17 Νοε 2019

Πολυτεχνεῖο 1973 – 2019: 46 χρόνια ψέμματα ;

Τοῦ Γ. Δημητρακόπουλου,
Συνταξιούχου Ἐκπαιδευτικο
Εἶναι γεγονός, ὅτι αὐτοὶ ποὺ σήμερον ἐμφανίζονται ὡς «πρωτοπόροι» καὶ «καθοδηγητὲς» τῆς ἐξεγέρσεως, δηλαδή οι κομμουνιστές, ὄχι μόνον ἀπεῖχαν ἀπὸ τὸ Πολυτεχνεῖο, ἀλλὰ τὸ κατήγγειλαν κιόλας! Ἔγραφε τότε τὸ ὑπ’ ἀριθμὸν 8 τεῦχος τῆς «Πανσπουδαστικῆς», ὀργάνου τῆς φοιτητικῆς νεολαίας το ΚΚΕ: 
«Καταγγέλλουμε τὴν προσχεδιασμένη εἰσβολὴ στὸ χῶρο τοῦ Πολυτεχνείου τὴν Τετάρτη, 14 τοῦ Νοέμβρη, 350 περίπου προβοκατόρων τῆς ΚΥΠ, σύμφωνα μὲ τὸ προβοκατόρικο σχέδιο τῶν Ρουφογάλλη-Καραγιαννόπουλου, μὲ σκοπὸ νὰ προβάλλουν μὲ κάθε μέσο τραμπουκισμοῦ καὶ προβοκάτσιας, γελοία καὶ ἀναρχικὰ συνθήματα ποὺ δὲν ἐκφράζανε τὴ στιγμὴ καὶ τὶς συγκεκριμένες δυνάμεις. Γιὰ νὰ μπορέσουν παραπέρα, κατασκευάζοντας (καὶ μὲ τὴ βοήθεια τῶν χουντικῶν μέσων ἐνημέρωσης) τὴν εἰκόνα μίας μεμονωμένης ἐξτρεμιστικῆς ἀναρχικῆς ἐξέγερσης, νὰ χρησιμοποιήσουν τὸ χιλιοτριμμένο πρόσχημα τοῦ “ἐπαπειλούμενου κοινωνικοῦ καθεστώτος”, γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ στρατιωτικοῦ νόμου καὶ τὸ δυνάμωμα τῆς αἱματηρῆς τρομοκρατίας. Ἐνέργειες ποὺ οἱ Ἀμερικάνοι καὶ ἡ χούντα εἶχαν ἀπὸ καιρὸ πάρει τὴν ἀπόφαση νὰ ἐπιβάλλουν ὕστερα ἀπὸ τὴν...
παταγώδη ἀποτυχία τῆς χουντομαρκεζινικῆς προσπάθειας καθήλωσης καὶ ἐκτόνωσης τῆς λαϊκῆς πάλης». Ἐμεῖς ἐδῶ μιλᾶμε μὲ ντοκουμέντα, κι ὄχι μέ… τρίχες. Ας διαψεύσει, ἂν τολμάει, τὸ παραπάνω δημοσίευμα τὸ ΚΚΕ, κι ἂς δώσει στὴ δημοσιότητα τὸ φύλλο τῆς συγκεκριμένης ἐφημερίδος, ποὺ σίγουρα ὑπάρχει στὸ ἀρχεῖο του.
Τὴν ἴδια περίοδο, ὀ Μπάμπης Δρακόπουλος, στέλεχος τοῦ τότε ΚΚΕ ἐσωτερικοῦ, πολιτικοῦ προγόνου τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, δήλωνε γιὰ τὰ γεγονότα: «Ἡ ἐξέλιξη στὸν τόπο μᾶς ἔχει περιέλθει σὲ λεπτὸ σημεῖο. Παράλληλα, στὸ εὐρύτερο δημοκρατικὸ κίνημα ποὺ ἀξιώνει τὴν εἴσοδο στὴ δημοκρατικὴ ὁμαλότητα, σκοτεινὲς δυνάμεις ἐργάζονται γιὰ νὰ φράξουν τὸ δρόμο πρὸς τὴν κατεύθυνση αὐτὴ καὶ ὀργανώνουν προκλήσεις γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν ἐπιβολὴ στρατοκρατικῶν μέτρων» (πηγή: «Ἐλευθεροτυπία» τῆς 28ης Νοεμβρίου 2004, σελὶς 54). «Σκοτεινὲς δυνάμεις», λοιπόν, ἐκπροσωποῦσαν οἱ «ἥρωες» τοῦ Πολυτεχνείου, σύμφωνα μὲ τοὺς «ἀνανεωτὲς» τῆς ἀριστερᾶς. Συμφωνοῦμε ἀπολύτως!
Χρῆστος Παπουτσὴς
Κόσμος καὶ κοσμάκης πέρασε ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες ἀπὸ τὸ Πολυτεχνεῖο. Ἦταν μοναδικὴ εὐκαιρία γιὰ λίγες στιγμὲς ξεγνοιασιᾶς καὶ ἀσυδοσίας, γιά… καμάκι καί… χαβαλέ. Τυχεροί, ὅμως, στάθηκαν ὅσοι ἐγκλωβίστηκαν στὸν χῶρο τὴν τελευταία ἡμέρα. Τυχεροί, γιατί ἐκμεταλλευόμενοι τὸν ἐγκλωβισμὸ τοὺς ἐφτίαξαν μετὰ λαμπρὴ πολιτικὴ καριέρα. Εἶναι κάποιοι ποὺ ἐμφανίζονται στὰ φὶλμ ἀρχείου μὲ γένια καὶ μαλλιά, καὶ μὲ ὑψωμένες τὶς γροθιές, αὐτοὶ ποὺ κυβέρνησαν ἐν συνέχεια τὴν Ἑλλάδα καὶ τὴν κυβερνοῦν ἀκόμα. Μερικὰ τρανταχτὰ παραδείγματα: Δαμανάκη, Λαλιώτης, Ἀνδρουλάκης, Παπουτσής, Τζουμάκας, Λαζαρίδης (σήμερα ἐξ’ ἀπορρήτων σύμβουλος τοῦ Α. Σαμαρὰ) κ.λπ., ἐνῶ πάμπολλοι εἰσχώρησαν στὰ ΜΜΕ καὶ σήμερα εἶναι πρωτοκλασάτα στελέχη τῆς καθυποτάξεως τῶν Ἑλλήνων. Τὰ ἀποτελέσματά τους, τὰ εἴδαμε ὅλοι. Παρέλαβαν τὸ 1974 μηδενικὸ ἐξωτερικὸ χρέος καὶ μία οἰκονομία σὲ ἕναν πρωτοφανῆ στὰ ἑλληνικὰ χρονικὰ ἀνοδικὸ καλπασμὸ ἀναπτύξεως. Μία χώρα νοικοκυρεμένη, μὲ εὐημεροῦντες πολίτες. Καὶ πῶς τὴν κατήντησαν; Αφού διέλυσαν τὸν παραγωγικὸ ἱστὸ τῆς χώρας καὶ τὴν καταχρέωσαν στοὺς διεθνεῖς τοκογλύφους, κι ἀφοῦ προηγουμένως εἶχαν φάει ὅτι μποροῦσε νὰ φαγωθεῖ, μᾶς παρέδωσαν σιδηροδέσμιους στὸ ΔΝΤ καὶ στοὺς διεθνεῖς τοκογλύφους. Κι ἔχουν καὶ τὸ θράσος νὰ ὁμιλοῦν γιὰ τοὺς «ἀγῶνες» καὶ τὰ «ὁράματά» τους, αὐτοὶ ἀκριβῶς ποὺ εἶναι οἱ μόνοι ὑπεύθυνοί της δυστυχίας μας!
 Χρύσανθος Λαζαρίδης, 
συνεργάτης Α. Σαμαρὰ
Ποιά, λοιπόν, σκοπιμότητα ἐξυπηρετεῖ ὁ μύθος τοῦ Πολυτεχνείου καὶ τὰ ψεύτικα δάκρυα στὴν μνήμη ἀνύπαρκτων «ἡρωικῶν» νεκρῶν; Ἡ ἀπάντηση εἶναι ἁπλή: μὲ τὸν μύθο τοῦ Πολυτεχνείου ἡ ἀριστερὰ στέριωσε τὴν ἰδεολογική της κυριαρχία στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία. Ἐπειδὴ δὲ ἡ ἀριστερὰ στερεῖται ἀληθινῶν ἡρώων, προβάλει τοὺς ψεύτικους! Ὡστόσο, 45 χρόνια μετά, ὁ μύθος καταρρέει. Ἡ προσέλευση γίνεται χρόνο μὲ τὸν χρόνο ὁλοένα καὶ μικρότερη. Κι ἂν δὲν ἦταν ἡ ὑποχρεωτικὴ προσέλευση τῶν μαθητῶν, ἀκόμα καὶ τῶν δημοτικῶν σχολείων, θὰ φαινόταν ἡ γύμνια τοῦ πανηγυριοῦ σὲ ὅλο της τὸ θλιβερὸ μεγαλεῖο. Καὶ ἐφέτος, λοιπόν, τὸ αὐθόρμητο συναίσθημα τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τοῦ λαοῦ στὴν θέα τοῦ πανηγυριοῦ, εἶναι εἴτε πλήρης ἀδιαφορία, εἴτε ὀργὴ καὶ ἀηδία…

18 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια γι' αὐτήν τήν ἀνάρτησιν! Οἱ ἀριστεροί (συμπεριλαμβανομένης τῆς ΝΔ), στηριζόμενοι σέ κάτι τέτοιους κάλπικους ἡρωϊσμούς, τούς ὁποίους δυστυχῶς πέρασαν ὡς ἀληθινούς στίς νεώτερες γενιές, μέ τήν βρωμεράν προπαγάνδαν των, ἀπεδείχθησαν οἱ πλέον βρώμικοι λακέδες τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων καί οἱ πλέον ἀποτελεσματικοί καταστροφεῖς τῆς Ἑλλάδος! Γι' αὐτήν τήν «προσφοράν» των στόν διεθνῆ Σιωνισμόν (=Σατανισμόν), εἶναι σήμερα οἱ πλέον ἀκριβοπληρωμένοι λακέδες τοῦ διεθνοῦς συστήματος τῆς παγκοσμιοποιήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό άρθρο.
    Λέει τα ιστορικά γεγονότα.
    Τα γεγονότα στο Πολυτεχνείο έφεραν στην εξουσία τον Ταξίαρχο Ιωαννίδη και το καθεστώς της 25 Νοεμβρίου.
    Οι συμμετέχοντες στον εορτασμό χωρίς να το καταλαβαίνουν γίνονται υμνητές του "αόρατου δικτάτορα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΗΔΙΑ.ΚΑΙ ΛΥΠΗ
    ΠΟΥ ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταλαίπωρη κομματοκρατία,
    κορόιδευες τόσα
    χρόνια
    την πελατεία σου

    βγάζωντας

    ο ένας πόλος

    τα άπλυτα
    στη φόρα

    του άλλου πόλου.

    Προμηθευτείτε

    αδιάβροχα

    ομπρέλλες

    ακόμη και...σωσίβια.

    Σας έρχεται φτύσιμο.

    Ολο και περισσότερο
    φτύσιμο.

    Νομίζετε βέβαια οτι
    θα σας σώσουν αυτοι
    που
    μαζικά και λαθραία
    μας κουβαλάτε...

    Για να δούμε λοπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!

    Πάντως είναι ντροπή για έναν χριστιανό να δέχεται ως κάτι καλό την χούντα!Ο Θεός μας αφήνει σε πλήρη ελευθερία. Οι χριστιανοί γιατί αρέσκονται σε χούντες που επιβάλλουν τάχα νόμους ηθικής; Με αυτή την λογική θα δεχθούμε και την ιεραποστολή των καθολικών και προτεσταντών στα χρόνια της αποικιοκρατίας.

    Η χούντα περιόριζε την ελευθερια του λόγου; Διωκε τους αντιφρονουντες; Τι κοινό μπορεί έχουν αυτά με τον Χριστό;

    Όσον αφορά τους νεκρούς, ναι υπήρξαν νεκροί και μάλιστα έχω παραστεί και σε μνημόσυνο νεκρού προσωπικά !

    Ίσως ο κόσμος δεν ξέρει ότι η πρώτη αντίδραση κατά της χούντας σε επίπεδο διαμαρτυρίας με κείμενα ήταν από την θεολογική σχολή Αθηνών. Μην ξεχνάμε και τον Αναστάσιο Αλβανίας που πήγανε φάρμακα στους φοιτητές στο πολυτεχνείο... Και πολλά άλλα που όσους έχουν αληθινό ενδιαφέρον μπορούν να τα μαθουν!

    Ευαγγελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρδαλός Σκίουρος19 Νοεμβρίου 2019 στις 2:58 μ.μ.

      Που έχεις άδικο:
      1) Η γνωστή Χούντα του παρελθόντος έχει πολλά να ζηλέψει από την χούντα του παρόντος, σε θέματα προπαγάνδας και παραπλάνησης. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μεταξύ αυτών των δυο χουντικών καθεστώτων, που εγώ προσωπικά θα προτιμούσα την παλιά Χούντα χωρίς πολλή σκέψη, μόνο και μόνο λόγω ευκολίας αντιμετώπισης και καταπολέμησής της.

      2) Η Παλιά Χούντα έκανε τουλάχιστον καλό στην πατρίδα και το έθνος. Και όσα λένε μερικοί, ότι έκανε το αντίθετο (π.χ. οικονομία, Κύπρος, κτλ), έχω ανακαλύψει ότι είναι ψέματα. Αυτό για την Χούντα του Παπαδόπουλου. Η Χούντα Ιωαννίδη ήταν, από όσο ξέρω, "παιδί" της Εβραϊκής μοσάντ, που εκπλήρωσε την υπόσχεσή της για αντίποινα στον Παπαδόπουλο, αλλά και στην ίδια την χώρα.

      3) Δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ελευθερία. Ακόμα και η δημοκρατία είναι μια χούντα της πλειοψηφίας, έναντι της μειοψηφίας. Στις μέρες μας που η πλειοψηφία έχει άχυρο για εγκέφαλο, η δημοκρατία είναι μια χούντα αυτών που ελέγχουν το χρήμα, τα τηλεοπτικά κανάλια και την πολιτική επιρροή.


      Ξεχνάς επίσης πως οι αριστεροί τότε (αλλά και τώρα) ήθελαν τρελά πράγματα (να ενωθούν με την Ρωσία σε ένα κράτος, να μοιραστούν εδάφη με άλλα κομμουνιστικά κράτη, να πολεμήσουν την Εκκλησία, να αρπάξουν τον πλούτο από τους πλούσιους με το έτσι θέλω και να τον σκορπίσουν όπου γούσταραν αυτοί, κ.α.). Η δράση τους ΑΝΕΤΑ αναγνωρίζονταν (και συνεχίζει να αναγνωρίζεται) σαν εξωτερική απειλή, προερχόμενη από ξένες δυνάμεις, που έχουν ως σκοπό την διάλυση της κοινωνικής συνοχής και κρατικής οργάνωσης. Η όλη ιδεολογία/θρησκεία του κομμουνισμού (έτσι όπως πιστεύεται και εφαρμόζεται από τους υποστηρικτές της) είναι ξένη στους Έλληνες και αποτελεί απειλή, για το κράτος, για την κοινωνία, για τον πολιτισμό, για την πίστη. Ως εκ τούτου, θεωρώ πως ήταν μέσα στα καθήκοντα του στρατού να επέμβει, με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον, και να φερθεί όπως φέρεσαι σε έναν εχθρό ή πράκτορα ξένων συμφερόντων. Αυτά για τους αριστερούς.

      Για τον υπόλοιπο πληθυσμό, δεν έζησα εκείνη την περίοδο και δεν ξέρω πως ήταν. Αυτό που ξέρω μετά βεβαιότητας είναι ότι, την οικογένειά μου, ήταν οι αριστεροί που δεν την άφηναν σε ησυχία να συνεχίσει να ζει ειρηνικά και ήρεμα. Για αυτούς, το παιχνίδι είχε μόνο δυο ομάδες: τους δικούς τους και τους εχθρούς. Δεν σε άφηναν να μείνεις ουδέτερος και δεν θεωρούσαν κανέναν ουδέτερο. Δεν άκουσα ποτέ και από κανέναν ότι η Χούντα απείλησε την οικογένειά μου. Αντίθετα, έπιασε κάτι αριστερούληδες συγγενείς μου με ελαφρά μυαλά, τους έβαλε σε ένα νησί (ούτε διακοπές να τους έστελνε, δηλαδή...) και τους άφηνε να φύγουν όταν απαρνούνταν τον κομμουνισμό εγγράφως. Ούτε βία, ούτε τίποτα. Έχω ακούσει δεκάδες αριστερούς να ομολογούν ότι η Χούντα τότε ήταν "light-χούντα". Αυτοί που έτρωγαν το ξύλο, το έτρωγαν από τον απλό στρατό, γιατί έβριζαν τους πάντες και τα πάντα χωρίς ντροπή ή φόβο. Και δε χρειάζεται να εξηγήσω πόσο σιχαίνονται στο στρατό τους κομμουνιστές, τους απείθαρχους και τους αυθάδεις... Χώρια το γεγονός πως ΑΥΤΟΙ ήταν που ξεκίνησαν τον πόλεμο. Μπορεί η αντίπαλη μεριά να μην τους επέτρεψε να είναι υποψήφιο κόμμα, αλλά δεν ήταν λόγος αυτό να ξεκινήσουν εμφύλιο πόλεμο. Αν δεν αποτελούσε αυτή η πράξη τους απειλή για το έθνος, αρκετή για να τους καταδιώξουν, δεν ξέρω τι θα το αποτελούσε.

      Διαγραφή
    2. Επίσης, ο ρόλος των κυβερνώντων δεν είναι να είναι άγιοι. Αν μπορούν να κατορθώσουν να γίνουν άγιοι είναι καλό, αλλά ο ίδιος ο ρόλος τους αναγκάζει συχνά να παίρνουν σκληρές και απάνθρωπες αποφάσεις, για το καλό του έθνους. Και πολλές από τις αποφάσεις τους δεν τις μαθαίνουμε ποτέ.

      Το να ανοίξουμε πόλεμο με ένα άλλο κράτος, δεν είναι χριστιανικό, αλλά είναι ευθύνη του κυβερνήτη να βάζει μπροστά το κοινό καλό και συμφέρον των πολιτών. Το να τιμωρείς με φυλακές, εξορίες, χρηματικές ποινές, κτλ, δεν είναι χριστιανικό, αλλά έτσι λειτουργεί ένα κράτος και μια κοινωνία, και κάποιος χρειάζεται να τα αποφασίσει αυτά και κάποιοι να τα εκτελέσουν. Και, συχνά, το χριστιανικό δεν είναι εφικτό στην πράξη, ειδικά αν δεν θέλει να το εφαρμόσει ο λαός ή αν κινδυνεύουν να χαθούν πολλά σε περίπτωση αποτυχίας εφαρμογής κάποιου χριστιανικού σχεδίου.

      Διαγραφή
  6. Είναι δυνατόν να ξεχναμαμε ότι λόγω της χούντας χάσαμε την Κύπρο; Η χούντα ήταν υποκινουμενη από τις ΗΠΑ!!!!! Ξυπνήστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Κύπρο την χάσαμε γιατί οι αρχηγοί των Επιτελείων (Αραπάκης, Μπονάνος κ.τ.λ.) αρνήθηκαν να στείλουν τα υποβρύχια και τα F-4 να βυθίσουν τον τουρκικό στόλο (διότι τέτοιες εντολές έλαβαν από τους αμερικανοσιωνιστές. Επιπλέον, την Κύπρο την χάσαμε διότι «έκειτο μακράν» για τον «εθνάρχη» Καραμανλή και συνεπώς δεν είχαμε χρόνο να ασχοληθούμε (υπήρχαν σημαντικότερα θέματα όπως η αποκατάσταση της δημοκρατίας και η αποχουντοποίηση των σωμάτων ασφαλείας...)

      Διαγραφή
  7. Τουλάχιστον, στο κράξιμο των αριστερών συμφωνούμε όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ χαϊδεύουμε τη χαριτόβρυτη ....Δεξιά !

      αντιγράφω από την Ευαγγελια 4:50 μ.μ.
      Η χούντα περιόριζε την ελευθερια του λόγου. Διωκε τους αντιφρονουντες. Τι κοινό μπορεί έχουν αυτά με τον Χριστό;

      Διαγραφή
    2. 2:58 μ.μ. έμμεσα πλην σαφώς υμνείται η χούντα των συνταγματαρχών !!!

      Η δικτατορία υπήρξε ξενοκίνητη. Κατασκεύασμα της CIA ήταν με συγκεκριμένο σκοπό: Την εισβολή στην Κύπρο.
      Το τρίπτυχο της καπηλείας «πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια» των επιόρκων αξιωματικών έδωσε πρώτης τάξεως ευκαιρία στους απάτριδες και αντίχριστους της μεταπολίτευσης να πραγματοποιήσουν σαρωτική επέλαση κατά των ιερών και των οσίων μας.

      Διαγραφή
    3. Γι' αυτό το είπα. Γιατί εγώ δεν χαϊδεύω την δεξιά.
      Ωστόσο, δε θα πρέπει να μπερδεύεις και την Χούντα με την δεξιά.
      Το σημερινό σύστημα που βασίζεται στον άξονα δεξιάς-αριστεράς δεν έχει καμιά σχέση με την Χούντα ή την εποχή της Χούντας. Την εποχή της Χούντας εφευρέθηκε η αριστερά και η δεξιά, πριν δεν υπήρχαν. Πριν υπήρχαν μόνο πατριώτες και προδότες, χριστιανοί και αντίχριστοι. Επομένως, μην βαφτίζεις την Χούντα δεξιά, επειδή τυχαίνει να είχε πατριωτικό προσανατολισμό, παρόμοιο με το πατριωτικό προσωπείο της σημερινής δεξιάς. Η Χούντα δεν ήταν δεξιά, ήταν απλά αντικομουνιστική και πατριωτική. Όπως ήταν και ολόκληρος ο πληθυσμός της Ελλάδος εκείνη την εποχή, με εξαίρεση κάποιους "διανοούμενους" και ταξιδεμένους που έβλεπαν την Σοβιετική Ένωση σαν τον ερχομό του Μεσσία.

      Με το Χριστό φυσικά και δεν είχαν τίποτα κοινό. Αλλά να σου αντιστρέψω το ερώτημα: τι κοινό έχει ο Πούτιν με τον Χριστό; Είναι ο πιο χριστιανός ηγέτης του κόσμου, αλλά και πάλι δεν ενεργεί πάντα χριστιανικά. Απλά, όταν είσαι ηγέτης αναγκάζεσαι να κάνεις τρομερά πράγματα. Μια ιστορική αναδρομή στα λαμπρά χρόνια της αυτοκρατορίας μας, με τους χριστιανούς αυτοκράτορες θα ήταν αρκετή για να το καταλάβετε αυτό. Ο νοών νοείτω. Αλλά ποιος ξέρει ιστορία, πέρα από τα λιγοστά διαλεγμένα πράγματα που εγκρίθηκαν ως επιθυμητά από το μασονικό υπουργείο παιδείας;
      Η εξουσία δεν είναι για αγίους. Ούτε την θέλουν οι άγιοι, ούτε μπορείς να αγιάσεις εύκολα όντας σε τέτοια αξιώματα. Οι συνθήκες σε αναγκάζουν να κάνεις τρομερά πράγματα για το συμφέρον του έθνους σου.
      Όσο, για τους διωγμούς και την ελευθερία, θες να μου πεις δηλαδή πως σήμερα δεν συμβαίνουν αυτά; Δοκίμασες να πεις κάτι κακό για τους Εβραίους; Για τους Μωαμεθανούς; Δοκίμασες να τα βάλεις ποτέ με κάποια συστημική οικογένεια, όπως του Μητσοτάκη, του Σιμήτη, και άλλων; Να δούμε που θα βρεθείς. Αν δεν βρεθείς στην φυλακή και να πληρώνεις υπέρογκα πρόστιμα, σίγουρα θα βρεθείς νεκρός σε κάποιο ρέμα.
      Το θέμα είναι το καλό του έθνους. Καλό θα ήταν να κάναμε παντού το θέλημα του Θεού, αλλά όταν είσαι κυβερνήτης δεν μπορείς να σέρνεις στον Γολγοθά όλον τον λαό ξωπίσω σου, επειδή έτσι θέλεις. Αν ήταν έτσι, το 1821 δε θα πολεμούσαμε, αλλά θα αφήναμε τους ιταλούς να μας κατακτήσουν και μετά (αφού βίαζαν τις γυναίκες μας, γκρέμιζαν τις εκκλησίες μας, κτλ, κτλ) θα προσπαθούσαμε να τους "κερδίσουμε" με την καλή μας συμπεριφορά και να τους κάνουμε να μας αγαπήσουν, εμάς και τον Χριστό.
      Απλή λογική.

      Διαγραφή
    4. Προς Ανώνυμος 19 Νοεμβρίου 2019 - 10:45 μ.μ.
      Όταν δουλεύεις για την CIA υπάρχουν δυο πιθανές καταλήξεις αφού τελειώσεις την δουλειά σου: ή φεύγεις μακρυά από τον "τόπο εργασίας" σου σε κάποιο εξωτικό νησί, πάντα υπό την απειλή να μπλέξεις αν μιλήσεις για την "εργασία σου", ή σε καθαρίζουν για να μη μιλήσεις. Αν ο Παπαδόπουλος ήταν της CIA, δε θα έμπαινε ποτέ φυλακή ή θα τον σκότωναν άμεσα μόλις φυλακίστηκε.
      Ναι, η Χούντα ήταν ξενοκίνητη. Αλλά δεν ήταν της CIA. Οι περισσότεροι γύρω από τον Παπαδόπουλο ήταν μασόνοι. Γι' αυτό και κανείς τους ποτέ δεν μπήκε φυλακή, ενώ ο Παπαδόπουλος μπήκε. Όταν ξέρεις πολλά δεν συμφέρει να σε αφήσουν οι "μεγάλοι" της γης μέσα σε δύσκολες καταστάσεις. Ή σε βγάζουν από αυτές ή σε "ξαποστέλλουν". Προφανώς, ο Παπαδόπουλος δεν ήταν ένας από αυτούς και γι' αυτό δεν είχε αυτή την τύχη.
      Στην πραγματικότητα, είμαι βέβαιος πως οι άνθρωποι γύρω από τον Παπαδόπουλο τον συμβούλευαν και τον παρακινούσαν σε πράξεις τις οποίες δεν ήθελαν οι ίδιοι να κάνουν εμφανώς, για να μην κατηγορηθούν οι ίδιοι στο τέλος. Αλλά, το γεγονός πως ο Παπαδόπουλος ήταν η βιτρίνα της όλης κίνησης και ο φαινόμενος ως αρχηγός, τον έκανε να έχει την ικανότητα να μην ακολουθεί πάντα τις συμβουλές τους. Γι' αυτό υπήρχαν προστριβές και τελικά έδρασε ο Ιωαννίδης.

      Να ένα καλό και ενδιαφέρον κείμενο για τη Χούντα:
      https://www.efsyn.gr/themata/fantasma-tis-istorias/107626_i-hoynta-me-ta-matia-tis-cia

      Τώρα, εγώ μίλησα για μασόνους, το κείμενο μιλά για οπαδούς του Παπανδρέου και για το Ισραήλ. Βγάλτε εσείς τα συμπεράσματά σας. Αυτά τα τρία δεν έχουν και τόση απόσταση μεταξύ τους έτσι κι αλλιώς. Μια διόρθωση στο κείμενο του άρθρου:

      > Ενας διαδεδομένος μύθος, που δεν αναπαράγεται μόνο από νοσταλγούς της δικτατορίας, θέλει την ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον Ιωαννίδη ως αποτέλεσμα της δυσαρέσκειας των ΗΠΑ, επειδή η κυβέρνηση Μαρκεζίνη αρνήθηκε να συνδράμει την αμερικανική βοήθεια προς το Ισραήλ κατά τον πόλεμο του Γιομ Κιπούρ, τον Οκτώβριο του 1973.

      Στην πραγματικότητα, το Ισραήλ ήταν πίσω από την πτώση του Παπαδόπουλου και την άνοδο του Ιωανίδη, όχι η CIA. Και ο λόγος ήταν ακριβώς αυτός που αναφέρει το άρθρο. Κοινώς, χέστηκαν οι Αμερικάνοι για την βοήθεια στο Ισραήλ, αλλά το Ισραήλ το πήρε πολύ άγρια. Και πολλά δείχνουν ότι η μοσάντ έκανε "ρεσιτάλ επιχειρήσεων" την ημέρα του πολυτεχνείου.

      Τη Χούντα κανείς δε θέλει να την υμνήσει. Αλλά να μη διαστρεβλώνουμε τα πράγματα. Υπήρχαν λόγοι που εμφανίστηκε η Χούντα, λόγοι που δεν υπήρξε αντίσταση σε αυτήν, και λόγοι που την κάνουν ακόμα να φαίνεται καλύτερη από αυτό που έχουμε σήμερα. Είναι εύκολο να κατηγορείς την Χούντα των συνταγματαρχών, αλλά δύσκολο να προτείνεις λύσεις για να ξεφύγουμε από την εκάστοτε Χούντα, συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής που καλά κρατεί εδώ και δεκαετίες.

      Διαγραφή
    5. Διορθώνω τον εαυτό μου:
      Το 1821 κάντο 1940!

      Διαγραφή
    6. Ο μπερδεμένος παρδαλός (υμνητής της χούντας) έγραψε :

      δε θα πρέπει να μπερδεύεις και την Χούντα με την δεξιά. έκανε τουλάχιστον καλό στην πατρίδα και το έθνος.

      Λέγαμε στους χρυσαυγίτες για παγανισμό και τραμπουκισμό στο κόμμα τους και αυτοί απαντούσαν : έχει και καλά παιδιά. !!!! απλή λογική !

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε 1:22 π.μ., μπορείς να με πεις ότι θες.
      Ειλικρινά δεν με νοιάζει!
      Εγώ ποτέ δεν ψήφισα δεξιό κόμμα στη ζωή μου. Και μόνο μια φορά στη ζωή μου ψήφισα κόμμα που τοποθετείται πάνω στον άξονα δεξιάς-αριστεράς, που θεωρούνταν κεντρώο. Όλες τις υπόλοιπες φορές ψήφισα μικρά κόμματα χριστιανών.
      Επομένως, με αυτά που λες απλά γελοιοποιείσαι στα μάτια μου. Αν ήμουν ΧΑ ή δεξιός, νομίζω θα το ήξερα...
      Συμφωνώ με τα λεγόμενα κάποιων δεξιών κομμάτων κατά καιρούς αλλά δεν τους πιστεύω, ούτε και τους ψηφίζω. Πολύ απλά, γιατί δεν τους εμπιστεύομαι και τους θεωρώ θεατρίνους. Αλλά συμφωνώ και μερικές φορές με αριστερά κόμματα, αλλά δεν τα ψηφίζω για τους ίδιους λόγους.
      Για την Χούντα, έχω ακούσει τόσα πολλά από πρωταγωνιστές των συγκρούσεων (τόσο αριστερούς που ήταν αντάρτες, όσο και ουδέτερους), που δεν μπορώ με ευκολία να τους ονομάσω χρυσαυγίτες. Απλά γιατί υπάρχει χάσμα (ιδεολογικό, πνευματικό, κινήτρων, επιδιώξεων, κ.α.) μεταξύ ΧΑ και Χούντας. Τουλάχιστον, με βάση αυτά που εγώ ξέρω. Αν εσύ ξέρεις κάτι άλλο, δικαίωμά σου να έχεις την δική σου άποψη. Εγώ, έχοντας ακούσει ιστορίες από τους ίδιους τους αριστερούς που διώκονταν και εξορίζονταν, δεν θεωρώ πως η Χούντα του Παπαδόπουλου είχε την παραμικρή ομοιότητα με την ΧΑ. Αν είχε, οι μισοί από τους αριστερούς που κυβερνάνε σήμερα δε θα ήταν ζωντανοί. Η ΧΑ είναι απλά ένα τσίρκο εωσφοριστών μασόνων που παριστάνουν τους φιλο-χριστιανούς και τους φιλοπάτριδες, ενώ δεν είναι. Είχε βγει στη φόρα μάλιστα (από τον ταμεία του κόμματος αν θυμάμαι καλά) ότι χρημοτοδοτούνταν από την ΝΔ!
      Κανείς δεν κάνει τον Παπαδόπουλο άγιο, αλλά δε ζούμε σε μια κοινωνία αγίων. Εγώ απλά συγκρίσεις κάνω. Αν δε συμφωνείς, πρόβλημά σου. Κάποιοι άλλοι συμφωνούν. Και δε θέλει και πολύ μυαλό να δεις ποιος αγαπούσε την Ελλάδα περισσότερο, ανάμεσα στον Παπαδόπουλο και τους μετέπειτα διαδόχους του. Κάθε τόσο ξεσηκωνόμαστε γιατί πάνε οι σύγχρονοι "ηγέτες" μας να ξηλώσουν τους χριστιανικούς νόμους που η Χούντα έφτιαξε. Βρες μου εσύ έναν νόμο μετά τη Χούντα που ήταν προς το συμφέρον του έθνους και της πίστης και μετά συζητάμε. Και πάλι, απλά κάνω συγκρίσεις. Μακάρι να είχαμε κάποιους καλούς πολιτικούς μετά τη Χούντα να μας κυβερνάνε, αλλά εγώ δεν τους βρίσκω μέσα στην ιστορία.
      Αλλά εσύ βρίζε όσο θες τη Χούντα. Εγώ αποδίδω το δίκαιο εκεί που ανήκει. Απλά έτσι είμαι φτιαγμένος.

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.