21 Ιαν 2013

Μητροπολίτης Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, «Ἡ Ἐκκλησία ἔρχεται νὰ πριμοδοτήσει τὴν πορεία τοῦ Ἀρχηγοῦ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ πρὸς τὴν Ἐξουσία!»

ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ!
ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 
ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ  "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ"
 Συνέρχεται αὔριο στὴ Θεσσαλονίκη τὸ πολυδιαφημισμένο Συνέδριο, στὸ ὁποῖον θὰ παρακαθίσουν στὸ ἴδιο τραπέζι παράγοντες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τοῦ Ἀριστεροῦ ἰδεολογικοῦ χώρου, θὰ προσπαθήσουν δὲ νὰ εὕρουν κοινὰ σημεῖα ἰδεολογικῆς προσεγγίσεως! Ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμή, κατὰ τὴν ὁποία ἀνακοινώθηκε τὸ Συνέδριο αὐτό, νοιώσαμε ἕνα μεγάλο πόνο στὴν ψυχή μας. Ἕνα πόνο ψυχῆς μόνο καὶ μόνο, διότι ἡ Ἐκκλησία, ἄθελά της ἴσως, σὲ μία κρίσιμη ὥρα γιὰ τὴν πορεία τοῦ Ἔθνους, ἔρχεται νὰ προσφέρει πιστοποιητικὰ νομιμοφροσύνης στὸ χῶρο τῆς Ἀριστερῆς Κουλτούρας καὶ νὰ πριμοδοτήσει τὴν πορεία τοῦ Ἀρχηγοῦ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ πρὸς τὴν Ἐξουσία! Τὸ μόνο, ποῦ δὲν δυνάμεθα νὰ γνωρίζουμε εἶναι ἕνα σημεῖο: Ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας μόνη της ἄραγε ἀποφάσισε νὰ συμμετάσχει σὲ ἕνα τέτοιο Συνέδριο, ἢ μήπως ἔλαβε ἐντολὲς ἀπὸ ἐξωεκκλησιαστικοὺς -πολιτικοὺς- παράγοντες τῆς ἡμεδαπῆς ἢ τῆς ἀλλοδαπῆς; Ἕνας ὑπαινιγμὸς ὑπάρχει σὰν κατακλείδα τοῦ ἄρθρου ποὺ ἀναδημοσιεύουμε παρακάτω ἀπὸ τὴν... www.zougla.gr, ὅπως χαρακτηριστικὰ ἀναδημοσιεύεται ἀπὸ τὸ ἰστολόγιο "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ".(thriskeftika.blogspot.gr). Ὁ Κύριος γνωρίζει!.......
  Ὡς Ἐκκλησία ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΑΜΕ τὸ χρέος μας ἔναντί του Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὥστε τώρα πιὰ νὰ μποροῦμε νὰ ἐξέλθουμε τῶν ὁρίων τοῦ χώρου μας! Ὁρίων, ποὺ ἡ ἴδια ἡ μακραίωνη ἐκκλησιαστικὴ καὶ πολιτική, ἐγχώρια καὶ διεθνὴς ἱστορία ἔχει καταγράψει, μὴ ἐπιτρέποντας τὴν... παραγραφὴ τῶν ὀνομάτων των  θυμάτων τῆς ἀριστερῆς.. "ἀνθρωπιστικῆς" πολιτικῆς της, ἀπὸ τὰ μνήματα στὰ νεκροταφεῖα, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴ μνήμη ὁλόκληρής της ἀνθρωπότητας γιὰ τὸν "ἀνθρωπισμὸ" καὶ τὸ "δημοκρατικὸ πνεῦμα" ποὺ σήμερα καπηλεύεται. Ἡ ἐνίσχυση μιᾶς πολτικῆς βίαιου ἰδεολογικοῦ ὀλιγαρχικοῦ ἀπολυταρχισμοῦ, ποὺ ὅμως ἢ ἴδια ἡ Ἀριστερά, βαφτίζει "προοδευτισμό", ἀμνηστεύοντας τὸν ἑαυτό της ἀπὸ τὴν εὐθύνη ποὺ τῆς ἀναλογεῖ ἔναντί της Ἱστορίας ὡς καὶ σήμερα στὴν ἅλωση τῆς χώρας ἀπὸ ξένα συμφέροντα, τὴν ὁποίαν ὅμως ἀναγνωρίζει ὡς "φασισμὸ" μόνο γὶ ἄλλους, δὲν δύναται νὰ σβήσει τὴν ἀπὸ πλευρᾶς τῆς πριμοδότηση τῶν ἀπαιτήσεων τῶν Σκοπίων μὲ παρελάσεις στὴ γείτονα ἐναντίον τῶν Ἐθνικῶν μας συμφερόντων. Δὲν δύναται νὰ ξεχαστεῖ ἡ ἀπὸ πλευρᾶς τῆς ἐνίσχυση κάθε ἀντεθνικῆς πολιτικῆς, τῶν κατασκευασμένων πάσης φύσης "μειονοτήτων" ποὺ-ἐγείροντας σκοπίμως καὶ διαρκῶς ζητήματα- βομβαρδίζουν τὴν κοινωνικὴ συνοχὴ τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους, κατὰ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ διεθνοῦς γεωπολιτικοῦ "παιχνιδιοῦ" στὸ ὄνομα τῶν "ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων", λὲς καὶ ἄνθρωποι εἶναι ὅλοι οἱ ἄλλοι καὶ ὄχι οἱ Ἕλληνες! Δὲν δύναται νὰ ἐξαλείψει ἀπὸ τὴ μνήμη τὴν πριμοδότηση καὶ ἰδεολογικὴ κάλυψη χρόνια τώρα, ποὺ παρεῖχε στὴν προώθηση, νομιμοποίηση καὶ "ἰθαγενοποίηση" τῆς λαθρομετανάστευσης, ἢ τὸν "συνωστισμὸ στὴ Σμύρνη"  ἢ τὸν διορισμὸ περὶ τῶν 240!! Ἱεροδιδασκάλων τοῦ Ἰσλὰμ στὰ Δημόσια Σχολεῖα νὰ διδάσκουν τὸ "Κοράνι" , χορεύοντας μαζὶ μὲ μπλέ, κόκκινα καὶ πράσινα προσωπεῖα, τὸ ἴδιο διεθνοπολιτικὸ ζεϊμπέκικο μὲ τὸν πρώην Πρωθυπουργὸ Γ. Παπανδρέου τὸν ὁποῖον ἄναυδη ἡ Ἑλλάδα εἶχε ἀκούσει νὰ ἀνακοινώνει ἀπὸ βήματος κοινοβουλίου πὼς δὲν ὑφίσταται ἐθνικὴ κυριαρχία, μὲ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τὸν Μακαριώτατο ἔνοχα νὰ συναινεῖ σωπαίνοντας...! 
 Ἡ Ἱστορία, ἡ Ἀλήθεια καὶ ἡ Γνώση ποὺ τόσο καταπολεμᾶ ἡ Ἀριστερὴ πολιτικὴ , γιὰ τὴν ἐτσιθελικὴ ἐπικράτηση τῆς λήθης ποὺ τὴν ἐξυπηρετεῖ, ἀφοῦ μὲ τὴ σειρὰ τῆς καλεῖται τώρα νὰ ἐξυπηρετήσει τὰ ἴδια συμφέροντα μὲ τὰ ἄλλα κόμματα ἐξουσίας ἀλλὰ κυρίως ἡ Μνημοσύνη, δὲν ἐπιτρέπει τέτοιου εἴδους παραγραφές, ἐξαιτίας ψηφοθηρικῶν σκοπιμοτήτων, ὅπως εἴθισται νὰ πράττεται, ἀπὸ τοὺς ἐλέω κομματικῶν συμφερόντων καὶ παρατάξεων, κὰτ΄ ἐπάγγελμα πολιτευτῶν τῆς Βουλῆς, ἡ ὁποία ἀδιαφορεῖ γιὰ τὴν ἀνυποληψία, στὴν ὁποία ἔχει περιέλθει, ἐπιδεικνύοντας  πρώτη καὶ κατὰ συρροή, ἀσέβεια στὸ Σύνταγμα, καὶ τοὺς Δημοκρατικοὺς θεσμούς. Ἐξάλλου τὴν ὥρα ποὺ λεκτικὰ -μόνον- καταδικάζονταν τὰ μνημόνια ἀπὸ τὴν Ἀριστερά, ἐδίδετο ΚΑΙ μὲ τὴν ἀριστερὴ ψῆφο ἐντὸς Κοινοβουλίου ἐπὶ τῆς οὐσίας "ἄφεση ἁμαρτιῶν μὴ παραπομπῆς" σὲ ὅσους κάθε πολιτικῆς κατεύθυνσης εἴτε πρωτοστάτησαν, εἴτε ἀδιαφόρησαν εἴτε ἐγκληματικὰ ὑπέγραψαν, ἡ συνυπέγραψαν, καὶ συμμάχησαν γιατί "δὲν διάβασαν", ἀλλὰ ὅμως ἐλαφρὰ τὴ καρδία ψήφισαν ("ναὶ σὲ ὅλα") ὑπὸ τὴ σπάθη ὄχι τῆς λαϊκῆς κατακραυγῆς ἀλλὰ τῆς κομματικῆς διαγραφῆς (!!) τὴν πρωτοφανῆ ἐθνικὴ προδοσία καὶ τὸ ξεπούλημα τῆς Ἑλλάδος στοὺς διεθνεῖς γεωοικονομικοὺς δυνάστες. Καὶ αὐτὰ ἀφοῦ εἶχαν φροντίσει ὁ καθένας μὲ τὴ στάση τοῦ νωρίτερα, γιὰ τὴν μεγιστοποίηση τῆς διαφθορᾶς, καὶ τὴν κατὰ συνέπεια ὑπέρμετρη χρέωση τῆς Ἑλλάδος,  πρὸς ἐπίτευξιν κατασκευῆς οἰκονομικοῦ "ἄλλοθι" γιὰ τὸ ξὲ-πούλημα. Τώρα ἀριστερὰ μαζὶ καὶ Ἐκκλησία (???) ἀμνηστεύουν ἐκ τῶν ὑστέρων ἰθύνοντες νόες καὶ ἠθικοὺς αὐτουργούς, προβάλλοντες ἑαυτοὺς ὡς "ἀδιάφθορους" ἀλλὰ ἐπὶ τῆς οὐσίας ἐμπράκτως συναινοῦντες;
 Τὴν ὥρα ποὺ τσακιζόταν ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία, ἀφήσαμε τὴν Ἐκκλησία νὰ τὴν κατεβάσουν ἀπὸ τὸ πνευματικό της βάθρο καὶ νὰ τὴν χρησιμοποιήσουν σὲ "Κέντρα παροχῆς συσσιτίων". Ἀφήσαμε ἔξω καὶ πέρα ἀπὸ τὰ ἐνδιαφέροντά μας, στὸ πλαίσιο τῆς ποιμαντικῆς καὶ ἱεραποστολικῆς ἀποστολῆς μας, προβλήματα πρωτίστως ΗΘΙΚΗΣ καὶ πνευματικῆς καθοδηγήσεως τοῦ Λαοῦ μας σὲ καιροὺς χαλεπούς, ἀδιαφορήσαμε γιὰ τὴν χρηστοήθη διαπαιδαγώγηση τῆς νεολαίας μας μὲ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ καὶ τοῦ χαμένου μᾶς Πολιτισμοῦ, ἀφήσαμε τὴν οἰκογένεια ὡς θεσμὸ ἀβοήθητη πρὸς τὴ τελικὴ ἐξαχρείωσή της νὰ χτυπιέται ἀλύπητα ἀπὸ τὰ ἀνάλγητα διεθνοοικονομικὰ καὶ γεωπολιτικὰ συμφέρονταανακοινωνοντας μέτρα ὡς καὶ φορολόγησης τοῦ κατὰ κεφαλὴν τέκνου ὡς τεκμηρίου διαβίωσης τῶν γονέων!!!!, κι ὅλα αὐτὰ σὲ μία ἤδη ὑπὸ ἐξαφάνιση λόγω τῆς ἐπίσης ἀπὸ ἐτῶν σκόπιμης λαθρομετανάστευσης, Ἑλλάδα μὲ ἤδη καταγεγγραμένη ὑπογεννητικότητα), καὶ ξαφνικὰ στρέψαμε τὴν προσοχή μας στὸ χῶρο τῆς Ἀριστερᾶς, ἀγνοοῦντες ἡ καὶ παραθεωροῦντες τὸ γεγονός, ὅτι "ὁ λύκος τρίχα ἀλλάζει, γνώμη δὲν ἀλλάζει"! Ἡ Ἀριστερά, μὲ τὸ πρόσωπο τοῦ Κομμουνισμοῦ, ἔδειξε ὅλη τὴ μανία τῆς κατὰ τῆς Ἐκκλησίας τόσο καὶ κυρίως στὸ χῶρο τοῦ ἄλλοτε "Σιδηροῦ Παραπετάσματος", ὅπου κυριάρχησε, ὅσο καὶ στὸ δικό μας ἐθνικὸ χῶρο! Τὸ βεβαιώνουν οἱ πολυπληθεῖς Μάρτυρες Κληρικοί μας, βλέπε καὶ τὸν Πάπα-Ζαφείρη, τὸν κατὰ σάρκα πατέρα τοῦ Σέβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ. Χρυσοστόμου, οἱ ὁποῖοι καρατομήθησαν καὶ ἀνασκολοπήθησαν ἀπὸ τοὺς Κομμουνιστές, ὅσο καὶ οἰεικόνες τῶν Ἁγίων μας σὲ τοιχογραφίες χωρὶς μάτια, διότι τὰ μάτια τοὺς τὰ ἔβγαλαν οἱ Κομμουνιστὲς μὲ τὶς ξιφολόγχες τῶν ὅπλων τους! Οἱ πολυπληθεῖς λοιπὸν αὐτοὶ Μάρτυρες Κληρικοί μας καὶ οἱ χωρὶς μάτια Ἅγιοί μας ΜΑΡΤΥΡΟΎΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΎΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ τὰ ἐγκλήματα τῶν Ἀριστερῶν κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας!

ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
 Οὐδέποτε μέχρι σήμερα οἱ παράγοντες καὶ ἐκπρόσωποι τοῦ ἀριστεροῦ χώρου ἐζήτησαν συγγνώμην ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ οὐδέποτε ἐξέφρασαν τὴν μεταμέλειά τους γιὰ ὅλα αὐτὰ τὰ ἐγκλήματα. Ἄρα, κατὰ τὴν ταπεινή μας γνώμη, Συνέδριο μὲ τοὺς παράγοντες τῆς ἀριστερῆς κουλτούρας, ποὺ δὲν θὰ ἔχει σὰν πρῶτο θέμα του τὸ ἰδεολογικὸ ξεκαθάρισμα τῶν Ἀριστερῶν ἔναντί της Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ τῆς Ἐκκλησίας μας, τουλάχιστον ἀπὸ ἐδῶ καὶ ἐμπρός, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑΝ! 
 Ὁ διάλογος μεταξὺ δύο τόσο ἀντίθετων ΙΣΤΟΡΙΚΟΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ μεγεθῶν, ποὺ θὰ ὁδηγοῦσε στὴν Συναντίληψη καὶ τὴν ἀμοιβαία κατανόηση, γίνεται μόνο, ὅταν εἶναι θεμελιωμένος στὸν σεβασμὸ καὶ τὴν ἐμπιστοσύνη καὶ ὄχι "στὶς ἐντυπώσεις". Σ αὐτὸν τὸν διάλογο οὐδεὶς θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιταχθεῖ. Προυποθέτει ὅμως πρωτίστως γνώση τῆς ἱστορίας καὶ τῶν δύο, βάθος οὐσίας καὶ ἕνα κοινὸ κοσμοθεωρητικὸ ὑπόβαθρο, ἀντίθετο ἀπὸ τὴν ἀγαπημένη στὴν Ἀριστερὰ ἰδεολογία τοῦ Ὑλισμοῦ ποὺ δὲν ἀποδέχεται καὶ δὲν σέβεται τὸν ἴδιον τὸν τρισυπόστατο Θεὸ ἀλλὰ καὶ τὸν ἄνθρωπο ὡς φέροντα "πνοὴν Θεοῦ", πλασμένον "κὰτ΄εἰκόνα καὶ καθ' ὁμοίωσιν"!. Ὁ Διάλογος γιὰ νὰ ἔχει ἀποτέλεσμα καὶ οὐσία δὲν μπορεῖ νὰ διεξαχθεῖ χωρὶς νὰ προηγηθῆ ἡ ἀναθεώρηση τῶν ἄχρι τοῦδε ἐγκλημάτων καὶ τῶν ἀσεβῶν πρακτικῶν ἔναντί της Ἐκκλησίας. τοῦ Χριστοῦ. Ὁ σεβασμὸς δὲν τεκμαίρεται μὲ συνέδρια σκοπιμοτήτων, ποὺ γίνονται μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ μεταδοθοῦν ἀπὸ τοὺς τηλεοπτικοὺς σταθμούς, γιὰ νὰ δρέψουν οἱ παντὸς εἴδους συντελεστὲς τοῦ δάφνες "προοδευτισμοῦ"στὸ βωμὸ τῆς τηλοψίας καὶ τῆς κατευθυνόμενης ἐνημέρωσης μὲ στόχο τὴν ὑφαρπαγὴ ψήφων, ἀπὸ πιστοὺς ἢ μὴ , ποὺ ἔχουν ἀδύναμη μνήμη ἢ καὶ βούληση ἀλλὰ ἀντιστρόφως, δυνατὰ συμφέροντα. 'Ὅσοι λοιπὸν τὸ ἀπετόλμησαν καὶ τὸ ἀποφάσισαν, κατὰ τὴν ταπεινή μας γνώμη, προδίδουν τὴν Ἐκκλησία, ὅποιοι καὶ ἂν εἶναι! Ἂν μάλιστα εἶναι καὶ Κληρικοὶ παντὸς βαθμοῦ, τότε αὐτοὶ προδίδουν καὶ τὴν ἀποστολή τους! Ἀτυχῶς, ἐκμεταλλευόμενοι τὴν ἀγαθότητα τῆς ψυχῆς του, παρέσυραν καὶ τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπό μας κ. Ἱερώνυμο, καὶ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ Τὸν ἐξέθεσαν! Ἦταν ἤδη ἐκτεθειμένος, καθὼς μερικὰ χρόνια πρίν, ἀνερχόμενος στὸ Θρόνο,ἀκούσθηκε νὰ λέει ὅτι "οἱ ἀριστεροὶ εἶναι οἱ καλύτεροι Χριστιανοί", ὅπως τουλάχιστον δημοσιεύματα τῆς ἐποχῆς ἰσχυρίζοντο περὶ Αὐτοῦ, χωρὶς ποτὲ καὶ νὰ διαψευσθοῦν! 
Ο ΟΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
 Μὲ αὐτὰ τὰ δεδομένα ἐκφράζουμε τὰ συλλυπητήριά μας πρὸς ὅσους θὰ λάβουν μέρος εἴτε ὡς διοργανωτές, εἴτε ὡς ὁμιλητές, εἴτε ὡς Συντινιστές, εἴτε ὡς ἀκροατές, προεχόντως δὲ πρὸς τοὺς Ἐλλογιμωτάτους κ.κ. Καθηγητὲς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου τῆς Θεσσαλονίκης, οἱ ὁποῖοι, ὡς Ὀργανωτές, ἔχουν τὸ μεγαλύτερο μερίδιο εὐθύνης στὴν ὅλη αὐτὴ θλιβερὴ ὑπόθεση! Ἂς ἐπιτρέψουν σὲ ἐμᾶς, ἕνα ἀθεολόγητο Θεολόγο τῆς παλαιᾶς φρουρᾶς, νὰ τοὺς ὑπενθυμίσουμε τὸ χρέος τους: 
Κύριοι Καθηγητές, ταχθήκατε γιὰ νὰ φυλάσετε τὶς Θερμοπύλες τῆς Ορθοδοξίας καὶ ὄχι γιὰ νὰ μοιράζετε συγχωροχάρτια στοὺς πολεμίους Της, στοὺς δολοφόνους τῶν Κληρικῶν τῆς ἀνὰ τὸν κόσμον Ὀρθοδοξίας καὶ στοὺς ἐξορίξαντες τὰ μάτια τῶν Ἁγίων μας ἀπὸ τὶς τοιχογραφίες τῶν! Δεχθῆτε, λοιπόν, τὴν ἔκφραση τῆς λύπης μας! 
Καὶ τώρα ἀπευθυνόμεθα πρὸς τοὺς Σέβ. Ἀρχιερεῖς-Μέλη τοῦ Συνεδρίου: 
 Σεβασμιώτατοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί, 
Αἰσθάνομαι πόνο στὴν ψυχή μου, καθὼς βιώνω τὸ δράμα τῆς φιλτάτης μας Πατρίδος στοὺς χαλεποὺς τούτους καιρούς! Ἔμελλε καὶ τοῦτο νὰ δοῦμε στὶς ἡμέρες μας! Τὴν ἀπονομὴ συγχωροχαρτίων στοὺς πολεμίους τῆς ἀμωμήτου Πίστεώς μας!
 Ἀλλὰ διερωτῶμαι: Ποῖος σᾶς ἔδωκε αὐτὸ τὸ δικαίωμα;
Μποροῦμε νὰ συγχωροῦμε, ὁσάκις τὰ θύματα εἴμεθα ἐμεῖςοι ἴδιοι, ὄχι ὅμως καὶ ἡ Ἐκκλησία! Ὡς χριστιανοὶ συγχωροῦμε τὸν δράστη, ὄχι ὅμως καὶ τὶς πράξεις του! Συγχωροῦμε τὸν ψεύτη, ἀλλὰ δὲν νομιμοποιοῦμε τὸ ψεῦδος! Συγχωροῦμε τὸν φονηά, ἀλλὰ δὲν νομιμοποιοῦμε τὸν φόνο!
Μὲ τὸ Συνέδριό Σας παραβιάζετε τὶς ἐπιταγὲς τῆς χριστιανικῆς Ἠθικῆς! Διότι, χωρὶς κὰν νὰ σᾶς τὸ ζητήσουν, αὔριο θὰ δώσετε πιστοποιητικὰ χρηστοηθείας σὲ ἕνα σύστημα, ποὺ κυρύττει τὴν ἀθεΐα καὶ ἐχθρεύεται τὴν Ἐκκλησία! Σὲ ἕνα σύστημα, τὸ ὁποῖον ἅπαξ διακήρυξε τὸ γνωστὸ "ἡ θρησκεία εἶναι τὸ ὄπιον τῶν Λαῶν"καὶ οὐδέποτε ἔκτοτε τὸ ἀποκήρυξε! Νὰ μὲ συγχωρεῖτε γιὰ τὴν παρρησία. Παρὰ τὴν συγκατάβσή Σας οἱ τὰ πρῶτα φέροντες τοῦ ἀριστεροῦ χώρου Σᾶς ἀγνόησαν! Αὐτὸ καὶ μόνον κάτι πρέπει νὰ Σᾶς λέγει! 
 Ἂς μὴ σπεύσουν κάποιοι νὰ μᾶς κατακρίνουν γιὰ τὶς παραπάνω θέσεις μας! Τὸ παρακάτω δημοσίευμα, ποὺ ἀντλήσαμε ἀπὸ τὸ διαδίκτυο καὶ δὲν προέρχεται ἀπὸ τὴν γραφίδα "συντηρητικῶν" δημοσιογράφων ἢ στενοκέφαλων ἀνθρώπων, μᾶς δικαιώνει πλήρως! 
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αἴγιον, 21 Ἰανουαρίου 2013

Ἡ περιώνυμη μάχη στὸ Σύνταγμα Χωροφυλακῆς ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ-5 Δεκέμβριος 1944. Ὁ Κώνστ. Καραμανλής, ὁ 1ος, γιὰ νὰ παραχωρήσει πιστοποιητικὰ νομιμοφροσύνης στὸν Κομμουνισμὸ καὶ γιὰ νὰ ξεχασθοῦν οἱ ἀθλιότητές του, 
1ον νομιμοποίησε τὸ ΚΚΕ, 
2ον κατήργησε τὸ Μνημόσυνο στὸ Σύνταγμα Χωροφυλακῆς Μακρυγιάννη,
3ον κατήργησε τὸ ἠρωϊκὸ Σῶμα τῆς Ἑλληνικῆς Χωροφυλακῆς, καὶ 
4ον ἔδωσε παραλλαγμένο τὸ ὄνομα τῶν ἀριστερῶν μαχητὼν τοῦ ΕΛΑΣ στὴν Ἀστυνομία, τὴν ὁποία ὠνόμασε ΕΛ.ΑΣ!!! 
ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ! 
Τὴν προσπάθεια ἐκείνη τοῦ Καραμανλῆ συνεχίζει τώρα ἡ Ἐκκλησία μας!
******
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ www.zougla.gr
18/1/13
«ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» – ΒΙΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ
Διήμερο συνέδριο μὲ θέμα «Ἐκκλησία καὶ Ἀριστερά», διοργανώνει τὸ τμῆμα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ, σὲ συνεργασία μὲ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τὴν ἑπόμενη ἑβδομάδα (Τρίτη καὶ Τετάρτη, 22-23 Ἰανουαρίου).
Στὸ συνέδριο θὰ παραστεῖ καὶ θὰ μιλήσει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυµος, ἀλλὰ κανένας ἀπὸ τοὺς ἐπικεφαλεῖς τῆς «ἄλλης πλευρᾶς», (Τσίπρας, Κουβέλης καὶ Παπαρήγα). Θὰ παραστοῦν καὶ θὰ μιλήσουν ἐπίσης, οἱ μητροπολίτες Θεσσαλονίκης Ἀνθιµος, ὁ μητροπολίτης Δηµητριάδος Ἰγνάτιος, ὁ μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσοστοµος καὶ ὁ Σιατίστης Παῦλος. Κατά… διαβολικὴ σύμπτωση

