Αὐτὸ ποὺ ἔκανε ὁ βουλευτὴς κ. Νικόλαος Παπαδόπουλος τί εἶναι; Βανδαλισμός; Πράξις βίας, ἀπαράδεκτη γιὰ μέλος τοῦ κοινοβουλίου; Ἔγκλημα κατὰ τῆς τέχνης; Κακὸ παράδειγμα γιὰ τοὺς πολῖτες; Καὶ ὁ ἴδιος τί τελικῶς εἶναι; Φανατικός, ἐχθρὸς τοῦ πολιτισμοῦ, τῆς τέχνης καὶ τοῦ ἀνθρώπου; Ψωνισμένος, ποὺ θέλει νὰ δημιουργήσῃ θόρυβο περὶ τοῦ ἑαυτοῦ του καὶ νὰ προβληθῇ; Θρησκόληπτος, ποὺ νομίζει ὅτι δέχεται ἐντολὲς ἐκ τῶν ἄνω; Ἡλίθιος ποὺ θέλει νὰ βλάψῃ τὸ κόμμα του; Νοσταλγὸς τοῦ μεσαίωνα καὶ τῆς ἱερᾶς ἐξετάσεως; Μαῦρος ἱππότης τοῦ φασισμοῦ ποὺ πάει νὰ ἀνατρέψῃ τὸ δημοκρατικὸ πολίτευμα, ὡς μέλος φασιστικοῦ καὶ σκοταδιστικοῦ μορφώματος; Εἶναι ἡ πράξις του ἀποτέλεσμα…
ἱερᾶς ἀγανακτήσεως; Μπορεί νὰ ὑπάρχει ἱερὰ ἀγανάκτησις; Ἐπιτρέπεται σὲ Ὀρθοδόξους χριστιανοὺς νὰ ἀγανακτοῦν, νὰ ὀργίζονται καὶ νὰ ἐνεργοῦν αὐτοβούλως; Ἄν ναὶ, ποιός τοὺς δίδει τὸ δικαίωμα; Ἄν ὄχι, ποιός τοὺς ἐμποδίζει νὰ ἐνεργοῦν αὐτοβούλως. Ὁ ἄνθρωπος εἶναι τελικῶς ἐλεύθερος ἤ δὲν εἶναι; Σὲ τί συνίσταται ἡ ἐλευθερία του; Ὡς πολίτης μέχρι ποιοῦσημείου ἔχει δικαίωμα ἤ καὶ ὑποχρέωσι νὰ δράσῃ; Στὸ σημερινὸ καθεστῶς ἕνας πολίτης ἔχει δικαιώματα· καὶ ἴδιατέρως, ἄν εἶναι καὶ Χριστιανός Ὀρθόδοξος, ἔχει δικαιώματα σχετικῶς μὲ τὴν πίστι του; Αὐτὰ ποὺ ἀναφέρει τὸ Σύνταγμα περὶ θρησκείας ἔχουν κάποια πρακτικὴ ἀξία; Τὰ κόμματα τί ἀκριβῶς ρόλο διαδραματίζουν σχετικῶς μὲ τὰ παραπάνω; Τὸ κόμμα δέχεται τὰ δικαιώματα τοῦ πολίτη ἤ τοῦ πιστοῦ, ἄν εἶναι μέλος του, ἤ ἡ ἰδιότης τοῦ μέλους καταργεῖ τὰ δικαιώματα τοῦ πολίτη ἤ τοῦ πιστοῦ;Μερικὰ ἀπὸ τὰ ἄπειρα ἐρωτήματα ποὺ περνοῦν ἀπὸ τὸ μυαλό ἑνὸς συνηθισμένου ἀνθρώπου, ὄχι μόνο σήμερα, ἀλλὰ ποὺ παίρνουν τέτοια μορφὴ μετὰ τὸτελευταῖο γεγονός, τοῦ «βανδαλισμοῦ ἔργων τέχνης» , ἀπὸ τὸν βουλευτὴ κ. Παπαδόπουλο, καὶ τὸν τρόπο ποὺ παρουσιάζεται καὶ ἀντιμετωπίζεται τὸ γεγονὸς ἀπὸ τὸ πολιτικὸ καὶ δημοσιογραφικό κατεστημένο.
Ἄν ἡ ἀπάντησις σὲ αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν δὲν περιοριζόταν σὲ ἕνα λακωνικὸ «φτοῦ σας, ρὲξεφτιλισμένοι» -τὸ ὁποῖο πάλι θὰ παρουσιαζόταν σὰν «αὐθαίρετη καὶ φασιστικὴ» ἀντίδρασις, βολικὴ στὴν προπαγάνδα- θὰ χρειαζόταν πολλὰ, κατὰ περίπτωσι, λόγια. Καὶ αὐτὸ διότι ἡ φθορὰ τῶν λέξεων, τῶν ἐννοιῶν καὶ τῆς λογικῆς ἔχει φτάσει σὲ τέτοιο ἀδιανόητο σημεῖο ὅπου δὲν ὑπάρχει τίποτα σταθερὸ ὥστε νὰ σταθῇ μιὰ φυσιο-λογικὴ ἀπάντησις. Αὐτὴ ἡ φθορά, ποὺ μονίμως καὶ διαρκῶς καὶ συστηματικῶς ἐπιχειρεῖται, ἔγινε ἐπὶ τέλους κάπως ἀντιληπτὴ σὲ ἀρκετοὺς, ἀπὸ τὴν διαχείρησι τοῦ κωρονοϊοῦ (τὶς ὑποχρεωτικότητες καὶ τοὺς ἐμβολιασμούς), τὰ ἐγκλήματα στὸ Μάτι, στὰ Τέμπη (μὲ τὴν συνεχιζόμενη ἀδιανόητη ἀπανθρωπία τῆς συγκαλύψεως καὶ τῆς περιφρονήσεως τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς καὶ τοῦ ἀνθρώπινου πόνου) καὶ ἀπὸ τὸν παραλογισμὸ τῆς νομιμοποιήσεως ὡς οἰκογενείας τοῦ κάθε Μήτσου καὶ τοῦ κάθε Τάκη, δηλαδὴ τῆς προσπάθειας διαλύσεως τῆς κανονικῆς οἰκογένειας.
Αὐτὰ ποὺ γράφονται ἀφοροῦν αὐτοὺς ποὺ (θεωροῦν ὅτι) πιστεύουν στὸν Χριστὸ καὶ στὴν Πατρίδα, ὅχι ὅμως σὰν τὸν Πρωθυπουργὸ -αὐτὸς παρὰ τὸ ὅτι εἶναι ἀφορισμένος δηλώνει πιστὸς, καὶ παρὰ τὸ ὅτι ἔχει διαλύσει τὴν πατρίδα παρουσιάζεται (καὶ) ὡς πατριώτης· οὔτε σὰν τοὺς δημοσιογράφους ποὺ αὐτὲς τὶς ἡμέρες δηλώνουν ὅτι καὶ αὐτοὶ εἶναι πιστοὶ χριστιανοὶ καὶ θρησκευάμενοι καὶ παρουσιάζουν τὸν Παπαδόπουλο ὡς φανατικὸ καὶ σκοταδιστή.
Ὡς χριστιανοὶ, λοιπὸν, ὁπωσδήποτε ἔχουμε ἐμπιστοσύνη –πίστι δηλαδή- στοὺς ἁγίους μας στὰ λόγια τους καὶ στὰ γραφτά τους. Αὐτοὶ μᾶς ἄφησαν καὶ τὰ Εὐαγγέλιά τους, ὅπου μέσα ἐκεῖ βλέπουμε τὴν ζωή καὶ τὴν δράσι τοῦ Κυρίου, καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ τῶν Ἀποστόλων. Αὐτοὶ μᾶς πληροφοροῦν καὶ γιὰ τὴν δράσι τοῦ Κυρίου καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ κατὰ τὴν πρὸ Χριστοῦ ἐποχή διὰ τῶν προφητῶν καὶ τῶν δικαίων καὶ τῶν σοφῶν. Ἄρα ἄν ἀκολουθήσουμε τὸν λόγο καὶ τὸ παράδειγμά τους θὰ ἔχουμε μιὰ σταθερὴ βάσι γιὰ νὰ κρίνουμε πράξεις καὶ παραλείψεις.
Ἐπιτρέπεται νὰ ὀργισθῇ κανείς; Ἄ!!! Χριστιανὸς καὶ νὰ ὀργισθῇ; Ὀοοόχι. Δὲν γίνεται. Οἱ χριστιανοὶ εἶναι ὅλο ἀγάπη, ὅπως καὶ ὁ Θεὸς εἶναι ἀγάπη. Δὲν ὀργίζονται. Ὁ Θεὸς, τότε, γιατὶ ὀργίζεται;
«Ἀποκαλύπτεται γὰρ ὀργὴ θεοῦ ἀπ' οὐρανοῦ ἐπὶ πᾶσαν ἀσέβειαν καὶ ἀδικίαν ἀνθρώπων τῶν τὴν ἀλήθειαν ἐν ἀδικίᾳ κατεχόντων, διότι τὸ γνωστὸν τοῦ θεοῦ φανερόν ἐστιν ἐν αὐτοῖς· ὁ θεὸς γὰρ αὐτοῖς ἐφανέρωσεν». ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 1,18-19
«Ὁργὴ καὶ θυμός θλῖψις καὶ στενοχωρία ἐπὶ πᾶσαν ψυχὴν ἀνθρώπου τοῦ κατεργαζομένου τὸ κακόν, Ἰουδαίου τε πρῶτον καὶ Ἕλληνος·» ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2,8-9
Ὀργίζεται, λοιπόν. Εἶναι ἄδικος καὶ κακὸς ἤ ἐνεργεῖ κακῶς, ὁ Θεὸς ὅταν ὀργίζεται;
«Μὴ ἄδικος ὁ Θεὸς ὁ ἐπιφέρων τὴν ὀργήν;»ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3,5
Ὅχι βέβαια. Τὸ λέει, γιατὶ ἐπιφέρει τὴν ὀργή,παραπάνω. Γιὰ τὴν ἀσέβεια καὶ τὴν ἀδικία τῶνἀνθρώπων. «Ἐπὶ πᾶσαν ἀσέβειαν καὶ ἀδικίαν ἀνθρώπων». Ποιῶν ἀνθρώπων; Ὅλων. Ἰουδαίων καὶ εἰδωλολατρῶν (αὐτοὺς ποὺ λέει Ἕλληνας). Θὰ λέγαμε,σήμερα, πιστῶν καὶ ἀπίστων ἐφ᾿ ὅσον «κατεργάζονται τὸ κακόν».
Αὐτοὶ ποὺ δημιούργησαν τὰ Τέμπη καὶ μπάζωσαν καὶξεμπάζωσαν, καὶ συγκάλυψαν καὶ συγκαλύπτουν, τὶ κατεργάζονται;Τὸ καλό ἤ τὸ κακό; Αὐτοὶ ποὺ διαστρέφουν κάθε φυσιολογικὸ καὶ προωθοῦν κάθε ἀνωμαλία διὰ νόμου, τί κατεργάζονται;Τὸ καλὸ ἤ τὸ κακό; Αὐτοὶ ποὺ πᾶνε νὰ κάνουν τὰ σχολεία μπορδέλα,τί κατεργάζονται; Τὸ καλὸ ἤ τὸ κακό; Ὁ «καλλιτέχνης» ποὺ ἐνεπνεύσθῃ καὶ ἐτερατούργησε τὰ «ἔργα τέχνης» ποὺ φιλοξενεῖ καὶ ἐκθέτει ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη καὶ αὐτοὶ ποὺ δέχθηκαν νὰ τὰ βάλλουν ἐκεῖ μέσα, τί ἐπιδιώκουν; Τὸ καλὸ ἤ τὸ κακό;
Δὲν ἔρχεται γιὰ ὅλα αὐτὰ ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ; Μὲ τόση βρωμιὰ, τόσα ἐγκλήματα, τόσους φόνους, τόση διαστροφή, τόση εἰδωλολατρεία, τόση ὕβριν, τίπεριμένουμε νὰ ἔρθῃ;
«Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, πορνείαν, ἀκαθαρσίαν, πάθος, ἐπιθυμίαν κακήν, καὶ τὴν πλεονεξίαν ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία, δι' ἃ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας· ἐν οἷς καὶ ὑμεῖς περιεπατήσατέ ποτε ὅτε ἐζῆτε ἐν τούτοις.» ΠΡΟΣ ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3,5-7
Ὅπως λέει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος θὰ ἔρθῃ ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ. Τί ἄλλο μπορεῖ νὰ ἔρθῃ; Εὐλογία νἄρθει; Δὲν ἔχουν ὅμως τὴν ἴδια ἄποψι οἱ σοβαροὶ κυβερνῶντεςκαὶ οἱ πλείστοι ὑπόλοιποι πολιτικοί. Παραδείγματος χάριν «Δὲν εἶναι ἁμαρτία ἡ ὁμοφυλοφιλία», διαβεβαίώνε, ὅπως θυμᾶστε, ὁ κυβερνητικὸς ἐκπρόσωπος. Τόσο χριστιανὸς καὶ αὐτός, σὰν καὶ κάποιους παπάδες καὶ δεσποτάδες ποὺ λένε τὰ ἴδια. Μπροστά του ὁ Ἀπόστολος Παῦλος παρουσιάζεταιἕνας ἀπλὸς φανατικὸς ἀπατεῶνας. Ποιός εἶναι, ὅμως, ὁ ἀπατεῶνας, φαίνεται, γιὰ ὅσους πιστεύουν ἤ διαθέτουν κοινὴ λογική. Ἀλλὰ καὶ αὐτοὶ ποὺ ὄχι μόνο τὰ χάφτουν, ἀλλὰ καὶ ἐπιβραβεύουν καὶ ψηφίζουν αὐτοὺς τοὺς ἀπατεῶνες τί μπορεῖ νὰ περιμένουν; Μὰ, τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ. Ὅλοι, λαϊκοί καὶ κληρικοί κάθε βαθμίδος, ποὺ δουλικὰ ὑπηρετοῦν αὐτὸ τὸ σύστημα, τί περιμένουν; Αὐτοὶ ποὺ δέχονται νὰ ἐξαπατοῦνται ἀπὸ τὶς κενολογίες τοῦ κάθε ἀπατεώνα καὶ ἀπειθοῦν στὰ λόγια τῶν ἁγίων , καὶ ταυτοχρόνως νομίζουν ὅτι εἶναι καὶ χριστιανοί, σὰν τοὺς τηλεμαϊντανοὺς ποὺ ἀκούω, τὶ ὑπολογίζουν ὅτι θἄρθῃ; Δὲν θἄρθῃ ἡ ὀργή τοῦ Θεοῦ;
«Μηδεὶς ὑμᾶς ἀπατάτω κενοῖς λόγοις, διὰ ταῦτα γὰρ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας.» ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ 5,6
Ἐπειδὴ λοιπὸν ὁ Θεὸς δικαίως ὀργίζεται, ὅσοι τὸ κατάλαβαν, ἐπειδὴ καὶ ἁμάρτησαν καὶ εἶδαν τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ, παρακαλοῦν τὸν Θεὸ:
«Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με μηδὲ τῇ ὀργῇσου παιδεύσῃς με.» ΨΑΛΜΟΣ 37ος .
