Ὅπως εἶχε ἀνακοινωθεῖ καί ἀνεμένετο ἄλλωστε, ὁ ἔνοικος τοῦ Φαναρίου Πατριάρχης Βαρθολομαῖος παρέστη στήν τελετή τῆς Ἐνθρονίσεως τοῦ Ἀμερικανοῦ Πάπα Λέοντος τοῦ ΙΔ΄. Στήν τελετή παρέστη, δυστυχῶς, καί ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Θεόφιλος. Τό μεταξύ των κλῖμα, σύμφωνα μέ ἔγκυρες πληροφορίες, ἦταν ἀπό τυπικό ἕως ψυχρό, λόγῳ τοῦ γνωστοῦ ζητήματος τοῦ Οὐκρανικοῦ Αὐτοκεφάλου καὶ τῆς στάσεως τοῦ τελευταίου ἐπ’ αὐτοῦ.
Τὴν ἑπομένη ἀπό τήν ἐνθρόνισή του ἡμέρα ὁ Πάπας ἔκανε δεκτό σέ ἰδιαίτερη συνάντηση τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, δῶρα φέροντα (προερχόμενα ἐξ Ἁγίου Ὄρους!) ἐπί τῇ ἀναλήψει τῶν καθηκόντων τοῦ πρώτου. Ὅπως φαίνεται στίς φωτογραφίες, τίς ὁποῖες ἀνήρτησε στά μέσα ἐπικοινωνίας του τό Βατικανό καί ἀναδημοσίευσε τό Φανάρι, ἡ γλώσσα τοῦ σώματος προδίδει... τήν διακαῆ ἐπιθυμία τοῦ Πατριάρχου νά ἐξασφαλιστεῖ ἡ συνέχιση τῆς κοινῆς πορείας πρός τήν ποθεινήν «ἕνωσιν».
Εὑρισκόμενος στήν Ρώμη ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος δέν παρέλειψε νά μεταβεῖ καί στόν τάφο τοῦ προηγουμένου Πάπα Φραγκίσκου, ὅπου, ἀφοῦ ἐναπέθεσε ἀνθοδέσμη ἀπό λευκά τριαντάφυλλα, ἐτέλεσε κατά τήν τάξιν (προφανῶς τήν οἰκουμενιστική) ἐπιμνημόσυνη Δέηση ὑπέρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς τοῦ «ἐν Χριστῶ ἀδελφοῦ του», «Ἐπισκόπου Ρώμης» (ὅπως τόν ἀποκαλοῦσε καί τόν ἀναγνωρίζει, τῶ ὄντι δέ αἱρεσιάρχου) καί κατατάξεως αὐτοῦ μετά τῶν Ἁγίων!
Μετά τοῦ ἀποβιώσαντος Πάπα Φραγκίσκου ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος εἶχε πολύ στενή συνεργασία καί συναντίληψη ὅσον ἀφορᾶ στήν ἐπίσπευση τῶν «διαδικασιῶν» προκειμένου νά ἔλθει ἡ ἡμέρα τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν» Δύσεως καί Ἀνατολῆς, τίς ὁποῖες ἀμφότεροι θεωροῦν ὅτι ἐξουσιάζουν καί συνεπακόλουθα μποροῦν νά δεσμεύουν. Καί ὁ μέν πρῶτος ἐξηγεῖται λόγῳ τοῦ ὑπάτου ἀξιώματός του νά ἐνεργεῖ τοιουτοτρόπως, ἐνῶ ὁ δεύτερος φαίνεται ὅτι μιμεῖται τόν πρῶτον αὐτο-ἀναγορευόμενος Πάπας τῆς Ἀνατολῆς!
Ὁ θάνατος τοῦ Φραγκίσκου ἐματαίωσε προσωρινῶς τά σχέδια τοῦ Φαναρίου περί συνεορτασμῶν τῆς ἐπετείου τῶν 1700 ἐτῶν ἀπό τή σύγκληση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου μετά τοῦ Πάπα καί μεταβάσεώς τους στή Νίκαια, τόπο συγκλήσεώς της. Καθώς ἐπίσης (ἐματαίωσε) τόν συμφωνηθέντα προσδιορισμό «κοινοῦ Πάσχα» προκειμένου ὁ διά τῆς ἡμερολογιακῆς μεταρρυθμίσεως ἐπιτευχθείς συνεορτασμός τῶν ἀκινήτων ἑορτῶν μετά τῶν Δυτικῶν νά ἐπεκταθεῖ καί στίς κινητές ἑορτές καί δή τό Πάσχα.
Ὡς φαίνεται, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι ἀποφασισμένος νά ἐνεργήσει τά δέοντα, ὥστε νά ὑλοποιηθοῦν τά ἀνωτέρω σχέδια, μέ τή συνεργασία πλέον τοῦ νέου Πάπα, φιλοδοξῶν νά ὁλοκληρώσει, ἐκτός ἀπροόπτου, τήν μακρά πατριαρχεία του, ἔχοντας ἐπεκτείνει τά οἰκουμενιστικά ἀνοίγματα τοῦ Φαναρίου καί διευρύνει τήν ἀποστασία του εἰς τόν μέγιστο δυνατό βαθμό.
Ὅταν πιστεύεις βαθειά κάτι ἤ αἰσθάνεσαι τό βάρος καί τήν εὐθύνη τῆς «ἀποστολῆς» πού σοῦ ἔχει ἀνατεθεῖ, δέν προσπαθεῖς ἁπλῶς, ἀλλά γίνεσαι ἀκόμη καί «ἱκέτης» προκειμένου νά ὑλοποιηθεῖ τό ὅραμά σου! Ἐν προκειμένῳ, ὁ πατριάρχης γίνεται «ἱκέτης» τοῦ Πάπα, χάριν τοῦ ὁράματος τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, προκειμένου οἱ δύο «Ἐκκλησίες» Δύσεως καί Ἀνατολῆς νά ἀποκαταστήσουν πλήρως τήν μεταξύ των κοινωνία, παρά τίς ὑφιστάμενες μεγάλες διαφορές των, ἀκόμη καί δογματικοῦ χαρακτῆρος, ἕκαστος δέ τῶν δύο «Παπῶν» ἤ κέντρων θρησκευτικῆς ἐξουσίας νά ἐξουσιάζει τούς ὑπηκόους του.
Τὴν ἑπομένη ἀπό τήν ἐνθρόνισή του ἡμέρα ὁ Πάπας ἔκανε δεκτό σέ ἰδιαίτερη συνάντηση τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, δῶρα φέροντα (προερχόμενα ἐξ Ἁγίου Ὄρους!) ἐπί τῇ ἀναλήψει τῶν καθηκόντων τοῦ πρώτου. Ὅπως φαίνεται στίς φωτογραφίες, τίς ὁποῖες ἀνήρτησε στά μέσα ἐπικοινωνίας του τό Βατικανό καί ἀναδημοσίευσε τό Φανάρι, ἡ γλώσσα τοῦ σώματος προδίδει... τήν διακαῆ ἐπιθυμία τοῦ Πατριάρχου νά ἐξασφαλιστεῖ ἡ συνέχιση τῆς κοινῆς πορείας πρός τήν ποθεινήν «ἕνωσιν».
Εὑρισκόμενος στήν Ρώμη ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος δέν παρέλειψε νά μεταβεῖ καί στόν τάφο τοῦ προηγουμένου Πάπα Φραγκίσκου, ὅπου, ἀφοῦ ἐναπέθεσε ἀνθοδέσμη ἀπό λευκά τριαντάφυλλα, ἐτέλεσε κατά τήν τάξιν (προφανῶς τήν οἰκουμενιστική) ἐπιμνημόσυνη Δέηση ὑπέρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς τοῦ «ἐν Χριστῶ ἀδελφοῦ του», «Ἐπισκόπου Ρώμης» (ὅπως τόν ἀποκαλοῦσε καί τόν ἀναγνωρίζει, τῶ ὄντι δέ αἱρεσιάρχου) καί κατατάξεως αὐτοῦ μετά τῶν Ἁγίων!
