Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ
῾Ο ἀόρατος πόλεμος ἐναντίον τῆς ἀγωνιστικῆς ἀρθρογραφίας τοῦ «Ο.Τ.»
ΚΑΘΕ φορά, ποὺ ἀποφασίζω νὰ γράψω κάποιο ἄρθρο γιὰ τὸν «᾿Ορθόδοξο Τύπο» οἱ ἴδιες σκέψεις πολιορκοῦν τὸ νοῦ μου, ἄλλες ἀρνητικὲς καὶ ἄλλες θετικές. «Τί κάθεσαι καὶ γράφεις;», ἀκούω μιὰ φωνὴ νὰ μ᾿ ἐρωτᾶ, «τί κερδίζεις; Μήπως χρήματα;
῾Η ἀρθρογραφία σήμερα, καὶ μάλιστα σὲ μιὰ θρησκευτικὴ ἐφημερίδα, δὲν ἀμοίβεται. ῎Αλλωστε ἡ ἐφημερίδα ποὺ δημοσιεύει τὰ ἄρθρα σου εἶναι πτωχὴ καὶ μόλις καὶ μετὰ βίας καλύπτει τὰ ἔξοδά της. ᾿Αλλὰ μήπως κερδίζεις δόξα καὶ ἀναγνώριση; ᾿Απὸ ποιούς; Κοίταξε ποιοί εἶναι οἱ ἀναγνῶστες της· παπάδες, καλόγεροι καὶ ἡλικιωμένοι. Καὶ τί περισσότερο θὰ προσφέρῃς ἐσὺ στοὺς ἀναγνῶστες ἀπὸ τοὺς ἄλλους καταξιωμένους ἀρθρογράφους; Καὶ μὲ τὴ μετάνοια τί ἀσχολεῖσαι; Δὲν βλέπεις ὅτι δὲν ὑπάρχει μετάνοια καὶ ὅλα βαίνουν ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο; Καὶ γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ γιατὶ γράφεις; ᾿Εσὺ θὰ σώσῃς τὴν ᾿Ορθοδοξία; Τόσοι ἄλλοι, ποὺ δὲν μιλοῦν, εἶναι χαζοὶ καὶ ἐσὺ εἶσαι ὁ ἔξυπνος; Δὲν βλέπεις ὅτι ματαιοπονεῖς; Καὶ ἄλλοι ἔγραψαν γιὰ τὸν....
οἰκουμενισμὸ πολλά, καὶ ἐνῶ αὐτοὶ ἀπέθαναν, ὁ οἰκουμενισμὸς ζεῖ καὶ βασιλεύει. ῎Αδικα χάνεις τὸ χρόνο σου. Παῦσε νὰ ἀρθρογραφῇς καὶ κοίταξε τὸν ἑαυτό σου καὶ τὸ συμφέρον σου».
Βομβαρδισμὸς σκέψεων· πόλεμος ἀνελέητος· ἀόρατος πόλεμος, γιὰ τὸν ὁποῖο τόσα διαφωτιστικὰ ἔγραψε στὸ ὁμώνυμο ἔργο του ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ ῾Αγιορείτης. ᾿Αλλὰ καὶ ἄλλοι Πατέρες καὶ μάλιστα οἱ λεγόμενοι νηπτικοὶ γράφουν καὶ μᾶς ἐξηγοῦν, ὅτι αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ λογισμοὶ προέρχονται ἀπὸ τὸν διάβολο, ὁ ὁποῖος δι᾿ αὐτῶν προσπαθεῖ νὰ ἀπογοητεύσῃ κάθε πιστὸ καὶ ἀγωνιζόμενο χριστιανό, νὰ ψυχράνῃ τὸ ζῆλο του, νὰ ματαιώσῃ τὸν ἀγῶνα του καὶ νὰ ἐμποδίσῃ τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ἀνθρώπων.
Εὐτυχῶς ὅμως, ποὺ κατὰ τὴ διάρκεια τῆς μάχης ποὺ διεξάγεται μέσα στὸ νοῦ, ὁ ἄνθρωπος δὲν μένει ἀβοήθητος. Τὴν ὥρα, ποὺ ὁ ἐχθρὸς σπέρνει τοὺς πονηροὺς λογισμούς του, καταφθάνουν πολύτιμες ἐνισχύσεις. Εἶναι οἱ καλοὶ λογισμοί, ποὺ σπέρνει μὲ τὴ σειρά του ὁ Θεὸς καὶ ὁ φύλακας ἄγγελος· εἶναι οἱ φωτεινὲς καὶ αἰσιόδοξες σκέψεις, οἱ ὁποῖες ἔρχονται νὰ διώξουν τὴν ὀμίχλη καὶ τὸν ζόφο τῆς ἀπαισιοδοξίας καὶ ἀπελπισίας καὶ νὰ ἐνισχύσουν τὸν ἀγωνιζόμενο πιστὸ στὸν δύσ κολο ἀγῶνα του. Τώρα ἀκού γεται μιὰ ἄλλη διαφορετικὴ φωνή. ῾Η προηγούμενη ἦταν βραχνὴ καὶ ἀνατριχιαστική· αὐτὴ εἶναι γλυκειὰ καὶ εὐχάριστη, δίνει παρρησία καὶ ἔμπνευση στὴν πέννα ποὺ γράφει γιὰ τὸ Χριστὸ καὶ τὴν ᾿Ορθοδοξία, καὶ φτερὰ στοὺς πόδας «τῶν εὐαγγελιζομένων εἰρήνην, τῶν εὐαγγελιζομένων τὰ ἀγαθά» (Ρωμ. 10,15).
«῎Οχι, μὴ σταματᾶς», φωνάζει ἡ νέα αὐτὴ φωνή, «συνέχισε νὰ γράφῃς. Γιατί νὰ σταματήσῃς; Μήπως σταμάτησαν νὰ γράφουν οἱ ἄθεοι, οἱ ἄπιστοι, οἱ ἐκκλησιομάχοι; ῎Οχι μόνο δὲν σταμάτησαν, ἀλλ᾿ ἀντιθέτως ἐντείνουν τὶς προσπάθειές τους χρησιμοποι ώντας κάθε τεχνολογία καὶ εὐ καιρία. Πῶς λοιπὸν ἐσὺ θὰ σταματήσῃς; ῾Η ἐπὶ γῆς ᾿Εκκλησία ὀνομάζεται στρατευομένη, διότι εὑρίσκεται πάντοτε σὲ ἐμπόλεμη κατάστασι, ὅλα δὲ τὰ πιστὰ μέλη της εἶναι ἰσοβίως ἐπιστρατευμένα. ῾Ο Σατανᾶς καὶ οἱ σκοτεινές του δυνάμεις βάλλουν καταιγιστικῶς καὶ πανταχόθεν κατὰ τῆς ᾿Εκκλησίας καὶ τῆς Πίστεως. Πῶς ἐσὺ θὰ λιποτακτήσῃς; Βεβαίως μὲ τὰ ἄρθρα σου δὲν κερδίζεις χρήματα· αὐτὸ ἔλειπε! ῎Αλλωστε «μακάριόν ἐστι μᾶλλον διδόναι ἢ λαμβάνειν» (Πράξ. 20,35). Στὸν ὑπὲρ τῆς Πίστεως ἀγῶνα πρέπει νὰ δίνῃς καὶ ὄχι νὰ παίρνῃς. ῾Η ἐφημερίδα, στὴν ὁποία ἀρθρογραφεῖς, εἶναι πράγματι φτωχὴ σὲ ὑλικά, μὰ εἶναι πλούσια σὲ πνευματικά. Φυσικὸν εἶναι ἡ ὑλιστικὴ κοινωνία μας, ποὺ ἀρνήθηκε τὸ πνεῦμα καὶ θεοποίησε τὴν ὕλη, νὰ τὴν περιφρονῇ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ὡστόσο χιλιάδες ψυχὲς ποὺ τὴν διαβάζουν. Τὸ ἀναγνωστικό της κοινὸ δὲν εἶναι εὐκαταφρόνητο· δὲν εἶναι μόνο μερικοὶ παπάδες, καλόγεροι καὶ ἡλικιωμένοι, ὅπως περιφρονητικὰ σοῦ λέγει ὁ διάβολος. Εἶναι ἐκλεκτὲς ψυχὲς ἀπ᾿ ὅλα τὰ κοινωνικὰ στρώματα. Τὴ διαβάζει ὁ ἐργάτης καὶ ὁ συνταξιοῦχος, τὴ διαβάζει καὶ ὁ βουλευτὴς καὶ ὁ ἐπιχειρηματίας· τὴ διαβάζει ὁ φοιτητής, ἀλλὰ καὶ ὁ καθηγητὴς τῆς Θεολογίας. Νὰ σοῦ εἰπῶ καὶ κάτι ἄλλο; Περισσότερο ἀπ᾿ ὅλους τὴ διαβάζουν οἱ ἐχθροί της! Ναί, καλὰ ἄκουσες, οἱ ἐχθροί της· αὐτοί, ποὺ ἐλέγχονται μέσα ἀπὸ τὶς στῆλες της γιὰ τὶς κακοδοξίες καὶ παρανομίες τους, τὶς ἀσέβειες καὶ προδοσίες τους· αὐτοὶ εἶναι οἱ πιὸ φανατικοὶ ἀνα γνῶστες της! Αὐτοί, ἂν καὶ ποθοῦν διακαῶς νὰ τὴν ἰδοῦν νὰ κλείνῃ, τὴ διαβάζουν ἀνελλιπῶς! Κατὰ βάθος ὠφελοῦνται καὶ αὐτοὶ ἀπὸ τὴν ὕλη της. ῎Ισως δίχως αὐτή, καὶ τὸν ἔλεγχο ποὺ ἀσκεῖται κατὰ καιροὺς ἐναντίον τους, νὰ ἦταν πολὺ χειρότεροι. Γι᾿ αὐτὸ μὴ παύσῃς νὰ γράφῃς κατὰ τοῦ πολυειδοῦς κακοῦ καὶ κυρίως κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ ἐπαράτου οἰκουμενισμοῦ. ῎Αλλωστε ὁ ἀγώνας κατὰ τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν ἀντι χρίστων καὶ σκοτεινῶν δυνάμεων εἶναι αὐτός, ποὺ κάνει τὴν ἐφημερίδα νὰ ξεχωρίζῃ· αὐτὸς τὴν ἔχει καταστήσει πάνοπλη ναυαρ χίδα τῆς μαχομένης ᾿Ορθοδόξου δημοσιογραφίας. Τὰ ἄλλα θρησκευτικὰ ἔντυπα, ἐκτὸς ὀλίγων ἐξαιρέσεων, εἶναι βαρκοῦλες τοῦ γλυκοῦ νεροῦ, ποὺ πλέουν στὰ ρηχὰ καὶ ἀκίνδυνα νερὰ τῆς κολακείας, τοῦ συμβιβασμοῦ καὶ τῆς ἀγαπολογίας. ῞Οσο γιὰ τὴ μετά νοια, γιὰ τὴν ὁποία ἀρέσκεσαι νὰ γράφῃς, μάθε ὅτι δίχως αὐτὴ δὲν ὑπάρχει σωτηρία κανενός, οὔτε καὶ δική σου. ῍Ας ἔπαυσαν νὰ τὴν κηρύττουν οἱ περισσότεροι κληρικοὶ καὶ θεολόγοι σήμερα εἴτε διότι δὲν πιστεύουν σ᾿ αὐτὴ εἴτε διότι φοβοῦνται μὴ τοὺς χλευάσῃ ὁ κόσμος. ᾿Εσὺ θὰ γράφῃς γι᾿ αὐτή. Δύναται βεβαίως ὁ Θεὸς νὰ διατάξῃ καὶ τὰ λιθάρια ἀκόμη νὰ κηρύξουν μετάνοια στοὺς ἀνθρώ πους. ᾿Εσὺ εἶσαι πολὺ ἀνώτερος ἀπὸ τὰ ἄψυχα λιθάρια. ῎Εχεις ἀθάνατη ψυχή. Καὶ ἂν θέ λῃς νὰ τὴ σώσῃς, θὰ γράφῃς. ᾿Ακό μη καὶ ἂν κανένας ἄπιστος δὲν πιστεύσῃ καὶ κανένας ἁμαρτωλὸς δὲν μετανοήσῃ, διαβάζουν οἱ πιστοὶ καὶ ἐνισχύονται καὶ στηρίζονται στὴν πίστι τους. Βλέπουν ὅτι ὑπάρχουν καὶ ἄλλοι ὁμόφρονες μ᾿ αὐτούς, ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὶς ἴδιες ἀξίες καὶ τὰ ἴδια ἰδανικὰ καὶ ἐνθαρ ρύνονται. ῎Αλλωστε καὶ ἐσὺ ἐνισ χύεσαι ἀπὸ τὰ ἄρθρα τῶν ἄλ λων ἀρ θρο γράφων, οὕτως ὥστε νὰ πραγματοποιῆται τὸ τῆς Γρα φῆς «ἀδελφὸς ὑπὸ ἀδελφοῦ βοηθούμενος ὡς πόλις ὀχυρὰ καὶ ὑψηλή, ἰσχύει δὲ ὥσπερ τεθεμελιωμένον βασίλειον» (Παρ. 18,19). Δὲν ὠφελοῦνται ὅμως μόνον οἱ πιστοί. ῾Η πρόνοια τοῦ Θεοῦ φρο ντίζει, ὥστε ὁ «᾿Ορθόδοξος Τύ πος» καὶ ἄλλα ὀρθόδοξα ἔντυπα, ὁ «Σταυρός», ὁ «Σωτήρ», ἡ «Θεοδρο μία», ἡ «Παρακαταθήκη» κ.ἄ., νὰ φθάνουν στὰ χέρια πολλῶν συνανθρώπων σου, ὅπου καὶ ἂν αὐτοὶ εὑρίσκωνται, στὰ νοσοκομεῖα, τὶς φυλακές, ἀκόμη καὶ τὸ ἐξωτερικό, καὶ πολλοὶ ἀπ᾿ αὐτοὺς νὰ ὠφελοῦνται, νὰ διαφωτίζωνται, νὰ προβληματί ζωνται, νὰ μετανοοῦν, νὰ γίνωνται μικροὶ ἱερα πόστολοι. Πολλὲς τέτοιες ἀλλοι ώσεις καὶ μεταβολὲς καὶ νεκραναστάσεις πνευματικὲς ἐργάζεται καθημερινῶς ἡ δεξιὰ τοῦ ῾Υψίσ του. Γι᾿ αὐτὸ συνέχισαι νὰ γράφῃς μὲ ταπεινοφροσύνη, δίχως νὰ φρο νῇς ὅτι κάνεις κάτι σπουδαῖο, δίχως νὰ θεωρῇς ἑαυτὸν ἄξιο μισθοῦ καὶ ἐπαίνων, ἀλλὰ σκεπτόμενος συνεχῶς, ὅτι εἶσαι ἕνας ἀχρεῖος δοῦλος τοῦ Χριστοῦ καὶ κάνεις αὐτό, ποὺ εἶσαι ὑποχρεωμένος νὰ κάνῃς χωρὶς νὰ δικαιοῦσαι καμμία ἀνταμοιβή (Λουκ. 17,10).
ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΑΣ λοιπὸν καὶ ἐγὼ στὴ δεύτερη αὐτὴ φωνή, ποὺ ταυτίζεται μὲ τὴ φωνὴ τῆς συνειδήσεώς μου, γράφω. ᾿Εὰν ἤμουν ἐπίσκοπος θὰ ἐκήρυττα ἀπὸ τοὺς ἄμβωνες καὶ θὰ ἐξέδιδα ἐγκυκλίους πρὸς τὸ λαό· ἐὰν ἤμουν ἱερέας θὰ κτυποῦσα τὶς καμπάνες πένθιμα, διότι πεθαίνει καθημερινῶς ἡ πατρίδα μου, ἀλλὰ καὶ ἀφυπνιστικὰ μήπως καὶ ἀφυπνισθοῦν οἱ συμπατριῶτες μου, οἱ περισσότεροι τῶν ὁποίων συμπράττουν, μὲ τὴν ἀδράνεια, ἀδιαφορία καὶ ἀπραξία τους, στὸ θάνατό της· καὶ ἐὰν ἤμουν μοναχὸς δὲν θὰ ἄφηνα τὸ κομποσχοίνι ἀπὸ τὰ χέρια μου μέχρις ὅτου ὁ Θεὸς λυπηθῇ καὶ ἐλεήσει τὸν χαμένο μέσα στὴ δίνη τῆς ἀποστασίας λαό του. Δὲν εἶμαι ὅμως παρὰ ἕνας ἄσημος καὶ ταπεινὸς λαϊκὸς ἀρθρογράφος δίχως περγαμηνὲς καὶ ἀξιώματα, ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ θαμπώνουν καὶ ἐντυπωσιάζουν τὸν κόσμο, καὶ τὸ μόνο μέσο ποὺ διαθέτω τὶς κρίσιμες αὐτὲς ὧρες ποὺ διέρχεται ἡ Πατρίδα καὶ ἡ Πίστι μας εἶναι τὸ γράψιμο. Αὐτὸ εἶναι ὁ δικός μου ἄμβωνας, ἡ δική μου καμπάνα, τὸ δικό μου κομποσχοίνι. Αὐτὸ τὸ γράψιμο, ἀγαπητέ ἀναγνώστη, μὴ τὸ περιφρονήσῃς. Μὴ ἐξετάζῃς ποιός εἶναι αὐτὸς ποὺ γράφει, παρὰ μόνο ἐὰν τὰ γραφόμενα εἶναι σύμφωνα μὲ αὐτὰ ποὺ θέλει ὁ Θεὸς καὶ διδάσκει ἡ ᾿Εκκλησία μας.
