30 Αυγ 2020

Ὅλα τὰ εἴχαμε, οἱ μαζορέτες μᾶς ἔλειπαν!

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ανδρώνης 
γιὰ τὴν Sportime
Νὰ τὰ λέμε ὅλα. 

Ἡ Ἑλληνικὴ Παιδεία βρίσκεται σε top ἐπίπεδο. Ὅλοι τὸ γνωρίζουν αὐτό. Εἰδικὰ ἐπὶ τῶν ἡμερῶν τῆς κυρίας Κεραμέως, ἡ ποιότητα ὀργάνωσης καὶ σχεδιασμοῦ τῆς δημόσιας ἐκπαίδευσης ἔχει ἐκτιναχθεῖ σὲ ἀσύλληπτα ἐπίπεδα… 


Μπορεί το ἐκπαιδευτικό μας σύστημα νὰ ἄγγιζε μὲν τὴν τελειότητα, ἀλλὰ τὸ Ὑπουργεῖο Ἃ – Παιδείας δὲν εἶχε πεῖ τὴν τελευταία του λέξη. Δὲν εἶχε βάλει τὸ κερασάκι στὴν τούρτα. Τώρα τὸ ἔβαλε ὅμως. Ποιὸ εἶναι αὐτὸ τὸ κερασάκι; 

Μὰ φυσικά να γνωρισουν οἱ μαθητές μας τὸ cheerleading! Δὲν θὰ μποροῦσαν ὅμως οἱ κυβερνῶντες νὰ φέρουν τὴν τέχνη τῆς μαζορέτας στὰ σχολεῖα, ἂν δὲν εἶχαν λύσει πρῶτα ὅλα τὰ ἄλλα θέματα τῆς παιδείας. Ἔτσι δὲν εἶναι; 

Ἔχουν λύσει το θέμα τοῦ μέσου ὄρου μαθητῶν ἀνὰ τάξη (μὲ δικά τους μαθηματικά). Ἔχουν βάλει τὸν κύριο Γκίκα Μαγιορκίνη νὰ παρουσιάζει σχεδιαγράμματα μὲ 8 (!) θρανία σὲ κάθε σειρά, γιὰ νὰ αἰτιολογήσει πῶς μία τάξη τῶν 25 μαθητῶν δὲν αὐξάνει -σχεδὸν καθόλου- τὸν κίνδυνο μετάδοσης, σὲ σχέση μὲ...
μία τάξη τῶν 15 μαθητῶν (ἀλήθεια, ποῦ ἀκριβῶς στὴν Ἑλλάδα ἔχει δεῖ ὁ κύριος Μαγιορκίνης σχολικὲς αἴθουσες ποῦ νὰ χωρούν 8 σειρές θρανιων;). 

Τὸ 25 μὲ τὸ 15 δεν ἔχει καμία ἀξιόλογη διαφορὰ κατὰ τὸν κύριο Μαγιορκίνη, ἐνώ για τὸν κύριο Χαρδαλιά τα 4 ἄτομα ἀνὰ τραπέζι στὴν ἑστίαση, ἀνακοινώθηκε ὡς νέο αὐστηρὸ περιοριστικὸ μέτρο σὲ συγκεκριμένες περιφερειακὲς ἑνότητες. Στὴν περίπτωση α’, «δὲν θὰ τὰ χαλάσουμε βρὲ ἀδελφὲ γιὰ 10 ἄτομα περισσότερα» καὶ μάλιστα σὲ κλειστὸ χῶρο. Στὴν περίπτωση β’ , στὰ 4 ἄτομα εἶσαι ἐντάξει, ἐνῶ στὰ 5 τρῶς πρόστιμο…(καὶ μάλιστα ΚΑΙ σὲ ἀνοιχτὸ χῶρο). 

Ἐπίσης, τὸ Ὑπουργεῖο «βιντεοσκοπημένης Παιδείας καὶ προσβολῆς Θρησκευμάτων» δὲν παρέλειψε νὰ φροντίσει καὶ γιὰ τὸ φλέγον ζήτημα τῶν… παγουρίνο των παιδιῶν. Δὲν χάνει μέρα χωρὶς νὰ ὑπενθυμίζει τὴ «διαταγὴ» γιὰ μασκοφορία ἀκόμα καὶ σὲ νήπια. Δεν καταδέχτηκε νὰ συνομιλήσει μὲ ἐκπροσώπους τῶν ἐκπαιδευτικῶν, ἀφοῦ ὅπως εἴπαμε τὸ ἐπίπεδο σχεδιασμοῦ εἶναι ἤδη… στὴν κορυφή. Ἄρα τί νὰ συζητήσει; Δὲν χρειάζεται. Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς γονεῖς. Καμία συζήτηση. 

Ἀφοῦ λοιπόν εγιναν ὅλα αὐτὰ τὰ σπουδαῖα, ἔμενε τὸ σπουδαιότερο. Ἡ τελικὴ πινελιά. Νὰ ἐμφυσήσει ἡ Ὑπουργὸς μία αὔρα φρέσκου φιλελεδισμού καὶ μία ἐσὰνς θεόσταλτης ἀμερικανίλας, στὰ φτωχὰ καί… ἀπολίτιστα σχολεῖα τοῦ Ἑλληνικού λαουτζίκου

Ἔτσι, ἀφοῦ πετσοκόβουν τὴν κοινωνιολογία καὶ τὰ καλλιτεχνικά, ἀφοῦ ὑποβαθμίζουν (συνεχῶς) τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν ποὺ ἔχει καταντήσει μάθημα θρησκειολογίας, ἀφοῦ θέλουν νὰ βάλουν κάμερες στὶς τάξεις, ἀφοῦ σκοπεύουν νὰ συνδέσουν – ἀνερυθρίαστα – τὸν ἱερὸ χῶρο τοῦ σχολείου μὲ πιθανὲς ποινικὲς διώξεις καὶ πρόστιμα φοβερίζοντας συνεχῶς τοὺς γονεῖς, καὶ ἀφοῦ βυθίζουν σιγὰ σιγὰ μέσα στην ανυπαρξία την πρωινὴ προσευχὴ καὶ τὶς παρελάσεις μὲ τὴν βολικὴ πρόφαση τοῦ ἰοῦ, στὸ τέλος ἀποφάσισαν νὰ εἰσάγουν ξενόφερτα πρότυπα ἡμίγυμνων χορευτριῶν γιὰ νὰ ὁλοκληρωθεῖ αὐτὸ το τερατούργημα που ἔχουν στὸ μυαλό τους. 

Βέβαια, δὲν θὰ πρέπει νὰ μᾶς κάνει καὶ μεγάλη ἐντύπωση ἀφοῦ ἡ παροῦσα κυβέρνηση καὶ τὸ Ὑπουργεῖο της, σκοπεύει νὰ εἰσάγει καὶ τὸ μάθημα της σεξουαλικὴς ἀγωγής ακομα καὶ στὶς τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ. 

Ἔτσι ἀναπτύσσεται ενα μοντέλο διαπαιδαγώγησης ποὺ θὰ ἔχει ὡς σημεῖα ἀναφορᾶς: τὴν κάμερα (ἄρα τὸ «φαίνεσθαι» καὶ ὄχι τὸ «εἶναι»), τὶς μάσκες, τὶς ἀποστάσεις, τὴν ἐμμονικὴ ἀντισηψία, τὴν στοχοποίηση καὶ περιθωριοποίηση τῶν «ἀνυπότακτων», τὶς «ἀμερικανιές», τὴν ξενομανία, τὴν – ἐντελῶς ἀδικαιολόγητη – καταστροφὴ τῆς παιδικῆς ἀθωότητας μέσω τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς, τὸν πανσεξουαλισμὸ καὶ τὰ πρότυπα ἠμι – ντυμένων χορευτριῶν ποὺ θὰ προωθοῦν στοὺς μαθητὲς τὰ «ὑψηλὰ ἰδανικὰ» τῆς γυμνῆς σάρκας. 

Σὲ ἄλλες χώρες διδασκονται τὰ Ἀρχαία Ἑλληνικὰ σὰν ὑψίστης σημασίας μάθημα. Ἐδῶ στὸ ἀποικιοκρατούμενο Ἑλλαδιστᾶν θεωροῦν ὡς ἐκπαιδευτικὴ ἀναβάθμιση τὸ νὰ ἐξοικειωθοῦν οἱ μαθητὲς μὲ τὸ cheerleading καὶ ἴσως – αὔριο μεθαύριο – μὲ τὰ κολλέγια, τὸ baseball, τις φοιτητικὲς ἀδελφότητες μὲ ἑλληνικὰ γράμματα (τύπου Omega – Delta –Zeta), τὸν ἐτήσιο χορό, τὰ ντόνατς καὶ ποιὸς ξέρει τί ἄλλο… 

Τὸ νὰ προωθούσαν – ἂς ποῦμε- ἕνα πρόγραμμα δωρεὰν ἐκμάθησης παραδοσιακῶν ἑλληνικῶν χορῶν ἀντὶ γιὰ ἐπιδείξεις cheerleading, νὰ ὑποθέσουμε ὅτι τὸ θεωροῦν πολὺ μπανὰλ στὸ Μαξίμου, ἔτσι; 

Τὸ νὰ προωθήσουν – ἂς ποῦμε – ἕνα πρόγραμμα ὁδηγικῆς παιδείας ἀπὸ τὸ δημοτικό, νὰ ὑποθέσουμε ὅτι δὲν τὸ θεωροῦν καὶ τόσο σημαντικό… 

Τὰ παιδιὰ μεγαλώνουν μεσα σὲ ἕνα σύστημα παιδείας ποὺ τὰ κάνει νὰ μὴν ξέρουν νὰ ἀπαντήσουν τί ἀκριβῶς ἔγινε τὸ 1940 καὶ ἐναντίον ποιῶν ἐπαναστατήσαμε τὸ 1821. Ὅμως τὸ cheerleading ἔρχεται γιὰ νὰ λύσει ὅλα τὰ προβλήματα τῆς τόσο ταλαιπωρημένης Ἑλληνικῆς Παιδείας. 

Μία αἴγλη βορειων προαστίων ἀχνοφαίνεται στὸ λαμπρὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μας…

4 σχόλια:

  1. cheerleading!

    Πιστεύει έστω κι ένας Έλληνας ότι δεν θα ευτελιστεί όλη η διαδικασία και δεν θα γίνει ένα «θέαμα» όπου θα πουλιέται «σάρκα» προς τέρψιν του αντρικού πληθυσμού;
    Σκεφτείτε δε και τα φαινόμενα μπούλινγκ και τις διακρίσεις μεταξύ των κοριτσιών. Η «χοντρούλα», η «κοντή», η «ασχημούλα» που δεν έχει καμιά θέση σε ένα θέαμα.
    Όταν όμως η γυναίκα χρησιμοποιείται ως «ανδρικό αξεσουάρ εκτόνωσης» τι λένε οι λαλίστατες φεμινίστριες ; συμφωνούν οι δικαιωματίστριες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σφάλλετε, καλέ! Απεναντίας, όλη η πολιτεία της λατρεμένης μας Υπουργού αποδεικνύει ότι (μας) δουλεύει άοκνα για την αναβάθμιση της παιδείας των αχάριστων Νεοελλήνων. Γι' αυτό όλοι ζούμε για τη στιγμή που θα φτάσουμε μπροστά στην κάλπη, για να την ανταμείψουμε δεόντως, κι αυτήν κι όλο το αντίχριστο παρεάκι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις επιλογές του για αξιώματα ο πρωθυπουργός παίρνει άριστα !
    Να τον ξαναψησίσουν οι πιστοί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είμαστε λογικά πρόβατα ,αν κάποιος μας ελέγξει την λογική ,την χειριστεί και την διαστρέψει ,ώστε να μην μπορούμε να δούμε την αλήθεια ή το φως ,τότε μας κάνει ,πρόβατά του...εμείς απλά διαλέγουμε ποιμένα ...τον πονηρό ή τον αγαθό ,τον καλό ποιμένα .. οπότε μην γκρινιάζετε διαλέξατε τον λάθος ποιμένα ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.