16 Αυγ 2012

Ἡ Παναγία καὶ οἱ παλαιοημερολογίτες

Ἕνα συγκλονιστικὸ σημεῖο λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στὸ Μαρκόπουλο Κεφαλονιᾶς. Κατὰ τὴν περίοδο ἀπὸ 6-16 Αὐγούστου, ἐμφανίζονται στὰ θεμέλια του παλιοῦ καμπαναριοῦ μικρὸς ἀριθμὸς φιδιῶν μικροῦ μεγέθους, συμπαθέστατα, ἥμερα καὶ ἀκίνδυνα, ἔχοντα στὸ κεφάλι τέσσερις μικρὲς κουκκίδες σὲ σχῆμα Σταυροῦ καὶ λόγω τῆς ἑορτῆς τῆς Παναγίας μᾶς ὀνομάστησαν ''Φιδάκια τῆς Παναγίας''.
Στὴν ἑορτὴ τῆς Μεταμορφώσεως στὶς 6 Αὐγούστου ἐμφανίζονται μέσα καὶ ἔξω ἀπὸ τὸ ναὸ φίδια. Ὅσο περνοῦν οἱ μέρες τὰ φίδια πληθαίνουν καὶ τὴν παραμονὴ τῆς Κοιμήσεως αὐξάνονται ὑπερβολικά. Κανεὶς μπορεῖ νὰ δεῖ Μαρκοπουλιῶτες νὰ γυρίζουν στὴ ρεματιά, γιὰ νὰ μαζέψουν φίδια νὰ τὰ φέρουν στὴν Παναγία. Κανένας δὲν γνωρίζει ἀπὸ ποῦ βγαίνουν, ἀλλὰ καὶ ποὺ κρύβονται μετὰ τὴ γιορτή. Εἶναι κάτι τὸ ὁποῖο παραμένει ἕνα μυστήριο. Φεύγοντας ἡ 15η Αὐγούστου ἀναχωροῦν καὶ τὰ φίδια.
Γερμανοὶ φυσιοδίφες τὰ ἐξέτασαν, ἀλλὰ δὲν μπόρεσαν νὰ τὰ κατατάξουν σὲ κανένα ἀπὸ τὰ γνωστὰ εἴδη. Εἶναι γκρίζα, λεπτὰ καὶ δὲν περνοῦν τὸ ἕνα μέτρο. Ὅταν τὰ χαϊδεύεις νοιώθεις τὸ δέρμα τοὺς βελούδινο καὶ....

 βλέπεις δύο ματάκια σπινθηροβόλα. Στὸ πλατὺ κεφάλι τοὺς σχηματίζεται ἕνας μικρὸς σταυρός, καθὼς ἐπίσης καὶ στὴν ἄκρη τῆς λεπτῆς γλώσσας τους.
Ἂν κάποια χρονιὰ τὰ φίδια δὲν παρουσιασθοῦν εἶναι κακὸ σημάδι. Αὐτὸ συνέβη τὸ 1940 καὶ τὸ 1953, ὅποτε καὶ δοκιμάστηκε τὸ νησὶ ἀπὸ τοὺς σεισμοὺς ἀλλὰ καὶ τὸ 1974 ποὺ ἔγινε ἡ εἰσβολὴ τῶν τούρκων στὴν Κύπρο.

