5 Μαρ 2020

Γέροντας Γρηγόριος Δοχειαρίτης: Εἶπε ὁ Χριστὸς ἀγάπη, ἀλλὰ ἀπὸ αἰῶνες ὁ Θεὸς μοίρασε τὰ ἔθνη. Δὲν πάω στὴν πατρίδα τους νὰ τοὺς πολεμήσω, ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω στὴν χώρα μου. Δὲν εἶναι σωβινισμὸς αὐτό.

Μακαριστοῦ Καθηγουμένου τῆς Ι.Μ Δοχειαρίου Ἁγίου Ὅρους Γέροντα Γρηγορίου. 

Ὁ Θεός, ὅταν δημιούργησε τὸν αἰσθητὸ παράδεισο, οὔτε στὴν Εὐρώπη τὸν ἔστησε, οὔτε στὴν Ἀμερική, ἀλλὰ στὴν Ἀνατολία. Πῶς σήμερα ἀπὸ τὴν πάμπλουτη αὐτὴν χώρα ἔχουμε πρόσφυγες στὴν Ἑλλαδίτσα; Καὶ αὐτὸ φαίνεται μὲ μιὰ ματιὰ ποῦ τοὺς ρίχνεις. Κινητά της τελευταίας τεχνολογίας, ἡ χανούμισσα κολὰν παντελόνι, τσεμπέρι καὶ τσιγάρο. Δυστυχῶς στὴν ἐποχὴ τοῦ Μωάμεθ δὲν ὑπῆρχε τὸ μακιγιάρισμα, γιὰ νὰ τὸ ἀπαγορεύση, καὶ σήμερα καλοφροντισμένες ἐμφανίζονται στὸν χῶρο μας. Περισσότερο ἀπὸ ἑξακόσια χρόνια οἱ πρόγονοί μας ἀγωνίστηκαν νὰ διώξουν τὸν μουσουλμανισμὸ καὶ νὰ διώξουν τὰ τζαμιά. Καὶ σήμερα πλησιάζει ὁ καιρὸς ποῦ θὰ εἶναι περισσότεροι οἱ μουσουλμάνοι στὴν χώρα μας ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανούς. 
Ἀπὸ αἰῶνες ὁ Θεὸς μοίρασε τὰ ἔθνη καὶ στὸ καθένα ἔδωσε τὸ κομμάτι του. Δὲν πάω στὴν πατρίδα τους νὰ τοὺς πολεμήσω, ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω στὴν χώρα μου. Δὲν εἶναι σωβινισμὸς αὐτό. Οἱ καμπάνες κάνουν ἠχορρύπανση· ὁ χότζας ποῦ σὲ λίγο θὰ φωνάζη στὰ τζαμιὰ τρεῖς φορὲς τὴν ἡμέρα δὲν θὰ ἐνοχλῆ; Μισοῦν τὴν πίστη μας, μισοῦν τὸν Σταυρό, τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Παναγία. Καὶ δυστυχῶς κινοῦνται ἐπίσκοποι καὶ...
ἀρχιεπίσκοποι πρὸς τὶς σκηνές τους, βγάζοντας τὸ ἐγκόλπιο καὶ τὸν Σταυρό, γιὰ νὰ μὴν ἐρεθίζουν τὰ τέκνα τοῦ Μωάμεθ! Καὶ σιγὰ-σιγά, οἱ σκηνὲς γίνονται πελώρια ξενοδοχεῖα καὶ οἰκοδομὲς ποῦ ἁρπάζουν οἱ τράπεζες ἀπὸ τοὺς δύστυχους Ἕλληνες. 

Αὐτοὶ ποῦ κυβερνοῦν καὶ τοὺς κουβάλησαν ἐδῶ μὲ τὶς δυνάμεις τοῦ σκότους δὲν ρίχνουν μιὰ ματιὰ στὰ συσσίτια καὶ στὰ ἄστεγα καὶ ταλαίπωρα παιδιὰ τῆς Ἑλλάδος; Καὶ τὸ πιὸ σπουδαῖο ἀπ’ ὅλα, στὰ ἄνεργα παιδιά, ποῦ τὰ πιὸ γερὰ μυαλὰ φεύγουν πρὸς δυσμᾶς, γιὰ νὰ ἐπιβιώσουν; Εἶπε ὁ Χριστὸς ἀγάπη, ἀλλὰ εἶπε καὶ τὸ κάθε ἔθνος στὰ ὅριά του καὶ νὰ μὴν εἰσέρχεται στὸ ἄλλο ἔθνος. Ἡ μίξη τῶν Ἑλλήνων μὲ τοὺς μουσουλμάνους, ποῦ δὲν ἔχουν ἱερὸ καὶ ὅσιο, ποῦ δὲν ἔχουν καμμιὰ ἠθική, ἀλλὰ ὅλα εἶναι ἀπόλαυση, δὲν θὰ τοῦ ἀλλάξη τὸ ἦθος καὶ τὸ ὕφος καὶ τὴν ταυτότητα αὐτοῦ του ἁγίου τόπου; 

Βρέ, δὲν ἀκοῦτε ποῦ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν προγόνων μας; Δὲν φτάνουν στὰ αὐτιὰ σᾶς τὰ βογγητὰ καὶ οἱ καημοὶ τῶν προγόνων μας στὸ παιδομάζωμα; Αὐτὸ εἶναι ἕνας καινούργιος τρόπος παιδομαζώματος, μίξεως καὶ συγχύσεως. Ἀπὸ τοὺς ἀπογόνους του Ἰσλὰμ καταστράφηκε ὅλη ἡ λατρεία τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ καὶ ἡ Ρωμιοσύνη ἀφανίστηκε. Δυὸ μεγάλους ἐχθροὺς συνάντησε στὸν δρόμο της ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τὸν παπισμὸ καὶ τὸν ἰσλαμισμό. Καὶ αὐτοὶ σήμερα σφιχταγκαλιάζονται γιὰ νὰ κατασβέσουν τὴν λαμπάδα τοῦ κόσμου, ποῦ εἶναι ἡ Ἑλλάδα. Ἀφῆστε τὶς «φιλανθρωπίες» καὶ ἐλᾶτε στὰ συγκαλά σας. Ἐὰν τοὺς προγόνους μᾶς ἔκαψαν, ἔσφαξαν, τηγάνισαν, ἐμᾶς γιατί θὰ μᾶς φερθοῦν καλύτερα; Ἐπειδὴ τοὺς δεχθήκαμε στὴν χώρα μας; 

Φαινόμενο μεγάλης παράνοιας ὑπάρχει σ’ αὐτὴν τὴν μικρὴ χώρα. Χρόνια τώρα δεχόμαστε ἀπειλὲς ἀπ’ τὸ Ἰσλάμ. Ποῦ θὰ πᾶς; Ποῦ θὰ περπατήσης καὶ δὲν θὰ κλάψης; Οἱ πρόσφυγες ποῦ ἦρθαν ἀπ’ τὴν Μικρὰ Ἀσία καὶ τὸν Πόντο ἦρθαν ξυπόλητοι, γυμνοί, πεινασμένοι, ἀκρωτηριασμένοι. Αὐτοὶ δὲν εἶναι πρόσφυγες, εἶναι κατακτητές, εἶναι οἱ ρώθωνες τοῦ διαβόλου. 

«Θεέ μου, Θεέ μου, ἰνατὶ ἐγκατέλιπές μας;» 

Ξωμάντρι τοῦ διαβόλου κατήντησε ἡ Ἑλλάδα καὶ κάθε ἄθεος καὶ ἀντίχριστος καὶ διεφθαρμένος βρίσκει καταφύγιο στὴν χώρα αὐτὴ τῶν μαρτύρων καὶ τῶν Ἁγίων. Ὑπάρχει λύσσα καταστροφῆς αὐτοῦ του πανάρχαιου λαοῦ ποῦ λέγεται Ἑλληνισμὸς καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας. Ποιὸς θὰ ἀπαντήξη τὸ κακό; Οἱ ἄθεοι κρατοῦντες ἢ ὁ πάπας ποῦ ἔχει γίνει -ἀλλοίμονο- τὸ μεγάλο προσκύνημα τῶν ὀρθοδόξων; Δυστυχῶς ὅπως καταντήσαμε καὶ ὄστια θὰ φᾶμε καὶ κοράνι θὰ κρατᾶμε. 
+ Γρηγόριος ὁ Ἀρχιπελαγίτης 


5 σχόλια:

  1. Δυστυχώς υπάρχει σύγχυση και στους κόλπους της εκκλησίας.Αγάπη στους εχθρούς χωρίς όρια; Γιατί οι πρόγονοι μας τότε πολέμησαν υπέρ πίστεως και πατρίδας; Παρακαλούμε άγιοι πατέρες βοηθήστε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ά ρε γέροντα.....έτσι τα έλεγες...πράγματι....όσες φορες σε συναντήσαμε....αλλά από τότε οι γνωστικοί χριστιανούληδες σε κατηγορούσαν ότι αβαντάρεις τη χρυσή αυγή.....ελπίζω να μην το κόψετε όπως κάνετε επανειλλημένως καλό στάδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η διαστρέβλωση της εθνικής ταυτότητας την «Εκκλησιαστική Σκέψη»

    Σύμφωνα με πολλούς στην Εκκλησία καταργείται κάθε φυλετική τάση. Ισχυρίζονται ότι ο εθνικισμός έφερε «τη διασάλευση ισορροπίας μεταξύ εθνικού πνεύματος και ορθόδοξης οικουμενικότητας». Έτσι στρέφουν την ορθοδοξία εναντίον του εθνικισμού (που υπερασπίζεται το έθνος και τις αξίες του) κατά του οποίου μάχονται οι κοσμοκράτορες. Θεωρούν, ύπουλα, ότι υπάρχει ταύτιση εθνικής και εκκλησιαστικής ταυτότητας. Θέλουν να εκτοπίσουν όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το έθνος και να τα αντικαταστήσουν με το εκκλησιαστικό (ούτε καν θρησκευτικό). Η θρησκεία όμως είναι μια από τις συνιστώσες της εθνικής κοινότητας.
    Το Έθνος για τους «εκκλησιαστικούς», είναι αποτέλεσμα της θρησκείας ή Εκκλησίας από την οποία εξαρτάται αποκλειστικά. Η θρησκεία (πνευματική αιτία) είναι εκείνη που καθορίζει αν κάποιος ανήκει ή όχι στο έθνος, αν θα είναι Έλλην (βιολογική, ιστορική, πολιτισμική πραγματικότητα)

    Αφού λοιπόν θεωρούν ότι υπάρχει ταύτιση εθνικής και εκκλησιαστικής ταυτότητας, ονειρεύονται μια νέα υπερφυλετική πανενότητα και εθνότητα. Νέα εθνότητα, διότι αποτελείται από πολλούς λαούς που είναι ή θα γίνουν Ορθόδοξοι (όπως οι λαθρομετανάστες, τους οποίους πολλοί στην εκκλησία καλωσορίζουν με το ανόητο σκεπτικό ότι θα τους κάνουν χριστιανούς). Όμως, οι αντίχριστοι κοσμοκράτορες ευαγγελίζονται κα εκείνοι μια νέα υπερφυλετική πανενότητα, μία εθνότητα από σύνθεση όλων των φυλών, εθνών λαών της οικουμένης (σχέδιο Καλέργη).
    Το βασικό επιχείρημα αυτού του μέρους της εκκλησίας είναι ότι αυτό το όραμα υπήρξε στο Βυζάντιο. Έτσι προσφέρουν ιστορικό προηγούμενο στη Νέα Τάξη που θέλει το ανακάτεμα των φυλών, εθνών, πολιτισμών και θρησκειών.
    Θεωρούν ότι κύριο συστατικό του Ελληνισμού είναι η Ορθοδοξία υποβαθμίζοντας τα υπόλοιπα, όμαιμο, ομόγλωσσο, ομότροπο. Χρησιμοποιούν ΕΝΑ κριτήριο (το θρησκευτικό) για την ταυτότητα του Ανθρώπου. Έτσι, αν ΟΛΟΙ οι λαθρομετανάστες γίνουν Ορθόδοξοι θα είναι και καθ όλα Έλληνες. Επομένως οι θέσεις τους ταυτίζονται σε αυτά τα σημεία με τους ισοπεδωτικούς οικουμενιστές.

    Εφαρμόζουν την ισοπεδωτική λογική της Νέας Εποχής αλλάζοντας το κριτήριο
    Δηλαδή
    Οι Φιλελεύθεροι εφαρμόζουν έναν φυλετικό, εθνικό, πολιτισμικό ισοπεδωτισμό στο όνομα της κοινή ενιαίας και ελεύθερης αγοράς. Άνθρωπος = ς καταναλωτής

    Οι Μαρξιστές εφαρμόζουν έναν φυλετικό, εθνικό, πολιτισμικό ισοπεδωτισμό στο όνομα της κοινή ενιαίας οικονομικής τάξης. Άνθρωπος = παραγωγικό ον

    Οι «Εκκλησιαστικοί» εφαρμόζουν έναν φυλετικό, εθνικό, πολιτισμικό ισοπεδωτισμό στο όνομα της κοινής θρησκείας – εκκλησίας. Άνθρωπος = η Εκκλησία του

    Όλα είναι ίσα: Υποστηρίζουν ότι ο Χριστιανισμός δεν κάνει διακρίσεις, ενώ όλα είναι ισάξια: φυλές, λαοί, πολιτισμοί, γλώσσες. Όλα τα θεωρούν ίσα εκτός από ένα: τον Κοινοβουλευτισμό, που θεωρούν ως το μόνο «Ορθόδοξο» πολίτευμα και γιαυτό πρέπει να επιβληθεί παντού. Έτσι συμπίπτουν με μια βασική θέση της Νέα Τάξης που θέλει παντού τον προτεσταντικής προελεύσεως (Κρόμγουελ) κοινοβουλευτισμό την ισότητα – ισοπέδωση και μαζοποίηση των πάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εθνική Πολιτική και Χριστιανισμός

    Η θρησκεία για να επικρατήσει στη ζωή ενός λαού χρειάζεται να υπάρχει κατάλληλο έδαφος. Αυτό το κατάλληλο έδαφος θα το προσφέρει η πολιτική, η οποία και θα της δώσει τα κατάλληλα μέσα ώστε να μπορέσει να διαδώσει την Αλήθεια της. Είναι σημαντικό επομένως, ο πολιτικός κόσμος, αλλά και ο λαός ενός έθνους να υποστηρίζουν μια πολιτική φιλοσοφία (όχι απλώς κόμμα) ικανή να διαφυλάξει και τη διαδώσει. Με άλλα λόγια, σε ένα χριστιανικό έθνος θα πρέπει η πολιτική του φιλοσοφία να παρέχει γόνιμο έδαφος για τη διάδοση του Χριστιανισμού. Το αντίστροφο όμως σε γενικές γραμμές δεν ισχύει. Ο Χριστιανισμός, από ΜΟΝΟΣ του, ΔΕΝ παράγει πολιτική σκέψη ικανή να λύσει τα εθνικά προβλήματα. Διότι ο Χριστιανισμός είναι υπερβατικός, ενώ τα εθνικά προβλήματα που καλείται να λύσει η πολιτική είναι εγκόσμια. Ο Χριστιανισμός μπορεί να αντιμετωπίσει μόνο τις πλάνες που αρνούνται το Χριστό και εμποδίζουν τη σωτηρία.
    Όπως είναι λάθος να νοθεύουμε το Χριστιανισμό με πολιτικά και οικονομικά στοιχεία(πχ Θεολογία της Επανάστασης, Προτεσταντισμός), έτσι είναι επίσης λάθος να επιβάλλουμε στην πολιτική, σκέψη σε υπερβολικό βαθμό, χριστιανικές απόψεις, διότι αυτό μας παραλύει και μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο του έθνους μας και συνεπώς και του Χριστιανισμού. Μάλιστα η Νέα Εποχή, πολύ έξυπνα, στρέφει τον Χριστιανισμό (τον οποίο ερμηνεύει αιρετικά) ενάντια στο Έθνος και στις εθνικές πολιτικές, τις οποίες θεωρεί ασυμβίβαστες με το «χριστιανικό» πνεύμα.

    Από αυτό φαίνεται ότι η Θρησκεία και η Εθνική Πολιτική είναι δυο πράγματα διαφορετικά που μπορεί και να μη συμπίπτουν. Έτσι, ο Αντίχριστος χρησιμοποιεί το ένα (Χριστιανισμός) για να επιτεθεί στο άλλο (χριστιανικό Έθνος) και στο τέλος να εξοντώσει και τα δυο.
    Το βασικό μέσο για να το επιτύχει είναι η αριστερή(μαρξιστική ή φιλελεύθερη)-διεθνιστική-ταξική ερμηνεία του Χριστιανισμού. Αυτή η αριστερή θεολογία του Χριστιανισμού αποτελεί το βασικό μέσο-όπλο του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας.

    Είναι παράλογο και επικίνδυνο να χρησιμοποιείται η διδασκαλία του Χριστού ως πολιτική ιδεολογία, οικονομική ιδεολογία. Αυτό το λάθος το κάνουν οι αιρετικοί (πχ Χριστιανοσοσιαλιστές) που για να λύσουν τα κοινωνικά και οικονομικά τους προβλήματα και να μετατρέψουν τη Γη σε Παράδεισο (=Γνωστικισμός), στρέφονται στη Γραφή, στο στίχο, στη λέξη. Και από ένα στοίχο παράγουν ολόκληρες πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές θεωρίες που για εκείνους αποτελούν δόγματα.
    Ο Χριστός όμως δεν κλείδωσε τις μεθόδους, τα μέσα και τα εργαλεία που θα μας οδηγήσουν σε μια κατά Χριστόν ζωή. Δηλαδή, ΔΕΝ υπάρχει ΕΝΑ χριστιανικό πολίτευμα(πχ κοινοβουλευτισμός), ΜΙΑ χριστιανική οικονομική θεωρία (πχ κομμουνισμός, κοινοτισμός), ΜΙΑ χριστιανική ιατρική ΕΝΑΣ τρόπος, ΕΝΑ βιβλίο (Βίβλος), ΜΙΑ σκέψη, ΕΝΑ κριτήριο (πχ το κριτήριο της θρησκείας), ΜΙΑ αισθητική (πχ Βυζαντινή), ΜΙΑ Ιστορική περίοδος (πχ μόνο η Βυζαντινή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.