Ἕνας ἀριθμὸς ποὺ ὑπόσχεται νὰ ξεκλειδώσει τὰ πάντα – ἀπὸ δημόσιες ὑπηρεσίες μέχρι τραπεζικὲς κινήσεις – μὲ στόχο τὴν ἁπλοποίηση τῆς καθημερινότητας.
Συντάκτης: Διονύσης Ἀντωνέλλος
Ἴσως σήμερα νὰ μὴν μᾶς σοκάρει πιά – μπορεῖ νὰ θεωρεῖται πρόοδος καὶ τεχνολογικὴ διευκόλυνση. Ὅμως πρὶν ἀπὸ δύο δεκαετίες, ὁ Τζίμης Πανούσης εἶχε ἤδη «χαρτογραφήσει» μὲ σαρκαστικὴ διαύγεια τὸ μέλλον. Τὸ ἠλεκτρονικὸ φακέλωμα ποὺ τότε φάνταζε ὡς σενάριο ἐπιστημονικῆς φαντασίας, σήμερα ἀποκτᾶ ἐπίσημη μορφὴ μὲ τὸ ὄνομα «προσωπικὸς ἀριθμός».
Ἕνας ἀριθμὸς ποὺ ὑπόσχεται νὰ ξεκλειδώσει τὰ πάντα – ἀπὸ δημόσιες ὑπηρεσίες μέχρι τραπεζικὲς κινήσεις – μὲ στόχο τὴν ἁπλοποίηση τῆς καθημερινότητας. Μόνο ποὺ ὁ Πανούσης εἶχε ἤδη προειδοποιήσει: ἡ εὐκολία ἔχει πάντα... ἀντίτιμο καὶ τὸ διακύβευμα εἶναι ἡ προσωπικὴ ἐλευθερία.
Ὁ σαρκασμός του τότε, ἀκούγεται σήμερα σὰν προφητικὴ ἀνάλυση. Γιατί μπορεῖ νὰ ἀλλάζει τὸ ὄνομα, ἀλλὰ ἡ οὐσία παραμένει: ὁ ψηφιακὸς ἔλεγχος ἔγινε κανονικότητα.
Μὲ τὸ γνωστὸ καυστικὸ του χιοῦμορ, ὁ Τζίμης Πανούσης ἔθετε ἀπὸ τότε τὰ ἀναπάντητα ἐρωτήματα.
Ἕνας ἀριθμὸς ποὺ ὑπόσχεται νὰ ξεκλειδώσει τὰ πάντα – ἀπὸ δημόσιες ὑπηρεσίες μέχρι τραπεζικὲς κινήσεις – μὲ στόχο τὴν ἁπλοποίηση τῆς καθημερινότητας. Μόνο ποὺ ὁ Πανούσης εἶχε ἤδη προειδοποιήσει: ἡ εὐκολία ἔχει πάντα... ἀντίτιμο καὶ τὸ διακύβευμα εἶναι ἡ προσωπικὴ ἐλευθερία.
Ὁ σαρκασμός του τότε, ἀκούγεται σήμερα σὰν προφητικὴ ἀνάλυση. Γιατί μπορεῖ νὰ ἀλλάζει τὸ ὄνομα, ἀλλὰ ἡ οὐσία παραμένει: ὁ ψηφιακὸς ἔλεγχος ἔγινε κανονικότητα.
Μὲ τὸ γνωστὸ καυστικὸ του χιοῦμορ, ὁ Τζίμης Πανούσης ἔθετε ἀπὸ τότε τὰ ἀναπάντητα ἐρωτήματα.
ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΡΕΠΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΦΙΣΕΣ;
ΑΦΗΝΩ ΟΤΙ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΤ΄ ΟΥΣΙΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΡΙΝ, ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ!
ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΡΕΠΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!
Μια χαρά τα έλεγε!!!
ΔιαγραφήΜια χαρά ορθοδοξότατη ανάρτηση είναι!........... " Η «νύχτα που έρχεται», σύμφωνα με το λόγο του Κυρίου (Ιω. 9, 4), είναι η τέλεια ανενεργησία
Διαγραφήτου μέλλοντος σκότους. Ή, διαφορετικά, είναι ο Αντίχριστος, ο οποίος και είναι και ονομάζεται
νύχτα και σκοτάδι. Ή, από ηθικής απόψεως, είναι η καθημερινή αμέλεια, η οποία σαν ασέληνη
νύχτα απονεκρώνει την ψυχή με τον ύπνο της αναισθησίας. Γιατί όπως η νύχτα κάνει όλους να
κοιμηθούν και είναι εικόνα της νεκρώσεως του θανάτου, έτσι κι η νύχτα του μέλλοντος σκότους
κάνει τους αμαρτωλούς νεκρούς και αναίσθητους με τη μέθη των πόνων." (Άγιος Γρηγόριος ο Σιναΐτης, 4η Φιλοκαλία)
Είχα ακούσει ότι προς το τέλος της ζωής του είχε πνευματικό σε ένα μοναστήρι στην Άνδρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά άκουσες!!! Το πιθανότερο μας περιμένει στον παράδεισο όσο κάποιοι με ράσα ή χωρίς μας περιμένουν να εμβολιαστούμε με το εμβόλιο του Εβραίου του Μπουρλά και να πάρουμε ηλεκτρονική ταυτότητα του Παπαστεργίου (https://trikalacity.gr/me-sygkinisi-kai-episimotita-ta-egkainia-epanaleitoyrgias-tis-synagogis-tis-israilitikis-koinotitas-trikalon/) και του Πιερρακάκη (https://www.902.gr/eidisi/politiki/346678/antisimites-i-olme-kai-osoi-kataggelloyn-ti-genoktonia-ton-palaistinion)
Διαγραφή"Ἕνας ἀριθμὸς ποὺ ὑπόσχεται νὰ ξεκλειδώσει τὰ πάντα"................................................................................................................................
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε στους πολιτικούς ότι με αριθμούς δεν ξεκλειδώνουν τα κελιά στον Κορυδαλλό που τους περιμένει...
Ο Πανούσης δεν είναι πρόσωπο άξιο αναφοράς σε ορθόδοξα σάιτ. Δυστυχώς δεν έχετε παρακολουθήσει την πορεία του. Ή και ευτυχώς διότι δεν χρειάστηκε να κλείσετε τα αυτιά σας. Ο Πανούσης έγινε γνωστός επειδή βλασφημούσε, όχι επειδή μετανόησε (αν μετανόησε). Ψάξτε λίγο και φερθείτε υπεύθυνα. Στο κάτω κάτω και τί έγινε που το είπε ο Πανούσης; Εδώ τα λένε σοβαροί άνθρωποι και άγιοι. Το μόνο που κάνει τον Πανούση "Πανούση", είναι η αμαρτωλή του ζωή. Πρώτος λόγος για να μην τον αναφέρετε. Αλλά κι αν ακόμα μετανόησε τότε γιατί εσείς επιστρέφετε σ'αυτήν και την σκαλίζετε; Αφήστε τον να ξεχαστεί για τη σωτηρία της ψυχής του. Δεύτερος λόγος...
ΑπάντησηΔιαγραφή