18 Δεκ 2018

Ὁ Προσκοπισμός, ἡ ἠθικὴ κατάπτωση καὶ τὰ λόγια τοῦ πατρός Ἀθανασίου Μυτιληναίου !

...Δυστυχῶς, ἔτσι ποὺ κατάντησε ὁ κόσμος, τὸ λιγότερο ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ κάνουν οἱ γονεῖς εἶναι νὰ προσέχουν πάρα πολύ, ὅταν πρόκειται νὰ παραδώσουν τὰ παιδιά τους σὲ ἄλλα χέρια...
Σχόλιο Ρωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ: Καθημερινὰ τὰ δελτία εἰδήσεων «διανθίζονται» ἀπὸ γεγονότα, ποὺ ἀποδεικνύουν «πανηγυρικὰ» τὴν ἠθικὴ καὶ πνευματικὴ κατάπτωση τοῦ σημερινοῦ κόσμου, τοῦ ὁποίου «ὁ βίος καὶ ἡ πολιτεία» ἔχει λάβει πλέον καθαρὰ ἐσχατολογικὸ περιεχόμενο. Παραθέτουμε μία εἴδηση ἀπὸ τὸ διαδίκτυο, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ γεγονὸς τεράστιας ἐμβέλειας, ἀλλὰ παράλληλα προκαλεῖ καὶ μεγάλη θλίψη. Θλίψη, ὡς πρὸς τὸ μέγεθος τῆς διαφθορᾶς, διαστροφῆς καὶ ἐντέλει τῆς ἐγκληματικότητας, ἡ ὁποία ἐπικρατεῖ σ` αὐτοὺς τοὺς ἀποκαλούμενους θρησκευτικούς, κοινωνικούς, φιλανθρωπικούς, ἀθλητικούς, πολιτιστικοὺς καὶ λοιποὺς παγκόσμιους ὀργανισμούς. Ἡ εἴδηση προέρχεται ἀπὸ τὸ χῶρο τοῦ προσκοπισμοῦ. Ἂς τὴν διαβάσουν καλά, ὅσοι...
τὸν ἐμπιστεύονται.
Δυστυχῶς, ἔτσι ποὺ κατάντησε ὁ κόσμος, τὸ λιγότερο ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ κάνουν οἱ γονεῖς εἶναι νὰ προσέχουν πάρα πολύ, ὅταν πρόκειται νὰ παραδώσουν τὰ παιδιά τους σὲ ἄλλα χέρια. Ὅπου ἐπιχειρεῖται σήμερα συγκέντρωση ἀνθρώπων καὶ μάλιστα νέων, μὲ τὸ πρόσχημα τῆς διενέργειας κάποιας «καλῆς» δραστηριότητας, εἶναι ἰδιαίτερα αὐξημένος ὁ κίνδυνος προσβολῆς τῆς ψυχικῆς καὶ σωματικῆς ἀκεραιότητάς τους.

Ἰδοὺ ἡ εἴδηση:

«Οἱ μηνύσεις σεξουαλικῆς κακοποίησης ἔχουν «γονατίσει» τοὺς Ἀμερικανοὺς προσκόπους - Σκέφτονται τὴ χρεοκοπία!

Στὴν πτώχευση ὁδηγοῦνται οἱ Πρόσκοποι τῆς Ἀμερικῆς (Boy Scouts of America - BSA) ἐξαιτίας τῶν τεράστιων δικαστικῶν ἐξόδων ποὺ ἔχουν ἐπιβαρύνει τὴν ὀργάνωση.
Στὴν κήρυξη πτώχευσης ὁδηγοῦνται οἱ Πρόσκοποι τῆς Ἀμερικῆς (Boy Scouts of America - BSA) ἐξαιτίας τῶν τεράστιων δικαστικῶν ἐξόδων ποὺ ἔχουν ἐπιβαρύνει τὴν ὀργάνωση, μετὰ ἀπὸ ἑκατοντάδες καταγγελίες γιὰ σεξουαλικὴ κακοποίηση ανηλικων ἀγοριῶν. 
Ἡ ἱστορικὴ ΜΚΟ, ποὺ ἀποτελεῖ τὸ μεγαλύτερο καὶ παλαιότερο σῶμα προσκόπων στὶς ΗΠΑ, σκέφτεται νὰ καταθέσει αἴτηση ὑπαγωγῆς στὸ Ἄρθρο 11 περὶ χρεοκοπίας, ὅπως μεταδίδει ἡ Wall Street Journal.
Σύμφωνα μὲ τὸ δημοσίευμα, ἡ BSA ἔχει προσλάβει τὴν φίρμα δικηγόρων Sidley Austin LLP γιὰ νὰ ἀναλάβει τὴν ἐκπροσώπησή της στὶς δικαστικὲς ὑποθέσεις ποὺ βρίσκονται σὲ ἐξέλιξη. Αὐτὴ ἡ ἑταιρεία ἐνδεχομένως θὰ ἐξετάσει καὶ τὸ σενάριο τῆς πτώχευσης, ἀφοῦ οἱ ἀποζημιώσεις τὶς ὁποῖες διεκδικοῦν τὰ φερόμενα ὡς θύματα εἶναι δυσθεώρητες.
Σὲ ἀνακοίνωσή της τὴν Τετάρτη, ἡ ΜΚΟ ανέφερε ὅτι «συνεργάζεται μὲ εἰδικοὺς ὥστε νὰ διερευνηθοῦν ὅλες οἱ διαθέσιμες ἐπιλογὲς καὶ νὰ διασφαλιστεῖ ὅτι ὁ ἐθνικὸς καὶ τοπικὸς προγραμματισμὸς τῶν Προσκόπων τῆς Ἀμερικῆς θὰ συνεχιστεῖ ἀπρόσκοπτα».
Ἕνα ἀπὸ τὰ ἀνώτερα στελέχη τῆς ὀργάνωσης, ὁ Μάικλ Σέρμπαου, ἀναγνώρισε μὲ δήλωσή του ὅτι τὰ δικαστικὰ κόστη ἀπὸ τὶς πολυάριθμες μηνύσεις σεξουαλικῆς παρενόχλησης ἔχουν «γονατίσει» τὴν BSA. 
«Ἔχουμε τὴν κοινωνικὴ καὶ ἠθικὴ εὐθύνη νὰ ἀποζημιώσουμε τὰ θύματα ποὺ δέχτηκαν κακοποίηση στὸ πλαίσιο τῆς συμμετοχῆς τους στὸ προσκοπικὸ σῶμα, ἀλλὰ καὶ νὰ συνεχίσουμε τὴν ἀποστολή μας μέσω τῶν προγραμμάτων μας γιὰ τὴ νεολαία καὶ τὴν ἀμερικανικὴ οἰκογένεια», ἀνέφερε χαρακτηριστικά.
Ἂν καὶ ζήτησε προσωπικὰ συγγνώμη σὲ «ὁποιονδήποτε εἶχε μία τραυματικὴ ἐμπειρία σεξουαλικῆς παρενόχλησης μέσω τοῦ προσκοπισμοῦ», ὁ Σέρμπαου διευκρίνισε ὅτι ποτὲ στὴν ἱστορία τῆς ὀργάνωσης δὲν προσελήφθη κάποιο ἄτομο ποὺ εἶχε γνωστὸ ἱστορικὸ παραβατικῆς συμπεριφορᾶς. 
Οἱ Πρόσκοποι τῆς Ἀμερικῆς ἔχουν πάνω ἀπὸ 2,4 ἑκατομμύρια νεαρὰ μέλη, καὶ ἀριθμοῦν ἕνα ἑκατομμύριο περίπου ἐνήλικες ἐθελοντές.
Η BSA ἱδρύθηκε τὸ 1910 καί, ἔκτοτε, πάνω ἀπὸ 110 ἑκατομμύρια Ἀμερικανοὶ ἔχουν γαλουχηθεῖ μὲ τὰ ἰδανικά της, συμμετάσχοντας στὰ προγράμματα τῆς ΜΚΟ».
«Πρῶτο Θέμα»
Νάνσυ Κουλούρα 
17/12/2018

Ὡς ἀπάντηση στὴν εἴδηση ἀλλὰ καὶ ἐπιπλέον ἐνημέρωση γιὰ τὸ θέμα αὐτό, προτείνουμε τὴν ὁμιλία τοῦ π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου:

36 σχόλια:

  1. Προσοχή σε ΜΚΟ που παρουσιάζονται ως χριστιανικοί σύλλογοι αλλά συνεργάζονται με τους Προσκόπους!
    Όπως πχ Ο Σύλλογος συμπαραστάσεως κρατουμένων Ονήσιμος
    https://www.proskopoipsychikou.gr/koinotita/%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B5-%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο εν λόγω "χριστιανικός" σύλλογος τονίζει στο περιοδικό του που διανέμεται στις εκκλησίες και στα μοναστήρια ότι "ουδεμία κρατική επιχορήγηση λαμβάνει"
      σελίδα 24 (26 του pdf οπισθόφυλλο) http://onisimos.gr/images/mag/FiloiFylakismenon-2018.pdf

      ενώ λαμβάνει και προσφάτως μάλιστα 30.000 €
      Φορέας Νο 40
      https://www.ikariaki.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-65-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CE%B5-118-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CE%BA/

      Διαγραφή
    2. Πού είναι το πολύχρονο έργο των ΜΚΟ που λαμβάνουν χορηγίες, κρατικές επιχορηγήσεις και επικαλούνται (όπως λένε) την αγάπη μας, δηλαδή το υστέρημα μας, να "τους βοηθήσουμε για να βοηθήσουν" τους φυλακισμένους σύμφωνα με το Ευαγγέλιο "ἐν φυλακῇ ἤμην καὶ ἤλθετε πρός με" (Κατά Ματθαίο 25.31). Όταν μας διδάσκουν χριστιανισμό και φιλανθρωπία μέσα από τα περιοδικά και την ιστοσελίδα τους, πώς έχουν συμπαρασταθεί σε τραγικές καταστάσεις που συμβαίνουν στην Αθήνα στη μεγαλύτερη φυλακή της χώρας και αναδεικνύονται από "κοσμικούς" δημοσιογράφους;

      Το άθλιο πρόσωπο των φυλακών Κορυδαλλού
      https://www.zougla.gr/greece/article/to--a8lio-prosopo-ton-filakon-koridalou

      Διαγραφή
    3. Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
      https://www.youtube.com/watch?v=YkkYNrnNHo8

      Διαγραφή
    4. Το να διαφημίζει ένας σύλλογος που προβάλλεται ως "χριστιανικός" το έργο ψυχολόγου ψυχαναλυτικής προσέγγισης είναι προβληματικό από μόνο του!

      Αντί να παρουσιάζει τη δυνατότητα επαφής με την Άκτιστη Χάρη σε συνεργασία με την ανθρώπινη προσέγγιση προβάλλει την ανθρωποκεντρική δραστηριότητα και μάλιστα την ψυχολογία!
      Αλήθεια πώς και δεν συνεργάζεται ο σύλλογος με ιερείς- πνευματικούς ή δεν κανονίζει επισκέψεις των βοηθουμένων που το επιθυμούν, σε μοναστήρια ή στο Άγιο Όρος όπως κανονίζει επισκέψεις σε προσκυνήματα έναντι οικονομικής συμμετοχής;

      Μήπως τελικά όχι μόνο σε λύσεις δεν οδηγεί αλλά δημιουργεί προβλήματα τα οποία είναι αδύνατο να αξιολογηθούν καθώς δεν είναι μετρήσιμο το έργο της ψυχολόγου, τουλάχιστον από ψυχιάτρους;
      Ας μην λησμονούμε ότι οι άνθρωποι που απευθύνονται στον Ονήσιμο για βοήθεια είναι ήδη ταλαιπωρημένοι και ορισμένοι από αυτούς έχουν υποστεί τις αρνητικές συνέπειες που έχει η πολύχρονη κράτηση.

      Ο μύθος της ψυχοθεραπείας
      https://www.pemptousia.gr/2011/12/o-mithos-tis-psichotherapias/?fbclid=IwAR08zIAQybsJDvuLwZOkJMzGJlWRG3qPJfNIQsCdPHXVEJPnTgL2zi6CoOs

      Η κοσμική «ψυχοθεραπεία» είναι συμβατή μέ τίς αρχές καί τήν ανθρωπολογία της Ορθοδοξίας;
      https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/09/blog-post_361.html?fbclid=IwAR0lhNjRoGdeaN14E9rk-OLjV3p9QaAbU15UnrjINOqOTorygfTlmRCR4dc

      Θεραπευτική των πατέρων & ψυχανάλυση
      https://www.acapus.com/article.php?lang=1&cat1ids=165&cat2ids=190

      Ψυχανάλυση: λύση ή πρόβλημα;
      https://www.tovima.gr/2012/04/30/vimagazino/psyxanalysi-lysi-i-problima/?fbclid=IwAR0-TIOZYPZRAKelWKEKYTa_kSNQyP-Fu_ilcDhZXhf_bF_gbKICnSFmgDI

      ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ!
      https://www.youtube.com/watch?v=FX1wYSbj1BI&fbclid=IwAR0nUhIAhN1QSeN4YFWyXVzQgRDISz_PV2p0qBgt3cZqzx292S1z0thblZA

      Το να σκαλίζει κανείς το ασυνείδητό του συχνά δεν βοηθάει»,
      αποφαίνεται ο Αϊνστάιν και συνεχίζει:
      «Ο μηχανισμός της κνήμης μας ελέγχεται από περίπου 100 διαφορετικούς μυς.
      Πιστεύετε ότι, αναλύοντας τις κνήμες μας και γνωρίζοντας ακριβώς ποιοι είναι οι μύες που ενεργοποιούν την κίνηση και με ποια σειρά θα την πραγματοποιήσουν, θα μας βοηθούσε στο να περπατήσουμε;[...]
      Ίσως να θυμάστε την ιστορία με τον φρύνο και τη σαρανταποδαρούσα, λέει στη συνέχεια με το μυστηριώδες χαμόγελό του, που μερικές φορές φωτίζει τα υγρά σκούρα μάτια του σαν μια ατίθαση φλόγα.
      Η σαρανταποδαρούσα ήταν πολύ υπερήφανη για τα 100 πόδια της. Ο γείτονάς της, ο φρύνος, ήταν πολύ θλιμμένος, γιατί είχε μόνο δύο. Μια ημέρα μια διαβολική ιδέα έσπρωξε τον φρύνο να γράψει αυτό το γράμμα στη σαρανταποδαρούσα: αγαπητή κυρία, μπορείτε να μου πείτε ποιο από τα 100 πόδια σας είναι αυτό που κινείται πρώτο, όταν μετακινείται το υπέροχο σώμα σας από το ένα μέρος στο άλλο, και με ποια σειρά κινείται τα άλλα 99;
      Όταν η σαρανταποδαρούσα έλαβε το γράμμα, άρχισε να σκέπτεται.
      Προσπάθησε πρώτα με το ένα πόδι, ύστερα με το άλλο. Τελικά ανακάλυψε φοβισμένη ότι δεν μπορούσε να κουνήσει ούτε ένα από τα πόδια της. Ήταν πλέον ανίκανη να περπατήσει!
      Ήταν παράλυτη!
      Είναι πιθανόν η ψυχανάλυση να παραλύει τις διανοητικές και τις συναισθηματικές διεργασίες μας με παρόμοιο τρόπο»!
      Άλμπερτ Αϊνστάιν σε συνέντευξή του στον Σιλβέστερ Βίερεκ για λογαριασμό της εφημερίδας
      The Saturday Evening Post το 1930.
      http://www.saturdayeveningpost.com/wp-content/uploads/satevepost/what_life_means_to_einstein.pdf?fbclid=IwAR2q_GuSjKAZOLkJ8ppIFOSBX7Lwc6rx1S5AGqf5mjHYkJmd11tblTgIIZw

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα έλεγα: προσοχή στους χριστιανικούς συλλόγους γενικότερα.
    ΠΑΝΤΑ γίνονται στόχος εχθρών της πίστης μας που εκ των έσω επηρεάζουν αντιλήψεις, συνειδήσεις και κατευθύνσεις.
    Μιλώ εκ πείρας... Σε δυο συλλόγους το έχω δει ξεκάθαρα και λίγο-πολύ το είδαμε στους περισσότερους χριστιανικούς συλλόγους, πρόσφατα, με την σιγή τους έναντι στην αιρετική "σύνοδο" του Κολυμπαρίου και τα λοιπά πονηρά και δαιμονικά πεπραγμένα των εκκλησιαστικών μας δυναστών και αυτο-ανακυρυγμένων παπών της ανατολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΗΠΑ: Σχεδόν 700 καθολικοί ιερείς κατηγορούνται για παιδεραστία στο Ιλινόι
    https://www.protothema.gr/world/article/848878/ipa-shedon-700-katholikoi-iereis-adimetopizoun-kataggelies-paiderastias-sto-ilinoi/
    Και μη χειρότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε απόλυτο δίκιο!!!
    "Ο ΔΕΣΜΟΣ είναι όργανο του παγκόσμιου οργανισμού της προσκοπικής κίνησης, που ιδρύθηκε το 1997 μετά από πρωτοβουλία του σώματος Ελλήνων προσκόπων, με σκοπό την προώθηση της συνεργασίας και την ανάπτυξη μεθόδων και πρακτικών που θα βοηθήσουν(!) στην.. εμπέδωση του θρησκευτικού συναισθήματος στα ορθόδοξα μέλη τους.
    Έχει την ευθύνη για την διοργάνωση των θρησκευτικών δραστηριοτήτων των ορθόδοξων "χριστιανών" προσκόπων που διοργανώνονται από το παγκόσμιο προσκοπικό γραφείο."
    https://epistoligr.blogspot.com/2010/12/2-15-17-2010.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ψυχολόγος και εκπρόσωπος του Ονησίμου, σε συνέντευξη της
    http://www.postmodern.gr/i-zoi-meta-ti-fylaki-kai-oi-prospatheies/
    αναφέρει (στη τελευταία παράγραφο) τον όρο "συλλογικό ασυνείδητο" σαν κάτι υπαρκτό, σαν κάτι δεδομένο και αυτονόητο!!!

