11 Μαρ 2014

π. Κωνσταντῖνος Καντάνης: "Ὅλες οἱ αἱρέσεις χτυπᾶνε τὴν Ρωμηοσύνη, τὴν ταύτιση δηλ. τοῦ Ἕλληνα μὲ τὴν πίστη τοῦ Χριστοῦ"


Τὸ "Ρωμαίικο Ὁδοιπορικὸ" εἶχε πρὶν λίγες ἡμέρες τὴν εὐλογία νὰ συναντήσει καὶ νὰ συνομιλήσει μὲ ἕναν σπουδαῖο κληρικό, τὸν π. Κωνσταντῖνο Καντάνη, προϊστάμενο τοῦ ἱεροῦ ναοῦ Ἁγίου Δημητρίου στὴν πόλη τοῦ Ἀγρινίου.
Ἀρχικὰ ὁ π. Κωνσταντῖνος μᾶς μίλησε γιὰ τὶς δραστηριότητες τῆς ἐνορίας του  (τὶς εἴχαμε ἀναδείξει ΕΔΩ) κατά τήν  ἔναρξη τῆς περιόδου  τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, μέσω τῶν ὁποίων τὰ παιδιὰ λαμβάνουν τό μήνυμα ὅτι ὁ χριστιανὸς λέει "ναὶ" στὴν χαρὰ ἀλλὰ "ὄχι" στὴν ἁμαρτία. Στὴν συνέχεια ἀναφέρεται στὴν ἀναβίωση τοῦ δωδεκαθεϊσμοῦ καὶ τοῦ παγανισμοῦ ἀκόμα καὶ μέσα στὰ σχολεῖα ἐν ὄψει κυρίως τῶν ἀποκριάτικων ἐκδηλώσεων καθὼς καὶ στὴν πολεμικὴ ποὺ διεξάγουν οἱ ὀπαδοὶ τοὺς κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας.
Λόγω τῆς ἐνασχόλησης τοῦ π. Κωνσταντίνου μὲ τὸ Βορειοηπειρωτικὸ ἀπὸ τὰ νεανικά του χρόνια, τὸν ρωτήσαμε νὰ μᾶς πεῖ δύο λόγια γιὰ τὴν φετινὴ ἐπέτειο τῆς συμπλήρωσης 100 ἐτῶν ἀπὸ τὴν ἀνακήρυξη τῆς Αὐτονομίας τῆς Βορείου Ἠπείρου ὅπως ἐπίσης καὶ γιὰ τὸν Μητροπολίτη Κονίτσης Σεβαστιανὸ τὸν ὁποῖο ἔζησε ἀπὸ κοντὰ. Μάλιστα κάνει εἰδικὴ ἀναφορὰ στὸ ἀτρόμητο φρόνημα τοῦ ἀειμνήστου Μητροπολίτη ὅταν στοχοποιήθηκε ἀπὸ τὴν τρομοκρατικὴ ὀργάνωση "17 Νοέμβρη" λόγω.....
τῆς ἐθνικῆς του δράσης.
Ἀκόμη, μὲ ἀφορμὴ τὶς τελευταῖες ἐξελίξεις στὴν Οὐκρανία ἐπισημαίνει ὅτι οἱ ἱερεῖς ποὺ ἐμφανίζονται στὶς φωτογραφίες νὰ βρίσκονται ἐν μέσω ταραχῶν στὸς δρόμους τοῦ Κιέβου, δὲν εἶναι ὀρθόδοξοι ἀλλὰ Οὐνίτες ποὺ δροῦν μὲ ὕπουλο τρόπο εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας. Τέλος, προτείνει ὡς λύση στὴν σημερινὴ κρίση τὴν ἐπιστροφὴ στὴν ὕπαιθρο καὶ πάνω ἀπὸ ὅλα τὴν ἐνδυνάμωση μέσα στὴν ψυχὴ μας τῶν ἀξιῶν τῆς Ρωμηοσύνης γιατί ἡ σημερινὴ γενιὰ τῶν Ἑλλήνων θὰ κληθεῖ νὰ γράψει ἱστορία.

8 σχόλια:

  1. Τέτοια παλληκάρια είχε για συνοδοιπόρους του ο φλογερός ιεράρχης Κονίτσης Σεβαστιανός! Όσοι και όσες ακούσαμε τους λόγους του και παρακολουθήσαμε τους αγώνες του, νιώθουμε ντροπή να αμελήσουμε το καθήκον μας ως Έλληνες και ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Μακάρι και άλλοι ιεράρχες να ακολουθήσουν το παράδειγμά του με γενναιότητα γιατί οι νέοι θέλουν να βλέπουν παράδειγμα και όχι μόνο λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με όλο το σεβασμό στον ιερέα και στα όσα ενδιαφέροντα λέει και κάνει, τον οποίο γνωρίζω και εκτιμώ, όπως και την πολυετή δράση του στο βορ/κό, αυτά που αναφέρει ότι ο μητροπολίτης Σεβαστιανός "ΔΕΝ επέτρεπε να τον συνοδεύουν για να μην γίνουν και οι συνοδοί του στόχος της 17 Ν", δεν ισχύουν.

    Κάθε φορά που ερχόταν στην Θεσσαλονίκη για εκδηλώσεις για το Βορ/κό (όσο ήταν στόχος της 17 Ν, κάπου μεταξύ 1991-94), συνοδευόταν σε όλες τις μετακινήσεις του και από άτομα της Ασφάλειας Υψηλών Προσώπων (έτσι λέγεται η αρμόδια υπηρεσία της Ασφάλειας, 2 άτομα, με συμβατικό αυτοκίνητο, τα οποία έδιναν αναφορά μέσω ασυρμάτου στο κέντρο για την έναρξη-λήξη κάθε μετακίνησης) αλλά συνοδευόταν για λόγους ασφαλείας και από μέλη της ΣΦΕΒΑ. Ουδέποτε τον άκουσα να λέει "μην με συνοδεύετε" για "να μην κινδυνεύσετε και εσείς", πολύ περισσότερο να το λέει αυτό σε αστυνομικούς. Όταν υπάρχουν πολλά πρόσωπα κοντά σε έναν επίσημο, λογικό είναι να λειτουργούν αποτρεπτικά για να γίνει κάποιο "χτύπημα".

    Δεν αποκλείω να τους το είπε κάποια στιγμή στην Αθήνα, για να το αναφέρει, θα τους το είπε, αλλά δεν θα το κάνουμε και "ιδεολογία". Δεν νομίζω ότι έχει τόση σημασία. Εφόσον το ίδιο το κράτος σε ενημερώνει ότι είσαι στόχος και επιλέγει να αναθέσει τη φύλαξή σου στους αρμοδίους, η σωφροσύνη σε οδηγεί να το αποδεχθείς, όπως και έκανε ο αγωνιστής ιεράρχης. ¨Γίνεσθε ουν πονηροί ως οι όφεις" λέει.
    Είναι τέτοια πελώρια η αγωνιστική προσπάθεια του Σεβαστιανού, που όργωσε όλη την Ελλάδα, που δεν φοβήθηκε ποτέ απειλές, που τα έβαζε με το πανίσχυρο τότε ΠΑΣΟΚ που μιλούσε για τον κομμουνιστικό "Παράδεισο" της Αλβανίας, που δεν χρειάζεται να εστιάζουμε σε ασήμαντες-ίσως και ανύπαρκτες- λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπογραμμίζουν, οι ποιμένες μας, τη σημασία του διαλόγου (κατ αρχήν αποδεκτού, υπό όρους όμως και προυποθέσεις που κάθε άλλο παρά υφίστανται) μετά τόσα και τόσα έτη από της ενάρξεως της διεξαγωγής του, τη στιγμή κατά την οποία, ο τελευταίος, ούτε ουσιαστική Ορθόδοξη μαρτυρία και ομολογία δίδει, όπως καταδεικνύεται απ το γεγονός ότι στα πλαίσια της διεξαγωγής του ούτε μία μεταστροφή ετεροδόξου προς την Ορθοδοξία σημειώθηκε αλλά και απ την καταλυτική κριτική που ασκήθηκε και εξακολουθεί να ασκείται από μετασχόντες σ αυτόν υψηλόβαθμους κληρικούς και πανεπιστημιακούς θεολόγους (Αυστραλίας Στυλιανός, μητροπολίτης Περιστερίου Χρυσόστομος, π.Ιωάννης Ρωμανίδης, π.Θεόδωρος Ζήσης, καθηγητής κ. Μέγας Φαράντος κ.ά.) ούτε και συνέβαλλε ουσιαστικώς στην προσέγγισή μας με τους πλανεμένους αφού οι τελευταίου σε ουδεμία ουσιαστική αναθεώρηση των πλανών τους προέβησαν. Τοιουτοτρόπως το μεταξύ αυτών τε και ημών χάσμα τα μάλα διευρύνθηκε, απομακρυνομένης ακόμη περισσότερο της πιθανότητας επιστροφής τους στην πατρώα και γνήσια και ανόθευτη Ορθόδοξη Πίστη.
    Τουναντίον σημειώθηκαν ανεπίτρεπτες υποχωρήσεις και υιοθετήθηκαν από κάποιους εκ των εκπροσώπων των Ορθοδόξων Πατριαρχείων και τοπικών αυτοκεφάλων Εκκλησιών απαράδεκτες, από πλευράς Ορθοδόξου Δόγματος, θέσεις, η αναφορά των οποίων παρέλκει καθόσον έχουν καταχωρηθεί στο διαδίκτυο καθιστάμενες, κατ αυτόν τον τρόπο, προσιτές στον κάθε ενδιαφερόμενο.
    Τι δε να πούμε και για τους διαθρησκειακούς διαλόγους που κάθε άλλο παρά συνέβαλαν στην ειρήνευση των ανθρώπων μεταξύ τους και την παύση των πολέμων και οι οποίοι, όπως έχει καταγγελθεί, χωρίς το παράπαν να διαψευσθεί η συγκεκριμένη πληροφορία, χρηματοδοτούνται από κύκλους που απεργάζονται την παγκόσμια αποσταθεροποίηση!
    Θα πρέπει, κάποτε, να καταστεί κατανοητό, ότι ο διάλογος, και στις δύο μορφές του (διαχριστιανικός και διαθρησκειακός) δεν αποτελεί αυτοσκοπό αλλά μέσον για την επίτευξη του ιερότατου σκοπού της επιστροφής των πλανεμένων αιρετικών στην Ορθοδοξία, για την οποία, διακαώς εύχεται η Ορθόδοξη Εκκλησία στις λατρευτικές Της συνάξεις. Δυστυχώς, η διαμορφούμενη απ το κακόφημο και δυσώνυμο και διαβόητο και περιβόητο politically correct εποχή μας, προδρομική της ελεύσεως του αντιχρίστου, έχει αναγάγει τον τελευταίο σε αυτοσκοπό, σε νέα θεότητα, σε νέο χρυσό μόσχο, τον οποίο καλούνται να προσκυνήσουν και οι Εκκλησίες των Ορθοδόξων χριστιανών, αποβλέπουσα στην εκπλήρωση αδιαφανών (μάλλον όχι και τόσο ) στόχων! Και οι τελευταίοι μάλλον συγκλίνουν προς την προώθηση της πανθρησκείας, του δαιμονικού αυτού οράματος!
    Είναι, πραγματικά, λυπηρό, οι τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, έστω και ανεπιγνώστως, να υπηρετούν το δαιμονιώδη και ανίερο αυτό σκοπό!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρήκε "σοβαρή" εφημερίδα να δώσει συνέντευξη ο Αλβανίας! Το χριστιανομάχο και εκκλησιομάχο ΒΗΜΑ του Ψυχάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κι όμως αδελφοί...σίγουρα ξέρετε πόσο τον θαυμάζουν ...Χριστιανοί παρακαλώ, ιδιαίτερα εδώ στα Γιάννενα και αυτόν και την επιλογή του για Αργυροκάστρου Δημήτριο...."συνετοί, μορφωμένοι, άνθρωποι προσευχηηηηής κλπ" ...όταν ακούω αυτό το "Αναστάσιους θέλουμε..και όχι Χριστόδουλους...ή να προσθέσω εγώ Σεβαστιανούς....μού' ρχεται να ξεράσω.....και πως παραδόξως εισπράττουν επαίνους από το κακό συναπάντημα της πατρίδας μας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Αλβανίας από πού αντλεί τη νομιμοποίηση για να συμπροσεύχεται με ψευτοεπισκοπίνες και ψευτοπαπαδίνες στο ΠΣΕ του οποίου διετέλεσε πρόεδρος; Ή για να συμμετέχει με την παρουσία του σε συναυλία κοσμικότατης μουσικής στον άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Ή για να τρέχει στα καραγκιοζιλίκια της Ασσίζης;
    υ.γ. είναι ο εκλεκτός των καθεστωτικών μίντια λόγω του οικουμενισμού και του κοσμοπολιτισμού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τον Αυστραλίας τι τον θέλατε να τον πείτε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακόμη και ο "βαμμένος" οικουμενιστής Αυστραλίας χαρακτήρισε το διάλογο "ανόσιο παίγνιο".
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.