Μερικὲς σκέψεις: Δὲν ὑπάρχει ἐπίσημη χρονολογικὴ καταγραφὴ τοῦ συμβάντος καὶ ἔτσι δὲν ξέρουμε πότε ἀκριβῶς ξεκίνησε. Πάντως σίγουρα τὸ 1924 ποὺ ἔγινε ἡ ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολογίου, τὸ φαινόμενο ἦταν ἤδη θαῦμα στὴ συνείδηση τῶν κατοίκων τοῦ νησιοῦ. Ἦταν τέτοια ἡ πίστη τους ὅτι πρόκειται περὶ θαύματος ὥστε οἱ κάτοικοι θὰ ἀποφάσιζαν ποιὸ ἡμερολόγιο θὰ ἀκολουθοῦσαν μὲ βάση τὴν ἐμφάνιση τῶν φιδιῶν τῆς Παναγίας. Τὰ φιδάκια ἔβγαιναν ἀπὸ τὶς 6 ἕως τὶς 16 Αὐγούστου. Ἂν τὸ Παλαιὸ ἡμερολόγιο ἦταν τὸ σωστὸ θὰ ἔπρεπε τὰ φιδάκια νὰ ἐμφανιστοῦν κατὰ τὴν περίοδο 19 ἕως 29 Αὐγούστου (σύμφωνα μὲ τὸ Ν.Η). Τὰ φιδάκια ὅμως ἐκείνη τὴ χρονιὰ ἐμφανίστηκαν πάλι στὶς 6-16 Αὐγούστου.
Ἡ ἐμφάνιση, ἐκείνης τῆς χρονιᾶς (1924), τὴν συγκεκριμένη ἡμερομηνία εἶχε διπλὴ σημασία. Πρῶτον: κατέδειξε τὴν ἐγκυρότητα τῆς Ἐκκλησίας ὡς θεοσύστατου ὀργανισμοῦ ἔχων ἐξουσία σὲ χρόνους καὶ καιροὺς καὶ ἡμερολόγια. Ἡ ἐμφάνιση τῶν φιδιῶν ἐπιβεβαίωσε τὴν ἀπόφαση τῆς Ἐκκλησίας μας νὰ ἀλλάξει τὸ ἡμερολόγιο καὶ ξεσκέπασε τὴν πλάνη τῶν φανατικῶν παλαιοημερολογιτῶν.  Δεύτερον: διέλυσε τὶς ἀμφιβολίες περὶ θαύματος σὲ ὅσους μιλοῦσαν περὶ βιολογικοῦ φαινομένου. Ὡς γνωστὸν πολλοὶ ἀντιρρησίες καὶ ἀγνωστικιστὲς μιλοῦσαν γιὰ περίοδο ζευγαρώματος ἑνὸς μοναδικοῦ εἴδους φιδιῶν τὴν συγκεκριμένη περίοδο ἀπὸ 6-16 Αὐγούστου. Ἡ ἐμφάνιση τῶν φιδιῶν τὴ χρονιὰ τοῦ 1924 κατὰ 13 ἡμέρες νωρίτερα κονιορτοποίησε τὰ λογικὰ ἐπιχειρήματα τῶν ἀγνωστικιστῶν.
Ἂν ἔπρεπε νὰ στηριχθεῖ τὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο τότε σίγουρα τὸ θαῦμα θὰ συναινοῦσε σὲ αὐτὸ μὲ τὴν ἐμφάνιση τῶν φιδιῶν κατὰ τὴν περίοδο 19-29 Αὐγούστου. Τὸ θαῦμα ὅμως ἔγινε μὲ τὸ Νέο Ἡμερολόγιο γιὰ νὰ ἐμφωλεύσει στοὺς πιστοὺς τὴν Πίστη πρὸς τὴν Ἐκκλησία μας καὶ τὴν ἀνάγκη εἰρήνης καὶ ἑνότητας. Δυστυχῶς αὐτὰ δὲν τὰ σεβάστηκαν οἱ σχισματικοὶ παλαιοημερολογίτες μὲ ἀποτέλεσμα νὰ καταλήξουν 12 ἀλληλοαναθεματιζόμενες παρατάξεις μέσα σὲ 90 χρόνια

 ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ:
Ἡ ἰστοσελίδα τῆς Ι.Μ. Κεφαλληνίας http://www.imk.gr/opk/opk07l.htm
Διάφορες ὁμιλίες τοῦ μακαριστοῦ π.Δανιὴλ Γούβαλη γιὰ τοὺς παλαιοημερολογίτες. Νὰ σημειώσουμε ὅτι ὁ π.Δανιὴλ δέχτηκε πολλὲς ἀπειλὲς ἀπὸ φανατικοὺς παλαιοημερολογίτες μετὰ ἀπὸ ἐκπομπὲς ποὺ ἔκανε στὸν Ραδιοφωνικὸ σταθμὸ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ στὶς ὁποῖες ξεσκέπαζε τὴν πλάνη τους. 

