Ἡ μόδα πού κατακτᾶ τήν ἄλλη πλευρά τοῦ Ἀτλαντικοῦ ἀκούει στό ὄνομα «γιαούρτι ἀλά ἑλληνικά».
Θά περίμενε κανείς οἱ ἑλληνικές ἑταιρεῖες νά κατέχουν τά σκῆπτρα στή συγκεκριμένη ἀγορά, ὡστόσο «νικητής» ἀναδεικνύεται μέ διαφορά ἡ ἑταιρεία «Τσομπάνη» πού ἀνήκει στόν μόλις 39 ἐτῶν Τοῦρκο ἐπιχειρηματία Χαμντί Οὐλουκάγια.
Ἡ συγκεκριμένη ἑταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στήν ἀμερικανική ἀγορά «ἑλληνικοῦ γιαουρτιοῦ», στήν ὁποία δραστηριοποιοῦνται ἐπίσης, οἱ ὅμιλοι τροφίμων Kraft καί Danone.
Πρόκειται γιά μία ταχέως ἀναπτυσσόμενη οἰκογενειακή ἐπιχείρηση μέ μόλις ἔξι χρόνια ζωῆς. Ἱδρυτής καί ἰδιοκτήτης τῆς Agro Farma εἶναι ὁ Χαμντί Οὐλουκάγια, ὁ ὁποῖος γεννήθηκε στήν Τουρκία, ἀλλά συνεχίζει στήν ἀμερικανική ἀγορά τήν οἰκογενειακή παράδοση τριῶν γενεῶν στήν παραγωγή μεσογειακῆς διατροφῆς.
Παρά τόν ἔντονο ἀνταγωνισμό ἀπό τίς πολυεθνικές ἑταιρεῖες, ἡ ἐπιχείρησή του καταγράφει θεαματικά ἀποτελέσματα. Τήν περασμένη χρονιά οἱ πωλήσεις τοῦ γιαουρτιοῦ «Τσομπάνη» ἀπέφεραν 257,3 ἑκατ. δολάρια στά ταμεῖα τῆς...
ἑταιρείας, καταγράφοντας αὔξηση 225% σέ σχέση μέ τό 2009.
ἑταιρείας, καταγράφοντας αὔξηση 225% σέ σχέση μέ τό 2009.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου