12 Μαΐ 2014

Ὁμοφοβία καὶ τρανσφοβία στὸ Δημοτικὸ σχολεῖο; «Θέ μου τί βλέπομεν στὶς μέρες μας»!

Γράφει ὁ Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος
“Πάντα ἄνω καὶ κάτω γέγονε, πάντα συγκέχυνται καὶ διέφθαρται”. Ὅλα ἔχουν γίνει ἄνω κάτω, ὅλα βρίσκονται σὲ σύγχυση καὶ ἔχουν διαφθαρεῖ. (Ἅγιος Ἰωάννης ὁ  Χρυσόστομος)
Ἐν πρώτοις μιὰ παραπομπὴ στὸ ἄρθρο 16 παρ. 2 τοῦ ἐν ἰσχὺ Συντάγματος, τὸ ὁποῖο οἱ ποικιλώνυμοι “ἀναθεωρητές” ἔχουν θέσει στὸ στόχαστρό τους. Μεταξύ των ὅσων διαλαμβάνει γιὰ τὴν παιδεία ὡς “βασικὴ ἀποστολὴ τοῦ Κράτους” ἔχει καὶ ὡς σκοπὸ καὶ τὴν ἠθικὴ ἀγωγὴ τῶν Ἑλλήνων. Ὁ σεβαστὸς Πρόεδρος τοῦ Ἀρείου Πάγου ε.τ., Βασίλειος Νικόπουλος, στὸ τελευταῖο του ἐξαιρετικὸ πόνημα μὲ τίτλο “Ἀγαπημένο μου Σύνταγμα ἢ ἀντιΣυνταγματικοὶ παραΛογισμοὶ” – βιβλίο ποὺ ἀποδομεῖ τοὺς …ἀποδομητὲς τοῦ Ἔθνους – σημειώνει τὰ ἑξῆς σπουδαῖα: “Τὸ Σύνταγμα ἀναφέρεται στὴν παιδεία τῶν Ἑλλήνων. Στοὺς Ἕλληνες ἀναφέρονται οἱ συνταγματικοὶ στόχοι τῆς παιδείας… Ἡ παιδεία τὴν ὁποία παρέχει τὸ ἑλληνικὸ Κράτος πρέπει κατὰ τὸ Σύνταγμα νὰ εἶναι ἀποκλειστικῶς ἑλληνική…”. (ἔκδ. “Αρμός”, σέλ. 322). Ἄρα ὅ,τι εἰσέρχεται στὸ σχολεῖο, κάθε γνωστικὸ ἀντικείμενο, πρέπει νὰ σέβεται τὴν ταυτότητά μας, τὶς παραδόσεις μας, τὴν ἰδιαιτερότητα τοῦ πολιτισμοῦ τῶν Ἑλλήνων.
Τὴν “ἠθικὴ” ὅλοι τὴν κατανοοῦμε. “Η ἠθικὴ εἶναι κείνη ποὺ σηκώνει τὸν ἄνθρωπο ἀπάνω ἀπὸ τὸ κτῆνος καὶ τὸν ντύνει μὲ μίαν ἄφθαρτη στολὴ κεντημένη μὲ κάθε εὐγένεια, μὲ κάθε σοβαρὸ καὶ ὑψηλὸ αἴσθημα καὶ....
πλουμισμένη μὲ τὰ ἀθάνατα διαμάντια ποὺ λέγονται φρονιμάδα, σεμνότητα, γενναιότητα τῆς καρδιᾶς, εὐαισθησία καὶ εὐγένεια τῆς ψυχῆς καὶ μὲ ὅσα κάνουνε τὸν ἄνθρωπο, ἀπὸ ἕνα σιχαμερὸ καὶ ἐξευτελισμένο ζῶο,  ἕνα πλάσμα πολὺ σπουδαῖο καὶ θαυμαστό”, γράφει ὁ Φ. Κόντογλου στὰ “Μυστικὰ Ἀνθη”. (σέλ. 25). Ἐρωτῶ: προάγεται ἡ ἠθικὴ ἀγωγὴ στὸ σχολεῖο μ’ αὐτὸ ποὺ διάβασα καὶ ἀμέσως παραθέτω;  Εἶναι «Δελτίο Τύπου»:
«Ἡ ὁμάδα Ὁμοφοβία καὶ Τρανσφοβία στὴν Ἐκπαίδευση, σὲ συνεργασία μὲ τὸ Σχολεῖο Παιχνιδιοῦ – Ἐργαστήρι Πολιτιστικῆς Ἐκπαίδευσης, τὴ Ζωντανὴ Βιβλιοθήκη – Human Library Greece καὶ τὸ Σύλλογο Διδασκόντων 66ου Δημοτικοῦ Σχολείου Ἀθηνῶν, διοργανώνει τὴν Παρασκευὴ 2 Μαίου 2014 στὶς 16.45, στὸ 66ο Δημοτικὸ Σχολεῖο Ἀθηνῶν, ἡμερίδα μὲ θέμα “Ὁμοφοβία καὶ Τρανσφοβία στὴν Ἐκπαίδευση, παιδιὰ – γονεῖς – ἐκπαιδευτικοί”...
Στόχος τῆς ἡμερίδας εἶναι νὰ ἀνοίξει γόνιμο διάλογο γιὰ τὸ θέμα τοῦ ὁμοφοβικοῦ καὶ τρανσφοβικοὺ ἐκφοβισμοῦ στὴν ἐκπαίδευση καὶ νὰ ἐπισημάνει τὴν ἀναγκαιότητα ἀνάληψης συστηματικῶν καὶ πολυεπίπεδων δράσεων γιὰ τὴ δημιουργία ἑνὸς κλίματος ἀσφάλειας γιὰ ὅλα τα μέλη του, δηλαδὴ τὰ παιδιά, τοὺς γονεῖς καὶ τοὺς/ τὶς ἐκπαιδευτικοὺς – ὅπως γίνεται σὲ ἀρκετὰ κράτη τῆς ΕΕ.
Στὴν ἡμερίδα θὰ γίνει παρουσίαση τῆς καταγραφῆς τῶν ὁμοφοβικῶν καὶ τρανσφοβικῶν περιστατικῶν στὴ σχολικὴ ζωὴ μὲ βάση τὰ δεδομένα τῆς ἔρευνάς μας ποὺ διεξήχθη μέσω διαδικτύου ἀπὸ τὸ 2010 ἕως τὸ 2013 καὶ θὰ γίνει ἐνημέρωση γιὰ τὴ νομοθεσία τῆς ΕΕ καὶ τῆς Ἑλλάδας σχετικὰ μὲ τὴν ἴση μεταχείριση σὲ θέματα σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ καὶ ταυτότητας φύλου. Στὴ συνέχεια, θὰ προταθοῦν ὄροι βελτίωσης τῶν προγραμμάτων σεξουαλικῆς ἀγωγῆς – διαφυλικῶν σχέσεων καὶ καλὲς πρακτικὲς γιὰ τὴν πρόληψη καὶ ἀντιμετώπιση τοῦ ὁμοφοβικοῦ/τρανσφοβικοῦ ἐκφοβισμοῦ στὴν ἐκπαίδευση καὶ θὰ τονιστεῖ ἡ ἀναγκαιότητα μιᾶς ἀντισεξιστικῆς ἐκπαιδευτικῆς πολιτικῆς – μὲ ἰδιαίτερη ἔμφαση στὴν προώθηση μιᾶς νέας ἀντίληψης γιὰ τὸν ἀνδρισμὸ καθὼς αὐτὸ συνδέεται ἄμεσα μείωση τῆς ὁμοφοβίας καὶ τῆς τρανσφοβίας. Τέλος, θὰ παρουσιασθεῖ, ὡς παράδειγμα, ἕνα παιδικὸ βιβλίο ποὺ σέβεται τὴν οἰκογενειακὴ ποικιλομορφία καὶ μπορεῖ νὰ συμβάλει στὴν ἄρση ὁρισμένων ἐμποδίων ποὺ προέρχονται ἀπὸ τὴν ὁμοφοβία, τὴν ὕπαρξη προκαταλήψεων καὶ τὴν ἔλλειψη ἀνάλογων παραδειγμάτων στὸ παιδαγωγικὸ ὑλικό».
Ἐρωτῶ: τί ἀκριβῶς σημαίνει “ὁμοφοβία” καὶ “τρανσφοβία”;  Ποιoς φοβᾶται ποιoν ἢ τί; Ὑπάρχουν μεταξύ των παιδιῶν τοῦ Δημοτικοῦ σχολείου τέτοια φαινόμενα; Δηλαδὴ φοβᾶται ἢ ἀντιμετωπίζει μὲ ρατσισμὸ ἕνα παιδάκι 6-7 χρονῶν μιὰ …λεσβία; Θὰ σταθεῖ δάσκαλος ἐνώπιόν των μικρῶν παιδιῶν καὶ θὰ τοὺς ἀναλύει τέτοιες διαστροφές; (Οἱ γονεῖς θὰ τὸν καταγγείλουν ὡς σχιζοφρενῆ καὶ θὰ τὸν στείλουν γιὰ τὰ περαιτέρω). Τί σημαίνει “νέα ἀντίληψη γιὰ τὸν ἀνδρισμό”; Γιατί εἰδικὰ γιὰ τὸν “ἀνδρισμό”; Ὁ “παραδοσιακός”, “ὁ ἀνδρικός” ἀνδρισμὸς ἔχει ξεπεραστεῖ; (“Θέε μοῦ τί λέπομεν στὶς μέρες μας” ποὺ ἔλεγε καὶ ὁ Μακρυγιάννης. Δὲν ξέρω πῶς νὰ ἐκφραστῶ! Ἔγιναν οἱ ἀξίες σκουπίδια καὶ τὰ σκουπίδια “ἀξίες”. “Το κακὸ θὰ σᾶς ἔρθει ἀπὸ τοὺς διαβασμένους” ἔλεγε ὁ Πατροκοσμᾶς. Τὸ “κακὸ” ἦρθε καὶ ἔχει ὄνομα “ὁ ὄφις ὁ ἀρχαῖος, ὁ καλούμενος Διαβολος”).
Τί ἐννοοῦν μὲ τὴν φράση “οἰκογενειακὴ ποικιλομορφία”; Μήπως τὶς διαστροφικὲς συμβιώσεις, ποῦ ἐξευτελίζουν τὸν θεσμὸ τῆς ἀληθινῆς οἰκογένειας; Θὰ ἐξηγοῦν στὰ παιδιὰ μας αὐτὲς “τὶς ποικιλίες” δηλητηριάζοντας τὰ διὰ βίου;
(Μεταξύ των εἰσηγητῶν εἶναι καθηγητὲς πανεπιστημίου, σχολικοὶ σύμβουλοι, δάσκαλοι καὶ λοιποί… φοβισμένοι. Τὸν μόνο “φόβο” ποὺ δὲν ἔχουν εἶναι “φόβο Θεού”. Καὶ χωρὶς Θεὸ ὅλα ἐπιτρέπονται κατὰ τὸν ἀείχλωρο λόγο τοῦ Ντοστογιέφσκι).
Τί θὰ πεῖ, συνεχίζω μὲ ἐρωτήματα, ὅτι αὐτὸ “γίνεται σὲ ἀρκετὰ κράτη τῆς Ε.Ε”; Δόξα τῷ Θεῶ ἔχουμε (εἴχαμε) μείνει πίσω ἀπὸ τὴν Εὐρώπη σὲ κάποια πράγματα. Ἡ Εὐρώπη, πτῶμα ἄταφο, τυμπανιαίας ἀποφορᾶς, εἶναι ἡ χώρα τῶν Γαδαρηνῶν. Ὁ ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς ἔγραφε: “Ὁ Χριστὸς ἐπῆρε τὸν Σταυρόν Του καὶ τὴν εὐλογίαν Του καὶ ἀπεμακρύνθη ἀπὸ τὴν Εὐρώπην. Ἔμεινε ζόφος καὶ δυσωδία. Καὶ σεῖς τώρα ἀποφασίστε μὲ ποῖον θὰ ὑπάγετε, ποῖον θὰ ἀκολουθήσετε: τὴν σκοτεινὴν καὶ δυσώδη Εὐρώπην ἢ τὸν Χριστόν;”. (ἄγιος Ἰουστίνου Πόποβιτς, “Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καὶ Οἰκουμενισμός”, ἔκδ. “Ορθόδοξος Κυψέλη”, σέλ. 252). (Εἴδαμε τὶς “προκοπές” τῆς Εὐρώπης, αὐτὲς τὶς ἡμέρες, στὸ τρισάθλιο κοπροθέαμα ποὺ ὀνομάζεται Γιουροβίζιον. Προφανῶς τὸ ἀλλόκοτο αὐτὸ πλάσμα ἀπὸ τὴν Αὐστρία, ἐκπροσωπεῖ “τὴν νέα ἀντίληψη γιὰ τὸν ἀνδρισμὸ” ποὺ ὀνειροφαντάζονται οἱ ἡμέτεροι προοδομανεῖς).
Πίσω ὅμως ἀπ’ ὅλα αὐτὰ τὰ παρδαλὰ καρυκεύματα, περὶ ἀντιμετώπισης τῶν διαφόρων “προκαταλήψεων” στὸ σχολεῖο, κρύβεται ὁ ἀνομολόγητος στόχος ἀποσύνθεσης, σπίλωσης καὶ κατασυκοφάντησης τοῦ οἰκογενειακοῦ θεσμοῦ. Ἡ οἰκογένεια, τὸ εὐλογημένο καταφύγιο, ἡ Μεγάλη το Γένους Σχολή, εἶναι τὸ τελευταῖο, τὸ ἔσχατο ὀχυρό τς πατρίδας μας. Μέσω τῆς τηλεόρασης, τοῦ τρίτου γονέα, τὰ παιδιὰ εἰσπνέουν ὅλες τὶς ἀναθυμιάσεις τῆς κοινωνίας. Οὔτε γιὰ δεῖγμα, ἔστω γιὰ κάποια ἰσορροπία ἐντυπώσεων, δὲν συναντᾶς μιὰ ὁμαλὴ καὶ εὐτυχισμένη οἰκογένεια. Στὰ σχολικὰ βιβλία γλώσσας “διαφημίζεται” τὸ διαζύγιο. (“Απ’ ὅλες τὶς μορφὲς πόνου καὶ ἀπώλειας τίποτε δὲν συγκρίνεται μὲ τὸ διαζύγιο” ἔλεγε ὁ Ἴγ. Μπέργκμαν). Δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνα κείμενο στὸ ὁποῖο νὰ προβάλλεται ἡ φυσιολογικὴ οἰκογένεια. Ὑπάρχει ὅμως θέση, ὅπως ἔχω ξαναγράψει, σὲ σχολικὸ βιβλίο, στὸ τετράδιο ἐργασιῶν Ἃ’ Γυμνασίου (σὲ 12-13χρονα παιδιά), γιὰ κείμενο – ἐξέρασμα στὸ ὁποῖο ἐξυμνεῖται τὸ βδελυρότατο τῶν ἐγκλημάτων: ἡ παιδεραστία (σέλ. 16). Ὁ δεσμὸς 25χρονου μὲ 13χρονη μαθήτρια. Ἔτσι γινόμαστε κι ἐμεῖς σιγὰ  σιγὰ “Εὐρωπαίοι”, ἕνας ἀνθρώπινος πολτός, ποὺ θὰ καταναλώνει τὰ ξυλοκέρατα, τὶς γουρουνοτροφὲς μὲ τὶς ὁποῖες θὰ μᾶς ἐλεοῦν οἱ Φράγκοι καὶ οἱ μνημονιακοὶ λακέδες ποὺ τοὺς δορυφοροῦν.
Γι’ αὐτὸ “ὥρα ἠμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθήναι”.
Ἡ πατρίδα καταστρέφεται, ἡ παιδεία κατεδαφίζεται, ἡ οἰκογένεια μαγαρίζεται. Οἱ πολιτικοὶ νάνοι καὶ ἀρλεκίνοι, ἀντὶ νὰ ἀσχολοῦνται μὲ τὰ προβλήματα τοῦ λαοῦ ἀσχολούμαστε ἐμεῖς μὲ τὰ δικά τους. Ἂν θὰ ἐπιβιώσει ἡ Ἐλιά, ἡ Ποταμιὰ καὶ κάθε συμφορὰ τοῦ τόπου. Οἱ γονεῖς «νὰ ταράξουν» στὶς μηνύσεις ὅσους βρομίζουν τὰ παιδιά τους. Γιὰ τὰ βιβλία καὶ τὶς καντιποτένιες  ἡμερίδες. Οἱ δάσκαλοι νὰ διδάσκουν “ψυχὴ καὶ Χριστὸ” καὶ νὰ μὴν φοβοῦνται. Νὰ τρέμουν ὅσοι ὑπηρετοῦν τὰ σκοτάδια καὶ τὸν ἄρχοντά τους. Ζοῦμε τὴν ἀπόλυτη παράνοια. Ὅσοι ἀντιστεκόμαστε μᾶς λένε τρελλούς.
Ἔρχεται καιρός”,  ἔλεγε ὁ Μέγας Ἀντώνιος, “ἴνα οἱ ἄνθρωποι μανῶσιν· ἐπὰν δὲ ἴδωσι τινὰ μὴ μαινόμενον, ἐπαναστατήσονται αὐτῶ, λέγοντες: σὺ μαίνει, διὰ τὸ μὴ εἶναι ὅμοιον αὐτοίς”. Θὰ ἔλθει καιρὸς ποὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ τρελλαθοῦν, θὰ παραφρονήσουν. Ἐὰν δοῦν κάποιον λογικό, θὰ ἐπαναστατήσουν ἐναντίον του, λέγοντες: ἐσὺ εἶσαι παρανοϊκός, γιατί δὲν θὰ εἶναι ὅμοιός τους.

11 σχόλια:

  1. Γεώργιος Κιντσάκης12 Μαΐου 2014 στις 11:45 μ.μ.

    Ἕως πότε, ὁ δεσπότης ὁ ἅγιος καὶ ὁ ἀληθινός, οὐ κρίνεις καὶ ἐκδικεῖς τὸ αἷμα ἡμῶν ἐκ τῶν κατοικούντων ἐπὶ τῆς γῆς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ13 Μαΐου 2014 στις 12:53 π.μ.

    ...Στο υπ'αριθμόν ΕΝΑ τουρκοκάναλο και οχετό εκφυλισμού που λέγεται MEGA, προβάλλεται φέτος εβδομαδιαία τηλεοπτική σειρά που τιτλοφορείται "Μοντέρνα Οικογένεια".

    Στο τηλεοπτικό αυτό έμεσμα παρουσιάζεται ομοφυλοφιλικό "ζεύγος", το οποίο μάλιστα έχει υιοθετήσει και παιδί !

    Το ανώμαλο "ζεύγος" παρουσιάζεται ως φυσιολογικό, ευχάριστο, διασκεδαστικό και οι "μπαμπάδες" ως λίαν στοργικοί προς το υιοθετηθέν παιδί τους.

    Σημειωτέον δε, ότι η σειρά αυτή προβάλλεται σε ώρα όπου μπορούν να την δουν και παιδιά.

    Πρόκειται για την γνωστή μασωνική τακτική της "εξοικειώσεως".

    Δηλαδή προβάλλουν αρχικώς κάποια "ανώδυνα" πρότυπα, ώστε να εξοικειώσουν υποσυνείδητα το κοινό με την συγκεκριμένη εικόνα.

    Και - όταν διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχουν σοβαρές αντιδράσεις - περνούν στην εφαρμογή αυτών των προτύπων στην κοινωνία και στην πραγματική ζωή.

    Πρόκειται για εφαρμογές της κοινωνικής μηχανικής επάνω στην ανθρώπινη "αγέλη".

    Αλλά ξεχνούν κάτι οι εξουσιαστές και εκμαυλιστές του καιρού μας :

    Πως ό,τι δημιούργησαν ο Θεός και οι Αιώνες, δεν γκρεμίζεται τόσο εύκολα.

    Ο άνεμος της Εθνικής αφυπνίσεως και της Ελληνορθοδοξίας θα σαρώσει σαν δυνατός βοριάς την μούχλα και την σαπίλα που επικάθησαν στην λιθοσφαιρική πλάκα του Πολιτισμού μας.

    ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΔΕΛΦΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟΥΣ!!!!

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΔΕΛΦΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ , ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!!

      Διαγραφή
  3. Η ΟΜΟΑΗΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο 1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης αφού όλη τη χρονιά ζάλισαν τα παιδιά μας με ένα δίωρο πρόγραμμα που αφορούσε αποκλειστικά τα δικαιώματα του ανθρώπου (χωρίς καμία νύξη για τις υποχρεώσεις) τώρα έχουν ξεκινήσει νέο πρόγραμμα (χωρίς να ενημερώσουν καθόλου εμάς τους γονείς) για τα "έμφυλα στερεότυπα" Τι είναι αυτά; Κι εμείς τώρα τα μάθαμε... Δεν πρέπει να υπάρχουν, λέει, στερεότυπα που να δεσμεύουν τις επιλογές των παιδιών λόγω φύλου. π.χ. πρέπει να θεωρείται απολύτως αποδεχτό ένα αγόρι να γραφτεί στο μπαλέτο και ένα κορίτσι στο ποδόσφαιρο και δεν πρέπει οι γονείς να δεσμεύουν τα παιδιά σε αυτές τις επιλογές ή άλλες παρόμοιες (σχετικά με την επιλογή των παιχνιδιών, του επαγγέλματος κ.α.) οι παραδοσιακές επιλογές δε, εμφανίζεται να έχουν εδραιωθεί λόγω σκοπιμοτήτων που εξυπηρετούν συγκεκριμένες ομάδες! Προτάθηκε στα παιδιά να παρακολουθήσουν την ταινία "Γεννημένος χορευτής" όπου ένα αγόρι αποφασίζει παρά την διαφωνία του πατέρα του να σταματήσει την πυγμαχία και να γραφτεί στο μπαλέτο. Τους δόθηκε και φυλλάδιο για να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικές με την ταινία. Μετά από αυτήν θα ακολουθήσει μια άλλη που ένα κοριτσάκι από την Ινδία που μεγαλώνει με τους γονείς της στην Αγγλία αποφασίζει να γραφτεί στο ποδόσφαιρο ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!
    Όταν πήγαμε να ζητήσουμε εξηγήσεις από τους εκπαιδευτικούς η απάντηση που πήραμε ήταν πως είναι πρόγραμμα εγκεκριμένο από το υπουργείο που γίνεται σε όλο το δημοτικό(!)( στο συγκεκριμένο σχολείο) και δεν έχουμε επιλογή αν θα το παρακολουθήσουν τα παιδιά μας ή όχι. Επίσης όταν τους ρωτήσαμε γιατί δεν εφαρμόζουν το πρόγραμμα στους γονείς αφού κατά κανόνα αυτοί κάνουν την τελική επιλογή για το ποια δραστηριότητα εξωσχολική θα ακολουθήσουν τα παιδιά, η απάντησή που πήραμε ήταν πως αυτοί δουλεύουν με τα παιδιά και όχι με τους γονείς! Δηλαδή στο διάστημα που τα παιδιά μας βρίσκονται στο σχολείο ο καθένας μπορεί να δουλεύει μαζί τους όποιο πρόγραμμα θέλει ( η έγκριση του υπουργείου δεν μας λέει και πολλά...) χωρίς εμείς οι γονείς να έχουμε λόγο!! Και επαναλαμβάνω πως μιλάμε για παιδιά δημοτικού!!
    Φυσικά μετά από αυτό το πρόγραμμα περιμένουμε κάποιο σχετικό με την ... ομοφοβία! Ως γονείς απαιτούμε πια άμεσα να πάρει θέση η ιεραρχία της Ελλάδας (για να μην πω το Οικουμενικό πατριαρχείο, αφού τα προγράμματα αυτά έρχονται κυρίως από άλλες δυτικές χώρες) για τον καταιγισμό ανορθόδοξων, αντιπαιδαγωγικών και παράδοξων προγραμμάτων που υλοποιούνται σε σχολεία της πατρίδας μας. Εισάγουν "καινά δαιμόνια" καθημερινά με τις ευλογίες του υπουργείου παιδείας που... παρεπιπτόντως είναι το ίδιο με το "θρησκευμάτων". Έχει χρέος να το κάνει αυτό η ιεραρχία και να προστατέψει το ποίμνιό της γιατί πολλοί γονείς δε έχουν ιδέα γι αυτά τα προγράμματα. (πρόσφατα σε επαρχιακή πόλη που πήγα καμιά μητέρα από αυτές που έτυχε να μιλήσουμε δεν γνώριζε την λέξη "ομοφοβία"! Λογικό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που διάβαζα για τα σχολεία της Μασαχουσέτης, ποτέ δεν πίστευα οτι θα γίνει και στην Πατρίδα μου.
      Μήπως θα πρέπει να μαζευτείτε όλοι οι γονείς και να πάτε να τους μιλήσετε με την γλώσσα που καταλαβαίνουν; Καί στο περιφερειακό γραφείο Α'βάθμιας εκπαίδευσης καί στους «δασκάλους».

