17 Μαρ 2013

Δύο μέτρα καὶ δύο σταθμά: Ὑπὲρ Ἑβραίων καὶ ἐναντίον Ποντίων ἡ ἑλλαδικὴ πολιτεία!


Ζοῦμε τὴν ἐποχὴ τοῦ ψευτορωμαίικου, δὲν ὑπάρχει καμία ἀμφιβολία περὶ αὐτοῦ. 
Σέ κάποιον ἔξωθεν παρατηρητὴ αὐτὰ ποὺ ζοῦν σήμερα οἱ Ἕλληνες θὰ ἀναγραφοῦν στὴν ἱστορία ὡς τουλάχιστον παρανοϊκά, ἀφοῦ κανενὸς εἴδους λογικὴ δὲν μπορεῖ νὰ τὰ δικαιολογήσει. Δὲν θὰ μπορέσει ὁ ἱστορικός τοῦ μέλλοντος νὰ δικαιολογήσει γιατί ἡ πολιτεία ἀγνοεῖ ἢ ἀκόμα καὶ ἀντιτίθεται στὴν Ἐθνικὴ Ἱστορικὴ Μνήμη, ἐνῶ τὴν ἴδια ὥρα στηρίζει τὶς ἐθνικὲς μνῆμες ὅλων τῶν ἄλλων. 
Θυμόμαστε ὅλοι τὴν ἀπόφαση τοῦ Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, νὰ ἀπαγορεύσει τὶς συγκεντρώσεις τῶν Ποντίων γιὰ τὴν Γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου, ἀφοῦ δὲν τοὺς χορήγησε κοινόχρηστους χώρους τοῦ δήμου γιὰ νὰ πραγματοποιήσουν τὶς συγκεντρώσεις τους. Μάλιστα, τὴν ἐπαύριον τῶν συγκεντρώσεων ὁ Μπουτάρης κλήτευσε τοὺς ἐν λόγω συλλόγους νὰ λογοδοτήσουν στὴν δικαιοσύνη γιὰ τὴν ἀπείθειά τους στὶς...
προσταγὲς τοῦ «Ἀγὰ Πασᾶ» Μπουτάρη. 
Καί τώρα διαβάζουμε ὅτι «ὁ Δῆμος Θεσσαλονίκης ἀνέλαβε τὴν πρωτοβουλία γιὰ τὴ διοργάνωση τῶν ἐκδηλώσεων ποὺ θὰ πραγματοποιηθοῦν ἀπὸ τὴν Ἰσραηλιτικὴ κοινότητα, τὴν Πρεσβεία τοῦ Ἰσραὴλ στὴν Ἑλλάδα, τὸ Παγκόσμιο Ἰσραηλιτικὸ Συμβούλιο καὶ τὸ Ἀριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» γιὰ τὴν ἐπέτειο τὴν ἀναχώρησης τοῦ πρώτου τρένου ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη γιὰ τὸ Ἄουσβιτς. 
Στὴν ἐκδήλωση - καὶ ἐδῶ ἔρχεται τὸ δεύτερο παράλογό τῆς ὑποθέσεως - θὰ παρευρεθεῖ, πραγματοποιώντας καὶ ὁμιλία μάλιστα, ὁ πρωθυπουργὸς τῆς χώρας, Ἀντώνης Σαμαράς, ὁ ὁποῖος οὐδέποτε ἔχει παρευρεθεῖ στὶς ἐκδηλώσεις τῶν Ποντίων γιὰ τὴν Γενοκτονία. Μία γενοκτονία, ἡ ὁποία ξερίζωσε τὸν Ποντιακὸ Ἑλληνισμὸ ἀπὸ τὶς ρίζες του ἀπὸ τὸ ἴνδαλμα τοῦ Μπουτάρη, Κεμὰλ Ἀτατούρκ. 
Δὲν μεταβαίνει στὶς ἐκδηλώσεις ὁ Σαμαρὰς γιὰ νὰ τοὺς εὐχαριστήσει γιὰ τὴν ἔμμεση στήριξη ποὺ παρεῖχαν στὴν Νέα Δημοκρατία οἱ ἐπιφανεῖς, αὐτοί, Ἑβραῖοι. Θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι κανεὶς ἐξαιρετικὰ κακεντρεχὴς γιὰ νὰ τὸ ὑποστηρίξει αὐτό... 
Οὔτε ἡ προκλητικὴ συμπεριφορὰ τοῦ Μπουτάρη ἐναντίον τῶν Ποντίων ἔχει νὰ κάνει μὲ τὶς προσταγὲς τῆς παγκοσμιοποίησης ποὺ συμφωνεῖ πλήρως μὲ τὴν θέληση τῶν Ἑβραϊκῶν Συμβουλίων, μιλώντας γιὰ μία πολυπολιτισμικὴ Θεσσαλονική, τὴν λεγόμενη ἀπὸ αὐτοὺς «Ἱερουσαλὴμ τῶν Βαλκανίων», ποὺ εἶχε γίνει πραγματικότητα μόνο στὴν διάρκεια τῆς Τουρκοκρατίας.