12 σχόλια:

  1. ΦΕΤΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΦΙΔΑΚΙΑ????!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερώτηση:
    Αφού το νέο ημερολόγιο είναι το "σωστό" γιατί δεν γιορτάζουν με το νέο οι Αγιορείτες και επιμένουν να γιορτάζουν με το παλιό;
    Δεύτερη ερώτηση:και πού ξέρετε ότι αυτά τα φιδάκια δεν είναι του διαβόλου;ως γνωστόν, ο διάβολος με σχήμα φιδιού πλάνησε τους πρωτόπλαστους. Μάς έχουν κάνει προσεκτικούς οι άγιοι ότι στους έσχατους χρόνους τα φαινόμενα πλάνης, θα αυξηθούν. Τα επιχειρήματά σας είναι αδύναμα. Να θυμήσουμε οτι το άγιο Φως στον Πανάγιο Τάφο βγαίνει επίσης με το παλιό ημερολόγιο και όχι με το νέο. Επίσης οι σύνοδοι των Ορθοδόξων δεν είναι τόσες όσες θέλετε να λέτε. Είναι τρείς. Και όλες πολεμούν την αίρεση του Οικουμενισμού. Να θυμήσουμε επίσης ότι πριν λίγα χρόνια η εκκλησία του νέου είχε τρεις αρχιεπισκόπους Αθηνών, από τις έριδες για το λουφέ, και γίνονταν διάφορα τραγελαφικά δημόσια πετροβολήματα μεταξύ τους. Όταν διακοπεί η μισθοδοσία από το κράτος, οι παρατάξεις των νεοημερολογιτών θα γίνουν 103.Τώρα τους κρατάει ενωμένους το μισθολόγιο. Οπότε τι θέλετε και το σκαλίζετε το θέμα; Καλύτερη η σιωπή, αδελφοί εν Κυρίω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι αλήθεια ότι το 1924 τα φιδάκια ακολούθησαν το νέο ημερολόγιο. Πρόκειται περί ψεύδους. Κανένα στοιχείο από την εποχή του 1924 δεν υπάρχει που να το αποδεικνύει. Εάν υπήρχε θα είχε χρησιμοποιηθεί από τότε. Πώς εξηγείται η αποσιώπηση του γεγονότος. Το ισχυρίζονται τώρα που δεν υπάρχουν επιζώντες μάρτυρες. Τα φιδάκια έβγαιναν πάντοτε την κατά την εορτή της προόδου του Τιμίου Σταυρού (1 Αυγούστου με το Ορθόδοξο Εορτολόγιο) καθώς φέρουν τον σημείο του τ. σταυρού στο κεφάλι τους. Δεν είναι "φιδάκια της παναγίας" όπως λέγουν, αλλά του Σταυρού. Καμμία προφητία και κανένας συμβολισμός του όφεος με την Παναγία δεν υφίσταται στην Εκκλησία. Απεναντίας στην Γένεση ανφέρεται για τον όφι "και έχθραν θήσω ανά μέσον σου και ανά μέσον της γυναικός και ανά μέσον του σπέρματός σου και ανα μέσον του σπέρματος αυτάς" (Γεν. Γ΄15). Όμως υπάρχει συμβολισμός του Τ.Σταυρού με τον χάλκινο όφι εν τη ερήμω.
    Για το θέμα του εορτολογίου έχει γίνει το μαγάλο θαύμα της Γ' Εμφανίσεως τυ Τ. Σταυρού στον Υμηττό. Επίσης κάθε χρόνο τρέχει αίμα από το δέντρο που μαρτύρησε ο Αγιον Νικόλαος ο εν Βουνένοις κατά την εορτή του με το ορθόδοξο ημερολόγιο 9/22 Μαΐου. Πώς γίνεται τα φίδια να πειθαρχούν στην αυθαίρετη -δίχως συνοδική απόφαση- τηλεγραφική εγκύκλιο του Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου και τα δένδρα όχι; Άρα κάτι άλλο συμβαίνει ακι κάποιος λέει ψέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως μπερδεύετε τους Σταυροφόρους με τους Ορθοδόξους Χριστιανούς; Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ποτέ δεν προσπάθησαν να παραποιήσουν κανένα στοιχείο. Όσο για τους παλαιοημρολογίτες επιμένουν σχισματικά. Το Πατριαρχείο της Κων/πόλεως δέχεται τους Έλληνες Ορθοδόξους Χριστιανούς αλλά όχι και τους αυθαίρετα εκλεγμένους Επισκόπους των παλαιοημορολογιτών.
    Όσο για το Άγιον Φως, μπορεί το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων ν΄ακολουθεί το παλαιό ημερολόγιο, όμως οι Αγιοταφείτες Πατέρες δεν θεωρούν αιρετικούς τους Έλληνες Ορθοδόξους Χριστιανούς. Επίσης, απ΄ όσο γνωρίζω το Άγιο Φως δεν βγαίνει με το παλαιό ημερολόγιο. Εκτός και αν συμπίπτει το Μέγα Σάββατο των Ορθοδόξων με το Μέγα Σάββατο των Παλαιοημερολογιτών. Ας είναι, καλό είναι να μην αυθαιρετούμε προκαλώντας σύγχιση σε πολλούς πιστούς. Ο Κύριός μας ας γίνει ο αληθινός καθοδηγητής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεσαι σε σύγχυση αδελφέ, στα Ιεροσόλυμα ακολουθούν το Πάτριο Εορτολόγιο ξεκάθαρα και το Άγιον Φώς βγαίνει κανονικά στην ώρα του, αλοίμονο εάν δεν συμβεί αυτό, μην μπερδέυεσαι, βρες ένα άλλο επιχείρημα εάν θέλεις για να υπερασπιστής το Νέο.

      Διαγραφή
  5. Για την εύρεση του Πάσχα και οι γάτες γνωρίζουν ότι χρησιμοποιείται το παλαιό ημερολόγιο και όχι το νέο.Οι Λατίνοι χρησιμοπουούν το νέο ημερολόγιο για την εύρεση του δικού τους πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από πότε το φίδι έγινε αντικείμενο θετικό για τον άνθρωπο, ποιά είναι η κοινή γνώμη για τα φίδια, να μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος ο διάβολος πρώτος μεταμορφώθηκε σε φίδι στους πρωτόπλαστους, μην πλανάστε και πλανάτε και τους ανθρώπους οι οποίοι έχουν καλή προαίρεση. Το Πάτριο [ Παλαιό ] Ημερολόγιο είναι παράδοση της Ορθοδόξου Ομολογίας, άλλωστε και η Παναγία μας στο περιβόλη της [Άγιον Όρος] αυτό θέλει να ακολουθούμε και όχι μόνο εκεί. Το Νέο Ημερολόγιο είναι η κερκόπορτα για να εισέλθει η Ορθοδοξία στον Οικουμενισμό και Παπισμό και επιβλήθηκε όχι με Χριστιανικό τρόπο, αλλά δια της βίας, δυστυχώς.Ο εν Χριστώ αδελφός σας Αναστάσιος από Σέρρες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια ας μας πει ο συμπαθέστατος φίλος συγγραφέας του άρθρου γιατί στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης το μύρο αναβλύζει μια βδομάδα μετά την γιορτή του αγίου με το νέο ημερολόγιο και μια εβδομάδα πριν την γιορτή με το πάτριο εορτολόγιο!