Ἂς ἑνώσουμε λοιπὸν τὶς δυνάμεις μας, ὁ καθένας ἀπὸ τὴ θέσι ποὺ τὸν ἔχει τάξει ὁ Θεὸς καὶ μὲ τὰ χαρίσματα ποὺ διαθέτει. ῾Η κρισιμότητα τῶν καιρῶν μας ἀπαιτεῖ τὴ συστράτευσι ὅλων τῶν ὑγειῶν δυνάμεων τοῦ ῎Εθνους μας, διότι τὸ πνεῦμα τοῦ ᾿Αντιχρίστου ἔχει κυριαρχήσει πλέον στὴν κοινωνία μας καὶ οἱ πρόδρομοί του ἐργάζονται πυρετωδῶς γιὰ τὴν ἀποχριστιανοποίησί της. Δὲν θὰ τὴν ἐπιτύχουν ὅμως, διότι ἡ ῾Ελλάδα ἀνήκει στὸν Χριστό, ὁ ὁποῖος, παρ᾿ ὅλες τὶς ἁμαρτίες της, θὰ τὴν προστατεύσῃ ἀπὸ τὴν παγκόσμια καταιγίδα, ποὺ ἔρχεται, καὶ θὰ τὴ σώσῃ.
Ορθόδοξος Τύπος, 04/04/2014
Άριστα πράττει ο αγωνιστής της Ορθοδοξίας και ομολογητής κ.Χρήστος Λιβανός ο οποίος με τα θαυμάσια γραπτά του στον Ορθόδοξο Τύπο ευαισθητοποιεί το πλήρωμα της Εκκλησίας κυρίως σε θέματα οικουμενιστικού συγκρητισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά στις ημέρες μας επισυμβαίνει ή πρόκειται να επισυμβεί μία "έκρηξη" οικουμενιστικών δραστηριοτήτων όπως επί παραδείγματι η προδοτική ενέργεια εντιπροσωπείας της Αποστολικής Διακονίας στη Ρώμη που κατασκανδάλισε τον πιστό λαό, η επίσης προδοτική στάση των Ελλήνων Ορθοδόξων εκπροσώπων μας στη συνέλευση του Παναιρετικού Συμβουλίου "εκκλησιών" στο Πουσάν, η επικείμενη συμπροσευχή στα Ιεροσόλυμα του πατριάρχη Βαρθολομαίου με τον αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης κ.ά.
Επίσης η επιχειρούμενη εισήλαση του ισλαμισμού στη Θεολογική (ο Θεός να την κάνει) Σχολή του ΑΠΘ, η μεθόδευση της καταργήσεως των σχολικών εορτών όπως π.χ. αυτής των Τριών Ιεραρχών κ.τ.ό.
Την ίδια στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία των ιεραρχών μας περί άλλα μεριμνούν και τυρβάζονται. προφανώς έχουν δίκαιο κάποιοι που διατείνονται ότι η "επίσημη" Εκκλησία τείνει να μετατραπεί σε παράρτημα του Υπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας αφού διαπρέπει στα συσσίτια (σαφώς επαινετέα η εν προκειμένω κοινωνική προσφορά της) αλλά σιωπά σκανδαλωδώς επί κρισίμων, φλεγόντων και ζεόντων εκκλησιαστικών και εθνικών ζητημάτων!
Λ.Ν.
Γιατρέ μου το μυαλό τους το έχουν στα συλλείτουργα!
ΔιαγραφήΜπες στη Ρομφαία και θα δεις ότι έχω δίκαιο!
Ό,τι είμαστε ο καθένας από μας, γίναμε από τα ΛΟΓΙΑ που έγραψαν ή μας έλεγαν διάφοροι άνθρωποι και για δεκαετίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τα λόγια που μας έλεγαν ή διαβάζαμε ήταν διαφορετικά, θα ήμασταν αναμφίβολα διαφορετικοί άνθρωποι.
