19 Μαΐ 2021

Κατάληψη τῆς Ἱερουσαλήμ ἀπό τό Ἰσλάμ ζητᾶ ψευτομουφτῆς ἀπό τήν Θράκη

Τί εὔχεται μέ προκλητική ἀνάρτησή του στό twitter ἀπό τήν Ξάνθη ὁ κ. Μετέ - Στόχος ἡ ἀπομάκρυνσις τῶν Χριστιανῶν ἀπό τήν Ἱερά Πόλη.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ἀπεφάσισε τήν ὑποβάθμιση τῆς τελετῆς παραλαβῆς καί διανομῆς τοῦ Ἁγίου Φωτός ἀπό τήν Ἱερουσαλήμ τό Μεγάλο Σάββατο. Δείχνοντας νά ἀγνοεῖ πόσο σημαντική εἶναι ἡ ἐκεῖ παρουσία τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πατριάρχου Θεοφίλου καί κατά συνέπεια τό προνόμιό του νά μοιράζει τό Ἅγιο Φῶς σέ ἑκατομμύρια Χριστιανῶν. Ἐλπίζουμε πώς μέ βάση ὅσα συνέβησαν τήν ἑβδομάδα πού πέρασε ἀλλά καί ὅσα ἀποκαλύπτουμε σήμερα, γίνεται πλέον ἀντιληπτό ποιά ἡ σημασία τῆς Ἱερουσαλήμ γιά τόν Χριστιανισμό, τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό. Ἡ παρέμβασις τοῦ Προέδρου Ἐρντογάν στήν διαμάχη Ἰσραηλινῶν – Παλαιστινίων μέ αἴτημα τήν κατάληψη τῆς Ἱερουσαλήμ ἀπό τό Ἰσλάμ καί τούς Ὀθωμανούς ἦταν τό πρῶτο μεγάλο καμπανάκι πού ἤχησε στήν Ἀθήνα. Τό νοσταλγικό ποίημα, πού ἀπήγγειλε...

ὁ Πρόεδρος Ἐρντογάν γιά τήν ἐπιστροφή τῆς Ἱερουσαλήμ στούς Ὀθωμανούς –τό ἀνέβασε στόν λογαριασμό του ὁ πιστός ὑφυπουργός τουρκικῶν μειονοτήτων Κινάρ πού ἐπεσκέφθη προσφάτως τήν Θράκη– ταρακούνησε τήν Ἀθήνα. Μέ στίχους ὅπως «Ἔ, Ἱερουσαλήμ, εἶ τό ἄρωμα τῶν Προφητῶν, εἶ ἡ αὐλή ἡ πιό κοντινή στούς οὐρανούς» ξύπνησαν καί οἱ τελευταῖοι «Ρεαλιστές».

Ὅπως ἀποκαλύπτει ἡ «Ἑστία» ὅμως ὑπάρχει καί συνέχεια. Ἡ ὁποία ἔρχεται ἀπό τήν ἀκριτική Θράκη. Ἐκεῖ ὁ ψευτομουφτῆς Ξάνθης κύριος Μετέ φρόντισε νά συνοδεύσει τίς εὐχές του πρός τούς μουσουλμάνους τῆς περιοχῆς γιά «χαρούμενο Ραμαζάν Μπαϊράμ» μέ ἕνα ὑπαινικτικό μήνυμα καί μία ἐμπρηστική φωτογραφία. Τό μήνυμά του γραμμένο πρῶτα στά τουρκικά καί μετά στά ἑλληνικά ἐξέφραζε τήν ἑξῆς ἐλπίδα: «Μακάρι ὁ Ἀλλάχ νά κάνει τόν ἰσλαμικό κόσμο νά ξυπνήσει καί νά ἑνωθεῖ». Καί ἡ φωτό πού συνόδευε τήν ἀνάρτηση δέν χωροῦσε παρερμηνεῖες. Ἐμφάνιζε ἕναν μουσουλμᾶνο μέ τήν σημαία τοῦ Προφήτη Μωάμεθ (Ἀχάμπα) νά ἐφορμᾶ μέ ἕνα ἄλογο καί μέ ὁρμητήριο τό τέμενος Ἀλ-Ἀκσά νά καταλαμβάνει τήν Ἱερά Πόλη. Τό τέμενος αὐτό συμβολίζει ἄλλως τε τήν δίψα τῶν μουσουλμάνων νά καταλάβουν τήν Ἱερά Πόλη Ἱερουσαλήμ! Στήν πραγματικότητα ὁ ψευτομουφτῆς Ξάνθης κηρύσσει ἐμμέσως μέ τό κείμενό του ἱερό πόλεμο τοῦ Ἰσλάμ κατά τῶν χριστιανῶν κατοίκων τῆς Ἱερουσαλήμ. Κάτι πού ὅπως πληροφορεῖται ἡ «Ἑστία» δέν πέρασε ἀπαρατήρητο ἀπό τίς δυτικές πρεσβεῖες των, οἱ ὁποῖες ἐπεσήμαναν τήν ἀνάρτηση τοῦ καταδικασθέντος στό παρελθόν γιά ἀντισημιτισμό κυρίου Μετέ.

Πρόκειται γιά κίνηση μέ διπλή ἀνάγνωση καί ἑρμηνεία. Ἡ πρώτη ἀφορᾶ τό Ἰσλάμ γενικώτερα. Τίς συνιστῶσες του. Μετριοαπαθεῖς καί ἀκραῖες. Τήν ὥρα πού ὁ ἀκραῖος ψευτομουφτῆς Ξάνθης προέβαινε σέ αὐτήν τήν ἀνάρτηση, οἱ φιλήσυχοι μουσουλμᾶνοι τῶν Ἀθηνῶν ἑόρταζαν ἡσύχως στό Τέμενος τοῦ Ἐλαιῶνα τό Ραμαζάνι τους. Μέ ἱερουργούς δύο ἰμάμηδες ἀπό τήν Ἀλ-Ἄστρα τῆς Αἰγύπτου. Τό κήρυγμα γιά τήν ἡμέρα ἔγινε στά ἑλληνικά, ἐνῶ οἱ μουσουλμᾶνοι πού βρέθηκαν στό τέμενος εὐχαρίστησαν μέσω τῶν ἐκπροσώπων τους τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία γιά τόν σεβασμό της στήν ἀνεξιθρησκία. Ἰδού γιατί ἔχει ἀξία πού δέν κατάφεραν νά ἐλέγξουν οἱ Τοῦρκοι τό τέμενος τῶν Ἀθηνῶν καί ἰδού γιατί σταμάτησαν νά μιλοῦν γι’ αὐτό. Διότι ὅπως λειτουργεῖ σήμερα ὑπό τήν ἐποπτεία τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας ἐμπρηστικά κηρύγματα ὅπως τοῦ Μετέ δέν θά μποροῦσαν νά γίνουν ποτέ σέ αὐτό. Ἡ δεύτερη ἀφορᾶ τίς θρησκευτικές ἐλευθερίες τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητος τῆς Θράκης. Μέ τήν ἀνάρτησή του ὁ ψευτομουφτῆς Ξάνθης ἔπεισε καί τόν τελευταῖο πού εἶχε ἀμφιβολίες γιατί δέν πρέπει νά ἐκλέγονται οἱ μουφτῆδες στήν Θράκη: Γιατί ὀνειρεύονται μέ ὅπλο τό Ἰσλάμ καί τά θρησκευτικά κηρύγματα νά μετατραποῦν στούς πολιτικούς ἀρχηγούς τῆς μειονότητος. Κάτι πού δέν συμβαίνει σέ καμμία δυτική δημοκρατία. Και βεβαίως δέν ἔχει καμμία σχέση μέ τόν σεβασμό τῶν θρησκευτικῶν ἐλευθεριῶν καί τήν Συνθήκη τῆς Λωζάννης. Ὑπό μία ἔννοια ὁ φανατισμένος ψευτομουφτῆς ἔκανε ἕνα ὡραιότατο δῶρο στήν ἑλληνική διπλωματία.

estianews

1 σχόλιο:

  1. Ο εικονιζόμενος είναι ο νόμιμος τοποτηρητής της Μουφτείας Κομοτηνής Τζιχάτ Χαλήλ.
    Ουδεμία σχέση με τον ψευδομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μετέ.
    Λίγη προσοχή δεν βλάπτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.