2 σχόλια:

  1. Βλέπουμε καθημερινά του φίλους μας τους "προοδευτικούς" και "νεοφιλελεύθερους" να σχίζουν τα ιμάτιά τους για το Ολοκαύτωμα και το Ναζισμό (σίγουρα ήταν πολύ άσχημα και τα δύο και καταδικαστέα), αλλά για τις γενοκτονίες των αδερφών μας των Ποντίων και Κυπρίων και για τον ξεριζωμό των Ελλήνων από τη Μικρά Ασία ούτε λόγο δεν κάνουν, μην τυχόν και τους παρεξηγήσουν κάποιοι και τους πουν εθνικιστές. Λυπάμαι πραγματικά, γιατί είμαστε ίσως ο μόνος λαός επί γης που αρνείται και πολεμάει τόσο πεισματικά την ιστορία και ταυτότητά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυο ερωτήσεις προς τον "προοδευτικό" κύριο Μπουτάρη :

    ΠΡΩΤΟΝ : Πώς γίνεται να καταδικάζεις τον Χίτλερ και να υμνείς τον Κεμάλ ;;

    Ο ίδιος ο Χίτλερ ομολογούσε ότι διδάχτηκε από τις μεθόδους του Κεμάλ.

    Ο Κεμαλισμός προηγήθηκε χρονικώς του Χιτλερισμού, επομένως ο Κεμάλ όντως "δίδαξε" τον Χίτλερ και όχι το αντίστροφο.

    Πώς λοιπόν εσύ κύριε Μπουτάρη είσαι τόσο ευαίσθητος όσον αφορά τον Χίτλερ και τους Εβραίους, αλλά συγχρόνως είσαι τόσο ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ όσον αφορά τον Κεμάλ και τους Έλληνες της Μικρασίας ;;

    ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Στις διεθνείς σχέσεις ισχύει - θεωρητικά τουλάχιστον - η αρχή της αμοιβαιότητας.

    Ερωτώ λοιπόν : πότε έκαναν οι Εβραίοι στο Τελ-Αβίβ - ή οπουδήποτε αλλού - κάποια εκδήλωση για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου ;;

    Γιατί δηλαδή θα πρέπει εμείς οι Έλληνες να τιμούμε την γενοκτονία των Εβραίων με εκδηλώσεις και με...παρελάσεις (!!!), ενώ οι Εβραίοι ουδέποτε έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο για εμάς ;;

    Εμείς οι Έλληνες έχουμε υποστεί πολύ χειρότερες γενοκτονίες και πρέπει να τιμούμε ΠΡΩΤΑ τους δικούς μας νεκρούς.

    Όσο για τους αλλοεθνείς, θα τιμούμε αυτούς που μας τιμούν.

    Αρκετά πια με την υποταγή και το γλείψιμο στους εβραιοσιωνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.