Τα λόγια, προφορικά και γραπτά, δεν είναι αέρας κοπανιστός. Ζυμώνονται με το ΑΙΜΑ μας και δημιουργούν άλλες Πραγματικότητες.
Κατά τούτο, έκαστος όπου τάχτηκε να πολεμάει.
Άλλος πολεμάει με κατσαβίδια, άλλος με κατσαρόλες, άλλος με μολύβια, άλλος με πληκτρολόγια.
Ο Κύριος θα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ στο ΤΕΛΟΣ του Χρόνου, τον καθένα μας.
ΚΟΥΡΑΓΙΟ...
Κάνεις λάθος σαλογραια. Παλαιοημερολογιτισσα δεν είσαι ή κάνω λάθος;
ΔιαγραφήΤι σχέση βρε παιδιά έχει το γεγονός ότι η σαλογραία είναι παλαιοημερολογίτισσα;
ΔιαγραφήΑπό κει κρίνεται αν έχει λάθος ή απ αυτά που λέει;
θα συμφωνήσω με τον 5 Απριλίου 2014 - 11:51 π.μ.
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=5KvYPKIkaAk
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποστομωτικό βίντεο σε κάθε ανθέλληνα....
Το να γράφει ένας άθεος (ή καλύτερα αντι-χριστιανός, διότι οι άθεοι είναι υπέρ κάθε άλλης θρησκείας εκτός από τον Χριστιανισμό) είναι ελευθερία - κεκτημένη ή αυτονόητη -, το να γράφει ένας Χριστιανός είναι ταλιμπανισμός και φανατισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να βλασφημούν τον Θεό και την Παναγία μας είναι δικαίωμα στην αμφισβήτηση και υπέρβαση των παλαιών και σκουριασμένων ιδεών, το να γράψει ένας Χριστιανός κάτι εναντίον του αθεϊσμού ή των άλλων αρχηγών θρησκειών και ιδεολογιών είναι φασιστικό και υποκριτικό - «εσύ σαν Χριστιανός δεν πρέπει να αγαπάς τους πάντες;» σου λένε. Γίνονται και γνώστες της χριστιανικής ηθικής!!
Οι χριστιανικές ιστοσελίδες θέλουν να επιβάλλουν τη θεοκρατία, οι αθεϊστικές ή βουδδιστικές ιστοσελίδες είναι δεξαμενές νεωτεριστικών και προοδευτικών ιδεών.
Αυτή είναι η κατάσταση που βιώνω προσωπικά σχεδόν καθημερινά. Ο πόλεμος είναι πρόστυχος, ύπουλος και ανελέητος. Αλλά πιστεύω βαθιά ότι ο Κύριός μας και η Παναγία μας πάντα δείχνουν τον τρόπο να τα αντιμετωπίσεις όλα αυτά. Και ναι, δεν θα σταματήσουμε να γράφουμε. Όσο γράφουν, θα γράφουμε. Όσο πολεμούν, θα πολεμούμε. Μέχρι τελικής πτώσεως. Γιατί ο Χριστιανισμός είναι ψαροκόκαλο που δεν καταπίνεται με τίποτα από τους νεοταξίτες, γι' αυτό και θέλουν να τον εξαφανίσουν. Δεν θα τους γίνει το χατήρι όμως. Διότι ο Χριστός πολεμήθηκε, σταυρώθηκε και τελικά αναστήθηκε. Έτσι και η Ελλάδα μας και η πίστη μας. Ό,τι πολεμάς, γίνεται πιο άγιο!
Καλή δύναμη σε όλους και μην τους φοβάστε! Λίγα είναι τα ψωμιά τους.