    Ακόμη όταν το Πάσχα , το οποίο υπολογίζεται με βάση το παλιό ημερολόγιο, πέφτει αργά χρονολογικά (όπως του χρόνου που είναι 5/5/2013 Ν.Η.) πρώτα γιορτάζεται η εορτή των αγίων Αποστόλων και την επαύριο ξεκινά η νηστεία γι' αυτή την εορτή. Πως μπορεί να συμβαίνει σε ένα ημερολόγιο που έχει την έγκριση του Θεού και της Παναγίας??
    Να 'μαστε σοβαροί λοιπόν και να μην χρησιμοποιείτε αστεία επιχειρήματα για να επιβεβαιώσετε το θεόπνευστο του νέου ημερολογίου.

    Και στην τελική το εορτολόγιο όπως ορίστηκε από μεγάλους θεολόγους - αγίους στις 7 οικουμενικές συνόδους καλό ή κακό αυτό ήταν. Ποιοι ήταν αυτοί οι κύριοι που το αλλάξαν σε μια νύχτα? Κανένας σεβασμός για τους κανόνες?

    Το παλιό μπορεί να έχει χίλια στραβά αλλά κρατά την παράδοση. Αυτή που δεν σεβάστηκαν κάποιοι ιεράρχες το 1922.

    Οι Ρώσσοι και οι Σέρβοι και αυτοί πλανεμένοι είναι?

    Φιλικά Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια ένα έχω να πω μόνο.Κανείς ποτέ δεν πρόκειται να σωθεί μόνο και μόνο γιατι ακολουθεί ένα συγκεκριμένο ημερολόγιο παρα μόνο αν ακολουθεί τις εντολές του θεού...για αυτό ας κοιτάξει ο καθένας τον εαυτό του και ας αφήσει την κριτική.Με κάθε σεβασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως ανυπόστατο άρθρο. Απαντάω απλά με το θαύμα του 1925 στον Υμηττό Αττικής:

    Τη νύχτα της 13ης προς 14ης Σεπτεμβρίου του 1925, οι υπέρμαχοι της γνησιότητας της Ορθοδοξίας (Γ.Ο.Χ.) είχαν συγκεντρωθεί στο εξωκκλήσιον του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στους πρόποδες του Υμηττού. Επρόκειτο να τελεσθή Ιερά Αγρυπνία για την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, σύμφωνα με το πατροπαράδοτον εορτολόγιον της Εκκλησίας μας, υπό το άγριο βλέμμα της χωροφυλακής.
    Τότε, στις ένδεκα και μισή κοντά στα μεσάνυχτα, τον Αττικό ουρανό καταυγάζει με την λάμψη του ο Τίμιος Σταυρός. Σαν ουράνιος προβολέας, κατά τις μαρτυρίες των αυτόπτων μαρτύρων, φωτίζει ολόκληρη την περιοχή γύρω από το μονύδριο του Αγίου Ιωάννου. Καλύπτει δε με το κατάλευκο του ιλαρόν φως και αυτή την λάμψη των αστεριών.
    Παρά το σιωπητήριο που ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος επέβαλε στον τύπο με την στήριξη της κρατικής εξουσίας, μια εφημερίδα τόλμησε να σπάσει τη σιωπή και να δημοσιεύσει την αλήθεια, το θαύμα της εμφανίσεως του Τιμίου Σταυρού. Ήταν η εφημερίδα Σκριπ, η οποία δημοσίευσε την επόμενη μέρα, το ανακοινωθέν του συλλόγου των Ορθοδόξων, της διοικούσης αρχής των Γνησίων Ορθοδόξων:

    "Ο σύλλογος των Ορθοδόξων, ανεγνωρισμένον Σωματείον, συμφώνως πάντοτε προς το Παλαιόν εκκλησιαστικόν ημερολόγιον εις το οποίον εμμένει ακλόνητος, την εισαγωγήν του Γρηγοριανού ημερολογίου εις την Εκκλησίαν θεωρών εωρτάσε σήμερον 14ην Σεπτεμβρίου, κατά το εν λόγω ημερολόγιον, την εορτήν της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού. Προς τούτο από της 9ης νυκτερινής της χθες πλέον των δισχιλίων μελών του συλλόγου συνηθροίσθησαν εν τω εξοχικω ναω του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου όπου ετελέσθη αγρυπνία. Εννοείται, ότι η συγκέντρωσις αυτή των πιστών δεν διέλαβε την προσοχήν των οργάνων της εξουσίας, άτινα από της 11ης νυκτερινής παρηκολούθησαν την ακολουθίαν χάριν της τάξεως, ως είπον.
    Αλλά οιαδήποτε κι’ αν ήτο η εκε΄αποστολή των, ολίγα λεπτά μετά την εκεί άφιξιν των εκόντα άκοντα ηναγκάσθησαν να προστεθώσι και ταύτα εις το πλήθος των πιστών, τους οποίους δεν εχώρει ήδη ουδέ ο εξωτερικός περίβολος του ναού, ένεκα λόγων ανωτέρων πάσης ανθρωπίνης διαταγής ή εξουσίας.