    Κατά πόσο όμως το "συλλογικό ασυνείδητο" είναι συμβατό με την Ορθοδοξία;;;

    Στην Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας, στο κείμενο της κα Λυγερής Μελά διαβάζω τα εξής:
    “Ως ανώτερος και έσχατος σκοπός της Ψυχολογίας προβάλλεται η εκούσια κατάληψη από τα δαιμόνια ως «ένωση της ψυχής με την κοσμική ψυχή του σύμπαντος», «με το συλλογικό ασυνείδητο», «την άλλη πλευρά».” http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro=%7BF7519B1D-768B-4002-B3FE-FD43FAF8C263%7D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το συλλογικό ασυνείδητο ή Collective Unconscious από τον πρώην ηγέτη της Νέας Εποχής Randall N. Baer Σελίδες 167 -168 (157-158)
      One of the founding fathers of modern-day New Age psychologies is Carl Jung. Through most of his world-renowned career headamantly maintained that spirits had no independent existence. Ηe wrote volumes of psychological thought based on the conviction that
      his many encounters with seemingly supernatural forces were a part
      of the "Collective Unconscious,"
      a type of collective human mindfield containing all aspects of human experiences and psyche makeup.

      It was only at the end of his long career that he felt that he was being overpowered and possessed by forces beyond his control. He finally admitted that his invisible friend, named Philemon, was an in-dependent spirit-entity: "Philemon represented a force which was not myself. ... It was he who taught me psychic objectivity
      "... At times he seemed to me quite real, as if he were a living personality. I went walking up and down the garden with him, and to me he was what the Indians call a guru". C. G. Jung, Memories, Dreams, Reflections (Pantheon Books, 1963), p. 183.
      https://www.scribd.com/doc/34781548/Baer-Inside-the-New-Age-Nightmare-Former-New-Age-Leader-Exposes-the-Movement-1989

      Από το βιβλίο του Διονυσίου Φαρασιώτη Οι Γκουρού, ο Νέος και ο Γέροντας Παΐσιος εκδόσεις Θεσσαλονική σελίδες 233-234

      Ο πατέρας της σύγχρονης ψυχιατρικής, ο άνθρωπος με τον οποίο αρχίζει η ψυχιατρική, ο Καρλ Γιούνγκ, δεν κάνει κάποια πρωτότυπη ανακάλυψη όπως πιθανόν πολλοί πιστεύαμε. Αυτό που κάνει είναι να παίρνει τις "ανακαλύψεις" του Ινδουισμού για την ανθρώπινη ψυχή, δομή και λειτουργία της, αντικαθιστά τους σανσκριτικούς όρους με δικούς του απλούς και εύληπτους, τα "ντύνει" και με μια επιστημονική ορολογία και τα παρουσιάζει για πρώτη φορά ως νέες ανακαλύψεις στη Δυτική Κοινωνία. Όσο αυτά γίνονται αποδεκτά, τόσο προχωρεί σε νέα έργα, που έχουν πια καθαρά μεταφυσικό χαρακτήρα, για να φανερώσει στο τέλος της ζωής του τη σχέση του και τη συμπάθεια του στον Ινδουισμό. Έβγαλε και κάποιο σχετικό βιβλίο για τις Μαντάλες και το Αι Τσίνγκ.

      Διαγραφή
    2. Ο "Χριστιανικός" Σύλλογος συμπαραστάσεως κρατουμένων Ονήσιμος, πληρώνει ψυχολόγο με θεωρητικό εργαλείο αναφοράς την ψυχανάλυση από τις δωρεές ιδιωτών και εταιριών.
      Το θεολογικό ζήτημα που προκύπτει είναι ότι ο Χριστιανισμός πρεσβεύει την ψυχοσύνθεση αντί για τη ψυχανάλυση! Συγκεκριμένα ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς αντικρούοντας τη θέση του Βαρλαάμ που είναι «Στωϊκών τε και Πυθαγο­ρείων αίρεσις» είπε:
      "Εμείς οι Χριστιανοί, διδάσκει ο άγιος Γρηγόριος, δεν θεωρούμε αληθινή γνώση αυτήν που βρίσκεται με λόγους και συλλογισμούς, «αλλά την δι’ έργων τε και βίου αποδεικνυμένην ή και μη μόνον αληθής, αλλά και ασφαλής εστί και απερίτρεπτος». Στην συνέχεια λέγει ότι δεν μπορεί κανείς ούτε τον εαυτό του να γνωρίση με διαιρετικές, συλλογιστικές και αναλυτικές μεθόδους, αν δεν καταστήση τον νου του «άτυφον και απόνηρον» με την επίπονη μετάνοια και σύντονη άσκηση. Όποιος δεν καταστήση το νου του άτυφο και απόνηρο, δηλαδή όποιος δεν καθαρίση τον νου του, δεν πρόκειται να αποκτήση την γνώση της πτωχείας του, που είναι ωφέλιμος αρχή της γνώσεως τού εαυτού του." Απόσπασμα από: Θεραπευτική Αγωγή. Προεκτάσεις στην «Ορθόδοξη Ψυχοθεραπεία» 2, Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγ. Βλασίου Ιεροθέου
      1) https://www.impantokratoros.gr/183040A0.el.aspx
      2) https://alopsis.gr/%CF%88%CF%85%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80-%CE%BD%CE%B1/
      Δεδομένου ότι πριν την επαγγελματική άσκηση της ψυχανάλυσης πρέπει ο ίδιος ο ψυχολόγος να έχει περάσει από αυτό το στάδιο της ψυχανάλυσης πριν την εφαρμόσει σε άλλους σε συνδυασμό με ότι η εφαρμογή αυτή σε ανθρώπους που είναι ταλαιπωρημένοι ψυχικά καθώς προέρχονται από φυλάκιση, μπορούμε να αναλογιστούμε τις συνέπειες αυτής της "ψυχολογικής υποστήριξης" όταν ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου επισημαίνει:
      "Το χωρίο αυτό είναι σημαντικότατο. Γιατί πολλοί σήμερα διδάσκουν ότι ο άνθρωπος μπορεί να έλθη σε γνώση τού εαυτού του με την αυτοανάλυση και ψυχα­νάλυση. Αλλ’ αυτό είναι πλάνη και μπορεί να οδηγήση τον άνθρωπο σε φρικτά αποτελέσματα. Όταν κανείς αυτοαναλύεται, τότε το πιθανότερο είναι να καταλήξη στην σχιζοφρένεια."

      Διαγραφή
    3. Πραγματικά ο Σύλλογος Συμπαραστάσεως Κρατουμένων Ονήσιμος διαφημίζει το άρθρο της ψυχολόγου του στην επίσημη ιστοσελίδα του -δημοσίευση 23 Απριλίου https://www.facebook.com/%CE%A3%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%9A%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%9F-%CE%9F%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-264892046941118/
      στο οποίο αναφέρεται επακριβώς το Συλλογικό Ασυνείδητο!!!
      "Στο συλλογικό μας ασυνείδητο αντιμετωπίζουμε τον αποφυλακισμένο ως μονάδα"

      Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ Els Nannen
      Ο Καθηγητής Δρ. Κάρολος Γκούσταβ Γιούνγκ
      (Karl Gustav Jung) 1875-1961
      Η Άγνωστη Πλευρά σελίδα 19
      "Είναι πάρα πολύ σημαντικό, να δοθεί επιτέλους κάποτε η εξήγηση, από ποιες πηγές, στ’ αλήθεια, προέρχονται τα έργα τού Γιούνγκ, όπως «Το Συλλογικό Ασυνείδητο», ένα από τα κύρια Μέρη της «Ψυχολογίας» του:
      Εφόσον η ιδέα ενός Συλλογικού Ασυνειδήτου προήλθε σ’ αυτόν από ένα (αποκρυφιστικό) όνειρο, επομένως το περιεχόμενο του είναι διαποτισμένο, αναγκαστικά, από τον δαιμονικό κόσμο".
      https://www.imdleo.gr/diaf/books/Jung-spirits.pdf

      Διαγραφή
    4. Η ΜΚΟ Ονήσιμος είναι πλήρως ταυτισμένη με το έργο της ψυχολόγου του
      απόσπασμα της οποίας αναφέρει στο φετινό περιοδικό του Φίλοι Φυλακισμένων τεύχος 20
      που διανέμεται σε ναούς και μοναστήρια σε όλη τη χώρα!
      σελίδα 23 (στο pdf σελίδα 25) δίχως φυσικά να αναφέρεται στο σημείο εκείνο
      το οποίο η ίδια η ψυχολόγος είπε ότι θέλει να τονίσει,
      στη τελευταία παράγραφο δηλαδή
      "Αυτό που θέλω να τονίσω κυρία Καρδαρά είναι ότι η καλύτερη πρόληψη της εγκληματικότητας είναι η στήριξή της οικογένειας στην οποία επιστρέφει ο αποφυλακισμένος.

      Στο συλλογικό μας ασυνείδητο
      αντιμετωπίζουμε τον αποφυλακισμένο ως μονάδα."
      https://www.postmodern.gr/i-zoi-meta-ti-fylaki-kai-oi-prospatheies/

      http://www.onisimos.gr/images/mag/FiloiFylakismenon-2019.pdf

      Διαγραφή
    5. Ορισμένα από όσα αναφέρονται εδώ έχουν αναρτηθεί και στο ιστολόγιο http://agiapisti.blogspot.com/2018/02/blog-post_64.html
      το οποίο όπως αναφέρει, ενημέρωσε σχετικά τον Ονήσιμο.
      Για του Χριστού την Πίστη την Αγία 25 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:53 π.μ.

      Και ο Ονήσιμος διαφημίζει την ανωτέρω συνέντευξη της ψυχολόγου του
      στο περιοδικό του Φίλοι Φυλακισμένων όπως λέτε δίχως το σημείο για το συλλογικό ασυνείδητο καθώς ειδοποιήθηκε για αυτό!!
      Με δύο λόγια, υποστηρίζει αμετανόητα την ψυχολόγο του η οποία προφανώς κάνει ότι θέλει!!!

      Διαγραφή
  6. Ο προσκοπισμός προέρχεται από τον μασονισμό, όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα...
    http://www.grandlodge.gr/leykaditis-athanasios-w-44052.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο μακαριστός Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος μας είχε προειδοποιήσει για τη δόλια αυτή εισχώρηση της μασονίας!!! Όσοι είναι ανυποψίαστοι μπορεί να απορούν λέγοντας αν ο προσκοπισμός έχει σχέση με τη μασονία αλλά καλό θα ήταν να προσέξουν τι υποστηρίζουν δημόσια οι ίδιοι οι μασόνοι:

    Η Στοά Αθανάσιος Λευκαδίτης αρ. 90 δέχεται ως μέλη της Διδασκάλους Τέκτονες, οι οποίοι είναι μέλη κανονικής Στοάς και είναι εν ενεργεία μέλη ή έχουν διατελέσει μέλη της Προσκοπικής Κίνησης.
    https://nglgreece.org/stoes/%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B1%CF%81-90/

    Δηλαδή για τη Στοά Αθανάσιος Λευκαδίτης αρ.90 είτε είσαι μασόνος είτε είσαι πρόσκοπος είναι το ίδιο!!!

    Ισόβαθμοι, ο Διδάσκαλος Τέκτονας με τον Πρόσκοπο!!! Ο βαθμός του Διδασκάλου είναι ο τρίτος σύμφωνα με την Wikipedia από τους 33 βαθμούς του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου:
    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%BA%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο 49:18- 49:24 το μήνυμα του Ονησίμου
    "Η ελεημοσύνη γεννά ανθρώπους που χρειάζονται ελεημοσύνη ενώ η εργασία παράγει εργάτες" https://webtv.ert.gr/ert1/on-ert/08okt2015-on-ert/

    Το θέμα είναι ότι με ετικέτα τη χριστιανική ελεημοσύνη αυτή η ΜΚΟ ζητά τον οβολό μας και εφόσον η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφυλακισμένων είναι το μείζον τους πρόβλημα, πόσοι αποφυλακισμένοι τελικά έχουν βρει εργασία μέσω του Ονησίμου ή έχουν αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες για να βρουν εργασία; Παλαιότερα υπήρχε στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ ενότητα με αγγελίες για εργασία, στη καινούρια τους ιστοσελίδα ούτε αυτό υπάρχει... http://www.onisimos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=98%3Ajob&catid=28%3Ajob&Itemid=19

    Στο 50:57 προτρέπεται "να μαλακώσει η καρδιά μας" για να δεχτούμε αυτούς τους ανθρώπους αλλά καθώς η ΜΚΟ είναι ο αποδεκτής χρημάτων και υλικών αγαθών, πώς τους βοηθά να αλλάξουν τη ζωή τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγεται αυτό το μήνυμα {η ελεημοσύνη γεννά επαίτες} από κρατικό δίαυλο και επαναλαμβάνεται από την δημοσιογράφο (52:37-53:00) ενώ ο Πρόεδρος της ΜΚΟ Ονήσιμος υποστηρίζει ότι
      "αυτό είναι με άλλα λόγια το μήνυμα της λεζάντας του περιοδικού τους"
      (δηλαδή το "η αγάπη αναζητεί ένα τρόπο, η αδιαφορία βρίσκει μια δικαιολογία")!!!

      Η ειρωνεία είναι ότι αυτοί που υποστηρίζουν από τηλεοράσεως ότι "η ελεημοσύνη γεννά επαίτες", πληρώνονται από την ελεημοσύνη του απλού κόσμου (π.χ. μισθοί υπαλλήλων, λειτουργικά έξοδα γραφείων, περιοδικό κλπ) για τη δραστηριότητα τους η οποία πάντοτε περιλαμβάνει την αίτηση για ελεημοσύνη!!!

      Η τοποθέτηση "η ελεημοσύνη παράγει ανθρώπους που έχουν ανάγκη ελεημοσύνης" προέρχεται από τη θεωρία του Κάρμα του Ινδουισμού!!! Ποιοι τα λένε αυτά; Μαθητές του Σάι Μπάμπα;;

      "Καθώς πήγαινα μ' ένα γκουρού σ'ένα δρόμο του Ριζικές (Ινδία), στεκόταν στη γωνία ένας ζητιάνος και του έριξα ένα νόμισμα. Τότε ο γκουρού γέλασε και είπε: Αχ, σεις οι χριστιανοί! Πιάσαμε συζήτηση και εξήγησε: Τι θέλεις; αυτός ο ίδιος φταίει που βρίσκεται εκεί."
      Τζέιμς Μακάρτνεϋ Γιόγκα: Το κλειδί της ζωής σ.145-146
      κατά παράθεση Αντωνίου Γ Αλεβιζόπουλου Δρ Θεολογίας, Δρ Φιλοσοφίας
      Αποκρυφισμός, Γκουρουϊσμός, Νέα Εποχή σελίδα 18

      Διαγραφή
  9. Πρέπει να μας γίνεται μάθημα να μην εμπιστευόμαστε ακούγοντας μόνο όμορφα λόγια όπως στον Προσκοπισμό αλλά και στον Ονήσιμο αλλά να αναζητούμε τους καρπούς τους.
    Στον μεν Προσκοπισμό παρουσιάζονται αξίες σε πλαίσιο ευρύτερο του Θεού και ο σχηματισμός πνευματικής συγγένειας μέσω της προσκοπικής αδελφότητας ανάμεσα σε προσκόπους διαφορετικών θρησκειών ενώ τη πραγματικότητα για να έχουμε καταστήσει τις αρετές βίωμα θα πρέπει να είμαστε προσκολλημένοι στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό ο οποίος είναι το συγκεκριμένο πρόσωπο του Θεανθρώπου και όχι ο Θεός όπως ο καθένας μπορεί να τον φαντάζεται.
    Όσον αφορά τον Ονήσιμο, πρέπει να είναι γνωστή η πορεία και του κάθε ευρώ που δωρίζεται μια που προκύπτει πλέον από το υστέρημα! Επειδή το περιοδικό τους έχει τη σύσταση της Ιεράς Συνόδου, θα έπρεπε να εξετάζεται προσεκτικά το έργο του! Στο εξώφυλλο αναφέρεται Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών το οποίο όμως δεν έχει απονεμηθεί στο περιοδικό, αλλά στον δολοφονημένο ιδρυτή του συλλόγου.
    Μοιάζει οξύμωρο μία οργάνωση που στηρίζεται στην ελεημοσύνη, να την ... καταδικάζει από τηλεοράσεως ως αιτία επαιτείας η οποία μέχρι πρότινος αποτελούσε το άρθρο 407 του Ποινικού Κώδικα.
    Δεν είναι υποκρισία όταν στην ιστοσελίδα αλλά και στο περιοδικό της ΜΚΟ αναδημοσιεύονται κείμενα με έμφαση στην ελεημοσύνη;
    Συμπληρωματικά σε ότι προαναφέρθηκε, το κάρμα είναι ασυμβίβαστο με την Ορθόδοξη Πίστη και Ζωή αλλά μέσω αυτού εξηγείται ο λόγος που οι Ινδουιστές δεν δίνουν ελεημοσύνη.
    Εφόσον, σύμφωνα με το κάρμα, ο ζητιάνος φταίει ο ίδιος για τη κατάσταση του, αν κάποιος του δώσει ελεημοσύνη δεν θα του επιτρέψει να εκπληρώσει το κάρμα του με αποτέλεσμα μελλοντικά να υπόκειται στην επαιτεία ξανά, οπότε η ελεημοσύνη παράγει επαίτες!!
    Στη Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας, η Εικαστική Θεραπεία - που εφαρμόζει ο Ονήσιμος - θεωρείται ότι χρήζει προσοχής. http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro=%7B83ACC167-4C80-4417-AC3E-5BA8B8433534%7D όπως επίσης και στο σύνδεσμο https://alopsis.gr/%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%84-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B8%CE%B5/

    Η κράτηση μπορεί να αποδομήσει τους ανθρώπους αυτούς και λόγω του προτέρου βίου τους, ορισμένοι μπορεί να αντιμετωπίζουν και σοβαρά προβλήματα υγείας και μετά τη κράτηση.
    Ο Ονήσιμος πέρα από μηνύματα " προσλάβετε αποφυλακισμένους"
    (έχει καταργηθεί ο σύνδεσμος της ιστοσελίδας http://www.onisimos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=98%3Ajob&catid=28%3Ajob&Itemid=19 που οδηγούσε σε αγγελίες για εργασία) ποια δραστηριότητα έχει επιδείξει στην επαγγελματική τους αποκατάσταση;
    Από το 1982 σε πόσους αποφυλακισμένους έχει βρει εργασία;
    Δεν θα ήταν προτιμότερη η δημιουργία Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων για τους αποφυλακισμένους με τα χρήματα εκείνα τα οποία δίνονται για την αντιμισθία του δικηγόρου από τη στιγμή που από το 2004 το κράτος παρέχει δωρεάν δικηγόρο σε απόρους με τον Νόμο 3226/2004;
    Τα μέλη του Δ.Σ. βιοπορίζονται από τις δωρεές όπως και οι υπάλληλοι και ποια η δραστηριότητα τους; Αν έχουν τις δικές τους εργασίες, δεν θα ήταν το καλύτερο παράδειγμα-μήνυμα "καταπολέμησης του στίγματος του αποφυλακισμένου", να προσλάβουν πρώτοι αυτοί αποφυλακισμένους; Αν δεν τους εμπιστεύονται αυτοί που έχουν επαφή μαζί τους, πώς ζητούν από την κοινωνία τη δεύτερη ευκαιρία; Ή από το 1982 δεν βρέθηκε ούτε ένας αποφυλακισμένος που θα μπορούσε να αναλάβει θέση Δ.Σ. σε αυτή την ΜΚΟ; Μήπως τα μέλη του Δ.Σ. δεν έχουν παρουσία στα γραφεία και επανεκλέγονται διαρκώς τα ίδια;
    Τελικά μήπως το έργο της ΜΚΟ είναι η διανομή ειδών και χρημάτων από αυτά που δίνει ο κόσμος αφού προηγουμένως έχουν αποκατασταθεί επαγγελματικά οι υπάλληλοι - γνωστοί/συγγενείς του Δ.Σ.;
    Από την άλλη πλευρά, πόσοι αποφυλακισμένοι θέλουν πραγματικά να εργαστούν όπως επίσης και με ποιες γνώσεις και δεξιότητες; Τα σχολεία στις φυλακές πραγματικά επιτελούν σημαντικό έργο. Ο Ονήσιμος όμως, πόσους αποφυλακισμένους έχει επιμορφώσει έτσι ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν εργασία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ηθική κατάπτωση είναι γεγονός... ο ιδρυτής έκανε τον Ονήσιμο για παρά φύση πάθη και είχε τη κατάληξη που είχε και ο Σεργιανόπουλος...
    Όπως μου είπαν, "για να γίνει κανείς μέλος στον Ονήσιμο πρέπει να τον προτείνουν άλλα δύο μέλη" ... όπως συμβαίνει δηλαδή και στις μασονικές Στοές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Εις το "Επίσημο Όργανο του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων":
    "Ο Πρόσκοπος", του Φεβρουαρίου 1977, διαβάζομε:
    "Προσκοπισμός και Ρόταρυ.
    Ο Ρόμπερτ Μάντσεστερ, Πρόεδρος του Διεθνούς Ρόταρυ, απόκτησε την ανώτατη διάκριση του Προσκόπου του Αετού (Έθνους), όταν ήταν νέος στο Οχάιο.
    Οι Αμερικανοί Πρόσκοποι του απένειμαν το «Ανώτατο Παράσημο του Αετού» κατά τη διάρκεια του συνεδρίου των Ροταριανών του 1976, στη Νέα Ορλεάνη.
    Στην απάντησή του ο κ. Μάντσεστερ δήλωσε: «Όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι που είχαν το προνόμιο ν'ανήκουν στον Προσκοπισμό, ποτέ μου δεν έχασα το ενδιαφέρον μου γι' αυτόν. Με ευχαριστεί το γεγονός ότι τα 40% των Ροταριανών Λεσχών της Αμερικής βοηθούν κάπου 2.000 αγέλες, ομάδες και ανιχνευτικές κοινότητες που περιλαμβάνουν περίπου 61.000 παιδιά ...
    Εκείνο που τα παιδιά μας χρειάζονται να τα βοηθήση να γίνουν χρήσιμοι και νομιμόφρονες πολίτες είναι, φυσικά, η στοργή του σωστού σπιτιού και ακόμα η αδελφότητα, η καθοδήγηση και το παράδειγμα που βρίσκουν στους Προσκόπους ... Ελπίζω πως όλοι οι Ροταριανοί και οι Ροταριανές Λέσχες θα το έχουν αυτό πάντα υπ'; όψη τους»".

    Ώστε αυτό που από καιρόν εφαίνετο σκοτεινόν, τώρα διαλευκαίνεται και ομολογείται επισήμως.
    Ο Προσκοπισμός δυστυχώς συνδέεται στενά και συνεργάζεται με το Ρόταρυ.
    Το δε Ρόταρυ είναι παρακλάδι της Μασωνίας»
    Περιοδικό «Ο Σωτήρ» 1977, σελ. 265.
    http://dependent-world.blogspot.com/2013/01/rotary-mason-lions-zinist-to-idio-pragma.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγάλο προβληματισμό γεννούν όλα όσα αναφέρονται από τους σχολιαστές...
    Αυτό που προσωπικά εμένα με κάνει να νιώθω αηδία είναι η εμπορευματοποίηση της Ορθοδόξου Πίστεως!!! https://www.youtube.com/watch?v=m-XxCMc_3So
    Στο 9:30 ο πρόεδρος του Ονησίμου αναφέρει τον Θεό
    και τις πρεσβείες του Αγίου Ονησίμου, συνεχίζεται το έργο του Ονησίμου.

    Το ερώτημα είναι τι σχέση έχει ο Άγιος Απόστολος Ονήσιμος που μαρτύρησε για την Πίστη του Χριστού την Αγία με αυτή την ΜΚΟ που τηρεί σιγή ιχθύος για την Συνοδική κατοχύρωση του Οικουμενισμού πριν 3 χρόνια στην Σύνοδο της Κρήτης;

    Από την μία μας λέει για το Ευαγγέλιο της Μελλούσης Κρίσεως στο 11:55 και για τον αναμάρτητο πρώτο τον λίθον βαλετω στο 12:08 επειδή αυτά μπορούν να ΣΥΓΚΙΝΗΣΟΥΝ τον κόσμο να προσφέρει τον οβολό του αλλά ούτε λέξη για την εκκλησιαστική κοινωνία με την παναίρεση του Οικουμενισμού!!!

    Σε τελική ανάλυση δεν ενδιαφέρει η παράβαση της Ορθοδόξου Πίστεως αλλά με ποιο τρόπο να αυξηθούν οι δωρεές γιατί αυτοί πρώτοι ζουν από αυτές και μοιράζουν από τα χρήματα των άλλων στους αποφυλακισμένους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο σύλλογος συμπαραστάσεως κρατουμένων Ονήσιμος δεν είναι απλώς μία ΜΚΟ με χριστιανικό προσωπείο αλλά Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση εκείνη με εκπομπή σε κρατικό δίαυλο,
    της οποίας το περιοδικό διανέμεται 20 χρόνια τώρα, λίγο πριν τα Χριστούγεννα από τις εκκλησίες και τα μοναστήρια της Ελλάδος καθώς έχει τη Σύσταση της Ιεράς Συνόδου!!
    Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς επίσης και ο Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου Πευκακίων (http://onisimos.gr/index.php/nea?start=4) και τα μοναστήρια (http://onisimos.gr/index.php/episkepseis-ekdromes) στα οποία ο σύλλογος αυτός διοργανώνει εκδρομές ποια θέση παίρνουν ως προς τη συνεργασία του με τους προσκόπους-ρόταρυ και μασονία;
    Ποια θέση λαμβάνουν όλοι αυτοί ως προς τη διδασκαλία του Ονησίμου:
    "η ελεημοσύνη γεννά επαίτες",

    ή για τη ψυχανάλυση που εφαρμόζει η οποία είναι "Στωικών και Πυθαγορείων Αίρεση";

    Ή για τον σκοπό της Ψυχολογίας που όπως προαναφέρθηκε είναι
    "η εκούσια κατάληψη από τα δαιμόνια ως «ένωση της ψυχής με την κοσμική ψυχή του σύμπαντος»,
    «με το συλλογικό ασυνείδητο», «την άλλη πλευρά» και τη ψυχολογική προσέγγιση που στηρίζεται στο συλλογικό ασυνείδητο και στον Καρλ Γιουνγκ με τη μεθόδευση του στην ψυχολογία όπως αναφέρει ο Διονύσιος Φαρασιώτης στο βιβλίο του Οι Γκουρού, ο Νέος και ο Γέροντας Παΐσιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Σύλλογος συμπαραστάσεως κρατουμένων Ονήσιμος σχολιάζει στην ανάρτηση του 3ης Ιανουαρίου 2019
    "Καλή συνέχεια στην ήδη πλούσια ερευνητική σας δραστηριότητα!"
    https://www.facebook.com/%CE%A3%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%9A%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%9F-%CE%9F%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-264892046941118/
    απαντώντας στις ευχές της κας Laura Alipranti η οποία είναι μέλος https://www.facebook.com/groups/174706945923232/members/ του ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΥ ΟΜΙΛΟΥ "ΑΝΟΙΞΗ - ΣΕΜΕΛΗ" / ROTARY CLUB "ANOIXI-SEMELI" D2470

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ψυχολόγος του Ονησίμου Hara Vlastari Dyovouniotou
      είναι φίλη με την κα Lila Kyriakopoulou-Schliebener https://www.facebook.com/lila.kyriakopoulouschliebener/friends?lst=100010306272340%3A1117629590%3A1566725251&source_ref=pb_friends_tl
      η οποία όπως δηλώνει Δουλεύει στην εταιρεία Rotary International volunteer Athens, Greece https://www.facebook.com/lila.kyriakopoulouschliebener/timeline?lst=100010306272340%3A1117629590%3A1566725251
      και υπήρξε μάλιστα και Πρόεδρος Ρόταρυ
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210034415193089&set=o.1858111187795539&type=3&theater

      Διαγραφή
    2. Και Rotary Club Halandri
      https://www.facebook.com/1858111187795539/photos/a.1858169961122995/2091098727830116/?type=3&theater

      Διαγραφή
    3. Στο σύνδεσμο https://www.facebook.com/hara.dyovouniotou, η ψυχολόγος αναφέρει
      ότι σπούδασε στο ΑΚΜΑ, δηλαδή στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου.

      Στο σύνδεσμο https://akma.gr/events/new-2/ ο φορέας αυτός ανακοινώνει
      το σεμινάριο Mindfulness Essentials.

      Η πρακτική MINDFULNESS θεωρείται άκρως επικίνδυνη από την Πανελλήνια Ένωση Γονέων και κατατάσσεται ως βουδιστικός διαλογισμός.
      https://www.ppu.gr/index.php/thematologia/giogka/4715-akros-epikindyni-i-praktiki-mindfulness

      Στο ίδιο θέμα έχει αναφερθεί και ο Ορθόδοξος Τύπος http://orthodoxostypos.gr/%CE%B5%E1%BC%B0%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%E1%BD%B4-%E1%BC%90%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%E1%BF%86%CF%82/.

      και η Ιερά Μητρόπολη Χαλκίδος (πρακτικές «MindUp» και «mindfulness»)
      https://www.orthodoxianewsagency.gr/epikairotita/i-iera-mitropoli-xalkidos-sxetika-me-to-mindup/

      Προσωπικά με προβλημάτισαν και τα όσα αναφέρονται στις σελίδες 5-6
      https://akma.gr/wp-content/uploads/2019/08/AKMA_%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85_Final_.pdf

      "Έτσι μέσα στη διαδοχή των εκατομμυρίων αιώνων οδηγήθηκε να πιστέψει στην
      αναμφισβήτητη ύπαρξη ενός αόρατου, ακατάληπτου, απερίγραπτου δημιουργού. " [...]
      Άρχισε σιγά-σιγά μέσ’ τους αιώνες να "προσωποποιεί" την δημιουργική αυτή δύναμη.
      Στην αρχή σαν μια σειρά από θεϊκά πρόσωπα π.χ. ο θεός της φωτιάς, ο θεός της βροχής, ο θεός του ανέμου. Όσο η πνευματικότητα του Ανθρώπου, το νοητικό του δυναμικό και η
      διαφοροποίηση των συγκινήσεων του αναπτύσσονταν, τόσο μπορούσε να διαφοροποιήσει τις συλλήψεις του αυτές. Άρχισαν διάφοροι λαοί να λατρεύουν με σεβασμό διάφορες θεϊκές οντότητες που τις φαντάζονταν και βαθμιαία τις πίστευαν. Τελικά οι αρχαίοι Έλληνες ανέπτυξαν μια μοναδική συλλογιστική ικανότητα, την φιλοσοφική. Μέσα στην αλληλουχία των αιώνων ένας Μιλήσιος, ο Θαλής συνέλαβε την πρώτη του αρχή: "Πάντα πληροί Θεός" και την δεύτερη το "γνώθι σ’ αυτόν" που το θεωρούσε σαν το κύριο μέλημα του Ανθρώπου γιατί αυτό θα τον ολοκλήρωνε, θα τον εξανθρώπευε και θα τον έκανε κυρίαρχο του εαυτού του". [...]
      Σ’ αυτό το επίπεδο όμως ένας ψυχίατρος σαν κι αυτόν που γράφει δεν επιτρέπει στον εαυτό του να υπερβεί τον συμβατικό του ρόλο.
      Πιστεύει και αυτός στα Γεγονότα που πιστεύει όλη η χριστιανική
      ανθρωπότητα δηλαδή: στο Μέγα Γεγονός που έγινε σε ένα σπήλαιο της Βηθλεέμ.
      Εδώ ο συμβατικός μου ρόλος με υποχρεώνει να παραχωρήσω τη θέση μου σ’ εκείνους που
      έχουν αναλάβει τον υπερβατικό Ρόλο. Εκείνους αναμένουμε να μας φέρουν το
      Μήνυμα. Είναι ένα μήνυμα για μια καινούργια ζωή, μια ζωή με Νόημα."

      - Κατά πόσο όλα αυτά μπορούν να έχουν σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη και Ζωή;

      Διαγραφή
  15. Επαληθεύονται πλήρως τα λόγια του μακαριστού π Βασιλόπουλου....
    Ἀρχιμανδρίτου π. Χαρ. Βασιλόπουλου,
    «Ὁ οἰκουμενισμός χωρίς μάσκα»:
    «...Ὁ πρῶτος πρόγονος τῆς σημερινῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως ἐμφανίσθηκε περί τά μέσα τοῦ παρελθόντος αἰῶνος.

    Τό 1844 στό Λονδῖνο κάποιος Γεώργιος Οὐΐλλιαμς ἵδρυσε τήν Υ.Μ.C.Α., δηλαδή τήν «Xριστιανική Ἀδελφότητα Νέων», τήν γνωστήν «X.Α.Ν.». Ἡ Ὀργάνωσις αὐτή, διά τούς νέους, κατώρθωσε νά ξαπλωθῆ πολύ σύντομα σ' ὅλον τόν κόσμο. Τό 1952 ἀριθμοῦσε 10.000 παραρτήματα καί τέσσαρα ἑκατομμύρια μέλη... Τό 1855, δηλαδή ἕνδεκα χρόνια μετά τήν ἵδρυσιν τῆς Χ.Α.Ν. (Υ.Μ.C.Α.), ὀργανώθηκαν στήν Ἀγγλία καί δύο σωματεῖα γυναικῶν. Στή Νότιο Ἀγγλία μία νέα ὀνόματι Ἔμμα Ρόμπαρτς, ἵδρυσε ἕνα κ ύ κ λ ο, μέ σκοπό τήν συνάντησι γιά προσευχή. Στό Λονδίνο ἐξ ἄλλου μιά κυρία, ὀνόματι Κίννερντ, ἵδρυσε ἕνα σωματεῖο γιά νεαρές κυρίες, μέ σκοπό τήν πρακτική φιλανθρωπία.
    Τά δύο σωματεῖα ἑνώθηκαν τό 1894 εἰς ἕνα, καί πῆραν καί αὐτά τ' ὄνομα Υ.W.C.Α., δηλαδή «Xριστιανική ἕνωσις Νεανίδων» Χ.Ε.Ν. Ἡ Χ.Α.Ν. καί Χ.Ε.Ν. δέν εἴχανε κανένα εἶδος δικοῦ τους δόγματος.
    Εἴχανε ὅμως μιά ἀσαφῆ, ἀνακριβῆ καί ἡμιχριστιανική ἰδεολογία.
    Εἴχανε μία κοσμοθεωρία οὐμανιστική. ...Οἱ ἀδογμάτιστες, ἔστω, αὐτές ὀργανώσεις, “ἐγαλούχησαν”, δυστυχῶς, ἀρκετές γενεές, μέσα σέ μιά ἀδιαφορία καί χλιαρότητα πίστεως.

    Ἀρκετές γενεές μεγάλωσαν μέσα σ' ἕνα ψεύτικο Χριστιανισμό.

    Τό ξεκίνημα, λοιπόν, τῶν ξενοκινήτων σκοτεινῶν δυνάμεων καί ἡ ἀρχή γιά τήν φθορά τῆς πίστεως στήν «Mία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία» εἶχε γίνει.
    Ἀλλά ἐξηγεῖται αὐτή ἡ δογματική ἀδιαφορία καί ἡ χλιαρότης περί τήν Πίστιν τῆς Χ.Ε.Ν. καί τῆς Χ.Α.Ν. ἐκ τοῦ γεγονότος, ὅτι οἱ ὀργανώσεις αὐτές ἐπηρεάζονται ἀπό τήν Μασωνία.

    ...Πρέπει καί πάλιν ἐδῶ νά τονίσωμε, ὅτι ἡ Μασωνία δέν δημιουργεῖ μόνο 'Οργανώσεις, γιά τήν ἐπιτυχία τῶν σκοτεινῶν σκοπῶν της, ἀλλά

    καί προσπαθεῖ νά μπῆ σέ ἕτοιμες Ὀργανώσεις

    καί Ὀργανισμούς, πού ἔχουν κάποια ἀκτινοβολία,

    γιά νά βάλη ἐπιτελεῖς δικούς της ἀνθρώπους.

    Τό δεύτερο βῆμα εἶναι νά κάνη τίς Ὀργανώσεις αὐτές ὄργανά της γιά τήν ἐπιτυχία τῶν σκοτίων σκοπῶν της καί τώρα νά ἐπιτύχη τήν Ἕνωσι τῶν Ἐκκλησιῶν.

    Ἡ Χ.Α.Ν., ὅπως γράφει καί ἡ “θρησκευτική ἠθική ἐγκυκλοπαίδεια”, “εἰς πολλά σημεῖα ὑπῆρξε πρωτοπόρος. Συνέβαλε εἰς τήν παγκόσμιον Ἱεραποστολικήν κίνησιν καί τήν προσέγγισιν τῶν Ἐκκλησιῶν». Αὐτός ὅμως εἶναι καί ὁ σκοπός τοῦ Οἰκουμενισμοῦ...”» (σελ. 51,52,53).

    Νινεττα Δυοβουνιωτη (η μητέρα της ψυχολόγου του Ονησίμου) -Ομιλια στην ΧΕΝ Κηφισιας
    https://www.youtube.com/watch?v=nn3CezPibqM

    [...] ἡ Μασωνία [...] προσπαθεῖ νά μπῆ σέ ἕτοιμες Ὀργανώσεις καί Ὀργανισμούς, πού ἔχουν κάποια ἀκτινοβολία, γιά νά βάλη ἐπιτελεῖς δικούς της ἀνθρώπους.

    Ένα σωματείο αναγνωρισμένο από το κράτος και με σύσταση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για δωρεάν διανομή του περιοδικού του από τα παγκάρια ναών και μοναστηριών είκοσι και πλέον χρόνια δεν αποτελεί οργάνωση που έχει κάποια ακτινοβολία όπως προειδοποιούσε ο π Χαράλαμπος Βασιλόπουλος;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ψυχολόγος του Ονησίμου σε κάθε της συνέντευξη ρίχνει και έναν νεοεποχίτικο σπόρο!!

    1) Στο 49:18- 49:24 "Η ελεημοσύνη γεννά ανθρώπους που χρειάζονται ελεημοσύνη ενώ η εργασία παράγει εργάτες" https://webtv.ert.gr/ert1/on-ert/08okt2015-on-ert/

    2) Περί Συλλογικού Ασυνειδήτου του Καρλ Γιουνγκ
    http://www.postmodern.gr/i-zoi-meta-ti-fylaki-kai-oi-prospatheies/

    3) Στο 2:38-2:42 αναφέρει ότι ο άνθρωπος εκ φύσεως έχει μέσα του το καλό και το κακό.
    https://www.youtube.com/watch?v=rlEnNg5sbZ4

    Αυτό είναι Καμπαλά και Ινδουισμός (Βισνού ο συντηρητής καλού-κακού) αλλά δεν είναι χριστιανισμός.

    Φρονώ ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Ονησίμου που διαχειρίζεται τα χρήματα από τις δωρεές των πιστών χριστιανών, θα πρέπει να δώσει δημόσια εξηγήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=rlEnNg5sbZ4 υπήρχε το παρακάτω σχόλιο το οποίο όμως πλέον δεν το βλέπω...

    Στο 8:58-9:02 λέτε ότι ο Ονήσιμος είναι σύλλογος με υγιή εθελοντισμό.
    Δηλαδή δεν πληρώνει μισθούς υπαλλήλων και λειτουργικά έξοδα στα γραφεία του;
    Η κα Βλαστάρη και η Μπούρα δεν λαμβάνουν αμοιβή για το έργο τους αλλά είναι εθελόντριες;
    Στο 2:38-2:42 αναφέρεται ότι ο άνθρωπος εκ φύσεως έχει μέσα του το καλό και το κακό.
    Ο π. Κυριάκος Τσουρός, Γραμματέας τῆς Σ.Ἐπιτροπῆς ἐπί τῶν αἱρέσεων μας λέει ότι είναι βασικό δόγμα του σατανισμού της Νέας Εποχής
    "ἡ κατάργηση τῆς διακρίσεως μεταξύ καλοῦ καί κακοῦ" και ότι: "Τό καλό καί τό κακό εἶναι οἱ δυό ὄψεις τοῦ ἴδιου νομίσματος, χωρίς καμία οὐσιαστική διαφορά" http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/bibliothiki_satanepoc.html
    Ο π Αρσένιος Βλιαγκόφτης προβαίνει στη παρατήρηση για την αντιχριστιανική νέα εποχή:
    "Το καλό και το κακό είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Ο Θεός και ο Διάβολος είναι αλληλοσυμπληρούμενες πραγματικότητες΄το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο" https://www.impantokratoros.gr/pagosmiopoihsh-n-epoxh.el.aspx
    Η κα Λυγερή Μελά ψυχολόγος και θεολόγος λέει σε ομιλία της:
    "Ὁ Θεός δέν εἶναι ἀγαθός. Εἶναι καί καλός καί κακός, λένε οἱ ἑβραῖοι μάγοι, οἱ Καμπαλιστές.
    Καί ὁ ἄνθρωπος λοιπόν, δέν πρέπει νά ’ναι μόνο ἀθῶος καί νά μετανοεῖ, δέν πρέπει νά ’ναι τέλειος ὅπως ὁ Χριστός, πρέπει νά εἶναι ὁλοκληρωμένος, καί τοῦ καλοῦ καί τοῦ κακοῦ. Ἡ ἕνωση τῶν ἀντιθέτων." http://hristospanagia3.blogspot.com/2019/02/blog-post_614.html
    Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να μας προβληματίσει ιδιαίτερα η διάδοση νεοεποχίτικων- καμπαλιστικών διδασκαλιών από σωματείο που παρουσιάζεται ως "χριστιανικό" και ασχολείται με ταλαιπωρημένους ανθρώπους που στη πλειοψηφία τους τους αποτελούν αποδομημένες προσωπικότητες εξαιτίας του εγκλεισμού. Στο 4:03 αναφέρεται ότι ο σύλλογος στηρίζει τα φιλόπτωχα ταμεία των φυλακών. Γιατί να στείλει κάποιος χρήματα στον Ονήσιμο για να τα στείλει στα φιλόπτωχα ταμεία των φυλακών και να μην τα στείλει κατευθείαν σε αυτά; Αφού τα χρήματα προορίζονται να τα διαχειριστούν τα φιλόπτωχα των φυλακών που εποπτεύονται από το Υπουργείο γιατί να προηγηθεί μια ΜΚΟ που θα ρυθμίσει τη διανομή τους σε αυτά; Ο Ονήσιμος θα μπορούσε αν ήθελε να καλύπτει τα έξοδα των οικείων κρατουμένων που δεν έχουν επισκεπτήριο, προκειμένου να μπορούν να τους επισκέπτονται.
    Στο 12:38-12:42 η κα Βλαστάρη αναφέρει ότι ο σύλλογος διατηρεί ένα πλούσιο και λεπτομερές αρχείο για τους ωφελούμενους. Επειδή λοιπόν διατηρούνται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των ωφελουμένων αλλά και των δωρητών του συλλόγου στους οποίους αποστέλλεται απόδειξη της δωρεάς, ποιος εκτελεί χρέη D.P.O. και είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη όλων αυτών των προσωπικών δεδομένων που διατηρούνται;
    Εφόσον η κα Βλαστάρη συμπαρίσταται 0:50-0:58 στον Ονήσιμο, ΠΟΙΟΣ και με ποια κριτήρια, διαχειρίζεται τις δωρεές προς το σύλλογο, τις χρηματικές αλλά και σε είδη όπως αναφέρθηκε, και το σπουδαιότερο, πού δίνει αναφορά για τη διαχείριση του και πώς καλύπτει τις βιοποριστικές του ανάγκες; Παραδείγματος χάρη, ποιος είναι ο διαχειριστής του email info@onisimos.gr που είναι το email επικοινωνίας με την ΜΚΟ; Πιστεύω ότι θα ήταν σημαντικό σε μία εκπομπή να έχετε καλεσμένο/νη εκείνον ή εκείνους, οι οποίοι είναι αρμόδιοι για την οικονομική διαχείριση του Ονησίμου όπως και για τη διατήρηση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων δωρητών και ωφελουμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συμφωνώ και επαυξάνω
    "Σε τελική ανάλυση δεν ενδιαφέρει η παράβαση της Ορθοδόξου Πίστεως
    αλλά με ποιο τρόπο να αυξηθούν οι δωρεές
    γιατί αυτοί πρώτοι ζουν από αυτές και μοιράζουν από τα χρήματα των άλλων στους αποφυλακισμένους..."

    Γίνεται Σχίσμα στην Εκκλησία και ο Ονήσιμος ενδιαφέρεται αποκλειστικά και μόνο για τον Θρησκευτικό Τουρισμό του http://www.onisimos.gr/index.php/episkepseis-ekdromes με δηλώσεις συμμετοχής - πληροφορίες στην αδελφή του ιδρυτή κα Μπουρμπαχάκη όπως και όλα τα χρόνια της λειτουργίας του... μα καλά, από το 1982 μέχρι σήμερα, δεν βρέθηκε κανείς άλλος ή άλλη που να διοργανώνει τις εκδρομές του συλλόγου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στο φετινό και 20ο τεύχος Φίλοι Φυλακισμένων ο Ονήσιμος δεν αναφέρει στη πρώτη σελίδα,
    για πρώτη φορά να "φροντίζει για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφυλακισμένων"
    όπως αναφερόταν σε όλα τα προηγούμενα τεύχη είκοσι χρόνια τώρα...
    Μήπως τελικά ουδέποτε φρόντισε για το μεγαλύτερο πρόβλημα των αποφυλακισμένων αλλά προέβαλε ότι μεριμνά για αυτό προς προσέλκυση δωρεών;

    Επιπροσθέτως, μας καλεί να γίνουμε "ανάδοχοι" των αστέγων αποφυλακισμένων με 1,5€ την ημέρα (δηλαδή 548 € το χρόνο) για καφέ και τοστ δίχως καμία προοπτική εργασίας και στέγασης ενώ συγχρόνως διαφημίζει 227 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο (για το 2018) αποφυλακισμένων με πρόβλημα στέγης.
    Δηλαδή τους λύνει προσωρινά το πρόβλημα στέγης πληρώνοντας το ξενοδοχείο και στη συνέχεια ζητά 1,5€ την ημέρα για τον κάθε ένα που επιστρέφει στη κατάσταση του αστέγου;

    Με άλλα λόγια, μετά την επαγγελματική εξασφάλιση των ημετέρων γνωστών του Διοικητικού Συμβουλίου, μοιράζονται στους κρατουμένους, στους αποφυλακισμένους και στις οικογένειες των κρατουμένων ότι περισσεύει από χρήματα και είδη. Τελικά ούτε οι αποφυλακισμένοι εντάσσονται στη κοινωνία ούτε οι άστεγοι λύνουν το πρόβλημα στέγης παρά μόνο προσωρινά... Άλλωστε και στις καμπάνιες που κάνει κάθε χρόνο, ζητά από το κόσμο να αφήσει τη δουλειά του για να πάει ή να στείλει στα γραφεία τους ότι είναι αυτό που ζητούν είτε πρόκειται για είδη καθαριότητας είτε για σχολικά είδη κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς Ανώνυμο 22 Ιουνίου 2019 - 5:23 μ.μ.
    1999: Η δολοφονία του ιδρυτή του συλλόγου “Ονήσιμος”
    https://astinomiko.gr/1999-η-δολοφονία-του-ιδρυτή-του-συλλόγου-ο/

    Το ζητούμενο είναι ποιοι ανέλαβαν στη θέση του, με ποιο τρόπο αξιολόγησης προσόντων, πώς διαχειρίστηκαν και διαχειρίζονται τις προσφορές ιδιωτών, εταιριών και κρατικών και άλλων επιχορηγήσεων μέχρι σήμερα και πόσους αποφυλακισμένους και συγγενείς κρατουμένων βοήθησαν να αλλάξουν ζωή και να ενταχθούν πραγματικά στη κοινωνία ως εργαζόμενοι και οικογενειάρχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη!!!

    Διαβάζοντας τα λόγια του Μητροπολίτη Αργολίδος που αναδημοσιεύει η ΜΚΟ Ονήσιμος απορώ και εξίσταμαι με τους ισχυρισμούς:

    "ένας πολύ μεταδοτικός ιός μας αναγκάζει στην απομόνωση",
    - Δηλαδή ο πολύ μεταδοτικός ιός μεταδίδεται με την Θεία Κοινωνία μια που
    " ο ιός δεν κάνει εξαιρέσεις";

    - "το ταμιείον μας θα αναπληρώσει τη Θεία Κοινωνία";
    Επομένως, όταν περάσει η επιδημία γιατί να πηγαίνουμε στην Εκκλησία εφόσον αναπληρώνουμε την Θεία Κοινωνία με τη προσευχή στο ταμιειόν μας;

    Δεν μπορούσαν να γίνουν οι ακολουθίες διατηρώντας αποστάσεις όπως στα supermarket και στα φαρμακεία; Αλήθεια, ποιά είναι τα περιθώρια που εξάντλησε η Σύνοδος;

    Δεν ανέρθηκαν στα επιστημονικά δεδομένα που αναφέρει ο καταξιωμένος Καθηγητής κ Κουντουράς https://aktines.blogspot.com/2020/04/e.html?fbclid=IwAR0xtvOOazDpMwC-fOJW_mpU1E1DWOukkRVE9rfvIps3iE-fz_LHFDUXE4Y

    Η δειλία των Ιεραρχών παρουσιάζεται ως αγώνας και η απιστία ως ευθύνη;

    ο π Βασίλειος Βολουδάκης της ενορίας που ανήκει ο Ονήσιμος είπε
    “Αίσχος και στους Αρχιερείς και στους Άρχοντες του λαού. Αίσχος. Αυτό το αίσχος δε θα το σβήσει η ιστορία. θα έρθει η οργή και η κατάρα του Θεού στα κεφάλια όλων εκείνων που αποφάσισαν να στερήσουν το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου. Που κατάντησε η Εκκλησία της Ελλάδος. Ντρέπομαι. Απορώ πως δεν εξίσταται ο λαός”.
    https://epiloges.tv/to-xespasma-enos-ierea-quot-ntropi-sas-archiereis-kai-archontes-toy-laoy-quot/

    Ας μας απαντήσουν στο ερώτημα:
    «Γιατί εἶναι πιὸ ἐπικίνδυνη μία ἀκολουθία τοῦ Πάσχα
    ἢ ἡ θεία Εὐχαριστία ἀπὸ μία ἐπίσκεψη στὶς ὑπεραγορὲς γιὰ ψώνια;»

    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΡΕΔΟΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ!
    https://orthodoxostypos.gr/%ce%b7%e2%80%88%ce%b5%ce%ba%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b5%ce%b4%ce%bf%ce%b8%ce%b7-%cf%85%cf%80%ce%bf-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%89/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πιστεύουμε τα όσα γίνονται στα εγκαίνια των ναών ή παίζουμε θέατρο;
    [...] «τίς ἐστιν οὗτος ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης;»
    και απαντάει ο αρχιερεύς αλλά και όλοι
    ψάλλοντας: «Κύριος κραταιὸς καὶ δυνατός,
    Κύριος δυνατὸς ἐν πολέμῳ.»
    σελίδα 21
    http://agnikolaosmark.gr/wp-content/uploads/2015/11/egkainia.pdf?fbclid=IwAR1voQdFbYm2Oc0x3cLXAbRcmDLpcZexwY1KRD96MloTM2oYqiJQ9DzEyeA

    Ας μας απαντήσουν όλοι όσοι υιοθετούν θέσεις "ευθύνης" απέναντι στον COVID-19 αλλά στη πραγματικότητα απόρριψης του Θεού, ποιές αποστάσεις,
    μάσκες και απολυμαντικά εντός των ναών; Ο ιός που προκαλεί COVID -19
    ισχυρότερος από τον Κύριο;;;

    Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της ιερότητας των Ναών
    με πρόσχημα τον Κορωνοϊό
    Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
    Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
    http://aktines.blogspot.com/2020/05/blog-post_362.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στο βίντεο αναφέρονται οι παρενέργειες του διαλογισμού
    https://youtu.be/M8deryDaDlg?t=1

    Διαβάζοντας τα ανωτέρω σχόλια θα ήθελα να μας απαντήσει ο Ονήσιμος πώς γίνεται για την νευραλγική θέση της ψυχολόγου να έχει απόφοιτη του ΑΚΜΑ
    το οποίο διδάσκει τον διαλογισμό https://akma.gr/events/ και ως χριστιανικό σωματείο που υποτίθεται ότι είναι και λόγω της Πίστης μας ζητά την στήριξη μας, ποια η τοποθέτηση του στις μεγάλες πρόσφατες προκλήσεις της Πίστης μας, δηλαδή
    1) Συνοδική κατοχύρωση αιρέσεων με την Σύνοδο της Κρήτης 2016
    2) Ουκρανικό 3) Μασκοφορία εντός Ιερών Ναών

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.