Αδελφε Ιωαννη στην Εκκλησιαστικη ιστορια που μελεταω δεν εχω δει ποτε μου αποτειχισμενους επισκοπους να χειροτονουν πολλους καινουργειους επισκοπους και αυτοι με την σειρα τους να δημιουργουν καινουργεια συνοδο διπλα σε αυτη που υπηρχε της κανονικης τοπικης εκκλησιας. Εχεις δει πουθενα εσυ κατι τετοιο ? Δηλαδη : υπηρξε ποτε στο παρελθον σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια πατριαρχειου η αρχιεπισκοπης να εχουμε δευτερη ιεραρχια και συνοδο ? χτισμενη απο αποτειχισμενους επισκοπους ? διοτι οι κανονες μας δειχνουν τον δρομο που θα ακολουθησουμε απο την στιγμη που θα αποτειχιστουμε μεχρι να συνελθει η Ορθοδοξη Συνοδος που θα αποτελειται μονο απο αποτειχισμενους πατερες που θα ορθοτομουν τον λογο της αληθειας και θα ξαναεπιβαλουν την νομιμη ταξη στην Εκκλησια. Δεν εχω δει ποτε στην ιστορια της Εκκλησιας οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια να χειροτονουν αλλους τοσους επισκοπους οσοι ειναι και οι αιρετικοι, και αφου δημιοργησουν καινουργεια δευτερη συνοδο διπλα στην παλια την κανονικη,να καταδικασουν μετα την πρωτη συνοδο με τους αιρετικους. Δεν υπαρχει αυτη η παρανομη και αντικανονικη πραξη στην ιστορια της Εκκλησιας διοτι ετσι ακυρωνεται και καταστρεφεται η ενοια και ο θεσμος της αποτειχισεως. Δεν λενε οι Ιεροι Κανονες πουθενα εαν ο επισκοπος κυρητει αιρεση δημοσια στην Εκκλησια χειροτονηστε καινουργειο επισκοπο και αφηστε τον αιρετικο στην ησυχια του. Δεν γραφει τετοια πραγματα στο Πηδαλιο. Μονο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γραφει στο Πηδαλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεια και παυλα. Οι επισκοπικες χειροτονιες ειναι δουλεια της ενωμενης συνοδου μιας Ορθοδοξης τοπικης Εκκλησιας.Απο την στιγμη που εχουμε σε μια τοπικη Εκκλησια οπως στην Εκκλησια της Ελλαδος το 1935 απο την μια Ορθοδοξους αποτειχισμενους επισκοπους και απο την αλλη αιρετικους επισκοπους δεν εχουμε ενωμενη συνοδο για να χειροτονησει επισκοπους. Αλλα απο την στιγμη που οι αποτειχισμενοι επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος παρανομα και αντικανονικα χειροτονησανε επισκοπους το 1935 εχουμε σημερα την τραγικη και διαστροφικη κατασταση να εχουμε το λιγοτερο πεντε εκκλησιες της ελλαδος με πεντε αρχιεπισκοπους αθηνων και πεντε μητροπολιτες θεσσαλονικης, με πεντε ιεραρχιες και πεντε συνοδους. Η ενωση της συνοδου λενε οι Ιεροι Κανονες γινεται οταν θα την συγκαλεσουν οι αποτειχισμενοι επισκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ. Σε αυτη την διαδρομη που χαραξε το Πνευμα το Αγιον κανενας δεν εχει το δικαιωμα να αλλαξει κατι να προσθεσει και να αφαιρεσει, διοτι θα καταστρεψει ολη την κατασταση και το αποτελεσμα θα ειναι αυτο που βλεπουμε σημερα δηλ. Η αποτειχιση αντι να γινεται προ και μεχρις συνοδικης καταδικης να υποβαθμιζεται σε μορφη κατασκευης οργανωμενης παρασυναγωγης, με σκοπο να μενουν οι οικουμενιστες στην εκκλησια και να μην καταδικαζονται. Ολοι οι Αγιοι Πατερες που καταδικαζανε τους αιρετικους στις Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους ηταν πρωτα αποτειχισμενοι, απο αυτους. Σημερα το οτι δεν εχουν καταδικαστει ακομη συνοδικως οι οικουμενιστες απο τους αποτειχισμενους πατερες ειναι διοτι το εμποδιο που δημιουργει τα προβληματα αυτα ειναι οι διπλες-τριπλες τετραπλες και πενταπλες εως πολλες ιεραρχιες των συνοδων στις κανονικες ορθοδοξες τοπικες εκκλησιες.
Εγω που ρωταω αδελφε για τα μυστηρια δεν εχω κοινωνια με την συναξη κληρικων. Απλα παρατηρω και βλεπω οτι νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενοι πεσανε στην αιρεση του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη και διακυρητουν οτι τα μυστηρια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων προ-συνοδικης διαγνωμης ειναι ακυρα. Για να δειτε ποσο πλανεμενοι ειναι αυτοι που το λενε πριν λιγα χρονια προτου αποτειχιστουν δεν ελεγαν οτι τα μυστηρια ειναι ακυρα. Κοροιδα ειναι γιατι θα τους ελεγαν ολοι : αφου οι οικουμενιστες εχουν ακυρα μυστηρια εσεις που αποτειχιστηκατε απο αυτους θα εχετε εγκυρα γινεται αυτο? Οταν αποτειχιστηκαν αυτοι τα μυστηρια μετα εγιναν ακυρα ? Και ποτε εγιναν ακυρα ποια χρονολογια ? Αμα ηταν ετσι συμφωνα με τις πλανεμενες αποψεις τους προσεξτε : η αιρεση των οικουμενιστων αρχιζει απο το 1870, ας μας πουν οι πλανεμενοι ποτε ακυρωθηκαν τα μυστηρια ? Το 1902 ? το 1920 ? το 1924 ? το 1965 ? το 1980 ? το 1990 ? το 2000 ? το 2006 ? μηπως περυσι?. Αν λειτουργουσε η διακοπη στην χαρη των μυστηριων σαν ρευμα την ωρα που πεφτει ο πρωτος στην αιρεση και ξαφνικα δεν εχει μυστηρια τοτε το ιδιο λεπτο δεν πρεπει να εχει κανεις μυστηρια πανω στην γη αφου ολοι εχουμε κοινωνια με αυτον, και θα χρειαζοταν να ξαναερθει ο Χριστος στην γη για να ξαναφερει ιεροσυνη. Βλεπετε την αιρετικη πλανη του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη που πηγε και σε νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενους ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφε Ιωαννη στην Εκκλησιαστικη ιστορια που μελεταω δεν εχω δει ποτε μου αποτειχισμενους επισκοπους να χειροτονουν πολλους καινουργειους επισκοπους και αυτοι με την σειρα τους να δημιουργουν καινουργεια συνοδο διπλα σε αυτη που υπηρχε της κανονικης τοπικης εκκλησιας. Εχεις δει πουθενα εσυ κατι τετοιο ? Δηλαδη : υπηρξε ποτε στο παρελθον σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια πατριαρχειου η αρχιεπισκοπης να εχουμε δευτερη ιεραρχια και συνοδο ? χτισμενη απο αποτειχισμενους επισκοπους ?
διοτι οι κανονες μας δειχνουν τον δρομο που θα ακολουθησουμε απο την στιγμη που θα αποτειχιστουμε μεχρι να συνελθει η Ορθοδοξη Συνοδος που θα αποτελειται μονο απο αποτειχισμενους πατερες που θα ορθοτομουν τον λογο της αληθειας και θα ξαναεπιβαλουν την νομιμη ταξη στην Εκκλησια. Δεν εχω δει ποτε στην ιστορια της Εκκλησιας οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια να χειροτονουν αλλους τοσους επισκοπους οσοι ειναι και οι αιρετικοι, και αφου δημιοργησουν καινουργεια δευτερη συνοδο διπλα στην παλια την κανονικη,να καταδικασουν μετα την πρωτη συνοδο με τους αιρετικους.
Δεν υπαρχει αυτη η παρανομη και αντικανονικη πραξη στην ιστορια της Εκκλησιας διοτι ετσι ακυρωνεται και καταστρεφεται η ενοια και ο θεσμος της αποτειχισεως.
Δεν λενε οι Ιεροι Κανονες πουθενα εαν ο επισκοπος κυρητει αιρεση δημοσια στην Εκκλησια χειροτονηστε καινουργειο επισκοπο και αφηστε τον αιρετικο στην ησυχια του. Δεν γραφει τετοια πραγματα στο Πηδαλιο.
Μονο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γραφει στο Πηδαλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεια και παυλα.
Οι επισκοπικες χειροτονιες ειναι δουλεια της ενωμενης συνοδου μιας Ορθοδοξης τοπικης Εκκλησιας.Απο την στιγμη που εχουμε σε μια τοπικη Εκκλησια οπως στην Εκκλησια της Ελλαδος το 1935
απο την μια
Ορθοδοξους αποτειχισμενους
επισκοπους και απο την αλλη αιρετικους επισκοπους δεν εχουμε ενωμενη συνοδο για να χειροτονησει επισκοπους.
Αλλα απο την στιγμη που οι αποτειχισμενοι επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος παρανομα και αντικανονικα χειροτονησανε επισκοπους το 1935 εχουμε σημερα την τραγικη και διαστροφικη κατασταση να εχουμε το λιγοτερο πεντε εκκλησιες της ελλαδος με πεντε αρχιεπισκοπους αθηνων και πεντε μητροπολιτες θεσσαλονικης, με πεντε ιεραρχιες και πεντε συνοδους.
Η ενωση της συνοδου λενε οι Ιεροι Κανονες γινεται οταν θα την συγκαλεσουν οι αποτειχισμενοι επισκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτη την διαδρομη που χαραξε το Πνευμα το Αγιον κανενας δεν εχει το δικαιωμα να αλλαξει κατι να προσθεσει και να αφαιρεσει, διοτι θα καταστρεψει ολη την κατασταση και το αποτελεσμα θα ειναι αυτο που βλεπουμε σημερα δηλ. Η αποτειχιση αντι να γινεται προ και μεχρις συνοδικης καταδικης να υποβαθμιζεται σε μορφη κατασκευης οργανωμενης παρασυναγωγης, με σκοπο να μενουν οι οικουμενιστες στην εκκλησια και να μην καταδικαζονται.
Ολοι οι Αγιοι Πατερες που καταδικαζανε τους αιρετικους στις Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους ηταν πρωτα αποτειχισμενοι, απο αυτους. Σημερα το οτι δεν εχουν καταδικαστει ακομη συνοδικως οι οικουμενιστες απο τους αποτειχισμενους πατερες ειναι διοτι το εμποδιο που δημιουργει τα προβληματα αυτα ειναι οι διπλες-τριπλες τετραπλες και πενταπλες εως πολλες ιεραρχιες των συνοδων στις κανονικες ορθοδοξες τοπικες εκκλησιες.
Εγω που ρωταω αδελφε για τα μυστηρια δεν εχω κοινωνια με την συναξη κληρικων. Απλα παρατηρω και βλεπω οτι νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενοι πεσανε στην αιρεση του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη και διακυρητουν οτι τα μυστηρια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων οικουμενιστων προ-συνοδικης διαγνωμης ειναι ακυρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δειτε ποσο πλανεμενοι ειναι αυτοι που το λενε πριν λιγα χρονια προτου αποτειχιστουν δεν ελεγαν οτι τα μυστηρια ειναι ακυρα. Κοροιδα ειναι γιατι θα τους ελεγαν ολοι : αφου οι οικουμενιστες εχουν ακυρα μυστηρια εσεις που αποτειχιστηκατε απο αυτους θα εχετε εγκυρα γινεται αυτο? Οταν αποτειχιστηκαν αυτοι τα μυστηρια μετα εγιναν ακυρα ?
Και ποτε εγιναν ακυρα ποια χρονολογια ? Αμα ηταν ετσι συμφωνα με τις πλανεμενες αποψεις τους προσεξτε : η αιρεση των οικουμενιστων αρχιζει απο το 1870, ας μας πουν οι πλανεμενοι ποτε ακυρωθηκαν τα μυστηρια ? Το 1902 ? το 1920 ? το 1924 ? το 1965 ? το 1980 ? το 1990 ? το 2000 ? το 2006 ? μηπως περυσι?.
Αν λειτουργουσε η διακοπη στην χαρη των μυστηριων σαν ρευμα την ωρα που πεφτει ο πρωτος στην αιρεση και ξαφνικα δεν εχει μυστηρια τοτε το ιδιο λεπτο δεν πρεπει να εχει κανεις μυστηρια πανω στην γη αφου ολοι εχουμε κοινωνια με αυτον, και θα χρειαζοταν να ξαναερθει ο Χριστος στην γη για να ξαναφερει ιεροσυνη.
Βλεπετε την αιρετικη πλανη του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη που πηγε και σε νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενους ?
Ἀποτειχισμένε,βάλε καί κανέναν τόνο καί κανέν σημεῖον στήξεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλλιόπη
Αν και ειμαι οπαδος του πολυτονικου κυρα Καλλιοπη δεν μου δινει η τεχνολογια που διαθετω αυτην την χαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ ἀγάπη βρίσκει πάντα ἔναν τρόπο καί ἡ ἀδιαφορία πάντα μιά δικαιολογία.....
ΑπάντησηΔιαγραφή