Ευτυχώς, διότι εκτός της αρνητικής εμ-πνεύσεως λογισμών υπάρχει και ο φωτισμός από το Πνεύμα το Άγιο που παρηγορεί και αναπτερώνει το ηθικό των μαχόμενων στα πνευματικά πεδία...Μην πτοείσε αδερφέ εν Χριστώ, αυτοί που σε διαβάζουν είναι όλοι αυτοί που ψάχνουν το πραγματικό νόημα σε μία ψεύτικη και πρόσκαιρη ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά, γνώρισα και αγάπησα τον Χριστό μέσα από το διαδίκτυο και μου δίνει διαρκώς καθημερινά την πνευματική μου τροφή για να συνεχίσω τον αγώνα, με πνευματικές ομιλίες, βίντεο και άρθρα από ένα blog σαν το δικό σας. Και δεν είμαι κανένας γέρος, προ ολίγου καιρού μπήκα στην 4η δεκαετία της ζωής μου, ασχέτως που η πλειοψηφία των συνομηλικών μου ζει μακριά από την αληθινή ζωή..δεν πρέπει να ξεχνούμε ο καθένας χρειάζεται την ώρα και την εποχή που θα ωριμάσει διά μέσω των πειρασμών της σκλαβιάς της εμπαθούς ζωής μακριά από το Θεό. Το πότε θα τους χτυπήσει τη πόρτα ο Ύψιστος είναι δουλειά Του, εμείς ας κάνουμε την δουλειά που μας έχει ανατεθεί, ο καθείς ανάλογα με τα χαρίσματα που έλαβε με το Άγιο Χρίσμα.
Εσύ και ο καθένας ο οποίος σας έχει δωθεί αυτό το διακόνημα εξ' άνωθεν να ξέρετε ότι οτιδήποτε και να κάνετε το κάνετε για την δόξα του Κυρίου μας, όλα οι άλλοι λόγοι είναι απατηλά και μάταια πλασμένοι. Όσο σας δίνονται οι δυνάμεις και η έμπνευση να τροφοδοτείτε τον κόσμο με πνευματικά πολεμοφόδια να το κάνετε με ζήλο και αγάπη σε Αυτόν που πρώτος μας αγάπησε και μετά για τον συνάνθρωπο, ο οποίος είναι η εικόνα Αυτού.
Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἔνεκεν!
Ανώνυμε των 2:43 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(μου αρέσει που αγρυπνείς)
;-)
Προς τι η... αθώα ερώτησή σου;
Για να τσεκάρεις αν έχω δικαίωμα άραγε
να γράφω διαδικτυακά και γω- το σαλεμένο, φιλοπαραδοσιακόν βούρλον;
Θα προτιμούσες μήπως και συ,
όπως κάτι συμπλεγματικοί παπάδες που ξέρω
να ΜΗΝ γράφω στο μπλογκ μου,
διαμαρτυρόμενη...
(διότι μόνο γεροντική διαμαρτυρία- μουρμούρα είμαι ικανή να κάνω,
τίποτε περισσότερο, στην ηλικία μου-«μη φοβού Μαριάμ!»)
θα ήθελες, λοιπόν, να ΜΗΝ ελέγχω παντάπασιν
-όπως ως λαϊκή-μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας
έχω δικαίωμα και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να κάνω, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ μου στοιχίσει-
... τις Καινοτομίες και τις Προδοσίες τις επιτελούμενες από το 1924
στα Εκκλησιαστικά πράγματα;
Βολικό αυτό, έτσι δεν είναι;
-Όλα για το βόλεμα σήμερα!
-Όλα για την επίγεια απόλαυση!
-Απόλαυσε! Enjoy τσ’απόθανε!
-Ρε δε μας παρατάτε;(κατέληξε, νευριασμένα η Σαλογραία)
..............................................
Τέλος πάντων, δεν θα ανοίξω μεγαλύτερο διάλογο
σε αυτή τη σελίδα..
Αν θες, έλα, μωράκι μου, από τη γειτονιά μου http://salograia.blogspot.gr
κάτω από σχετικές αναρτήσεις, για ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ θέματα, να τα πούμε.
Αλλά, παρακαλώ, διάλεξε κι ένα ονοματάκι, έστω και ψεύτικο.
Το προτιμώ επειδή η ίδια, προκειμένου να διευκολύνω αυτούς που με...παρακολουθούν
εδώ και καιρό, πρόσθεσα στο αρχικό ψευδώνυμό μου: «Σαλογραία»
και το ΑΛΗΘΙΝΟ μου ονοματεπώνυμο: ΕΥΑΝΘΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ.
Με ξέρουν στην πόλη των Πατρών
όπου διαμένω οικογενειακώς από το 1981,
εργαζόμενη στη Μέση Εκπαίδευση.
Δεν κρύβομαι, Δόξα τω Θεώ.
Όποιος με θέλει, με βρίσκει.
Δεν θα επανέλθω.
