Ψάξε νὰ βρεῖς τὸν ἑαυτό σου μέσα στὸ κείμενο εὔχομαι νὰ μὴν τὸν βρεῖς.Ἔχουμε ἕναν θησαυρὸ καὶ δὲν κάνουμε τίποτα ὄχι μόνο γιὰ νὰ τὸν μάθουμε ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ τὸν ζήσουμε καὶ αὐτὸς δὲν εἶναι ἄλλος ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη ἀλήθεια. Πᾶμε νὰ δοῦμε ὅμως , πόσο ὑποκριτὲς εἴμαστε.
Γεννιόμαστε Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ μέσα δηλαδὴ στὴν ἀληθινὴ πίστη ὅπου ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ ἔγινε ἄνθρωπος ὥστε νὰ μᾶς διδάξει τῆς πνευματικὲς νουθεσίες γιὰ τὴν σωτηρία μας καὶ ἐμεῖς σφυρίζουμε ἀδιάφορα. Δὲν ἐρευνοῦμε γιατί εἴμαστε Ὀρθόδοξοι καὶ τί σημαίνει αὐτό. Στὴν συνέχεια τῆς ζωὴ μᾶς γινόμαστε ἄθεοι, δωδεκαθεϊστὲς ἢ αἱρετικοὶ ἔχουμε ὅμως τὸ βάπτισμα διότι γνωρίζουμε ὅτι μπᾶς καὶ ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ ἀλήθεια καὶ καλὰ νὰ ἔχουμε μία πισινὴ ποὺ λέει ὁ λαός.
Γιορτάζουμε κοσμικὰ Χριστούγεννα καὶ Πάσχα. Πᾶμε τὰ Χριστούγεννα στὰ μπουζούκια ἐνῶ Χριστούγεννα σημαίνει νὰ συναντήσουμε τῆς ὠδὲς γιὰ τὴν ἀναγγελία γέννησης τοῦ θεανθρώπου δηλαδὴ στὴν ἐκκλησία ἀλλὰ ἐμεῖς τὰ πίνουμε στὶς πίστες. Τὸ Πάσχα τρῶμε σὰν τὰ μοσχάρια τὴν λαμπρὴ ἀντὶ νὰ ἀναρωτηθοῦμε ὁ Ἰησοῦς σταυρώθηκε γιὰ μένα ἀλλὰ γιατί; Γιατί λεμὲ καλὰ Χριστούγεννα; ἀναρωτηθήκαμε ποτέ; ἢ Χριστὸς Ἀνέστη; τί σημαίνουν αὐτὲς οἱ μέρες ;
Ἀρνούμαστε τὴν ἐκκλησία ἀλλὰ ὅταν τὸ παιδὶ μᾶς πάθει κάτι τρέχουμε στὸν παπὰ νὰ μᾶς κάνει εὐχέλαιο ἢ προσπαθοῦμε σὰν τρελοὶ νὰ μάθουμε γιὰ κάποιον ἅγιο γέροντα ἡ κάποια προσευχὴ ἅγιου γιὰ νὰ μᾶς βοηθήσει. Καλὰ δὲν διερωτήθηκες ποτὲ τὴν ὥρα ποῦ βλέπεις στὴν κάσα τὸν πατέρα σου ,τὴν μάνα σου ,τὸ παιδί σου , Τί στὸ καλὸ γίνεται μετὰ ;
Ἀνάβεις καντήλι παραφινέλαιου διότι ἁπλὰ λὲς ὅτι δὲν πειράζει τὸ ἴδιο εἶναι , χωρὶς νὰ.....
γνωρίζεις φυσικὰ ὅτι ὁ Ἰησοῦς προσευχήθηκε στὸ κῆπο τῶν ἐλαίων. Στὸ Χριστὸ προσφέρεις καὶ καῖς αὐτὸ ποὺ τρῶς αὐτὸ σημαίνει θυσία καὶ προσφορὰ ἀλλὰ μπᾶς καὶ γκρεμιστεῖ ὁ Χριστὸς ποὺ ἐσὺ ἔχεις κεντήσει μέσα σου ἀρνῆσε τὴν ἀλήθεια.
