20 Μαρ 2011

Φωτογραφικὸ ὑλικὸ ἀπὸ τὴ συγκέντρωση κατὰ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη στὴ Θεσσαλονίκη (1)


Δεῖτε καὶ τίς ὑπόλοιπες...








28 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ακόμη φορά,
    περιθωριακά άτομα ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ μία συγκέντρωση που είχε όλα τα προσόντα να είναι ΜΑΖΙΚΗ.

    Διάφορες σέκτες παλαιοημερολογητών (και οι ίδιοι δεν ξέρουν πόσοι είναι αφού καθένας τους αυτοανακηρύσσεται αρχιεπίσκοπος και έχουν καμιά 10 αρχιεπισκόπους) μιλούσαν διαρκώς για "χαράγματα" και "666".

    Με εξαίρεση κάποιους ακροδεξιούς και κάποιους δωδεκαθεϊστές (ναι ήρθαν κ με τις σημαίες τους) ο κόσμος που προσερχόταν και έβλεπε το κλίμα αποχωρούσε απογοητευμένος
    (έμεναν κυρίως οι παλαιοημερολογήτες που είχαν έρθει με πούλμαν από όλη την Β.Ελλάδα)

    Η συγκέντρωση αυτή διαφημιζόταν ως Συγκέντρωση ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη με φυλλάδια κ βιντεάκια που δεν είχαν ούτε λέξη για θρησκευτικούς λόγους - όχι ότι δεν υπάρχουν κ αυτοί, αλλά υπάρχουν αρκετά επιχειρήματα για να πεισθεί ο καθένας.

    Συμμετείχα μαζί με αρκετούς φίλους μου στην συντονιστική επιτροπή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
    Γράψαμε ομιλίες.
    Μοιράσαμε τα φυλλάδια τα οποία πληρώναμε οι ίδιοι σε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα.
    Βάλαμε αεροπανό στις αερογέφυρες.
    Βγάλαμε την κοινή ανάρτηση δεκάδες ιστολόγια.


    Για να διαπιστώσουμε παραμονή της συγκέντρωσης (αργά το απόγευμα) ότι ήταν όλα προγραμματισμένα να καπελωθούν από παλαιοημερολογήτες.
    Κάτι που ανάγκασε τον μητροπολίτη Άνθιμο να αποσύρει τον χαιρετισμό κ τον εκπρόσωπό του (αφού δεν μπορεί να συμπορεύεται με άτομα που έχουν τόσο εκκλησιαστικά όσο και δικαστικά καταδικασθεί ότι παράνομα φέρουν θρησκευτικούς τίτλους).

    ΑΙΣΧΟΣ αλήτες.
    την επόμενη φορά που θα μας βάλετε να στηρίξουμε κάτι να μας ΠΕΙΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιοι είστε και τι σκοπό έχετε.

    ΚΡΙΜΑ
    γιατί ένα θέμα που είναι τόσο σημαντικό για τον καθένα μας,
    (τα ατομικά μας δικαιώματα που απειλούνται με το ηλεκτρονικό φακέλωμα),
    ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΊΤΑΙ
    από μικρές μερίδες γραφικών που επιμένουν να ξεγελάνε τον κόσμο με φυλλάδια, βίντεο κλπ που συγκινούν τον καθένα ευαισθητοποιημένο πολίτη και στην πράξη επιμένουν στον περιθωριακό τους μονόλογο.

    ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΤΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ για να ξεκαθαρίσουν μερικά πράγματα και να αποκαλυφθεί ο ύποπτος ρόλος ορισμένων ατόμων.
    Γιατί η "βλακεία" ορισμένων είναι αρκετά ΥΠΟΠΤΗ.

    Τα ίδια άτομα περιθωριοποιούν ξανά κ ξανά εθνικούς και λοιπούς αγώνες.
    Ε
    φτάνει πια
    η προβοκάτσια σας θα ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ

    Θα ανέβει σύντομα ανάρτηση στο Αντιπαρακμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνουμε απολυτα με το σχολιο του Μαχητη Θεσσαλονικης. Δυστυχως κάποιοι προσπάθησαν να καπηλευτουν και να εκμεταλλευτουν την συγκεντρωση με αποτελεσμα να δυσφημιζουν τον αγωνα που γινεται κατα της καρτας του Πολιτη. Ελπιζουμε στην Αθηνα την ερχομενη Κυριακη να μην επαναληφθουν τα ιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ήσασταν εκεί θα είχατε δει πρόσωπα αλλά προφανώς από τον καναπέ σας είναι πολύ πιο εύκολο να κάνετε αρνητικά σχόλια. Ναι εγώ ήμουν εκεί και είδα άρα έχω το δικαίωμα να μιλώ για αυτά που είδα και άκουσα. Όσο για το αν παλαιοημερολογίτες καπέλωσαν την συγκέντρωση κάνετε λάθος, εγώ ρώτησα σε αρκετά άτομα από διαφορετικές ενορίες (που είναι με το νέο ημερολόγιο) και κανένας δεν ήξερε για την συγκέντρωση γιατί πολύ απλά ο Κος Άνθιμος φρόντισε να μην γίνει ενημέρωση στους χριστιανούς στις εκκλησιές. Τα συμπεράσματα δικά σας …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να τραβηξουμε φωτογραφιες προφανως και βρεθηκαμε στη συγκεντρωση.επιπλεον δεν αμφισβητουμε οτι συμμετειχαν και πολλοι Ορθοδοξοι του νεου ημερολογιου απλα ενω ειχαν συμφωνηθει αλλα για την διοργανωση της εκδηλωσης οι παλαιοημερολογητες με το ετσι θελω επελεξαν τους ομιλητες, τοποθετησαν πανο χωρις να δώσουν λόγο στην συντονιστικη επιτροπη Θεσσαλονικης. Αυτο δεν ονομαζεται καπελωμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Είχαν συμφωνηθεί αλλά» τι εννοείς και από ποιους; Εγώ δεν είδα κανένα να ζητάει τον λόγο και να μην του τον δίνουν. Και οι ομιλητές τι είχαν πάνω κάτω όλοι τα ίδια είπαν από τον Ιερέα τον Ταξιαρχών ως και τον 17 χρόνο youtubers ακόμα και ο Π. Μεθόδιος σε τι διαφωνείτε από αυτά που είπαν. Όσο για το πανό τι άλλο θα μπορούσε να γράψει κάποιος τα έλεγε όλα. Μήπως τελικά το πρόβλημα είναι ότι δεν μίλησε ο Κος Άνθιμος. Δεν μου απαντάς και στο ερώτημα γιατί δεν ενημερώθηκαν γι’ αυτήν την πορεία οι χριστιανοί στις ενορίες της Θεσσαλονίκης και το απέκρυψαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τη διοργανωση της εκδηλωσης ειχε συσταθει η Συντονιστικη επιτροπη Θεσσαλονικης οι οποιοι ειχαν ετοιμασει 4 ομιλιες... Τελικα κανεις δεν μιλησε απο αυτους και μαλιστα αυτοι εκαναν ολο τον κοπο μοιραζοντας φυλλαδια στη θεσσαλονικη, τοποθετοντας αεροπανο σε αερογεφυρες,διαδιδοντας τη συγκεντρωση μεσω του διαδικτυου.Και ενω οι συμφωνιες με τους παλαιοημερολογητες μεχρι το σαββατο πηγαιναν μια χαρα ξαφνιακ οι τελευταιοι αλλαξαν σταση. Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο ο Μητροπολιτης Ανθιμος απεσυρε την στηριξη στην εκδηλωση και δεν εστειλε οπως ηταν προγραμματισμενο καποιον εκπροσωπο του. Δυστυχως ο συλλογος Μεγας Βασιλειος επαιξε εναν πολυ υπουλο ρολο με αποτελεσμα να γελοιοποιηθει η συγκεντρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ μπορεί να είναι και έτσι όπως τα λες. Η Συντονιστική επιτροπή (που αυτονόητα δεν αποτελούταν από 2-3 άτομα) γιατί δεν αντέδρασε ήμασταν εκεί 3 με 4 ώρες δεν άκουσα κανέναν να λέει κάτι (σημειωτέων ότι μετακινούμουν αρκετά συχνά γιατί πιανόμουν από την ορθοστασία). Αλήθεια δεν θέλω να φανώ σαν αντιρρησίας απλά θέλω μόνο την αλήθεια. Και αν όντως ήταν έτσι γιατί δεν έστειλε ο Μητροπολίτης τον αντιπρόσωπο για να τους ξεσκεπάσει και απλά αποσύρθηκε. Αλλά συνεχίζεις να μην μου απαντάς στο ερώτημα γιατί δεν ενημερώθηκαν γι’ αυτήν την πορεία οι χριστιανοί στις ενορίες της Θεσσαλονίκης και το απέκρυψαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και όμως δεν ενημερώθηκαν εγώ ρώτησα φίλους από 5-6 ενορίες Νεάπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Μετέωρα, Ηλιούπολη και κανένας δεν ήξερε τίποτα, παίρνοντας και το ερώτημα εμάς γιατί δεν μας είπες, εσύ από πού το έμαθες. Αλλά από ότι κατάλαβα απλά πρέπει να σχολιαστεί αρνητικά η συγκέντρωση για να μην ξαναγίνει. Δεν μου δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα μου εκτός και αν απλά δεν γνωρίζεις αρκετά για να μου απαντήσεις, εγώ φαντάζομαι ότι είσαι μέλος σ’ αυτήν την Συντονιστική επιτροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οχι δεν ειμαι στη Συντονιστικη Επιτροπη. Φυσικα και θελω να γινει μια νεα συγκεντρωση κατα της Καρτας αλλα να υπάρξει συγκεκριμενη συμφωνια εκ των προτερων η οποια και θα τηρηθει. Ειμαστε εναντιον του ηλεκτρονικου φακελωματος... Δεν προσπαθουμε να μειωσουμε τη σημασια της εκδηλωσης ( για αυτο το λογο αλλωστε δημοσιοποιησαμε καιτ ις φωτογραφιες) αλλα τον τροπο με τον οποίο εγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την εκδήλωση "υποτίθεται" την κάναμε οι ίδιοι, δηλαδή οι 10 Θεσσαλονικείς με οδηγίες από Αθήνα (αναφέρεται στην ανάρτηση ποιος μας συντόνιζε και τι μας έλεγε).

    Ε λοιπόν μέχρι κ την τελευταία μέρα υποτίθεται ΔΕΝ θα μιλούσαν παλαιοημερολογίτες παρά μόνον ένας ιερέας τους (όπως ιερέας θα διάβαζε κ τον χαιρετισμό του Άνθιμου στην αρχή).

    Τελευταίο απόγευμα "σύραμε" τον Αθηναίο που μας συντόνιζε για να ανταμώσουμε κ να δούμε με ποια σειρά θα εμφανιστούν οι ομιλητές.
    Έφερε μαζί του και 2-3 από Αθήνα.
    Και εκεί μας ξεφούρνισε ότι έχουν προγραμματίσει να μιλήσουν ο Αρχιεπίσκοπος και ο Εσφιγμένου από το Παλιό ημερολόγιο.
    Και εκεί καταλάβαμε πόσο άριστα τα είχαν σχεδιάσει όλα κ πόσο μας δούλευαν.
    Εξοργιστήκαμε
    μαλώναμε ώρες.
    Ήταν ανένδοτοι και επικαλούνταν την άδεια που είχε πάρει ο Αγ.Βασίλειος για την συγκέντρωση.

    Γι αυτό και μας έλεγαν ότι θα έχουν αυτοί τον κεντρικό παρουσιαστή και δεν ηθελαν από Θεσσαλονίκη.
    Γιατί τον ρόλο του παρουσιαστή ανέλαβε τελικά ο Θεοδωρίδης, ο Πρόεδρος του Αγ.Βασισείου.
    Όλα είχαν προγραμματιστεί μέχρι λεπτομέρειας.
    Μας δούλεψαν μέχρι ΑΗΔΙΑΣ.

    Μερικά τα γράψαμε στο
    http://antiparakmi.blogspot.com/2011/03/blog-post_20.html

    Έχουμε όλα τα εμαιλ που ανταλλάξαμε (αν κ επεδίωκε ο Αθηναίος να μιλάμε μόνο με τηλεφωνικά- τώρα καταλαβαίνω, για να μην έχουμε γραπτά. πάντως όλα τα εμαιλ τα έχω κρατήσει).

    Την ΑΠΑΤΗ δεν την θέλει ο Θεός.
    Θα το βρουν λοιπόν αργά ή γρήγορα από τον Θεό.
    Εμείς κάναμε το χρέος μας:
    Ειδοποιούμε τους πάντες να ξέρουν ότι οι συγκεντρώσεις αυτές ειναι ΚΑΠΕΛΩΜΕΝΕΣ κ χρησιμοποιούνε τους ελάχιστους νεοημερολογήτες-όπως εμάς που πέσαμε θύματά τους- για να ποτίζουμε το χωράφι τους.

    Πολύ καλά φώτισε ο Θεός τον Άνθιμο και δεν ανοίχθηκε περισσότερο.
    σε τελική ανάλυση μία εκδήλωση ανώνυμων πολιτών ήταν-δεν υφίσταται πουθενά η Συντ/κή επιτροπή νομικά.
    γιατί θα έπρεπε να στείλει κόσμο;;;
    Για να κάνουν την προπαγάνδα τους οι παλαιοημερολογίτες;;

    Τώρα αν κάποιος δεν καταλαβαίνει ότι ο μονόλογος του 666 δεν βοηθάει και διώχνει τον κόσμο ..

    http://antiparakmi.blogspot.com/2011/03/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ ο ίδιος πήγα με τον Αθηναίο στην μητρόπολη Νεαπόλεως κ ζητήσαμε να μοιράσουν τα φυλλάδια στις εκκλησίες.

    Πολύ καλά έκαναν -σου λέω τώρα- που μας είπαν ΟΧΙ.
    Μας ξέρουν;
    Ξέρουν τι εκδήλωση θα ήταν;;
    Γιατί να μαζέψουν τον κόσμο σε κάτι που τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΠΕΛΩΜΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλήθεια δεν έχω καταλάβει τι είναι τελικά αυτό που σε (σας) πείραξε τόσο στην συγκέντρωση ότι δεν μίλησαν από την Συντονιστική επιτροπή, ότι δεν μίλησε ο εκπρόσωπος του Κου Άνθιμου, … Τι ήταν κακό από αυτά που ειπώθηκαν, που είστε εναντίων; Αφού είστε κατά της κάρτας του πολίτη γιατί όλα αυτά; Και στο αρχικο σας κείμενο λέτε ότι βοηθήσατε στα φυλλάδια, στα πανό κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας ενοχλησε το ότι την οργανωση της εκδηλωσης την ανελαβαν κατ΄αποκλειστικοτητα (παρα την συμφωνια) παλαιοημερολογητες με αποτέλεσμα να καπηλευτουν τον αγώνα κατα της καρτας του πολιτη και με την παρουσια τους να γελοιοποιησουν κυριολεκτικα την εκδηλωση. Νομιζω οτι η αναρτηση στο antiparakmi.blogspot.com με τις φωτογραφιες που περιεχει τα λεει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία όλα αυτά Μαχητή της Θες/νίκης συμφωνώ με τα περισσότερα που αναφέρονται στο blog, αλλά διαφωνώ και εγώ με τους πολιτικούς που αναφέρεις κ.Κανέλλη, τον κ.Ζουράρη τους θεωρώ ΑΘΕΟΥΣ και μη αρμόδιους για να πάρουν μέρος σε τέτοιου είδους θέματα και όλο αυτά εμένα με πάει σε άλλου είδους συγκέντρωση με κόκκινες σημαίες και σφυροδρέπανα, έμαθα πλέον να μην εμπιστεύομαι κανένα πολιτικό – βουλευτή και ας είμαι μόνο 31 χρονών, συγχώρεσε με αν κάνω λάθος, από κει και πέρα εγώ δεν βρήκα κανένα λόγο που ειπώθηκε στην συγκέντρωση λάθος. Και όσο αφορά γι’ αυτούς που θέλουν να αυτό κηρύσσονται «Αρχιεπίσκοποι» ή όπως αλλιώς θέλουν … θα τους κρίνει ο Θεός όχι εγώ. Εγώ ακούω και μπορώ να κρίνω πιο είναι το σωστό για την σωτηρία της ψυχής μου (βάση της Αγίας Γραφής). Όλα τα υπόλοιπα απλά είναι για το θεά Αθήναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι ανώνυμε.

    Όταν κάποια στιγμή στη ζωή σου παλέψεις για κάτι,
    όταν θυσιάσεις ατελείωτο χρόνο κ κούραση κ χρήμα,
    και έχεις συμφωνήσει με αυτούς που παλεύεις μαζί σε κάποια πράγματα,
    και δεις ξαφνικά στο τέλος ότι σε δούλευαν
    ε,
    τότε θα καταλάβεις γιατί είναι κακό
    ΆΛΛΑ να γράφεις στο φυλλάδιο με το οποίο προσκαλείς κάποιον
    και ΆΛΛΟ να είναι η εκδήλωσή σου.

    αυτό το πράγμα λέγεται ΑΠΑΤΗ.

    Και η απάτη αυτή ΔΕΝ έγινε τυχαία.
    Έγινε εσκεμμένα από τα ίδια άτομα που καπέλωσαν και τις 2 προηγούμενες συγκεντρώσεις στην Αθήνα.

    Το ότι επιτρέπουν κ σε κανένα εκπρόσωπο του νέου ημερολογίου να μιλήσει κ αυτός, ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν έχει καπελωθεί η συγκέντρωση από τον μονόλογο και τις ακρότητες των παλαιοημερολογιτών.


    Όταν υπάρχει ένας μονόλογος που δεν έχει σχέση με το κάλεσμα (δες τα φυλλάδια κ το βίντεο του καλέσματος στο αντιπαρακμη), αυτό λέγεται ΑΠΑΤΗ.
    Λίγη αξιοπρέπεια από τους παλαιοημερολογίτες δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια ερώτηση η συντονιστική επιτροπή της Θεσσαλονίκης γιατί δεν έκανε ούτε μια συνέτιση με τον άγιο βασίλειο να μιλήσουν( τα περίμεναν όλα από την Αθήνα;) περίεργο δεν είναι φρόντισαν για όλα αλλά αυτό τους διέφυγε… αλλά όταν αποσκοπούν κάποιοι να φτιάξουν όνομα τους στη Θεσσαλονίκη θα γλύψουνε τον αρχιεπίσκοπο …καταλάβατε γιατί κόπτατε τώρα.. και ο Άγιος Βασίλειος παίζει το ίδιο παιχνίδι από την άλλη πλευρά μια ωραία διαφήμιση αποσκοπήσατε τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΟ θέμα Πάντος είναι Ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή λογικό είναι αρκετοί να μην ξέρουν και να εκφράζουν καλόπιστα τις απορίες τους.

    1ον: η Συντονιστική επιτροπή ήταν ΑΤΥΠΗ.
    Όσοι μαζευόμασταν κάθε φορά δηλαδή.

    την 1η φορά (Κυριακή μεσημέρι, πριν 1 μήνα και αφού είχε ήδη σχεδιαστεί το φυλλάδιο), μαζευτήκαμε σε καφετέρια δίπλα στον Λευκό Πύργο (στο βασιλικό θέατρο).
    Εκεί είμασταν 20 περίπου άτομα.
    Όλοι αγνοί εθελοντές που είχαμε έρθει σε επικοινωνία μαζί τους μοιράζοντας το φυλλάδιο για την προηγούμενη συγκέντρωση (της Αθήνας).
    Συντόνιζαν 2 άτομα (ο Χ και η Ν) οι οποίοι έπαιρναν απευθείας εντολές από τον "Αθηναίο".
    Εκεί μας παρουσιάστηκε για 1η φορά το φυλλάδιο που έγραφε κάτω κάτω "Ορθόδοξος σύλλογος Αγ.Βασίλειος".

    Τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ είπαμε ότι δεν είναι δυνατόν να ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΊΤΑΙ η προσπάθεια βάζοντας το όνομα ενός Συλλόγου τόσο μικρής (αριθμητικά κ εκκλησιαστικά) εμβέλειας.
    Έτσι αποφασίσαμε ΟΜΟΦΩΝΑ (αποχώρησε προηγουμένως ένας παλαιοημερολογίτης) να ΒΓΕΙ το όνομα του Συλλόγου και να μπει στη θέση του: ΣΥΝΤ/ΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

    Επειδή ΔΕΝ μας άρεσε το κλίμα που υπήρξε στη συγκέντρωση της Αθήνας που είχε προηγηθεί, γι αυτό δεν βάλαμε σκέτο "ΣΥΝΤ/ΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ" αλλά προσθέσαμε και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
    Για να δείξουμε ότι είναι κάτι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
    Στην συνάντηση αυτή ΔΕΝ παραβρισκόταν ο κ.Θεοδωρίδης (ούτε κάποιος άλλος εκπρόσωπος του συλλόγου απ όσο ξέρω).


    Συναντηθήκαμε μία φορά ακόμη όταν ήρθε στη Θεσσαλονίκη ο "Αθηναίος".
    Την συνάντηση έκλεισα ο ίδιος και έγινε σε γραφείο εθνικού φορέα στο κέντρο της πόλης κια συμμετείχαμε 10-15 άτομα.
    Εκεί μας έκανε εντύπωση ότι η Μ.,η
    δικηγόρος, η οποία μίλησε στην συγκέντρωση της Αθήνας (υπάρχει η φωνή της κ στα βίντεο της συγκέντρωσης) ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ.
    Μας είπαν ότι τάχα είχε "την μέση της"..
    (είδατε τι ωραία ψέματα σκέφτονται ορισμένοι "καθαρόαιμοι χριστιανοί").
    Η Μ. ήταν αυτή που διακίνησε ΟΛΑ τα φυλλάδια στη Θεσσαλονίκη κ τη Β.Ελλάδα για την συγκέντρωση της Αθήνας.

    Ούτε στην 2η συνάντηση ήταν ο κ.Θεοδωρίδης ούτε άλλος από το σύλλογο Αγ.Βασίλειος.
    Υποτίθεται ότι η μόνη σχέση του Αγ.Βασιλείου ήταν να στηρίζει μοιράζοντας κ αυτός φυλλάδια.

    ΚΑΙ στις 2 συναντήσεις τονίσαμε ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ και υπερβολές στις ομιλίες και στο κλίμα.


    Η 3η συνάντηση έγινε στα γραφεία του ίδιου φορέα, μία ημέρα μόλις πριν την συγκέντρωση, ενώ είχαμε ήδη έτοιμες 4 σοβαρές ομιλίες (η μία εκτενής ως κύρια ομιλία, γραμμένη από καθ/τή Παν/μίου, Πληροφορικής, η άλλη από καθ/τή Πληροφορικής, μία ομιλία γραμμένη για να διαβαστεί από μαθητή κ μία ακόμη).
    Είχαμε προτείνει κ συντονιστή (χριστιανό νέο/νέα της πόλης μας).

    ΕΚΕΙ μας ενημέρωσε ο "Αθηναίος" ότι θα ΜΙΛΗΣΟΥΝ ο Αρχ/πος και ο Εσφιγμένου (του Παλαιού ημερολογίου) και ότι θα έχουν κ δικό τους συντονιστή (για να ελέγχουν ποιος θα αναγγέλεται, πως θα αναγγέλεται και ποιος θα μιλήσει).
    ΟΥΤΕ στην 3η συνάντηση εμφανίστηκε ο κ. Θεοδωρίδης ούτε άλλος εκπρόσωπος του Αγ.Βασιλείου.

    Ο κ.Αναστ.Θεοδωρίδης εμφανίστηκε κατευθείαν στην συγκέντρωση, μόνιμα επάνω στο βήμα και αποφάσιζε τα πάντα.

    Είχαν έξυπνα "δεσμεύσει" την συγκέντρωση παίρνοντας την άδεια από τον δήμο οπότε τυπικά ήταν αυτοί που είχαν την άδεια.
    Τι έπρεπε να κάνουμε;
    Ή να πλακωθούμε την ώρα της συγκέντρωσης ή να αποχωρήσουμε.
    Επιλέξαμε έστω κ την ύστατη στιγμή το 2ο γνωστοποιώντας μετά τη συγκέντρωση σε όλυος το ΚΑΠΕΛΩΜΑ.
    Και φυσικά ειδ/με άμεσα τον μητροπολίτη μέσω συνδέσμου για να γνωρίζει ποιοι μας κορόιδεψαν και τι θα γίνει την επόμενη ημέρα στην συγκέντρωση (όπως κ έγινε τελικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παιδιά, μετά το Πάσχα έχει προγραμματιστεί να μας βάλουν την κάρτα του πολίτη. Πιστεύω ότι θα καθυστερήσει το όλο θέμα δόξα τω Θεώ, αλλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Δεν είναι τυχαίο που σημαντικές πολιτικές συναντήσεις γίνονται σε μέρες που γιορτάζει η Ορθοδοξία (π.χ. 25 Μαρτίου, των Βαίων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σου πω κάτι (Μαχητή της Θες/νίκης) επειδή το θέμα της κάρτας του πολίτη με αφορά και θέλω να πολεμήσω ενάντια σ’ αυτό, η μεγάλη απορία μου είναι αφού ήδη είχαν «καπελωθεί» οι δυο πρώτες συγκεντρώσεις στην Αθήνα γιατί συνεργαστήκατε μαζί τους, και δεν συντονίσατε την συγκέντρωση μόνη σας;
    Αλήθεια ελπίζω να οργανώσετε εσείς μια συγκέντρωση όπως ακριβώς την φανταζόσασταν, αλλά όχι με πολιτικά πρόσωπα που δεν έχουν βγει δημόσια να εναντιωθούν στην Κάρτα. Με όλους τους Μητροπολίτες που έχουν βγει και πει δημόσια την άρνηση τους, να ζητήσετε άδεια απ’ όλες της Μητροπόλεις να γίνει ενημέρωση γι’ αυτήν την συγκέντρωση σε κάθε ενορία του νομού.
    Θα δεις ότι η απάντηση που θα πάρεις θα είναι αρνητική και η πρόφαση τους θα είναι ότι εμείς κάνουμε ότι μας πει η Ιερά Σύνοδος και δεν έχουμε άδεια να κάνουμε κάτι τέτοιο ή ότι θα ρωτήσουμε και μετά.
    Ελπίζω να το κάνετε και να βγω ψεύτρα.
    Αν το κάνετε εγώ θα είμαι πρώτη γραμμή και μαζί με μένα πολύ άλλοι φίλοι και γνωστοί μου, θα παρακολουθώ το site σας και αν το ξεκινήσετε θα επικοινωνήσω μαζί σας με στοιχεία πλέον (ονομαστικά) και θα βοηθήσω και εγώ αν θελήσετε φυσικά.
    Υ.Γ μαζί μιλούσαμε και χθες
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα γι αυτό ασχοληθήκαμε τόσο έντονα.
    Γιατί νομίζαμε ότι ΕΜΕΙΣ διοργανώνουμε την συγκέντρωση, γιατί έτσι μας έλεγαν (Ο "Αθηναίος" των youtubers, και οι 2 συνεργάτες του στην Θεσσαλονίκη που ήταν και οι μοναδικοί συνεργάτες του) ότι ΕΜΕΙΣ είμαστε η Συντ/κή Επιτροπή κ ΕΜΕΙΣ είμαστε οι Youtubers.
    Έχω ακόμη τα μπλουζάκια που φορούσαμε και φαινόμαστε κ στο βίντεο στα διόδια (οι 3 πό τους 5 που συμμετείχαν ήταν της αντιπαρακμής).

