Σὲ πρόσφατη συζήτηση ποὺ εἶχε ὁ ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς
Κωνσταμονίτου μὲ πιστοὺς στὴν ἐνορία τοῦ Προφήτου Ἡλιοῦ στὴ Θεσσαλονίκη (δὲς τὴν
ὁλόκληρη ΕΔΩ) ἀνάμεσα στὰ ἄλλα σημαντικὰ
ἐπεσήμανε τὴν ἀπὸ καιρὸ πρόθεσή του νὰ σταματήσει τὴν μνημόνευση τοῦ Πατριάρχη
λόγω τῶν οἰκουμενιστικῶν παρεκτροπῶν. Ὕστερα ἀπὸ ἔντονο προβληματισμὸ ἔθεσε τὸ
ζήτημα στὸν γέροντά του, τὸν π. Ἐφραὶμ τὸν
Φιλοθεϊτη ποὺ βρίσκεται στὴν Ἀριζόνα τῶν ΗΠΑ, ὁ ὁποῖος συμφώνησε μαζί του ἀλλὰ
τὸν παρακάλεσε νὰ μὴν σταματήσει τὴν μνημόνευση γιατί δὲν διέβλεπε τὴν ἴδια
διάθεση στὶς ἄλλες τρεῖς ἀδελφὲς μονὲς (Καρακάλλου, Φιλοθέου, Ξηροποτάμου).
Τελικὰ ὁ π. Ἀγάθων ἔδειξε συγκατάβαση κάνοντας ὑπακοὴ στὸν γέροντά του.
Αποτελεί, αναμφιρρήστως, θετικότατη εξέλιξη, που πληροί, κατ αρχήν, ενθουσιασμού και ελπίδων το ορθοφρονούν ποίμνιο, η έκφραση προβληματισμού, από την πλευρά του σεβαστού καθηγουμένου της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου του Αγίου Όρους, γέροντος Αγάθωνος, αναφορικά με τη ολέθρια και εγκληματική πολιτική στον τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων, του νυν οικουμενικού πατριάρχη, και η συνακόλουθη,εκπεφρασθείσα πρόθεσή του, να διακόψει το μνημόσυνο του παραπαίοντος, επί θεμάτων προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος, ρηθέντος πρωθιεράρχου. Ο γέρων Αγάθων, όπως πανηγυρικά προκύπτει απ τη θεοφιλή τοποθέτησή του, συνέχεται από αγάπη προς τη φιλτάτη μας Ορθοδοξία που προδίδεται, δυστυχώς, απ τους θεόθεν εντεταλμένους την υπαράσπισή της. Η πρόθεσή του, περί διακοπής του μνημοσύνου του κ.Βαρθολομαίου, θα πρέπει, το δίχως άλλο, να αποτελέσει αφορμή ουσιαστικού προβληματισμού, και των υπολοίπων αγιορειτών ηγουμένων αλλά, κατεξοχήν, των απανταχού της οικουμένης Ορθοδόξων επισκόπων, που επιβάλλεται να παύσουν να θεώνται απαθώς τα βρίθοντα οικουμενιστικών ασχημιών γιγνόμενα και να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους, όπως αυτές προκύπτουν απ την αρχιερατική τους ιδιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
Προς Ανώνυμος 19 Νοεμβρίου 2013 12:26 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε :"Η πρόθεσή του, περί διακοπής του μνημοσύνου του κ.Βαρθολομαίου, θα πρέπει, το δίχως άλλο, να αποτελέσει αφορμή ουσιαστικού προβληματισμού,"
Θα σας απαντούσα το αντίθετο . Αυτό που προβληματίζει τον κόσμο είναι το γεγονός ότι οι υπόλοιπες μονές δεν συμφωνούν με την διακοπεί του μνημοσύνου . Αυτό θα πρέπει να αναρωτηθεί και ο κόσμος . Εάν στην παρούσα φάση διέκοπταν το μνημόσυνο θα έπρεπε να αναρωτηθούν ποιόν επίσκοπο θα μνημόνευαν . Διότι υπάρχει δέηση στην μεγάλη συναπτή της Θείας Λειτουργίας που απευθύνεται προς Τον Θεό και που αναφέρει : Υπέρ Του Αρχιεπισκόπου . Ποιού επισκόπου το όνομα θα μνημόνευαν εάν διέκοπταν την μνημόνευση του κ.Βαρθολομαίου ; Ποιόν Αρχιεπίσκοπο θα μνημόνευε στην δέηση της μεγάλης συναπτής στην Θεία Λειτουργία ο γέροντας Αγάθων ;
Αυτά θα πρέπει να προβληματίσουν τον κόσμο προκειμένου να καταλάβουν ότι στην παρούσα φάση η όποια ενδεχόμενη ανυπακοή μέσο της άρνησης μνημόνευσης του επισκόπου τους θα καταλογιζόταν ως αμαρτία στους ηγουμένους των μοναστηριών του Αγίου Όρους . Οπότε πολύ σωστά έπραξε ο ηγούμενος γέροντας Αγάθων κάνοντας υπακοή στον πνευματικό του .
Δεν θα μνημονευαν κανενα ονομα.Οπως ακριβως γινεται κ στην ιερα μονη Εσφιγμενου....Υπερ του αρχιεπισκοπου ημων (κενο),του τιμιου πρεσβυτεριου της εν Χριστω ημων αδελφοτητος....κλπ
ΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε των 12:36 π.μ. έχω τη γνώμη ότι το κέντρο βάρους του σχετικού προβληματισμού θα πρέπει να πέσει σε αυτήν καθ εαυτήν την αιτία της διακοπής του μνημοσύνου τουτέστιν την καταφανώς προδοτική πατριαρχική πολιτική και όχι στο μνημονευτέο επίσκοπο κατά τη μεγάλη συναπτή.
Διαγραφή'Οπως είναι γνωστό προ πολλών ετών διεκόπη το μνημόσυνο του μακαριστού Αθηναγόρα όχι μόνο απ τους μακαρσιτούς Φλωρίνης, Ελευθερουπόλεως και Παραμυθίας αλλά και από ικανό αριθμό μονών του Αγίου Όρους. Σύμφωνοι με την εν θέματι διακοπή υπήρξαν και οι μακαριστοί, οσίας βιοτής γέροντες, π.Παίσιος και π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος όπως και ο μακαριστός αγωνιστής και πνευματικός υπεύθυνος της ΠΟΕ π.Χαράλαμπος Βασιλόπουλος. Εξ όσων γνωρίζω, παρακαλώ εάν λαθεύω σχετικώς να με διορθώσουν οι πλέον επαίοντες, δε βάρυνε στη λήψη της εν λόγω αποφάσεως το ζήτημα που θίξατε, τουτέστιν του μνημονευτέου, κατά τη μεγάλη συναπτή, επισκόπου αλλά η ολέθρια πολιτική του τότε πατριάρχη Αθηναγόρα.
Από κει και πέρα, αναφορικά με την αναγκαιότητα ή και τη χρονική συγκυρία της διακοπής του μνημοσύνου, ο καθείς έχει τις απόψεις του. Εκεί, πάντως, που φαίνεται να συγκλίνουν οι απόψεις των πολλών είναι στη διαπίστωση ότι η προδοτική πολιτική του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, και όχι μόνο, έχει υπερβεί πλέον κάθε όριο δημιουργώντας κρίση συνειδήσεως σε πολλούς, μεταξύ των οποίων και στο γέροντα Αγάθωνα, που σκέφθηκε τη διακοπή του μνημοσύνου του παραπαίοντος επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος, πατριάρχη.
Άρα, αντικειμενικώς, υφίσταται, σχετικώς, σοβαρό ζήτημα.
Λ.Ν.
Προς Ανώνυμος 20 Νοεμβρίου 2013 5:40 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε : "Δεν θα μνημονευαν κανενα ονομα."
Αυτό δεν γίνεται και δεν επιτρέπεται από την Ορθοδοξία στην παρούσα φάση .
Ο Ίδιος ο Χριστός μας αναφέρει το εξής :
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ :ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ Χωρίο 26.31 - 26.32
"πατάξω τόν ποιμένα , και διασκορπισθήσονται τα πρόβατα της ποίμνης "
Και μας αναφέρει και ο Μακαριστός γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης από το βιβλίο του "εις την Θεία Λειτουργία " το εξής :
" Ο επίσκοπος έχει τεράστια ευθύνη . Και σαν άνθρωπος κι αυτός , ατελής και ασθενής , έχει πολλούς εχθρούς και κυνδυνεύει πνευματικώς . Τον πολεμά ο διάβολος . Τον πολεμούν τα οργανά του , οι άπιστοι και άθεοι . Τον πολεμάει ο ¨παλαιός άνθρωπος" , που δεν έχει πεθάνει ακόμα, ο δε παλαιός άνθρωπος είνε τα διάφορα ελαττώματα και οι κακίες . Ναί ! Απ ' όλους αυτούς τους εσωτερικούς και εξωτερικούς , ορατούς και αοράτους , εχθρούς πολεμείται κάθε χριστιανός , αλλά προ παντός ο επίσκοπος . Ξέρει ο σατανάς , πως αν κατορθώση να ρίξη ηθικώς και θρησκευτικώς τον επίσκοπο , τότε ή νίκη του θάνε μεγάλη . Η πτώσις του επισκόπου θα γίνη τρομερό σκάνδαλο . Οί πιστοί θα ψυχραθούν , οι ολιγόπιστοι θα χάσουν τή λίγη πίστι τους, οι άπιστοι και άθεοι θα θριαμβολογούν . Η ποίμνη θ' αρχίση να διαλύεται . Το είπε ο Κύριος : "πατάξω τόν ποιμένα , και διασκορπισθήσονται τά πρόβατα" (Ματθ . 26 , 31) .
Άμα χαθή ο τσοπάνος , χάνονται καί τά πρόβατα. Γι άυτό λυσσάει ο διάβολος εναντίον του επισκόπου . Και αν ο διάβολος δεν κατορθώση να τον νικήση ηθικώς , δεν θα πάψη να τόν πολεμά . Θα προσπαθήση μέ διαβολές και συκοφαντίες να μειώση το κύρος του . Ακόμα δέ καί νά στρέψη εναντίον του το μίσος και τήν έχθρα διαφόρων προσώπων , που μπορούν να φτάσουν και μέχρι δολοφονίας , όπως μαρτυρεί η εκκλησιαστική ιστορία. "
Ωραια.Η διακοπη του μνημοσυνου τοτε,ποτε πρεπει να γινεται κ σε ποια φαση επιτρεπεται απο την Ορθοδοξια ;
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 21 Νοεμβρίου 2013 12:24 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε : "Η διακοπη του μνημοσυνου τοτε,ποτε πρεπει να γινεται κ σε ποια φαση επιτρεπεται απο την Ορθοδοξια ;"
Σύμφωνα με τον 15 κανόνα της ΑΒ Οικουμενικής Συνόδου η αποτείχιση και απομνημόνευση γίνεται σε περίπτωση κήρυξη αίρεσης ικανή όμως να καταρρίψει την Ορθοδοξία .
Κάτι τέτοιο κατά την δική μου γνώμη δεν μπορεί να γίνει από τον Οικουμενικό Πατριάρχη σε περίπτωση που έχει τέτοιου είδους προθέσεις διότι οι πράξεις του και οι κινήσεις αφορούν τον ίδιο ως άνθρωπο .
Οι συγκεκριμένες πράξεις και κινήσεις του Οικουμενικού Πατριάρχη για να φέρουν την βαρύτητα εξ ' ολοκλήρου της εκπροσώπησης της Ορθοδοξίας δεν αρκεί μόνο η πρωτοκαθεδρία αλλά προϋποθέτει την επικύρωση και την σύμφωνη γνώμη όλων των προκαθημένων Πατριαρχών και Αρχιεπισκόπων των Αυτοκέφαλων Ορθοδόξων Εκκλησιών μέσα από μια σύγκληση Πανορθόδοξης Οικουμενικής Συνόδου .
Κάτι τέτοιο ασφαλώς δεν μπορεί να γίνει διότι και οι Αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Κεφαλές εκ νέου θα πρέπει να έχουν την έγκριση και την σύμφωνη γνώμη κλήρου και λαού . Οπότε η Ορθοδοξία είναι διασφαλισμένη και οι όποιες κινήσεις και πράξεις του Οικουμενικού Πατριάρχη οφείλονται καθαρά σε προσωπικές και όχι εξ' ολοκλήρου της Ορθοδοξίας .