Ευχαριστώ το Ρ.Ο. για τη ανάρτηση του παρόντος σχολίου
Δεν μας αρέσει καθόλου το μπλογκ σου. Έχει αναρτήσεις που είναι δηλητηριώδεις πνευματικά. Από Ορθόδοξης πλευράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερίεργο, διαβάζω καιρό τώρα την ιστοσελίδα της αγαπητής Σαλογραίας και δεν έχω δει κάτι δηλητηριώδες πνευματικά. Από ορθόδοξης πλευράς. Το αντίθετο όμως βλέπω να συμβαίνει με το σχόλιό σας το οποίο αν και μία μόνο γραμμή, είναι πλήρες από αυτό για το οποίο κατηγορείτε. Σκέτο δηλητήριο. Από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς.
ΔιαγραφήΉλος
Με μπερδέψατε. Ποιο από τα δύο ακριβώς είμαι; Τυφλός ή αόμματος; Εκτός κι αν εννοείτε γκαβός και στραβός. Τέλος πάντων, όπως και να 'χει θερμά παρακαλώ τις προσευχές σας να με ελεήσει ο Κύριος.
ΔιαγραφήΉλος
Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας για την παρεκτροπή και εκ του θέματος και εκ του ύφους, δε θα δοθεί συνέχεια. Παρεμπιπτόντως κι επειδή μου δίδεται η ευκαιρία έστω και δια της παρεκτροπής, συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες για την προσπάθειά σας.
Και στο παρελθόν αγαπητή Σαλογραία μας σας είχα γράψει κάτι σχετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφε, εμείς οι ουκ ολίγοι σε διαβάζουμε.
Η Σαλογραία πριν λίγο, αφιέρωσε ένα βιντεάκι με Τσίρκο μέσα σε Τσίρκο, στον Πατριαρχούκο της και όχι μόνον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ όχι και δηλητήριο να στάζει η Σαλογραία ! Ενταξει έχει ζήλο , αρρενωπότητα και ειλικρίνεια που ενίοτε σκιάζει την καθωσπρεπει υποκρισία που περισσευει σε όλους τους χώρους , και ευρύτητα και πολυμέρεια στις αναρτησεις της χαρακτηριστικά ανοιχτού και ελευθερου ανθρωπου. Την υπερασπίζομαι , αν και δεν το χρειάζεται , για λόγους δικαιοσύνης . Η χλευαστική εκτόξευση της αναφοράς "Παλαιοημερολογιτισσα δεν είσαι ή κάνω λάθος; δίκην Σερλοκ Χόλμς " ( τιμή της και καμάρι της, και συναμα σταυρός και ευθύνη ) δεν περιποιει τιμή στόν Ανώνυμο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να μην λέγονται τα πράγματα να ξέρουμε ποιος είναι ο καθένας; Αν είναι ή δεν είναι Παλαιοημερολογίτης; Γιατί σε πειράζει να ξέρουμε τον καθένα;
ΔιαγραφήΤο αν στάζει δηλητήριο ή όχι το ξέρουμε και εμείς, δεν είναι αλάθητος Φ. Αθανασόπουλε
Δεν είναι χλευαστικό ένα ερώτημα ποτέ, κ. Αθανασόπουλε. Χλευαστικό το λες εσύ. Είναι ένα απλό ερώτημα, όπως όλα. Εσένα γιατί σε πειράζει η ανίχνευση μιας αθώας όπως λες αλήθειας; Αλήθεια είναι αν είναι κάποιος ή δεν είναι παλαιοημερολογίτης.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχεις μόνο εσύ κ. Αθανασόπουλε. Αν εσύ κρίνεις ότι δεν έχει κάτι το δηλητηριώδες το μπλογκ της με γεια σου και χαρά σου. Υπάρχουν και άλλοι που μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη στις δικές σου λαθεμένες γνώμες. Θα τους απαγορεύσεις να το εκφράζουν;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήEνω στους Νεοημερολογίτες, η ...χριστιανική ...αγάπη φεύγει από τα μπατζάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα! Δε διαβάζετε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ; Δε διαβάζετε ΑΜΕΘΥΣΤΟ;
Ο PaP νομίζει ότι απευθύνεται σε τυφλους, κωφούς και ανεγκέφαλους παρατηρητές των γεγονότων.
Α χαχα! Ευθυμήσαμε πάλι!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΔεν είναι το κακό της Σαλογραιας ο ζηλωτισμός αλλά εκφράσεις απαράδεκτες και σιχαμερές σε σχόλια ή αλλού και κάποιες αναρτήσεις που είναι βλάσφημες.
ΑπάντησηΔιαγραφή