11 Φεβ 2019

Ἄνθιμος Ἀλεξανδρουπόλεως: «Κακῶς συνεχίζονται τὰ συλλαλλητήρια! Ὁποιαδήποτε Συμφωνία εἶναι καλύτερη ἀπὸ τὴν μὴ Συμφωνία!»

«Οὐδὲν δέδοικα ὡς ἐπισκόπους πλὴν ἐνίων»
Συνέντευξη παραχώρησε ὁ Μητροπολίτης Ἀλεξανδρουπόλεως κ. Ἀνθίμος στὴν Ἐφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ καὶ στὸν δημοσιογράφο Πάνο Μπαΐλη, τὸ Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019 καὶ γιὰ ἄλλη μία φορά, μίλησε ἀνοιχτὰ γιὰ ὅλα τὰ θέματα τῆς ἐπικαιρότητας καὶ ὄχι μόνο. Ἡ θέση τοῦ Μητροπολίτη εἶναι ξεκάθαρη ὑπὲρ τῆς «Συμφωνίας τῶν Πρεσπῶν»!
Διαβάστε ὁλόκληρη τὴ συνέντευξη τοῦ μητροπολίτου Ἀνθίμου:....



8 σχόλια:

  1. Δεν με εκπλήσσει ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως. Οι διάφορες ανατριχιστικές απόψεις του, γνωστές.
    Με εκπλήσσει που σε ένα πολιτικό κόμμα αν κάποιος δεν ακολουθεί την γραμμή του κόμματος διαγράφεται και συνήθως πάει σε άλλο που του ταιριάζει.
    Νομίζω ότι είναι το μοναδικό σωστό που κάνουν οι πολιτικοί.
    Μπράβο στους πολιτικούς...αυτό δεν περίμενα να το πω ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "...Ὁποιαδήποτε Συμφωνία εἶναι καλύτερη ἀπὸ τὴν μὴ Συμφωνία!", λέει. Τι θέλει να πει ο δεσπότης; Πως είναι καλύτερο να κάνεις συμφωνίες με τον διάβολο, για να αποφύγεις τα χειρότερα, παρά να αρνηθείς οποιαδήποτε συναλλαγή μαζί του! Δηλαδή, δεσπότη, δεν υπάρχει περίπτωση ψεύδους, απάτης, πλαστογραφίας της ιστορίας, υποκρισίας, προδοσίας; Όλα περί του θέματος της ονομασίας της Μακεδονίας γίνονται αγαθή τη προαιρέσει; Να μην αρχίσω την απαρίθμηση των παράλληλων ύπουλων κινήσεων από την πλευρά των επίβουλων γειτόνων και των ανά την οικουμένη συνεργατών τους. Δεν ξέρουμε αν είσαι τόσο αγαθός τη συνειδήσει ή έχεις πάθει κάτι άλλο, αλλά εμείς κοντεύουμε να τρελαθούμε μ` αυτά που λες, καθότι είσαι και δεσπότης! Συγγνώμη... ορθόδοξος ποιμένας!
    Σ.Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Χριστόδουλος προσωπικά δεν με άγγιξε ποτέ. Αν και ήμουν νέα φοιτήτρια τότε που ήταν αρχιεπίσκοπος, καταλάβαινα μια υπερβολή και μεγαλοστομία που δεν ταίριαζε με την αγιότητα άλλων ιερέων αφανών που γνώρισα. Οι μητροπολίτες μάλλον χρησιμοποιουν λάθος συνταγή. Ο νεος μπορεί στην αρχή να ενθουσιαστεί με το λεγόμενο άνοιγμα αλλά ή θα μείνει στην κοσμική του ζωή ή, αν θελήσει να προσεγγίσει τον Χριστό, θα αναζητήσει αγιότητα και θα αποστραφεί ο ίδιος το εκκοσμικευμένο άνοιγμα των μητροπολιτών.
    Τέλος για την συμφωνια των Πρεσπων, δυστυχώς ο Μητροπολίτης δεν καταλαβαίνει ότι τα λεγόμενά του, που στηρίζουν το ψεύδος μας πληγώνουν, και όχι τα συλλαλητήρια.

    Κ.Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ κ. Γεωργία. Αλλά άντε να το εκστομίσεις επώνυμα αυτό. Θα σε φάνε λάχανο οι προσωπολάτρες. Θα τοποθετηθώ όμως και άλλως: Ποιος πρωτοέφερε την κατάρα στην Ελλάδα; Επί αρχιερατεία τίνος ήρθε ο πάπας και μαγάρισε την αγιοτόκο αυτή χώρα;

      Διαγραφή
  4. Οικουμενισμός και εθνομηδενιστική ξενοδουλεία πάνε χέρι χέρι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμένα δεν με εκπλήσσουν τα λεγόμενα του Αλεξανδρουπόλεως, γιατί γνωρίζω πώς σκέπτεται. Είναι λυπηρόν ότι είναι σ΄αυτή την ακριτική και ευαίσθητη περιοχή και θα έπρεπε να είναι προσεκτικός στα λεγόμενά του και μάλιστα σε δημοσία συνέντευξι. Θεωρώ ότι ήτο λάθος αυτό που το έχουν όλοι σαν καραμέλλα στο στόμα τους και ευκαίρως ακαίρως το πιπιλίζουν του μακαριστού Χριστοδούλου προς τα παιδιά "ελάτε και με το σκουλαρίκι σας", διότι σωστά το ότι ο Χριστός μας δέχεται όπως είμαστε, αλλά με καθαρή καρδιά ,μετάνοια , συμμετοχή στα Μυστήρια και γενικώς εφαρμογή των εντολών Του. Δεν έχει ανάγκη ο Χριστός να γεμίζουν οι Εκκλησίες από ασχέτους που πηγαίνουν για το θεαθήναι. Κι από τότε με αυτό το λόγο επήραν θάρρος όλες οι γυναίκες κάθε ηλικίας και πηγαίνουν στη Εκκλησία άσεμνα ντυμένες και με τα στενά κολάν , ακόμη και πολύ ηλικιωμένες,που διαγράφονται τα πάντα. Κι αν τους ειπή κάποιος κάτι , αμέσως αντιλέγουν "το είπε και ο Χριστόδουλος", ο οποίος το είπε μόνον για τα παιδιά. Όσον αφορά σ΄αυτά που λέγει για τη συμφωνία , θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος και πρέπει κάποιος να τον επαναφέρη, διότι θα υπενθυμίσω στο Σ/το, που βεβαίως γνωρίζει ότι ο Χριστός ναι μεν στηλίτευσε την υποκρισία των Φαρισαίων και Γραμματέων , αλλά δεν ασχολήθηκε με τη δουλεία που τότε λόγω της Ρωμαιοκρατίας υπήρχε και υπήρχαν πολλές χιλιάδες δούλων. Δεν είπε τίποτε γι΄αυτό το τόσο μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα, ούτε φώναζε να απελευθερώσουν τους δούλους. Αλλά με τη σοφή Του διδασκαλία ότι δεν υπάρχει δούλος ή ελεύθερος, άρσεν και θήλυ κ.λπ. κατήργησε τη δουλεία και εξύψωσε τη γυναίκα λέγοντας ότι εν Χριστώ Ιησού είναι όλοι οι άνθρωποι ίσοι και αξιοσέβαστοι. Διότι αν φώναζε να καταργηθή η δουλεία θα εδημιουργείτο άλλο κοινωνικό πρόβλημα , αφού δεν θα μπορούσαν να ζήσουν οι απελευθερωθέντες δούλοι. Με τη διδασκαλία Του όμως που άγγιζε τις καρδιές των ανθρώπων σιγά σιγά απελευθέρωναν τους δούλους, αλλά εκείνοι πάλι έμεναν κοντά στους κυρίους τους όχι πλέον σαν δούλοι, αλλά σαν αδελφοί εν Χριστώ π.χ. Φαβιόλα, Βίβυα Περπέτουα, ρωμαίες αρχόντισες κ.λπ που έμειναν στην Ιστορία, η τυφλή Καικιλία, χριστιανή κ.ά. Και κάτι ακόμη ότι στους μάρτυρες που ωδηγούντο στο μαρτύριο, πολλές φορές από λύπησι τους έλεγαν και ειδικά στους νέους "μπρέ αρνήσου τώρα το Χριστό να γλυτώσης τα μαρτύρια και μετά πήγαινε όπου θέλεις και κάνε ό,τι θέλεις", αλλά εκείνοι δεν το εδέχοντο. Μ΄αυτά που λέγονται για τη συμφωνία ὀτι "καλύτερα από τη μή συμφωνία", συνεπάγεται , που δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά ο λογισμός μου λέγει, ότι ίσως θα πρότεινε και κάτι παρόμοιο που ανέφερα προηγουμένως. Γι΄αυτό είναι φωτισμένα και θεόπνευστα τα λόγια "στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις". Άρα "Στώμεν καλώς". Κι ας μου επιτραπή να είπω ότι πολλές φορές "κρείττον το σιγάν του λαλείν". Κι όπως απλώς το λέγει ο θυμόσοφος λαός μας : "Τα λίγα λόγια ζάχαρι και τα καθόλου μέλι". Ας αναλωθούν οι Ιεράρχες στην καλλιέργεια του ιερού κλήρου με σεμινάρια και του λαού του Θεού που είναι ακατήχητος και ας αφήσουν τις πολλές δημόσιες εμφανίσεις κι ας "γράφουν στο γυαλί",όπως αυτοδιαφημίζεται κάποιος ηλικιωμένος Ιεράρχης. Γιατί δυστυχώς ωρισμένοι γίνονται αιτία σκανδαλισμού και λέγει ο Χριστός :"ουαί δι΄ού το σκάνδαλον"Ας μας φωτίζει ο Κύριος κι ας μας ελεεί. Δρ.Δέσποινα Κοντοστεργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά διαφωτιστικά και επωφελή έχει το σχόλιο της κας Δέσποινας Κοντοστεργίου. Αξίζει να προσέξουν οι αναγνώστες.

      Φιλόθεος

      Διαγραφή
  6. Θυμηθηκα τον Λειβαδίτη...<< Η Χ΄ωρα μου βυθίζεται στο ψέμα..και βρίσκουν καταφύγιο αλήτεςσε χώμα που μυρίζει σαν πληγη>>Ο Θεός να μας ελεήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.