Στοὺς ἀποκαλυπτικοὺς καιροὺς ποὺ ζοῦμε ἡ νέα τάξη προχωρεῖ ἀκάθεκτα τὰ σχέδιά της καὶ μὲ τὴν παγκοσμιοποίηση ἰσοπεδώνει πολιτισμούς, θρησκεῖες, παραδόσεις, ἤθη καὶ ἔθιμα. Στόχος της εἶναι νὰ ἑνώσει ὅλο τὸν κόσμο, νὰ κάνει ἕνα παγκόσμιο κράτος. Mια παγκόσμια ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση, μιὰ παγκόσμια θρησκεία. Γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῶν σκοτεινῶν σχεδίων της χρησιμοποιεῖ τὸν συγκρητισμό, τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ τὴ μασονία. Γι΄αυτά τὰ θέματα ὁ ἅγιος Παΐσιος ἔλεγε: «ὁ διάβολος ἅπλωσε τρία πλοκάμια νὰ πιάσει ὅλο τὸν κόσμο. Τοὺς πλουσίους νὰ τοὺς πιάσει μὲ τὴ μασονία, τοὺς πτωχοὺς μὲ τὸν κουμμουνισμὸ καὶ τοὺς θρησκευόμενους μὲ τὸν οἰκουμενισμό». (Ἁγίου Παϊσίου Λόγοι, τ.Β., σ. 176).
Μὲ τὴ διοργάνωση οἰκουμενιστικῶν καὶ διαθρησκειακῶν συνεδρίων,η νέα τάξη, προωθεί δῆθεν, τόν ἀλληλοσεβασμό, τήν παραδοχὴ διαφορετικῆς... πίστεως, τή συμφιλίωση λαῶν, τήν ἀνάγκη καταπολέμησης φυλετικοῦ καὶ θρησκευτικοῦ φανατισμοῦ καὶ τὴν ἕνωση ὅλων τῶν ὁμολογιῶν καὶ θρησκειῶν. Θεωρεῖ, ὅτι σὲ ὅλες τὶς θρησκεῖες ὑπάρχουν θετικὰ στοιχεῖα, ότι ὅλες ἔχουν ἕνα μέρος τῆς ἀλήθειας καὶ συγκεκριμένα ὁ Χριστιανισμὸς καὶ ὁ Μωαμαθανισμός, ως μονοθεϊστικὲς θρησκεῖες μποροῦν νὰ μελετηθοῦν στὸ ἴδιο ἐπίπεδο!Με αὐτὸ τὸ σκεπτικὸ διοργανώνονται συνέδρια ποὺ σχετικοποιοῦν τὴν Ὀρθοδοξία, συγκρίνουν τὸν Χριστὸ μὲ τὸν Μωάμεθ καὶ τὸν Βούδα! «Μαζεύονται καὶ συνεδριάζουν καὶ κάνουν συζητήσεις ἀτέλειωτες γιὰ πράγματα ποὺ δὲν χωράει συζήτηση, ποὺ οὔτε οἱ ἅγιοι πατέρες συζήτησαν τόσα χρόνια. Ὅλες αὐτὲς οἱ ἐνέργειες εἶναι τοῦ πονηροῦ γιὰ νὰ ζαλίζουν καὶ νὰ σκανδαλίζουν τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ τοὺς σπρώχνουν στὴν αἵρεση καὶ στὰ σχίσματα καὶ νὰ κερδίζει ἔδαφος ὁ διάβολος». (Αγίου Παϊσίου Λόγοι, τ.Β, σ.230).
Ἕνα τέτοιο διαθρησκειακὸ συνέδριο προγραμματίστηκε νὰ γίνει στὰ Τρίκαλα στὶς ἀρχὲς Νοεμβρίου, 1- 3/11/2024. Ἀπὸ τὸ πρόγραμμα ποὺ ἔχει κυκλοφορηθεῖ πρόκειται γιὰ ἕνα συγκρητιστικὸ συνέδριο ποὺ διοργανώνεται ἀπὸ ἐπίσημους κυβερνητικοὺς παράγοντες. Η παρουσία καὶ συμμετοχὴ τῶν Μητροπολιτῶν Τρίκκης καὶ Θεσσαλονίκης διαψεύσθηκε ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων κ. Θεόκλητο, καθὼς καὶ ἡ τέλεση Θείας Λειτουργίας σὲ ἱερὰ Μονὴ τῶν Μετεώρων. Ἄρα, ἐπισήμως ἡ Ἐκκλησία δὲν συμμετέχει, ὡς ὀφείλει, στὴν ἐν λόγῳ ἐκδήλωση.
Στὸ συνέδριο αὐτὸ σχετικοποιεῖται ὁ Χριστιανισμὸς καὶ συνεξετάζεται—τοποθετείται στὸ ἴδιο ἐπίπεδο μὲ τὸν Ἰσλαμισμὸ καὶ τὸν Ἰουδαισμό! Ἐπικρατεῖ ἡ συγκρητιστικὴ θέση πὼς ὅλες οἱ Θρησκεῖες εἶναι δρόμοι ποὺ ὁδηγοῦν στὸν ἴδιο Θεὸ καὶ προσφέρουν λύτρωση καὶ σωτηρία. Μπορεῖ ὁ Χριστὸς ποὺ εἶναι ἡ Ζωή,η Ἀλήθεια καὶ τὸ Φῶς νὰ συγκρίνεται μὲ κατασκευασμένους ἐμπαθεῖς θεούς; «Τὶς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τὶς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ;»! ( Β΄ Κορινθ. 6, 14-15) Πῶς νὰ σωθεῖ ἕνας μουσουλμᾶνος ποὺ πιστεύει ὅτι τὸ Κοράνιο εἶναι θεόσταλτο καὶ θεόπνευστο,όταν αὐτὸ ἀρνεῖται τὸν Τριαδικὸ Θεό, τὸν Θεὸ τῆς Ἀγάπης, καὶ κηρύττει τὸ μῖσος καὶ τὸ θάνατο τῶν ἀλλοπίστων; Πῶς νὰ σωθεῖ ἕνας Ἰουδαῖος, ἀφού δὲν πιστεύει στὴν παλαιὰ Διαθήκη, ἀλλὰ στὸ Ταλμοὺδ καὶ τὴν Καμπάλα στὰ ὁποῖα κυριαρχεῖ ἡ δαιμονικὴ μαγεία καὶ σατανολατρεία;
Μοναδικὸς Λυτρωτὴς καὶ Σωτῆρας τῶν ἀνθρώπων εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστός. «Αὐτὸς γὰρ σώσει τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν» (Ματθ, 1, 21). Ἡ σωτηρία πραγματοποιεῖται μόνο στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ἀπό τὰ βάθη τῶν αἰώνων καὶ μέσα ἀπὸ τὴν ματωμένη, κυριολεκτικὰ καὶ μεταφορικά, ἐμπειρία τῶν ἁγίων μᾶς διατρανώνεται ἡ ἀδιαπραγμάτευτη ἀλήθεια: extra ecclesiam nulla salus, δηλ. ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει σωτηρία!
Ἡ Ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ πίστη δὲν εἶναι διαπραγματεύσιμη σὲ καμιὰ περίπτωση! Οἱ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι,οι Ἱεροὶ Κανόνες καὶ τὰ κελεύσματα τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν τίθενται ὑπὸ οὐδεμία ἀμφισβήτιση!Ως ἐκ τούτου, δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει κοινωνία φωτὸς καὶ σκότους, ὅπως ἀτυχῶς ἐπιχειρεῖ νὰ διακηρύξει τὸ ἐν λόγῳ διαθρησκειακὸ συνέδριο.
Τὸ διαθρησκειακὸ συνέδριο τῶν Τρικάλων εἶναι, δυστυχῶς, ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ μελανὰ σημεῖα τῶν καιρῶν μας, ποὺ εἶναι ἐνδεικτικὰ τῆς ἀποστασίας μας ἀπὸ τὸν Ἀληθινὸ Θεό, τὸν Χριστὸ καὶ σωτῆρα μας.
Ὅσοι πιστοὶ «μείνωμεν ἑδραῖοι καὶ ἀμετακίνητοι εἰς τὰ ὅρια α ἔθεσαν οἱ Πατέρες ἡμῶν»!
Μὲ τὴ διοργάνωση οἰκουμενιστικῶν καὶ διαθρησκειακῶν συνεδρίων,η νέα τάξη, προωθεί δῆθεν, τόν ἀλληλοσεβασμό, τήν παραδοχὴ διαφορετικῆς... πίστεως, τή συμφιλίωση λαῶν, τήν ἀνάγκη καταπολέμησης φυλετικοῦ καὶ θρησκευτικοῦ φανατισμοῦ καὶ τὴν ἕνωση ὅλων τῶν ὁμολογιῶν καὶ θρησκειῶν. Θεωρεῖ, ὅτι σὲ ὅλες τὶς θρησκεῖες ὑπάρχουν θετικὰ στοιχεῖα, ότι ὅλες ἔχουν ἕνα μέρος τῆς ἀλήθειας καὶ συγκεκριμένα ὁ Χριστιανισμὸς καὶ ὁ Μωαμαθανισμός, ως μονοθεϊστικὲς θρησκεῖες μποροῦν νὰ μελετηθοῦν στὸ ἴδιο ἐπίπεδο!Με αὐτὸ τὸ σκεπτικὸ διοργανώνονται συνέδρια ποὺ σχετικοποιοῦν τὴν Ὀρθοδοξία, συγκρίνουν τὸν Χριστὸ μὲ τὸν Μωάμεθ καὶ τὸν Βούδα! «Μαζεύονται καὶ συνεδριάζουν καὶ κάνουν συζητήσεις ἀτέλειωτες γιὰ πράγματα ποὺ δὲν χωράει συζήτηση, ποὺ οὔτε οἱ ἅγιοι πατέρες συζήτησαν τόσα χρόνια. Ὅλες αὐτὲς οἱ ἐνέργειες εἶναι τοῦ πονηροῦ γιὰ νὰ ζαλίζουν καὶ νὰ σκανδαλίζουν τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ τοὺς σπρώχνουν στὴν αἵρεση καὶ στὰ σχίσματα καὶ νὰ κερδίζει ἔδαφος ὁ διάβολος». (Αγίου Παϊσίου Λόγοι, τ.Β, σ.230).
Ἕνα τέτοιο διαθρησκειακὸ συνέδριο προγραμματίστηκε νὰ γίνει στὰ Τρίκαλα στὶς ἀρχὲς Νοεμβρίου, 1- 3/11/2024. Ἀπὸ τὸ πρόγραμμα ποὺ ἔχει κυκλοφορηθεῖ πρόκειται γιὰ ἕνα συγκρητιστικὸ συνέδριο ποὺ διοργανώνεται ἀπὸ ἐπίσημους κυβερνητικοὺς παράγοντες. Η παρουσία καὶ συμμετοχὴ τῶν Μητροπολιτῶν Τρίκκης καὶ Θεσσαλονίκης διαψεύσθηκε ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων κ. Θεόκλητο, καθὼς καὶ ἡ τέλεση Θείας Λειτουργίας σὲ ἱερὰ Μονὴ τῶν Μετεώρων. Ἄρα, ἐπισήμως ἡ Ἐκκλησία δὲν συμμετέχει, ὡς ὀφείλει, στὴν ἐν λόγῳ ἐκδήλωση.
Στὸ συνέδριο αὐτὸ σχετικοποιεῖται ὁ Χριστιανισμὸς καὶ συνεξετάζεται—τοποθετείται στὸ ἴδιο ἐπίπεδο μὲ τὸν Ἰσλαμισμὸ καὶ τὸν Ἰουδαισμό! Ἐπικρατεῖ ἡ συγκρητιστικὴ θέση πὼς ὅλες οἱ Θρησκεῖες εἶναι δρόμοι ποὺ ὁδηγοῦν στὸν ἴδιο Θεὸ καὶ προσφέρουν λύτρωση καὶ σωτηρία. Μπορεῖ ὁ Χριστὸς ποὺ εἶναι ἡ Ζωή,η Ἀλήθεια καὶ τὸ Φῶς νὰ συγκρίνεται μὲ κατασκευασμένους ἐμπαθεῖς θεούς; «Τὶς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τὶς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ;»! ( Β΄ Κορινθ. 6, 14-15) Πῶς νὰ σωθεῖ ἕνας μουσουλμᾶνος ποὺ πιστεύει ὅτι τὸ Κοράνιο εἶναι θεόσταλτο καὶ θεόπνευστο,όταν αὐτὸ ἀρνεῖται τὸν Τριαδικὸ Θεό, τὸν Θεὸ τῆς Ἀγάπης, καὶ κηρύττει τὸ μῖσος καὶ τὸ θάνατο τῶν ἀλλοπίστων; Πῶς νὰ σωθεῖ ἕνας Ἰουδαῖος, ἀφού δὲν πιστεύει στὴν παλαιὰ Διαθήκη, ἀλλὰ στὸ Ταλμοὺδ καὶ τὴν Καμπάλα στὰ ὁποῖα κυριαρχεῖ ἡ δαιμονικὴ μαγεία καὶ σατανολατρεία;
Μοναδικὸς Λυτρωτὴς καὶ Σωτῆρας τῶν ἀνθρώπων εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς Χριστός. «Αὐτὸς γὰρ σώσει τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν» (Ματθ, 1, 21). Ἡ σωτηρία πραγματοποιεῖται μόνο στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ἀπό τὰ βάθη τῶν αἰώνων καὶ μέσα ἀπὸ τὴν ματωμένη, κυριολεκτικὰ καὶ μεταφορικά, ἐμπειρία τῶν ἁγίων μᾶς διατρανώνεται ἡ ἀδιαπραγμάτευτη ἀλήθεια: extra ecclesiam nulla salus, δηλ. ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει σωτηρία!
Ἡ Ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ πίστη δὲν εἶναι διαπραγματεύσιμη σὲ καμιὰ περίπτωση! Οἱ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι,οι Ἱεροὶ Κανόνες καὶ τὰ κελεύσματα τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν τίθενται ὑπὸ οὐδεμία ἀμφισβήτιση!Ως ἐκ τούτου, δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει κοινωνία φωτὸς καὶ σκότους, ὅπως ἀτυχῶς ἐπιχειρεῖ νὰ διακηρύξει τὸ ἐν λόγῳ διαθρησκειακὸ συνέδριο.
Τὸ διαθρησκειακὸ συνέδριο τῶν Τρικάλων εἶναι, δυστυχῶς, ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ μελανὰ σημεῖα τῶν καιρῶν μας, ποὺ εἶναι ἐνδεικτικὰ τῆς ἀποστασίας μας ἀπὸ τὸν Ἀληθινὸ Θεό, τὸν Χριστὸ καὶ σωτῆρα μας.
Ὅσοι πιστοὶ «μείνωμεν ἑδραῖοι καὶ ἀμετακίνητοι εἰς τὰ ὅρια α ἔθεσαν οἱ Πατέρες ἡμῶν»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου