«…εἰ τὶς ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ.1,9)
Ἐὰν κανεὶς σᾶς κηρύττει διαφορετικὸ εὐαγγέλιο ἀπὸ ἐκεῖνο ποὺ διδαχθήκατε ἀπὸ μένα, ἂς εἶναι ἀναθεματισμένος καὶ χωρισμένος ἀπὸ τὸν Χριστὸ.
Στὶς 15 Αὐγούστου 1940 ἡ εἰκόνα ράγισε κατὰ μῆκος τοῦ προσώπου τῆς Θεοτόκου, γεγονὸς τὸ ὁποῖο, σύμφωνα μὲ αὐτόπτες μάρτυρες, δημιουργήθηκε ἀπὸ τοπικὸ σεισμό, τὴν ὥρα τοῦ τορπιλισμοῦ τοῦ ἀντιτορπιλικοῦ «Ἕλλη» στὴν Τῆνο.
Στὶς 14 Νοεμβρίου 2019 ἡ Ἐκκλησία τῆς Φωκίδος ὑπὸ τὸν Ποιμενάρχη τῆς κ. Θεόκτιστο ὑπεδέχθη θερμά, ἀντιπροσωπεία τῆς «Αὐτοκεφάλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας», μὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Μητροπολίτη Βίννιτσας καὶ Μπάρσκι κ. Συμεὼν καὶ τὸν Μητροπολίτη Περειασλὰβ – Χμελνίτσκι καὶ Βυσνέβσκι κ. Ἀλέξανδρο, συνοδευόμενοι ἀπὸ κληρικοὺς καὶ πιστούς. Κατὰ τῆς διάρκεια τῆς ἐπίσκεψής τους, συνοδεία τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου ἐπισκέφθηκαν, τὸ μοναστήρι τοῦ Τρικόρφου ὅπου ἡγουμενεύει ὁ Ἀρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης ὅπου καὶ συλλειτούργησαν καθώς καὶ τὶς γυναικεῖες Ἱερὲς Μονὲς Ἁγίου Νεκταρίου καὶ Παναγίας Βαρνακόβης, ὅπου ἔτυχαν θερμῆς ὑποδοχῆς.
Στὶς 14 Ἰουνίου τοῦ 2020 ἡ εἰκόνα, μαζὶ μὲ ἄλλα ἱστορικὰ κειμήλια, καταστράφηκαν...
Μέσα σὲ λίγα λεπτὰ ἔγινε στάχτη ἱστορία αἰώνων. Εἰκόνες βγαλμένες ἀπὸ τὴν Ἀποκάλυψη ἀντίκρισαν οἱ μοναχοὶ καὶ οἱ κάτοικοι στὸ ἱστορικὸ Μοναστήρι τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Βαρνάκοβας Φωκίδας. Η ἱστορικὴ Μονὴ ποὺ ἀποκαλεῖται καὶ ἡ Ἁγία Λαύρα τῆς Ρούμελης ἱδρύθηκε τὸ 1077 ἀπὸ τὸν Ὅσιο Ἀρσένιο τὸν Βαρνακοβίτη ἐπὶ αὐτοκράτορος Μιχαὴλ Ζ' Δούκα τοῦ Βυζαντίου ἔχοντας καταγράψει διαδρομὴ 10 αἰώνων, μεταξὺ αὐτῶν καὶ τὴν ταραχώδη περίοδο τῆς Ἅλωσης τῆς Κωνσταντινούπολης.
Βγήκαν κρυπτοπαπικοί "κράχτες" να τα βάλουν με τους πιστούς που κάναμε αυτές τις σκέψεις, αντί με όσους έκαναν το ανουσιούργημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πούμε και το έτερον τρομερό.. Η πυρκαγιά έλαβε χώρα ξημερώματα 15/06, της εορτής δηλαδή του Αγίου Αυγουστίνου, στον οποίο είναι αφιερωμένη η Μονή όπου έγινε το συλλείτουργο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεος ειναι παρων κ εμεις αποντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη μετανοια σε ολους κ πρωτιστως σ εμενα.
Μήτε με τους κρυπτοπαπικούς μήτε με τους κρυπτοσχισματικούς κραχτες είμαστε που ζητάνε αφορμή να μας οδηγήσουν σε σχίσματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι να ναι. Από πού σου ήρθε το σχισματικοί; Με σχισματικούς συλλειτουργούν οι φίλοι σου.
ΔιαγραφήΝομίζω ότι ο αδελφός εννοεί τους κήρυκες της υποχρεωτικότητος της σποτείχισης, οι οποίοι με τη στάση τους σχίζουν την Εκκλησία της Ελλάδας στα δύο.
ΔιαγραφήΣε πείραξε ο λόγος για τα σχίσματα φιλοσχισματικέ 6:41 πμ;;
ΔιαγραφήΟι φίλοι σου οι σχισματικοί είναι δικοί σου!!! Εγώ δεν έχω τους σχισματικούς σαν φίλους μήτε συμπαθώ τα σχίσματα όπως εσύ!!
Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν θα πάρουμε αναιδή φιλοσχισματικέ, μήτε αιρέσεις μητέ σχίσματα!!!
Είναι φανερό ότι ο/η είναι κρυπτοσχισματικός/ή και γι' αυτό πειράχθηκε απο το αντιαιρετικό και αντισχισματικό σχόλιο 12:26 πμ και κατηγορεί άδικα τον σχολιαστή.
Διαγραφή6:41 πμ
ΔιαγραφήΕπεσε η κουκούλα σου σχισματικέ κράχτη!
Δεν εξηγείται διαφορετικά η ενοχλησή σου...!!!
Συνέλληνα "Κάποιε"
ΔιαγραφήΔεν μίλησε ο σχολιαστής συγκεκριμένα.
Εγώ νομίζω ότι εννοώ τον κάθε σχισματικό.
Και τα παλαιο-ημερολογιακά σχίσματα υπάγονται μέσα.
"Εγώ νομίζω ότι εννοεί..."
ΔιαγραφήΔιόρθωση στο προηγούμενο που είδα το λάθος αφού πατήθηκε το κουμπί της αποστολής του σχολίου.
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά:
Διαγραφή1. κάνω το αρχικό σχόλιο όπου χρησιμοποιώ τη λέξη "κρυπτοπαπικοί" χωρίς να εννοώ κανένας από τους σχολιαστές, μιας και ήταν το πρώτο σχόλιο. Παράλληλα δεν αφήνω καμιά υπόνοια για σχίσμα ή αποτείχιση, τα σχόλιο ήταν καθαρά αντιαιρετικό
2. πετάγεται κάποιος και χρησιμοποιώντας την λέξη "κρυπτοπαπικοί", την οποία είχα χρησιμοποιήσει πρώτα κολλάει από το πουθενά τη λέξη "κρυπτοσχισματικοί". Άρα στο σχόλιο 12:26 εννοεί προφανώς εμένα.
3. κοντά στο 12:26 που με θίγει και με ύπουλο τρόπο θέλει να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση πετώντας την μπάλα στην εξέδρα, βρίσκεται άλλος "φωστήρας" και γράφει το αμίμητο "Είναι φανερό ότι ο/η είναι κρυπτοσχισματικός/ή και γι' αυτό πειράχθηκε απο το αντιαιρετικό και αντισχισματικό σχόλιο 12:26 πμ και κατηγορεί άδικα τον σχολιαστή." για το σχόλιο που έκανα (6:41) απαντώντας στο υβριστικό και αβάσιμο σχόλιο 12:26 που έγινε προς εμένα, αφού χρησιμοποίησε δικές μου λέξεις και μου κόλλλησε κοσμητικά επίθετα χωρίς κανένα επιχείρημα.
4. για εμένα το δίλημμα είναι Ορθοδοξία ή αίρεση (σε αυτό περιλαμβάνω και τους Ουκρανούς σχισματικούς, τους οποίους αναγνώρισαν κάποιοι καταργώντας το συνοδικό σύστημα και την ορθόδοξη τάξη)
ενώ για κάποια μυαλά που θέλουν ύπουλα να θολώσουν τα νερά το δίλημμα είναι αίρεση ή σχίσμα.
Να τους χαίρεται ο πάπας τους οπαδούς του, αντί να συγκλονιστούν από το γεγονός και από το σχόλιο που έκανε κάποιος το 10:54, αρχίζουν τη λάσπη σε ανιαιρετικές φωνές. Δεν θα τους περάσει, ούτε η αίρεση ούτε το σχίσμα. Ο Ουρανός δίνει τις απαντήσεις.
Πάαχεις απο φαντασίες καχυποψίας ανώνυμε "φωστήρα" 6:35 μμ ή έχεις την μύγα του σχίσματος και μυγιάζεσαι!
ΔιαγραφήΤο 12:26 πμ σχόλιο είναι ολόσωστο, καθόλου υβριστικό και καθόλου αβάσιμο και πουθενά δεν λέει τίποτα για κανένα.
Απλά χτυπά όχι μόνο τις αιρέσεις αλλά και το σχίσμα.
Τα υπόλοιπα σχόλια είναι επίσης σωστά και δίνουν δίκαιες απαντήσεις στις αβάσιμες καχυποψίες σου που είναι αρρωστημένες....
Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα να είσαι σχισματικός και γι' αυτό να ενοχλήθηκες...
Λοιπόν για να τελειώνουμε ούτε στους κράχτες των αιρέσεων ούτε στους κράχτες των σχισμάτων!
Απλά πράγματα.
Γενικά για όλους.
Οποιος έχει την μύγα ας μυγιαστεί...
Θα ήταν διαφορετικά αν έκανε σχόλιο πάνω στην ανάρτηση και χρησιμοποιώντας δικό του,της ύφος. Τα σχόλια τύπου "πάσχεις..." να τα κρατάς για τον εαυτό σου. Εκτός από απρόσκλητος δικηγόρος μας βγήκες και ψυχολόγος.
ΔιαγραφήΜην ζητά και ρέστα ο περίεργος ανώνυμος 6:35 μμ!!!
ΔιαγραφήΤί ήθελε να λέμε μόνο ό,τι λέει αυτός;;;
Δεν έχουμε δικαίωμα να τον διορθώνουμε και να τον συμπληρώνουμε;;;
Θα έπρεπε να ντρέπεται να ζητάει και τα ρέστα και απο πάνω!!!
Ακου εκεί απαιτήσεις!!...
Πολύ σωστο το 12:26 πμ!
ΔιαγραφήΟι κράχτες των σχισμάτων καιροφυλακτούν σε καιρούς αιρέσεων να μαζέψουν προς τα σχίσματα τους ανθρώπους της Εκκλησίας.
Δεν θα τους κάνουμε την χάρη!!!
Αντισχισματικός
Προς 6:35 μμ
ΔιαγραφήΤα περι υπουλότητας και περι θολωσης να τα κρατήσεις για τον εαυτό σου!!
Μας έγινες και ψυχολόγος ενώ πάσχεις απο καχυποψίες χωρίς καμία βάση!!
Οπως εσύ βλέπεις αόριστα κράχτες αιρέσεων μόνο, υπάρχουν άλλοι πιο σωστοί και σύμφωνοι με την εκκλησιαστική παράδοση που βλέπουν και κράχτες σχισμάτων.
Αν έχεις τόσο μεγάλο πρόβλημα με την ορθόδοξη αντιαιρετική και αντισχισματική άποψη, είναι δικό σου πρόβλημα και όχι των ορθόδοξων σχολιαστών.
Ούτε στους κράχτες των αιρέσεων ούτε στους κράχτες των σχισμάτων! Τελεία και παύλα.
6:59 πμ
ΔιαγραφήΟποιο ύφος θέλει ο καθένας θα χρησιμοποιεί.
Δεν θα μας επιβάλλεις εσύ το ύφος και τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσουμε σε μια δεδομένη στιγμή.
Αν έχεις ψυχολογικά προβλήματα και σε πειράζουν τα πάντα, ακόμα και οι λέξεις, θα πρέπει να το κοιτάξεις με τον εαυτό σου...
Ο άγιος Πορφύριος λέει ότι ο εγωισμός κρύβεται πίσω απο αυτά.
Καλή αυτογνωσία και αποβολή της υπερηφάνειας.
Λέμε όχι στους κρυπτοσχισματικούς κράχτες των σχισμάτων!!!
ΔιαγραφήΛέμε όχι και στις αιρέσεις!!!
Μένουμε στην Εκκλησία!!!!
Αντισχισματικός-Αντιαιρετικός
Ούτε στην αίρεση!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στα σχίσματα!!
Αυτό λέει η Ορθοδοξία!!!
Έτσι, σλλά η Ορθοδοξία μιλάει και για ομολογία, μαρτύριο.
ΔιαγραφήΑυτός που κρατά την ορθοδοξία δεν σχίζεται από αυτήν,σχιζεται ο αιρετικός,τι δεν καταλαβαινειε;
ΔιαγραφήΑρτζι δεν ξέρεις ότι οι Ορθόδοξοι καταδικάζουν και τα σχίσματα;;; Οχι μόνο τις αιρέσεις.
ΔιαγραφήΔεν είσαι Ορθόδοξος;
Τί είσαι; Σχισματικός;;;
Τι δεν καταλαβαίνεις;;
Συμφωνούμε σ' αυτό καλέ μας σχολιαστή 11:57 π.μ. Δίκαιο έχεις και συμπληρώνεις το αντισχισματικό και αντιαιρετικό σχόλιο.
ΔιαγραφήΑντισχισματικός
Ο "καλός σχολιαστής" λέει τα ίδια πράγματα με άλλα λόγια και είναι το ίδιο άτομο για το οποίο σε παραπάνω σχόλια χρησιμοποιούνται χυδαίες εκφράσεις.
ΔιαγραφήΝα γελάσω ή να κλάψω;
Δεν αξίζει τον κόπο τελικά.
Δεν ξέρεις τί σου γίνεται 3:07 μμ και φαντάζεσαι πράγματα που σε συμφέρουν- που συμφέρουν τις πλάνες σου.
ΔιαγραφήΟ καλός σχολιαστής είναι διαφορετικός σχολιαστής όσο και δεν συμφέρει την πλάνη σου.
Επίσης χυδαία έκφραση δεν υπάρχει.
Για δείξε μας μια χυδαία έκφραση για να καταλάβουμε τί εννοει το μυαλό σου χυδαία εκφραση...
Τώρα για το αν θα πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις, οπωσδήποτε και πρέπει να κλάψεις για τις πλάνες σου και το σχισματικό σκεπτικό που έχεις και για τις φαντασίες σου ότι δήθεν ο καλός σχολιαστής είναι το ίδιο άτομο!!!
Ο,τι να'ναι σκέφτεσαι και το πιστεύεις για πραγματικότητα...
Εχεις δίκαιο 3:07 μμ.
ΔιαγραφήΔεν αξίζει τον κόπο να προσπαθείς να κάνεις την μέρα νύχτα, αντι να παραδεχθείς τα λάθη σου.
Δεν πρόκειται να πείσεις κανένα.
Σ' αυτό έχεις δίκαιο.
Ισως ο 3:07 μμ εννοεί ότι είναι ο ίδιος με τον ανώνυμο χθεσινό 6:41 πμ που πειράχθηκε χωρίς λόγο όταν έγινε λόγος για κράχτες του σχίσματος.
ΔιαγραφήΑν εννοεί αυτό τότε θα πρέπει να καταλάβει ότι η ομολογία και το μαρτυρίο διαφέρουν απο σχίσμα πελώρια.
Στα σχόλια δεν έγινε κανένας λόγος κατηγορίας της ομολογίας και του μαρτυρίου. Οπότε μην τα ανακατεύει.
Φυσικά και είναι το ίδιο πρόσωπο, αφού τα έγραψα εγώ.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω τι μου γίνεται, ε; Χαχαχα. Άντε καληνύχτα (γενικότερα) που μου κολλήσατε και ταμπέλα για πράγματα που δεν έχω γράψει, φαντασιοσχισματικοί.
12:48 πμ
ΔιαγραφήΤότε θα πρέπει να καταλάβεις ότι η ομολογία και το μαρτυρίο διαφέρουν απο σχίσμα πελώρια!!!
Τα μπλέκεις χωρίς λόγο.
Στα σχόλια όπως βλέπει ο καθένας δεν έγινε κανένας λόγος κατηγορίας της ομολογίας και του μαρτυρίου.
Μην τα ανακατεύεις!!!
Για να το τελειώσω από τη μεριά μου (1ο σχόλιο και όσα ακολούθησαν) και με την υπόσχεση πως δεν θα ξαναενοχλήσω ζητώ συγγνώμη από όσους απευθύνθηκα αλλά και από διαχειριστές και αναγνώστες.
ΔιαγραφήΑν θα ήθελε το άτομο σχόλιο 12:26 να διευκρινήσει αν εννοούσε έστω και εν μέρει εμένα, θα μου έλυνε την απορία. Αν πάλι δεν θέλει, οκ, καλή καρδιά.
Απάντηση στο σημερινό 8:15 πμ
ΔιαγραφήΠού σε ξέρω για να εννοώ εσένα δλδ τον/την πρώτο/τη σχολιαστή/στρια;;;
Συνολικά μίλησα και συμπληρωματικά.
Εσένα δεν σε ξέρω, μήτε ποιούς εννοείς.
Αν είσαι στους κράχτες των σχισμάτων τοτε είσαι και εσύ μέσα.
Αν δεν είσαι στους κράχτες των σχισμάτων τοτε δεν είσαι και εσύ μέσα.
Καλή καρδιά σ' όλους μας.
Ο 17/6 12:26 π.μ.
3:07 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομολογία και το μαρτυρίο δεν έχει σχέση με τα σχίσματα.
Κάπου τα έχεις μπλέξει πολύ μεταξύ τους.
Τιμούμε την ομολογία και το μαρτύριο αλλά κατακρίνουμε το σχίσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλάβιος
Θέλει νά τού "ρίξεις" ένα σχίσμα καί
ΑπάντησηΔιαγραφήένα...ξέσχισμα γιά νά καταλάβει.
Τί γελοίοτητες είναι αυτές που γράφει ο 9:29 μμ;
ΔιαγραφήΕίναι στα καλά του;
Σε ποιόν το λέει και τί ακριβώς εννοει;;;
Απο το Δαφνί γράφει;;