Δὲν μπορεῖς νὰ κάνεις νηστεία ἀλλὰ κάνεις δίαιτα γιὰ νὰ πᾶς Μύκονο τὸ καλοκαίρι καὶ μετὰ ἔχεις την ἀπαιτηση ἂν ὑπάρχει Χριστὸς μὲ τὰ δικά σου δεδομένα νὰ σὲ σώσει.
Πᾶς καὶ κοινωνᾶς ἀνεξομολόγητος θεωρώντας σὰν ἡμιμαθὴς καὶ ἀνόητος ὅτι ἁμαρτία εἶναι μόνο ἂν πυροβολήσεις ἄνθρωπο καὶ ὄχι ἡ σαπίλα τοῦ ἐγωϊσμοῦ καὶ τὰ πλοκάμια του ποὺ ἔχεις μέσα στὴν καρδιά σου.
Θεωρεῖς ὅτι ὁ Θεὸς εἶναι παντοῦ καὶ μέσα σου Θεοποιώντας τὸν Ἐγώ σου καὶ καταδικάζοντας τὸν ἑαυτό σου σὲ ἀπώλεια χωρὶς νὰ τὸ συνειδητοποιεῖς.
Ἀρνῆσε τὸν Χριστὸ ἀλλὰ ὅταν σου μιλήσουν γιὰ διάβολο καὶ σατανισμὸ κάνεις χιλιόμετρα μακριὰ , γιατί; τί φοβᾶσαι; ἂν ἀρνῆσε τὸν Χριστὸ δὲν πιστεύεις καὶ στὸ διάβολο τότε γιατί σὲ τρομάζει τὸ σκοτὸς καὶ οἱ δυνάμεις του; μήπως χτυπάει ἡ συνείδηση μέσα σου καὶ τὸ ἐγώ σου δὲν τὴν ἀκούει;
Κάνεις τὸν μάγκα ὅτι Θεὸς δὲν ὑπάρχει καὶ ἄλλα τέτοια ἀλλὰ μόλις σου πεῖ ὁ γιατρὸς ὅτι ἔχεις 6 μῆνες ζωῆς τότε γυρνᾶς σὰν βρεγμένη γάτα πίσω παρακαλώντας τὸν νὰ σὲ κρατήσει ἀκόμα λίγο γιὰ νὰ χορτάσεις τὴν ἀχόρταγη καὶ ἁμαρτωλὴ ζωή σου.
Ἡ Ὀρθοδοξία γεννήθηκε ἀπὸ τὴν ἀνάσταση τοῦ Θεανθρώπου ἐνῶ οἱ ἄλλες θρησκεῖες – αἱρέσεις γεννήθηκαν ἀπὸ τὴν ἀνοησία τῶν ἀνθρώπων γιὰ νὰ χειραγωγήσουν τὸν ἑαυτό τους μὲ προϊὸν τὸ Θεό.
Ἀρνῆσε τὸ εὐαγγέλιο χωρὶς νὰ τὸ ἔχεις διαβάσει ἔστω μία φορὰ ἀλλὰ σὲ κουβέντες περὶ θρησκείας τὸ παίζεις Ραβίννος Ἀρχιερέας. Ἀπὸ τὴν ἄλλη παίρνεις ἀπὸ τὸ εὐαγγέλιο ὅτι σὲ συμφέρει καὶ τὸ θεωρεῖς σωστὸ καὶ ὅτι δὲν σὲ συμφέρει ἡ τὸ θεωρεῖς λάθος τὸ βαφτίζεις ἀλλοίωση τῶν γραφῶν διὰ μέσου τῶν αἰώνων.
Κατηγορεῖς ἀπὸ τὸν καναπὲ τοῦ σπιτιοῦ σου τρώγοντας σουβλάκια τοὺς ἱερεῖς καὶ τὴν ἐκκλησία σὰν Πόντιος Πιλάτος ἀλλὰ ὅποιος πάει νὰ κρίνει ἐσένα γίνεσαι κέρβερος.
Θεωρεῖς ὅτι δὲν ὑπάρχει Ἀνάσταση ἀλλὰ πηγαίνεις σὰν Κυρὰ-κατίνα νὰ πεῖς τὸ Χριστὸς Ἀνέστη καὶ νὰ ντερλικώσεις τὸ ἀρνὶ καὶ τὰ κρασιὰ στὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ ἀλλὰ χωρὶς Χριστό.
Ὅταν βλέπεις ἤ σου γίνεται θαῦμα λὲς ὅτι ἔτυχε χωρὶς νὰ δεῖς τὴν αἰτιοκρατία γιατί καὶ τὸ πῶς πέτυχε. Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλη τὸ δέχεσαι μὲ χαρά.
Δὲν πᾶς νὰ ἐξομολογηθεῖς διότι λὲς ὅτι τὸ κάνεις μπροστὰ στὶς εἰκόνες ἀγνοώντας ὅτι μία εἰκόνα δὲν μπορεῖ νὰ μιλήσει καὶ νὰ δώσει τὴν εὐχὴ τῆς συγχώρεσης ἐνῶ ὁ πνευματικὸς μπορεῖ.
Ὑπάρχει μία ἄποψη συνήθως ἄθεων ποὺ ἀναφέρει ὅτι “Μὲ βάφτισαν χωρὶς νὰ μὲ ρωτήσουν”. Ὡραία τουλάχιστον μάθε γιατί βαφτίστηκες καὶ τί σημαίνει αὐτὸ καὶ μετὰ μιλᾶς.
Ἔχεις ἔφεση στὸν ἀρνητισμὸ καὶ αὐτὸ φαίνεται ἀπὸ τὸ ἑξῆς : Ἂν δώσεις σὲ κάποιον 2 βιβλία ποὺ τὸ ἕνα θὰ ἔχει τίτλο “Ποιὸς εἶναι πραγματικὰ ὁ Ἰησους” καὶ τὸ ἄλλο “Ὁ Ἰησοῦς δὲν ὑπῆρξε” θὰ ἐπιλέξει τὸ δεύτερο καὶ αὐτὸ διότι δὲν ἔχουμε τὴν ταπείνωση νὰ μάθουμε πρῶτα κάτι τί εἶναι ὥστε νὰ τὸ ἀρνηθοῦμε ἀλλὰ ὁ ἐγωισμὸς ἐπιλέγει τὴν ὁδὸ τοῦ ἀρνητισμοῦ γιὰ νὰ τραφεῖ καὶ νὰ χορτάσει μὲ ἀοριστολογίες.
Ἀγαπητὲ ἀδερφέ μου ,
Μήπως βρῆκες τὸν ἑαυτό σου μέσα στὸ κείμενο;
Ὁ ἀρθρογράφος τὸν βρῆκε καὶ πολλὲς φορὲς μάλιστα μέχρι τὴν ἡμέρα τῆς μετανοίας του.
Μήπως ἦρθε ἡ μέρα ἔστω νὰ ἐρευνήσεις τὰ πράγματα;
Ὁ Χριστὸς χτυπάει τὴν πόρτα τῆς καρδιά σου κάθε λεπτὸ ἐνῶ ἐσὺ ἀκοῦς τὶς σειρῆνες τῆς ἁμαρτίας καὶ τὸν ἀγνοεῖς. Ἄκουσε τὸν. Γιὰ ἕνα πράγμα νὰ εἶσαι σίγουρος μόνο κακὸ δὲν μπορεῖ νὰ σοὺ κάνει. Ἀντίθετα θέλει τὸ καλό σου καὶ τὴν σωτηρία σου. Γιὰ αὐτὴ τὴν σωτηρία ἑκατομμύρια τῶν ἁγιῶν μαρτύρησα μὲ χάρα καὶ μάλιστα κάνοντας θαύματα ἀκόμα καὶ σήμερα.
Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νὰ δεῖς καὶ ἄλλες πλευρὲς τῆς ὕπαρξης καὶ νὰ ἐρευνήσεις αὐτὲς ποῦ ἀγνοεῖς ἢ ἔχεις ἐλάχιστη γνώση γιὰ αὐτὴν ;
Καλὸ ταξίδι ἀδερφὲ ὅπως ἔλεγε καὶ ὁ Πατέρας Παϊσιος ὁ ἴσιος δρόμος εἶναι ὁ ἀνηφορικός, ἐμπρὸς ξεκίνα καὶ ὁ Κύριος θὰ σὲ βοηθᾶ . . .
Ἀμὴν
http://lock-heart.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου