10 Ιουν 2020

Εἰς ἀγρὸν κεραμέως καὶ ἡ προσευχὴ

Ἀγγελὴς
Ὁ Ὅσιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης, διαμαρτυρόταν κατὰ τῶν συνεχῶν ἀπεργιῶν, εἰδικὰ στὰ σχολεῖα.
«– Ἐγὼ λέω τοὺς δασκάλους ποτὲ νὰ μὴν κάνουν ἀπεργία, ἐκτὸς ἂν πᾶνε νὰ καταργήσουν τὰ θρησκευτικά, τὴν προσευχὴ ἢ νὰ κατεβάσουν τὸν σταυρὸ ἀπὸ τὴν σημαία. Τότε πρέπει νὰ διαμαρτυρηθοῦν….». 1 Ζοῦμε σήμερα ἄλλον ἕνα προφητικὸ λόγο τοῦ Ἁγίου αὐτοῦ ἀνδρός.
Μὲ την 51958/ΓΔ4/07-05-2020 εγκύκλιο γιὰ τὴν ἐπαναλειτουργία τῶν σχολείων ξεπερνιέται ὁ σκόπελος τῆς ὑποχρεωτικῆς προσευχῆς καὶ ἀναφέρεται γενικῶς καὶ ἀορίστως κάποια .. «καθιερωμένη διαδικασία».
Στὴν πράξη μπορεῖτε νὰ φανταστεῖτε τί συμβαίνει. Εἰδικὰ στὴν Ββάθμια (Γυμνάσια καὶ Λύκεια), κάποιοι λίγοι τρελοὶ καὶ γραφικοὶ – στὴν κυριολεξία «γραφικοὶ» - σὲ πεῖσμα τῶν καιρῶν καλοῦν τὰ παιδιὰ στὴν προσευχὴ ἐντός της τάξεως. Μὴν ψάχνετε ποσοστά. Ἁπλὰ ρωτῆστε κάποιον μαθητὴ ἀπὸ τὸν περίγυρό σας, ἂν κάνουν προσευχὴ αὐτὲς τὶς ἡμέρες στὸ σχολεῖο. Οἰ εγκύκλιοι βέβαια ἀναφέρονται στὴν ὑποχρεωτικότητα της προσευχῆς καὶ μάλιστα μὲ ἀναφορὰ στὸ Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδος. Σχετικὴ ὑπὲρ... τῆς προσευχῆς εἶναι καὶ ἡ πρόσφατη ἀπόφαση τοῦ ΣτῈ μετὰ καὶ ἀπὸ προσφυγὴ τῶν ἀθέων μὲ τὴν συνδρομὴ Φίλη, Στ. Θεοδωράκη, Ν. Ἀλιβιζάτου κ. ἃ ποὺ εἶδαν ὅτι ΤΟ πρόβλημα τῆς Παιδείας εἶναι ἡ προσευχή. 
Ἡ ἀπροθυμία τῶν περισσότερων ἐκπαιδευτικῶν νὰ τελέσουν τὸ συνταγματικό τους καθῆκον γιὰ τὸ ὁποῖο ἔχουν ὁρκιστεῖ – μὲ λύπη τὸ λέμε γιατί ἐκπαιδευτικοί της τάξης εἴμαστε κι ἐμεῖς - εἶναι ἀντιστρόφως ἀνάλογή της προθυμίας γιὰ τὶς θολὲς «Θεματικὲς» καὶ γιὰ κάθε ἀπίθανη δραστηριότητα ποὺ μᾶς προτείνουν κατὰ καιρούς. Εἶναι κι αὐτὸ ἕνα σημεῖο τῶν καιρῶν. Ἡ ἐπιταγὴ τοῦ Συντάγματος γιὰ διαμόρφωση Ἐθνικῆς καὶ θρησκευτικῆς συνείδησης ὡς πρωταρχικοῦ σκοποῦ τῆς Παιδείας ἀντιμετωπίζεται ὡς ἐθνικιστικὸ καὶ ρατσιστικὸ κατάλοιπο ἀπὸ τοὺς πανεπιστημιακοὺς στὰ Παιδαγωγικὰ τμήματα ποὺ εἶναι πιὰ ἄντρα μηδενισμοῦ και αμορφωσιᾶς.
Η Ἱερὰ Σύνοδος ἔχει ὓπ΄ ὄψιν τῆς τὴν κατάσταση ποῦ διαμορφώνεται κατὰ τοῦ προνομίου αὐτοῦ, προνομίου ἱστορικοῦ – ἀπὸ τὸ 1836!! - τῶν ὀρθοδόξων μαθητῶν;
Ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων, τὰ λεγόμενα Ἐθνικὰ κόμματα ἔχουν νὰ ποῦν κάτι;
Ἐσεῖς οἱ χριστιανοὶ γονεῖς ποῦ στέλνετε τὰ παιδιὰ σᾶς σχολεῖο, τὰ ρωτήσατε ἂν γίνετε προσευχὴ αὐτὲς τὶς ἡμέρες;
Διαμαρτυρηθεῖτε, ἀπαιτεῖστε αὐτὸ ποὺ ἔστησαν οἱ πρόγονοί μας μὲ αἷμα καὶ Πνεῦμα νὰ μὴν τὸ καταργήσουν τὰ ἀπολειφάδια τῆς νέα ἐποχῆς καὶ τῶν λεσχῶν τῆς ἀθεΐας. Ἂν δὲν διαμαρτυρηθοῦμε ἐμεῖς θὰ ἐπικρατήσουν οἱ ἄθεοι, ἔλεγε ἕνας ὁμολογητὴς τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ἐκεῖ πᾶνε τὰ πράγματα. Ἀλλὰ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα ποὺ φώτισε καὶ ἐνεθάρρυνε ψαράδες καὶ γέμισαν τὸν κόσμο μὲ τὴν Ἀλήθεια, ἂς παρακαλέσουμε νὰ μᾶς ἐνισχύσει καὶ ἂς ἀντισταθοῦμε ἐπιτέλους.
«Οὐ γὰρ ἔδωκεν ἠμὶν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας, ἀλλὰ δυνάμεως καὶ ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ.» 2
Τελειώνουμε ὅπως ἀρχίσαμε μὲ τὸν Ἅγιό μας Παΐσιο ποὺ λογαρίαζε τὸ ἔργο τοῦ πιστοῦ δασκάλου ἀνώτερο καὶ ἀπὸ τῶν Ὑπερπολύτεκνων : «-Ἂν δὲν ἀντιδράσουμε, θὰ σηκωθοῦν οἱ πρόγονοί μας ἀπὸ τοὺς τάφους. Ἐκεῖνοι ὑπέφεραν τόσα γιὰ τὴν πατρίδα καὶ ἐμεῖς τί κάνουμε γὶ αὐτήν; Ἡ Ἑλλάδα, ἡ Ὀρθοδοξία, μὲ τὴν παράδοσή της, τοὺς Ἁγίους καὶ τοὺς ἥρωές της, νὰ πολεμῆται ἀπὸ τοὺς ἴδιους τους Ἕλληνες καὶ ἐμεῖς νὰ μὴ μιλᾶμε! Εἶναι φοβερό!»
………………………………………………….. 
1 Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου, Λόγοι Ἅ΄, «Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο», ἔκδ. «Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου», σέλ. 297 
2 Πρὸς Τιμόθεον Β΄ (ἃ΄ 3-9)

2 σχόλια:

  1. ΑΔΕΛΦΟΙ εν ΧΡΙΣΤΩ.
    Για πολλά θα δώσουμε λόγο.
    Οχι τόσο για τίς αμαρτίες επί πρωσοπικού όσο για την στάση μας για τα γενικότερα και τα κοινά.
    ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ....αυτή η αδιαφορία μας θα έχει την ανάλογη μισθαποδοσία.
    Διαβαίνεις τους δρόμους,βρίσκεσαι με ανθρώπους,μιλάς με ανθρώπους,πας να τούς ανεβάσεις την διάθεση και βλέπεις ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ που θα είσαι τυχερός αν δεν σε κάνουν επεισόδιο...
    Πάμε τώρα στα παιδιά μας.Εχουμε καταλάβει οι γονείς με την επαναλειτουργία πώς διαβιούν και τι βιώνουν τα παιδιά μας εντός των σχολείων.
    Πήγα στο νηπιαγωγείο του γιού μου σε ώρα διλλείματος και ''έπαθα'' με την εικόνα που αντίκρισα.
    ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΕ ΜΟΝΑΧΟ ΤΟΥ.
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΝΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ.
    ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΑ ΔΙΑΛΕΊΜΑΤΑ ΕΝΑΛΑΞ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ -ΑΠΟΜΩΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.Και μεσα σε αυτά φυσικά βρίσκεται και η κατάργηση της ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ και των ΕΠΕΤΙΑΚΩΝ ΕΟΡΤΑΣΜΩΝ.
    Δυστυχως βιώνουμε μια διαδικασία ελέγχου των παιδικών υπάρξεων όπου η ένταξη αυτών των παιδιών στην κοινωνία μελλοντικά θα είναι στά μέτρα και στις επυθυμίες τους.
    Και κάποιες περιστασιακές και μεμωνομένες αντιδράσεις επι του θέματος είναι ''ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ'' όπου αν δεν υπάρξει συλλογική και οργανωμένη αντίδραση τότε τα ψυχοφαρμακα αναμένεται να γνωρίσουν ημέρες δόξας.
    Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ψυχοφάρμακα θαναι.."καλύτερα" να γνωρισουν ημέρες δόξας, παρά τα...
    σάββανα πού δέν έχουν τσέπες...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.