14 Οκτ 2012

Γέροντας Παΐσιος: " Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως"


Ἐξαιρετικὰ ἐπίκαιρο ἀπόσπασμα πό το βιβλίο "Λόγοι Γέροντος Παϊσίου, Πνευματική Αφύπνιση, Τόμος Β"
-Γέροντα, τὰ διάφορα κινήματα, οἱ διαμαρτυρίες ποῦ γίνονται ἀπὸ Χριστιανοὺς ἔχουν κάποιο ἀποτέλεσμα;
-Ἡ παρουσία τῶν Χριστιανῶν εἶναι πλέον ὁμολογία πίστεως. Mπορεῖ κανεὶς μὲ τὴν προσευχὴ νὰ βοηθήση περισσότερο ἀλλὰ τὴν σιωπή του θὰ τὴν ἐκμεταλλευτοῦν οἱ ἄλλοι καὶ θὰ ποῦν: "Ὁ τάδε καὶ ὁ τάδε δὲν διαμαρτυρήθηκαν, ἑπομένως εἶναι μὲ τὸ μέρος μας, συμφωνοῦν μαζί μας". Ἂν δὲν ἀρχίσουν μερικοὶ νὰ χτυποῦν τὸ κακό, νὰ ἐλέγχουν δηλαδὴ αὐτοὺς ποὺ σκανδαλίζουν τοὺς πιστούς, θὰ γίνη μεγαλύτερο κακό. Ἔτσι θὰ τονωθοῦν λίγο οἱ πιστοί, ἀλλὰ καὶ θὰ ἐμποδισθοῦν λίγο ὅσοι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι δικό τους καΐκι, νὰ κάνουν βόλτες. Εἶναι σκάφος τοῦ Χριστοῦ. Ἀυτοὶ εἶναι  κατακριτέοι. Τὸ μόνο ποὺ τοὺς ἐνδιαφέρει εἶναι νὰ ἔχουμε μεγάλο μισθὸ, πολυτελὲς αὐτοκίνητο, νὰ τρέχουν στὶς διασκεδάσεις.... Καὶ ὕστερα κάνουν νόμο νὰ παντρεύονται μὲ πολιτικὸ γάμο, νομιμοποιοῦν τὶς ἀμβλώσεις.... Τί θὰ κάνη ὁ Θεός, ἄλλο θέμα.
Καὶ μὲ τὶς βλάσφημες ταινίες ποὺ παρουσιάζουν θέλουν νὰ γελοιοποιήσουν τὸν Χριστό. Τὸ κάνουν γιὰ νὰ ποῦν "αὐτὸς ἦταν ὁ Χριστός, τώρα θὰ ἔρθη ὁ Μεσσίας" καὶ νὰ....

 παρουσιάσουν μετὰ τὸν "Μεσσία" τους. Ἐκεῖ τὸ πάνε.
-Οἱ ἄνθρωποι Γέροντα τὰ πιστεύουν καὶ βλάπτονται!
-Ὁ βλαμμένος βλάπτεται. Τά πιστεύει, γιατί θέλει νὰ δικαιολογήση τὰ ἀδιακιολόγητα καὶ νὰ ἀναπαύση τὸν λογισμό του. Μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν ἠθικὲς ἀταξίες. Τὸ  ἔχουν παρακάνει. Εἶχαν κάνει μήνυση ὅτι ἡ ταινία "Ὁ τελευταῖος πειρασμὸς" προσβάλλει τὴν θρησκεία καὶ οἱ εἰσαγγελεῖς εἶπαν:"Δὲν εἶναι τίποτε". Τέτοιες βλασφημίες δὲν ἀκούστηκαν ποτέ! Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως. Βέβαια μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα γίνεται καὶ ἕνα καλό, χωρίζει ἡ ἤρα ἀπὸ τὸ σιτάρι, κοσκινίζεται ὁ κόσμος.

69 σχόλια:

  1. Που είναι οι αριστεροί "θεολόγοι" που έχουν το θράσος βάζουν πάνω απο τον Χριστό την αριστεροφροσύνη τους και να μην βλέπουν ότι η Χρυσή Αυγή που εναντιώθηκε στις βλασφημίες είναι καλύτερη απο τα αριστερά αντίχριστα κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜ.ΑΡ-ΚΚΕ-ΠΑΣΟΚ) ; Αλλά και απο τη ΝΔ;

    Πού είναι κάποιοι αριστεροί καιροσκόποι "θεολόγοι" που κατάπιαν την γλώσσα τους τώρα που υβρίζεται ο Χριστός; Έφθασαν στο σημείο να μην υποστηρίζουν τον Χριστό επειδή Τον υποστηρίζει... η Χρυσή Αυγή! Τόσο φανατισμό και μίσος έχουν ορισμένοι αριστερόστροφοι "θεολόγοι" της Θρησκειολογίας και του καιροσκοπισμού!

    Αριστείδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!

      Διαγραφή
    2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ; ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ,ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΓΙΝΕ.
      ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ: ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ. ΕΠΙΣΗΣ, ΕΞΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΠΙΚΟΙ.

      Διαγραφή
    3. Εσύ ανώνυμε 5:09 μάλλον θα είσαι απ'αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν από τον...καναπέ τους !

      Μπορείς να διαφωνείς πολιτικά με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, αλλά όχι και να κατηγορούν οι ΑΠΟΝΤΕΣ τους ΠΑΡΟΝΤΕΣ !

      Όσο για το "έξω η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" που λες, αν θέλεις είσαι ελεύθερος να δοκιμάσεις να τους ...διώξεις την επόμενη φορά !

      Εγώ πάντως στη θέση σου δεν θα το έκανα...

      Διαγραφή
    4. Πραγματικά Ἑλληνορθόδοξε, δὲν καταλαβαίνω κι άπορῶ, τί γυρεύεις ἐσύ μέσα σ' αὐτὴ τὴ σφηκοφωλιά, τί δουλειά ἔχει ἕνας χριστιανός μέσα σ' αὐτὴ τὴ συμμορία...

      Διαγραφή
    5. Πραγματικά δέν καταλαβαίνω τί γυρεύει ἕνας χριστιανός μέσα σ' αὐτή τὴ σφηκοφωλιά, τί δουλειά ἔχει ἕνας συνειδητός χριστιανός μὲ τὰ μέλη αὐτῆς τῆς συμμορίας. Ἕνα μόνο μοῦ'ρχεται στὸ νοῦ. Ἡ ἱεραποστολή. Προφανῶς, ἐπιδιώκεις τὴ μετάνοιά τους καὶ τὴν ἐπανασύνδεσή τους μὲ τὴν Ἐκκλησία. Δύσκολο ἔργο. Σοῦ εὔχομαι κάθε ἐπιτυχία καὶ νὰ προσέχεις...

      Διαγραφή
    6. Φίλε Νεκτάριε, προφανώς δεν είσαι καλά πληροφορημένος και έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα.

      Την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ την υποστηρίζω διότι θεωρώ ότι λέει σωστά πράγματα για την ΠΑΤΡΙΔΑ που χάνεται.

      Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι πολιτικό κόμμα, όχι θρησκευτική οργάνωση.

      Τα θρησκευτικά μου καθήκοντα και την σωτηρία της ψυχής μου προσπαθώ να τα επιτύχω μέσα στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

      Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είναι Εκκλησία, και ούτε επιθυμεί να υποκαταστήσει την Εκκλησία.

      Η παρουσία της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στο ΧΥΤΗΡΙΟ ήταν πρωτίστως μια ΠΟΛΙΤΙΚΗ πράξη αντίστασης στο προδοτικό ανθελληνικό κατεστημένο που καταστρέφει την Ελλάδα.

      Δεν φταίει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για την απουσία της επίσημης Εκκλησίας από την διαμαρτυρία, έτσι δεν είναι ;;

      Όσο για τον όρο "συμμορία" που χρησιμοποιείς, σε πληροφορώ ότι στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ υπάρχουν πάρα πολλά νέα παιδιά με μεγάλη μόρφωση , με τα οποία μπορείς να κάνεις πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις για την Ελληνική Ιστορία, για Φιλοσοφία, για το Βυζάντιο, την Ορθοδοξία κλπ !

      Μήπως είναι ψέμματα ότι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι το μόνο κόμμα στη βουλή που έκανε επερώτηση κατά της βλασφημίας ;;

      Εγώ είμαι ένας ΑΝΑΞΙΟΣ, και ούτε θεωρώ τον εαυτό μου "πρότυπο" χριστιανού.

      Ποιος είμαι εγώ για να κάνω ιεραποστολή στους άλλους ;;

      Ωστόσο είναι αλήθεια ότι εμείς οι Ελληνορθόδοξοι πατριώτες μπήκαμε σε μεγάλους αριθμούς μέσα στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και επηρεάσαμε την ηγεσία του κόμματος ώστε να στραφεί περισσότερο προς την Ελληνορθοδοξία.

      Μην βιάζεσαι να κρίνεις αδελφέ, μην βιάζεσαι να κρίνεις !!

      Διαγραφή
    7. Εσύ τί γυρεύεις στο βοθρομπλογκ της Πάτρας;

      Διαγραφή
    8. Οι αγκυλώσεις για την Χρυσή Αυγή δεν πιάνουν τόπο στον πιστό που δεν έχει κομματικό φανατισμό. Όλοι οι πιστοί πρεπει να επαινούν κάθε ενέργεια που αντιστέκεται στην ασέβεια ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ. Και η Χρυσή Αυγή στον αγώνα κατα της βλασφημίας ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ.

      Η αλήθεια να λέγεται.

      Για τα άλλα αρνητικά της, εδώ είμαστε να την κρίνουμε όταν χρειαστεί.

      Διαγραφή
    9. Χρυσή Αυγή παντού!!!
      Ψευτο-θεολόγοι της παρακμής και της αριστεράς που είστε;
      Λουφάξατε;Τσιμουδιά για το αισχρό έργο;
      Μπα, άλλη φορά εσείς θα κάνετε, θα...θα...θα...

      Διαγραφή
  2. Πολλή θλίψη προκάλεσαν και οι δηλώσεις του μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης που με σοφιστείες δυστυχώς προσπαθεί να δικαιολογήσει την αδράνεια του ιδίου και κάποιων συνεπισκόπων του! Οι δηλώσεις του δημοσιεύονται στο ιστολόγιο ΡΟΜΦΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.romfea.gr/diafora-ekklisiastika/14094-esperinos-thessaloniki-arxiepiskopos
    Υβρίζεται χυδαία ο Θεάνθρωπος Ιησούς και κάποιοι μητροπολίτες τρέχουν στα συλλείτουργα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!

      Διαγραφή
    2. "Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Άνθιμος, σημείωσε ότι είναι μεγάλη ευλογία για την Θεσσαλονίκη η έλευση του Αρχιεπισκόπου.
      Ο κ. Άνθιμος κλείνοντας απευθυνόμενος προς τον Μακαριώτατος, αναφώνησε «ΑΞΙΟΣ!»."
      Καλά, ο ίσιος δεν έλεγε μέχρι πριν λίγες μέρες ότι ο "Μακαριώτατος" σιωπά ενώ έπρεπε να μιλάει; Χωρίς να έχεις αλλάξει τίποτε πως γίνεται ξαφνικά "άξιος";;
      Δεν υπάρχει κανένας δίπλα του να του θυμίζει τι έλεγε ο ίδιος;
      (εκτροπή νο8).

      οι υπόλοιπες 7 "εκτροπές" στο:
      http://antiparakmi.blogspot.com/2012/10/7.html

      Διαγραφή
  4. ΣΥΜΦΩΝΩΟΧΙ ΘΛΙΨΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΜΕ ΠΕΙΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΝΑ ΥΒΛΣΣΦΗΜΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΑΧΑ ΤΗΣ ΜΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΥΓΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μητροπολίτης Σιατίστης έδωσε εξετάσεις στο προοδευτικό κατεστημένο και τις πέρασε επιτυχώς! Τι μετριοπαθής δεσπότης θα φωνάξουν τώρα οι ψευτοπροοδευτικοί θολοκουλτουριαρέοι που βαφτίζουν την κακόβουλη βλασφημία των Θείων ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΡΩΤΟΥΣΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΓΙΝΑΝΕ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει απόλυτο δίκιο και συμφωνώ με τον μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης.Λέγει τα αυτονόητα και όλα εκείνα που οφείλει κάθε άνθρωπος που θέλει να αποκαλείται συνειδητός χριστιανός.Το Ευαγγέλιο βρίθει από συμβουλές του πώς κάθε φορά οφείλουμε να πράττουμε,δείτε τι είπε ο Χριστός στον Πέτρο όταν εκείνος έκοψε βίαια το αυτί του δούλου,δείτε πώς συμπεριφέρθηκε ο Χριστός όταν τον λοιδορούσαν,ότι είναι δαιμονισμένος,όταν τον έβριζαν καθ οδόν στο Γολγοθά,όταν τον κορόιδευαν επί του σταυρού..Έτσι και ο αληθινός χριστιανός οφείλει να συμπεριφέρεται,και όχι συμπεριφορές χρυσαυγιτών που βλασφημούν,χτυπούν τυφλά μετανάστες έστω και λαθρομετανάστες.Όλοι είμαστε δημιουργήματα του Θεού κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για τον άλλον,να τον σκοτώσει,να τον χτυπήσει,να του αφαιρέσει περιουσία κλπ,όλοι είμαστε υπό τη σκέπη του Θεού και εκείνος είναι ο άρχοντας που αποφασίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος. Δεν ξέρεις τί σου γίνετε. Διάβασε π. Παϊσιο να ανοίξουν τα μάτια της ψυχής σου.

      Διαγραφή
    2. Πού είδες χρυσαυγίτες να βλασφημούν; Αν το κάνουν όπαδοι δική τους ευθύνη. Αλλά δημόσια πότε βλασφήμησε η ηγεσία της Χρυσής Αυγής;
      Το κακό που έχουν είναι ότι δημοσιεύουν που και που απο τον αντίχριστο Καζαντζακη.
      Αλλά δυστυχώς και θολολογοι εχθροί της Χρυσης Αυγής ΚΑΙΡΟΣκόποι, και αυτοί δημοσιεύουν κείμενα που υπερασπίζουν τον αντιχριστο Καζαντζάκη.

      Διαγραφή
    3. ΑΠΟΛΥΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΧΕΙ Ο ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ!

      Διαγραφή
    4. Ο συνειδητός χριστιανός δεν είναι ευαίσθητος και πρέπει να μοιάζει των πρώτων χριστιανών που έδιναν τη ζωή τους για το Χριστό έμπαιναν στο χώρο των ειδώλων, ομολογουσαν την Αληθεια εδιναν τη ζωή τους γι αυτήν εσύ ευχομαι να μην πέσεις θύμα ποτε για να σε σκοτώσουν,να σε χτυπήσουν,να σου αφαιρέσουν περιουσία γιατι τότε θα καταλάβεις αν αυτοί είναι υπό τη σκέπη του Θεού.

      Διαγραφή
    5. Ο Μητροπολίτης Σιατίστης τώρα δεν πολιτικολογεί ανώνυμε 7:41 και ασχολείται με θέματα που δεν πρέπει;
      Η υποκρισία στο μεγαλείο της!Ο,τι μας συμφέρει...
      Προβάλουμε και εξιψώνουμε τον Σιατίστης γιατί τα "χώνει" στη Χρυσή Αυγή,
      αλλά κατακρίνουμε όποιον Ιεράρχη μιλήσει για τα εθνικά θέματα, λαθρομετανάστες κλπ,όπως ο Πειραιώς ή ο Κονίτσης κλπ.
      Ντροπή ρε γραικύλε!!!

      Κωνσταντίνος

      Διαγραφή
  8. Μήπως ενοχλείστε επειδή αυτοί οι διαδηλωτές μεγενθύνουν ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ, ΩΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/10/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έπρεπε να υβρίζονται χυδαία οι γονείς του ή και ο ίδιος ο δεσπότης Σιατίστης και θα σας εγώ εάν θα πλειοδοτούσε σε αγαπολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο αλλά οι αριστερόστροφοι "θεολόγοι" ξέρουν να βγάζουν αφρούς μόνο εναντίον της Χρυσής Αυγής και να αδιαφορούν στις ασέβειες.

      Διαγραφή
  10. Αγαπητέ φίλε οδοιπόρε,

    σου στέλνω το παρακάτω σχόλιο και σε παρακαλώ ταπεινώς να το βάλεις ως ανάρτηση, εάν φυσικά συμφωνείς με τα γραφόμενα.

    ΘΕΜΑ : Περί "ελευθερίας της έκφρασης και της Τέχνης".

    Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τα όσα διαδραματίστηκαν έξω από το "ΧΥΤΗΡΙΟ" στο Γκάζι, ο Ελληνικός λαός παρακολουθεί ένα ρεσιτάλ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ και ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑΣ από τους πάσης φύσεως αθέους, "προοδευτικούς" και "αριστερούς" δήθεν δημοκράτες, οι οποίοι μας λένε ότι αυτοί που αντέδρασαν είναι σκοταδιστές, ότι δεν πρέπει να καταπιέζεται η ελευθερία της έκφρασης κλπ κλπ.

    Θεωρούμε υποχρέωσή μας να απαντήσουμε σε όλα αυτά, καθώς και να φρεσκάρουμε λίγο την μνήμη των ψευτοπροοδευτικών θολοκουλτουριάρηδων, διότι όπως φαίνεται πάσχουν από...επιλεκτική αμνησία !

    Να θυμίσουμε λοιπόν στους αριστερούς "δημοκράτες", ότι το 1985 οι κομμουνιστές απειλούσαν ότι θα κάψουν κινηματογράφους και θα λιντσάρουν τους θεατές εάν προβαλλόταν η ταινία ΕΛΕΝΗ του Γκατζογιάννη, που μιλούσε για το κομμουνιστικό παιδωμάζωμα του 1946-49.

    Το ίδιο έκαναν οι κομμουνιστές στην παρουσίαση του βιβλίου "η μαύρη βίβλος του κομμουνισμού", και τελικώς ακύρωσαν την παρουσίαση.

    Να τους θυμίσουμε ότι, εδώ και πολλά χρόνια, εκμεταλλευόμενοι το περίφημο πανεπιστημιακό άσυλο, οι πάσης φύσεως αναρχοκομμουνιστές βιαιοπραγούν εναντίον αντιφρονούντων, ματαιώνουν τις εκδηλώσεις που δεν τους αρέσουν, ξυλοκοπούν καθηγητές, καίνε και σπάνε πατριωτικά και χριστιανικά βιβλιοπωλεία κλπ κλπ.

    Είδατε ποτέ τους δημοσιογράφους, τα ΜΜΕ και τα αριστερά κόμματα να καταδικάσουν ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτά τα φαινόμενα ;;

    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ !

    Αντιθέτως, έβγαλαν όλη τη χολή και το μίσος τους εναντίον των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών που προσπάθησαν ΝΟΜΙΜΑ να διαμαρτυρηθούν για ένα έργο που εξευτελίζει τα Όσια και Ιερά του Γένους !

    Είναι λοιπόν καλή και αποδεκτή η βία και ο τραμπουκισμός όταν ασκούνται από τον αναρχοκομμουνιστικό χώρο, αλλά είναι "σκοταδισμός" και "φασισμός" η διαμαρτυρία των Ορθοδόξων Πατριωτών.

    Ας μην ομιλούν λοιπόν περί "καταπιέσεως της ελεύθερης έκφρασης" οι αριστεροί, διότι αυτοί είναι οι πρώτοι διδάξαντες.

    Μερικοί μάλιστα από αυτούς - καθώς και κάποιοι νεοπαγανιστές - επικαλούνται τον...Αριστοφάνη και την "ελευθερία έκφρασης στην Αρχαία Αθήνα, σε αντίθεση με τον σκοταδισμό των χριστιανών".

    Πόσο ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ !!

    Στην Αρχαία Ελλάδα - και στην δημοκρατική Αθήνα - η ελευθερία του λόγου είχε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΡΙΑ, και αυτά ήταν τα ΙΕΡΑ και ΟΣΙΑ της Πολιτείας !

    Ο Σωκράτης καταδικάστηκε σε θάνατο με την κατηγορία ότι εισήγαγε "καινά δαιμόνια", δηλαδή νέες - αιρετικές - δοξασίες και διέφθειρε τους νέους της Αθήνας.

    Ο Αλκιβιάδης καταδικάστηκε ερήμην σε θάνατο, διότι θεωρήθηκε υπεύθυνος για την βεβήλωση των προτομών του Ερμή.

    Ο σοφιστής Πρωταγόρας έφυγε νύχτα από την Αθήνα για να γλιτώσει την ζωή του, όταν υποστήριξε δημοσίως ότι δεν υπάρχει Θεός.

    Το ίδιο έπαθε και ο φιλόσοφος Αναξαγόρας, όταν είπε στους Αθηναίους ότι ο Ήλιος δεν είναι θεός, αλλά ένα ουράνιο σώμα όπως όλα τα άλλα.

    ΟΛΕΣ οι θεατρικές παραστάσεις στην αρχαία Αθήνα - ακόμα και οι κωμωδίες - υπόκειντο σε λογοκρισία και έγκριση από ειδική επιτροπή ΠΟΛΙΤΩΝ πριν επιτραπεί να παρουσιαστούν δημοσίως.

    Ήταν επιτρεπτό να σατιρίσεις ανθρώπους - πολιτκούς κλπ - αλλά ΟΧΙ τα Ιερά και Όσια της Πολιτείας !

    Αυτά λοιπόν ίσχυαν στην Αρχαία Ελλάδα, και ας μην μας πουλάνε πνεύμα οι διάφοροι θολοκουλτουριάρηδες, διότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ άσχετοι και αμόρφωτοι όπως νομίζουν !

    Αντιθέτως, αυτοί είναι οι άσχετοι και ανιστόρητοι !

    Σε όλες τις εποχές και σε όλες τις κοινωνίες, ο εξευτελισμός των Ιερών και Οσίων δεν είναι "Τέχνη". Είναι ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ, ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ και ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ του λα'ι'κού αισθήματος.

    Και όταν κάποιοι περιφρονούν το αίσθημα του Λαού, θα υποστούν την οργή του Λαού !

    Στην Αρχαία Ελλάδα πίστευαν στην έλευση της ΝΕΜΕΣΕΩΣ.

    Ο σημερινός Ορθόδοξος Ελληνικός λαός λέει "Οργή Λαού, Φωνή Θεού" !

    Ας το έχουν αυτό υπόψιν τους οι πάσης φύσεως υβριστές του ΕΘΝΟΥΣ και της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ Αρχιμανδρίτου Γρηγορίου του Παλαμά 1881
    σελ. 133
    2) Σκάνδαλον.
    Σκάνδαλον ὀνομάζεται συνήθως πᾶν ὅ,τι συντελεῖ πρὸς πνευματικὴν τοῦ πλησίον πτῶσιν, ἄλλαις δὲ λέξεσι πᾶς λόγος ἤ ἔργον ἡμῶν, κακὸν καθ'ἑαυτὸ ἢ πρός τὸ φαινόμενον μόνον, παρέχον τοῖς ἄλλοις ἀφορμὴν πρὸς ἁμαρτίαν. Παραίτιοι ἄρα σκανδάλου γίνονται
    α) οἱ κατὰ τῆς διδασκαλίας τῆς χριστιανικῆς πίστεως καὶ τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀκρίτως καὶ ἀσυνέτως ὁμιλοῦντες·
    β) οἱ συγγραφεῖς βιβλίων, ἀντικειμένων πρὸς τὴν ὀρθόδοξον χριστιανικὴν πίστιν καὶ ἠθικήν·
    γ) οἱ πρὸς διάδοσιν τῶν τοιούτων συγγραμμάτων ὁπωσδήποτε συντελοῦντες·
    δ) οἱ συντάττοντες, ἐγκρίνοντες καὶ παριστάνοντες ἐπὶ θεατρικαῖς σκηναῖς ἢ ἀλλαχοῦ δράματα ἢ κωμῳδίας ὅλως ἀσέμνους καὶ ἐναντίας πρὸς τὰς τῆς ὑγιαινούσης ἠθικῆς ἀρχὰς καὶ
    ε) πάντες, ὅσοι ἢ διὰ τῆς γνώσεως, ἢ διὰ τῆς τέχνης, ἢ δι'οἱασδήποτε ἄλλης αὑτῶν πράξεως παρέχουσι τοῖς ἄλλοις ἀφορμὰς πρὸς οἱανδήποτε ἁμαρτίαν. Ἔστι δὲ τὸ σκάνδαλον ἁμαρία βαρεῖα, ἐφ'ᾦ ὁ Κύριος λέγει· «οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων· ἀνάγκη γάρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλὴν οὐαὶ τω ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ, δι' οὖ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται»(Ματθ. ιη´ 7).
    Ἡ βαρύτης δὲ αὕτη τοῦ σκανδάλου ἐπαυξάνει ἀναλόγως:
    1) τοῦ προσώπου, τοῦ παρέχοντος τὸ σκάνδαλον·
    2) τοῦ ἀριθμοῦ, τῆς καταστάσεως καὶ τῆς κλήσεως ἤτοι τῆς τάξεως καὶ τοῦ βαθμοῦ τῶν σκανδαλισθέντων καὶ
    3) τῶν συνεπειῶν αὐτοῦ, Διὰ τοῦτο ὁ ἀληθὴς χριστιανὸς καὶ ἀπὸ ἐνεργειῶν πολλάκις νομίμων μὲν, ἀλλὰ σκανδαλιζουσῶν ὁπωσδήποτε ἄλλους ὀφείλει παραιτεῖσθαι προθύμως πρὸς ἀποφυγὴν τῆς βαρεῖας ταῦτης τοῦ σκανδάλου ἁμαρτίας, καθὼς ὁ Ἀπόστολος παραγγέλει· «εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὖ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰώνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω» (Α´ Κορ. η´, 13).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο kozan.gr κάποιοι Δυτικομακεδόνες κράζουν τον ηττοπαθή δεσπότη!
    http://www.kozan.gr/?p=43513

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο λαλίστατος μητροπολίτης Καστορίας που διαμαρτυρήθηκε και ορθώς για τις ασχήμιες σε βάρος του γέροντα Παισίου τι πράττει στο συγκεκριμένο θέμα; Πού είναι η φωνή του; Αφωνία έπαθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλήσει και τώρα. Πολύ περισσότερο πρέπει να μιλήσει ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί αποθρασύνθηκαν οι βλάσφημοι και οι άπιστοι (ΒΙΝΤΕΟ)
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/10/05/1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το blog των ΚΑΙΡΙΤΩΝ Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ συνεχίζει τις ασχημοσύνες. Κάποιος θολοκουλτουριάρης ιερέας ονόματι παπα-Δημήτρης Θεοφίλου κατηγορεί επιλεκτικά τους Χρυσαυγίτες ενώ για τα καλόπαιδα της ΔΗΜΑΡ και του ΣΥΡΙΖΑ κάνει τουμπεκί! Είδατε αντικειμενικότητα οι ψευτοπροοδευτικοί χριστιανοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν θέλεις να συγχύζεται μην το βλέπεις. Αηδία μου προκαλεί εμένα και αποφεύγω να το επισκέπτομαι.

      Διαγραφή
    2. ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ!

      Διαγραφή
  17. http://anavaseis.blogspot.gr/2012/10/blog-post_8628.html
    Κάποιος λεβέντης παπάς του Ναυπλίου απαντά στο μητροπολίτη Σιατίστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους πιστούς που αντιδρούν όχι για αμπελοχώραφα αλλά για την πίστη τους που διεστραμμένοι υπάνθρωποι προσβάλλουν κατά τρόπο ανήκουστο. Κι αντί να τους συγχαρούν οι ποιμένες τους αυτοί τους απαξιώνουν. Φυσικά και οι απλοικοί πιστοί θα διαμαρτύρονταν. Ποιος θα διαμαρτυρόταν δηλαδή; Οι άφωνοι δεσποτάδες που έχουν το μυαλό στα συλλείτουργα ή οι ΚΑΙΡΙΤΕΣ και οι Συναξιακοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στο ιστολογιο σας για την διαφωτιστική ανάρτηση αυτή, μέσα στη σύγχυση που επικρατεί σε πολλά ιστολόγια εσείς μας δείχνετε την αληθινή στάση, την στάση Ομολογίας με τον ΓΈΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΟΔΗΓΟ!

    ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να δημοσιεύσετε του π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΑΜΠΑΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ.
    http://www.blogger.com/comment.g?blogID=5949436179358369211&postID=4147285628290956793

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο συγκεκριμένο blog η θεολογία μεσοπέλαγα εκθειάζεται και ο αντίχριστος Καζαντζάκης από ξετσίπωτους ψευτοθεολόγους που ανασταυρώνουν οι αναίσχυντοι τον Υιό του Θεού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ποῦ εἴδαμε νὰ βλασφημοῦν οἱ χρυσαυγίτες ;" Ὁ κόσμος τὸ'χει τούμπανο κι ἐμεῖς κρυφό καμάρι." Ὁ τόπος βοᾶ.. Οὐδεμία, ἐπαναλαμβάνω, ο ὐ δ ε μ ί α σχέση ἔχουν μὲ τὴν ἁγία μας Ἐκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος Πετρίδη. Να αναφέρεις συγκεκριμένα περιστατικά και να αφήσεις την αοριστολογία. Αντι να χαρείς που αντιστάθηκαν στις βλασφημίες είσαι όλος χολή εναντίον της Χρυσής Αυγής, για τα σφάλματα που δεν τα αρνούμαστε ότι έχει; Ντροπή σου Πετρίδη!

      Διαγραφή
    2. Ουδεμία σχέση έχουν με την αγία μας Εκκλησία, οι φιλοβλάσφημοι που δεν τους νοιάζει η βλασφημία κατα του Θεού αλλά το μίσος τους κατα της Χρυσής Αυγής.

      Διαγραφή
  23. το γεγονός ότι οι Χρυσαυγίτες εκμεταλλεύονται την πίστη του λαού δε σημαίνει ότι οι μη χρυσαυγίτες πιστοί πρέπει να μένουν με σταυρωμένα τα χέρια και να θεώνται απαθώς τα τεκταινόμενα. Αν σύσσωμη η Ιεραρχία της Ελλαδικής Εκκλησίας κατέβαινε στο άγιο πεζοδρόμιο να διαμαρτυρηθεί δε θα άφηνε στους χρυσαυγίτες πεδίο για εκμετάλλευση. Αν και δεν ήταν χρυσαυγίτες η συντριπτική πλειοψηφία των όσων διαμαρτυρήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάρα πολύ βαρύ αμάρτημα, η άρνηση της Πίστης με την σιωπή από τακτικούς ακροατές σωστών κηρυγμάτων
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/10/03/a-44/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. προς «ησυχαστές» τού ...Β.Πόλου : μια αγία που πετροβολούσε έναν πατριάρχη ...
    http://trelogiannis.blogspot.co.uk/2012/10/blog-post_5069.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μονο θλιψη μπορει να προκαλεσει η σταση της πλειοψηφιας των Ιεραρχων.Ιεραρχες που επι σειρα ετων αφησαν αποιμαντο , ακατηχητο και αθεολογητο εναν ολοκληρο λαο σ ενα ελευθερο Ορθοδοξο κρατος. Το μονο που κατορθωσαν ηταν η εκπτωση των θεσμων και των προσωπων με καθε τροπο. Για το μονο που εργαζονταν με περισσιο ζηλο ηταν η προβολη τους απο τα ΜΜΕ. Ετσι φτασαμε να γινουμε ενα ποιμνιο ανοστο, αχρωμο,αγευστο (καμια σχεση με Ορθοδοξους πολιτες) και ερχονται τωρα να μας μιλησουν για μια αγαπη απατη. Δεν επρεπε λεει, να διαμαρτυρηθουν οι Χριστιανοι, εκαναν διαφημιση στο εργο, φροντισαν παντως οι ιδιοι οι Ιεραρχες να δυσφημισουν και να πεταξουν στους αθεους το ποιμνιο τους. Ενα ποιμνιο που πηγε μονο να δειξει την αγαπη του στον Αγαπημενο του και να υπερασπιστει το Αγιο Του ονομα δεν πηγε με καμια μαχαιρα οπως το κατηγορησαν πολυ πονηρα... Και αφου οι ιδιοι εχουν τοση πολυ αγαπη γιατι δεν τη δειχνουν και στους Χρυσαυγιτες, τι φοβουνται; Απο πατριωτισμο ειναι πρωτοι αν ειχαν και την αγαπη της Ιεραρχιας και το καλο της παραδειγμα θα γινοταν οι καλυτεροι μαχημοι, αγωνιστες Ορθοδοξοι. Αχ! αυτη η αγαπη που αρχιζει και τελειωνει στους λαθρομεταναστες και στα σισιτια. Αν τους αγαπατε μωρε , καντε τους Χριστιανους, κατηχηστε τους εν Χριστο, γιατι το μονο που ειδαμε ολα αυτα τα χρονια ειναι μια Ελλαδα να συρρικνωνεται και τους κατοικους της να ληστευονται ναι βιαζονται και να δολοφονουνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ηταν ολοι με το παλιο ημερολογιο. εβριζαν τον παισιο και πορφυριο. εφυγα τρεχοντας. υπακοη συην εκκλησια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι έτσι είναι
      έβριζαν τον π.Παϊσιο, τον π.Πορφύριο, τον Άγιο δημήτριο και τον Άγιο Γεώργιο και τον Θανάση Βέγγο.
      τελικά ούτε ψέμματα δεν είστε ικανοί να γράψετε ορισμένοι.

      "υπακοή στην εκκλησία"
      τι εννοείς;
      εκκλησία δεν είναι και οι πιστοί;
      βλέπεις να συναποφασίζουν οι πιστοί οπουδήποτε στην εκκλησία;
      Άρα όταν διοικούμε δικτατορικά την εκκλησία οι πιστοί καλούνται να τοποθετηθούν και αυτοί, όπως γινόταν και στις Οικουμενικές Συνόδους (τη θυμάσαι τη "ληστρική";)
      Δεν μου λες, επί κομμουνισμού το καθεστώς επεναίβεναι και προωθούσε μητροπολίτες (ενώ άλλοι μητροπολίτες εξοριζόταν ή εκτελούνταν), αυτοί ήτα "εκκλησία";
      είναι "εκκλησία" αυτοί που προωθούν δάφορα συμφέροντα ως μητροπολίτες;
      Ποιος είναι εκκλησία;
      ο πιστός που δεν αντέχει να υβρίζουν τον Χριστό ή ο μητροπολίτης που κρίνει ότι δεν μας συμφέρει επικοινωνιακά να ασχοληθούμε με την ταινία.
      Τώρα επικοινωνιακά δεν τον συμφέρει,
      εντολές πήρε από πολιτικούς να σιωπήσει
      αυτό το ξέρει ο Θεός.

      Πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν αποτελούν μόνον οι Αρχιερείς την "εκκλησία".

      Διαγραφή
  28. Ο μεγάλος Καντιώτης σε παρόμοιες περιστάσεις αντιδρούσε με σθένος. Ο διάδοχός του αλληθωρίζει σε συλλείτουργα για να κάνει τον πρωτοσύγκελό του δεσπότη Κατερίνης. Λες και δεν πήρε τίποτα απ τον προκάτοχό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκαιο! Έτσι είναι τα πράγματα. Τυπικά ο νυν δεσπότης είναι διάδοχος του μακαριστού Αυγουστίνου. Ουσιαστικά όμως έχει απομακρυνθεί απ το πνεύμα του προκατόχου του. Καμία πνοή, καμία αγωνιστικότητα. Ραστώνη και συμβιβασμός. Τίποτε πια δε θυμίζει στη Φλώρινα την αγωνιστικότητα της καντιωτικής εποχής. Προσπαθούν βέβαια κάποιοι αρχιμανδρίτες με ζήλο και γνήσιο καντιωτικό πνεύμα να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Αλλά τι να κάνουν μόνοι τους όταν κυριαρχεί ο συμβιβασμός και ο συσχηματισμός με τον κόσμο απ την πλευρά της τοπικής εκκλησιαστικής ηγεσίας; Από συλλείτουργα πάντως και επισημότητες πάμε καλά!