    Μαζευτήκαμε οι 20 εθελοντές και ξεκινήσαμε.
    Στην πορεία παρατηρούσαμε ότι είχαμε μείνει μόνον αυτοί (οι 2 Θεσσαλονικείς των youtubers, ένα αγόρι κ μία κοπέλα, που δεν θύμιζαν κ πολλά από εκκλησία) και φίλοι-συνεργάτες της αντιπαρακμής (8-10 άτομα που σχετίζονται με εκκλησία) και όλοι οι υπόλοιποι λάκιζαν.
    Μας έλεγαν διάφορες δικαιολογίες για να δικαιολογήσουν την αποχώρηση καθενός.

    Μέχρι κ για το πρακτορείο που είχε κατεβάσει τον κόσμο στην Αθήνα στη προηγούμενη συγκέντρωση, μας είπαν ότι τάχα δεν συμμετέχει επειδή ήθελε να αναλάβει τις πόλεις της Β.Ελλάδος και δεν του το ανέθεσαν!!
    (Το πρακτορείο κ οι ιδιοκτήτες του είναι γνωστοί στον εκκλ/κό κόσμο της Θεσ/κης, οπότε λογικά έμαθε κ αυτό για το επερχόμενο καπέλωμα κ αποχώρησε).
    Τα ψέματα που ακούσαμε 1 μήνα από τον "Αθηναίο" youtuber που συντόνιζε δεν περιγράφονται.
    Από τον "Μπουτάρη που θα μας έδινε τα ηχητικά"!!
    μέχρι την επιλογή ημέρας/ώρας (για να συμπίπτει με την παρουσία του Αρχιεπισκόπου των ΓΟΧ στη Θεσ/κη), μέχρι ότι "έχει ευλογία από τον π.Σαράντη", ενώ ΔΕΝ είχε.
    Την τελευταία ημέρα μας διαβεβαίωνε ότι στην επόμενη συγκέντρωση στην Αθήνα θα στηρίζει ο Πειραιώς (σήμερα επικ/με με την μητρόπολη Πειραιώς κ κατηγορηματικά το διέψευσαν).

    Για όλα αυτά υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ μάρτυρες αλλά και οι 3 μητροπολίτες στους οποίους πήγαμε, όπως και τα εμαιλ που ανταλλάξαμε.



    Όσο για το "Γιατί" δεν διοργανώνουν κάτι οι μητροπολίτες οι ίδιοι.
    Η Ιεραρχία είναι η επίσημη φωνή της Εκκλησίας.
    Και πρέπει να ορθοτομεί τον λόγο της αλήθειας.
    Είναι γελοίο να τοποθετηθεί ΕΝΑΝΤΙΑ στην Κάρτα χωρίς προηγουμένως να έχει καταλήξει η Κυβέρνηση στο τι ακριβώς θα είναι η Κάρτα αυτή.

    Δεκάδες Ιεράρχες εξέφρασαν ήδη την ανησυχία τους, όπως κ η Σύνοδος.
    Γι αυτό κ συνέστησε επιτροπή ειδικών (προσώπων της Εκκλησίας) που θα μελετά διαρκώς τις εξελίξεις κ θα την ενημερώνει.
    Οπότε μόλις ανακοινωθεί το τι ακριβώς θα είναι η Κάρτα τότε θα μπορεί να ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ και επίσημα πλέον η Εκκλησία.
    Και αν χρειαστεί θα καλέσει τον κόσμο ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΚΑΡΤΕΣ.

    Μέχρι τότε οι πολίτες αντιδρούν και εκφράζουν κ αυτοί την ανησυχία τους.
    Οι πολίτες μπορούν να πούνε και ένα ΟΧΙ.
    Η Ιεραρχία έχει την ευθύνη ψυχών.
    δεν μπορεί να τοποθετείται βιαστικά κ επιπόλαια.

    Από κει κ πέρα, αν παρακολουθείς το Ιστολόγιό μας θα δεις ότι είμαστε πάντα στη 1η γραμμή του αγώνα σε όλα τα θέματα (κυρίως στα εθνικά), όσο ανθρωπίνως μπορούμε.

    Οπότε μην ανησυχείς.
    Δεν θα εξαφανιστούμε.
    Ο αγώνας/οι αγώνες ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ.

    Αλλά αφού οι παλαιοημερολογίτες επιμένουν να καπελώνουν τις συγκεντρώσεις, μπορούμε να κάνουμε κ χωρίς αυτές.
    Μπορούμε να κρατάμε το θέμα στη δημοσιότητα με ομιλίες σε αίθουσες τις οποίες θα διοργανώνουν υπεύθυνοι φορείς (επίσημα σωματεία, αδελφότητες κλπ), με κείμενα, ενημέρωση.

    Την πατήσαμε αυτή τη φορά
    πολύ άσχημα
    και δυστυχώς μία ακόμη φορά γελοιοποίησαν το θέμα και πρόδωσαν την εμπιστοσύνη των απλών πολιτών.

    Αλλά πλέον θα μάθουν όλοι ποιοι είναι οι προβοκάτορες
    και δεν θα τους αφήσουμε να ξεγελάσουν κ άλλους.


    Συνεχίζουμε φυσικά τον αγώνα μας.
    Συνεχίζουμε κ την συλλογή υπογραφών μέσο της ΠΡΑΟΣ (η οποία είχε έγκαιρα πληροφορηθεί και δεν συμμετείχε ούτε διαφήμισε την συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης).

    Είναι αδιανόητο κάποιοι να καπηλεύονται δεκαετίες τώρα θέματα, να περιθωριοποιούν τους αγώνες και να μην αφήνουν έτσι την πλειοψηφία του κόσμου να ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ.
    Και δεν νομίζουμε ότι γίνεται τυχαία..
    Δεν βρέθηκαν τυχαία τόσο "ακραία" στοιχεία στην ίδια συγκέντρωση.
    Η συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης έπρεπε να εξευτελιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://www.ardin.gr/node/4068

    για δείτε εδώ τι λέει για το θέμα ο Καραμπελιάς.
    ΔΕΝ είναι πολιτικός (μόλις πρόσφατα μπήκε στο ΣΠΙΘΑ).
    Είναι όμως σίγουρα ΑΝΤΙνεοταξίτης.
    Όπως βλέπετε καλεσμένος του ο εξαίρετος πάτερ Αρσένιος.



    Δείτε ομοίως βίντεο με την Κανέλλη για το θέμα:

    http://www.greektube.org/content/view/135898/2/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφόσον ως Αντιπαρακμή πρωτοστατήσαμε στη διοργάνωση της συγκέντρωσης αυτής,

    Εφόσον εμφανιστήκαμε με τα ονόματά μας και έτσι πήγαμε στους μητροπολίτες της περιοχής και τους βεβαιώσαμε ότι ΕΜΕΙΣ κάνουμε την συγκέντρωση και ΕΜΕΙΣ είμαστε η Συντ/κή επιτροπή και οι Έλληνες youtubers,

    Εφόσον ΕΜΕΙΣ πληρώναμε και ΕΜΕΙΣ μοιράζαμε ΠΑΝΤΟΥ τα φυλλάδια για την συγκέντρωση (σε ενορίες και Ορθ.Αδελφότητες που μας ξέρουν)


    Εφόσον ΕΜΕΙΣ τοποθετήσαμε τα πανό και ΕΜΕΙΣ κατασκευάσαμε τα ξύλινα στηρίγματά τους

    Εφόσον εμείς βγάλαμε την αφίσα και
    Εφόσον εμείς γράψαμε την κοινή ανάρτηση στους 'ακομμάτιστους ιστολόγους' και αυτή δημοσίευσαν δεκάδες Ιστολόγια

    ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΕ δικαίωμα αλλά κυρίως Υποχρέωση να καταγγείλουμε όσους μας εκμεταλλεύθηκαν.

    Για να το ξέρουν και οι επόμενοι και να "φυλάνε τα ρούχα" τους.
    Ας είμαστε πιο προσεκτικοί από εδώ κ μπρος ποιανού εκδήλωση/συγκέντρωση στηρίζουμε.

    Ειδικά όταν δεν έχει πρόσωπο και χρησιμοποιεί τα δικά μας πρόσωπα για να υπάρξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. http://orthodox-world.pblogs.gr/2011/03/to-pr-a-o-s-gia-sygkentrwsh-thessalonikhs-karta-polith-anakoinws.html

    Η ΠΡΑΟΣ ξεκαθαρίζει ότι με εξαίρεση την συγκλέντρωση της Αθήνας (6/2) ΔΕΝ είχε ξανά ΚΑΜΙΑ σχέση με τους Έλληνες Youtubers

    Ομοίως λέει ότι συμβαίνει κ με τον π.Σαράντη.
    Αξίζει να το διαβάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αναφορικά με τα σχόλια του "Μαχητή Θεσσαλονικής" οι ακόλουθες παρατηρήσεις:

    1. Το ύφος του -- "αλήτες [παλαιοημερολογίτες]" κλπ-- δεν διακρίνεται από Ελληνοχριστιανικό φρόνημα. Οι πατέρες ούτε βωμολοχούσαν ούτε ονειδίζαν χυδαίως.

    2. Προαιώνια --και αποτελεσματική-- τακτική των εχθρών του έθνους είναι το "διαίρει και βασίλευε". Ο αυτοαποκαλούμενος "μαχητής" με τον φανατισμό του ενεργεί διαιρετικά και εξ αντικειμένου εξυπηρετεί αλλότρια σχέδια.

    3. Οι καταγγελίες του είναι παντελώς αόριστες και ατεκμηρίωτες. Στηρίζονται στο συναίσθημα και στην φαντασία που διεγείρονται από αίολους συγκηνισιακά φορτισμένους χαρακτηριστμούς και αποφεύγουν την σαφή και ισορροπημένη αναφορά σε πραγματικά περιστατικά. Και πάλι αυτή είναι μία τακτική που εφαρμόζεται προβοκατόρικα από τους εχθρούς της πατρίδος (βλέπε τις πολυπληθείς ανώνυμες αφίσες με δήθεν αντιρατσιστικό-αντιεξουσιαστικό περιεχόμενο που τοιχοκολούνται με τρομερή πυκνότητα και συχνότητα στην Ελλάδα]

    Ίσως τελικώς ο "μαχητής" να μην μάχεται υπέρ της Ελλάδος και της Ορθοδοξίας αλλά να είναι μισθοφόρος μαχητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. απαντάω στο καθένα:

    1ον:
    Έγραψα επί λέξη:

    "ΑΙΣΧΟΣ αλήτες.
    την επόμενη φορά που θα μας βάλετε να στηρίξουμε κάτι να μας ΠΕΙΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιοι είστε και τι σκοπό έχετε.
    ΚΡΙΜΑ
    γιατί ένα θέμα που είναι τόσο σημαντικό για τον καθένα μας,
    ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΊΤΑΙ"


    αυτό έγραψα
    με όλο τον πόνο που έχει ένας που συμμετείχε ενεργά στην διοργάνωση μιας συγκέντρωσης και που αισθάνθηκε τόσο προδομένος εξαιτίας του καπελώματος και της γελοιοποίησης που αυτό προκάλεσε.
    Κι όταν αγωνίζεσαι και βλέπεις ύποπτα άτομα να ξεφυτρώνουν και να γελοιοποιούν τον αγώνα σου, έχοντας δόλια σχεδιάσει κάθε λεπτομέρεια, τότε έχεις χρέος να τα καταγγείλεις.


    2ον:
    Πόσο δειλός είσαι "ανώνυμε";;
    Να τολμάς να μιλάς να με κατηγορείς για "αλλότρια σχέδια"
    Αγωνίζομαι για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία από μαθητής Γυμνασίου.
    Συγκέντρωση ενάντια στο νόμο για τις εκτρώσεις,
    συγκέντρωση για την Εκκλησιαστική περιουσία (και την επέμβαση στη διοίκηση της Εκκλησίας),
    συγκέντρωση για τ Μακεδονία (γύρω στο 1992),
    δεκάδες συγκεντρώσεις για Κύπρο,
    τη Β.Ήπειρο σε όλη την Ελλάδα.
    Τους αγώνες μου τους ξέρουν οι συναγωνιστές θρασύδειλε "ανώνυμε".

    Εγώ ούτε στρατιωτικός ούτε αστυνομικός υπήρξα, ούτε και συνεργάστηκα ποτέ μαζί τους.
    Τους πράκτορες να τους αναζητήσεις στα έμμισθα τσιράκια του κράτους και σε όσους τα κατευθύνουν.


    3ον:
    Οι κατηγορίες είναι συγκεκριμένες και ξεκάθαρες.
    Αναφέρονται όλες οι επαφές που είχαμε πριν τη συγκέντρωση,
    αναφέρονται οι αποφάσεις που είχαμε πάρει
    αναφέρεται η τελευταία συνάντηση σε γραφεία πατριωτικής οργάνωσης την προηγούμενη της συγκέντρωσης
    αναφέρονται ακόμη και οι επαφές που κάναμε επώνυμα με τους τοπικούς μητροπολίτες και με τοπικούς θρησκευτικούς συλλόγους και αδελφότητες.
    Παντού πήγαμε επώνυμα γιατί εδώ στη Θεσσαλονίκη όλοι γνωριζόμαστε.

    Εδώ δεν είναι σαν την Αθήνα που "προσγειώνονται" στο χώρο πρώην αστυνομικοί και νυν στρατιωτικοί για να περιθωριοποιήσουν τον αγώνα.

    ε άει σιχτίρ από δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άδέρφια ομόνοια! Δεν εκπροσωπώ κανέναν αλλά διάβασα τα σχόλια και τις αναρτήσεις.

    Ναι, όλοι κάνουμε λάθη αλλά δεν πρέπει να παρεκλίνουμε από τον αγώνα!

    Καταρχήν για τον αδελφό που κατηγορεί απαξιωτικά συνολικά τους παλαιοημερολογίτες, ξέρετε πόσοι στήριξαν αφανώς με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις του μακαριστού +Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου;

    Δεν θυμάμαι τότε να μίλησε κανείς από αυτούς που ακολουθούν αυτά κι όμως σας βεβαιώνω ότι πάρα πολλοί είχαν συμμετάσχει στις λαοσυνάξεις του. Και σας υπενθυμίζω το θέμα αυτό γιατί ο μακαριστός στη διδακτορική του διατριβή είχε αρνητική γραφή για αυτούς. Παρόλη την δεδηλωμένη εκκλησιολογική διαφορά όμως στήριξαν αυτήν την προσπάθεια της Ιεραρχίας "του νέου".
    Όπως σωστά είπε ένας ιεράρχης, έχει δεν έχει σφράγισμα, η κάρτα του πολίτη είναι βδέλυγμα γιατί μας αρνήται ως ανθρώπους!

    Λάθη και σφάλματα πάντα θα συμβαίνουν γιατί είμαστε αμαρτωλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.