Ο κανόνας σε αυτήν την περίπτωση επιρρίπτει την ευθύνη σε εκείνον τον επίσκοπο , τον ιερέα ή μοναχό που θα αποτειχιστεί από τον πατριάρχη ή θα απομνημονεύσει τον πατριάρχη από αιτία καθαρά προσωπικών ευθυνών του πατριάρχη .Από καθαρή προσωπική αμαρτία του πατριάρχη και όχι εξ ονόματος της Ορθοδοξίας ακόμα και εάν αυτός ο πατριάρχης είναι οικουμενικός , διότι τότε καταλογίζεται η αμαρτία του σχίσματος στον κληρικό , ιερέα , μοναχό που επί το έργο αποχωρίζεται από τον ποιμένα του .
Δεν στέκεται δηλαδή σοβαρή η αιτία των πράξεων του πατριάρχου προκειμένου να αποτελεί απειλή για την κατάρριψη της Ορθοδοξίας .
Η αναγκαία θέση του επισκόπου στην Ορθοδοξία σύμφωνα με τον Μακαριστό γέροντας Αυγουστίνο Καντιώτη αποδεικνύεται από τις τρείς επιστολές που έστειλε ο Απόστολος Παύλος προς επισκόπους , προϊσταμένους εκκλησιαστικών περιφερειών .
Συγνωμη δηλ.αν δεν γινει ποτε αυτη η πανορθοδοξος συνοδος ο καθε πατριαρχης,επισκοπος,παπας μπορει να κανει οτι θελει χωρις να χει κανενας δικαιωμα αντιδρασης ;;;;;
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 21 Νοεμβρίου 2013 5:37 μ.μ.
ΔιαγραφήΓια ποιό λόγο να υπάρχει αντίδραση επάνω σε προσωπικές κινήσεις και πράξεις ενός πατριάρχη από την στιγμή που δεν μπορεί από μόνος του να πλήξει την Ορθοδοξία ;
Ο κανόνας ξεκαθαρίζει ότι η προσωπικές αμαρτίες ενός πατριάρχη δεν είναι αιτία πρόκλησης σχίσματος εντός της Ορθοδοξίας μεταξύ ποιμνίου και ποιμένα .
Δεν πρέπει να ξεχνάει ο κόσμος ότι ο πατριάρχης ,ο παπάς και οποιοσδήποτε άλλος από τον κλήρο δεν παύει να είναι Ορθόδοξος Ρασοφόρος ανεξάρτητα των προσωπικών του αμαρτιών .
Οι προφητείες αναφέρουν ότι στα δύσκολα χρόνια θα χαλάσουν πολλοί παπάδες και αρχιερείς . Ουδείς γνωρίζει Τα Σχέδια Του Θεού και εάν μέσα σε αυτούς του αρχιερείς που θα χαλάσουν δεν περιλαμβάνεται μέχρι και ο πατριάρχης .
Ποιοί είμαστε εμείς να αντιδράμε προκειμένου να συμμορφώσουμε με την συμπεριφορά μας τον πατριάρχη ;
Και αν αντιδράσει ο κόσμος από που θα γνωρίζει ότι δεν γίνεται Θεομάχος και δεν πάει κόντρα στην εκπλήρωση των προφητειών και Στα Σχέδια Του Θεού ;
Ο Χριστός έδωσε στον Απόστολο Πέτρο τα κλειδιά του παραδείσου . Ο καθένας θα πρέπει να κοιτάει το δικό του κλειδί . Το δικό του πνευματικό αγώνα και όχι το τι κάνει ο ένας πατριάρχης και τι κάνει ο άλλος .
Ο Όσιος Νήφων μας συμβουλεύει να μην κρίνουμε τον πλησίον μας πόσο μάλλον τους ιερείς και αρχιερείς . Να μην κρίνουμε τους δούλους Του Κυρίου . Διότι αυτό ζητάει και ο Χριστός . Να μην κρίνουμε για να μην κριθούμε .
Ο Άγιος Ειρηναίος μας συμβουλεύει ότι το ποιό ασφαλέστερο και το ποιό ακινδυνότερο είναι να αφήνουμε την εκπλήρωση των προφητειών παρά να καθόμαστε και να σκεφτόμαστε τι θα γίνει πώς θα γίνει ότι γίνει . Αυτό θα πρέπει να το γνωρίζει ο κόσμος και να το έχει πάντα υπόψη .
Καλό είναι λοιπόν να μην γίνουμε εμπόδιο Στα Σχέδια Του Θεού και να κοιτάμε πάντα το δικό μας κλειδί .
1ον διαφωνω καθετα μαζι σου γιατι δεν με πειθεις κ 2ον το μην κρινετε ινα μην κριθειτε περι βιου εστι ου περι πιστεως (Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος).
ΔιαγραφήΚαλό θα είναι να παρατεθεί αυτούσιος ο κανόνας ΙΕ της Πρωτοδευτέρας Συνόδου.
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 21 Νοεμβρίου 2013 10:17 μ.μ.
ΔιαγραφήΑπό την παρακάτω σελίδα μπορείς να ενημερωθείς για τον συγκεκριμένο κανόνα .
http://www.synodinresistance.org/Theology_el/3a3b004Ermhneia15-1&2.pdf
Προς Ανώνυμος 21 Νοεμβρίου 2013 0:36 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε : "το μην κρινετε ινα μην κριθειτε περι βιου εστι ου περι πιστεως (Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος)."
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος με το παραπάνω εννοεί να κρίνουμε την δική μας πίστη και όχι την πίστη του άλλου .
Ο άλλος μπορεί να μην θέλει να ακολουθήσει τον δρόμο του Χριστού πως θα πάμε εμείς να του πούμε ότι δεν κάνεις σωστά από την στιγμή που ο ίδιος το επιλέγει ; Είναι θέμα επιλογών . Ο Χριστός δεν θέλει δούλους . Παιδιά θέλει . Για αυτό και μας ξεκαθαρίζει να μην κρίνουμε για να μην κριθούμε .
Πέρα όμως από τους κανόνες οφείλουμε να διαβάζουμε και τους βίους των Αγίων . Δίνω ένα απόσπασμα για το πως ενέργησε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος .
Απόσπασμα από το βιβλίο "ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ" βιβλίο .Δ.2.Η ψευτοσύνοδος. Σελ.169-170 :
“Παίρνοντας τότε το λόγο ο επίσκοπος Απαμείας Ευλύσιος παρατήρησε ότι , αν ήθελαν να κρατήσουν τις Εκκλησίες τους , θα τούς εξανάγκασαν να έλθουν σε επικοινωνία μέ τούς επισκόπους της αντίπαλης παράταξης και να συνυπογράψουν.
Με ορμή ανέκραξε ο αρχιεπίσκοπος :
-Επικοινωνήστε , επικοινωνήστε , για να μή δημιουργηθεί σχίσμα . Μή συνυπογράφετε όμως , διότι η συνείδησή μου δεν μου καταλογίζει τίποτε , που να αξίζει την καθαίρεσή μου !”
Δεν παίζει λοιπόν ρόλο η μνημόνευση ενός πατριάρχη αλλά στο κατά πόσο συγκαταβαίνουμε στις αποφάσεις του . Από την στιγμή που δεν συμφωνούμε με τις προσωπικές του πράξεις τότε δεν τίθεται κανένα πρόβλημα συνειδήσεως από την πλευρά μας . Η μνημόνευση δεν σημαίνει συγκατάβαση αλλά σεβασμό προς τα ράσα του επισκόπου διότι δεν παύει να είναι Ορθόδοξος Ρασοφόρος και δούλος του Κυρίου .
Φίλε γιατί τα "κλώθεις και τα κλώθεις" όπως λέει μια παροιμία;
ΔιαγραφήΟ κανόνας είναι σαφής!
Δίνει το δικαίωμα σε κάποιον επίσκοπο να πάψει να μνημονεύει κάποιον άλλο όταν ο τελευταίος κηρύττει γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις.
Πάνω σ αυτόν βασίστηκε ο π.Αυγουστίνος, ο Ελευθερουπόλεως και και ο Παραμυθίας και διέκοψαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα.
Καθαρά πράγματα!
Προς Ανώνυμος 22 Νοεμβρίου 2013 12:49 μ.μ.
ΔιαγραφήΜε την διακοπή του μνημόσυνου σηματοδοτεί την αποκεφάλιση επί το έργο του σώματος της εκκλησίας .
Πόσο εφικτό είναι ποίμνιο χωρίς ποιμένα ; Σώμα χωρίς κεφάλι ; Μελίσσι χωρίς βασίλισσα ;
Ο Χριστός είναι Ο Ουράνιος Δεσπότης αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και η θέση του επίγειου επισκόπου δεν είναι αναγκαία για την Εκκλησία . Και αυτό το μαρτυρούν οι τρείς επιστολές του Αποστόλου Παύλου προς επισκόπους , προϊσταμένους εκκλησιαστικών περιφερειών .
Επίσης ο Όσιος Νήφων μας συμβουλεύει τα εξής σπουδαία πράγματα (Απόσπασμα από το βιβλίο "Πού πηγαίνει η ψυχή μετά τον θάνατον ; Γιατί τα μνημόσυνα; " ):
" - Προσέχετε , παιδάκια μου , νά μήν κρίνετε κανένα και μάλιστα όταν είναι άνθρωπος του Θεού . Φυλαχθήτε , σας παρακαλώ , απ' αυτή τήν αμαρτία . Να κοιτάζετε τούς εαυτούς σας καί νά συναισθάνεσθε τά σφάλματά σας . Απ ΄αυτή τή συναίσθηση θα μπορέσουμε νά μεταπηδήσουμε στή μετάνοια . Από τούς δούλους του Θεού άλλος νά είναι φανερός και άλλος κρυφός . Όσους έχουν τό θάρρος νά είναι φανεροί , μερικοί τούς κατηγορούν . Θα τιμωρηθούν όμως σκληρά κατά τήν ημέρα της Κρίσεως . Γιατί ο Θεός όσους ξέρει ότι περιφρονούν τήν ανθρώπινή δόξα , εκείνους έστειλε μπροστά σέ όλους , γιά νά ομολογούν μέ θάρρος τήν πίστη τους , κι έτσι νά ωφελήσουν πολλούς . «Ούτω λαμψάτω τό φώς υμών έμπροσθεν των ανθρώπων » , τούς πρόσταξε , « όπως ίδωσιν υμών τά καλά έργα καί δοξάσωσι τόν πατέρα υμών τόν έν τοίς ουρανοίς » . Καί αντίθετα γι ΄αυτούς πού ρέπουν πρός τήν κενοδοξία λέει : « Όποιοι κάνουν φανερά τά έργα της δικαιοσύνης γιά ν ΄αρέσουν στούς ανθρώπους , καί όχι σέ Μένα , “αμήν , αμήν λέγω υμίν, ότι απέχουσι τόν μισθόν αυτών” » .Γιατί εκείνος πού κενοδοξεί εκούσια , δέν θά ελεηθή . Έχοντας λοιπόν αυτά υπ΄όψιν μας , παιδιά μου , ας μήν κρίνουμε κανένα , καί στούς συκοφάντες νά μή δίνουμε σημασία είτε κατακρίνουν ένα δίκαιο είτε οποιονδήποτε άλλον . « Μή κρίνετε » , παραγγέλλει ο Κύριος . Σύ πού κάθεσαι στόν θρόνο νά μήν περιφρονής τόν δούλο σου , μή τυχόν κρύβη μέσα του τό Πνεύμα του Θεού και βρεθής χωρίς νά τόν καταλάβης θεομάχος ."
Ανώνυμε 22 Νοεμβρίου 2013 - 1:30 μ.μ. και 21 Νοεμβρίου 2013 - 10:47 μ.μ.
Διαγραφήείσαι και άσχετος και επικίνδυνος σιγονταροοικουμενιστής! '
Αλλοιώνεις τα χωρία του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου και τα άλλα πατερικά και της Αγίας Γραφής αποσπάσματα. Είναι πολύ φανερό πόσο τα αλλοιώνες λέγοντας ότι δήθεν ότι ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν εννοεί να κρίνουμε την πίστη των άλλων αλλά την δική μας!!!
Τόσο κακόβουλος είσαι; Αν δεν κρίνουμε την πίστη των άλλων τότε πώς θα ξέρουμε ποιος είναι ο ορθόδοξος; Αν δεν ξέρουμε την πίστη των άλλων με την κρίση που θα κάνουμε τότε πώς θα διώχνουμε τους αιρετικούς; Πώς θα εφαρμόζουμε τους ιερούς Κανόνες που απαγορεύουν την συμπροσευχή και συλλειτουργία με τους αιρετικούς; Πώς θα ξέρουμε ποιοι είναι οι αιρετικοί ώστε να μην τους βάζουμε στα σπίτια μας όπως λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης;
Απορώ με το αρρωστημένο πνεύμα σου.
Φιλήμονας
Προς Ανώνυμος 23 Νοεμβρίου 2013 1:01 μ.μ.
ΔιαγραφήΔεν αλλοιώνω κανένα χωρίο του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου .
Ο Χριστός είπε σκέτο μην κρίνετε για να μην κριθείτε και συνεχίζει το χωρίο της καινής διαθήκης ότι με όποιο μέτρο κρίνετε με εκείνο θα κριθείτε .
Ό Άγιος ερμήνευσε το χωρίο της Καινής Διαθήκης με αυτό το οποίο αναφέρατε . Αλλά πρώτα από όλα γυρνάμε προς τον εαυτό μας και εξετάζουμε εάν εμείς είμαστε σωστοί ως προς τον Κύριο μας . Αν εμείς με τις πράξεις μας και με τα λόγια μας δείχνουμε ολιγοπιστία και περιφρόνηση προς Τον Κύριο μας .
Οι Ορθόδοξοι Ρασοφόροι είναι δούλοι Κυρίου και δεν μας επιτρέπεται να τους κρίνουμε εμείς . Έχουν τα ράσα τους ιεροσύνη . Αυτό μας συμβουλεύει και ο Όσιος Νήφων . Να μην κρίνουμε τους δούλους του Κυρίου .
Εκτός και εάν θεωρείται ότι ο Όσιος Νήφων "σφάλει" με αυτό που μας συμβουλεύει .!!!
Όλους τους άλλους αιρετικούς όπως είναι οι μάρτυρες του ιεχωβά , οι χιλιαστές , οι πεντηκοστιανοί τους καταλαβαίνουμε από τα έργα τους και από τα λόγια τους . Αλλά ο τρόπος με τον οποίο τους διακρίνουμε είναι διότι ξέρουμε εμείς Τον Κύριο μας . Ξέρουμε τα έργα Κυρίου μας . Ξέρουμε τις παραγγελίες του Κυρίου μας από την Αγία Γραφή .
Εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους εκτός Ορθοδοξίας αλλά εντός Ορθοδοξίας .
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ανεξαρτήτου φρονήματος δεν παύει να είναι Ορθόδοξος Ρασοφόρος .
Δεν παύουν τα ράσα του να έχουν Ιεροσύνη . Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε το τι φρονεί ο Πατριάρχης αλλά η σύγκληση Πανορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδο είναι υπεύθυνη για να τον κρίνει.
Από εκεί και πέρα η μνημόνευση του ονόματος του γίνετε από σεβασμό προς τα Ορθόδοξα Ράσα του , προς την Ιεροσύνη των ράσων του και όχι από συγκατάθεση προς τα έργα και τα λόγια του .
Δεν είναι καθηρημένος ο Πατριάρχης . Δεν είναι αφορισμένος ο Πατριάρχης προκειμένου να αποτειχιστούμε και να μην τον μνημονεύουμε . Απλώς δεν τον ακολουθούμε αλλά και δεν τον αποφεύγουμε σκόπιμα .
Από εκεί και πέρα ο πατριάρχης δεν μπαίνει στο σπίτι μας αλλά στον Οίκο Του Κυρίου μας .
Ο γ.Νίκων σε μια ομιλία του αλλά δεν θυμάμαι ποιά ήταν είχε πει το εξής σωστό :
Δεν απομακρυνόμαστε από την ενορία μας . Δεν απομακρυνόμαστε από τα ράσα του παπά . Αν ο παπάς είναι αιρετικός τότε το πετραχήλι του θα γίνει θηλιά στο λαιμό του .
Με όλο το σεβασμό (για τον 4.26), δηλαδή αν ξέρουμε με την έννοια είμαστε βέβαιοι -μιλάω για υποθετική περίπτωση- ότι κάποιος είναι ότι χειρότερο,όχι μόνο για την πίστη μας αλλά και κίνδυνος για την κοινωνία, αν είναι ρασοφόρος και δη επίσκοπος , δεν πρέπει να μιλάμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 23 Νοεμβρίου 2013 9:11 μ.μ.
ΔιαγραφήΔεν πρέπει να κρίνουμε τον δούλο του Κυρίου ότι και να είναι . Αυτό μας λέει ξεκάθαρα ο Όσιος Νήφων .
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τι μας λένε οι άλλοι . Ακούμε τον επίσκοπο τι λέει και βάζουμε το μυαλό μας σε σκέψη . Συμφωνεί με αυτά που ξέρουμε από το Ευαγγέλιο καλώς .Αν δεν συμφωνεί το ανάθεμα που αναφέρει η Καινή Διαθήκη πηγαίνει σε αυτόν που κηρύττει και μόνο άλλο Ευαγγέλιο διαφορετικό από εκείνο του Χριστού και όχι σε εμάς που δεν συμφωνούμε με τις απόψεις του επισκόπου .
Τι πάει να πει κίνδυνος για την κοινωνία ; Ο κόσμος μυαλό δεν έχει όχι φυσικά για να κρίνει τον επίσκοπο αλλά για να διακρίνει τα λόγια του ;
Η αποφυγή του να κρίνουμε τον επίσκοπο αλλά και τον οποιονδήποτε Ορθόδοξο Ρασοφόρο γίνεται από φόβο προς την Ιεροσύνη των Ράσων του . Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που κρίνουν ιερείς και που δεν τους πάνε καλά τα πράγματα στην ζωή τους . Για αυτό και δεν κρίνουμε Ορθόδοξους Ιερείς διότι μας γυρνάει σε εμάς μπούμερανγκ στα πράγματα της ζωής μας από την Ιεροσύνη των ίδιων των ράσων τους . Από εκεί και πέρα είναι επιλογή του καθενός τι θα κάνει .Αν θα κρίνει ή όχι .
Ανώνυμε 8:07 π.μ και Ανώνυμε 23 Νοεμβρίου 2013 - 4:26 μ.μ.
Διαγραφήαυτά που γράφεις δεν ισχύουν. Παρερμηνεύεις και τον άγιο Νήφωνα ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΣΤΟΥΣ ΣΚΑΡΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ!
Μήπως είσαι κανένας δεσπόγατος; Μου φαίνεται πολύ πιθανό ότι είσαι βαλμένος και πληρωμένος για να καλύπτεις τους κακούς ρασοφόρους!
Λ.
Συμφωνώ με τον Φιλήμονα! Σε έκανε ανώνυμε Ανώνυμε 22 Νοεμβρίου 2013 - 1:30 μ.μ. και 21 Νοεμβρίου 2013 - 10:47 μ.μ. με τα κρεμμυδάκια και εσύ του απαντάς με ΆΛΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΆΛΛΩΝ!
ΔιαγραφήΛ.
Ο άγιος Νήφωνος εννοεί να μην κρίνεις για να μην αδικήσεις, δεν λέει να μην κρίνεις τους κακούς που συνέχεια σκανδαλίζουν τον λαό της Εκκλησίας.
ΔιαγραφήΟ άγιος Νήφωνος μιλάει να μην κρίνεις τους ανθρώπους του Θεού. Δεν είναι άνθρωποι του Θεού οι κακοί ποιμένες, οι ανάξιοι ρασοφόροι που κατασκανδαλίζουν τον λαό. Είναι άνθρωποι του πονηρού.
Λ.
Ο Θεός δεν εξουσιοδότησε επίγειους δικηγόρους για να κρίνουνε τους δούλους Κυρίου .Ακόμα και κακοί ποιμένες να είναι δεν παύουν να είναι εν ενεργεία Ορθόδοξοι Ρασοφόροι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Όσιος Νήφων με το παραπάνω που δημοσίευσα συνεχίζει λέγοντας να μην κάνουμε φανερά τα έργα της δικαιοσύνης πέφτοντας σε Κενοδοξία ακόμα και όταν πρόκειται για κακούς ποιμένες . Αλλά δυστηχώς πολλοί δεν καταλαβαίνουν τι θα πει Κενοδοξία . Αλλά δυστυχώς στην εποχή μας κάποιοι αρέσκονται στο να κρίνουν τους δούλους Κυρίου προκειμένου να ικανοποιήσουν το υποσυνείδητο τους . Έχει γίνει τρόπος συνήθειας για όλους μας .
Ο γ.Νίκων επίσης μας λέει το εξής :
« Λέει ο Άγιος Ειρηναίος : «ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟΤΕΡΩΝ» Είναι ποιο ασφαλές και δεν κινδυνεύουμε «ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΝ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ Η ΤΟ ΚΑΤΑ ΣΤΟΧΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΑΝΤΕΥΕΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΟΣ » Να περιμένεις να δεις πως θα εξελιχτούν όλα αυτά , παρά να κάθεσαι , να μαντεύεις και να προσπαθείς να φανταστείς τι θα γίνει και πως θα γίνει ότι γίνει . »
Από το παραπάνω μήνυμα μου επειδή κάποιοι θα πούνε εκ νέου που ταιριάζει αυτό που λέει ο Άγιος Ειρηναίος στην συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει να εξηγήσουμε ότι ταιριάζει στο ότι ο Άγιος Ειρηναίος μας ενημερώνει σε αυτές τις περιπτώσεις ότι το ποιο ασφαλέστερο αλλά και το ποιό ακινδυνότερο για τον κάθε άνθρωπο είναι το να κρατάει Σιωπή βλέποντας πως θα εξελιχτούν αυτά τα πράγματα . Αυτό σημαίνει και " ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΝ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ "
ΔιαγραφήΓιατί όμως μας λέει κάτι τέτοιο ; Διότι πολύ απλά υπάρχει και Θεός πάνω από όλα και ότι τίποτα δεν γίνεται τυχαία . Αν Ο Θεός δεν τα επέτρεπε δεν θα γινόντουσαν τίποτα από όλα αυτά που μας προβληματίζουν .
Ο Θεός παραχωρεί να γίνονται προκειμένου να δοκιμαστούν οι άνθρωποι στο κατά πόσο τηρούν τις εντολές που έδωσε στην Αγία Γραφή .
Ορισμένοι όμως άνθρωποι αγνοούν ότι υπάρχει και η Αρετή της Σιωπής .!
O γέροντας Νίκωνας δεν ξέρω τι ήθελε να πει αλλά δεν είναι και αλάθητος!
ΔιαγραφήΔεν είναι η αρετή της σιωπής αυτή που διδάσκεις εσύ ανώνυμε 7,14 και 6,05 μμ!
Είναι η προδοσία του συμφέροντος!
ΠΑΜΒΩ
Προς Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2013 7:44 μ.μ.
ΔιαγραφήΛέτε : "O γέροντας Νίκωνας δεν ξέρω τι ήθελε να πει αλλά δεν είναι και αλάθητος!"
Βγάλτε τον τότε και αυτόν "σκάρτο" μιας και με αυτά που λέει σας εμποδίζει να κρίνετε .!!!
Ήθελα να σας ρωτήσω και το εξής : Ο Άγιος Ειρηναίος κατά την γνώμη σας με αυτό που ανάφερα σε προηγούμενο μήνυμα μου και που μας μαρτυρεί ο γ.Νίκων "σφάλει" ή όχι ; !
Προς Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2013 7:44 μ.μ.
ΔιαγραφήΛέτε : "ΠΑΜΒΩ"
Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αναφέρομε στην σιωπή που κράτησε O Aββά Παμβώ απέναντι στον πατριάρχη . Και ούτε αυτή η σιωπή που αναφέρω είναι σιωπή "προδοσίας" .
Το παραπάνω που σας λέω θα έπρεπε να σας προβληματίσει .
Eσένα σημερινε ανώνυμε 8,01 πμ πρέπει να σε προβληματίσει που αλλάζεις το νόημα των λεγομένων από τον ιερό Χρυσόστομο.
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2013 1:18 μ.μ.
ΔιαγραφήΔεν αλλάζω κανένα νόημα των λεγομένων από τον ιερό Χρυσόστομο διότι όπως μας μαρτυρεί ο γ.Νίκων
Ο Χριστός έδωσε τα κλειδιά του παραδείσου και όχι το κλειδί . Σύμφωνα με αυτό το οποίο μας μαρτυρεί ο γ.Νίκων και που το ξέρουμε και από την Καινή Διαθήκη εκ νέου μας εξηγεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σύμφωνα με μαρτυρία ο γ.Νίκων ότι τα κλειδιά είναι ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο ο κάθε άνθρωπος θα κερδίσει την σωτηρία της ψυχής του και θα ανοίξει την πόρτα του παραδείσου που είναι ο Χριστός .
Σύμφωνα με αυτήν την εξήγηση το οποίο μας αναφέρει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέτε να καθόταν να κρίνει την πίστη και τις πράξεις ενός πατριάρχη από την στιγμή που ο καθένας ακολουθεί διαφορετικό τρόπο σωτηρίας ανεξάρτητο του πατριάρχη ;
Δεν σωζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο και με ότι κάνει ο πατριάρχης . Ό καθένας έχει τον δικό του πνευματικό αγώνα . Το δικό του κλειδί . Αλλά εσένα δεν σε βλέπω να ασχολείσαι με τον δικό σου πνευματικό αγώνα αλλά με το τι κάνει ο πατριάρχης .
Ό άνθρωπος που χαραμίζει την ζωή του για να κρίνει τον πατριάρχη και τον κάθε επίσκοπο χωρίς να κοιτάει τα δικά του χάλια , τον δικό του πνευματικό αγώνα δεν εκμεταλλεύεται την ζωή που του δόθηκε δώρο από τον Θεό διότι δεν αγωνίστηκε ποτέ . Και αυτός που δεν αγωνίζεται ποτέ δεν στεφανώνεται για να κερδίσει την Βασιλεία των Ουρανών .
Τι απορία μου όμως δεν μου την έλυσες για τον Άγιο Ειρηναίο . Κατά την γνώμη σου με αυτό που λέει "σφάλει" ο Άγιος για σένα ή όχι ; Γιατί αποφεύγεις να απαντήσεις ;
Ανώνυμε Ανώνυμος25 Νοεμβρίου 2013 - 2:28 μ.μ. έχεις μαύρα σκοτάδια !
ΔιαγραφήΣτις παλαιότερες εποχές που είχε πίστη ο λαός της Εκκλησίας , έκρινε και φώναζε εναντίον των αιρετικών ποιμένων του και των κακών που προσβαλλαν την χριστιανική ηθική. Που συνεπάγεται ότι πριν έκρινε την πίστη τους όπως έχει δικαίωμα να κάνει.
Λ.
Ανώνυμε σημερινε 6:05 και 7:14 μμ δεν ξέρεις τι που πάνε τα τέσσερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΜΒΩ
Προς Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2013 - 7:51 μ.μ.
ΔιαγραφήΑπό το μήνυμα μου στις 24 Νοεμβρίου 2013 - 8:07 π.μ ξεκαθάρισα ότι είναι θέμα του καθενός αν θέλει να κρίνει έναν εν ενεργεία Ορθόδοξος Ρασοφόρο ή όχι . Αν θέλετε να κρίνετε είναι δικαίωμα σας . Δεν σας εμποδίζει κανένας . Από εκεί και πέρα είτε ο ποιμένας είναι καλός είτε είναι κακός δεν παύει να είναι εν ενεργεία Ορθόδοξος Ρασοφόρος εκτός και εάν καθαιρεθεί στην συγκεκριμένη περίπτωση από Πανορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδο .
Πολύ σωστά όπως είπαμε σε προηγούμενο μήνυμα ο Όσιος Νήφων μας αναφέρει το παρακάτω :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Καί αντίθετα γι ΄αυτούς πού ρέπουν πρός τήν κενοδοξία λέει : « Όποιοι κάνουν φανερά τά έργα της δικαιοσύνης γιά ν ΄αρέσουν στούς ανθρώπους , καί όχι σέ Μένα , “αμήν , αμήν λέγω υμίν, ότι απέχουσι τόν μισθόν αυτών” » .Γιατί εκείνος πού κενοδοξεί εκούσια , δέν θά ελεηθή ."
Στην Ελλάδα σήμερα έχουμε πολλούς που κάνουν φανερά τα έργα της δικαιοσύνης κρίνοντας Ορθόδοξους Ρασοφόρους πέφτοντας στην Κενοδοξία . Άρα από εισαγγελείς και ανακριτές η χώρα δεν έχει ανάγκη .
Εσύ είσαι ανώνυμε 2,38μμ που πέφτεις στο αμάρτημα της κατάκρισης! Που ξέρεις ότι αυτοί που κρίνουν σωστά τους ορθόδοξους ρασοφόρους το κάνουν από κενοδοξία; Κριτής και καρδιογνώστης είσαι;
ΔιαγραφήΣκέψου με την καρδιά στο χέρι μην είσαι εσύ αυτός που θέλει να κλείσει τα στόματα όσων έχουν το θάρρος που δεν το έχεις εσύ που σιωπάς ένοχα στις προδοσίες που γίνονται!
Λ.
Ανώνυμε 2:38 μμ αν εσύ είσαι δειλός και ακατάλληλος να ελέγχεις τουλάχιστον μην ειρωνεύεσαι σαν "εισαγγελείς και ανακριτές" και σαν "κενόδοξους" αυτούς που έχουν το θάρρος και την ικανότητα που εσύ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ.
ΔιαγραφήΛ.
Προς Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2013 10:07 μ.μ.
ΔιαγραφήΛέτε : " Που ξέρεις ότι αυτοί που κρίνουν σωστά τους ορθόδοξους ρασοφόρους το κάνουν από κενοδοξία;"
Διότι πολύ απλά δεν μας επιτρέπεται να κρίνουμε τους δούλους του Κυρίου σύμφωνα και με τον Όσιο Νήφων .
Αυτοί που κρίνουν τους δούλους του Κυρίου έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους . Για αυτό και θεωρούν ότι κρίνουν "σωστά" χωρίς να γνωρίζουν αν αυτό επιθυμεί και Ο Κύριος . Παρασύρονται από την κρίση τους απέναντι σε Ορθόδοξους Ρασοφόρους και πολλοί πέφτουν και στην παγίδα να αυτοαποκαλούνται και "Ορθόδοξοι Ομολογητές " ξεφεύγοντας τελείως .
Όταν Ο Όσιος Νήφων λέει το εξής : " Γιατί ο Θεός όσους ξέρει ότι περιφρονούν τήν ανθρώπινή δόξα , εκείνους έστειλε μπροστά σέ όλους , γιά νά ομολογούν μέ θάρρος τήν πίστη τους , κι έτσι νά ωφελήσουν πολλούς . «Ούτω λαμψάτω τό φώς υμών έμπροσθεν των ανθρώπων » "
Οι άνθρωποι δεν το καταλαβαίνουν . Δεν καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να πάνε έμπροσθεν του φωτός θεωρώντας ότι μπορούν να αλλάξουν οι ίδιοι τα πράγματα με λάθος τρόπο κρίνοντας τους άλλους και καθοδηγώντας αυτοί τα πράγματα και τα γεγονότα χωρίς να έχουν οριστεί ως καθοδηγητές από τον Κύριο .
Ποιος σου είπε ότι ερμηνεύεις σωστά τον όσιο Νήφων; Ο ΑΠΌΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ λέει στον μαθητή του και επίσκοπο Τιμόθεο να ελέγχει αυτούς που αμαρτάνουν!
ΔιαγραφήΕίσαι από άλλο πλανήτη σημερινε ανώνυμε 9,04 ΜΜ και φοβάμαι μην είσαι δεσποτόγατος.
Λ.
Προς Ανώνυμος 26 Νοεμβρίου 2013 10:49 μ.μ.
ΔιαγραφήΚαι ο Μωυσής έλεγχε τον λαό του .Αλλά αυτοί που έλεγχαν είχαν Θεία Φώτιση από Τον Κύριο. Είχαν επιλεγεί από Τον Κύριο .Δεν είναι το ίδιο με εμάς . Εμείς δεν ελέγχουμε τον λαό αλλά τους δούλους Κυρίου το οποίο δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τον Όσιο Νήφων .
Ανώνυμε χθεσινε 6:05 και 7:15 τα έχεις κάνει ταραμοσαλάτα στο μυαλό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Ειρηναίος μιλάει για τις ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. Η συζήτηση μας δεν έχει σχέση με τις προφητείες αλλά με την αιρετική πίστη των κακών ποιμένων. Τι δουλειά έχει το απόσπασμα του αγίου Ειρηναίου; ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΛΛΩΝ ΑΠΑΝΤΑΣ!
Χαιρετίσματα ανώνυμε στο μυαλό σου!
Λ.
Προς Ανώνυμος 25 Νοεμβρίου 2013 10:14 μ.μ.
ΔιαγραφήΌταν οι Προφητείες μας αναφέρουν ότι στα δύσκολα χρόνια , στα χρόνια του αντίχριστου θα χαλάσουν και παπάδες και αρχιερείς τότε έχουν αυτά που λέω απόλυτη σχέση την οποία λόγο χαμηλής πνευματικής νοημοσύνης δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις . Γιατί αποκλείεις το γεγονός στους αρχιερείς που θα χαλάσουν να αποτελεί εξαίρεση ο πατριάρχης ;
Μάθετε να μην λογοκρίνετε να σχόλια που δεν σας αρέσουν για να συνεχίζεται ο διάλογος.
ΔιαγραφήΛ.
Προς Ανώνυμος 28 Νοεμβρίου 2013 8:24 μ.μ.
ΔιαγραφήΌταν τα σχόλια είναι προκλητικά ως προς το άτομο μου οφείλω να απαντήσω με το ανάλογο ύφος λογοκρίνοντας τα . Η λογοκρισία σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αμφίδρομη.
Αδελφοί,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Πορφύριος το είχε πεί στον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο πως θα κυριαρχήσει ο οικουμενισμός, το βλέπουμε να έρχεται.
Ο πατριάρχης και αρκετοί άλλοι γέροντες και επίσκοποι είναι σε αυτή τη γραμμή δυστυχώς. Δεν είναι προσωπική τους άποψη κρυφή, αφορά την ορθοδοξία μας. Ο άγιος Παΐσιος είχε στείλει επιστολή για τις φίλοαιρετικές κινήσεις του τότε πατριάρχη Αθηναγόρα και 2 χρόνια μετά το άγιο όρος έπαψε να τον μνημονεύει. Οι μασόνοι του έκαναν τελετή του Αθηναγόρα μνημόσυνη.
Ο άγιος Εφραίμ της Αριζόνας το μαρτύρησε και αυτός για τον πατριάρχη δεν είναι κρυφά αυτά.
Και πόσοι άγιοι, άλλοι κληρικοί και άλλοι λαϊκοί, αντιτάχθηκαν στις αιρέσεις ανά τους αιώνες.
Το λένε οι γραφές, άμα ο αδελφός σου παρεκτραπεί να του το λες και άμα δεν σε πιστέψει να φέρεις κι άλλους δύο αδελφούς να του το πούν και αυτοί να διορθωθεί και όχι να κάνουμε τα στραβά μάτια. Δεν είναι κατάκριση αυτό, δεν είναι μειονεκτικά σχόλια αυτά, αφορά την σωτηρία των και επειδή είναι στο τιμόνι της εκκλησίας μας φέρουν ευθύνη και χρειάζεται να ακούσουν την φωνή των αγίων και των πιστών, όσοι από εμάς αντιδρούν.
Αλλά πλέον έχουμε αλλάξει και όποιος ελέγχει τέτοια πρόσωπα τιμωρείται και άλλοι δεν μιλούν γιατί φοβούνται την θέση τους.
Αδελφοί, αν δεν αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο φοβάμαι θα ζήσουμε να δούμε την οργή του Κυρίου μας.
Με αγάπη Χριστού,
Ο ελάχιστος των αδελφών σας,
Χρήστος Ν.