυσαν νέες συνόδους παράλληλες προς την Εκκλησία της Ελλάδος με διαφορετική αρχή η κάθε μια σύνοδος χωρίς να επικοινωνούνε μεταξύ τους. Έτσι και ο αρχι-οικουμενιστής μοιχο-πορνο-κρατορας Πατριάρχης βαρθολομαιος ιδρυσε μια οικουμενιστική παράταξη την παρασυναγωγή της νέας μονής Εσφιγμένου. Η παλαιά κανονική και νόμιμη ιερά μονή Εσφιγμένου κανονικά και νόμιμα έχει αποτειχιστεί και δεν μνημονεύει τον οικουμενιστή μοιχο-πορνο-κρατορα πατριάρχη επειδή έπεσε στην υπερπαναίρεση και στο νεοημερολογίτικο σχίσμα του οικουμενισμού. Ως εδώ είναι σωστο το υποχρεωτικό κανονικό δικαίωμα να μην έχει εκκλησιαστική κοινωνία προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης με τους οικουμενιστές. Αλλά η παλαιά κανονική και νόμιμη μονή Εσφιγμένου πλαγίως όχι άμεσα αλλά έμμεσα έχει εκκλησιαστική κοινωνία με μια σύνοδο παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος με διαφορετική και ξεχωριστή αρχή ως προς την Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία αποτελεί παρασυναγωγή. Η παραταξιακή σύνοδος αυτή έχει πλάνες όπως: τους δυνάμει αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές τους έχει και ενεργεία χωρίς δηλαδή απόφαση Αγίας Τοπικής και Οικουμενικής Συνόδου διαδίδει ότι έχουν άκυρα μυστήρια γι' αυτό και δεν περιορίζεται στην θεάρεστη λυτρωτική αποτείχιση και αντικανονικά και παράνομα οργανώνει καινούρια σύνοδο με νέους Επισκόπους και μητροπόλεις, επίσης άλλη πλάνη είναι ότι ξαναβαπτίζει τους νεοημερολογίτες που εισέρχονται στην παράταξη τους. Γι' αυτόν τον λόγο εάν υπάρχουν μοναχοί που θέλουν να τηρήσουν το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας στην παλαιά κανονική και νόμιμη ιερά μονή Εσφιγμένου οφείλουν να αποτειχιστούν από την παρασυνάγωγη προϊστάμενη εκκλησιαστική αρχή της παλαιάς μονής Εσφιγμένου προ και μέχρι συνοδικής εξετάσεως και διαγνώσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.