Προπαγάνδα κατά τῆς «τοξικῆς ἀρρενωπότητος» καί τῆς πατριαρχίας – Προώθησις τῆς ΛΟΑΤΚΙ ταυτότητος – Εὐτυχής ὁ ὑφυπουργός Πολιτισμοῦ Ἰάσων Φωτήλας.
ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ τελείως. Τά φεστιβάλ πού ὑποτίθεται ὅτι ἔπρεπε νά ἀσχολοῦνται μέ τήν Τέχνη, ἀσχολοῦνται μέ τίς …σεξουαλικές ταυτότητες! Δέν ξέφυγε ἀπό τόν «κανόνα» τῆς νέας ἐποχῆς (;) οὔτε τό ἐπιχορηγούμενο ἀπό τό Ὑπουργεῖο Πολιτισμοῦ, τόν Ἕλληνα φορολογούμενο δηλαδή, Φεστιβάλ Ταινιῶν Μικροῦ Μήκους τῆς Δράμας, ὅπου γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία του τό βραβεῖο τοῦ πρώτου γυναικείου ρόλου ἐδόθη σέ μία τράνς ἠθοποιό: τήν Νάσια Συντέτα γιά τήν ταινία «Honeymoon» πού σκηνοθέτησε …τό (στό οὐδέτερο, non binary γιά τούς λάτρεις τοῦ Nemo), κατά δήλωση τοῦ Ἄλκι Παπασταθόπουλος, τό ὁποῖο πῆρε ἐπίσης τό Εἰδικό Βραβεῖο τῆς Ἐπιτροπῆς καί τό Drama Queer. Tό… Ἄλκι μίλησε γιά τήν ἔμπνευσή του, πού ἦταν ὁ φόνος τοῦ Ζάκ Κωστόπουλου, καί ἀφιέρωσε τό βραβεῖο Onassis Culture πού ἐπίσης ἀπέσπασε «σέ ὅλα τά κουήρ καί τά τράνς ἄτομα πού δολοφονοῦνται στήν Παλαιστίνη»!
Εἰς τό στόχαστρον ἡ λεγομένη «τοξική ἀρρενωπότης», ἡ ὁποία μέ τήν συγκεκριμένη ἐπιλογή ἐστοχοποιήθη καί στήν Δράμα μετά τήν Βενετία, τίς Κάννες καί τά Ὄσκαρ. Διαβάζουμε στό Δελτίο Τύπου τοῦ Φεστιβάλ τῆς Δράμας: «Ἡ τοξική ἀρρενωπότητα στήν ἑλληνική ἐπαρχία, ἡ διεκδίκηση τῆς τράνς ταυτότητας σέ ἕνα ἐχθρικό περιβάλλον, καί ὁ λαμπερός, ψεύτικος κόσμος τῆς τράπ σκηνῆς πού ὑμνεῖ τόν πλοῦτο καί ὑποβιβάζει τίς γυναῖκες, (συμ)πρωταγωνίστησαν στά βραβεῖα τοῦ φετινοῦ, 47oυ Φεστιβάλ Ταινιῶν Μικροῦ Μήκους Δράμας (47ου DISFF).
Μεγάλος νικητής τῆς βραδιᾶς ὁ Δημήτρης Μουτσιάκας γιά τήν ταινία του “Γκέκας” πού ἀπέσπασε τόν Χρυσό Διόνυσο, καθώς καί τά βραβεῖα σεναρίου καί φωτογραφίας, ἐξασφαλίζοντας αὐτόματα τό “εἰσιτήριο” γιά τή συμμετοχή στή διαδικασία τῶν Ὄσκαρ. Στήν ταινία, πού διαδραματίζεται σέ ἕνα ἑλληνικό χωριό, πρωταγωνιστεῖ ἕνα 12χρονο ἀγόρι τό ὁποῖο δένεται μέ ἕνα κυνηγόσκυλο, ἀλλά “συνθλίβεται” ἀπό τή πατριαρχία καί τά στερεότυπα τῆς ἀρρενωπότητας ὅπως ἐκφράζονται ἀπό τόν ἀμείλικτο κυνηγό πατέρα του (τόν ὁποῖο ὑποδύεται ὁ Νῖκος Γεωργάκης.)
Μία ἄλλη ἐκδοχή τῆς τοξικῆς ἀρρενωπότητας ἐκφράζεται μέσα ἀπό τό “MJ”, τήν ταινία τοῦ Γιώργου Φουρτούνη, πού κέρδισε τό βραβεῖο σκηνοθεσίας, μέ πρωταγωνιστή ἕναν τράπερ πού θέλει ὅλοι νά τόν ἀγαπᾶνε –ἕνα σχόλιο στό φαινόμενο τῆς τρομακτικῆς ἀπήχησης πού ἔχει ἡ σημερινή τράπ μέ τά ἑκατομμύρια followers.»
Καί γιά νά μήν ἔχουμε καί ἀμφιβολίες, παρακάτω διευκρινίζεται ἡ …ἐμμονή τῶν ἐμπλεκομένων μέ τήν «συμπερίληψη», τήν ἀναφορά στήν ὁποία πλαισιώνουν προσχηματικῶς καί μέ ἄλλες ἰδεοληψίες. Διαβάζουμε παρακάτω στό Δελτίο Τύπου:
«Στό σύνολο τῶν ταινιῶν διαπιστώσαμε τεχνικές ἀρετές, ἀφηγηματικές δεξιότητες, σύγχρονη θεματολογία πού θίγει κρίσιμα ζητήματα τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως τή συμπερίληψη, τό φῦλο, τίς οἰκογενειακές σχέσεις, τούς ἐφηβικούς προβληματισμούς, τήν ἀπώλεια, τή βία καί, πάνω καί πέρα ἀπ’ ὅλα, τόν ἔρωτα. Θά χαιρόμασταν, ὡστόσο, νά εἴχαμε δεῖ περισσότερα ντοκιμαντέρ στό ἐπίσημο πρόγραμμα» ἀνέφεραν τά μέλη τῆς ἐπιτροπῆς καί εὐχήθηκαν «τά ζωτικά προβλήματα τοῦ ἑλληνικοῦ κινηματογραφικοῦ χώρου πού ἀνακόπτουν ὅλη αὐτή τή δημιουργική ὁρμή, ἡ ὁποία ἔχει ἀναδείξει τόν σύγχρονο ἑλληνικό κινηματογράφο ὡς τό κύριο ἐξαγώγιμο προϊόν τῆς Ἑλλάδας, νά ἐπιλυθοῦν τό συντομότερο.»
«Πανευτυχής» μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές ὁ ὑφυπουργός Πολιτισμοῦ κ. Ἰάσων Φωτήλας, ὁ ὁποῖος ἀνεβαίνοντας στό βῆμα, ἀνέφερε μεταξύ ἄλλων: «Ἄλλη μία πετυχημένη διοργάνωση ἔφτασε στό τέλος της, ἄν καί ἡ μικρομηκάδικη περιπέτεια δέν τελειώνει ποτέ. Μία συνάντηση πού δέν ἀφορᾶ μόνο τή Δράμα ἀλλά ἐκτείνεται σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα, ὅπου πλῆθος κόσμου παρακολουθοῦν τίς ταινίες online καί δωρεάν. Συνεπῶς εἶναι ἕνας διεθνής θεσμός μέ ἄποψη καί κῦρος πού ἀναδεικνύει τούς σύγχρονους προβληματισμούς καί διασυνδέει τούς ἐπαγγελματίες τοῦ χώρου».
Χαιρετισμό ἀπηύθυνε καί ὁ Μητροπολίτης Δράμας κ.κ. Δωρόθεος. Ποῦ νά ἤξερε…
ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ τελείως. Τά φεστιβάλ πού ὑποτίθεται ὅτι ἔπρεπε νά ἀσχολοῦνται μέ τήν Τέχνη, ἀσχολοῦνται μέ τίς …σεξουαλικές ταυτότητες! Δέν ξέφυγε ἀπό τόν «κανόνα» τῆς νέας ἐποχῆς (;) οὔτε τό ἐπιχορηγούμενο ἀπό τό Ὑπουργεῖο Πολιτισμοῦ, τόν Ἕλληνα φορολογούμενο δηλαδή, Φεστιβάλ Ταινιῶν Μικροῦ Μήκους τῆς Δράμας, ὅπου γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία του τό βραβεῖο τοῦ πρώτου γυναικείου ρόλου ἐδόθη σέ μία τράνς ἠθοποιό: τήν Νάσια Συντέτα γιά τήν ταινία «Honeymoon» πού σκηνοθέτησε …τό (στό οὐδέτερο, non binary γιά τούς λάτρεις τοῦ Nemo), κατά δήλωση τοῦ Ἄλκι Παπασταθόπουλος, τό ὁποῖο πῆρε ἐπίσης τό Εἰδικό Βραβεῖο τῆς Ἐπιτροπῆς καί τό Drama Queer. Tό… Ἄλκι μίλησε γιά τήν ἔμπνευσή του, πού ἦταν ὁ φόνος τοῦ Ζάκ Κωστόπουλου, καί ἀφιέρωσε τό βραβεῖο Onassis Culture πού ἐπίσης ἀπέσπασε «σέ ὅλα τά κουήρ καί τά τράνς ἄτομα πού δολοφονοῦνται στήν Παλαιστίνη»!
Εἰς τό στόχαστρον ἡ λεγομένη «τοξική ἀρρενωπότης», ἡ ὁποία μέ τήν συγκεκριμένη ἐπιλογή ἐστοχοποιήθη καί στήν Δράμα μετά τήν Βενετία, τίς Κάννες καί τά Ὄσκαρ. Διαβάζουμε στό Δελτίο Τύπου τοῦ Φεστιβάλ τῆς Δράμας: «Ἡ τοξική ἀρρενωπότητα στήν ἑλληνική ἐπαρχία, ἡ διεκδίκηση τῆς τράνς ταυτότητας σέ ἕνα ἐχθρικό περιβάλλον, καί ὁ λαμπερός, ψεύτικος κόσμος τῆς τράπ σκηνῆς πού ὑμνεῖ τόν πλοῦτο καί ὑποβιβάζει τίς γυναῖκες, (συμ)πρωταγωνίστησαν στά βραβεῖα τοῦ φετινοῦ, 47oυ Φεστιβάλ Ταινιῶν Μικροῦ Μήκους Δράμας (47ου DISFF).
Μεγάλος νικητής τῆς βραδιᾶς ὁ Δημήτρης Μουτσιάκας γιά τήν ταινία του “Γκέκας” πού ἀπέσπασε τόν Χρυσό Διόνυσο, καθώς καί τά βραβεῖα σεναρίου καί φωτογραφίας, ἐξασφαλίζοντας αὐτόματα τό “εἰσιτήριο” γιά τή συμμετοχή στή διαδικασία τῶν Ὄσκαρ. Στήν ταινία, πού διαδραματίζεται σέ ἕνα ἑλληνικό χωριό, πρωταγωνιστεῖ ἕνα 12χρονο ἀγόρι τό ὁποῖο δένεται μέ ἕνα κυνηγόσκυλο, ἀλλά “συνθλίβεται” ἀπό τή πατριαρχία καί τά στερεότυπα τῆς ἀρρενωπότητας ὅπως ἐκφράζονται ἀπό τόν ἀμείλικτο κυνηγό πατέρα του (τόν ὁποῖο ὑποδύεται ὁ Νῖκος Γεωργάκης.)
Μία ἄλλη ἐκδοχή τῆς τοξικῆς ἀρρενωπότητας ἐκφράζεται μέσα ἀπό τό “MJ”, τήν ταινία τοῦ Γιώργου Φουρτούνη, πού κέρδισε τό βραβεῖο σκηνοθεσίας, μέ πρωταγωνιστή ἕναν τράπερ πού θέλει ὅλοι νά τόν ἀγαπᾶνε –ἕνα σχόλιο στό φαινόμενο τῆς τρομακτικῆς ἀπήχησης πού ἔχει ἡ σημερινή τράπ μέ τά ἑκατομμύρια followers.»
Καί γιά νά μήν ἔχουμε καί ἀμφιβολίες, παρακάτω διευκρινίζεται ἡ …ἐμμονή τῶν ἐμπλεκομένων μέ τήν «συμπερίληψη», τήν ἀναφορά στήν ὁποία πλαισιώνουν προσχηματικῶς καί μέ ἄλλες ἰδεοληψίες. Διαβάζουμε παρακάτω στό Δελτίο Τύπου:
«Στό σύνολο τῶν ταινιῶν διαπιστώσαμε τεχνικές ἀρετές, ἀφηγηματικές δεξιότητες, σύγχρονη θεματολογία πού θίγει κρίσιμα ζητήματα τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως τή συμπερίληψη, τό φῦλο, τίς οἰκογενειακές σχέσεις, τούς ἐφηβικούς προβληματισμούς, τήν ἀπώλεια, τή βία καί, πάνω καί πέρα ἀπ’ ὅλα, τόν ἔρωτα. Θά χαιρόμασταν, ὡστόσο, νά εἴχαμε δεῖ περισσότερα ντοκιμαντέρ στό ἐπίσημο πρόγραμμα» ἀνέφεραν τά μέλη τῆς ἐπιτροπῆς καί εὐχήθηκαν «τά ζωτικά προβλήματα τοῦ ἑλληνικοῦ κινηματογραφικοῦ χώρου πού ἀνακόπτουν ὅλη αὐτή τή δημιουργική ὁρμή, ἡ ὁποία ἔχει ἀναδείξει τόν σύγχρονο ἑλληνικό κινηματογράφο ὡς τό κύριο ἐξαγώγιμο προϊόν τῆς Ἑλλάδας, νά ἐπιλυθοῦν τό συντομότερο.»
«Πανευτυχής» μέ τίς ἀποφάσεις αὐτές ὁ ὑφυπουργός Πολιτισμοῦ κ. Ἰάσων Φωτήλας, ὁ ὁποῖος ἀνεβαίνοντας στό βῆμα, ἀνέφερε μεταξύ ἄλλων: «Ἄλλη μία πετυχημένη διοργάνωση ἔφτασε στό τέλος της, ἄν καί ἡ μικρομηκάδικη περιπέτεια δέν τελειώνει ποτέ. Μία συνάντηση πού δέν ἀφορᾶ μόνο τή Δράμα ἀλλά ἐκτείνεται σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα, ὅπου πλῆθος κόσμου παρακολουθοῦν τίς ταινίες online καί δωρεάν. Συνεπῶς εἶναι ἕνας διεθνής θεσμός μέ ἄποψη καί κῦρος πού ἀναδεικνύει τούς σύγχρονους προβληματισμούς καί διασυνδέει τούς ἐπαγγελματίες τοῦ χώρου».
Χαιρετισμό ἀπηύθυνε καί ὁ Μητροπολίτης Δράμας κ.κ. Δωρόθεος. Ποῦ νά ἤξερε…
Δὲν ἔχει τέλος αὐτὸς ὁ πάτος. Τούτη τὴν φορὰ ἴσως νὰ βλέπουμε τὸ χειρότερο ποὺ ἔχουμε δεῖ ἕως τώρα.
Ὁ Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος (Πάπαρης) ἀπηύθυνε χαιρετισμὸ στὴν τελετὴ λήξης τοῦ Διεθνοῦς φεστιβὰλ ταινιῶν μικροῦ μήκους Δράμας. (Drama International Short Film Festival), τὸν ὁποῖον μάλιστα ἀνέβασε καὶ στὴν ἱστοσελίδα τῆς Μητροπόλεως!
Πρόκειται γιὰ ἕνα φεστιβὰλ τὸ ὁποῖο ἔχει ἐξελιχθεῖ σὲ ἅρμα τῆς ΛΟΑΤΚΙ+ ἀτζέντας. Δεῖτε τὶς ταινίες ποὺ βραβεύτηκαν καὶ στὴν συνέχεια δεῖτε τὸν χαιρετισμὸ τοῦ μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος προσπαθεῖ νὰ γεφυρώσει τὰ ἀγεφύρωτα καὶ νὰ βάλει τὸν ἁγιασμὸ μαζὶ μὲ τὸ δηλητήριο. Ἄθλιες, ἀνείπωτες οἱ μέρες ποὺ ζοῦμε. Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς δίνει μετάνοια καὶ φώτιση νὰ κρατηθοῦμε κοντά Του.
Ὁ Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος (Πάπαρης) ἀπηύθυνε χαιρετισμὸ στὴν τελετὴ λήξης τοῦ Διεθνοῦς φεστιβὰλ ταινιῶν μικροῦ μήκους Δράμας. (Drama International Short Film Festival), τὸν ὁποῖον μάλιστα ἀνέβασε καὶ στὴν ἱστοσελίδα τῆς Μητροπόλεως!
Πρόκειται γιὰ ἕνα φεστιβὰλ τὸ ὁποῖο ἔχει ἐξελιχθεῖ σὲ ἅρμα τῆς ΛΟΑΤΚΙ+ ἀτζέντας. Δεῖτε τὶς ταινίες ποὺ βραβεύτηκαν καὶ στὴν συνέχεια δεῖτε τὸν χαιρετισμὸ τοῦ μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος προσπαθεῖ νὰ γεφυρώσει τὰ ἀγεφύρωτα καὶ νὰ βάλει τὸν ἁγιασμὸ μαζὶ μὲ τὸ δηλητήριο. Ἄθλιες, ἀνείπωτες οἱ μέρες ποὺ ζοῦμε. Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς δίνει μετάνοια καὶ φώτιση νὰ κρατηθοῦμε κοντά Του.
Σχετικά: aktines
Δεν είναι παραξενο. Οι περισοοτεροι θεολόγοι και μητροπολίτες ειναι αριστεροί
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω να είναι αριστεροί οι περισσότεροι θεολόγοι και μητροπολίτες.