πρόκειται γιὰ τοὺς μητροπολίτες ἐκείνους ποὺ πρὶν ἀπὸ λίγο καιρὸ ἔκαναν πρωτοφανῆ στὰ χρονικὰ πολιτικὴ παρέμβαση κατὰ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς. Κι ὅταν προκλήθηκαν, δήλωσαν πὼς προτιμοῦν τοὺς ἀθέους ἀπὸ τοὺς χρυσαυγίτες! Ἦρθε, λοιπόν, ἡ ὥρα ποὺ τὸ ἀποδεικνύουν κιόλας!

Ἀπὸ τὰ μαρξιστικὰ κόμματα θὰ παραστοῦν μόνο ὁ βουλευτὴς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Τ. Κουράκης (ὁ ὁποῖος πρὸ μηνὸς περίπου εἶχε δημοσιεύσει ἕνα ἄρθρο γιὰ τὶς σχέσεις Ἐκκλησίας-Κράτους, μὲ ἀκραῖες ἀντιχριστιανικὲς προτάσεις…) καὶ ἄλλα 2-3 στελέχη τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, ἐνῶ ἀπὸ τὸ ΚΚΕ καὶ τὴν ΔΗΜΑΡ δὲ θὰ παρευρεθεῖ κανείς. Εἶναι φανερό, πὼς οἱ μαρξιστὲς σνομπάρουν τὴν πρωτοβουλία κάποιων παραγόντων τῆς Ἐκκλησίας. Ἀλγεινὴ ἐντύπωση στὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας, ἔχει προκαλέσει καὶ τὸ σύμβολο γιὰ τὸ συνέδριο, ποὺ εἶναι μία ὑψωμένη ἀριστερὴ γροθιὰ ποὺ κρατάει ἕναν Σταυρό.

Μόνο, ποὺ οἱ ὑψωμένες ἀριστερὲς γροθιὲς δὲν κρατοῦν, ἀλλὰ σπάζουν Σταυρούς, θέτουν ἐκτὸς νόμου τὴν Ὀρθοδοξία καὶ σκοτώνουν ἱερεῖς καὶ πιστούς, ὅπως δείχνει ἡ ἱστορικὴ διαδρομὴ τῶν ἀντιχρίστων ὀπαδῶν τοῦ Μάρξ, ποὺ χαρακτήριζε τὴν θρησκεία «ὄπιο τοῦ λαοῦ». Χαρακτηριστικὰ θὰ ἀναφέρουμε ἕνα μικρὸ μόνο ἀπόσπασμα ἀπὸ τὰ πολύτιμα στοιχεῖα ποὺ παραθέτει στὸ ἐξαιρετικὸ βιβλίο τοῦ «Λένιν, ὁ ἐγγονὸς τοῦ Ἰσραήλ», ὁ Γ. Δημητρακόπουλος:

«Τὸ 1922, σύμφωνα μὲ τὰ ἐπίσημα στατιστικὰ στοιχεῖα, ἐξετελέσθησαν 28 Μητροπολίτες, 2.691 ἱερεῖς, 1.962 καλόγεροι καὶ 3.447 μοναχές. Ὅσοι ἱερεῖς γλίτωσαν τὰ χειρότερα, χαρακτηρίσθησαν {«παρασιτικὰ στοιχεῖα ποὺ ζοῦν μὲ εἰσοδήματα ποὺ δὲν προέρχονται ἀπὸ μισθοὺς» καὶ ἀφοῦ δὲν εἶχαν πόρους γιὰ τὰ πρὸς τὸ ζῆν, ἀναγκάσθηκαν νὰ περιπλανῶνται πρὸς ἀναζήτηση στέγης καὶ τροφῆς. Καθιστώντας τοὺς ἱερεῖς «περιπλανώμενους», ὁ σιωνισμὸς ἔπαιρνε ἐκδίκηση γιὰ τοὺς περιπλανώμενους Ἰουδαίους…»

Ποιὰ εἶναι ἡ σκοπιμότητα ἑνὸς τέτοιου συνεδρίου; Οἱ… κακὲς γλῶσσες λένε πὼς εἶναι ἰδέα τῆς ἀμερικάνικης πρεσβείας, γιὰ τὸν ἐξωραϊσμὸ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ στὰ μάτια τῶν πιστῶν. Λέτε;
zougla.gr
Ἀναρτήθηκε ἀπὸ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ στις 18.1.13 /
Ἐτικέτες ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