    Η ώρα ήτο 11η και ημίσεια προ του μεσονυκτίου, ότε ακριβώς άνωθεν του ναού και με κατεύθυνσιν εξ Ανοτολών προς Δυσμάς ενεφανίσθη φωτεινός λευκός Σταυρός του οποίου η λάμψις περιοριζόμενη μόνον επί του Ναού και του εκκλησιαζόμενου πλήθους εξηφάνιζεν εντελώς την λάμψιν των αστέρων, κατηύγαζε δε τον Ναόν και τον περίβολον, ως να κατηυθύνετο επ’αυτών ηλεκτρικός προβολεύς.
    Η οριζοντία γραμμή του ουρανίου τούτου Σταυρού έκλινεν προς τα δεξιά, προς το κάτω δέ μέρος της καθέτου γραμμής του εσχηματίζετο μικρότερος Σταυρός διά της παρεμβολής ετέρας μικροτέρας οριζοντίας γραμμής.
    Το τι επηκολούθησε μετά την εμφάνισην του ουρανίου τούτου σημείου αδύνατον να περιλάβη ανθρώπινη αφήγησις. Πάντες οι εκκλησιαζόμενοι γονυπετείς και κλαίοντες εκ της συγκινήσεως ήρχισαν ψάλλοντες και δοξολογούντες τον Κύριον εν ενί στόματι και μία καρδία. Τα όργανα της εξουσίας παραιτούνται της αποστολής των και ανευρίσκουσι εις τα βάθη της καρδίας των της πίστην των παιδικών των χρόνων. Όλος ο χώρος εκείνος μεταβάλλεται εις μίαν γωνίαν άλλου τινός κόσμου υπέργειου. Όλοι κατέχονται υπό ανεκφράστου ιεράς συγκινήσεως όλοι κλαίουσιν. Η αγυπνία συνεχισθείσα ετελείωσε περί την 4ην πρωινήν
    Ίσως θα υπάρξωσι άπιστοι, οίτινες θα αμφισβητήσωσι το γεγονός, ίσως θα υπάρξωσι δοκησίσοφοι, οίτινες θα ζητήσωσι να ερμηνεύσουσι το φαινόμενον δια της αυθυποβολής ή δ’ οιαδήποτε άλλης βεβιασμένης αιτιολογίας, πάντως, όμως, και των μέν και των δε τα επιχειρήματα ως σαθρά, ανατρέπονται, αν ληφθή υπ’όψιν, ότι δεν πρόκειται περί στιγμιαίου φαινομένου διαλάμψαντος δίκην διάττοντος, αλλά περί φαινομένου ορατού επί ημισειαν και πλέον ώραν, το οποίον έβλεπον και εθαύμαζον συνεχώς δισχίλιοι και πλέον άνρθωποι.
    Ευτυχώς δε, ότι μεταξύ των ιδόντων και θαυμασάντων τον ουράνιον τούτον φωτεινόν Σταυρόν συμπεριλαμβάνονται και όργανα εξουσίας και κατά συνέπειαν και η Εκκλησία και το επίσημον κράτος έχουσι καθήκον να εξετάσωσι, να εξακριβώσωσι και να επισημοποιήσωσι το γεγονός."
    Κώστας Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το ημερολογιο ειναι εντολη του θεου εφοσον οι αγιοι μας διδασκουν οτι οι συνοδοι αποφασισαν με φωτιση αγιου πνευματος.οποιος θελει να ειναι ορθοδοξος λοιπον πρεπει να σεβεται τις αποφασεις αυτες ειτε αφορουν νηστειες, ειτε ημερολογια, ειτε ενδυμασια, ηθικη, κλπ. η 1η οικ συνοδος ορισε με ποιο ημερολογιο θα δομηθει ο ενιαυσιος κυκλος εορτων της εκκλησιας μας. εφοσον οι αγιοι διδασκουν οτι η αποφαση αυτη ειναι κατω από την φωτιση του αγιου πευματος, οποιος δε την σεβεται, δε σεβεται το αγιο πνευμα που την υπαγορευσε στους αγιους νικολαο, σπυριδωνα, σιλβεστρο, παφνουτιο και αλλους 314 θεοφορους πατερες της εκκλησιας...απο την μια τους ονομαζουμε θεοφορους, τους εορταζουμε αλλα δεν ακολουθουμε αυτα που αποφασισαν για την ενοτητα της εκκλησιας μας... η αληθεια ειναι απλη και ξαστερη. ο διαβολος σας εμπαιζει με την ερμηνεια, την δικη σας, για τα θαυματα... οι αγιοι αναστασιος σιναιτης και ιωαννης χρυσοστομος δεν θεωρουν τα θαυματα ως εγγυηση ορθοδοξιας, αντιθετως εκτος εκκλησιας τα θαυματα τα θεωρουν ή διαβολικη πλανη ή έλεος Κυριου για επιστροφη στην ορθοδοξια, και οι ινδουιστες την πιστη τους την βασιζουν στο οτι τα ουρα από τις αγελαδες κανουν θαυματουργικες θεραπειες...τα πινουν και τους περνα ο στομαχοπονος, τα κανουν κολλυριο και τους περνα η μυωπια...οι παπικοι εχουν αφθορα σωματα πιστων τους που τα χρησιμοποιουν ως αποδειξη οτι ειναι εκκλησια και για αυτο βγαζει αγιους, οριστε, λενε, και οι αφθαρτοι αγιοι μας... κι ομως οι αγιοι μας ολοι! τους λενε αιρετικους... και οι πεντηκοστιανοι τα θαυματα χρησιμοποιουν ως θεμελιο της πιστης τους. ο Κυριος βρεχει επι δικαιους και αδικους, δεν σημαινει αυτο οτι ο Κυριος αποδεχεται την αδικια των αδικων, στους οποιους στελνει την βροχη του. οι νεοημερολογιτες δε, να μην ξεχνουν τις παραταξεις στο χωρο τους, 2 πατριαρχες στο πατριαρχειο ιεροσολυμων, 2 εκκλησιες στην αυστραλια με το νεο, θεολογικες ενωσεις που κανουν ιεραποστολη στη ελλαδα χωρις εγκριση από καμια μητροπολη, τις φωτισμενες που κανουν ευχελαια και εξομολογηση κατ'οικον, δειτε και το προβλημα στη μητροπολη φθιωτιδος με τις κυριες αυτες...αγάπη και προσευχη να σας δειξει ο Δεσποτης ποια ειναι η εκκλησια του, δια πολλων θλιψεων θα εισελθουμε στην βασιλεια του μας λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.