6 Απρ 2012

Βίντεο: Ἄκρως ἐπιτυχημένες ἐρωτήσεις ἀπό ἐκπαιδευτικούς πού "στρίμωξαν" τίς κυρίες Δραγῶνα καί Φραγκουδάκη

"Εἰς τό ἐπανιδεῖν" κυρία Δραγώνα καί Φραγκουδάκη! Ἀντιδράσεις ἐκπαιδευτικῶν σέ ἐκδήλωση στή Θεσσαλονίκη!
Τόν μπελά τούς βρῆκαν χθές (5/4/2012) οἱ κυρίες Θάλεια Δραγώνα καί Ἄννα Φραγκουδάκη ἀπό ἐκπαιδευτικούς στή Θεσσαλονίκη, ὅπου πῆγαν νά παρουσιάσουν τό πρόγραμμά τους γιά τήν «ἐκπαίδευση τῶν μουσουλμανοπαίδων» τῆς Θράκης (μία διαφορετική ἑρμηνεία τοῦ προγράμματος εἶναι ἡ Τουρκοποίηση τῶν Πομάκων καί τῶν Ρομά τῆς Θράκης).
Μάλιστα ἄν καί ἡ παρουσίαση προέτρεπε σέ «διάλογο», ἡ συζήτηση πού ἀκολούθησε ἄρχισε νά ἐκνευρίζει τούς διοργανωτές πού ἀπαγόρευσαν τόν ἄμεσο διάλογο καί ἔσπευσαν νά ἐπικαλεστοῦν τήν ἔλλειψη χρόνου γιά «νά τελειώνουν»! Ὅταν μάλιστα τούς ζητήθηκε νά τοποθετηθοῦν σχετικά μέ τίς δύο ἀναπάντητες ἐρωτήσεις πού ἔγιναν στή Βουλή σχετικά μέ τά κονδύλια (δεκάδες ἑκατομμύρια εὐρώ) τοῦ "προγράμματος ἐκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων" πού ἔχουν δαπανηθεῖ κατά τό δοκοῦν ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑΝ καί εἶπαν ὅτι δέν ἐπιτρέπουν κανένα σχόλιο ἤ ὑπονοούμενο γιά τά οἰκονομικά!
Τόν λόγο ἔλαβε ἀρχικά μία καθηγήτρια πού....
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...
ρώτησε ἄν στό πρόγραμμα τῶν κυριῶν Δραγώνα καί Φραγκουδάκη ἐφαρμόζεται ἡ διάταξη τοῦ Συντάγματος πού προβλέπει ὅτι "τό σχολεῖο πρέπει νά καλλιεργεῖ τήν ἐθνική (Ἑλληνική) συνείδηση":



Ἀκολούθως τό λόγο ἔλαβε ἐκπαιδευτικός πού δίδαξε στά Πομακοχώρια καί κατέθεσε τήν προσωπική του μαρτυρία: Ὅτι οἱ Πομάκοι μαθητές ἔχουν ὡς μητρική γλώσσα τά Πομακικά, καί ὅταν ἔρχονται στό μειονοτικό σχολεῖο (Δημοτικό) ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ἀπό τήν πρώτη στιγμή νά ἀκοῦνε τόν δάσκαλο νά τούς μιλάει σέ μία ἄγνωστη σέ αὐτούς γλώσσα, τήν τουρκική. Ὅτι παρά τό 15ετές πρόγραμμα καί τά δεκάδες ἑκατομμύρια εὐρώ πού ἔχουν δαπανηθεῖ, ὅπως διαπίστωσε ὁ ἴδιος ἡ ἑλληνομάθεια τῶν Πομάκων ἔχει ἐλάχιστα βελτιωθεῖ.


Ζήτησε νά τοῦ ἐπιβεβαιώσουν ὅτι ἀκόμη καί τό μοναδικό βιβλίο πού περιεῖχε τίς μόλις 2(δύο) Πομακικές λέξεις ΑΛΛΑΞΕ (σέ σύνολο 40 βιβλίων πού ἐξέδωσαν οἱ κυρίες Δραγώνα-Φραγκουδάκη πού δέν περιεῖχαν τό παραμικρό γιά τούς Πομάκους), καί ἀκόμη καί οἱ δύο αὐτές λέξεις τήν ἑπόμενη χρονιά τροποποιήθηκαν ἤ ἐξαλείφθηκαν (δεῖτε σχετικά ἐδῶ).
Ρώτησε γιατί περιορίζονται στό νά μαθαίνουν σέ χριστιανούς δασκάλους τῆς Θράκης τά Τουρκικά ὡς μέσο ἐπικοινωνίας μέ τούς μαθητές καί δέν τούς μαθαίνουν ἀντίστοιχα Πομακικά ἤ Ρομά. Πῶς θά αἰσθανθεῖ ὁ Πομάκος μαθητής ἀκούγοντας τόν χριστιανό δάσκαλο νά τοῦ μιλάει στά τουρκικά προσβάλλοντας ἔτσι τήν ἰδιαίτερη πολιτιστική Πομακική του ταυτότητα καί βίαια ταυτίζοντας τήν μέ τήν Τουρκική; Ἐπίσης τίς ρώτησε γιατί δέν συνεργάζονται μέ Πομακικούς συλλόγους γιά νά ἐκδώσουν ἀντίστοιχα βιβλία καί ἀναγνωστικά στά Πομακικά:


