9 Μαΐ 2014

Ἐπιτέλους χριστιανοί! Ἃς ξεκόψουμε πιὰ ἀπὸ τὰ ἄδικα ἀντίχριστα κόμματα ποὺ μᾶς κατάντησαν παλιοψάθα τῆς Εὐρώπης!

Γράφει  Βελισσάριος Γ. Γκεζερλὴς, Ἱεροψάλτης – Κατηχητὴς, Δρ. Πληροφορικῆς
Μέ ἀφορμὴ τὴ μεγάλη ἑορτὴ τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ τῆς Ἑορτῆς τοῦ Εὐαγγελισμοῦ ποὺ ἀποτελεῖ καὶ τὸ ἐναρκτήριο Πάσχα τῆς χριστιανοσύνης, τῆς Σωτηρίας ἠμῶν τὸ Κεφάλαιον καὶ τοῦ ἀπ’ αἰῶνος μυστηρίου γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου, τὴ φανέρωση, δύο σκέψεις θὰ θέλαμε νὰ παραθέσουμε πρὸς προτροπὴ γιὰ ἐκκλησιαστικὸ ἀγώνα, τόσο προσωπικό, ὅσο καὶ κοινωνικό.
Ἡ Ὑπεραγία μας Θεοτόκος, κατὰ τὴ στιγμὴ τοῦ Εὐαγγελισμοῦ, ἦρθε ἀντιμέτωπη μὲ τὴν πρόκληση ποὺ τῆς ἀνήγγειλε ὁ ἀρχάγγελος Γαβριήλ, ὅτι θὰ γεννήσει τὸν Υἱὸ τοῦ Θεοῦ. Ἐκείνη τὴ στιγμὴ ἡ Παναγία μας συλλογίστηκε ὅλες τὶς ἀρνητικὲς συνέπειες ποὺ τὸ γεγονὸς αὐτὸ θὰ μποροῦσε νὰ ἔχει γιὰ τὴν προσωπική της ζωή, ὅπως τὸ νὰ τὴν λιθοβολήσουν, ἢ νὰ τὴν διαπομπεύσουν, διότι ἔτσι πρόσταζε ὁ Μωσαϊκὸς νόμος γιὰ τὶς γυναῖκες ἐκεῖνες ποὺ ἐνῶ δὲν ἦταν παντρεμένες βρισκόντουσαν σὲ κατάσταση ἐγκυμοσύνης. Ὡστόσο, ἀφοῦ ἐξέτασε τὸν ἄγγελο, γιὰ τὸ πῶς θὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ ἐπαγγελία, ἀποφάσισε θαρρετὰ καὶ μὲ παρρησία εἶπε: « Ἰδού η δουλη Κυρίου, γένοιτο μοὶ κατὰ τὸ ρῆμά σου». 
Μὲ ἄλλα λόγια, ἀποφάσισε ὄχι ὅπως θὰ ἦταν τὸ «προσωπικό της συμφέρον» σύμφωνα μὲ τὰ δικά μας δεδομένα, νὰ εἶναι δηλαδὴ ἀρνητικὴ στὴν πρόταση τοῦ ἀγγέλου καὶ νὰ....
μὴ δεχτεῖ τὸν Εὐαγγελισμό, ὥστε χωρὶς νὰ θέσει τὸν ἑαυτό της σὲ κίνδυνο νὰ ἔχει τὴ δυνατότητα νὰ δημιουργήσει μία «φυσιολογικὴ οἰκογένεια», μὲ σιγουριὰ καὶ ἀσφάλεια. Ἀντίθετα, ἀφήνεται στὰ χέρια τοῦ Θεοῦ, κάτι ποὺ γνώριζε νὰ τὸ κάνει ἀπὸ τὴν βρεφική της ἡλικία, ἀψηφώντας τὸν ὅποιο κίνδυνο θὰ μποροῦσε νὰ ἔχει αὐτὸ γιὰ τὴ ζωή της. 
Αὐτὸ ἀκριβῶς καὶ Κύριος ἠμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἔπραξε τὴν ὥρα ποὺ ἐναγωνίως προσευχόταν στὸν κῆπο τῆς Γεσθημανῆς πρὶν ἀπὸ τὰ φρικτὰ Πάθη του, συναισθανόμενος τὸ μέγεθος τοῦ μαρτυρίου ποὺ θὰ ἀκολουθήσει καὶ τὰ ὅσα ἐπρόκειτο νὰ πάθει ὡς ἄνθρωπος. «Πλήν ουχ ως ἐγώ θελω αλλ' ὡς σύ». Ἀκούγεται ἡ γλυκεία φωνή του! Ὄχι ὅπως θὰ μὲ βόλευε ἐμένα, ὡς ἄνθρωπο, ἀλλὰ ὅπως θέλεις ἐσὺ Πάτερ, ὥστε νὰ σωθεῖ ὁ ἄνθρωπος. 
Καὶ στὴ συνέχεια ἐπάνω στὸ Σταυρὸ ὁ Χριστός μας, ἀνατρέποντας κάθε λογικὴ προσδοκία, κάθε «φυσιολογική», πάλι γιὰ τὰ δικά μας δεδομένα ἀντίδραση, ἐκφράζεται  μὲ τὴν ἄπειρη ἀγάπη του πρὸς τοὺς σταυρωτές Του: «Πάτερ ἅφες αὐτοῖς• οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιούσι». Πατέρα, συγχώρεσέ τους, δὲν γνωρίζουν τί κάνουν. Ἔτσι ὁ Χριστός μας μὲ τὴν κάθετη ἀγάπη πρὸς τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ (πλήν ουχ ς ἐγώ θελω αλλ' ὡς σὺ) καὶ τὴν ὁριζόντια ἀγάπη πρὸς τοὺς ἀνθρώπους (Πάτερ ἅφες αὐτοῖς• οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιούσι) θέτει τὴν κάθετη καὶ ὁριζόντια δοκὸ τοῦ Σταυροῦ του. 
Αὐτὸς εἶναι ὁ Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ ποὺ σώζει! Ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν Θεὸ καὶ ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν ἄνθρωπο. Οἱ δύο φτεροῦγες ποὺ ἔλεγε καὶ ὁ ἅγιος Πατροκοσμᾶς, ποὺ ὅταν τὶς ἔχει ὁ ἄνθρωπος, ἀνασταίνεται καὶ μεταμορφώνεται σὲ ὑψιπέτη. Αὐτὴ τὴ διπλὴ ἀγάπη εἶχε καὶ ἡ Παναγιὰ μας ὅταν δέχτηκε μὲ τὸ ὁποιοδήποτε προσωπικό της κόστος νὰ γίνει τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, γιὰ νὰ σωθεῖ ἡ ἀνθρωπότητα.
Αὐτὸ ἀκριβῶς ἔκαναν καὶ οἱ ἀγωνιστὲς πρόγονοί μας, ἡ ἥρωες τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης τοῦ 1821. Θὰ μποροῦσαν καὶ αὐτοὶ  νὰ παραμείνουν στὴν κατάσταση ποὺ βρίσκονταν, νὰ τὰ ἔχουν καλὰ μὲ τὸν Τοῦρκο κατακτητή, κι ἃς ἐκμουσουλμανιστοῦν, ἃς χάσουν τὴ γλώσσα καὶ τὴν πίστη τους καὶ τὸν ἑαυτό τους, γιὰ νὰ περάσουν καλά! Προτίμησαν ὅμως καὶ αὐτοὶ νὰ ξεβολευτοῦν καὶ νὰ ριχτοῦν στὸν πόλεμο, στὴν Ἐπανάσταση, νὰ ριχτοῦν σὲ μιὰ τρέλα, γιὰ τὴν ἀνάσταση τοῦ Γένους, γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία, ὅπως ἔλεγε ὁ Γέρος τοῦ Μοριά, ἀρχιστράτηγος Κολοκοτρώνης. Μὲ τὴν Πίστη στὸ Θεὸ καὶ μὲ τὴ θυσία γιὰ τὴν Πατρίδα. Νὰ πάλι ὁ Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ! Ὁ Σταυρὸς ποὺ ἔχει αὐτὲς τὶς δύο ἀγάπες ποὺ καὶ τότε ὁδήγησε στὴν ἀνάσταση τοῦ Γένους.
Νὰ λοιπὸν τὸ ἐπίκαιρο μήνυμα γιὰ τὸ σήμερα! Ἂν θέλουμε ὡς Ἕλληνες, ὡς Ἐκκλησία, ὡς ἐνορίες, ὡς οἰκογένειες νὰ δοῦμε τὴν πατρίδα μας ἐλεύθερη καὶ νὰ ἔρθει τὸ πραγματικὸ Ρωμαίικο ποὺ ἔχει προφητέψει ὁ Πατροκοσμᾶς, θὰ πρέπει νὰ θεμελιώσουμε ἐπάνω σε αὐτὲς τὶς δύο ἀγάπες. Καὶ πρῶτα ἀπ’ ὅλα νὰ ξεκαθαρίσουμε μέσα μας, ὁ καθένας προσωπικὰ τί πιστεύουμε, σὲ ποιὸν πιστεύουμε, τί θέλουμε νὰ ἀκολουθήσουμε καὶ ποιὸν θέλουμε νὰ ἀκολουθήσουμε. Τὸν Χριστό μας; Τὰ κόμματα μήπως πού μᾶς ἔφεραν στὴ δεινὴ αὐτὴ ἀνέλπιδη κατάσταση; Τὴ βόλεψή μας; Τὴν ἡσυχία μας, ἀδιαφορία μας καὶ τὴν καλοπέρασή μας; Τὸν ἑαυτούλη μας;
Ὁ Χριστὸς μᾶς ἀναφέρει ρητά: «Ὅποιος θέλει νὰ μὲ ἀκολουθήσει, νὰ ἀπαρνηθεῖ τὸν ἑαυτό του, νὰ σηκώσει τὸν Σταυρό του καὶ νὰ μὲ ἀκολουθήσει». Μὲ ἄλλα λόγια, ἡ ρήση αὐτὴ τοῦ Χριστοῦ μας θέτει τὶς 4 παρακάτω ἐνέργειες ποὺ καλούμαστε νὰ κάνουμε, ἂν θέλουμε πραγματικὰ νὰ βάλουμε τὸν Χριστὸ στὴ ζωή μας:
α) Νὰ ξεκαθαρίσουμε ὅτι πιστεύουμε στὸν Χριστό μας, σύμφωνα μὲ τὰ ὅσα πρεσβεύει ἡ Ἱερὰ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, καὶ ἀπὸ αὐτὸν καὶ μόνο αὐτὸν περιμένουμε τὴν Σωτηρία. Νὰ πιστέψουμε ὅτι αὐτὸς μπορεῖ νὰ βοηθήσει καὶ νὰ βρεῖ διέξοδο στὴν ὅποια ἀνέλπιδη κατάσταση ζοῦμε. 
β) Νὰ ἀποκόψουμε κάθε σχέση καὶ προσωπικὴ μετοχή μας στὴν κοινωνικὴ ἀδικία ποὺ μᾶς περιβάλλει. Καὶ αὐτὴ ἡ σχέση εἶναι κατὰ κύριο λόγο πρὸς τὰ ἀρρωστημένα καὶ σεσαπισμένα ἀντιχριστα ΚΟΜΜΑΤΑ (δεξιά, ἀριστερά, κέντρα, πράσινα, κόκκινα, μπλέ, κίτρινα, φούξια κ.λπ.) ἀπὸ τὰ ὁποῖα «ἐλπίζουμε» νὰ «πετύχουμε», νὰ βολευτοῦμε, νὰ τακτοποιηθοῦμε ἐμεῖς καὶ τὰ παιδιά μας. Ἀπὸ τὰ ὁποῖα ἐλπίζουμε νὰ ξημερώσουν καλύτερες μέρες. Νὰ ἀποκόψουμε κάθε σχέση μὲ τὰ μικρo-μεγαλo-συμφέροντά μας, ποὺ σπεύδουμε νὰ πατήσουμε τὸν πλησίον μας προκειμένου νὰ τὰ ἱκανοποιήσουμε. Νὰ ἀποκόψουμε κάθε σχέση μὲ τὴν προσωπικὴ ἀδικία ποὺ ἐμεῖς ἐπιτελοῦμε στοὺς γύρω μας.
γ) Ἔχοντας θέσει τὴν κάθετο δοκὸ τοῦ Σταυροῦ μας (τὴν ἀποκοπὴ ἀπὸ ὁποιαδήποτε ἀδικία καὶ τὴν ἀγάπη καὶ ἐμπιστοσύνη στὸν Θεό μας), νὰ θέσουμε τὴν ἀγάπη πρὸς τὸν πλησίον μας καὶ νὰ σχετιστοῦμε μὲ ἄλλους ἀδελφούς μας ποὺ βρίσκονται στὴν οἰκογένειά μας, στὴν ἐνορία μας, στὸν Δῆμο μας, στὴν Ἐκκλησία μας, στὴν Πατρίδα μας, ποὺ καὶ αὐτοὶ ἔχουν τὰ ἴδια πιστεύω καὶ ἔχουν ἀποκόψει κάθε σχέση μὲ τὴν ἀδικία. Καὶ σχετιζόμενοι, νὰ ἀγωνιστοῦμε ὅπου ὁ Χριστὸς μᾶς καλεῖ νὰ ἐργαστοῦμε.
δ) Θέτοντας τὶς παραπάνω προϋποθέσεις, ζοῦμε πλέον ταυτισμένοι μὲ τὸν Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ μας. Ὁ καθένας ἀπὸ ἐμᾶς γίνεται ἕνας μικρὸς ἢ μεγάλος Σταυρὸς Χριστοῦ, μὲ ἀγάπη πρὸς τὸν Θεὸ καὶ τὸν συνάνθρωπο. Οἱ οἰκογένειές μας γίνονται Σταυρὸς Χριστοῦ. Οἱ ἐνορίες μας γίνονται Σταυρὸς Χριστοῦ. Οἱ Δῆμοι μας καὶ οἱ πολιτεία μας μποροῦν τότε νὰ γίνουν Σταυρὸς Χριστοῦ. Ἡ Ἑλλάδα μας μπορεῖ νὰ γίνει Σταυρὸς Χριστοῦ! Καὶ ὁ Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ, ὅπως τότε, ἔτσι καὶ τώρα μᾶς καλεῖ νὰ τὸν ἀκολουθήσουμε στὴν Ἀνάσταση! Διότι Ἀναστημένος ἄνθρωπος εἶναι αὐτὸς ποὺ εἶναι Σταυρὸς Χριστοῦ!
Χρειάζονται λοιπόν, ἀγωνιζόμενοι Χριστιανοί, Σταυροὶ Χριστοῦ, μὲ ἀγάπη στὸν Θεὸ καὶ στὸ συνάνθρωπο, ποὺ μὲ τὸν ἀγώνα τους θὰ ἐμπνεύσουν, θὰ φωτίσουν, θὰ ἁλατίσουν καὶ ὡς προζύμι θὰ φουσκώσουν τὸ ψωμί. Καὶ τότε ὁ ἀγαθὸς Θεός μας θὰ δώσει τὴν λύση. Θὰ δώσει τὴ διέξοδο. Θὰ δώσει τὸ ξημέρωμα, θὰ δώσει τὸ φῶς καὶ τὴν Ἀνάσταση!
Διότι, ἀγαπητοί, σὲ διαφορετικὴ περίπτωση ἐὰν ὑποθέταμε ὅτι μᾶς ἐμφάνιζε τώρα ὁ Θεὸς τὴ διέξοδο, μᾶς ἐμφάνιζε ἕναν σωτήρα, ἕναν ἄνθρωπο, πλήρη πνεύματος ἁγίου, ὅπως ὃ Ἅγιος Στέφανος, γιὰ νὰ τὸν ἐκλέξουμε γιὰ νὰ διακονήσει ταῖς ἀναγκαῖες χρεῖες μας, στὴν πολιτεία μας, εἶναι σίγουρο ὅτι πολὺ λίγοι ἀπὸ ἐμᾶς θὰ δεχόμασταν τὸ δῶρο αὐτὸ καὶ θὰ εἴχαμε τὴν ἁπλὴ διάκριση νὰ στηρίξουμε τὸν ἄνθρωπο αὐτό. Ἀντίθετα ἡ πλειοψηφία τῶν χριστιανῶν Ἑλλήνων, ἀκόμα καὶ «πνευματικῶν» θὰ τὸν λιθοβολοῦσε, ὡς καὶ τὸν τότε Στέφανο, εἴτε διότι δὲν ἔχουμε ἀποκόψει ἀκόμα τὴ σχέση μας μὲ τὰ ΑΔΙΚΑ-ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ-ΚΟΜΜΑΤΑ ποὺ βάζουν σὲ δεύτερη μοίρα τὸ Θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν Ἀγάπη τοῦ συνανθρώπου, εἴτε διότι μᾶς μάθανε μεθοδικὰ πὼς ὁ χριστιανὸς ἄνθρωπος πρέπει νὰ ἀδιαφορεῖ γιὰ τὰ κοινωνικά, λὲς καὶ δὲν εἴμαστε Ὀρθόδοξοι ἀλλὰ Ἰνδουιστές! 
Εἶναι γνωστὴ πιὰ αὐτὴ ἡ καραμέλα ποὺ μᾶς σερβίρουν πολλοὶ πνευματικοί μας ἀκόμη καὶ Ἐπίσκοποί της Ἐκκλησίας μας, ποὺ ἀντὶ νὰ καλέσουν τὸ ποίμνιό τους εἰς ἑνότητα καὶ ἀποκοπῆ ἀπὸ τὰ ἀντιχριστα ΚΟΜΜΑΤΑ, μᾶς προτείνουν νὰ στηρίζουμε ἀνθρώπους «χριστιανοὺς» σὲ ὅποια κομματικὴ παράταξη κι ἂν βρίσκονται. Καθοδηγώντας μας ἔτσι ὡς ἄβουλο καὶ ἀνώριμο ποίμνιο νὰ στηρίξουμε πάλι τὴν καταδίκη μας! Μὰ δὲν καταλαβαίνουν ὅτι τὸ πρόσωπο χάνεται μέσα στὸ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΟΜΜΑ; Καὶ ἡ ψῆφος πού θὰ δοθεῖ σὲ ἕνα πρόσωπο θὰ καταλήξει στὸ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΟΜΜΑ πού θὰ πράξει ἀντίθετα ἀπὸ ὅσα πρεσβεύει ὁ Χριστός μας; Γιατί δὲν μᾶς προτείνουν καλύτερα τί νὰ μὴν στηρίζουμε;
Καὶ μάλιστα βλέπουμε φαινόμενα ποὺ μᾶς καταθλίβουν κυριολεκτικὰ ὅταν ἀκόμα καὶ αὐτὸ τὸ Ἅγιον Ὅρος καλοδέχεται μὲ καμπανοκρουσίες καὶ ἐπευφημεῖ μὲ κολακευτικὰ λόγια ἕνα ἀπὸ τὰ βδελύγματα καὶ ὄργανα τῆς ἐρημώσεως, ποὺ στάθηκε σὲ τόπο Ἅγιο, ὡς λαοπλάνος γιὰ νὰ θηρέψει γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ τοὺς ψήφους τῶν Χριστιανῶν!
Γιὰ τὸ λόγο αὐτό, ἂν θέλουμε ἀληθινὰ νὰ ἀναστηθεῖ ἡ Ἑλλάδα μας, ἃς κάνουμε ἐμεῖς τὸ πρῶτο βῆμα, πιστεύοντες εἰς Χριστὸν Ἐσταυρωμένο καὶ Ἀναστημένο, παράλληλα μὲ τὸν προσωπικὸ-πνευματικό μας ἀγώνα, νὰ ἀποκόψουμε τὴν κάθε σχέση μας μὲ ὅλους αὐτοὺς τοὺς ΑΔΙΚΟΥΣ ποὺ μᾶς ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ καὶ μᾶς κατάντησαν παλιοψάθα τῆς Εὐρώπης καὶ ξευτέλισαν ἕναν λαὸ μὲ περηφάνια καὶ ἔνδοξη ἱστορία. Νὰ μὴν τοὺς δώσουμε ἄβουλα καὶ ἀνεγκέφαλα γιὰ ἄλλη μιὰ ἀκόμα φορᾶ τὴν ἱερὴ ψῆφο μας, συνευδοκόντας ἔτσι στὸν ἐπακόλουθο λιθοβολισμὸ τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, μέσα στὸν ὁποῖο ἀνήκουμε κι ἐμεῖς. Νὰ μήν, γιὰ μιὰ ἀκόμα φορᾶ, ταΐσουμε τὰ θηρία αὐτὰ τοῦ ψεύδους, τῆς προδοσίας, τῆς διαπλοκῆς καὶ τοῦ ἐξευτελισμοῦ τῆς ἀνθρώπινης ὕπαρξης. Ἀλλὰ ὡς πνευματοφόροι χριστιανοὶ ποὺ κοινωνοῦμε Σῶμα καὶ Αἷμα Χριστοῦ μὲ ὡριμότητα, σωφροσύνη καὶ ἁγιότητα νὰ πράξουμε! 
Τότε καὶ μόνο τότε ὁ Θεός, ποὺ δύναται νὰ ἐγείρει τέκνα τοῦ Ἀβραὰμ καὶ ἀπὸ αὐτὲς τὶς πέτρες, θὰ μᾶς δώσει τὸ δῶρο ποὺ θὰ εἴμαστε πλέον σὲ θέση νὰ τὸ ἐκτιμήσουμε καὶ νὰ τὸ ἀγκαλιάσουμε! Τότε ὁ Θεὸς θὰ Ἀναστήσει τὴν Ἑλλάδα μας!

32 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Όμως τίθετε το ερώτημα, ποιο κόμμα να ψηφίσω; Ο Τσίπρας είναι άθεος, έχει υπογράψει το λεγόμενο "σύμφωνο συμβίωσης" με τη σύντροφό του και όχι γάμο στην εκκλησία και αντί για βάφτιση στο παιδί του έχει γίνει ονοματοδοσία στο δημαρχείο. Ο Καμμένος που δεν είχε υπογράψει τη συνθήκη σέγκεν ενώ ήταν στη Βουλή τότε, και μπράβο του, τώρα κατεβάζει κοινό ψηφοδέλτιο με τον Τσίπρα σε αρκετούς δήμους της χώρας. Μην προχωρήσω σε άλλα κόμματα Κ.Κ.Ε. κ.λ.π. Και βέβαια η αποχή από την εκλογική διαδικασία δεν είναι η καλύτερη λύση, αφού ευνοείται από αυτήν το πρώτο κόμμα που θα αναδείξει η κάλπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ΝΔ δεν βλέπω να την κρίνεις αρνητικά και ανησυχώ...
      Αλλά τι λέω. Αυτοί είναι δεξιοί πατριώτες και θερμοί χριστιανοί.
      Δεν ευθύνονται για τα εθνοκτόνα μνημόνια, την αντιπολυτεκνική πολιτική, την μετατροπή του Μαθήματος των Θρησκευτικών σε θρησκειολογικό μάθημα, την ψήφιση του ψηφίσματος στην Ευρωβουλή για τους ομοφυλόφιλους, τον εξοβελισμό των πνευματικών από τα σχολεία, την παραχώρηση άνευ ουδεμίας μάχης της Θράκης στο τουρκικό προξενείο, την παραμέληση του Βορειοηπειρωτικού, τις ωμές παρεμβάσεις στην δικαιοσύνη που στοιχειοθετούν το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας, την σχέση με μασωνικές στοές, τις επικύψεις στο Εβραιοσιωνιστικό λόμπυ και πολλά άλλα καλά.

      Διαγραφή
    2. Το άρθρο, με το οποίο λέω ότι συμφωνώ απόλυτα, αναφέρει να μην ψηφίσουμε τα κόμματα που μας κυβερνούν που κατάντησαν τη χώρα σ' αυτή την κατάσταση. Κατ' εμέ άλλοι εσκεμένα και άλλοι επειδή δεν ξέρουν τι ψηφίζουν στη Βουλή και απλά θέλουν την καρέκλα και πάνε σύμφωνα με τη γραμμή του κόμμματός τους. Ποιος ο λόγος λοιπόν να αναφερθώ ειδικά στη Ν.Δ. ή στο ΠΑΣΟΚ; Μήπως άλλοι μας κυβερνούν και δεν το ξέρω;

      Διαγραφή
  2. Είμαι υποψήφιος Ευρωβουλευτής με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια. Εξ' αφορμής ενός προβληματισμένου Χριστιανού Ορθοδόξου αδελφού εν Χριστώ ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα όλα τα Χριστιανικά κόμματα να ενωθούν, και επειδή το άρθρο (εξαίρετο κατά τα άλλα) αναφέρεται στο ίδιο θέμα, έχω να πώ τα εξής: αφιέρωσα σήμερα επτά ώρες από τον χρόνο μου και μπήκα στις ιστοσελίδες των 46 κομμάτων, εκτός της ΚΟΙΝΩΝΙΑ φυσικά (εκ των οποίων 43 τελικώς) τα οποία θα συμμετάσχουν στις Ευρωεκλογές, προκειμένου να διαπιστώσω τις θέσεις τους γενικώτερα , αλλά και ειδικώτερα στα θέματα της παιδείας και της θρησκείας.
    Σας πληροφορώ λοιπόν ότι ως Έλλην, ως Ορθόδοξος Χριστιανός, απογοητεύθηκα πλήρως. Είπα μέσα μου "πού είσαι γενναίε Κολοκοτρώνη, εσύ μας άφησες παρακαταθήκη πως "πιάσαμε τα άρματα πρώτα για την πίστη και μετά για την πατρίδα" να δής τους θλιβερούς απόγόνους σου!
    Στην συντριπτική πλειονότητα των κομμάτων πουθενά μα πουθενά δεν γίνεται καμία αναφορά στην θρησκεία! Δυό τρία από αυτά κάτι στα πολύ ψιλά αναφέρουν έτσι για να λένε ότι τόγραψαν.
    Διεκρινίζω ότι δεν έκανα το κόπο να μπώ στις ιστοσελίδες των κυβερνώντων κομμάτων για τον απλούστατο λόγο ότι η πρακτικές που έχουν ακολουθήσει αποδεικνύουν τα πιστεύω τους.
    Συμπληρωματικώς δε να πώ ότι ο γνωστός Χριστοκάπηλος Νικολόπουλος έχει συμμαχήσει με έναν (άλλον Χριστέμπορο) συνεργάτη του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, τον Β. Πολύδωρα!
    Τι απομένει λοιπόν; Αποδεικνύεται περίτρανα αυτό που ισχυριζόμαστε εμείς στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ ότι είμαστε η μόνη πολιτική πραγματική Χριστιανική Ορθόδοξη παράταξη (και όχι κόμμα) κάτι που αποδεικνύεται τόσον από την ιδρυτική διακήρυξη και τα καταστατικό μας, αλλά και από τα στελέχη της που είναι ό λ α μέλη της εκκλησίας του Χριστού ενεργά με ό,τι αυτό θεολογικώς συνεπάγεται.

    Θά έπρεπε λοιπόν να λέτε τα πράγματα με το όνομά τους! Όχι αορίστως «Χριστιανικά κόμματα» αλλά συγκεκριμμένα « ΚΟΙΝΩΝΙΑ».
    Άν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ψήφιζαν την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, πολιτική κατάσταση θά άλλαζε εν μιά νυκτί.
    Καλή και άγια είνα η Ορθοδοξία, άν όμως δεν συνοδεύεται από Ορθοπραξία το αποτέλεσμα είναι μηδέν!
    Πίστις άνευ έργων νεκρά εστί!
    Για ξανασκεφθήτε το....
    Με αγάπη Χριστού,

    Βασίλειος Λιάκος
    Υποψήφιος Ευρωβουλευτής με την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή παρά το ότι έχετε εξευτελιστεί δεκάδες φορές στα σχόλια του ιστολογίου αυτού, αρχίσατε πάλι το καπέλωμα όλων των αναρτήσεων που έχουν οποιαδήποτε σχέση με την πολιτική, και επειδή μυαλό δεν βάζετε και επιμένετε στην προπαγάνδα ελπίζοντας να επηρεάσετε όσους δεν γνωρίζουν το ήθος σας :

      1) Γιατί οι Ορθόδοξοι χριστιανοί ΔΕΝ ψηφίζουν την "ΚΟΙΝΩΝΙΑ".
      http://antiparakmi.blogspot.com/2012/05/blog-post_30.html

      2) ΓΙΑΤΙ οι Ορθόδοξοι πιστοί ΔΕΝ ψηφιζουν το κόμμα "ΚΟΙΝΩΝΙΑ" (2η ανάρτηση -νέα στοιχεία)
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/01/2_31.html

      3) Νέα ντοκουμέντα για την Πολιτική Παράταξη Συνεχιστών του Καποδίστρια "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blog-post_5.html

      4) Η δικαίωση ενός ...., "Μασόνου" και "χρυσαυγίτη" blogger !! (νεότερη ενημέρωση!):
      απάντηση στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ειδικά στον κ.Δ.Σωτηρόπουλου
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blogger.html

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΗΘΟΥΣ, ΑΝΤΡΙΣΜΟΥ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ
      "ήθος και αντρισμός και ειλικρίνεια και εντιμότητα" είναι να εξαφανίζεις τις αναρτήσεις στις οποίες (μέχρι 2 χρόνια) υποστήριζες την Χρ.Αυγή;
      Είναι να διαγράφεις τα σχόλια των αναγνωστών σου;
      Να εμφανίζεις εμπορικές διαφημίσεις στο ιστολόγιό σου;
      Να επιτίθεσαι με μίσος και ύβρεις σε όσους διατυπώνουν μια διαφορετική άποψη για το τι κόμμα θα ψηφίσουν;
      Κατηγορείς τους πάντες και τα πάντα. Μόνον εσύ και το κόμμα σου είστε οι σωστοί. Το καταλάβαμε. Το έγραψες δεκάδες φορές, Φτάνει.
      Έχεις ξεφύγει τελείως και το διαπιστώνουμε όλοι.

      Διαγραφή
  3. Επιλογές αντιμνημονιακές και πατριωτικές υπάρχουν αρκετές. τις παραθέτω με σύντομο σχολιασμό :
    1) ΑΝ.ΕΛ., (τουλάχιστον είναι σθεναρά ενάντια στο μνημόνιο, σέβονται την πατρίδα, μιλάνε για ΑΟΖ)

    2) Χρ.Αυγή, (έχουν αποδείξει στην πράξη ότι είναι ασυμβίβαστοι, ότι είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χαστούκι στο σύστημα, υπάρχουν και άτομα που σέβονται την εκκλησία πχ Χρήστος Παπάς, έχουν κάνει άλματα προόδου σε σχέση με το παρελθόν τους, βρίσκονται άδικα προφυλακισμένοι)

    3) Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας (απόστρατοι στρατιωτικοί, και αυτοί με σωστές θέσεις και αρχές, απλά μοιάζει σαν χαμένη ψήφος αν δεν πιάσουν το ποσοστό που πρέπει, πάντως δεν είναι και χάλια σε ποσοστά)

    4) Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό (υποτίθεται πιο πατριώτες και κάπως διαφορετικοί από τη ΝΔ -υποτίθεται της εκκλησίας το παίζουν και αυτοί, με την επισήμανση όμως ότι οι συγκεκριμένοι είναι πιο "ευάλωτοι" να επιστρέψουν στο μασονικό μαντρί)

    5) ΕΠΑΜ, (σαφώς αντιμνημονιακοί ίσως με την αριστερή προσέγγιση του όρου, έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με πρόσωπα της εκκλησίας κάτι επίσης σημαντικό με δεδομένη την ιδεολογία τους. Επίσης μοιάζει κάπως ως χαμένη ψήφος αν δεν πιάσου αρκετά υψηλό ποσοστό)

    6) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (παρά τον ελεεινό τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκε απέναντι στις αποκαλύψεις μου, δείτε εδώ: http://antiparakmi.blogspot.com/2014/01/2_31.html δεν παύει να αποτελεί και αυτή μια κάπως αντιμνημονιακή λύση (ο Θεός να την κάνει δηλαδή..), πάντως έχουν απέραντο εγωισμό, ποτέ δεν ζήτησαν συγνώμη για τα σοβαρότατα λάθη τους (κάρτα πολίτη, εκτρώσεις, σχολεία αθέων, π.Παϊσιος) αντιθέτως στοχοποιούν και συκοφαντούν όποιον τολμήσει να καταδείξει τα λάθη τους. Μια περιθωριακή ενορία ενός επίσης περιθωριακού ιερέα, με ψηφοφόρους που συνήθως δεν τους ξέρουν και τους εμπιστεύονται μόνον μέσω διαδικτύου). Το πόσο καλοί χριστιανοί είναι το έχω βιώσει.. http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blogger.html Απλά τους κάνω τη χάρη να το γράψω και αυτό ως επιλογή.

    Το σίγουρο είναι ότι η ΝΔ είναι ένα ΑΠΟΛΥΤΑ Μασονικό κόμμα που ξεπούλησε την πατρίδα μας πλέον δεν ντρέπονται να δείξουν τις σχέσεις τους με Ρόταρυ , Lions κλπ (δείτε εδώ: http://antiparakmi.blogspot.com/2013/01/blog-post_11.html ) και είναι ίσως η πιο λανθασμένη επιλογή στην παρούσα συγκυρία (ειδικά τώρα που έχουμε ευρωεκλογές και όχι εθνικές εκλογές, δεν δικαιολογείται να μην ψηφίζουμε με βάση το συναίσθημα, για να στείλουμε μήνυμα, κατάργησνα την αργία της Κυριακής, ψηφίζουν υπερ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, εξαθλίωσαν υγεία, συντάξεις, εργασία, πολυτέκνους, λουκέτα στα μαγαζιά, ΦΤΑΝΕΙ)
    Την ευθύνη για την τελική επιλογή την έχει ο καθένας μας.

    ΥΓ. ΔΕΝ θα απαντήσω σε σχόλια. Έκανα τη χάρη να δείξω αρκετές επιλογές. Όπως είπα την ευθύνη την έχει ο καθένας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαχητή!

      Πολύ καλή η ανάλυσή σου και χωρίς εμπάθεια!

      ΥΓ. Και η δικιά μου γνώμη για τη ΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι ακριβώς η ίδια.
      Είναι απολύτως εντυπωσιακό το πως ένα κόμμα κυριολεκτικά απ΄τα "σπλάχνα" της εκκλησίας δεν ξέρει τη συγνώμη, ούτε για τιτάνια λάθη που έκανε...

      Χρύσα

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ και γώ με τον μαχητή....
      Χρύσανθος

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. κ.Δημήτρη του Hellas-Orthodoxy, αν δεν σας αρέσει το παρόν ιστολόγιο γιατί το επισκέπτεσαι καθημερινά και γιατί το βομβαρδίζεις με σχόλια;;

      Μήπως επειδή οι περισσότεροι αναγνώστες σου, σταμάτησαν πλέον να σε επισκέπτονται, βλέποντας την "πολυκύμαντη" πορεία σου από το ένα κόμμα στο άλλο και διαπιστώνοντας ότι σβήνεις κάθε αντίθετο σχόλιο;
      κ.Δημήτρη, δυστυχώς για εσάς πολλοί αναγνώστες σε παρακολουθούσαμε για χρόνια και ξέρουμε και τι έγραφες και ποιος υποστήριζες.
      Αντί να κατηγορείς το παρόν ιστολόγιο το οποίο χιλιάδες αναγνώστες διαβάζουμε και εκτιμούμε, και το ευχαριστούμε, κοίταξε καλύτερα να διορθώσεις τα δικά σου λάθη.

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς "λύκοι με ένδυμα προβάτου " νομίζω ότι έχουν καταντήσει όλα τα κόμματα, ακόμα και αυτά που υποτίθεται είναι της Εκκλησίας. Και πρώτη- πρώτη η Κοινωνία μόνο συνεχιστές του Καποδίστρια που δεν είναι και μάλλον πιστεύουν στο δικό τους Θεό που σίγουρα δεν είναι ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήθελα να συγχαρώ τον ΜΑΧΗΤΗ γιατί επιτέλους προτείνοντας συγκεκριμένες πολιτικές δυνάμεις , αποκαλύπτει το βαθύ μπέρδεμά του ,αλλά και το αντιεκκλησιαστικό του φρόνημα. Τώρα πλέον φανερώνεται το γιατί επιτίθεται τόσο καιρό στη ΚΟΙΝΩΝΙΑ με δήθεν αποκαλύψεις για τις θέσεις της. Εξυμνεί τη Χ.Α. ως κόμμα δήθεν πατριωτικό-αντιμνημονιακό -αντισυστημικό τη στιγμή που 1)η ηγεσία του συγκεκριμένου κόμματος είναι προφυλακισμένοι με βαριές κατηγορίες , και μάλιστα στελέχη της βρίσκονται προφυλακισμένα για δολοφονία συνανθρώπου μας Αλήθεια ΜΑΧΗΤΗ πως γνωρίζεις ότι είναι άδικα προφυλακισμένοι;2)Δεν μετείχε σε κανένα αντιμνημονιακό αγώνα, σε αντίθεση με τη ΚΟΙΝΩΝΙΑ που μετείχε σχεδόν σε όλα τα αντιμνημονιακά συλλαλητήρια. 3) Η ιδεολογία του συγκεκριμένου κόμματος είναι εθνοφυλλετική - εθνικιστική και επομένως πόρρω απέχει από το πνεύμα του Ευαγγελίου .Τι θα πεί κύριε ΜΑΧΗΤΗ ότι κάποιος ,σέβεται την Εκκλησία; Η είναι μέλος της και πιστός άνθρωπος η δεν είναι. Προτείνει επίσης κόμματα των οποίων οι ηγέτες τους είτε ψήφιζαν τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις (Πολύδωρας), είτε υπηρέτησαν πιστά μέχρι σήμερα το υπάρχον διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα ( Πολύδωρας, Καμένος), η προτείνει ως λύσεις τον άθεο Καζάκη, και κάποια κίνηση αποστράτων με ασαφή χαρακτηριστικά όσο αφορά το κυριότερο δηλ. τη ορθ. χριστιανική πίστη. Διότι κύριε ΜΑΧΗΤΗ το πρώτο και βασικό κριτήριο επιλογής αρχόντων για κάθε χριστιανό θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν είναι οι τσαμπουκάδες που (μετά φέρνουν κλάματα), ούτε η ΑΟΖ ,ούτε οι κάποιες ανέξοδες πατριωτικές αρχές και θέσεις, αλλά η ζωντανή σχέση του κάθε πολιτικού με τη ζωή της Εκκλησίας μας . Ποιος από όλους αυτούς που προτείνεις ως λύσεις κύριε ΜΑΧΗΤΗ δέχεται να παίρνει οδηγίες από τη Εκκλησία μας ;Ποιος από όλους αυτούς, τη βάζει ως ηγέτιδα δύναμη στη πατρίδα μας; Ποιος από όλους αυτούς που προτείνεις βλέπει πριν από όλα τη πνευματική κρίση; Και τέλος ποιος αποκηρύσσει εγγράφως τη μασονία αλλά και κάθε αποκρυφισμό; Ευχαριστούμε ΜΑΧΗΤΗ διότι επιτέλους αποκαλύφθηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποιος είμαι και το τι αγώνες έχω κάνει μέχρι σήμερα, το ξέρουν οι συναγωνιστές μου.
      Αλλά μια που το θέτεις, κάνοντας μια ανασκόπηση ..
      μαθητής μοίραζα τη "χριστιανική αστραπή" σε σχολεία,
      πήγαινα στις κατασκηνώσεις του π.Αυγουστίνου Καντιώτη,
      συμμετείχα σε διαδηλώσεις :
      νόμος για εκτρώσεις του ΠΑΣΟΚ
      νόμος Τρίτση για εκκλησιαστική περιουσία
      για το βιβλίο Ιστορίας της Α' Λυκείου
      ενάντια στην ταινία του Θ.Αγγελόπουλου "το Μετέωρο βήμα του πελαργού" στη Φλώρινα

      και πιο πρόσφατα, για την αναγραφή θρησκεύματος στις ταυτότητες με τον μακαριστό Χριστόδουλο
      για την κάρτα του πολίτη (όταν εσείς λέγατε ότι δεν ξέρετε αν είναι καλή ή κακή)
      ενάντια στο gay parade (από την 1η στιγμή, όταν προσπαθήσαμε να ανακόψουμε την πορεία τους 25-30 άτομα)

      για το βορειοηπειρωτικό (από την Άρση του Εμπολέμου το 1987, σε λίγη ώρα αναχωρώ για την εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την αυτονομία στο Δελβινάκι)
      για τη Κύπρο (από το 1989 που συνέλαβαν τα παιδιά της ΠΕΟΦ στη Θεσσαλονίκη επειδή κατέβασαν την Τουρκική σημαία από το Προξενείο, μέχρι σήμερα),
      για την Μακεδονία (από τότε που τραγουδούσαμε το Μακεδονία ξακουστή στη Μελίκη, μετά την ομιλία-προτροπή του π.Αυγουστίνου στο ναό του χωριού),
      έζησα στα Πομακοχώρια,
      έμαθα και στήριξα την ηρωική δασκάλα Χαρά Νικοπουλου από την 1η στιγμή (όταν εσείς δεν ξέρατε κατά που πέφτει η Θράκη).

      Πήγα να καθαρίσω τις εικόνες που είχαν βεβηλώσει οι αναρχικοί γνωρίζοντας ότι η κατάληψή τους είναι απέναντι,
      πήγα να προασπίσω το εκκλησάκι την ώρα της πορείας τους για να μην το ξαναβεβηλώσουν .. γνωρίζοντας ότι ρισκάρω τη ζωή μου.
      Έφαγα ξύλο από τα ΜΑΤ, έφαγα δακρυγόνα, έχω ακόμη στην πλάτη το σημάδι από το έγκαυμα από τα χημικά της φυσούνας.

      Και κάτι "καλοί χριστιανοί" (που δεν είστε σαν τα άλλα κόμματα) με χαφιέδησαν στο διαδίκτυο με το πλήρες ονοματεπώνυμό μου, επειδή έγραψα την αλήθεια για το κόμμα-ενορία τους: γιατί δεν πάει μπροστά. Τι φταίει και αντί να ανέβουν σε ψήφους κατεβαίνουν. 2 χρόνια μετά, είμαι πεπεισμένος ότι όλα όσα έγραψα ισχύουν.
      Έμεινε βέβαια το χαφιεδιλίκι σας και θα κινδυνεύω για μια ζωή εξαιτίας σας αλλά αυτά παθαίνει όποιος εμπιστεύεται και στηρίζει κόμματα που αποτελούνται από "καλούς χριστιανούς"...

      Όσο για το ίδιο το ερώτημα: αν συμμετείχα "σε κανένα αντιμνημονιακό αγώνα", μάλλον θα αναφέρεσαι στο κίνημα των Αγανακτισμένων στο οποίο πήγατε!
      Όχι δεν το στήριξα το κίνημα αυτό αφού έχω αρκετή εμπειρία να μην πατάω τις μπανανόφλουδες που μου ρίχνει το σύστημα:

      "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ": Το "ακηδεμόνευτο"(...) κίνημα του Συστήματος και του "τίποτα".
      http://antiparakmi.blogspot.com/2011/06/blog-post_10.html

      Εντυπώσεις-σχόλια από μία επίσκεψη στους "αγανακτισμένους" στο Λευκό Πύργο.
      http://antiparakmi.blogspot.com/2011/06/blog-post.html
      και εδώ
      http://antiparakmi.blogspot.com/2011/06/blog-post_24.html

      Από τις ελάχιστες φορές που την πάτησα στη ζωή μου ήταν η στήριξη στο κόμμα σας (το γνωρίζουν μέλη σας πχ ο κ.Καρζής), τον οποίο σύστηνα στο Δελβινάκι γιατί δεν σας εμπιστευόταν κανείς)
      και μία ακόμη φορά όταν οργανώναμε την εκδήλωση για την Κάρτα του Πολίτη στην Θεσσαλονίκη και τελικά την καπέλωσαν οι Έλληνες youtubers προωθώντας Παλαιοημερολογήτες. Τι να κάνουμε, τελικά δεν είναι όλοι άξιοι της εμπιστοσύνης μας.

      Όσο για την αποκήρυξη της Μασονίας, μην χαίρεστε και τόσο,
      και η Χρ.Αυγή και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σε πληθώρα βίντεο την καταγγέλλουν και μέσα στη βουλή, κατονομάζουν τον Δένδια ως Μασόνο κλπ.
      Για να τελειώνουμε, καλό το παραμύθι σας ότι είστε "άτομα της εκκλησίας", στο αχανή κόσμο του διαδικτύου μπορεί να ξεγελάει, αλλά όπως ξαναέγραψα δυστυχώς για εσάς, ο χριστιανικός κόσμος είναι μικρός. Οπότε κυκλοφόρησαν και οι απόψεις του πνευματικού σας για τον π.Παϊσιο και πολλά ακόμη.

      Καλό βράδυ. Όπως είπα δεν θα γράψω άλλο σχόλιο.
      Όποιος θέλει να διαβάσει και να βρει την αλήθεια για την ενορία-κόμμα σας, και τον πνευματικό-"γκουρού" σας, θα τη βρει.