      Διαγραφή
  29. Προς όλους τους δεσποτάδες μας:
    Αφού μας προτρέπεται να βλέπουμε τους λάθρο σαν περιφερόμενους Χριστούς και να τους βοηθάμε,γιατί έτσι πρέπει,εσείς τι κάνετε για να γνωρίσουν όλοι αυτοί οι εισβολείς την ορθοδοξία(έτσι δεν πρέπει;);Τυπώσατε κανένα φυλάδιο στα πακιστανικά ή στα αφγανικά για να το
    μοιράσετε στους λάθρο,μήπως και γίνουν χριστιανοί;'Η η ιεραποστολική διακονία δεν είναι στις αρμοδιότητές σας;Θα πείτε βέβαια ότι οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα και δεν πρέπει να τα καταπατούμε και διάφορες άλλες μπούρδες,γιατί έτσι θα κρύψετε το φόβο σας απέναντι στην εισβολή των φανατικών μουσουλμάνων ....και όταν αυτοί αποκτήσουν την πλειοψηφία και απαιτήσουν την επιβολή του ισλάμ,εγώ θα πω στα παιδιά ή τα εγγόνια μου να ζητήσουν από τον άγιο Σιατίστης εξηγήσεις γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν δημόσια τον σταυρό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «CORPUS CHRISTI»!
    Σκόπιμη παραπληροφόρηση από «περίεργους» κύκλους, για να σταματήσει η αγωνιστική επαγρύπνηση των Ελληνορθοδόξων!
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/10/corpus-christi_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βγήκε πριν λίγο η Ψυττάλεια του διαδικτύου, ο απόπατος της μπλογκόσφαιρας, ο ακατονόμαστος βοθρομπλόγκερ της Πάτρας και ασέλγησε για μία ακομη φορά. Τα ιδεολογικά του περιττώματα δε φείσθηκαν ούτε του συμβιβασμένου δεσπότη της Σιάτιστας! Σιώπα, πεφίμωσο εξάρτημα των υπονόμων! Να σε χαίρονται τα φιλαράκια σου και προπαντός ο αρχισκανδαλοποιός Δωδώνης και ο πάπας του Βοσπόρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου!

      Διαγραφή
    2. Αδικείς την Ψυττάλεια και γενικότερα τους βόθρους ανώνυμε των 12:18 π.μ.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ και εγώ αδικείς και τους βόθρους και την Ψυττάλεια ανώνυμε των 12,18πμ

      Κ.

      Διαγραφή
  32. Και το άλλο δήθεν σοβαρό μπλογκ της Πάτρας τι έπραξε στη συγκεκριμένη περίπτωση; Τουμπεκί; Αλλά αυτό συμβαίνει όταν προσπαθούμε να ισορροπούμε με τους πάντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μία διευκρίνηση για την άρση κάθε παρεξήγησης: τα περί Ψυττάλειας, απόπατου, περιττωμάτων και εξαρτήματος των υπονόμων αναφέρονταν στο αισχρό μπλογκ κι όχι στο πρόσωπο του ιστολόγου της Πάτρας. Επίσης αντί για ακατονόμαστος βοθρομπλόγκερ να διαβαστεί ακατονόμαστο βοθρομπλογκ.
    Ο ανώνυμος των 12:18 π.μ. 16/10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε το μπλογκ δεν γίνεται απο μόνο του βοθρομπλογκ, κάποιος το κάνει. Οπότε το ίδιο πράγμα γράφεις δύο φορές. Συμφωνώ μαζί σου.

      Διαγραφή
  34. Ειναι δυνατόν μετά απο τον κανόνα που μας έχει βάλει σαν εθνος, επειδή πάψαμε να είμαστε παιδιά Του ο Θεός της πίστεώς μας ένας αλβανός με δικά του λέει έξοδα να ξανασταυρώνει το Χριστό και μείς να τον χαιδεύουμε που θα επρεπε πρώτος ο Σισανίου να ηταν εκεί αυτό σημαίνει ποιμένας αυτό σημαίνει πατέρας της Εκκλησίας για να μη μας βρούνε και άλλα κακα οταν γεμίσαμε απο κακανθρωπους που ξευτιλίζουν τα όσια και τα Ιερά μας. Ναι Αυγουστίνος για την τιμωρία μας δεν υπάρχει η αγία φωνή η δίκαιη φωνή η φωνη της ανδρείας, η φωνή που εξέφραζε και μας όλους κληρικούς και λαικούς δεν υπάρχει.Ολοι οι ιεροκήρυκες γλυκαναλατοι,φοβούνται να μιλήσουν να κάνουν παρούσα την αλήθεια, καλά κάναμε και αντιδράσαμε ετσι πρέπει πάντα να κάνουμε ευγε σε όσους εχουμε αυτό το πνεύμα να μην θέλουμε ούτε μά τρίχα να μας πειράξουν απο υην Ορθοδοξία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνυπογράφω και εγώ το σημαντικό σχόλιο σου φίλε.

      Κ.

      Διαγραφή
  35. πολυ ωραια τα σχολια όλα.
    ιδιως αυτά που καταδικαζουν τους "θεολογους" και την απραξια της Ιεραρχιας και χτυπουν την βλασφημια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.