      Διαγραφή
  5. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΑ.ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ,ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΜΕ ΧΑΜΕΝΟΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδιά τελείωσε . κυβερνά ο σατανάς.
    εμείς θα προσπαθούμε το δικαιο και το σωστο με λόγια και έργα και θα προσευχόμαστε.
    δεν μπορούμε τιποτα άλλο.
    όπου να κοιτάξεις τα 'χάνεις .γίνονται πράγματα που δεν μπορώ να τα πιστέψω.
    Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O σχολικός εκφοβισμός με κίνητρο τον (πραγματικό ή εικαζόμενο) διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό είναι ένα πραγματικό και διαχρονικό φαινόμενο. Ο σχολικός εκφοβισμός και η περιθωριοποίηση των νέων που διαφαίνεται ότι διαφέρουν σε αυτό, ιδιαίτερα όσων έχουν διαφορετική ταυτότητα φύλου, γίνεται με μια σειρά -επί τέλους- παράνομων και αξιόποινων πράξεων. Προς χάριν καμιάς πολιτισμικής ταυτότητας αυτά δεν μπορεί να γίνονται ανεκτά. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να απαιτεί μια μερίδα νέων, όπως ήμουν κάποτε κι εγώ, 40χρονος πλέον, ομοφυλόφιλος γιατρός, να αναπτύσσεται μέσα σε ένα περιβάλλον που δεν εγγυάται η ψυχική και σωματική του ακεραιότητα, αλλά και την ανάπτυξη της προσωπικότητάς του. Περίπου από τύχη και με την απαρέγκλιτη απαίτηση της κατά τεκμήριον ετεροφυλοφιλίας τα καταφέραμε, όσοι τα καταφέραμε. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι είναι σωστό να συνεχίζεται. Ο νέος αυτός, ένας συμμαθητής/συμμαθήτρια έστω του παιδιού σας, πρέπει κι αυτός να παίρνει θετικά μηνύματα για τη ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεώργιος Κιντσάκης23 Μαΐου 2014 στις 1:33 π.μ.

      Συμφωνώ. Ο σχολικός εκφοβισμός πρέπει να αντιμετωπιστεί, γιατί εξ άλλου είναι μια συχνή αιτία ανάπτυξης σεξουαλικής μειονεξίας ήτοι ομοφυλοφιλίας. Αλλά η λύση δεν είναι να πάψουμε να διακρίνουμε το φυσιολογικό από το παθολογικό, κ. ιατρέ. Η λύση είναι να διδάξουμε το Θεό στα παιδιά μας.

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.