**************
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ! Πηγή: agiasofia.com
 1. ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ Ο Ἀθανάσιος Κλάρας ἢ Ἄρης Βελουχιώτης, γεννημένος τὸ 1905 ἀτὴ Λαμία, ἔκανε τὴν πρώτη του ἐμφάνιση τὸν Ἰούνιο τοῦ 1942, στὴ Δομνίτσα τῆς Ρούμελης. Ὑπῆρξε τολμηρὸς ἐπαναστάτης καὶ φανατικὸς κομμουνιστής. Ὑπηρέτησε τὴν θητεία τοῦ εἰς τὸ Πυροβολικό, ὅπου καθαιρέθηκε λόγω τῆς προπαγανδιστικῆς του δραστηριότητας μέσα στὴ Μονάδα του. Μετὰ τὴν ἀπόλυσιν τοῦ ἦρθε στὴν Ἀθήνα, ὅπου ἐργάστηκε στὸν Ριζοσπάστη. Καταδικάστηκε 15 φορὲς τόσο γιὰ ποινικὰ ἀδικήματα (κλοπές, ψευδορκία, πλαστογραφία) ὅσο καὶ γιὰ τὶς πολιτικὲς τοῦ πεποιθήσεις. Τὸ 1939 ὑπέγραψε δήλωσιν μετανοίας (δηλωσίας), ἀποκήρυξε τὸ Κ.Κ.Ε. καὶ ἀποφυλακίσθηκε. Ἴσως ἡ πράξις αὐτὴ νὰ ἦταν τὸ αἴτιον τῆς πρωτοφανοῦς σκληρότητας πρὸς τοὺς συνανθρώπους του. Γιὰ τὸν Ἄρη ἢ ἀνθρώπινη ζωὴ δὲν εἶχε οὐδεμία ἀξία. Οὐδέποτε τὸν συγκίνησε ἢ ἀνθρώπινη ζωὴ ἢ ὁ πόνος γιὰ αὐτὸ βασάνιζε, καὶ ἐκτελοῦσε μὲ τὰ ἴδια τοῦ τὰ χέρια πολλὰ ἀπὸ τὰ θύματά του. «Ἂν εἶναι νὰ γλιτώσει ἕνας ἔνοχος ἂς πᾶνε καὶ ἐννιὰ ἀθῶοι». Αὐτὸ ἦταν τὸ πιστεύω του, σύμφωνα μὲ τὸν Καπετὰν Νικηφόρο ("ΤΑ ΝΕΑ", 23/9/75). Αὐτὴ ἡ σκληρή του τακτικὴ τὸν ἔκανε ἀντιπαθῆ ἀκόμα καὶ στὰ ὄργανα τοῦ ΚΚΕ, ἀλλὰ ἦταν ἀπαραίτητος λόγω τῆς στρατιωτικῆς του ἱκανότητας. 

Ἀπὸ τὸ βιβλίο "ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ 1942-1945" τοῦ Κώνστ. Μόσιαλου. Ἐκδόσεις Δ.Σ. ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΘΗΝΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011

2. ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ Οἱ ἀνθρωποσφαγὲς ὑπῆρξαν ἄνευ προηγουμένου. Ἡ μεγαλύτερη ἀπὸ ὅλες ἦταν ἡ σφαγὴ τοῦ Μελιγαλᾶ, ποὺ ἔγινε μεταξὺ 12 καὶ 16 Σεπτεμβρίου: 1.450 ἄνδρες, γυναῖκες καὶ παιδιά, καὶ περὶ τοὺς 50 ἀξιωματικοὺς καὶ ἄνδρες τῶν Ταγμάτων Ἀσφαλείας, ἐκτελέσθηκαν, καὶ ἐρρίφθησαν σ' ἕνα μεγάλο πηγάδι, ποὺ σκεπάσθηκε μὲ χῶμα. Τίποτε δὲν φαινόταν νὰ μπορῆ νὰ σταματήση αὐτὸ τὸ κύμα τῆς τρομοκρατίας. Οἱ ἀντιπρόσωποι τῆς Σ.Σ.Α. παρίσταντο ἀνίσχυροι θεαταὶ καὶ περιορίζοντο νὰ ἀναφέρουν τὰ γεγονότα στὴν Ἀνωτάτη Διασυμμαχικὴ Διοίκηση τῆς Μέσης Ἀνατολῆς. Τελικά, ἡ Κυβέρνηση τῆς Ἐθνικῆς Ἑνότητος, ὑπὸ τὴν προεδρία τοῦ Γ. Παπανδρέου, μὲ τὴν ἕδρα τῆς πάντοτε κοντὰ στὴν Καζέρτα, ἔκαμε μία δοκιμή: ἀπέστειλε ἐπὶ τόπου ἕνα ἀπὸ τὰ σημαίνοντα μέλη της.  
3. ΚΛΗΡΙΚΟΙ - ΘΥΜΑΤΑ 
Ἀκολουθεῖ πίνακας μὲ κληρικοὺς δολοφονημένους, ἐκείνη τὴν περίοδο, ἀπὸ τὶς"δημοκρατικὲς δυνάμεις τῆς Ἀριστερᾶς", ἀπὸ ἔρευνα τοῦ Κωνσταντίνου Πλεύρη.(Ἀλήθεια μόνο τὸν Χριστόδουλο κατηγορεῖ ἡ διεθνιστικὴ Ἐλευθεροτυπία, γιὰ τὸ ὅτι δὲν ἔκανε ἀντίσταση κατὰ τῆς χούντας γιὰ χάρη τῆς Δημοκρατίας. Τοὺς παπάδες ποῦ ἔκαναν ἀντίσταση κατὰ τῶν σταλινικῶν γιὰ χάρη τῆς κοινοβουλευτικῆς Δημοκρατίας γιατί τοὺς ξεχνᾶ; Ἐκτὸς ἂν τὸ κομμουνιστικὸ καθεστὼς τοῦ συντρόφου Στάλιν τὸ θεωροῦν δημοκρατία, ὅποτε ἀλλάζει τὸ θέμα).

ΙΔΟΥ ΜΕΡΙΚΑ ΘΥΜΑΤΑ
 Πηγή: agiasofia.com
  
1) Ἱερεὺς Ἰωάννης Ξέν. Μπάμπουρας, Αὐλίδα Θηβῶν
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Συνελήφθη ὑπὸ τῶν σφαγέων τοῦ Κ.Κ.Ε. τὸν Δεκέμβριον τοῦ 1944 καὶ μετὰ ἀπὸ φοβερὰ βασανιστήρια, καθ' ὁδόν, τὸν μετέφεραν εἷς τὴν Βίλλαν Καρακώστα, στὰ Λουκίσια, μὲ τὴν κατηγορία τοῦ φασίστα (ἐπειδὴ τὰ παιδιὰ τοῦ εὐρίσκοντο στὸν Ζέρβα). Οἱ αἱμοσταγεῖς δολοφόνοι, ἔθεσαν εἰς ἐνέργειαν ὅλη τὴν ἐγκληματικὴν ἐφευρετικότητα. Κατ' ἀρχὴν τοῦ ἐθρυμμάτισαν τὰ χέρια του μὲ σίδερο. Ὕστερα τὸν χτύπησαν μὲ μαχαίρι στὸ κεφάλι. Κατόπιν τοῦ ἔδεσαν τὰ γένεια μὲ σχοινὶ καϊ τὸν ἔσερναν στὸ ἔδαφος. Μετὰ ἀπὸ ἐννιὰ ἥμερες βασανιστήρια, ὅμοια τῶν ὁποίων δὲν ἀναφέρονται εἰς ὁλόκληρον τὴν ἀνθρωπίνην ἱστορίαν, τὸν ἀνέβασαν εἰς τὴν ἀγχόνην! Ἐκεῖ. σὲ μία ἐλιά, βρέθηκε κρεμασμένος.
  