Τόν λόγο ἀκολούθως πῆρε μία δασκάλα πού εἶπε ὅτι καί στό σχολεῖο της πού βρίσκεται στή Θεσσαλονίκη ἔχει ἀρκετούς μαθητές, πού χρειάζονται ἐπίσης στήριξη καί γιά τούς ὁποίους –σέ ἀντίθεση μέ τούς μουσουλμάνους- δέν ἔχουν γίνει οὔτε προγράμματα οὔτε ἔχουν δαπανηθεῖ εὐρωπαϊκά καί κρατικά κονδύλια.
Ἐκνευρισμένη κάποια στιγμή ἡ κυρία Φραγκουδάκη ἀφοῦ κατηγόρησε ἐπανειλημμένα τούς «πατριῶτες» γιά κάθε κακό πού συμβαίνει στή Θράκη καί στήν Ἱστορία, «ἀναρωτήθηκε» γιατί πέρα ἀπό κάποιους Πομάκους πού αὐτοπροσδιορίζονται ὡς Πομάκοι, γιατί οἱ ὑπόλοιποι φοβοῦνται νά αὐτοπροσδιοριστοῦν γιά νά εἰσπράξει ἀπό τό ἀκροατήριο τήν ἀπάντηση ὅτι εἶναι τέτοιος ὁ φασισμός, οἱ ἀπειλές καί οἱ ἀντιδημοκρατικές τακτικές του Τουρκικοῦ Προξενείου πού θυροκολλεῖ ἔξω ἀπό τζαμιά τά ὀνόματα τῶν Πομάκων πού τολμοῦν νά συμμετέχουν στούς Πομακικούς Συλλόγους.

Μία ἄλλη ἐκπαιδευτικός ρώτησε κατά πόσο εἶναι σκόπιμο νά χαιρόμαστε γιά τήν μεγάλη εἰσαγωγή μουσουλμάνων στά Πανεπιστήμια (μέσω ποσόστωσης) ἄν τό ἐπίπεδό τους εἶναι τόσο χαμηλό πού δέν θά μποροῦν στή συνέχεια νά ἀντεπεξέλθουν καί συχνά ἐγκαταλείπουν τίς Πανεπιστημιακές σπουδές τους. Ἄραγε ἀφοῦ κάνει τόση καλή δουλειά τό πρόγραμμα τῶν κυρίων Δραγώνα καί Φραγκουδάκη σέ τί ἐξυπηρετεῖ ἡ «ποσόστωση» γιά τήν εἰσαγωγή στά Πανεπιστήμια καί γιατί ἀποτυγχάνουν στήν συνέχεια καί ἐγκαταλείπουν τό Πανεπιστήμιο;!!
Εὐχαριστοῦμε τό Ἰστολόγιο στό ὁποῖο διαβάσαμε γιά τήν πραγματοποίηση τῆς ἐκδήλωσης καί ἔτσι μπορέσαμε νά σᾶς μεταφέρουμε τί εἰπώθηκε. Συγχαίρουμε τούς ἐκπαιδευτικούς πού τοποθετήθηκαν, ὅσο γιά τίς κυρίες Δραγώνα καί Φραγκουδάκη: ...
Εἰς τό ἐπανιδείν!!
Ἄν καί μετά τό σημερινό, δέν βλέπουμε νά ξαναέρχεστε σύντομα στή Θεσσαλονίκη!
αντιπαρακμή

1 σχόλιο:

  1. Στο video φαίνεται και άλλο ένα ¨λουλούδι" της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Μέγας Πασόκος Νικολάου, που όταν το παιδί του ήταν να φοιτήσει σε διαπολιτισμικό σχολείο, έκανε τα αδύνατα δυνατά να το κάνει μεταγραφή. Διαπολιτισμικός φασισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.