9 Δεκ 2013

Γιατί κάτι μᾶς λέει ὅτι σὲ λίγο ἡ δημοσίευση ἄρθρων ὅπως τὸ παρακάτω θὰ εἶναι ποινικὰ κολάσιμη στὰ πλαίσια τῆς καταπολέμησης τοῦ "ρατσισμοῦ";

Τί προηγούμενες ἡμέρες δημοσιεύτηκε στὴν Ἐφημερίδα τῶν Συντακτῶν ἄρθρο μὲ τίτλο "Ὁ ἀντισιωνισμὸς εἶναι ἀντισημιτισμὸς" τοῦ Ἑλληνοεβραίου δημοσιογράφου Ζᾶν Κοέν. Σήμερα (9/12) ὁ πρωθυπουργὸς μας βραβεύτηκε ἀπὸ τὸ Εὐρωπαϊκὸ Ἑβραϊκὸ Συμβούλιο "γιὰ τὴ συνεισφορά του στὴ δημοκρατία καὶ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα". Γιατί κάτι μᾶς λέει ὅτι σὲ λίγο ἡ δημοσίευση ἄρθρων ὅπως τὸ παρακάτω θὰ εἶναι ποινικὰ κολάσιμη στὰ πλαίσια καταπολέμησης τοῦ "ρατσισμοῦ";

Τοῦ Μοναχοῦ Ἀβραὰμ Ἁγιορείτου
Ὁ Σιωνισμὸς ὡς ἐξωτερικὸς ἐχθρός το
Ἑλληνισμοῦ καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας
Ἕνας ἀπὸ τοὺς βασικότερους ἐξωτερικοὺς προαιώνιους ἐχθρούς του Ἑλληνισμοῦ καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι ὁ Σιωνισμός, τὸ πρωτοπαλίκαρο τοῦ Σατανᾶ, ποὺ ἀφοῦ ἐξετέλεσε τὸ μεγαλύτερο ἔγκλημα τῶν αἰώνων καὶ ἐσταύρωσε τὸν Θεάνθρωπο Ἰησοῦ (ὡς ἄνθρωπο), αὐτὴ ἡ συναγωγὴ τοῦ διαβόλου ἐπέσυρε τὴν κατάρα ὅλου του ἀνθρωπίνου γένους πάνω στὰ κεφάλια τους καὶ τὰ κεφάλια τῶν παιδιῶν τους, σὲ ὅλες τὶς γενεὲς ως καὶ τὴν συντέλεια. Αὐτοὶ ἀπὸ τότε ἦταν καὶ εἶναι διῶκτες τοῦ Χριστιανισμοῦ ἔμμεσα καὶ ἄμεσα, πληρώνοντας ἢ διαβάλλοντας τοὺς χριστιανοὺς στοὺς ἑκάστοτε εἰδολωλάτρες ἄρχοντες καὶ κατόπιν ὅταν ἐπεκράτησε καὶ ἑδραιώθηκε ὁ Χριστιανισμὸς μὲ διεισδύσεις σὲ διάφορα κέντρα ἐπιρροῆς μὲ διαβολὲς καὶ συνωμοσίες. Αὐτὰ τὰ ὄργανα τοῦ σκότους πολεμοῦν ἐδῶ καὶ δύο χιλιάδες χρόνια τους πιστούς το
Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ Θεανθρώπου. Πίσω ἀπὸ κάθε ἐθνικὴ συμφορὰ αὐτοὺς θὰ συναντήσουμε. Στὸ παρελθὸν χρησιμοποίησαν τοὺς....
Ἐγγλέζους, σήμερα τοὺς Ἀμερικανοὺς ποὺ εἶναι ὑποχείριά τους.
Στὶς ἐκλογὲς τοῦ Ἰσραὴλ τὸ 1988 οἱ ὑποψήφιοι ἀπὸ τὰ κόμματα δὲν ἔπαψαν νὰ ἐπαναλαμβάνουν στοὺς ψηφοφόρους «Μὴν ξεχνιόμαστε, ὁ ἐχθρός μας δὲν εἶναι οἱ Παλαιστίνιοι, αὐτοὺς τοὺς ἔχουμε ἀπὸ κάτω. Βασικός μας ἀντίπαλος (ἐχθρὸς) εἶναι ὁ Ἑλληνισμὸς (Ἐλευθεροτυπία 5-11-1988)». Ἀφοῦ, λοιπόν, ὁ μεγάλος ἐχθρός του Ἰσραὴλ εἶναι ὁ Ἑλληνισμὸς κατὰ φυσικὸ λόγο ὁ μεγάλος ἐχθρός της Ἑλλάδος εἶναι τὸ Ἰσραήλ. Τὸ Ἑβραϊκὸ μίσος κατὰ τῶν ὀρθοδόξων Ἑλλήνων προέρχεται ἀπὸ τὴν φυλετικὴ ὑπεροχὴ τῶν Ἑλλήνων (βιολογική, ἠθικὴ καὶ πνευματικὴ) καὶ τὴν θρησκευτικὴ ἐπίλογή τους (Χριστὸς-Ὀρθοδοξία).

Γράφει ἐνδεικτικὰ ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς στὸν ἀδερφό του. «Δέκα χιλιάδες Χριστιανοὶ μὲ ἀγαπῶσι καὶ ἕνας μὲ μισεῖ. Χίλιοι Τοῦρκοι μὲ ἀγαπῶσι καὶ ἕνας ὄχι τόσον. Χιλιάδες Ἑβραῖοι θέλουν τὸν θάνατό μου καὶ ἕνας ὄχι». Οἱ Ἑβραῖοι ἔδωσαν πενήντα πουγγιὰ μὲ νομίσματα στὸν Κοὺρτ Πασὰ γιὰ νὰ τὸν θανατώσει.
Ἡ Ἑλλάδα ὑπῆρξε εἶναι καὶ θὰ εἶναι ὁ πνευματικὸς ἡγέτης ὅλης της ἀνθρωπότητας (καὶ δὲν τὸ λέμε ἔχοντας σωβινιστικὴ διάθεση) καὶ αὐτὸ τὸ γεγονὸς κάνει τὸν Ἑλληνισμὸ βασικό, ἀποκλειστικὸ καὶ ἀνίκητο ἀντίπαλό του Σιωνισμοῦ (ὄχι ὅλων τῶν Ἑβραίων), διότι ὅσο ὑπάρχει Ἑλληνισμὸς μὲ Ρωμαίϊκη-Ὀρθόδοξη συνείδηση δὲν μποροῦν οἱ Σιωνιστὲς νὰ ὑλοποιήσουν τὴν φιλοδοξία τους, τὴν δημιουργία τῆς «Παγκόσμιας Ἑβραϊκῆς αὐτοκρατορίας». Δηλαδὴ τῆς δικτατορίας τοῦ Ἀντιχρίστου!...
 Τὸ ἀπύθμενο αὐτὸ μίσος τῶν ἑβραίων-Σιωνιστῶν χρονολογεῖται ἀπὸ τὴν προχριστιανικὴ ἐποχὴ μέχρι τῶν ἡμερῶν μας ποὺ βρίσκεται σὲ ἔξαρση. Ἀπὸ τότε μέχρι σήμερα, κάθε ἐθνικὴ καταστροφὴ ἐσωτερικῆς ἢ ἐξωτερικῆς προέλευσης, εἶναι ἔργο τοῦ Σιωνισμοῦ. Ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς (κρυφός, ποὺ τώρα ἄρχισε νὰ φαίνεται καὶ στοὺς πολλούς) του Ἑλληνισμοῦ καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας ἀλλὰ καὶ ὅλης της ἀνθρωπότητας εἶναι ὁ διεθνὴς Σιωνισμὸς (πολιτική, οἰκονομικὴ καὶ θρησκευτικὴ ἡγεσία τοῦ Ἰσραήλ). Ὁ διεθνὴς Σιωνισμὸς εἶναι μία κακοποιὰ φυλετικὴ Ὀργάνωση, ποὺ προκαλεῖ τὴν ἀνθρωπότητα καὶ ἀπειλεῖ τὴν παγκόσμια εἰρήνη καὶ ὁμαλότητα, καὶ δρᾶ σχεδὸν πάντα ἀπὸ τὸ παρασκήνιο. Ὁ Σιωνισμὸς διὰ τῆς μασωνίας καλλιεργεῖ καὶ ἐνθαρρύνει τὴν ἐπεκτατικὴ πολιτικὴ τῶν γειτόνων μας, Τούρκων, Βουλγάρων, Σκοπιανῶν, Ἀλβανῶν κ.α, σὲ βάρος τῆς ἐδαφικῆς μας ἀκεραιότητος. Ὅμως, ὅπως καταντήσαμε πλεόν, ὁ Θεὸς θὰ ἔχει τὸν τελευταῖο λόγο.

12 σχόλια:

  1. Βρε ρωμηόπουλα. Τι άρθρα είναι αυτά;;;
    Ξεφεύγουν κατά πολύ από την "πολιτική και θρησκευτική ορθότητα" που επιτάσσουν οι καιροί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι απλό : οι Εβραίοι δεν δέχονται την παραμικρή κριτική από κανέναν και για οτιδήποτε.

    Έτσι, απλά και "δημοκρατικά".

    Υπολογίζουν βεβαίως χωρίς τον Ξενοδόχο, που είναι ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως πάντα η πατσαβούρα της δημοσιογραφίας, η αυτοαπαοκαλούμενη "εφημερίδα των συντακτών", δάνεισε τις στήλες της προκειμένου να εξυπηρετήσει την "πολιτική ορθότητα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστιανοί μη ψηφίζετε τα άκρα... Ο Σαμαράς έχει επαφές σε λέσχη Bilderberg και διάφοες Εβραϊκές Ενώσεις και συνεπώς μπορεί να μας σώσει. Άλλωστε τόσα στελέχη της ΝΔ είναι ροταριανοί, λάϊονς και μασώνοι οπότε έχουν τα απαραίτητα μέσα και διασυνδέσεις για να σώσουν την πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαράδεκτος ο μοναχός, αντί να κοιτά τα πνευματικά του καθήκοντα, πολιτικολογεί....έχει ξεφύγει.....δεν είναι ρωμιοσύνη αυτό.αλλά πολιτικός λόγος ...ο χριστιανός δεν πρέπει να ασχολείται με αυτά γιατί το πολίτευμα ημών εν ουρανοις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή όταν θα έρθει κάποτε ο αντίχριστος ως πολιτικός ηγέτης, δεν είναι την Εκκλησία που αναμένουμε να αφυπνήσει τον κόσμο?

      Διαγραφή
    2. Οι "Ιαβέριδες" της Ιερουσαλήμ ,σε αγαστή συνεργασία με τους πάσης φύσεως ανθέλληνες από τη μαρξιστική αριστερά ως τη δειλή Ν.Δ.ούλα θα αρχίσουν το κυνήγι μαγισσών.Το κυνήγι των Χριστιανών για να είμαστε ακριβείς!
      Δεν θα μπορούμε να κάνουμε την παραμικρή κριτική , γιατί ο μπαμπούλας του "αντιρατσισμού" θα βάζει φυλακή όποιον τολμά να πει δυό λόγια που δε θα είναι αρεστά!
      Κατά τα άλλα έχουμε "δημοκρατία"!!
      Το κακό ξεκίνησε από τους μασόνους εμπνευστές του":Liberté, Égalité, Fraternité" και η ολοκλήρωση του θα γίνει με την ισοπέδωση των πάντων....
      Οι εξελίξεις πλησιάζουν , ο Θεός της Ελλάδος και όλου του κόσμου θα τους ανατρέψει τα σχέδια!

      Διαγραφή
    3. @ ανώνυμος 9:18 :

      Τι λες αδελφέ ;; Το ζήτημα του Σιωνισμού δεν είναι πνευματικό ;;

      Τι εννοείς "πνευματικά καθήκοντα " του μοναχού ;; Απλά και μόνο να προσεύχεται ;;

      Ο Ιωάννης Χρυσόστομος "πολιτικολογούσε" όταν ασκούσε έλεγχο στους κυβερνώντες ;;

      Ποιος θα αφυπνίσει το Έθνος, εάν όχι ο κλήρος και οι μοναχοί ;;

      Με κάτι τέτοιες νοοτροπίες σαν την δική σου καταντήσαμε εδώ.

      Από μαχητικοί Ορθόδοξοι Έλληνες γίναμε χριστιανούληδες του καναπέ. Δυστυχώς.

      Διαγραφή
  6. Γεώργιος Κιντσάκης12 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:18 μ.μ.

    Νομίζω ότι ο μοναχός διαπράττει ορισμένα λάθη στο λόγο του καθώς δε διακρίνει μεταξύ σιωνισμού, ιουδαϊσμού, εβραϊσμού. Ο Σιωνισμός δεν είναι τίποτε άλλο από το εθνικό/εθνικιστικό κίνημα των Εβραίων που γεννήθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα. Το κίνημα αυτό αποβλέπει (τουλάχιστον στα φανερά) στο ότι οι Εβραίοι -όπως όλοι οι λαοί του κόσμου- δικαιούνται κι αυτή μια πατρίδα, δικαιούνται να δημιουργήσουν το δικό τους έθνος-κράτος. Μπορεί αυτό το κράτος να το δημιούργησαν με εποικισμό (γεγονός πρωτόφαντο στην ιστορία των σύγχρονων κρατών), μπορεί να είναι ξεχωριστό ως προς τη δομή και την ιστορία του, αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι δικαιούνται να έχουν κι αυτοί ένα κράτος -όχι απαραίτητα εκεί, αλλά δικαιούνται. Εν ολίγοις, ο σιωνισμός είναι ο εβραϊκός εθνικισμός και μάλιστα ένας από τους πιο επιτυχημένους εθνικισμούς στον κόσμο.

    Έπειτα, ο αντισημιτισμός, παρά τις πολλές ερμηνείες που του έχουν δοθεί, είναι μια ρατσιστική θεωρία. Εν προκειμένω, αναφέρομαι στις βασικές ιδέες του αντισημιτισμού, που βασίζονται σε φυλετιστικό υπόβαθρο. Η θεωρία ότι οι Εβραίοι είναι κατώτεροι ή απόβλητοι, γιατί δεν αποτελούν απόγονοι του "ευκλεούς γένους" των Ελλήνων, Γερμανών κ.λπ. είναι απαράδεκτη. Από την άλλη, η λαϊκή διαμαρτυρία για την υπεραντιπροσώπευση των Εβραίων στα όργανα εξουσίας ή την αυξημένη τους επιρροή σε σχέση με τον πληθυσμό τους δεν είναι απαραίτητα ρατσιστική, γιατί δε στηρίζεται σε φυλετιστικά κίνητρα, αλλά μπορεί να ερείδεται σε απολύτως θεμιτά αιτήματα δημοκρατικής αντιπροσώπευσης.

    Εδώ όμως ξεκινά ο παραλογισμός αυτής της φυλλάδας που εν ώ φιλοξενεί στις στήλες της καθημερινά γνωστούς "αντιεθνικιστές", δημοσιεύει ένα άρθρο με αυτό τον τίτλο. Σύμφωνα με τον Ελληνοεβραίο συγγραφέα, λοιπόν, το να αντιμάχεσαι τον εθνικισμό είναι ρατσισμός. Ναι, ναι, καλά διαβάσατε. Το να αντιμάχεσαι τον εθνικισμό (των Εβραίων) είναι ρατσισμός (κατά των Εβραίων). Άλλη λογική ερμηνεία του τίτλου δε χωρεί, αλλιώς είναι απλά ένας ηλίθιος τίτλος.

    Το αν θα αποδεχτεί κανείς τον περιεχόμενο του τίτλου και του άρθρου αυτού είναι επιλογή του καθενός. Έπειτα, όμως, αν δε θέλει να είναι υποκριτής, θα πρέπει το δόγμα αυτό να το γενικεύσει και να το εφαρμόσει σε κάθε εθνικισμό, σε κάθε εθνικό κίνημα. Δηλαδή, αν ισχύει ότι ο αντισιωνισμός είναι αντισημιτισμός, τότε θα πρέπει να δεχθούμε ομοίως ότι και η αντίθεση στον ελληνικό εθνικισμό/πατριωτισμό είναι ρατσισμός κατά των Ελλήνων. Το ίδιο θα ισχύει και με όλα τα έθνη.

    Αυτές και άλλες ωραίες βλακείες διαβάζουμε στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας. Τώρα το πώς ξαφνικά η «Εφημερίδα των Συντακτών» από αντιεθνικιστική έγινε εθνικιστική, μόνο ένας επαγγελματίας αντιρατσιστής μπορεί να μας το εξηγήσει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεώργιος Κιντσάκης13 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:09 π.μ.

    Αξιότιμοι κύριοι, προφανώς, το τελευταίο μήνυμά μου δεν ήταν διακοσμητικό και δεν είχε σκοπό να δημοσιευθεί. Δι' αυτού ζητούσα την έγκριση του διορθωμένου μου σχολίου. Αντ' αυτού, εσείς εγκρίνατε το πρώτο, αδιόρθωτο σχόλιό μου. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας επισημάνω τις διορθώσεις::
    1. Η άποψη του Ζαν Κοέν είναι διατυπωμένη με μετριοπάθεια και πειστικότητα. Συμφωνώ μαζί του ότι ουσιαστικά η επίθεση στο εθνικό κίνημα ενός λαού είναι επίθεση κατά του ίδιου λαού. Ωστόσο, διαφωνώ ότι αυτό πρέπει να το ονομάσουμε "αντισημιτισμό", καθώς ο αντισημιτισμός έχει πρωτίστως φυλετικά κριτήρια. Μπορεί να είναι όμως αντιεβραϊσμός.
    2. Το κείμενο του Κοέν δεν είναι "βλακεία", όπως γράφω στην τελευταία παράγραφο. Ανοησία όμως είναι να δημοσιεύεται ένα τέτοιο κείμενο, που ουσιαστικά υπερασπίζεται -καθ' όλα θεμιτά, κατά τη γνώμη μου- τον εθνικισμό των Εβραίων, σε μία εφημερίδα που έχει κάνει καριέρα ως "αντιεθνικιστική". Αλλά εν τέλει, την απάντηση στο τελευταίο μου ρητορικό ερώτημα τη δίνει ο ίδιος ο Κοέν στο κείμενό του. Ο αντισιωνισμός είναι σε ένα βαθμό αντιεβραϊσμός, όπως ακριβώς η αντίθεση στην εθνική οργάνωση του ελληνικού κράτους είναι έκφραση ανθελληνισμού.

    Εν ολίγοις, ή θα υπερασπίσουμε το δικαίωμα όλων των εθνών να αποκτήσουν το δικό τους κράτος ή θα το παίζουμε υποκριτικά άλλοτε εθνικιστές και άλλοτε αντιεθνικιστές. Άλλη επιλογή δε βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαὸς δυσσεβὴς καὶ παράνομος, ἵνα, τί μελετᾷ κενὰ; ἵνα τί τὴν ζωὴν τῶν ἁπάντων θανάτῳ κατεδίκασε;
      Μέγα θαῦμα! ὅτι ὁ Κτίστης τοῦ Κόσμου, εἰς χεῖρας ἀνόμων παραδίδοται, καὶ ἐπὶ ξύλου ἀνυψοῦται, ὁ φιλάνθρωπος, ἵνα τοὺς ἐν ᾍδη δεσμώτας ἐλευθερώσῃ κράζοντας· Μακρόθυμε Κύριε δόξα σοι.

      Με το νέο νόμο-έκτρωμα μήπως θα παραληφθούν και τα ανωτέρω ιερά τροπάρια;
      Δημοκρατικά πάντα, για να μη στεναχωρούμε τους "φιλέλληνες" και "φιλειρηνικούς" κατοίκους της Ιερουσαλήμ....

      Διαγραφή
  8. http://theodotus.blogspot.gr/2013/07/blog-post.htm

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.