1 Φεβ 2013

Ὁ Χρῖστος Γιανναρᾶς σέ μιά ἀποκαλυπτική "πολιτική" συνέντευξη



Ἂν  ἀφήσουμε στήν ἄκρη τόν "ἔμφυτο" πεσσιμισμό τοῦ Χρίστου Γιανναρᾶ (μέ τό δίκιο του πολλές φορές), ὀφείλουμε νά τονίσουμε πώς τό πολιτικό του αίσθητήριο εἶναι ὀξύτατο καί δυνάμει ἐποικοδομητικό.

7 σχόλια:

  1. Λυπάμαι ειλικρινά γι΄ αυτά που σας γράφω, αλλά αν νομίζετε ότι η Χριστιανοσύνη, όπως εκφράστηκε μέσα από τον ελληνικό λόγο, μπορεί να οικοδομηθεί πάλι μέσα από τα σημερινά της ερείπια, για τα οποία μεγάλη ευθύνη φέρει ο καλεσμένος στην εκπομπή με αυτό το "Ευθέως" παιδάριο, είσαστε πολύ γελασμένοι.

    Τι θέλει να πει ο "ποιητής" με αυτό το "η κοινωνία ως τρόπος του αληθεύειν" είναι το μέγα ζητούμενο, αφού οι τρόποι παραμένουν πολλοί και αδιευκρίνιστοι. Όχι όμως και για τον "ποιητή", ο οποίος μας οδηγεί στη σχέση, και δη και την ερωτική!

    Ένα μπράβο λοιπόν στον "ποιητή" και άλλο ένα σε σας, που βρήκατε δυνάμει εποικοδομητικό το οξύτατο πολιτικό αισθητήριο του κ. Γιανναρά, ή άλλως "ποιητή" κατά τον γράφοντα τούτα τα λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιστολόγια που παρακολουθώ: Εκκλησία ΓΟΧ; Δεν πας αλλού να τρολλάρεις φιλαράκο;

      Διαγραφή
    2. Βλέπω, είσαι δεινός αναγνώστης, κάτι σαν τον Μπογδάνο, φευ, όμως, χωρίς τηλεοπτικό βήμα.

      Και κάτι προς τον διαχειριστή του ιστολογίου.
      Αν νομίζει ότι με παρομοίου είδους σχόλια δείχνει τα δημοκρατικά του φρονήματα, ή ότι ανεβάζει το επίπεδο των αναγνωστών του, καλό θα ήταν να επανεξετάσει τις απόψεις του.

      Διαγραφή
  2. Για τον Γιανναρά


    Παραδοξότης και ακαταληψία
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/10/08/a-46/

    Κατηγορούμενος, όχι κατήγορος
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/06/02/%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b7%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%8c%cf%87%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ae%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο βίντεο αν το είδες αναφέρεται σε θέματα πολιτικής και όχι θεολογικά. Δες πρώτα και μετά μπορείς να τον κρίνεις

      Διαγραφή
    2. "Στο βίντεο αν το είδες αναφέρεται σε θέματα πολιτικής και όχι θεολογικά. Δες πρώτα και μετά μπορείς να τον κρίνεις"

      ΚΧ
      Στο βίντεο, αν το είδες, το "Ευθέως" παιδάριο κάνει αναφορά σε στοχαστή, φιλόσοφο, θεολόγο. Είναι, δηλαδή, συσκευασία "ένα σε τρεία", ίσως και περισσότερα. "Πολυεργαλείο", όπως λέμε.

      Ο Χ. Γιανναράς δεν διαβάζεται και δεν ακούγεται, αν ο θεατής, αναγνώστης ή ακροατής, δεν έχει ένα σταθερό σημείο αναγωγής και αναφοράς όσων λέει ή γράφει. Σε πληροφορώ λοιπόν, ότι ο γράφων έχει μελετήσει αρκετά, όχι όλα, από τα γραπτά του με χαρτί και με μολύβι, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι φέρει μεγάλη ευθύνη για το σημερινό μας κατάντημα. Κοινωνία των ερωτικών σχέσεων γίναμε, αφού μπόρεσε και έντυσε τον Φρόιντ με θεολογία πατερική. Τι το κοινό όμως μπορεί να έχει ο Φρόιντ, ή ο Χάϊντεγκερ, με τους πατέρες της Εκκλησίας. Η αρχή της ηδονής μας κατέκτησε και να, τα αποτελέσματα.

      Θα επαναλάβω λοιπόν τούτο : Αν δεν έχετε ένα σημείο αναφοράς και αναγωγής των γραφομένων του, δεν θα είσαστε σε θέση να καταλάβετε πού σας οδηγεί. Σε παρένθεση, το "Ευθέως" παιδάριο έχει μαύρα μεσάνυχτα. Είσαστε σαν ένα άγραφο χαρτί, όπου ο κάθε επιτήδειος θα σας περάσει αυτό που θέλει. Αποκτήστε κρίση, όχι μέσω της ερωτικής σχέσης και γνώσης που σας προτείνει. Κάτι δηλαδή που έκαναν οι αιρετικοί Γνωστικοί των περασμένων αιώνων.

      Αυτά τα λίγα.

      Διαγραφή
    3. Καλα τα λέει ο Χριστοδουλίδης για τον Γιανναρά που δεν πρέπει να τον προβάλλουμε ποτέ.

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.