4 Δεκ 2011

Ἡ Ἑλένη Γλύκατζη-Ἀρβελέρ στό "Έχει Γούστο"



Ἡ κ.  Eλένη Γλύκατζη-Ἀρβελέρ  ἦταν καλεσμένη τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 2011 στὴν ἐκπομπὴ "Ἔχει Γοῦστο" καὶ μίλησε γιὰ τὰ δικαιώματα χωρὶς εὐθύνες & ὑποχρεώσεις, τὴν διχαστικὴ καὶ ἐμφυλιοπολεμικὴ ἰδοσυγκρασία μας καὶ  την ελληνικὴ περιπέτεια σὲ περίοδο κρίσης χωρὶς παιδεία καὶ πολιτισμό.  Ανέδειξε τὴν φοροδιαφυγὴ ὡς μεῖζον θέμα, πρότεινε τὸν θεσμὸ «ἀλληλέγγυον» τῶν "Βυζαντινῶν" καὶ τόνισε ὅτι πρέπει παρουμε τὴν εὐθύνη τοῦ τόπου μας

3 σχόλια:

  1. η μία εκ των δύο που λέει ότι Έλληνες δεν υπάρχουν πια ή ότι στο Βυζάντιο δεν υπήρχαν Έλληνες και άλλες φαλμερικές σλαβοτρελές!ας όψεται ο αείμνηστος Καραμανλής που την έβαλε εκεί που είναι,όλοι γνωρίζουν πως πήρε την θέση η ίδια,αν και εντάξει είναι γνωστό ότι στα πανεπιστήμια δεν γίνεται διαφορετικά.Φυσικά την ευννοεί τρομερά το γεγονός ότι κατατάχθηκε στην αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την άκουσα χθες μέχρι το σημείο που με εκνεύρισαν τόσο αυτά τα ανιστόρητα που έλεγε και ο τρόπος που τα έλεγε που έκλεισα την τηλεόραση για να μην τη βρίσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοιτάξτε,το ιστορικό της έργο στα περισσότερα σημεία είναι σημαντικό,αλλά όσον αφορά το θέμα του ελληνισμού εκεί έχει κάνει απαράδεκτα ιστορικά λάθη και αφήσει την αριστερή της ιδεοληψία να βγει ολόκληρη (μην ξεχνάμε πως έφτασε στην Γαλλία,ήταν στους 140 τόσους νεαρούς κομμουνιστές που τον Δεκέμβριο του '44 η εδώ γαλλική πρεσβεία και το γαλλικό ινστιτούτο Αθηνών μάζεψαν και τους μπάρκαραν για Γαλλία,ανάμεσά τους ο Αξελός,ο Αγγελόπουλος και πολλοί άλλοι γνωστοί) και άλλες βέβαια τοπικιστικής φύσεως ιδεοληψίες που έχει.Τώρα για συμπεριφορές της άλλες στην κατοχή και πιο μετά ε ρωτήστε και την Άννα Συνοδινού (γυναίκα της εκκλησίας...) να σας πει.Τη θέση στο πανεπιστήμιο ως πρύτανις την πήρε μετά από παρέμβαση του Καραμανλή στον φίλο του ντ'Εστέν.
    Τουλάχιστον βέβαια αυτή παρά τα λάθη της και τς ιδεοληψίες της μπορεί να χαρακτηριστεί ως ιστορικός επιστήμων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.