Το μήνυμα αυτό είναι παραπλανητικό! Δεν παιρνουν τις ψήφους τα μεγάλα κόμματα. Τις αδιάθετες έδρες παίρνουν.
Διαβάστε σχετικό άρθρο της Νομικής συμβούλου της Παρατάξεως, στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας μας: «Σύμφωνα µε τον νόμο Παυλόπουλου (Ν. 3636/2008), που ισχύει από τον Φεβρουάριο του 2008, αλλά θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις προσεχείς εκλογές, (Π.Δ 26/2012) το ποσοστό για την εξασφάλιση 151 εδρών από το πρώτο σε ψήφους κόμμα υποχωρεί στο 40,4% και μπορεί να υποχωρήσει πολύ περισσότερο αν συντρέξουν κι άλλες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ψήφων από κόμματα που δεν θα κατορθώσουν να συγκεντρώσουν το όριο του 3% και θα μείνουν εκτός Κοινοβουλίου.»
Μ’ αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν να πάρουν τις αδιάθετες έδρες των κομμάτων που δεν θα συγκεντρώσουν το 3%... με πολύ μικρότερο ποσοστό αυτοδυναμίας. Στην ουσία «κλέβουν» τις έδρες από κόμματα που δεν συγκεντρώνουν το 3%. Το υπολογίζουν συγκεντρωτικά στην Επικράτεια, όποτε έτσι γίνεται αδύνατο για ένα μικρό κόμμα να λάβει έδρα αν δεν συγκεντρώσει συνολικά 3%, ενώ θα μπορούσε να παίρνει την εκάστοτε έδρα εκεί που συγκεντρώνει ποσοστό 3% και πάνω…. βλέπετε έχουμε Δημοκρατία!
Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ 3% ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
Χαμένη ψήφος δεν υπάρχει! Και πέρα από όλα, εμείς τουλάχιστον θα έχουμε τη συνείδησή μας αναπαυμένη ότι πράξαμε το χρέος μας.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»! ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!!
Αυτό να απαντάμε σε όσους φοβούνται μην ευνοηθούν τα μεγάλα κόμματα! Όχι να δώσουμε τις ψήφους μας αμαχητί!
1ον: Χαίρομαι που υπάρχει μια παράταξη από πρόσωπα που δεν το διατυπώνουν απλά όπως τόσοι άλλοι, αλλά πιστεύουν αληθινά σε Χριστό και Ελλάδα.
Αλλά: 2ον:Μήπως πρέπει κάποια στιγμή εκεί στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ να προβληματιστούν για ποιο λόγο παραμένουν στο "περιθώριο" ενώ λογικά θα έπρεπε να έχουν ήδη μεγάλα ποσοστά; Προβληματίστηκαν μήπως τα δικά τους λάθη είναι αυτά που αποτρέπουν τον κόσμο να συστρατευθεί μαζί τους; Σε μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη που ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ πιστών κατακλύζουν τις εκκλησίες και τα εξομολογητήρια, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν έβρισκε να κατεβάσει υποψήφιο και στελέχη. Γιατί άραγε; Η απάντηση είναι απλή: Όταν ξεκινάς κάτι με ΕΓΩΙΣΜΟ, και νομίζεις ότι μόνος σου θα σώσεις τον κόσμο και δεν έχεις ανάγκη κανέναν, τότε κ ο Θεός σε αφήνει μόνο. Ξεκίνησαν λοιπόν ως πνευματικοπαίδια ενός και μόνου πνευματικού να σώσουν την Ελλάδα. Λες και δεν υπήρχαν άλλοι καλοί πνευματικοί, λες κ δεν υπήρχαν μοναστήρια, αδελφότητες, μητροπόλεις με αγνό ήθος και καλή διάθεση. Ξεκίνησαν μόνοι, κάνουν τις επιλογές τους μόνοι, και το μόνο που ζητάνε από τους υπόλοιπους χριστιανούς είναι να τους δώσουν υποψηφίους για τα ψηφοδέλτια. Ε αυτό δεν είναι χριστιανικό ήθος αλλά εγωιστικό ήθος.
3ον: Επειδή χρησιμοποιούν έντονα "πολιτικάντικες" μεθόδους (που καμιά σχέση δεν έχουν με το Ορθόδοξο ήθος) Aς μου απαντήσει ο ανώνυμος (νο3), πού βλέπει τον π.Μεταλληνό να δηλώνει ότι στηρίζει την ΚΟΙΝΩΝΙΑ; Στο βίντεο μιλάει ο πνευματικός τους (ο π.Βολουδάκης) -λογικά για το βιβλίο του- και απλά παραβρίσκεται δίπλα ο π.Γεώργιος Μεταλληνός. Δηλαδή χρησιμοποιούν την παρουσίαση του βιβλίου για να "μιλήσουν" και να "καπελώσουν" πρόσωπα που καλοπροαίρετα αποδέχονται να συμμετέχουν στην ομιλία. Γενικά στις ανεπίσημες συναντήσεις τους λένε "ο τάδε" ιερέας είναι μαζί μας, και " τάδε" δάσκαλος κλπ κλπ. Τα ίδια έκαναν κ με τον πατέρα Ζήση (τον έβαλαν πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα τους ότι τους στηρίζει ενώ κλήθηκε να τους κάνει απλά τον αγιασμό) και φυσικά ξέκοψε και τώρα αναρωτιούνται "γιατί"; Τα ίδια και με άλλους πνευματικούς. Όταν βλέπεις τον κόσμο μόνον ως "πρόβατα" και "ψήφους" και χρησιμοποιείς ανέντιμα μέσα για να τους αλιεύσεις, σίγουρα δεν έχεις την ευλογία του Θεού. Η ευλογία ενός κ μόνου πνευματικού δεν μου φαίνεται να αρκεί.
(συνέχεια) 4ον: Η επιμονή τους να μην συνεργαστούν με πρόσωπα όπως ο Παπαθεμελής, που αν μη τι άλλο κράτησε μια σοβαρή στάση για δεκάδες χρόνια ως πολιτικός και ουδέποτε πρόδωσε την πατρίδα ή την Ορθοδοξία δείχνει ένα κ μόνον πράγμα: τον ΕΓΩΙΣΜΟ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Ξέρω ότι τους έκανε πρόταση ο Παπαθεμελής να συνεργαστούν-μου το είπε ο ίδιος όταν επικοινώνησα μαζί του για να του το προτείνω και μου το επιβεβαίωσαν "με καμάρι" και από την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ότι την απέρριψαν "εξ αρχής". Η γνωστή "χριστιανική" ρητορική: εγώ είμαι ο "καθαρός", οι άλλοι δεν είναι τόσο καλοί όσο εγώ. Οπότε ας κάθονται μόνιμα έξω από τη Βουλή. Μπορεί μια μέρα να ταπεινωθούν και να καταλάβουν τα λάθη τους.
5ον: Ήρθαν στη Θεσσαλονίκη, πήγα να τους συναντήσω, τους πρότεινα να κάνουν εκδηλώσεις σε πνευματικά κέντρα ναών (πχ της Λαοδηγήτριας κλπ), τους πρότεινα δεκάδες ονόματα ιερέων της πόλης να συναντηθούν. Τελικά έκαναν τις 2 εκδηλώσεις τους τη μία μέσα σε ξενοδοχείο (στην πλ.Αριστοτέλους) και την άλλη σε αίθουσα που δεν σχετίζεται με εκκλησία. Είπαμε, όταν ο άνθρωπος έχει εγωισμό δεν ακούει .. Και στην επικοινωνία μου μαζί τους με θεωρούσαν κ "εχθρό". Πρότειναν να μοιράζουμε φυλλάδια σε "λαϊκές αγορές" .. Με εκατοντάδες ναούς κ αδελφότητες της Θεσσαλονίκης να πλημμυρίζουν με κόσμο η ΚΟΙΝΩΝΙΑ θεωρεί πιο σκόπιμο να απευθύνεται σε "λαϊκές αγορές" ..
6ον: Όταν στηρίζεσαι σε έναν κ μόνο πνευματικό, και αυτός ΜΟΝΟΣ του καθοδηγεί την παράταξή σου, και αυτός έχει συμμετάσχει στο παρελθόν σε έντονες θεολογικές διαμάχες (πχ έχει διατυπώσει αμφιβολίες για τον Παϊσιο, για την κάρτα του Πολίτη κλπ), ε τότε δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις γιατί όλοι οι υπόλοιποι πιστοί είναι επιφυλακτικοί.
ΕΤΣΙ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ! ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ! ΟΧΙ ΩΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ!
Συγχαίρουμε το “Σύνδεσμο κληρικών Χίου”, ο οποίος απηύθυνε επιστολή προς τους υποψήφιους βουλευτές με την οποία διευκρινίζει καταρχήν το αυτονόητο το οποίο ορισμένοι προσποιούνται ότι δεν κατανοούν. Οτι δηλαδή οι κληρικοί είναι πνευματικοί πατέρες όλου του ποιμνίου τους και ότι ως εκ τούτου δεν είναι επιτρεπτόν να αναμιγνύονται στον κομματικό στίβο - πολλώ μάλλον να ποδηγετούν τα κόμματα - από το προσκήνιο ή το παρασκήνιο.
Ταυτόχρονα όμως προσπαθούν να δεσμεύσουν προεκλογικά τους υποψηφίους βουλευτές της Χίου ότι θα στηρίξουν την Εκκλησία, τον ορθόδοξο και υποχρεωτικό χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, τη διαποίμανση του λαού μας από ορθόδοξους κληρικούς και τα αιτήματα των ιερέων που είναι συνήθως πολύτεκνοι και υπερπολύτεκνοι και γι’ αυτό έχουν αυξημένες ανάγκες και υποχρεώσεις.
Μακάρι όλοι οι Σύνδεσμοι των Κληρικών μας να απευθυνθούν στους υποψήφιους βουλευτές της δικής τους περιφέρειας και να τους μιλήσουν με την ιδία ευθύτητα και ορθόδοξη αντίληψη ανάμιξης κληρικών στην πολιτική.
Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα της επιστολής του Συνδέσμου Κληρικών Χίου που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες, Υποψήφιοι βουλευτές Χίου στις βουλευτικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012, Ως λειτουργοί της Ορθοδόξου Χριστιανικής Εκκλησίας δεν αναμειγνυόμεθα στον προεκλογικό αγώνα, αφού ο καθένας από εμάς στην ενορία του είναι ο πνευματικός πατέρας όλων ανεξαιρέτως των ενοριτών.
Ως πολίτες και εμείς και τα μέλη των οικογενειών μας, αλλά και οι υπόλοιποι Ορθόδοξοι Χριστιανοί οφείλουμε να είμαστε ενήμεροι, να διαμορφώνουμε γνώμη και να συμμετέχουμε στην εκλογική διαδικασία, με το δικαίωμα της ψήφου, σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος.
Με την παρούσα ανοιχτή επιστολή θέλουμε να σας κάνουμε κοινωνούς ζητημάτων και προβλημάτων που απασχολούν τον εφημεριακό κλήρο και να ζητήσουμε τις θέσεις τις δικές σας και των κομμάτων στα οποία ανήκετε και θα διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές. Θεωρούμε ότι με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθούμε άμεσα, έχοντας συγκεκριμένες απαντήσεις – θέσεις για το κάθε ζήτημα – πρόβλημα, και έτσι ο καθένας μας ως ψηφοφόρος θα κρίνει, θα επιλέξει ή θα απορρίψει, θα εκφραστεί με τη ψήφο του, που είναι μυστική, αλλά έχει ορατά αποτελέσματα, αφού «Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και ασκoύνται όπως oρίζει τo Σύνταγμα.»
Ζητούμε, λοιπόν, την τοποθέτησή σας στα ακόλουθα θέματα:
1) Η Εκκλησία μας ασκεί ένα τεράστιο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο προς ανακούφιση των πασχόντων και αναξιοπαθούντων αδελφών μας, το οποίο επιτελείται με επτακόσια (700) περίπου Ιδρύματα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις.
Κανένας οργανισμός και καμία άλλη οργάνωση δεν επιτελεί τέτοιο και τόσο μεγάλο έργο, όπως η Εκκλησία, που θα ήταν μεγαλύτερο, αν δεν είχε ήδη προσφέρει το σύνολο σχεδόν της περιουσίας Της στο Κράτος και αν μπορούσε να αξιοποιήσει τα δεσμευμένα απ αυτό ακίνητά Της. Γι’ αυτό μόνο στο χώρο Της υπάρχει ένας τεράστιος «στρατός» εθελοντών που συνδράμει το πολύπλευρο έργο Της.
2) Από όλους τους αδελφούς επισημάνθηκε το πρόβλημα που ανέκυψε στην υγειονομική περίθαλψη των ιερέων και των οικογενειών τους λόγω της μη εντάξεως των περισσοτέρων ιατρών στο νέο οργανισμό υγείας.
3) Καταθέτουμε επίσης τον έντονο προβληματισμό μας για την στάση της Πολιτείας έναντι των χειροτονιών νέων κληρικών και την επιβληθείσα αναλογία 10 προς 1, που αν ισχύσει επί μακρόν, θα οδηγήσει στην δραματική συρρίκνωση του αριθμού των κληρικών. Ο ορθόδοξος ιερέας-εφημέριος αποτελεί ιδιαίτερα για την ακριτική νησιωτική πατρίδα μας στήριγμα και παρηγοριά για τους κατοίκους-ενορίτες των μεγάλων αλλά και των μικρότερων ενοριών, των μικρών χωριών. Σε πολλά χωριά της υπαίθρου Χίου έμεινε μόνον ο ιερέας να λειτουργεί, να αγιάζει και να ευλογεί, τους εναπομείναντες κατοίκους. Αναμφίβολα το έργο του ιερέως είναι πολύπλευρο και φθάνει μέχρι την κοινωνική προσφορά, αλλά και τη διατήρηση των εθίμων και παραδόσεων. Για το 2011 δόθηκε μόλις μία θέση για τη Χίο, ενώ για το 2012 καμιά προς το παρόν. Επισημαίνουμε ότι στη μητροπολιτική μας περιφέρεια υπάρχουν περίπου 30 κενές εφημεριακές θέσεις, με συνταξιούχους ιερείς να εξυπηρετούν τις ανάγκες πολλών ενοριών, ενώ εφημέριοι εν ενεργεία ή και συνταξιούχοι εξυπηρετούν πολλές ενορίες παράλληλα και ενώ υπάρχουν αρκετοί νέοι που θέλουν να ενταχθούν στις τάξεις του ιερού κλήρου, η Ελληνική Πολιτεία ακολουθώντας τα ανωτέρω οδηγεί στον απορφανισμό των ενοριών από τους ποιμένες τους.
4) Ακούγονται κατά καιρούς φωνές ή κυκλοφορούν φήμες, για την μερική ή ολική διακοπή της μισθοδοσίας του Κλήρου.
Η μισθοδοσία την κληρικών, αποτελεί υποχρέωση του κράτους προς την εκκλησία, την οποία αποδέχτηκε και υπέγραψε με δική του πρωτοβουλία το ίδιο το κράτος το 1952, επειδή ακριβώς αδυνατούσε να καταβάλλει το αντίτιμο που είχε συμφωνηθεί 20 χρόνια νωρίτερα και που είχε διογκωθεί πολλαπλάσια και είχε ήδη καταστεί δυσβάσταχτο χρέος ακόμη και για το κράτος. Στη σύμβαση του 1952 περιέχεται η διακήρυξη του κράτους ότι η απαλλοτρίωση αυτή είναι η τελευταία και δεν πρόκειται να υπάρξει νεότερη στο μέλλον, ενώ υπάρχει και η δέσμευση ότι η Πολιτεία θα παρέχει κάθε αναγκαία υποστήριξη (υλική και τεχνική), ώστε η Εκκλησία να μπορέσει να αξιοποιήσει την εναπομείνουσα περιουσία της. Στην ίδια σύμβαση καθιερώθηκε και η "μισθοδοσία" των κληρικών από τον Κρατικό Προϋπολογισμό - του δε Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών από το έτος 1980 - ως υποχρέωσις του Κράτους έναντι των μεγάλων παραχωρήσεων γης στις οποίες είχε προβεί η Εκκλησία της Ελλάδος κατά την δεκαετία 1922-32. Δηλαδή, επειδή το Κράτος αδυνατούσε να καταβάλει οποιοδήποτε αντίτιμο - όπως προέβλεπε ο νόμος του 1932 - συνεφωνήθη να μισθοδοτούνται επ' άπειρον οι κληρικοί και το Κράτος δεσμεύθηκε επ' αυτού.
5) Η Εκκλησιαστική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη κατάλληλη μόρφωση και κατάρτιση των μελλοντικών λειτουργών της Εκκλησίας μας, που πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με όλα τα απαραίτητα γνωστικά και πνευματικά εφόδια για το ιερό και πολύπλευρο του κληρικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
6) Για την διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι γνωστή η πάγια θέση του Συνδέσμου μας, η οποία εκφράστηκε στις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και Διοικητικών Συμβουλίων και αποτυπώθηκε στις δύο επιστολές προς τους Υπουργούς Παιδείας, α) κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη 28/12-9-2008 (http://syndesmosklchi.blogspot.com/2008/09/blog-post.html) και β) κ. Άννα Διαμαντοπούλου αριθ. 29/13-11-2010 (http://syndesmosklchi.blogspot.com/2010/11/blog-post_18.html)
Γράφει ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Ιωήλ Κωνσταντινίδης για την επιδίωξη για φιλοπρωτεία που γέννησε το Παπικό έκτρωμα του “Πρωτείου”, αλλά και την ανάμιξη του Βατικανού - και όχι μόνον - στα πολιτικά θέματα.
“Αλήθεια, πόσοι και πόσοι στο διάστημα των τόσων αιώνων που πέρασαν, έως την στιγμή αυτή, δεν έχουν υποπέσει στο ίδιο λάθος των μαθητών, παρεξηγώντας την καθαρή ευαγγελική διδασκαλία, με αποτέλεσμα να βλέπουν την Χριστιανική ζωή ως εφαλτήριο κοσμικής δόξας και τιμής;
Πόσοι και πόσοι, ακόμα και διάδοχοι των Αποστόλων δεν αστόχησαν περί την πίστην, φανταζόμενοι ότι ακολουθώντας τον πτωχόν Ιησούν, θα κατόρθωναν προσωπικές κατακτήσεις στο σώμα της Εκκλησίας, και γιατί όχι, ορισμένες φορές, όχι μόνο της Εκκλησίας αλλά και της Πολιτείας;
Η ιστορία στο σημείο αυτό είναι γεμάτη από μελανές σελίδες, λες και η σημερινή Ευαγγελική περικοπή, περνούσε και περνά απαρατήτητη απ’ όσους ίσως διαθέτουν και κάποια χαρίσματα, ή αν όχι χαρίσματα, αρκετή δόση κουφότητας.
Και μόνο η περίπτωση της παπικής αιρέσεως είναι πολύ χαρακτηριστική και αποδεικνύει το έως ποιό κατάντημα είναι δυνατόν να ξεπέσει ο άνθρωπος ή ολόκληρη τοπική εκκλησία, όταν με τον μανδύα του Ευαγγελίου προσπαθεί να καλύψει το χειρότερο πάθος που ονομάζεται εγωισμός και υπερηφάνεια.”
Ακουέτωσαν ταύτα όχι μόνον οι Παπικοί - οι δεινώς αστοχήσαντες σε θέματα της πίστεως-, αλλά και όλοι όσοι "ταις του Δίκερου Πάπα της Ρώμης το παράδειγμα επόμενοι" προσπαθούν να αλλοτριώσουν τη διδασκαλία της Εκκλησίας και να εισάγουν στην Ορθοδοξία τη φοβερή αίρεση του Παποκαισαρισμού.
Γι’ αυτό αναμένουμε από τον σεβαστό μας Γέροντα π. Βασίλειο Βολουδάκη τα ακόλουθα: 1.) Να αναιρέσει τις ετεροδιασκαλίες περί Παποκαισαρισμού, 2.) Να αποκηρύξει την πλάνη ότι η κοσμική εξουσία πηγάζει από την ιερατική (μια καθαρά παπική πλάνη). 3.) Να ανακαλέσει την ετεροδιδασκαλία ότι δήθεν η επιδίωξη και ανάληψη του βουλευτικού αξιώματος δεν συνιστά κατάφωρη παραβίαση 7 Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων. 4.) Να σταματήσει πάραυτα και αμελλητί να αναμιγνύεται από το προσκήνιο και το παρασκήνιο υπέρ του μακρακιστικού κόμματος “Κοινωνία” που ίδρυσε. 5.) Να σταματήσει να χρησιμοποιεί την ενορία του ως κέντρο άγρας οπαδών της “Κοινωνίας”.
ΑΔΕΛΦΕ ΜΑΧΗΤΗ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛ.ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.GR). ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ Κ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ.. ΠΑΙΔΙΑ Κ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΕΝΑ 3%. ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΑ Κ ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΥΝ ΠΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ,ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΨΗΦΟ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.Κ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΡΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ,ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΛΠ,ΚΛΠ) ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Κ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ.ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΩ ΨΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΨΗΦΟΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ Κ ΜΕ 100% ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΘ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ Κ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Η ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ Κ Η ΠΑΤΡΙΔΑ. Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Κ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Δεν είχα σκοπό να γράψω αρνητικά για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ γιατί όπως ξεκαθάρισα ξέρω ότι είναι άτομα που πραγματικά πιστεύουν σε Χριστό κ Ελλάδα. Το έκανα όταν είδα την "ενθουσιώδη" παρουσίασή τους από το Ρωμ.Οδοιπορικό. είπα να γράψω τις δικές μου σκέψεις.
εξήγησα όμως γιατί κατά τη γνώμη μου δεν έχουν πετύχει τη συμπόρευση με τόσες χριστιανικές Ορθόδοξες κινήσεις, αδελφότητες, μοναστήρια κ ενορίες και παραμένουν ερμητικά ΜΟΝΟΙ.
Μακάρι να έχω λάθος. Αν έχω δίκιο, ελπίζω να τους βοηθήσω να καταλάβουν το λάθος τους και το πάρουν "αλλιώς".
Όντως οι επιλογές δεν είναι πολλές. Από "Χρυσή Αυγή" (χάρη σ αυτούς "καθάρισε" κάπως το ο Αγ.Παντελεήμονας) και το "ΟΧΙ" (Παπαθεμελής- Καζάκης, γνωστοί κ αγνοί αγωνιστές) μέχρι "Ανεξάρτητους Έλληνες" (ο Καμμένος είναι ο μόνος που μιλά ανοιχτά ενάντια στη Νέα Τάξη) και "ΛΑΟΣ"(για συγκεκριμένα στελέχη που παραμένουν αγνοί πατριώτες). Οι επιλογές μας είναι περιορισμένες. Ας κάνει ο καθένας ότι τον φωτίσει ο Θεός
Aνώνυμε May 2, 2012 06:05 AM από ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:44 AM και ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:16 AM
στον "έξω από εδώ" δεν ξέρω αν είναι ούτε τους στέλνω...παιδια Του Θεού είναι και παρασύρονται..
αλλά θέλω ανθρώπους που να μπορούν να πράξουν και να πιστεύουν Τον Θεό...
όχι μόνο να πιστεύουν όπως αυτοί νομίζουν, ( καλοί είναι επαναλαμβάνω - πήραν λίγο την πλάγια οδό) ... αλλά να είναι πιο πολύ από απλώς "χριστιανουλήδες" ,(βλ. π.Πα'ί'σιο)
"Χριστός και Ελλάδα μας χρειάζονται", έλεγε ο μακαριστός Σεβαστιανός.
Aνώνυμε May 2, 2012 06:05 AM από ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:44 AM και ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:16 AM
στον "έξω από εδώ" δεν ξέρω αν είναι ούτε τους στέλνω...παιδια Του Θεού είναι και παρασύρονται..
αλλά θέλω ανθρώπους που να μπορούν να πράξουν και να πιστεύουν Τον Θεό...
όχι μόνο να πιστεύουν όπως αυτοί νομίζουν, ( καλοί είναι επαναλαμβάνω - πήραν λίγο την πλάγια οδό) ... αλλά να είναι πιο πολύ από απλώς "χριστιανουλήδες" ,(βλ. π.Πα'ί'σιο)
"Χριστός και Ελλάδα μας χρειάζονται", έλεγε ο μακαριστός Σεβαστιανός.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ Σ ΕΚΛΟΓΕΣ.Κ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ 3% ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ 2008 ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Χριστός Ανέστη!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ΨΗΦΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μήνυμα αυτό είναι παραπλανητικό! Δεν παιρνουν τις ψήφους τα μεγάλα κόμματα. Τις αδιάθετες έδρες παίρνουν.
Διαβάστε σχετικό άρθρο της Νομικής συμβούλου της Παρατάξεως, στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας μας: «Σύμφωνα µε τον νόμο Παυλόπουλου (Ν. 3636/2008), που ισχύει από τον Φεβρουάριο του 2008, αλλά θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις προσεχείς εκλογές, (Π.Δ 26/2012) το ποσοστό για την εξασφάλιση 151 εδρών από το πρώτο σε ψήφους κόμμα υποχωρεί στο 40,4% και μπορεί να υποχωρήσει πολύ περισσότερο αν συντρέξουν κι άλλες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα η συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ψήφων από κόμματα που δεν θα κατορθώσουν να συγκεντρώσουν το όριο του 3% και θα μείνουν εκτός Κοινοβουλίου.»
Μ’ αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν να πάρουν τις αδιάθετες έδρες των κομμάτων που δεν θα συγκεντρώσουν το 3%... με πολύ μικρότερο ποσοστό αυτοδυναμίας. Στην ουσία «κλέβουν» τις έδρες από κόμματα που δεν συγκεντρώνουν το 3%. Το υπολογίζουν συγκεντρωτικά στην Επικράτεια, όποτε έτσι γίνεται αδύνατο για ένα μικρό κόμμα να λάβει έδρα αν δεν συγκεντρώσει συνολικά 3%, ενώ θα μπορούσε να παίρνει την εκάστοτε έδρα εκεί που συγκεντρώνει ποσοστό 3% και πάνω…. βλέπετε έχουμε Δημοκρατία!
Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ 3% ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
Χαμένη ψήφος δεν υπάρχει! Και πέρα από όλα, εμείς τουλάχιστον θα έχουμε τη συνείδησή μας αναπαυμένη ότι πράξαμε το χρέος μας.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»! ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!!
Αυτό να απαντάμε σε όσους φοβούνται μην ευνοηθούν τα μεγάλα κόμματα! Όχι να δώσουμε τις ψήφους μας αμαχητί!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ. ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον: Χαίρομαι που υπάρχει μια παράταξη από πρόσωπα που δεν το διατυπώνουν απλά όπως τόσοι άλλοι, αλλά πιστεύουν αληθινά σε Χριστό και Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά:
2ον:Μήπως πρέπει κάποια στιγμή εκεί στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ να προβληματιστούν για ποιο λόγο παραμένουν στο "περιθώριο" ενώ λογικά θα έπρεπε να έχουν ήδη μεγάλα ποσοστά;
Προβληματίστηκαν μήπως τα δικά τους λάθη είναι αυτά που αποτρέπουν τον κόσμο να συστρατευθεί μαζί τους;
Σε μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη που ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ πιστών κατακλύζουν τις εκκλησίες και τα εξομολογητήρια, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν έβρισκε να κατεβάσει υποψήφιο και στελέχη. Γιατί άραγε;
Η απάντηση είναι απλή: Όταν ξεκινάς κάτι με ΕΓΩΙΣΜΟ, και νομίζεις ότι μόνος σου θα σώσεις τον κόσμο και δεν έχεις ανάγκη κανέναν, τότε κ ο Θεός σε αφήνει μόνο.
Ξεκίνησαν λοιπόν ως πνευματικοπαίδια ενός και μόνου πνευματικού να σώσουν την Ελλάδα. Λες και δεν υπήρχαν άλλοι καλοί πνευματικοί, λες κ δεν υπήρχαν μοναστήρια, αδελφότητες, μητροπόλεις με αγνό ήθος και καλή διάθεση.
Ξεκίνησαν μόνοι, κάνουν τις επιλογές τους μόνοι, και το μόνο που ζητάνε από τους υπόλοιπους χριστιανούς είναι να τους δώσουν υποψηφίους για τα ψηφοδέλτια.
Ε αυτό δεν είναι χριστιανικό ήθος αλλά εγωιστικό ήθος.
3ον: Επειδή χρησιμοποιούν έντονα "πολιτικάντικες" μεθόδους (που καμιά σχέση δεν έχουν με το Ορθόδοξο ήθος)
Aς μου απαντήσει ο ανώνυμος (νο3), πού βλέπει τον π.Μεταλληνό να δηλώνει ότι στηρίζει την ΚΟΙΝΩΝΙΑ; Στο βίντεο μιλάει ο πνευματικός τους (ο π.Βολουδάκης) -λογικά για το βιβλίο του- και απλά παραβρίσκεται δίπλα ο π.Γεώργιος Μεταλληνός.
Δηλαδή χρησιμοποιούν την παρουσίαση του βιβλίου για να "μιλήσουν" και να "καπελώσουν" πρόσωπα που καλοπροαίρετα αποδέχονται να συμμετέχουν στην ομιλία.
Γενικά στις ανεπίσημες συναντήσεις τους λένε "ο τάδε" ιερέας είναι μαζί μας, και " τάδε" δάσκαλος κλπ κλπ. Τα ίδια έκαναν κ με τον πατέρα Ζήση (τον έβαλαν πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα τους ότι τους στηρίζει ενώ κλήθηκε να τους κάνει απλά τον αγιασμό) και φυσικά ξέκοψε και τώρα αναρωτιούνται "γιατί";
Τα ίδια και με άλλους πνευματικούς.
Όταν βλέπεις τον κόσμο μόνον ως "πρόβατα" και "ψήφους" και χρησιμοποιείς ανέντιμα μέσα για να τους αλιεύσεις, σίγουρα δεν έχεις την ευλογία του Θεού. Η ευλογία ενός κ μόνου πνευματικού δεν μου φαίνεται να αρκεί.
(συνεχίζεται)
(συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφή4ον: Η επιμονή τους να μην συνεργαστούν με πρόσωπα όπως ο Παπαθεμελής, που αν μη τι άλλο κράτησε μια σοβαρή στάση για δεκάδες χρόνια ως πολιτικός και ουδέποτε πρόδωσε την πατρίδα ή την Ορθοδοξία δείχνει ένα κ μόνον πράγμα: τον ΕΓΩΙΣΜΟ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Ξέρω ότι τους έκανε πρόταση ο Παπαθεμελής να συνεργαστούν-μου το είπε ο ίδιος όταν επικοινώνησα μαζί του για να του το προτείνω και μου το επιβεβαίωσαν "με καμάρι" και από την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ότι την απέρριψαν "εξ αρχής".
Η γνωστή "χριστιανική" ρητορική: εγώ είμαι ο "καθαρός", οι άλλοι δεν είναι τόσο καλοί όσο εγώ.
Οπότε ας κάθονται μόνιμα έξω από τη Βουλή. Μπορεί μια μέρα να ταπεινωθούν και να καταλάβουν τα λάθη τους.
5ον: Ήρθαν στη Θεσσαλονίκη, πήγα να τους συναντήσω, τους πρότεινα να κάνουν εκδηλώσεις σε πνευματικά κέντρα ναών (πχ της Λαοδηγήτριας κλπ), τους πρότεινα δεκάδες ονόματα ιερέων της πόλης να συναντηθούν. Τελικά έκαναν τις 2 εκδηλώσεις τους τη μία μέσα σε ξενοδοχείο (στην πλ.Αριστοτέλους) και την άλλη σε αίθουσα που δεν σχετίζεται με εκκλησία.
Είπαμε, όταν ο άνθρωπος έχει εγωισμό δεν ακούει .. Και στην επικοινωνία μου μαζί τους με θεωρούσαν κ "εχθρό".
Πρότειναν να μοιράζουμε φυλλάδια σε "λαϊκές αγορές" .. Με εκατοντάδες ναούς κ αδελφότητες της Θεσσαλονίκης να πλημμυρίζουν με κόσμο η ΚΟΙΝΩΝΙΑ θεωρεί πιο σκόπιμο να απευθύνεται σε "λαϊκές αγορές" ..
6ον: Όταν στηρίζεσαι σε έναν κ μόνο πνευματικό, και αυτός ΜΟΝΟΣ του καθοδηγεί την παράταξή σου, και αυτός έχει συμμετάσχει στο παρελθόν σε έντονες θεολογικές διαμάχες (πχ έχει διατυπώσει αμφιβολίες για τον Παϊσιο, για την κάρτα του Πολίτη κλπ), ε τότε δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις γιατί όλοι οι υπόλοιποι πιστοί είναι επιφυλακτικοί.
ΕΤΣΙ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ! ΟΧΙ ΩΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ!
Συγχαίρουμε το “Σύνδεσμο κληρικών Χίου”, ο οποίος απηύθυνε επιστολή προς τους υποψήφιους βουλευτές με την οποία διευκρινίζει καταρχήν το αυτονόητο το οποίο ορισμένοι προσποιούνται ότι δεν κατανοούν. Οτι δηλαδή οι κληρικοί είναι πνευματικοί πατέρες όλου του ποιμνίου τους και ότι ως εκ τούτου δεν είναι επιτρεπτόν να αναμιγνύονται στον κομματικό στίβο - πολλώ μάλλον να ποδηγετούν τα κόμματα - από το προσκήνιο ή το παρασκήνιο.
Ταυτόχρονα όμως προσπαθούν να δεσμεύσουν προεκλογικά τους υποψηφίους βουλευτές της Χίου ότι θα στηρίξουν την Εκκλησία, τον ορθόδοξο και υποχρεωτικό χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, τη διαποίμανση του λαού μας από ορθόδοξους κληρικούς και τα αιτήματα των ιερέων που είναι συνήθως πολύτεκνοι και υπερπολύτεκνοι και γι’ αυτό έχουν αυξημένες ανάγκες και υποχρεώσεις.
Μακάρι όλοι οι Σύνδεσμοι των Κληρικών μας να απευθυνθούν στους υποψήφιους βουλευτές της δικής τους περιφέρειας και να τους μιλήσουν με την ιδία ευθύτητα και ορθόδοξη αντίληψη ανάμιξης κληρικών στην πολιτική.
Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα της επιστολής του Συνδέσμου Κληρικών Χίου που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
Υποψήφιοι βουλευτές Χίου στις βουλευτικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012,
Ως λειτουργοί της Ορθοδόξου Χριστιανικής Εκκλησίας δεν αναμειγνυόμεθα στον προεκλογικό αγώνα, αφού ο καθένας από εμάς στην ενορία του είναι ο πνευματικός πατέρας όλων ανεξαιρέτως των ενοριτών.
Ως πολίτες και εμείς και τα μέλη των οικογενειών μας, αλλά και οι υπόλοιποι Ορθόδοξοι Χριστιανοί οφείλουμε να είμαστε ενήμεροι, να διαμορφώνουμε γνώμη και να συμμετέχουμε στην εκλογική διαδικασία, με το δικαίωμα της ψήφου, σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος.
Με την παρούσα ανοιχτή επιστολή θέλουμε να σας κάνουμε κοινωνούς ζητημάτων και προβλημάτων που απασχολούν τον εφημεριακό κλήρο και να ζητήσουμε τις θέσεις τις δικές σας και των κομμάτων στα οποία ανήκετε και θα διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές. Θεωρούμε ότι με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθούμε άμεσα, έχοντας συγκεκριμένες απαντήσεις – θέσεις για το κάθε ζήτημα – πρόβλημα, και έτσι ο καθένας μας ως ψηφοφόρος θα κρίνει, θα επιλέξει ή θα απορρίψει, θα εκφραστεί με τη ψήφο του, που είναι μυστική, αλλά έχει ορατά αποτελέσματα, αφού «Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και ασκoύνται όπως oρίζει τo Σύνταγμα.»
Ζητούμε, λοιπόν, την τοποθέτησή σας στα ακόλουθα θέματα:
1) Η Εκκλησία μας ασκεί ένα τεράστιο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο προς ανακούφιση των πασχόντων και αναξιοπαθούντων αδελφών μας, το οποίο επιτελείται με επτακόσια (700) περίπου Ιδρύματα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις.
Κανένας οργανισμός και καμία άλλη οργάνωση δεν επιτελεί τέτοιο και τόσο μεγάλο έργο, όπως η Εκκλησία, που θα ήταν μεγαλύτερο, αν δεν είχε ήδη προσφέρει το σύνολο σχεδόν της περιουσίας Της στο Κράτος και αν μπορούσε να αξιοποιήσει τα δεσμευμένα απ αυτό ακίνητά Της. Γι’ αυτό μόνο στο χώρο Της υπάρχει ένας τεράστιος «στρατός» εθελοντών που συνδράμει το πολύπλευρο έργο Της.
2) Από όλους τους αδελφούς επισημάνθηκε το πρόβλημα που ανέκυψε στην υγειονομική περίθαλψη των ιερέων και των οικογενειών τους λόγω της μη εντάξεως των περισσοτέρων ιατρών στο νέο οργανισμό υγείας.
3) Καταθέτουμε επίσης τον έντονο προβληματισμό μας για την στάση της Πολιτείας έναντι των χειροτονιών νέων κληρικών και την επιβληθείσα αναλογία 10 προς 1, που αν ισχύσει επί μακρόν, θα οδηγήσει στην δραματική συρρίκνωση του αριθμού των κληρικών. Ο ορθόδοξος ιερέας-εφημέριος αποτελεί ιδιαίτερα για την ακριτική νησιωτική πατρίδα μας στήριγμα και παρηγοριά για τους κατοίκους-ενορίτες των μεγάλων αλλά και των μικρότερων ενοριών, των μικρών χωριών. Σε πολλά χωριά της υπαίθρου Χίου έμεινε μόνον ο ιερέας να λειτουργεί, να αγιάζει και να ευλογεί, τους εναπομείναντες κατοίκους. Αναμφίβολα το έργο του ιερέως είναι πολύπλευρο και φθάνει μέχρι την κοινωνική προσφορά, αλλά και τη διατήρηση των εθίμων και παραδόσεων. Για το 2011 δόθηκε μόλις μία θέση για τη Χίο, ενώ για το 2012 καμιά προς το παρόν. Επισημαίνουμε ότι στη μητροπολιτική μας περιφέρεια υπάρχουν περίπου 30 κενές εφημεριακές θέσεις, με συνταξιούχους ιερείς να εξυπηρετούν τις ανάγκες πολλών ενοριών, ενώ εφημέριοι εν ενεργεία ή και συνταξιούχοι εξυπηρετούν πολλές ενορίες παράλληλα και ενώ υπάρχουν αρκετοί νέοι που θέλουν να ενταχθούν στις τάξεις του ιερού κλήρου, η Ελληνική Πολιτεία ακολουθώντας τα ανωτέρω οδηγεί στον απορφανισμό των ενοριών από τους ποιμένες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή4) Ακούγονται κατά καιρούς φωνές ή κυκλοφορούν φήμες, για την μερική ή ολική διακοπή της μισθοδοσίας του Κλήρου.
Η μισθοδοσία την κληρικών, αποτελεί υποχρέωση του κράτους προς την εκκλησία, την οποία αποδέχτηκε και υπέγραψε με δική του πρωτοβουλία το ίδιο το κράτος το 1952, επειδή ακριβώς αδυνατούσε να καταβάλλει το αντίτιμο που είχε συμφωνηθεί 20 χρόνια νωρίτερα και που είχε διογκωθεί πολλαπλάσια και είχε ήδη καταστεί δυσβάσταχτο χρέος ακόμη και για το κράτος. Στη σύμβαση του 1952 περιέχεται η διακήρυξη του κράτους ότι η απαλλοτρίωση αυτή είναι η τελευταία και δεν πρόκειται να υπάρξει νεότερη στο μέλλον, ενώ υπάρχει και η δέσμευση ότι η Πολιτεία θα παρέχει κάθε αναγκαία υποστήριξη (υλική και τεχνική), ώστε η Εκκλησία να μπορέσει να αξιοποιήσει την εναπομείνουσα περιουσία της. Στην ίδια σύμβαση καθιερώθηκε και η "μισθοδοσία" των κληρικών από τον Κρατικό Προϋπολογισμό - του δε Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών από το έτος 1980 - ως υποχρέωσις του Κράτους έναντι των μεγάλων παραχωρήσεων γης στις οποίες είχε προβεί η Εκκλησία της Ελλάδος κατά την δεκαετία 1922-32. Δηλαδή, επειδή το Κράτος αδυνατούσε να καταβάλει οποιοδήποτε αντίτιμο - όπως προέβλεπε ο νόμος του 1932 - συνεφωνήθη να μισθοδοτούνται επ' άπειρον οι κληρικοί και το Κράτος δεσμεύθηκε επ' αυτού.
5) Η Εκκλησιαστική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη κατάλληλη μόρφωση και κατάρτιση των μελλοντικών λειτουργών της Εκκλησίας μας, που πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με όλα τα απαραίτητα γνωστικά και πνευματικά εφόδια για το ιερό και πολύπλευρο του κληρικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
6) Για την διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι γνωστή η πάγια θέση του Συνδέσμου μας, η οποία εκφράστηκε στις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και Διοικητικών Συμβουλίων και αποτυπώθηκε στις δύο επιστολές προς τους Υπουργούς Παιδείας, α) κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη 28/12-9-2008 (http://syndesmosklchi.blogspot.com/2008/09/blog-post.html) και β) κ. Άννα Διαμαντοπούλου αριθ. 29/13-11-2010 (http://syndesmosklchi.blogspot.com/2010/11/blog-post_18.html)
Γράφει ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Ιωήλ Κωνσταντινίδης για την επιδίωξη για φιλοπρωτεία που γέννησε το Παπικό έκτρωμα του “Πρωτείου”, αλλά και την ανάμιξη του Βατικανού - και όχι μόνον - στα πολιτικά θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή“Αλήθεια, πόσοι και πόσοι στο διάστημα των τόσων αιώνων που πέρασαν, έως την στιγμή αυτή, δεν έχουν υποπέσει στο ίδιο λάθος των μαθητών, παρεξηγώντας την καθαρή ευαγγελική διδασκαλία, με αποτέλεσμα να βλέπουν την Χριστιανική ζωή ως εφαλτήριο κοσμικής δόξας και τιμής;
Πόσοι και πόσοι, ακόμα και διάδοχοι των Αποστόλων δεν αστόχησαν περί την πίστην, φανταζόμενοι ότι ακολουθώντας τον πτωχόν Ιησούν, θα κατόρθωναν προσωπικές κατακτήσεις στο σώμα της Εκκλησίας, και γιατί όχι, ορισμένες φορές, όχι μόνο της Εκκλησίας αλλά και της Πολιτείας;
Η ιστορία στο σημείο αυτό είναι γεμάτη από μελανές σελίδες, λες και η σημερινή Ευαγγελική περικοπή, περνούσε και περνά απαρατήτητη απ’ όσους ίσως διαθέτουν και κάποια χαρίσματα, ή αν όχι χαρίσματα, αρκετή δόση κουφότητας.
Και μόνο η περίπτωση της παπικής αιρέσεως είναι πολύ χαρακτηριστική και αποδεικνύει το έως ποιό κατάντημα είναι δυνατόν να ξεπέσει ο άνθρωπος ή ολόκληρη τοπική εκκλησία, όταν με τον μανδύα του Ευαγγελίου προσπαθεί να καλύψει το χειρότερο πάθος που ονομάζεται εγωισμός και υπερηφάνεια.”
Ακουέτωσαν ταύτα όχι μόνον οι Παπικοί - οι δεινώς αστοχήσαντες σε θέματα της πίστεως-, αλλά και όλοι όσοι "ταις του Δίκερου Πάπα της Ρώμης το παράδειγμα επόμενοι" προσπαθούν να αλλοτριώσουν τη διδασκαλία της Εκκλησίας και να εισάγουν στην Ορθοδοξία τη φοβερή αίρεση του Παποκαισαρισμού.
Γι’ αυτό αναμένουμε από τον σεβαστό μας Γέροντα π. Βασίλειο Βολουδάκη τα ακόλουθα:
1.) Να αναιρέσει τις ετεροδιασκαλίες περί Παποκαισαρισμού,
2.) Να αποκηρύξει την πλάνη ότι η κοσμική εξουσία πηγάζει από την ιερατική (μια καθαρά παπική πλάνη).
3.) Να ανακαλέσει την ετεροδιδασκαλία ότι δήθεν η επιδίωξη και ανάληψη του βουλευτικού αξιώματος δεν συνιστά κατάφωρη παραβίαση 7 Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων.
4.) Να σταματήσει πάραυτα και αμελλητί να αναμιγνύεται από το προσκήνιο και το παρασκήνιο υπέρ του μακρακιστικού κόμματος “Κοινωνία” που ίδρυσε.
5.) Να σταματήσει να χρησιμοποιεί την ενορία του ως κέντρο άγρας οπαδών της “Κοινωνίας”.
Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ-
Σ Υ Μ Π Ρ Α Ξ Τ Ε
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ !!!!!!
ΑΔΕΛΦΕ ΜΑΧΗΤΗ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛ.ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ (ΔΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.GR).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ Κ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ..
ΠΑΙΔΙΑ Κ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΕΝΑ 3%.
ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΑ Κ ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΥΝ ΠΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ,ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΨΗΦΟ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ.
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.Κ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΡΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ,ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΛΠ,ΚΛΠ) ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Κ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ.ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΩ ΨΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΨΗΦΟΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ Κ ΜΕ 100% ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΘ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ Κ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Η ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ Κ Η ΠΑΤΡΙΔΑ.
Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Κ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Δεν είχα σκοπό να γράψω αρνητικά για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ γιατί όπως ξεκαθάρισα ξέρω ότι είναι άτομα που πραγματικά πιστεύουν σε Χριστό κ Ελλάδα. Το έκανα όταν είδα την "ενθουσιώδη" παρουσίασή τους από το Ρωμ.Οδοιπορικό. είπα να γράψω τις δικές μου σκέψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήεξήγησα όμως γιατί κατά τη γνώμη μου δεν έχουν πετύχει τη συμπόρευση με τόσες χριστιανικές Ορθόδοξες κινήσεις, αδελφότητες, μοναστήρια κ ενορίες και παραμένουν ερμητικά ΜΟΝΟΙ.
Μακάρι να έχω λάθος.
Αν έχω δίκιο, ελπίζω να τους βοηθήσω να καταλάβουν το λάθος τους και το πάρουν "αλλιώς".
Όντως οι επιλογές δεν είναι πολλές.
Από "Χρυσή Αυγή" (χάρη σ αυτούς "καθάρισε" κάπως το ο Αγ.Παντελεήμονας) και το "ΟΧΙ" (Παπαθεμελής- Καζάκης, γνωστοί κ αγνοί αγωνιστές) μέχρι "Ανεξάρτητους Έλληνες" (ο Καμμένος είναι ο μόνος που μιλά ανοιχτά ενάντια στη Νέα Τάξη) και "ΛΑΟΣ"(για συγκεκριμένα στελέχη που παραμένουν αγνοί πατριώτες).
Οι επιλογές μας είναι περιορισμένες.
Ας κάνει ο καθένας ότι τον φωτίσει ο Θεός
ἀδελφέ μαχητή δεκτές ὅλες οἱ ἀπόψεις. ἡ Ὀρθοδοξία δέν εἶναι παπισμός. κατά τήν (ἀκρως) προσωπική μου γνώμη ὅλα αὐτά τά κόμματα πού ἀνέφερες πλήν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς εἶναι ὁ δούρειος ἵππος τῆς Νέας Τάξης καί βλάπτουν τήν πατρίδα μας.Χριστός Ἀνέστη καί ἡ Ἑλλάς ἀνέστοι...
ΔιαγραφήΕγώ ελληνικά τον ακούω να μιλάει...ρωμαϊκά καθόλου....
ΑπάντησηΔιαγραφήAνώνυμε May 2, 2012 06:05 AM από ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:44 AM και ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:16 AM
ΑπάντησηΔιαγραφήστον "έξω από εδώ" δεν ξέρω αν είναι ούτε τους στέλνω...παιδια Του Θεού είναι και παρασύρονται..
αλλά θέλω ανθρώπους που να μπορούν να πράξουν και να πιστεύουν Τον Θεό...
όχι μόνο να πιστεύουν όπως αυτοί νομίζουν, ( καλοί είναι επαναλαμβάνω - πήραν λίγο την πλάγια οδό)
... αλλά να είναι πιο πολύ από απλώς "χριστιανουλήδες" ,(βλ. π.Πα'ί'σιο)
"Χριστός και Ελλάδα μας χρειάζονται", έλεγε ο μακαριστός Σεβαστιανός.
Aνώνυμε May 2, 2012 06:05 AM από ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:44 AM και ΑνώνυμοςMay 2, 2012 12:16 AM
ΑπάντησηΔιαγραφήστον "έξω από εδώ" δεν ξέρω αν είναι ούτε τους στέλνω...παιδια Του Θεού είναι και παρασύρονται..
αλλά θέλω ανθρώπους που να μπορούν να πράξουν και να πιστεύουν Τον Θεό...
όχι μόνο να πιστεύουν όπως αυτοί νομίζουν, ( καλοί είναι επαναλαμβάνω - πήραν λίγο την πλάγια οδό)
... αλλά να είναι πιο πολύ από απλώς "χριστιανουλήδες" ,(βλ. π.Πα'ί'σιο)
"Χριστός και Ελλάδα μας χρειάζονται", έλεγε ο μακαριστός Σεβαστιανός.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ Σ ΕΚΛΟΓΕΣ.Κ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ 3% ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ 2008 ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΔιαγραφήΧριστός Ανέστη!Εχετε ακούσει κάτι και για το κόμμα σύνδεσμος εθνικής ενότητας;
ΑπάντησηΔιαγραφή