2) Ἀρχιμανδρίτης Ἀναστάσιος Κρητικός, Ἴμβρος 1907
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Συνελήφθη ὑπὸ τῶν κομμουνιστῶν τὴν 24-12-44 (παραμονὴ Χριστουγέννων) ἐντός του Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Ἀνδρέου, κάτω Πατησίων (Ἀθηνῶν). Ἐξετελέσθη διὰ περιστρόφου βληθεῖς εἰς τὸν λαιμόν, ἀφοῦ προηγουμένως ἐβασανίσθη ἀπάνθρωπα. Τὸ πτῶμα τοῦ εὑρέθη πεταγμένο εἰς περιοχὴν Ροσινιὸλ Λιοσίων Ἀθηνῶν. (Ἀριθ λήξ. πράξεως θανάτου 192/Θ/45).
  
3) Ἀρχιμανδρίτης Βασίλειος Λυμπρίτης, Κρήτη 1910
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Συνελήφθη ὑπὸ τῶν κομμουνιστῶν τὸ ἀπόγευμα τῆς 14-12-44 ἐντός του Ἱεροῦ Ναοῦ τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων Νέας Ἰωνίας Ἀθηνῶν, εὐθὺς μόλις ἐτελείωσε τὸν ἑσπερινόν. Ἐβασανίσθη ἀπάνθρωπα ἐπὶ δεκαήμερον εἰς τὸ κομμουνιστικὸν σφαγεῖον τῶν Διυλιστηρίων τῆς Οὖλεν. ὅπου χιλιάδες Ἕλληνες κατεσφάγησαν ὑπὸ τῶν συμμοριτῶν τοῦ Κ.Κ.Ε. - Ε.Λ.Α.Σ. Τὰ μεσάνυκτα τῆς 24-12-44 μετεφέρθη εἰς Κουκουβάουνες, εἰς θέσιν «Μάρμαρο» ὅπου ἐξετελέσθη διὰ μαχαίρας. Τὸ πτῶμα τοῦ εὑρέθη ἀκρωτηριασμένον, δεμένον μὲ καλώδια καὶ μὲ σπασμένα τὰ πόδια μὲ σιδερένιο λοστὸ
  
4) Ἱερεὺς Χαράλαμπος Παναγιωτόπουλος, Πύργος Ἠλείας
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Ἱερεὺς τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου-Κυνοσάργους-Ἄθηνων. Συνελήφθη ὑπὸ τῶν κομμουνιστῶν τὴν 24-12-44 (παραμονὴ Χριστουγέννων) Ἐβασανίσθη ἀπανθρώπως ὑπὸ τῶν σφαγέων τοῦ Κ.Κ.Ε. καὶ ἐξετελέσθη ἐν συνέχεια διὰ ριπῶν πολυβόλου. Τὸ πτῶμα τοῦ εὑρέθη μετὰ 18 ἡμέρας, ἐν μέσω ἑκατοντάδων ἄλλων σφαγιασθέντων, παρὰ τὴν Ἡλιούπολιν Ἀθηνῶν.
  
5) Ἱερομόναχος Ἰερόθεος Πατάπης, Ἀμπελάκια Σαλαμίνος 1908
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Στὶς 15-12-44, ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Ἐλευθερίου, ἀμέσως μετὰ τὴν θείαν λειτουργίαν, τὸν συνέλαβον οἱ κομμουνισταὶ καὶ τὸν ὠδήγησον εἰς Πολιτοφυλακήν. εἰς ὁδὸ Καβάλας, ὅπου τὸ ΣΤ' Ἄστυν. Τμῆμα. Ἀπὸ ἐκεῖ τὸν μετέφεραν στὶς φυλακὲς Περιστερίου. Μετὰ ἀπὸ φοβερὰ βασανιστήρια τὸν ἐξετέλεσαν διὰ πελέκεως. Τὸ πτῶμα τοῦ εὑρέθη ἐν μέσω χιλιάδων ἄλλων σφαγμένων Ἑλλήνων εἰς Περιστέρι.
  
6) Ἀρχιμανδρίτης Γερμανὸς Σπαχής, Ὕδρα 1878
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Ἱερατικὸς προϊστάμενος εἰς τὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἀναστάσεως Πειραιῶς. Στὶς 29-12-44 συνελήφθη ὑπὸ τῶν συμμοριτῶν τοῦ Κ.Κ.Ε. εἰς Ἱερὸν Ναόν, ὅπου παρέμενε μετ' ἄλλων πολλῶν Ἑλλήνων καὶ ὠδηγήθησαν ὅλοι εἰς «Φρουραρχεῖον» Ταμπουριῶν. Τὴν ἑπομένην, ἔμπροσθέν του οἰκογενειακοῦ τάφου τοῦ Γερμανοῦ Σπαχῆ, μία μεγάλη κηλίδα αἷμα καὶ κοντὰ τὰ γυαλιὰ καὶ ὁ σκοῦφος τοῦ ἐφανέρωναν τὸ τί εἶχε συμβῆ. Τὸ πτῶμα τοῦ τὸ ὁποῖον εὑρέθη μετὰ εἰκοσαήμερον εἶχε τραῦμα ἐξ ἐπαφῆς ὄπισθέν του δεξιοῦ αὐτιοῦ ἀπὸ περιστρόφον.
  
7) Ἱερεὺς Στυλιανὸς Ἀρκουδέας, Οἴτυλον Μάνης
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Ἱερεὺς εἰς τὸν Ἱερὸν Ναὸν τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, εἰς Ραφίναν Ἀττικῆς. Συνελήφθη ὑπὸ τῶν κομμουνιστῶν τὴν 9-6-1944, στὶς 9 τὸ βράδυ, ἐντός της οἰκίας του. Τὸν μετέφεραν εἰς θέσιν «Πατητήρι» Μαραθῶνος. Ὑπέστη ἐκεῖ φρικτὰ καὶ ἀκατανόμαστα βασανιστήρια. Τελικῶς, τὸν ἐξετέλεοαν διὰ λιθοβολισμοῦ.
  
8) Ἱερεὺς Χρῆστος Κ. Βαϊδάνης, Ἀμφισσα 1871
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Συνελήφθη ἐντός της οἰκίας τοῦ τὴν νύκτα τῆς 78/8/44 μαζὶ μὲ τὴν κόρη τοῦ Εὐφροσύνην, 22 ἐτῶν. Τοὺς ὠδήγησαν δεμένους εἰς θέσιν «Σαραντάρι», εἰς Παρνασσό, ὅπου τὸ καταφύγιον τοῦ «Ὀρειβατικοῦ Συνδέσμου». Παρέμειναν ἐκεῖ μέχρι τῆς 12ης τοῦ μηνὸς καὶ μετὰ τοὺς ὠδήγησαν εἰς νέαν τοποθεσίαν. Ἐκεῖ ὑπέβαλαν πατέρα καὶ κόρην εἰς ἀνήκουστα βασανιστήρια καὶ πρωτοφανεῖς, εἰς ὁλόκληρον τὴν ἀνθρωπίνην ἱστορίαν, βαρβαρότητες καὶ ἐξευτελισμούς. Ἡ κόρη παρηκολούθησε τὸν ἀπάνθρωπον ἀκρωτηριασμὸν τοῦ γέροντος (ἡλικίας 74 ἐτῶν) πατρός της καὶ αὐτὸς εἶδε μὲ φρίκην τὰ ἀνθρωπόμορφα κτήνη τοῦ Κ.Κ.Ε., τοῦ Ε.Α.Μ.-Ε.Λ.Α.Σ. καὶ τῆς Ε.Π.Ο Ν. νὰ βιάζουν διαδοχικῶς τὴν ἀνυπεράσπιστη κόρη του. Ἡ κόρη τοῦ Ἱερέως ἔμεινε νεκρή, ἔμπροσθέν του πατρὸς τῆς τὴν στιγμὴν ποὺ ἐβιάζετο ὑπὸ τῶν συμμοριτῶν. Ἡ νεκρὴ κόρη καὶ ὁ ζῶν πατήρ της, περιελούσθησαν ἐν συνέχεια μὲ πετρέλαιον καὶ ἐκάησαν.
  