      Διαγραφή
    2. Κύριοι της Κοινωνίας
      σας έχω τονίσει ότι στις πολιτικές αντιπαραθέσεις προέχει το Ήθος και το δικό σας το πήρε...το ποτάμι!
      Και εξηγούμαι. Στο θέμα της Χρυσής Αυγής έχετε αναπαράγει όλες τις ανακρίβειες που λένε τα άθλια ΜΜΕ εναντίον της και αντιγράφετε κατά λέξη τις αοριστολογίες της Αριστεράς. πχ."Η ηγεσία του κόμματος είναι προφυλακισμένη".Τις αποκαλύψεις του αλαζόνα Μπαλτάκου τις ακούσατε για το πως λειτούργησε η Δικαιοσύνη στο θέμα αυτό;;;Και επίσης ποιό το πρόβλημά σας με τον Εθνικισμό; Οι πρόγονοι μας που κάνανε την εθνεγερσία του 1821 τι ήταν;;
      - Φοράτε παρωπίδες και δε βλέπετε ότι ο Έλληνας είναι πιστός στα εθνικά Ιδανικά, του παρόλο το διωγμό που υπέστη εδώ και 40 χρόνια δεν τα έχασε.
      Αυτά τα εθνικά Ιδανικά έχει φέρει η Χ.Α. στο προσκήνιο μετά το κενό που δημιουργήθηκε από τους πολιτικάντιδες που πριόνισαν αν όχι απεμπόλησαν κάθε πατριωτική και χριστιανική αξία.
      Που το κακό σε αυτό;
      Μακάρι να είχαν και άλλοι πατριωτικοί σχηματισμοί την καθαρότητα των θέσεων της σε όλα τα σοβαρά θέματα.
      Αν νομίζετε ότι υβρίζοντας τη Χ.Α θα κερδίσετε κάποιο ψήφο είστε γελασμένοι και λειτουργείτε σαν πολιτικοί περασμένων χρόνων.
      Στις 25 Μαΐου οι Έλληνες παίρνουν πίσω την πατρίδα τους , εσείς αναρωτηθείτε γιατί οι πατριώτες σας γύρισαν την πλάτη. ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!

      ΔΙΓΕΝΗΣ-ΑΚΡΙΤΑΣ

      Διαγραφή
    3. Κύριοι,κυρίες της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είστε αστείοι, μέχρι δακρύων!!!!!!!!!

      Άλλα διαβάζεται...άλλα καταλαβαίνεται!

      Όσες φορές και να σας εξηγήσουν πράγματα για τα οποία ρωτάτε....εσείς λέτε και ξαναλέτε τα ίδια.
      Δεν καταλαβαίνεται τις απαντήσεις... ή είστε κακοπροαίρετοι, εμπαθείς και διαβάλλεται όσα διαβάζεται, με την προσδοκία πως θα διαβάσει τα σχόλιά σας κάποιος αφελής και θα τσιμπήσετε κανένα ψηφαλάκι;

      Με πολύ αγάπη σας λέω πως....μοιάζετε περισσότερο με πλανεμένους Χριστιανούς, που θεωρούν τους εαυτούς τους άψογους, αρνούνται τα λάθη τους, και γεμάτοι υπεροψία αναφέρονται κατά των υπολοίπων συμπατριωτών τους που δεν συγκαταλέγονται στην ελίτ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

      ΥΓ. Ο Σωτηρόπουλος που πήγε; Έχει ρεπό;

      Χρύσα

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Σε αυτά που σου γράφω γιατί δεν απαντάς και απαντάς επιλεκτικά;
      Για σχολίασε μου όσα σου αναφέρω στις 10 Μαΐου 2014 - 1:52 π.μ

      ΔΙΓΕΝΗΣ-ΑΚΡΙΤΑΣ

      Διαγραφή
  6. Είμαι μέλος της πολιτικής παράταξης Κοινωνία, αλλά μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη των σχολίων και των ιστοσελίδων που αναφέρονται ( Αντιπαρακμή ) κατάλαβα ότι έχω πλανηθεί, ευχαριστώ τον Μαχητή Θεσσαλονίκης που μου άνοιξε τα μάτια, για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω το όνομα μου. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μετάνοια και προσευχή και ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός θα αναδείξει το πρόσωπο που θα ελευθερώσει την πατρίδα μας!!!!Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελεος βρε ΜΑΧΗΤΗ σου ζήτησα μερικές εξηγήσεις για τα κόμματα που μας προτείνεις και εσύ μας παρέθεσες ολόκληρο βιογραφικό αγώνων.Απο τη πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα. δηλαδή.Ειναι δε τέτοια η ταραχή και η παραζάλη στην οποία βρίσκεσαι ώστε ανέλαβες να απαντήσεις εσυ για λογαρισμό της Χ.Α. για το αν συμμετείχε το συγκεκριμένο κόμμα σε αντιμνημονιακούς αγώνες. Τώρα καταλαβαίνω γιατί σε στηρίζουν οι διάφοροι χρυσαυγίτες . Γιατί όπως φαίνεται έχετε πάρει όλοι σας μόνιμα ρεπό από τη λογική. Να τα χαίρεστε τα βιογραφικά των αγώνων σας παιδιά αλλά μου θυμίζετε έντονα τους Αυριανιστές δηλ. τους ταλιμπάν του ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του '80. Υβρεις , συνθήματα , κραυγές και από πολιτική ουσία μηδέν.Η δολοφονία ενός συνανθρώπου μας από στέλεχος της Χ.Α. είναι συκοφαντία της Αριστεράς;Σας βαραίνει ένα τέτοιο γεγονός , το αποσιωπάται επιμόνως και τολμάτε να μας κάνετε μαθήματα ήθους; Οι τραμπουκισμοί του Κασιδιάρη στη τηλεόραση είναι και αυτή συκοφαντία της Αριστεράς;Οι επιθέσεις σε πάγκους μικροπωλητών αλλοδαπών είναι και αυτή κατηγορία της Αριστεράς; Η αποχή σας από όλους τους αντιμνημονιακούς αγώνες είναι και αυτή κατηγορία της Αριστεράς;Η επίμονη άρνηση σας να απαντήσετε εφόσον δηλώνετε Χριστιανοί ορθόδοξοι, αν πιστεύτε η όχι εσείς και η ηγεσία σας στην Αγ. Γραφή Παλαιά και Καινή Διαθήκη πως να την ερμηνεύσουμε άραγε; Ως καθαρή σας θέση;Να χαίρεστε πολύ τις καθαρές σας θέσεις κύριοι. Υ.Γ. Ιστολόγιο ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Πέμπτη 6/2/2014 Αναίρεση όλων των συκοφαντιών σε βάρος της ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωτηρόπουλε, καλώς ήρθες!

    Τι έγινε...ξεκουράστηκες, πήρες δυνάμεις και επανήλθες δριμύτερος;

    -Εγώ αδερφέ την Χρυσή Αυγή δεν την ήξερα, Κοινωνία είχα ψηφίσει στις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις, παρ΄όλο που είχα θορυβηθεί απ΄την στάση της στα... γνωστά θέματα, μην έχοντας άλλη εναλλακτική θα...την ξαναψήφιζα.

    -Μέχρι που μπήκα στο site σου και άρχισα να διαβάζω τις αναρτήσεις σου υπέρ της Χρυσής Αυγής και τις αναλύσεις σου στις θέσεις της.

    Γι΄αυτό ότι ειρωνικό και να γράψεις, δεν σε παρεξηγώ....για ΄μενα θα είσαι πάντα ο Δημητράκης που μου γνώρισε τους "πραγματικούς πατριώτες" όπως ο ίδιος έλεγες.

    Είσαι αυτός που μου έμαθε πως οι Χριστιανοί δεν εγκλωβίζονται από τα ταμπελάκια που βάζουν οι τριγύρω στους πολιτικούς τους αντιπάλους, αλλά ρίχνονται στην μάχη μ΄όποιον υπερασπίζεται στην πράξη τα ιδανικά του.

    ...Και νιώθω δικαιωμένη που ψήφισα έναν πολιτικό χώρο που σήμερα διώκεται από σύσσωμο το Εβραιομασονικό κατεστημένο, και που δεν φοβήθηκε από δήθεν καθωσπρεπισμό να πάρει, δυναμικά θέση σε ότι αφορά ΚΑΙ τον Χριστιανισμό!

    Απ΄τα βάθη της καρδιάς μου....Σ΄ ευχαριστώ!