ΔιαγραφήΑπό πού το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ανώνυμε 12,22 μμ;
Γνωρίζω πάρα πολλούς και σχεδόν όλοι μιλούν για το πόσο αριστερός είναι ο Χριστιανισμός. Είναι κατά των συνόρων, κατά των εθνών διότι όπως λένε ο ο χριστιανισμός δεν γνωρίζει φυλές έθνη και σύνορα, αυτά είναι ανθρώπινα κατασκευάσματα αποτέλεσμα της πτώσης και της αμαρτίας και συνεπώς μη αποδεκτά από τους ορθόδοξους. Επίσης θεωρούν το Μαρξ παρεξηγημένο φιλόσοφο ο οποίος με τις αναλύσεις τού έχει πολλά να προσφέρει στην ορθοδοξία. Θα μπορούσα να γράφω ώρες αλλά πιστεύω ότι αυτά ήταν αρκετά
ΔιαγραφήΠόσους πάρα πολλούς γνωρίζεις ανώνυμε/ανώνυμη;
ΔιαγραφήΑυτοί οι "πάρα πολλοί" που γνωρίζεις είναι μειοψηφία μπροστά στους θεολόγους και μητροπολίτες που υπάρχουν.
Αυτοί που αριστερίζουν τα λένε αυτά που έγραψες , τις αριστερίστικες αρλουμπολογίες.
Δεν νομίζω να είναι αυτοί οι περισσότεροι.
Πάντως το Ρωμαίικο Οδοιπορικό μέσω του Κώστα Σαρδελή υποστηρίζει ότι εμείς οι Ορθόδοξοι "Εἴμαστε πιὸ ἀριστεροὶ καὶ ἀπὸ τὸν πιὸ ἀριστερό".
ΔιαγραφήΓια 4,22 πμ
ΔιαγραφήΕννοεί ότι στον κοινωνικό τομέα εμείς οι Ορθόδοξοι βοηθούμε τον συνάνθρωπο περισσότερο απ΄ όσο επαγγέλονται οι αριστεροί.
Ουδεμία σχέση έχουμε με την διεθνιστική και υλιστική κοσμοθεωρία της αριστεράς.
Σημασία έχει ότι συνδέει την αριστερά με κάτι θετικό και αυτό είναι μεγάλη πλάνη. Πιστέυει δηλαδή ότι η αριστερά ενδιαφέρεται για το συνάνθρωπο. Άρα αφού το πιστεύει αυτό τότε παραδέχεται ότι ανήκει στην αριστερά. Απο εκεί αρχίζει το προβλημα
ΔιαγραφήΦαινομενικό είναι το πρόβλημα 1,14 π.μ.
ΔιαγραφήΤο λέει με την έννοια του κοινωνικού ενδιαφέροντος. Οι αριστεροί φημίζονται ότι ενδιαφέρονται για τους πτωχούς, για την κοινωνία, για τον λαό.
Ε, αυτό το θετικό των αριστερών, λέει ο Κώστας Σαρδελής, ότι το έχουμε πολύ περισσότερο εμείς οι Ορθόδοξοι. Με αυτή την έννοια το λέει.
Αυτό το θετικό των αριστερών που λες, δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Εκεί βασίζεται ολόκληρη η προπαγάνδα τους. Και εμείς όταν συγκρίνουμε την Ορθοδοξία με την αριστερά στον ανθρωπισμό αναπαράγουμε αυτήν την ύπουλη προπαγάνδα των υποκριτών. Ο Χριστός είπε να προσέχουμε τους υποκριτές. Οι αριστεροί έχουν την υποκρισία για επάγγελμα. Το πρόβλημα επομένως είναι ουσιαστικό γιατί αναπαράγει την πλάνη του αριστερού ανθρωπιστή στους πιστούς
ΔιαγραφήΤί θέλει ο μητροπολίτης σε τέτοιου είδους αποκρουστικά φεστιβάλ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσα-ίσα έπρεπε να βγάλει Εγκύκλιο να προτρέψει τους πιστούς να μην πατήσει κανείς το πόδι του εκεί!
Αντινεωτεριστής Ρωμιός
Εν τω μεταξύ, μεγαλύτεροι σκυλοφιλοι από τους κυνηγούς δεν υπάρχουν. Εννοώ υγιείς σκυλοφιλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί τους φταίει η αρρενωπότητα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τί τους φταίει η καθιερωμένη εδώ και πολλούς αιώνες πατριαρχία;;;