9) Ἀρχιμανδρίτης Λουκᾶς Σπ. Τσῶνος, Ρώμικο Λεβαδείας
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Ἦτο ἡγούμενος τῆς Μονῆς τοῦ Ὅσιου Λουκᾶ. Τὴν 17-11-1945. ὁ ἡγούμενος συνεργαζόταν εἰς τὸ γραφεϊόν τοῦ μὲ τὸν σύμβουλόν του Ἠσαΐα καὶ τὸν γραμματέα, ὅταν εἰσέβαλον οἱ κομμουνιστοσυμμορίται τοῦ Ε.Λ.Α.Σ. Τραυματισμένος ὁ ἡγούμενος ἐξῆλθεν εἰς τὸ προαύλιον τῆς Μονῆς. Ἐκεῖ ἐξετελέσθη ὑπὸ τῶν σφαγέων τοῦ Κ.Κ Ε.
  
10) Ἱεροδιάκονος Ἰωακεὶμ Μπεζεντὲς Ἀράχωβα
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Τὸν Νοέμβριον τοῦ 1943 συνελήφθη ὑπὸ τῶν κομμουνιστῶν εἰς Ἀράχωβαν. Τὸν μετέφεραν ἐν συνέχεια εἰς Ἀμφισσαν. Ἐκεῖ τὸν ἐβασάνισαν ἐπὶ δώδεκα ὁλόκληρες ἡμέρες καὶ ἀκολούθως τὸν κατέσφαξαν.
  
11) Ἱερεὺς Φώτιος Ψιλογιάννης, Ἀμφισσα 1881
 Τόπος καὶ τρόπος μαρτυρίου του
 Ἱερεὺς τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου Ἀμφισσης. Τὴν νύκτα τῆς 2 Ἰουλίου 1944 ὁμάδα δολοφόνων τοῦ Κ.Κ.Ἐ κτύπησε τὴν πόρτα τῆς οἰκίας τοῦ Ἱερέως. Πρὶν καλά, καλὰ ἀνοίξη τὴν θύραν ὁ Ἱερεύς, ἐδέχθη βροχὴν σφαιρῶν καὶ ἐξέπνευσεν ἐπὶ τόπου.
 Πηγή:agiasofia.com
  
********** 
Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥΣ
Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο "ΦΕΝΕΟΣ '43-'44" τοῦ Γιάνη Μπαλαφούτα, Ἔκδοση τρίτη , Ἀθήνα 1987

Ἡ δική τους σφαγὴ μὲ τὰ πιὸ φοβερὰ μαρτύρια ἄρχισε στὶς 9 Ἰουλίου 1944 καὶ τελείωσε στὶς 19 Ἰουλίου τοῦ ἴδιου χρόνου. Σ' ὅλους ὅταν τοὺς μάζεψαν τὰ κουφάρια φαίνονταν παραμορφωμένες οἱ γαληνεμένες τοὺς μορφές, ἀπὸ τὸν ἀγιάτρευτο πόνο καὶ τὴν ἀτέλειωτη πίκρα.
 Ἀπ' αὐτὸν τὸν ἀφανισμὸ γλύτωσαν μόνον οἱ πατέρες Ἀβέρκιος ποὺ 'χε σταλεῖ ἐφημέριος στὴ Ζαρούχλα κι ὁ πατέρας Λεόντιος ποὺ 'ταν πολὺ γέρος κι ἀπ' ὅτι εἶδαν τὰ μάτια τοῦ εἶχαν σαλέψει τὰ λογικά του. Εἰκόνες ἀπὸ τὴ ζωὴ στὸ στρατόπεδο τῆς μονῆς καὶ τὴ σφαγὴ τῶν μοναχῶν παίρνουμε ἀπὸ τὴν ἔκθεση τοῦ ἀείμνηστου μητροπολίτη Κορινθίας Μιχαὴλ ποὺ ὑπόβαλλε στὸ ΤΑΚΕ.
 «Ἡ μονὴ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου Φενεοῦ, ἦταν στρατόπεδο τῶν ἐκτελουμένων. Ἐκεῖ συγκέντρωναν πολλούς, ἀπὸ τοὺς νο¬μοὺς Ἀργολίδο - Κορινθίας, Ἀρκαδίας καὶ Ἀχαΐας καὶ ἐκτελοὺ-ντὸ κατὰ θηριώδη μέθοδο. Ἐκεῖ λάβαιναν χώρα τερατώδη ὄργια. Ἔσυραν μέχρι τὴ μονὴ γυναίκα λεχώνα μαζὶ μὲ τὸ ὀκτὼ ἡμερῶν βρέφος της κι ὅπως ἦταν φυσικὸ ἡ μητέρα ἀπὸ τὶς ταλαιπωρίες ἀρρώστησε. Ἕνας ἱερομόναχος γνωρίζοντας τὴν τύχη καὶ τῶν δύο, σύστησε στὴ μητέρα νὰ βαφτίσει τὸ μωρό. Αὐτὴ δέχτηκε τὸ μυστήριο νὰ γίνει τὴν ἄλλη μέρα, ἀλλὰ τότε μητέρα καὶ μω¬ρὸ ἐκτελέστηκαν.,
 Οἱ κρατούμενοι στὴν ἱερὰ μονὴ ἐκτός του καθημερινοῦ σκληροῦ ξυλοδαρμοῦ ἔμειναν νηστικοί. Σ' ὅλα αὐτὰ οἱ ἅγιες μορφὲς τῶν κληρικῶν δὲν ἔμειναν ἀσυγκίνητες καὶ ἀδιάφορες. Ὑστεροῦντο τῆς λίγης τροφῆς τους γιὰ νὰ τὴ δώσουν στοὺς κρατούμενους παρ' ὅλο ὅτι γνώριζαν ὅτι ἤσαν μελλοθάνατοι. Τοῦτο ἀντιληφθήκανε οἱ δήμιοι καὶ τοὺς ἀπειλήσανε μὲ θάνατο. Οἱ λειτουργοὶ ὅμως τοῦ θεοῦ δὲν κάμφθηκαν ἀλλὰ μὲ σταθερὴ φωνὴ ἀπάντησαν ὅτι ἡ ἰδιότητά τους δὲν ἐπιτρέπει νὰ κάνουν διαφορετικά. Συνέστησαν συνέχεια νὰ μεταφέρουν τὸ στρατόπεδο σὲ ἄλλο μέρος ὥστε νὰ μὴν γίνονται στὸν ἱερὸ χῶρο τραγωδίες μπροστὰ στὰ μάτια τῶν κληρικῶν. Αὐτὸ ἐξόργισε τοὺς τύραννους κι ἀποφάσισαν νὰ τοὺς ἐκτελέσουν, ἢ μᾶλλον νὰ τοὺς ἐξαφανίσουν, γιατί μετὰ τὴν ἀπελευθέρωση οἱ αὐτόπτες μάρτυρες καλόγηροι θὰ ἔφερναν σὲ δημοσιότητα τὰ κακουργήματα.
 Οἱ κληρικοὶ αὐτοὶ οἱ περισσότεροι γέροντες μποροῦσαν ν' ἀπομακρυνθοῦν καὶ ν' ἀποφύγουν τὸ θάνατο, μὰ αὐτὸ ἤτανε σὲ βάρος τῆς ἀποστολῆς τους.
 Προαισθάνονται τὴ θανάτωσή τους, γι' αὐτὸ συγκεντρώνονται στὸν ἱερὸ ναὸ καὶ συνέχεια προσεύχονται. Πηγαίνουν γιὰ φαγητό, γιὰ λίγο ὕπνο καὶ πάλι μαζεύονται στὸν ἡγούμενο καὶ διαβάζουν πράξεις τῶν ἀποστόλων καὶ συγκεκριμένα τὸ ΚΙ' κεφάλαιο ποὺ ἀναφέρονται οἱ πατρικὲς συμβουλὲς τοῦ Ἀπόστολου Παύλου. Συμβουλὲς στοὺς μετακληθέντες στὴ Μίλητο πρεσβύτερους, τῆς Ἐφέσου, κι ὅπως Ἐκεῖνος, ἔτσι κι αὐτοὶ προσεύχονται γονατιστοὶ κι ἀλληλοασπαζόμενοι ἔδιναν θάρρος ὁ ἕνας στὸν ἄλλο γιὰ τὸ μαρτύριο ποὺ τοὺς περίμενε. Ὅταν τοὺς καλοῦσαν γι' ἀνάκριση στὸ πάνω ἀπὸ τὴ μονὴ ἀνύπαρκτο ἀρχηγεῖο, χώριζαν μὲ ἀσπασμούς, μὲ εὐχές, νὰ συναντηθοῦν στὸν ἄλλο κόσμο καὶ βάδιζαν μὲ θάρρος στὸ Γολγοθά. Ἀπ' αὐτοὺς ὁ Παρθένιος καὶ Καλλίστρατος ἔψαλλαν ζωντανοὶ τὴ νεκρώσιμη ἀκολουθία καὶ τὸ δεῦτε τελευταῖον ἀσπασμόν, ὅπου ξετυλιγόταν συγκινητικὲς στιγμές.
Ἀπ' αὐτοὺς οἱ Παρθένιος καὶ Καλλίστρατος ἔψαλλαν ζωντανοὶ τὴν νεκρώσιμη ἀκολουθία καὶ τὸ "δεῦτε τελευταῖον ἀσπασμόν¨, ὅπου ξετυλίγονταν συγκινητικὲς στιγμές.
Ὅλοι οἱ μοναχοὶ ἐκτὸς ἀπὸ τὸ Λεόντιο ἐξοντώθηκαν μὲ τὸν πιὸ ἄγριο καὶ μαρτυρικὸ τρόπο ἀπὸ τοὺς κομμουνιστές. Πρῶτος ἀντιμετώπισε μὲ θάρρος τὰ μαρτύρια καὶ τὸ θάνατο ὁ Ἀρσένιος Μητρόπουλος ποὺ στὸ βιογραφικό του σημείωμα ἀναφέρεται ὅτι γεννήθηκε στὴ Γκούρα Φενεοὺ τὸ 1878. Ἐμόνασε 45 χρόνια, ὅπου τὰ περισσότερα, ἦταν ἐφημέριος καὶ διακρίθηκε γιὰ τὰ φιλανθρωπικά του αἰσθήματα. Τὸ μικρό του μισθὸ καὶ τὰ τυχερά του μοίραζε στοὺς φτωχούς. Ἐπὶ δύο χρόνια ἦταν ἡγούμενος στὴ μονή. Ἐκτελέστηκε στὶς ἑπτὰ Ἰουλίου 1944 καὶ τὸ πτῶμα τοῦ ἀνασύρθηκε ἀπὸ τὸ βάραθρο τοῦ Κακοβουνΐου ποὺ ἀπέχει μι¬σῆ ὥρα ἀπὸ τὴ μονή.
 Τὸ μαρτυρικό του θάνατο ἀκολούθησε ἡ ὁ ἀρχιμανδρίτης ἱερομόναχος Παρθένιος Σταματόπουλος ποὺ γεννήθηκε στὸ χωριὸ Φονιὰ τοῦ Φενεοῦ τὸ 1882. Ἐμόνασε στὴ μονὴ 45 χρόνια κι ἦταν ἡγούμενος 17 χρόνια, ἀπὸ τὸ 1932 -1944 ἦταν οἰκονόμος στὴν Ἱερατικὴ Σχολὴ Κορίνθου ὅπου μὲ πολὺ ἐνδιαφέρον διαχειρίστηκε τὰ οἰκονομικὰ αὐτῆς καὶ πρόσφερε ἄριστη διαπαιδαγώγηση στοὺς σπουδαστές. Ἀπολάμβανε ἰδιαίτερου σεβασμοῦ κι ἐκτιμήσεως στὴ μονὴ ποὺ τόσο ἀγάπησε ὥστε καὶ τοὺς μισθοὺς τοὺς πρόσφερε σ' αὐτή. Ἐκτελέστηκε μὲ τὸν ἴδιο τρόπο μὲ μαχαίρι ὅπως κι ὁ Ἀρσένιος στὶς 9 Ἰουλίου 1944.

Στὶς 9-7-1944 σφάγηκε καὶ ὁ μοναχὸς Καλλίστρατος Μαγκλάρας. Στὶς 12 Ἰουλίου ὁ μοναχὸς Δανιὴλ Στριφτῆς ὅπου οἱ κομμουνιστὲς δὲν ἀρκέστηκαν στὸ νὰ τὸν θανατώσουν μὲ μαχαίρι, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἱκανοποιήσουν τὸ ἐγκληματικό τους πάθος ἐπειδὴ τοὺς ἀποδοκίμαζε δημόσια γιὰ τὰ κακουργήματα, τὸν ἔβαλαν στὸ περίβολο τῆς μονῆς, τὸν γύμνωσαν, τὸν βασάνισαν καὶ μισοπεθαμένο τὸν ἀκρωτηρίασαν. Τὰ μέλη τοῦ μάρτυρα βρέθηκαν σκόρπια τὴν ἄλλη μέρα.
 Τὴν ἴδια τύχη εἶχε κι ὁ Γεννάδιος Πίττας, ποὺ βρέθηκε κομματιασμένος στὸν κῆπο τῆς μονῆς στὶς 18 Ἰουλίου 1944. Καὶ τελευταία θανάτωσαν μὲ μαχαίρι στὶς 19-7-1944 τὸν 75/χρόνο Συμεὼν Σακελλαρίου ἔξω ἀπὸ τὴ μονή.»
Σύμφωνα μὲ τὴν ἔκθεση τοῦ ἱεράρχου Μιχαήλ, τοὺς τελευταίους, πρῶτα τους κτυποῦσαν πίσω στὸ κεφάλι μὲ τὸ γλωσσίδι τῆς καμπάνας καὶ μετὰ τοὺς ἀποτελείωναν μὲ τὰ μαχαίρια. Ἀπόφευγαν νὰ σκοτώνουν τὰ θύματά τους μὲ ντουφέκια γιὰ νὰ μὴ σπαταλοῦν σφαῖρες καὶ νὰ μὴν προδίνονται τὰ κακουργήματά τους. Τὴν ἴδια τύχη μὲ τοὺς πατέρες τῆς μονῆς εἶχαν καὶ πολλοὶ κληρικοὶ τῆς περιοχῆς.
(Σέλ. 110-113)
ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΑΥΤΩΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.