    ΥΓ. Η αγαπημένη μου φωτογραφία....

    http://2.bp.blogspot.com/-8Ul_v5gg9pE/U2KAIpSaYAI/AAAAAAAAPr0/Q5N8ZwDTUjc/s1600/HO+Mparmparousis+synenteyxi.jpgρ΄

    Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή,

      ακόμα και ο παπισμός αναθεώρησε το δόγμα του «αλάθητου».
      Ο Δημητράκης, έκανε λάθη. Είχε ,όμως, πάντα 2 κριτήρια ασάλευτα: Χριστός και Εκκλησία.
      Και Δόξα τω Θεώ, δεν τον τύφλωσε το «αστραφτερό» σκοτάδι του εωσφόρου, όπως έγραψε κάποιος.

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν είχε 2 κριτήρια, ένα ήταν πάντα το κριτήριο. Το ξέρουμε όλοι. Το οποίο όπως φαίνεται τον έκανε και να αλλάζει κόμμα τόσο εύκολα. Και αναρωτιόμασταν εμείς οι αναγνώστες πως γίνεται τη μια μέρα να εκθειάζει τους χρυσαυγίτες και να ειρωνεύεται τους σχολιαστές που υποστήριζαν ΝΔ και ΛΑΟΣ, και την άλλη μέρα να τους κατηγορεί για παγανιστές. Τα ίδια επαναλήφθηκαν με Σαμαρά, ΛΑΟΣ κλπ.

      Και αφού ήταν "πάντα 2 τα ασάλευτα κριτήριά του Χριστός και Εκκλησία", πως λοιπόν στήριζε όλους τους παραπάνω; Δηλαδή με βάση αυτά τα "2 κριτήρια" είχε καταλήξει διαδοχικά σε ΛΑΟΣ, Σαμαρά, Χρ.Αυγή;
      κάτι δεν κολλάει, συμφωνείς;;
      Αν δεν του άρεσε η Χρ.Αυγή επειδή δεν συμβάδιζε με τα "2 κριτήρια", τότε δεν θα του άρεσε ούτε στο παρελθόν που ήταν και πολύ χειρότερη. Άρα ή άλλα είναι τα κριτήριά του ή "δεν ξέρει τι του γίνεται" όπως λέει και ο λαός.

      Και μια που είπα λαός, έχει και μια σχετική παροιμία ο σοφός λαός μας:
      Την δόξαν πολλοί εμίσησαν, το ... ουδείς.
      Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, του εύχομαι καλή επιτυχία στις πωλήσεις των αξιόλογων βιβλίων του.

      ΥΓ. Ακόμη εκκρεμεί ένα ερώτημα: πόσα ένσημα έχει στη ζωή του και που το είχε το φωτογραφείο του (εκτός αν αυτοπροσδιορίζεται επαγγελματίας φωτογράφος χωρίς φωτογραφείο!) Τελικά τέτοια πρόσωπα έχει ανάγκη ο τόπος: "επαγγελματίες"!

      Διαγραφή
    3. Αφού έχει βγάλει τόσα χρήματα απο όλα τα παραπάνω κόμματα, να πάω να μου δώσει δανεικά;
      Ή δίνει και η Χ.Α.;

      Το ότι υποστηριξε όλους τους προβατόσχημους λύκους που προανέφερες, χωρίς να εμμένει και να προσκολλάται απερίσκεπτα σε κάποιον, μου κάνει πιο πολύ για άνθρωπο που είναι ΕΞΩ απο τα πράγματα. Έξω απο εντολές, έξω απο payrolls.
      Εύπιστος ίσως; Προσωπικά, τον εκτιμώ διαδικτυακά βάσει των θεμάτων που αναρτά στο site του, απο τό γεγονός οτι βγαίνει με το ονοματεπώνυμό του, τόπο κατοικίας(θέλει φρύδια αυτό, δε νομίζεις;) και τέλος λόγω της ταύτισής μας σε αρκετές θέσεις, μολονότι χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα.

      Διαγραφή
  9. Σε αυτή την φαση νομιζω ότι αξιζει να πειραματιστούμε με την Χ.Α. είναι το μονο κομα που φοβαται το σαπιο πολιτικο κατεστημενο. Μη φοβαστε χειροτερα δεν γινεται να παμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ αδερφοί μπορεί να κάνει λάθη ή ακόμα και να έχει ελατώματα αλλά είναι η μοναδική παράταξη που έχει σωστό - Χριστιανικό προσανατολισμό, και ανθρώπους με ήθος. Εγώ τους ψηφίζω τα τελευταία χρονια και όποτε μπορώ πηγαίνω στις συγκεντρώσεις τους (πριν από λίγες μέρες π.χ. που ανακοίνωσαν το ευρω-ψηφοδέλτιο) και το έχω διαπιστώσει. Αν μπορεί να αλλάξει κάτι στην χώρα από τα υπάρχοντα κόμματα, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι (με διαφορά) η μόνη μας ελπίδα. Ξαναδείτε το λίγο το θέμα, είναι κρίμα να τους απορίπτετε όταν έχουν αναλάβει έναν τόσο δύσκολο αλλά θεάρεστο αγώνα...Όσο για την Χ.Α. τι να πώ, απορώ πώς κάποιος Χριστιανός το σκέφτεται καν να τους ψηφίσει...ναι, έχουν αρκετές καλές θέσεις σε θέματα εθνικά αλλά ώς προς το ήθος; Βούρκος, πώς θα τους εμπιστευθούμε; Και αυτό αρκεί, χωρίς να μιλήσω καν για την απάνθρωπη ιδεολογία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ η ΚΟΙΝΩΝΙΑ: ήθος!!!
      Βγάζει ανακοίνωση ο Πρόεδρος τους που υπόσχεται δημοψήφισμα για εκτρώσεις, το καταγγέλλουν άμεσα bloggers, και αντί να διορθώσουν τη θέση τους, αποκαλούν τους bloggers "συκοφάντες"!

      Και 2 χρόνια μετά αφού έχουν γίνει παντού ρεζίλι, 1 μήνα πριν τις εκλογές αλλάζουν θέση, ξεχνάνε το δημοψήφισμα, χωρίς να ζητήσουν ένα συγνώμη από τους υποτιθέμενους "συκοφάντες"..
      τα ίδια με κάρτα πολίτη, τα ίδια με π.Παϊσιο ..


      Σου φαίνεται λογικό η εκκλησία να μετατρέπεται σε πολιτικό κόμμα;; Τα κόμματα κομματιάζουν, η εκκλησία ενώνει.

      Διαγραφή
  11. Μιά απορία να εκφράσω: γιατί όλοι αυτόι που γράφουν εναντίον της ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν παρουσιάζονται με το πραγματικό τους όνομα αλλά με ψευδώνυμο; Αυτό λέγεται Ορθόδοξη παρρησία; Με ψευδώνυμο μπορεί ο καθ' ένας να γράφη ό, τι ανακρίβειες θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έτσι λειτουργούν τα ιστολόγια. Ένα ιστολόγιο γράφει τις απόψεις του. Αν σ αρέσουν τις διαβάζεις. Αν δεν σ αρέσουν απαντάς και σχολιάζεις από κάτω. Η συζήτηση βοηθά καθέναν να σχηματίσει άποψη. Αυτό κάνετε και εσείς σε τόσα σχόλια.
      Αντί να σας απασχολεί αγαπητέ κ.υποψήφιε της κοινωνίας κ.Λιάκε στο ποιος καταγγέλλει κάτι, εστίαστε στο ίδιο το θέμα:
      Παραθέτει στοιχεία και ντοκουμέντα; Εγώ από όσα διάβασα, όλα παραπέμπουν σε ανακοινώσεις της κοινωνία. Δεν βλέπω να σας αδικούν; Που αλλού θα σας επέτρεπαν να βομβαρδίζετε με σχόλια σε άσχετες αναρτήσεις για το κόμμα σας;

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.