Μετά τοῦ ἀποβιώσαντος Πάπα Φραγκίσκου ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος εἶχε πολύ στενή συνεργασία καί συναντίληψη ὅσον ἀφορᾶ στήν ἐπίσπευση τῶν «διαδικασιῶν» προκειμένου νά ἔλθει ἡ ἡμέρα τῆς «ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν» Δύσεως καί Ἀνατολῆς, τίς ὁποῖες ἀμφότεροι θεωροῦν ὅτι ἐξουσιάζουν καί συνεπακόλουθα μποροῦν νά δεσμεύουν. Καί ὁ μέν πρῶτος ἐξηγεῖται λόγῳ τοῦ ὑπάτου ἀξιώματός του νά ἐνεργεῖ τοιουτοτρόπως, ἐνῶ ὁ δεύτερος φαίνεται ὅτι μιμεῖται τόν πρῶτον αὐτο-ἀναγορευόμενος Πάπας τῆς Ἀνατολῆς!
Ὁ θάνατος τοῦ Φραγκίσκου ἐματαίωσε προσωρινῶς τά σχέδια τοῦ Φαναρίου περί συνεορτασμῶν τῆς ἐπετείου τῶν 1700 ἐτῶν ἀπό τή σύγκληση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου μετά τοῦ Πάπα καί μεταβάσεώς τους στή Νίκαια, τόπο συγκλήσεώς της. Καθώς ἐπίσης (ἐματαίωσε) τόν συμφωνηθέντα προσδιορισμό «κοινοῦ Πάσχα» προκειμένου ὁ διά τῆς ἡμερολογιακῆς μεταρρυθμίσεως ἐπιτευχθείς συνεορτασμός τῶν ἀκινήτων ἑορτῶν μετά τῶν Δυτικῶν νά ἐπεκταθεῖ καί στίς κινητές ἑορτές καί δή τό Πάσχα.
Ὡς φαίνεται, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι ἀποφασισμένος νά ἐνεργήσει τά δέοντα, ὥστε νά ὑλοποιηθοῦν τά ἀνωτέρω σχέδια, μέ τή συνεργασία πλέον τοῦ νέου Πάπα, φιλοδοξῶν νά ὁλοκληρώσει, ἐκτός ἀπροόπτου, τήν μακρά πατριαρχεία του, ἔχοντας ἐπεκτείνει τά οἰκουμενιστικά ἀνοίγματα τοῦ Φαναρίου καί διευρύνει τήν ἀποστασία του εἰς τόν μέγιστο δυνατό βαθμό.
Ὅταν πιστεύεις βαθειά κάτι ἤ αἰσθάνεσαι τό βάρος καί τήν εὐθύνη τῆς «ἀποστολῆς» πού σοῦ ἔχει ἀνατεθεῖ, δέν προσπαθεῖς ἁπλῶς, ἀλλά γίνεσαι ἀκόμη καί «ἱκέτης» προκειμένου νά ὑλοποιηθεῖ τό ὅραμά σου! Ἐν προκειμένῳ, ὁ πατριάρχης γίνεται «ἱκέτης» τοῦ Πάπα, χάριν τοῦ ὁράματος τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, προκειμένου οἱ δύο «Ἐκκλησίες» Δύσεως καί Ἀνατολῆς νά ἀποκαταστήσουν πλήρως τήν μεταξύ των κοινωνία, παρά τίς ὑφιστάμενες μεγάλες διαφορές των, ἀκόμη καί δογματικοῦ χαρακτῆρος, ἕκαστος δέ τῶν δύο «Παπῶν» ἤ κέντρων θρησκευτικῆς ἐξουσίας νά ἐξουσιάζει τούς ὑπηκόους του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου