4 Αυγ 2011

Ἀρμαγεδδώνας

κ. Ἄννας Μπουρδάκου, μέλους το Α.Σ. τς Π.ΕΓ.
 H ργάνωση τν «μαρτύρων το αχωβ» π τν ρχ τς δρύσεώς της διακατέχεται π να σύνδρομο χρονολογιν. ρέσκεται ν προσδιορίζει χρονολογίες γι τς διάφορες δοξασίες της, σως δ' ατς τς μεθόδου προσπαθε ν ποδείξει τν προφητική της κανότητα σν μοναδικο κφραστο τν θείων ντολν, πως σχυρίζεται. μως ποτ δν παληθεύτηκαν ο ποιες χρονολογίες γι λα τ "δογματικ" πο χει κηρύξει κα πο κ τν πραγμάτων ναγκάζεται ν ναδιπλωθε γι ν ρχίσει πάλι μ νέες «κλάμψεις». Τί χει καταφέρει μ ατό; Ν ποδεικνύεται κάθε φορ ταυτότητά της ς ψευδοπροφήτου. Ατ βέβαια δν πασχολε τν «πιστ κα φρόνιμο δολο», ποος συνεχίζει τς κδόσεις του, χωρς ναστολς γι ν κηρύξει κάθε φορ κα λλα, δίχως στω μία συγγνώμη σ σους πίστευσαν στ προηγούμενα, λλ οτε καν τ ποσύρει π τν κυκλοφορία.
H περίφημη μάχη το ρμαγεδδνος εναι να προσφιλς θέμα γι τν κάστοτε...
 γεσία -μ διαφορετικς χρονολογίες κάθε φορ- τ ποο χρησιμοποιε ταν κάτι δν πάει καλ μ τ σωτερικά της παρουσιάζεται πτώση στν δραστηριότητα τν παδν κα κατ συνέπεια τν σόδων τς ταιρίας. Ο προφητευθεσες χρονολογίες γι τ τέλος το κόσμου εναι πολλές, πως τ 1878, 1881, 1914, 1918, 1925, 1932, μ τελευταία χρονολογία τ 1975 («Ξύπνα», 8-3-'69).

Ο Κ. Ρσσελ γραψε στς Γραφικς Μελέτες. τό¬μου Β'. σέλ. 113-114: «καταδεικνύεται τι μέλλουσα ν΄ ρχίσει τν ξάσκησιν τς αυτς ξουσίας κα¬τ τ 1878 μ.Χ., κα τι πόλεμος τς μέρας τς μεγάλης του Θεο το Παντοκράτορος (ποκ. στ’ 14) στις δν θέλει λήξει εμ μόνον μετ τς πλήρους νατροπς τς νεστώσης διακυβερνήσεως τς γής, ρξατο δη ... κα τι μέρα Μεγάλη της ργς Ατο λθεν».
-1925 «Σκοπιά». 15-7-'25: διάδοχός του Ρσσελ, ωσφ Ρόδερφορδ ντικαθιστ τ κήρυγμα το Ρσσελ κα παρουσιάζει τν ρμαγεδδώνα σν να κατ γράμμα πόλεμο. πικρατε να πνεμα τρομοκρατίας, τ ποο γίνεται ντονότερο, πως περιγράφεται ρμαγεδδώνας στ βιβλίο το Ρόδερφορδ:
-1930 «ΦΩΣ». τόμος Α'. σέλ. 371: «ταν τ ργο μαρτυρίας τελειώσει Χριστς θ προχωρήσει ες τν περίγραπτον σφαγ μοιά της ποίας δν χει γίνει. Τόσα πτώματα θ πάρξουν π τ ν κρον τς γς μέχρι τ λλον, στε οδες θ θάπτει τος νεκρούς».
Ατ τ τρομερ πλο το «δούλου» φοβερ πειλ πάνω π τ κεφάλια τν παδν μ φρικτς περιγραφς εναι κενο πο δρ καταλυτικ στε ντρομοι ν ρχονται πρόσκλητοι στ σπίτια μας ν μς «διδάξουν», χι βέβαια κινούμενοι π γάπη κα ς τ σχυρίζονται ατό, λλ κατεχόμενοι π πανικό, γι ν εναι ρεστο στν «πιστ κα φρόνιμο δολο». H περιγραφ τς φρίκης συνεχίζεται:
-1953-'57 «Νέοι Ορανοι κα Νέα Γ». σέλ. 370-371: «σοι πιζήσουν ατο του πολέμου τς μέρας κείνης τς μεγάλης του Θεο το Παντοκράτορος θ εναι ο γαπντες ατόν, κοινωνία το Νέου Κόσμου. Μετ τν μάχη θ ξέλθουν κα θ δον τ πτώματα κείνων πο θανάτωσε εχωβ ταφα, βορ τν σκωλήκων πο δν πεθαίνουν οτε θ παύσουν ν συρρέουν πάνω στ πεχθ πτώματα σπου ν καταφάγουν τ στ τν κα δορ πυρς ναμεμιγμένου μ θεον πο δν θ σβήσει σπου ν συμπληρώσει τν κατανάλωση λων τν πολειμμάτων, τν πτωμάτων» ( πογράμμιση δική μας).
πως διαβάσαμε, σ λο ατ τ σκηνικό της φρίκης, πως τ περιγράφει «δολος», ρχεται γι νίσχυση το σφαγέως ησο Χριστο κα θες Πατέρας.
Μ ατ τν «πνευματικ» τροφ ο παδο τς «Σκοπις» τρέφονται τέσσερις φορς περίπου τν βδομάδα. μως γι ν μπεδώσουν καλύτερα ατ πο κον κα διαβάζουν στ ντυπά της «Σκοπις» πάρχουν κα ο νάλογες φωτογραφίες, στε πλύση γκεφάλου ν εναι πλήρης, μ να ψυχικ κόσμο λλοιωμένο.

λοι σοι δν νήκουν στ ''Σκοπιά" εναι μέλη το ''θηρίου" κα θ σφαγον. Ατ μως δν μποδίζει τν ργάνωση τν «μαρτύρων το αχωβ» ν ζητ π τ ''θηρίο" κα ν πιτυγχάνει ποφάσεις πο τν ενοον γι τν δράση της, δηλαδ τ ν κηρύττει λα ατ ναντίον το ''θηρίου".
Μιαπερίεργη σχέση, λήθεια.
Ατ ταν να μικρ δεγμα π τν τροφ γι τν ρμαγεδδώνα. Μ' ατς τς φιαλτικς φωτογραφίες γαλουχονται κόμη κα μικρ παιδιά. τσι μεγάλοι κα μικρο ζον κα κινονται μέσα σ' να φοβερ τρομακτικ κλίμα, γεμάτο σφαγές, αματα, μίσος γι λους τους κτός της ργανώσεως, γεγονς πο χει σημαντικ πίδραση στ χαρακτήρα τν νθρώπων ατν. Παρέλαση φαντασμάτων, νεκροκεφαλές, τέρατα πο ρχονται ν μς κατασπαράξουν, ν σφάξουν λους σους δν ποκύπτουν στ ντάλματα τς θεοκρατικς κυβερνήσεως το Μπρούκλιν. ς δομε μερικ χαρακτηριστικ ποσπάσματα:
-1978, «Σκοπιά». 1-4-'78. σέλ. 16: «λοι ο λλοι ξω π τ καταφύγιο θ λολύζουν κα θ κυλίωνται στ χμα... θ θανατωθον ξαιτίας τς νοερς ργς το αχωβ».
-1982. «Μπορετε ν ζτε...». σέλ. 155: « ρμαγεδδώνας πόλεμος ατς το Θεο θ προετοιμάσει τ δρόμο γι μία δίκαιη νέα τάξη. Μετ τν ρμαγεδδώνα κανένα μέρος το πονηρο ατο κόσμου δν θ πομείνει. Μονάχα τ τομα πο πηρετον τν Θε θ ξακολουθήσουν ν ζον. Μετ τν ρμαγεδδώνα βασιλεία το Θεο θ εναι μόνη κυβέρνηση πο θ κυβερνάει τ γ» ( πογράμμιση δική μας).
Τ συγκεκριμένο κείμενο θυμίζει καταστάσεις κα δεολογίες πο δν χουν τίποτα κοιν μ τν χριστιανικ γάπη, λλ κα τ πι σημαντικό, θυμίζουν ρατσιστικς νεοταξικς θεωρίες γι κλεκτος νθρώπους, γι ξεχωριστ φυλ κα πολλ λλα, ες βάρος τς νθρωπότητες (ατ σν παρένθεση).
-1985. Χιλιετς βασιλεία.... σέλ. 21: « πόλεμος τς μέρας κείνης τς μεγάλης του Θεο το Παντοκράτορος. Τ θνη φο θ χουν ξοντώσει βίαια τ διεθν θρησκευτικ "πόρνη" τ Βαβυλώνα τ μεγάλη, θ βρεθον τότε στ στάδιο τν παγκοσμίων ξελίξεων πο λέγεται ρμαγεδδώνας πως κριβς εναι γραμμένο (ποκ. στ’ 14-16)».
«πιστς κα φρόνιμος δολος» ρμηνεύει γενικ τν ποκάλυψη πως τν ξυπηρετε, λλοτε συμβολικ κα λλοτε κατ γράμμα. τσι γίνεται κα μ τ παραπάνω χωρίο τς ποκάλυψης.
π λο ατ τ ποτρόπαιο ργο τς σφαγς μ τ ταφα πτώματα μ τ σκουλήκια ν τ κατατρώγουν κα διάφορα λλα, κενοι πο θ γλυτώσουν εναι μόνο ο «μάρτυρες το αχωβ», ο ποοι θ εναι μέσα στ καταφύγιο τς ργανώσεως. Στ τέλος λων ατν θ ξέλθουν το καταφυγίου, πως μς πληροφορε «Σκοπιά», γι ν δον κείνους πο θανάτωσε αχωβά.
Σφαγέα, λοιπόν, κηρύττει «Σκοπι» τν ησο Χριστ πισήμως π σπίτι σ σπίτι κα διαιτέρως στ σπίτια τν ρθοδόξων χριστιανν στν πατρίδα μας. Σφαγέα κηρύττει τν Σωτήρα τς νθρωπότητος, τ σφαγμένο ρνίο τς ποκάλυψης (γ' 8), πρς χάριν λων. κτελεστ τν θε Πατέρα, τν θε τς γάπης, ποος θέλει "πάντας νθρώπους σωθναι".
Δν θέλει κα δν τν νδιαφέρει τν ταιρία τ μήνυμα τς γίας Γραφς. Κινεται κα δρ στν χρο στν ποο πραγματικ νήκει, δηλαδ τν πιχειρηματικ κα πράττει νάλογα μ τ συμφέροντά της. Κρύβεται πίσω π να θρησκευτικ προσωπεο, γι ν κινεται εκολώτερα κα μ σοβαροφάνεια κι ατ τν κάνει πι πικίνδυνη.
μως Βασιλεία πο κήρυξε ησος Χριστς χει πνευματικ χαρακτήρα (ωάν. η' 36, Β' Κορινθ. ' 3-6 κ.α.), δν εναι γήϊνη κυβέρνηση, πως διδάσκει «Σκοπι» στος παδούς της, γι ν νειρεύονται γάμους κα γεννήσεις, δανικς συνθκες διαβιώσεως, μ ραία φαγητ κα φροτα, μ δίκαιους φόρους, κα λλα παρόμοια σαρκικο φρονήματος.
Ο εκόνες πο παρουσιάζει ποκάλυψη εναι γι ν περιγράψει τν τελικ συντριβ το κακο, τς μαρτίας κα τν θρίαμβο το γαθο κατ τν μέρα τς δευτέρας παρουσίας το ησο Χριστο. Ο διδαχς τς ταιρίας μ τς εκόνες φρίκης εναι γι ν κρατ τος παδος τς σ' ατ τ κλίμα το τρόμου, στε ν τος ξουσιάζει εκολότερα.
 Περιοδικ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Τεχος 35 - 2004

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.