17 Φεβ 2020

Θράκη: Ἐκλεκτικὲς συγγένειες τῆς ΝΔ μὲ τὸν τουρκόψυχο δήμαρχο Μουμὶν

Ἡ παρουσία καὶ κυρίως ἡ ὁμιλία τοῦ δημάρχου Ἰάσμου Ροδόπης, Ὀντὲρ Μουμίν, στὴν Προύσσα ἀναδείχθηκε ὡς μέγα θέμα πανελληνίως καὶ ὄχι ἀδίκως. Οἱ φράσεις τοῦ Ὀντὲρ γιὰ τὸ ἀνοιχτὸ ὅραμά του ποὺ «θὰ ἀγκαλιάζει τὴ μητέρα πατρίδα», οἱ διαβεβαιώσεις του πὼς παρότι τελείωσε ἑλληνικὸ Λύκειο καὶ Πανεπιστήμιο δὲν ἔχει χάσει τίποτε ἀπὸ «τὸν μουσουλμανισμὸ καὶ τὸν τουρκισμό» του, ἡ ἀπαγγελία μιλιταριστικοῦ ποιήματος, ἡ μομφή του πρὸς τὸν μειονοτικὸ ἀνθυποψήφιό του πὼς τὸν ἀντιπολιτεύεται «σὲ ἑνότητα μαζὶ μὲ τὸν Ἕλληνα» καὶ --τὸ κυριότερο-- ἡ ἀναφορά του στὸν «γνωστὸ ἐχθρὸ ἀπέναντι» (!) ἐξόργισαν ὅσους Ἕλληνες διαθέτουν ἀκόμη μίαν ἐθνικὴ ἀξιοπρέπεια. 

Ὡστόσο θὰ ἦταν καλὸ νὰ βλέπαμε συνολικὰ τὸ θέμα καὶ νὰ πηγαίναμε καὶ πέρα ἀπὸ τὰ ἀρχικὰ αἰσθήματα. Πρῶτα πρῶτα ποιὸς εἶναι ὁ Ὀντὲρ Μουμίν; Ποιὸς τὸν ἀνέδειξε ἀρχικὰ (2014) ὡς πολιτικὸ παράγοντα κατεβάζοντας...
τὸν ὡς περιφερειακὸ σύμβουλο καὶ χρίζοντας τὸν μετὰ ἀντιπεριφερειάρχη μέχρι τὴν ἀνεξαρτητοποίησή του; 


Διότι ὅλοι θυμοῦνται ὅτι προεκλογικὰ καλοῦσε τὴ μειονοτικὴ κοινωνία νὰ ψηφίσει τὴν παράταξή του, ὥστε «νὰ ἐκλεγοῦν περισσότεροι τουρκομουσουλμάνοι σύμβουλοι» καὶ ὅτι μετεκλογικὰ ἀπουσίασε ἐπιδεικτικὰ μαζὶ μὲ ὅλους τους ἄλλους μειονοτικοὺς συμβούλους ὅταν θὰ ψηφιζόταν κείμενο συμπαράστασης γιὰ τοὺς δύο στρατιωτικούς μας ποὺ κρατοῦνταν στὴν Ἀδριανούπολη. 

Ἡ (τοπικὴ) Νέα Δημοκρατία λοιπὸν τὸν ἀγκαλίασε καὶ τὸν προέβαλε, παρότι ἦταν διάχυτη ἡ φήμη πὼς ὁ νεαρὸς δικηγόρος ἔπαιζε ἤδη τὸ χαρτὶ τοῦ φανατικοῦ τουρκισμοῦ. Κι ὅμως, ὅταν πρόκειται γιὰ λίγες ἀκόμα ψήφους, τὸ κομματικὸ σύστημα ποὺ ἔχει ρημάξει τὴ Θράκη, μὲ ὅσα κάνει καὶ συχνὰ μὲ ὅσα δὲν κάνει, δὲν ὀρρωδεῖ πρὸ οὐδενὸς προξενικοῦ ἢ ἄλλου παρασκηνίου. 

Ἡ Θράκη εἶναι πολυπολιτισμικὴ 

Δεύτερον, ἦταν ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ἕνας τοπικὸς ἄρχοντας, βουλευτὴς ἢ ἄλλος παράγοντας ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ Θράκη ποζάρει μπροστὰ σε σημαῖες τούρκικες καὶ αὐτονομιστικές; Ὄχι, βέβαια, μὲ μία διαγώνια ἔστω ματιὰ στις ιστοσελίδες μας καθένας βλέπει ὅτι τὸ φαινόμενο, ποὺ μὲ τὸν Ὀντὲρ μᾶλλον κορυφώθηκε, εἶναι ἀρκετὰ παλιὸ καὶ ποτὲ κανένας δὲν λογοδότησε ἢ τιμωρήθηκε. 

Ἀντιθέτως, ἔβρισκε τὸν μπελά του κι ἀντιμετώπιζε σωρεία χαρακτηρισμῶν ὅποιος τὸ κατήγγειλε! Ἄρα κάποιοι ἰθύνοντες δώσανε κάτι σὰν πράσινο φῶς ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ πλευρὰ τὰ προηγούμενα χρόνια, συχνὰ μὲ τὴν γελοία δικαιολογία «νὰ μὴν ρίξουμε λάδι στὴ φωτιά». 

Τρίτον, τὸ προκάλυμμα ποὺ χρησιμοποιεῖ ὁ Ὀντὲρ γιὰ ὅσα κάνει ἢ σχεδιάζει στὸν Ἴασμο εἶναι ἡ "πολυπολιτισμικότητα" τῆς περιοχῆς. Δὲν παραλείπει ποτὲ νὰ τὴν ἀναφέρει, ἐννοώντας τὴν συνύπαρξη χριστιανῶν καὶ μουσουλμάνων - ἢ Ρωμιῶν (!) καὶ Τούρκων, ὅπως εἶπε ξεδιάντροπα στὴν ὁμιλία του - καὶ τὴν ἀξιοποιεῖ καταλλήλως, γνωρίζοντας ὅτι οἱ χαζοέλληνες τῆς ἀποδίδουν θετικὸ περιεχόμενο. Μὲ τὴν ἴδια αὐτὴ σημαία καλεῖ στὸν τόπο μᾶς Τούρκους ἀπὸ τὴ Βουλγαρία καὶ τὴν Τουρκία, σὲ φεστιβὰλ «Εἰρήνης» καὶ ἄλλα εὐτράπελα. 

Ἡ πολύχρονη, καθεστωτικὴ μωρολογία τοῦ multi-culti, εἰδικὰ στὴ Θράκη (ὅπου ἁπλῶς ὑπάρχει δίπλα στὴν ἑλληνοχριστιανικὴ πλειοψηφία καὶ μία μουσουλμανικὴ μειονότητα), ἄνοιξε τὴν πόρτα γιὰ ἀθρόα εἰσαγωγὴ ὁτιδήποτε τουρκικοῦ. Φυσικὰ ὅταν ὁ κάθε Ὀντὲρ περνάει ἀπὸ τὴν ἄλλη πλευρὰ τῶν συνόρων ὅλα αὐτὰ τὰ ἀφήνει πίσω καὶ ξαναθυμᾶται σωβινιστικὰ ποιήματα καὶ ἄλλα συναφῆ. Ἀκόμα καὶ τὰ ἐπίσημα τοπωνύμια τῆς ἑλληνικῆς Θράκης τὰ ἀντικαθιστᾶ μὲ τὰ τουρκικά, μάλιστα ζητάει καὶ συγγνώμη ἀπὸ τὸ ἀκροατήριο ἂν τοῦ ξεφύγει κάποιο ἑλληνικό! 

Ἀφαιμάζει τὴ Θράκη 

Τέλος, ἂς σημειωθεῖ ὅτι ἀπὸ καιρὸ ἔχει καταγγελθεῖ και πλήρως ἐπιβεβαιωθεί οτι ἀπὸ τὸν δῆμο Ἰάσμου φεύγουν ναυλωμένα λεωφορεῖα μὲ καταναλωτὲς γιὰ τὴν Τουρκία. Μεταφέρουν δημότες στὸ σαββατιάτικο παζάρι τῆς Κεσσάνης, ἀλλὰ ὁ Ὀντὲρ Μουμὶν δηλώνει ἄσχετος, τόσο μὲ τὴ χρηματοδότηση τῶν λεωφορείων ὅσο καὶ μὲ τὴν ζημιὰ ποὺ γίνεται στὴν τοπικὴ ἀγορά. Δυστυχῶς, ἡ ἀφαίμαξη αὐτὴ δὲν ἐφευρέθηκε τώρα ἀλλὰ προηγήθηκαν ἄλλοι, ἑλληνόφωνοι ψηφοθῆρες δήμαρχοι τῆς Θράκης. 

Ἔπραξε τελικὰ κάτι τὸ παράνομο (κι ὄχι ἁπλὰ προκλητικὸ) ὁ δήμαρχος Ἰάσμου; Κατὰ τὴ γνώμη μας ναί, καὶ εἶναι δουλειὰ τοῦ Εἰσαγγελέα νὰ τὸ διακριβώσει τὸ ταχύτερο δυνατόν, παραβλέποντας παράπλευρες ἐνστάσεις τοῦ τύπου "θὰ τὸν ἡρωοποιήσουμε" κτλ. Μὲ αὐτὰ τὰ ἡττημένα μυαλὰ φτάσαμε ὡς χώρα ἐδῶ ποὺ φτάσαμε ἀλλὰ καὶ κάποιοι ἑλληνόφωνοι ἐπιτήδειοι κάνανε μὲ τὸ ἀζημίωτο τὶς δουλίτσες τοῦ ἐχθροῦ. 

Πάνω ἀπὸ ὅλα πρέπει νὰ προταχθεῖ ἡ νομιμότητα, ἡ ἐθνικὴ ἀξιοπρέπεια καὶ ἡ συλλογική μας αὐτοσυντήρηση καὶ εἶναι ὑποχρέωση τῆς πολιτείας νὰ δώσει πρὸς πάσα κατεύθυνση τὸ σωστὸ μήνυμα σχετικὰ μὲ τὰ ὅρια καθενός. 

Τὸ θέμα εἶναι ἂν ὑπάρχει ἑλληνικὴ πολιτεία καὶ θεσμικὴ συγκρότηση στὸν τόπο μας, πέρα ἀπὸ τὰ κομματικὰ τσιφλίκια καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ αὐτά. Ὁ κανόνας λέει ὄχι, ἀλλὰ ἐλπίζουμε ὅτι στὴν κρίσιμη αὐτὴ συγκυρία θὰ λειτουργήσουμε κατ' ἐξαίρεσιν θεσμικά. Καθένας ὀφείλει νὰ ἀναλάβει τὶς εὐθύνες του, καὶ πρῶτα ἂπ΄ ὅλους οἱ ἴδιοι οἱ σύμβουλοι ποὺ στηρίζουν τὸν Ὀντὲρ στὸν δημαρχιακὸ θῶκο. 

Χωρὶς ὑψηλοὺς τόνους καὶ μεγαλοστομίες ποὺ θὰ ἔβαζαν στὸ καλάθι τοῦ τρέχοντος τουρκικοῦ ἀναθεωρητισμοῦ καὶ κάποιο «θρακικὸ ζήτημα» ἀλλὰ μὲ σοβαρότητα καὶ συνέπεια ποὺ δὲν ἔχουμε συνηθίσει, εἶναι ἀλήθεια, ἀλλὰ καὶ δὲν παύουμε νὰ προσδοκοῦμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.