Καλὰ ὁ Θεὸς. Οἱ ἄνθρωποι; Ἐπιτρέπεται νὰ ὀργισθοῦν; Δὲν εἶναι ἁμαρτία αὐτό;
Καὶ τὸ «ὀργίζεσθε καὶ μὴ ἁμαρτάνετε»; Γίνεται καὶ νὰ ὀργίζεται κάποιος καὶ νὰ μὴν ἁμαρτάνει; Ἔτσι δὲν λέει ὁ ψαλμωδός; Ψέματα λέει;
«Διὰ τοῦτο καὶ ἡμᾶς ὁ Ψαλμὸς νουθετεῖ· Ὀργίζεσθε, καὶ μὴ ἁμαρτάνετε. Καὶ ὁ Κύριος τῷ μὲν ὀργιζομένῳ εἰκῆ τὴν κρίσιν ἐπανατείνεται· τὸ δὲ ἐφ' ἃ δεῖ κεχρῆσθαι τῇ ὀργῇ, ὡς ἐν φαρμάκου εἴδει οὐ παραιτεῖται.» ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PG31, 368
Ὅπως βλέπετε, ὁ Μέγας Βασίλειος ξεκαθαρίζει ὅτι σὲ ὅποιον ὀργίζεται ἄνευ λόγου (εἰκῆ) ὁ Κύριος τὸν ἀπειλεῖ ἐπισείοντάς του τὴν κρίσι. Ὅμως δὲν τὸν ἀποτρέπει νὰ χρησιμοποιήσῃ τὴν ὀργὴ σὰν φάρμακο καὶ θεραπεία ἐκεῖ ποὺ πρέπει.
Καὶ ποὺ πρέπει; Ἐκεὶ ποὺ προπηλακίζεται ὁ Θεός μας. Δηλαδὴ ὑβρίζεται, διασύρεται, ἀδικεῖται (ὁ Θεός). Ἐκεὶ ποὺ ρίχνουν λάσπη καὶ βρωμιά στὸν Θεό. Αὐτὸ σημαίνει τὸ ρῆμα προπηλακίζω. Ἀλείφω μὲ πηλό, μὲ βόρβορο.
Πῶς γίνεται νὰ μὴν ὁδηγηθῇ σὲ ὀργὴ καὶ ἀπέχθεια κάποιος ποὺ βλέπει νὰ ὑβρίζεται νὰ διασύρεται ὁ Θεὸς, ἡ Παναγία Μητέρα του καὶ οἱ ἅγιοί του ἀπὸ διάφορα τιποτένια ἀνθρωπάρια-καλλιτέχνες;
«Πῶς γὰρ ἔστι μὴ παρακινηθῆναι πρὸς ὀργὴνκαὶ ἀπέχθειαν ἐν τῷ τὸν Θεὸν ἡμῶν καὶ δεσπότην καὶ ζωοποιὸν καὶ σωτῆρα παρὰ τῶν ἀνθρωπίσκων τούτων προπηλακίζεσθαι;»ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΥΣΣΗΣ PG 45.676
Ὅπως βλέπετε, ἀπὸ τοὺς ἁγίους, τὸ ἐρώτημα ἀντιστρέφεται. Δὲν εἶναι γιατί πῆγε ὁ Νικόλαος καὶ ἔριξε χαμαὶ τὰ βδελύγματα ποὺ ὑβρίζουν καὶ λασπώνουν τὸν Θεό. Τὸ ἐρώτημα εἶναι γιατὶ δὲν πῆγαν ὅσοι μποροῦν νὰ πᾶνε, βουλευτὲς καὶ κληρικοί καὶ δεσπότες καὶ ἀπλοί πιστοί. Αὐτὸ τὸ ἐρώτημα θέτει ὁ ἅγιος Γρηγόριος. «Πῶς γὰρ ἔστι μὴ παρακινηθῆναι πρὸς ὀργὴν καὶ ἀπέχθειαν»;
Καὶ πῆγε ὁ ἄνθρωπος, καὶ ἔκαμε ὅτι ἡ συνείδησίς του τοῦ ὑπαγόρευσε, καὶ παρὰ τὸ ὅτι ἦταν βουλευτὴς κρατήθηκε καὶ δὲν πῆγαν οὔτε κἄν οἱ συνάδελφοί του,οἱ χριστιανοί, νὰ τοῦ συμπαρασταθοῦν!!! Καὶ ὄχι μόνον δὲν πῆγαν, ἀλλὰ καὶ τὸν μέμφονται, θεωροῦν ὅτι ἐκανε κακὸ στὸ κόμμα τους, θὰ τοὺς κακοχαρακτηρίσουν οἱ σοβαροὶ ποὺ τηροῦν τοὺς θεσμοὺς καὶ τὰ θέσμια τοῦ κοινοβουλίου!!!
Ἄν ὁ Θεὸς διαπομπεύεται δημοσίως καὶ χλευάζεται ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ δὲν ἀρκοῦνται στὸ νὰ τοποθετήσουν τοὺς ἑαυτοὺς τους στὴν μερίδα τοῦ ἀποστάτου, ἀλλὰ θεωροῦν ζημιὰ νὰ μὴν σύρουν καὶ ἄλλους μαζί τους στὸ ἴδιο βάραθρο μὲ τὰ ἔργα τους,γιὰ νὰ μὴ λείψει ἀπὸ τὶς ἐπόμενες γενηὲς ἡ χειραγωγίαπρὸς τὸν ὄλεθρο, ποιός ἆρα μέμφεται τὴν ὀργὴ πρὸς αὐτούς;
«Εἰ οὗτος (ὁ Θεός) ἔκκειται πρὸς λοιδορίαν ἀνθρώποις, οἷς οὐκ ἀρκεῖ μόνον τὸ ἑαυτοὺς τῇ μερίδι τοῦ ἀποστάτου προσοικειῶσαι, ἀλλὰ ζημίαν ποιοῦνται τὸ μὴ καὶ ἄλλους εἰς τὸ αὐτὸ βάραθρον μεθ' ἑαυτῶν ἐφελκύσασθαι διὰ τῆς λογογραφίας, ὡς ἂν μὴ λείποι τοῖς ἐπιγινομένοις ἡ πρὸς τὸν ὄλεθρον χειραγωγία, ἆρά τις μέμφεται τὴν ἐπὶ τούτοις ὀργήν;» ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΥΣΣΗΣ 45.676
Ἔλα ντέ. Ποιός μέμφεται τὴν ὀργὴ τοῦ βουλευτή γιὰ τὰ διαπραττόμενα καὶ ἐπιδεικνυόμενα αἴσχη; Καὶ μπορεῖ νὰ εἶναι χριστιανὸς αὐτός;
Εἴπαμε, γιὰ χριστιανοὺς ὅλα αὐτά. Ἀπὸ τοὺς ἁγίους,γιὰ ὅσους πιστεύουν στοὺς ἁγίους. Μεταπατερικοὶ καὶ μετανθρωπιστὲς καὶ ὅλο τὸ κακὸ συναπάντημα ἄς ἐντρυφήσουν στὴν πολιτικὴ-σατανικὴ ὀρθότητα τοῦ κατευθυνόμενου ἐπικοινωνιακοῦ βόθρου.
Αὐτὰ γιὰ τὴν ὀργή. Τὰ ὑπόλοιπα ἀργότερα.
Τώρα προσπαθοῦν νὰ κάμψουν τὸ φρόνημα τοῦ Νικολάου μὲ τὶς πολιτικὲς μεθοδεῖες, ἔπειδὴ τοὺς φοβίζει τὸ κακὸ παράδειγμα. Κακὸ παράδειγμα γιὰ τὸν λαό ποὺ βράζει στὸ ζουμί του, βλέποντας νὰ γκρεμίζεται γύρω του ὅτιδήποτε τὸν στήριζε καὶ τὸν στηρίζει. Ἄλλοι πρέπει νὰ ζητήσουν συγνώμη Νικόλαε. Ἐσὺ ὡς ταπεινὸς ἄνθρωπος ὑποθέτω ὅ,τι δὲν ἔχεις πρόβλημα οὔτε καὶ γι᾿ αὐτό (τὸ νὰ φανεῖς ὅτι φταῖς). Δὲν τοὺς ἐνδιαφέρεις ὅμως ἐσύ. Θέλουν νὰ ἀποδείξουν στὸν λαό πῶς ὅ,τι ἔκαμες εἶναι λάθος·ἀλλὰ δὲν εἶναι λάθος, ὅπως λένε οἱ ἅγιοι. Τὸ ἀντίθετο συμβαίνει. Λάθος κάνουν αὐτοὶ ποὺ ἀπαθῶςπαρατηροῦν ἤ ψελλίζουν λόγάκια, ἐνῷ οἱ ὑπηρέτες τοῦ σκότους συνεχίζουν το ἔργο τους. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια, ἀλλὰ αὐτοὶ δὲν νοιάζονται γιὰ τὴν ἀλήθεια, ἀλλὰ γι’ αὐτὸ ποὺ αὐτοὶ θέλουν νὰ παρουσιάσουν ὡς ἀλήθεια, ὅπως ἔλεγε καὶ ὁ δάσκαλός τους ὁ Κίσσιγκερ.Μὴν τοὺς κάνεις τὸ χατήρι, ἄν μπορεῖς νὰ ἀντέξῃς τὴν πίεσι, ἀπὸ ὅλες τὶς πλευρές... Ὅσο μπορεῖς... Ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πανθ᾿ ὁρᾶ.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων. 13 Μαρτίου 2025.
ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
Κατὰ τὸν Μικρασιατικὸ πόλεμο, ὅταν ὁ ἑλληνικὸς στρατὸς ἀγωνιζόταν γιὰ τὴν ἀπελευθέρωση τῶν ἀδελφῶν μας Μικρασιατῶν, πληροφορήθηκα ὅτι πολλοί των στρατιωτῶν καὶ ὑπαξιωματικῶν καὶ μερικοί των ἀξιωματικῶν βλασφημοῦσαν τὰ θεία, κάποτε μάλιστα καὶ κατὰ τὴν ὥρα ποὺ ἄρχιζε ἡ μάχη, κατὰ τὴν ὁποίαν ὄφειλαν ὄχι νὰ βλασφημοῦν τὸν Χριστό, τὴν Παναγία καὶ τὸν Τίμιο Σταυρό, ἀλλὰ νὰ τοὺς ἐπικαλοῦνται σὲ βοήθεια καὶ συμμαχία.
Ὅταν τὰ πληροφορήθηκα αὐτά, ὡς πνευματικὸς πατέρας καὶ ἱερεὺς τοῦ Θεοῦ λυπήθηκα πάρα πολὺ καὶ ἔγραψα ἐπιστολὴ στὸν ἀείμνηστο βασιλέα Κωνσταντῖνο, ὑπενθυμίζοντας σὲ αὐτὸν ὅτι πρέπει νὰ ἐκδώσει διαταγὴ αὐστηρότατη, νὰ πάψει τελείως ἡ βλασφημία καὶ ἀπὸ τὸν λαὸ καὶ ἰδίως ἀπὸ τὸν στρατό, καὶ νὰ γίνονται προσευχές, δεήσεις καὶ παρακλήσεις, διότι οἱ νίκες καὶ οἱ θρίαμβοι τοὺς ὁποίους πολλὲς φορὲς πέτυχαν ἀπὸ τοὺς ἀρχαιότατους χρόνους οἱ πρόγονοί μας, ἐπὶ Βυζαντινῶν αὐτοκρατόρων καὶ οἱ προπάτορές μας κατὰ τὴν ἀπελευθέρωση τῆς Ἑλλάδας τὸ 1821, ἀκόμη καὶ ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μᾶς κατὰ τὰ ἔτη 1912-1913, δὲν ἔγιναν μὲ βλασφημίες ἐναντίον τοῦ Θεοῦ καὶ τῆς Παναγίας Μητέρας Του, ἀλλὰ μὲ πίστη θερμὴ καὶ ἀληθινὴ πρὸς τὸν Θεό, μὲ προσευχές, μὲ δεήσεις καὶ παρακλήσεις, καὶ μὲ τὴ βοήθεια καὶ συμμαχία τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν προστασία τῆς Παναγίας Μητέρας Του.
«Πιστεύω, Μεγαλειότατε, ἀναμφιβόλως», ἔγραφα τότε, «ὅτι, ἐὰν πάψει ἡ βλασφημία, πάψει ἡ διχόνοια καὶ ἡ διαίρεση (διότι ἐξακολουθοῦσε ἡ διαίρεση μεταξὺ Βασιλικῶν καὶ Βενιζελικῶν), καὶ συνδεθοῦν ὅλοι οἱ Ἕλληνες, καὶ ὁ λαὸς καὶ ὁ στρατός, διὰ τοῦ συνδέσμου τῆς ἀγάπης καὶ ἀναπέμπονται θερμὲς δεήσεις καὶ ἱκεσίες μὲ πίστη καὶ εὐλάβεια, θὰ μᾶς βοηθήσουν ὁ Θεὸς καὶ ἡ Παναγία καὶ θὰ νικήσουμε. Θὰ ἐλευθερώσουμε τοὺς ἀδελφούς μας Μικρασιάτες καὶ θὰ δοξασθοῦμε ἀπὸ Αὐτόν σε ὅλο τὸν κόσμο. Στὴν ἀντίθετη περίπτωση, καὶ ἂν δὲν πάψει ἡ βλασφημία καὶ ἡ διχόνοια, φοβοῦμαι, πολὺ φοβοῦμαι, ὅτι θὰ συμβεῖ τὸ ἀντίθετο καὶ θὰ καταισχυνθοῦμε».
Ὁ βασιλεὺς ἀδιαφόρησε, ἀλλὰ ἡ ἀδιαφορία ἐκείνη ἐπέφερε τὴ δίκαιη ὀργὴ καὶ ἀγανάκτηση τοῦ Θεοῦ, τὴν τέλεια ἥττα τοῦ στρατοῦ, τὴν ὁλοσχερῆ καταστροφὴ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τὴν ἐξορία ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα καὶ τὸν θάνατο ἀπὸ τὴ στενοχώρια καὶ τὴν πολλὴ θλίψη τοῦ βασιλέως, τὸν θάνατο τῶν ἕξι κορυφαίων πολιτικῶν τῆς Ἑλλάδας καὶ τὰ λοιπὰ θλιβερὰ γεγονότα τῆς ἐποχῆς ἐκείνης.
Λίγους μῆνες πρὸ τῆς καταστροφῆς τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, βρισκόμην στὴν Αἴτζια, μιὰ ὥρα μακριὰ ἀπὸ τὸν Τσεσμέ, ὅπου ὑπάρχουν θερμὲς ἰαματικὲς πηγές. Μιὰ μέρα εἴχαμε συζήτηση μὲ κάποιον φιλοπάτριδα πλούσιο ἀπὸ τὴ Σμύρνη, ὁ ὁποῖος μου ἔλεγε: «Νὰ ξέρεις, π. Φιλόθεε, ὅτι σὲ λίγες μέρες ὁ στρατός μας θὰ εἰσέλθει στὴν Κωνσταντινούπολη». «Ξέρω», τοῦ λέω, «ὅτι σὲ λίγες μέρες θὰ βρίσκεται στὴν Ἀθήνα ἡττημένος καὶ καταδιωγμένος». «Μὴν εἶσαι», μοῦ λέει, «τόσο ἀπαισιόδοξος».
«Δὲν εἶμαι», ἀπάντησα, «ἀλλὰ ἐφόσον πληροφορήθηκα σίγουρα ὅτι οἱ στρατιῶτες, ἀντὶ νὰ ἐπικαλοῦνται τὸν Θεὸ σὲ βοήθεια, τὸν ὑβρίζουν καὶ τὸν βλασφημοῦν, εἶναι ἀδύνατο, ἀδύνατο νὰ μὴ τιμωρηθοῦν, διότι λέει τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο: «Φυλάσσει Κύριος πάντας τους ἀγαπώντας αὐτὸν καὶ πάντας τους ἁμαρτωλοὺς ἐξολοθρεύση». Οἱ βλάσφημοι ὄχι μόνο δὲν ἀγαποῦν τὸν Θεό, ἀλλὰ καὶ τὸν βλασφημοῦν μὲ τὶς αἰσχρότερες λέξεις. Οἱ βλάσφημοι εἶναι οἱ ἀσεβέστεροι καὶ ἁμαρτωλότεροι ὅλων. Ἑπομένως οἱ λόγοι τοῦ Κυρίου εἶναι ἀδύνατο νὰ μὴν ἐκπληρωθοῦν».
Καὶ δὲν πέρασαν πολλὲς μέρες καὶ ἐκπληρώθηκαν. Ὁ ἑλληνικὸς στρατός, ἀφοῦ ἐγκαταλείφθηκε ἀπὸ τὸν Θεό, δείλιασε καὶ ὀπισθοχώρησε καὶ ἄφησε τοὺς ἀδελφούς μας ὑπόδουλους στὰ χέρια τῶν βαρβάρων, οἱ ὁποῖοι σκότωσαν ὅσους μπόρεσαν, καὶ τοὺς ἄλλους τοὺς ἔδιωξαν γυμνοὺς ἀπὸ τὶς οἰκίες καὶ ὅλα τους τὰ ὑπάρχοντα.
Καὶ ὅλων αὐτῶν αἰτία καὶ ἀφορμὴ ἦταν καὶ ἄλλες ἁμαρτίες, ἀλλὰ προπάντων ἡ βλασφημία. Εἶναι ἀπόλυτη ἀνάγκη νὰ ἐξαλειφθεῖ ἡ πληγὴ τῆς βλασφημίας τελείως ἀπὸ τὸ Ἔθνος γιὰ νὰ εὐτυχήσει, νὰ δοξασθεῖ καὶ νὰ ὑψωθεῖ.
Κ.νικο Παπαδόπουλο όταν βρίσκεσαι στο πλατό του Λιάγκα του νεοταξικη που διακομωδει την ορθοδοξία και ζητάς συγνώμη από το σιχαμενο σύστημα που εκπροσωπεί ο Λιάγκας, δείχνεις τον φόβο σου. Κολοτουμπας λοιπόν λίγοι οι μεγάλοι άνδρες πολιτικοί που δεν αλλάζουν την γνώμη τους σε ένα εικοσιτετράωρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ 4:22 μ.μ. που βιάστηκες να κατακρίνεις τον Νίκο Παπαδόπουλο, ενημερώσου ότι σε νεώτερες εμφανίσεις του σε τηλεοπτικά κανάλια υπερασπίστηκε την πράξη του και δεν δήλωσε καμία μετάνοια για όσα έκανε.
ΔιαγραφήΕκτός αν είσαι βέβαια βαλτός και φοβήθηκες την αύξηση της δύναμης της Νίκης και του Νίκου Παπαδόπουλου και ήλθες να τους μηδενίσεις...
Σε ευχαριστώ για αυτό που έκανες. Ηταν σαν να ήμουν εγώ.ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΜΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στην νίκη με τον εμβολιασμενο νατσιο, τον χλιαρό , που άδειασε τον Νίκο Παπαδόπουλο, ξυπνήστε πριν ο Νατσιος σας πάει 1% .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το είδες;;;
ΔιαγραφήΠρόεδρος Νατσιός: Ο Ελληνικός Λαός συμφώνησε με την πράξη του Νίκου Παπαδόπουλου
https://www.youtube.com/watch?v=7xM--OoZp5U
Ο Νατσιος εμβολιασμενο ς και ο βρώμικος ρόλος του, Παπαδόπουλος ήρωας και μάρτυς. Ο Παπαδόπουλος θα φύγει απ' την νίκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 9:48 μμ
ΔιαγραφήΠού τον είδες τον βρώμικο ρόλο του Νατσιού;
Και να ξέρεις δεν είναι αμάρτημα ο εμβολιασμός.
Κάνεις λάθος ότι ο Παπαδόπουλος θα φύγει από την Νίκη. Πριν 2-3 μέρες στον θεολόγο Διονύσιο Μακρή κάλεσε και άλλους στην Νίκη.
Ψευδο;Ρωμαΐικο & Ψευδ;Οδοιπορικό
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην 11 εντολή δεν τσεβαστήκαμε πολύ γι'αυτό πονάμ' ακόμα
Θα πα να βρω το Μωυσή για να
μου πει μήπως τη Ξέρει σαν ολοκάθαρο γυαλί και κοφτερό μαχαίρι.
Καληνύχτα παιδιά αυτό το ψευτβρωμαΐικο δε θα λα κει ποτέ πίσω από τρολς-ρομπς.
Εμπρός λοιπόν ας βάλουμε με το Τίμιο Σταυρό.
Λέγοντας Σ' Αυτόν ποιος φταίει αφού εμείς δεν φταίμε;Ε;Ε;...Ε?
Καλή Άυριανή
Ενώ η αφεντιά σου είναι καθαρή και αναμάρτητη ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε τον Νατσιο να μελετήσει τον Πούτιν , για να καταλάβει τι θα πει πολιτική σοβαρή. Η πολιτική δεν είναι η μετριότητα του Νάτσιου , που μιλάει λες κι έχει μπροστά του παιδάκια δημοτικού.η πολιτική θέλει δύναμη ψυχής και θάρρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίθεση θανασουλα με Φαρισαικο ύφος στον Έλληνα με ψυχή ορθόδοξο ομολογητή Νίκο Παπαδόπουλο. Καλά τα έλεγα ότι εκτός του αληθινού Νίκου Παπαδόπουλου, εκεί στην νίκη είναι φωλιά φαρισαίων και ψευτιχροστιανων βολεμενων όπως λέει και ο λεβέντης Νίκος Παπαδόπουλος. Λουστειτε τον φαρισαϊσμό σας , ψευτοανθρωποι
ΑπάντησηΔιαγραφή