O ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ. ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΟΡΚΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ
στο αγιοΕυαγγελιο ο Κυριος ειναι απολυτως σαφης οπως σχεδον παντα "εγω δε λεγω υμιν μη ωμοσαι ολως" δεν χωρουν παρερμηνειες η ημιερμηνειες.Τι δεν καταλαβαινουμε
O ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΟΡΚΟΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ
Κάνεις λάθος ανώνυμε!
ΔιαγραφήΟ ΧΡΙΣΤΟΣ είναι πάνω από τον Νόμο Του. Ο Νόμος Του να μην ορκιζόμαστε αφορά εμάς και όχι τον Ίδιο τον Νομοθέτη Χριστό!
Ο απ. Παύλος δεν ορκίζεται.
Ο όρκος στις αρχές δεν είναι ομολογία Πίστεως είναι παράβαση των εντολών του Χριστού!
Φιλήμονας
Ο αποστολος Παυλος ρκιζεται κατεπαναληψη σε επιστολες του
Διαγραφήστο αγιοΕυαγγελιο ο Κυριος ειναι απολυτως σαφης οπως σχεδον παντα "εγω δε λεγω υμιν μη ωμοσαι ολως"
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν χωρουν παρερμηνειες η ημιερμηνειες.Τι δεν καταλαβαινουμε