Εἰσαγωγικὸ σχόλιο ἀπὸ τὴν "Κλασσικοπερίπτωση"
Τὸ προαπαιτούμενο για κάποιον ποὺ ἰσχυρίζεται ὅτι ἔχει "Ὀρθόδοξο φρόνημα" εἶναι νὰ γνωρίζει τουλάχιστον τί σημαίνει φρόνημα .
Τὸ λέμε διότι ἡ σημερινὴ διαδεδομένη κοσμοαντίληψη τῆς σύγχυσης καὶ τῆς θολότητας ποὺ καλλιεργεῖται ἐντὸς καὶ ἐκτός της Ἐκκλησίας μὲ τὴν προτροπὴ ,τὴν καθοδήγηση καὶ τὴν συμπαράσταση των ἐπιτελείων τῆς "Νέας Ἐποχῆς",θεωρεὶ ὡς μειονέκτημα καὶ βασικὸ ἐμπόδιο την ὕπαρξη ἁπλῶς καὶ μόνο τοῦ ὁποιουδήποτε φρονήματος εἴτε αὐτὸ ἀφορᾶ στὸ ἔθνος εἶτε στὴν Ὀρθόδοξη πίστη εἴτε στὴν κοινωνία.
Εἰδικὰ για τὸν Ὀρθόδοξο Χριστιανὸ ἡ ὑπαρξη Ὀρθοδόξου φρονήματος δὲν εἶναι μία ἁπλῶς μία γενικὴ καὶ ἀόριστη ἀντιληψη γιὰ την σωτηρία τῆς ψυχῆς ἀλλὰ μία ἀπολύτως Χριστοκεντρικὴ στάση ζωῆς χωρὶς δισταγμοὺς καινοτομίες καὶ γκρίνιες.
Ὁ ὑπαινιγμός τοῦ Σέβ. Ἰωννουπόλεως κ. Σεραφείμ γιὰ την ψυχικὴ ὑγεία των ἐπικριτών τοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς πανθρησκειακής νεοεποχήτικης προπαγάνδας,δυστυχῶς μας παραπέμπει σὲ ἐποχές ποὺ τὸ Σταλινικὸ καθεστὼς ἔκλεινε σὲ ψυχιατρεία ὡς παραφρονες ὅσους εἴχαν Ὀρθόδοξο Ὁμολογιακὸ φρόνημα.
Γράφει στὴν ἐπιστολὴ τοῦ ὁ κ. Λεόντιος διονυσίου
ΜΕΣΑ ἢ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΦΝΙ;
Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι γιὰ ὅσους εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ «Δαφνί»,
ἀλλὰ μὲ αὐτοὺς ποὺ εἶναι «μέσα»
Κάθε τόσο ἐπιβεβαιώνει τὴν ἀπόσταση ποὺ ἔχει ἀπὸ τὴν Πατερικὴ ὀρθόδοξη θεολογία καὶ τὴν Παραδοσιακὴ ὀρθόδοξη συνείδηση ὁ Μητροπολίτης Ἰωαννουπόλεως κ. Σεραφείμ, ταυτόχρονα δὲ καὶ τὴν ἐμπάθεια πρὸς κάθε ὀρθόδοξη φωνή, ποὺ ἀντιστέκεται στὶς...
φρικαλεότητες ποὺ διαπράττει ἡ Μικτὴ Θεολογικὴ Ἐπιτροπὴ τοῦ θεολογικοῦ διαλόγου τῆς ὁποίας εἶναι μέλος, μὲ μόνο προσὸν τὴν ὑπακοὴ πρὸς τὸν κ. Ζηζιούλα καὶ τοὺς ὑψηλοὺς Πάτρωνές του.
φρικαλεότητες ποὺ διαπράττει ἡ Μικτὴ Θεολογικὴ Ἐπιτροπὴ τοῦ θεολογικοῦ διαλόγου τῆς ὁποίας εἶναι μέλος, μὲ μόνο προσὸν τὴν ὑπακοὴ πρὸς τὸν κ. Ζηζιούλα καὶ τοὺς ὑψηλοὺς Πάτρωνές του.
Χθές, μετὰ τὸ τέλος τοῦ Διαλόγου Ὀρθοδόξων-Ρωμαιοκαθολικῶν στὴ Βιέννη, ἔβγαλε πάλι ὅλη τὴν ἐμπάθειά του, μέσα ἀπὸ τὴν συνέντευξη ποὺ ἔδωσε στὸν κ. Νίκο Παπαχρήστου τοῦ Amen, εἰδικευμένο στὶς συνεντεύξεις τῶν Οἰκουμενιστῶν.
Γράφει συγκεκριμένα ὁ νέος διάττων ἀστὴρ τῶν Οἰκουμενιστῶν:
«Αὐτοὶ ὅμως ποὺ μᾶς βρίζουν… δὲν σημαίνει ἐπειδὴ βρίσκονται ἔξω ἀπὸ τὸ θεραπευτήριο στὸ Δαφνί, ἔχουν δικαίωμα νὰ ἀμφισβητοῦν τὸ ὀρθόδοξο φρόνημα αὐτῶν ποὺ παίρνουν τὶς ἀποφάσεις».
Τὸ πρόβλημα, ὅμως, Σεβασμιώτατε ὑπάρχει, ὅταν οἱ Οἰκουμενιστὲς διαπράττουν τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἀνοσιούργημα νὰ συμπροσεύχονται παρανόμως μὲ τοὺς αἱρετικούς, νὰ ἀποκαλοῦν τοὺς αἱρετικοὺς Ἐκκλησία καὶ νὰ διακηρύσσουν-ἀποδέχονται ἀνερυθριάστως ὅτι θὰ προσαρμόσουν τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μὲ τὴν αἵρεση(!): «“προσαρμογὴ καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρές” (an adaptation from both sides)», ὅπως συνέβη χθὲς στὴ Βιέννη ἀπὸ τοὺς ἐπικεφαλῆς τῆς οἰκουμενιστικῆς σᾶς παρέας καὶ νομίζουν ὅτι εἶναι Ὀρθόδοξοι.
Ὅποτε ἀφήνουμε στὴν κρίση σας νὰ ἐπιλέξετε: τὸ πρόβλημα βρίσκεται σὲ ὅσους ὀρθόδοξους διαμαρτύρονται καὶ εἶναι ἔξω ἀπὸ τὸ Δαφνί, ἢ στοὺς οἰκουμενιστὲς ποὺ εἶναι μέσα καὶ νομίζουν πῶς εἶναι ὀρθόδοξοι;
Λεόντιος Διονυσίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου