13 Μαΐ 2020

Πανίσχυρες πολυεθνικὲς σωσίβιο στὶς τουρκοσειρές !

Τὴν ἑβδομάδα 4 ἕως καὶ 8 Μαΐου 2020 εκατό περίπου διαφορετικές ἐταιρίες, «χρηματοδότησαν» μὲ τὴν διαφημιστική τους δαπάνη τουρκικὲς σειρὲς τῆς ἑλληνικῆς τηλεόρασης, μὲ ἕνα συνολο 380 περίπου διαφημιστικων μηνυμάτων! 

Εἶναι ἐν τούτοις πολὺ πιθανό, πολλὲς ἐταιρίες ποῦ διαφημίστηκαν μὲ λίγα μηνύματα τὴν ἑβδομάδα 4-8 Μαΐου 2020, νὰ μὴν γνώριζαν καν ὅτι διαφημίζονται σὲ τουρκοσειρές, ἀφοῦ συνήθως ἀγοράζουν ἀπὸ τὰ κανάλια χρόνο σὲ ζῶνες ἀκροαματικότητας καὶ ὄχι σὲ συγκεκριμένες ἐκπομπές. Τώρα ὅμως ποῦ ἀνακαλύπτουν τὴν διαφημιστική τους παρουσία σὲ τουρκικὲς σειρὲς μέσα ἀπὸ τὸ ἑβδομαδιαῖο «Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρῶν στὴν Ἑλληνικὴ TV» ἐπιβάλλεται νὰ ζητήσουν να μην προβάλλεται ἡ διαφήμιση τους κατὰ τὴν διάρκεια μετάδοσης τουρκικῶν σειρῶν. 

Ἀπὸ τὰ 380 περίπου διαφημιστικὰ μηνύματα τὰ 146 μεταδόθηκαν τὸ ἀπόγευμα (17.30-18.30) καὶ τὰ ὑπόλοιπα τὸ βράδυ (21.30-23.15). 

Ἀπὸ την Δευτέρα 4 Μαΐου 2020, ἡ καθημερινή, μεταμεσονύκτια (01.30-03.15) προβολὴ τουρκικῆς σειρᾶς ἀπὸ τὸν ΣΚΑΪ καταργήθηκε και δεν μεταδίδεται πλεον. 
Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι σὲ σύνολο 380 περίπου διαφημιστικῶν μηνυμάτων ἑκατὸ καὶ πλέον διαφορετικῶν ἑταιρῶν, τρείς πανισχυρες πολυεθνικές (Procter & Gamble, Glaxo Smith Kleine και Unilever) κάλυψαν ποσοστὸ μεγαλύτερό του 20% ὅλων τῶν διαφημιστικῶν μηνυμάτων ποῦ μεταδόθηκαν ἀπὸ τὶς...
τουρκικὲς σειρὲς τῆς ἑλληνικῆς τηλεόρασης τὴν ἑβδομάδα 4 ἕως καὶ 8 Μαΐου 2020! 

Στὸν πίνακα που παρατίθεται παρακάτω, καταγράφονται οἱ διαφημιστικὲς παρουσίες ποῦ ἐμφανίστηκαν καὶ στὶς δύο τουρκικὲς σειρές (ἀπόγευμα καὶ βράδυ), τὴν ἐβδομάδα 4 ἕως καὶ 8 Μαΐου 2020 κατά κατηγορία, μὲ ὅσες συμπλήρωσαν δωδεκα (12) ἢ περισσότερες διαφημιστικὲς παρουσίες μεσα στὴν ἴδια ἑβδομάδα νὰ χαρακτηρίζονται Χρυσοι Χορηγοί. 

Τὴν ἴδια ἀκριβῶς ἑβδομάδα ποῦ ἑκατὸ καὶ πλέον ἐταιρίες μετέδιδαν ἑκατοντάδες διαφημιστικὰ μηνύματα σὲ τουρκικὲς σειρὲς τῆς ἑλληνικῆς τηλεόρασης, ὀ Μεβλοὺτ Τσαβούσογλου, ἀνακοίνωνε στὴν Ἑλλάδα τὸν κατάλογο τῶν ἐπεκτατικῶν, νέο-ὀθωμανικῶν φαντασιώσεων τοῦ Ρετζὲπ Τ. Ἐρντογᾶν, ἀμφισβητώντας τὴν κυριότητα ἀπροσδιόριστου ἀριθμοῦ ἑλληνικῶν νησιών του Αἰγαίου καὶ ζητώντας τὴν ἀποστρατικοποίηση (μεταξὺ ἄλλων) ἀκόμα καί της …. Σαντορίνης! 

Σὲ μία ἐποχὴ ποῦ ἡ ἰσλαμιστικὴ Τουρκία ὑπὸ τὸν ἀσφυκτικὸ ἔλεγχο τοῦ Ρ. Τ. Ἐρντογᾶν, ἐξαπολύει καθημερινὰ ἕνα ὕπουλο, προκλητικὸ και εξαιρετικὰ ἐπικίνδυνο ὑβριδικὸ πόλεμο εναντιόν της Ἑλλάδος σὲ ὅλα τὰ μέτωπα, τὴν ὥρα ποῦ ἔρχονται στὸ φῶς ἀποκαλύψεις γιὰ τὸν ἐνεργὸ ρόλο τῆς τουρκικῆς ΜΙΤ στην απόπειρα ἀποσταθεροποίησης της Ἑλλάδος μὲ τὴν ὑποκίνηση γενικου ξεσηκωμού των παράνομων μεταναστῶν στὰ κλειστὰ κέντρα φιλοξενίας τῶν ἑλληνικῶν νησιῶν, κάποιοι παρακολουθοῦν ἀμέριμνοι καὶ ἀνυποψίαστοι «ἀθῶες» τουρκικὲς σειρὲς στὴν ἑλληνικὴ τηλεόραση! 

Καλοῦμε καὶ πάλι τις Ἑλληνικὲς ἐταιρίες που πραγματοποιοῦν διαφημιστικὲς δαπάνες στὶς τουρκικὲς σειρὲς τῶν καναλιῶν STAR καὶ ΣΚΑΪ, ὑποστηρίζοντας ἄθελά τους, ἀλλὰ στὴν πράξη την ἐπικίνδυνη προπαγάνδα τῶν ἰσλαμιστῶν τῆς Τουρκίας μέσα στὴν Ἑλλάδα, νὰ εὐαισθητοποιηθοῦν ἐπιτέλους, κατευθύνοντας τὰ πολύτιμα χρήματα τῆς διαφήμισής τους σὲ ἄλλες ἐκπομπές, ἀνάλογης “ἀνταποδοτικότητας”. 

Το αῖσχος τῆς Ἐρντογανικῆς προπαγάνδας στὴν Ἑλληνικὴ κοινωνία μεσα ἀπὸ τὴν προβολὴ ἐπιδοτούμενων τουρκοσειρων – «βιτρίνας» ἐδῶ καὶ δεκαπέντε ὁλόκληρα χρόνια, πρέπει νὰ σταματήσει. 

Καὶ θὰ σταματήσει μόνο ὅταν οἱ Ἑλληνικὲς ἐταιρίες αποφασισουν να διαφημίσουν πραγματικά τα προϊόντα, τὶς ὑπηρεσίες ἢ τὰ ἔντυπά τους, καὶ ὄχι νὰ τὰ «δυσφημίσουν» μέσα ἀπὸ τὶς ἐπιδοτούμενες τουρκικὲς σειρὲς ποῦ μᾶς μεταδίδει ἡ ἑλληνικὴ τηλεόραση ἐδῶ καὶ δεκαπέντε χρόνια!

1 σχόλιο:

  1. Το μάστερσεφ

    του Τούρκου παραγωγού
    που έφτιαχνε
    παλιότερα
    το σαρβάϊβαλ

    γεμάτα αμφότερα
    με...σοφτ-διεφθαρμένα-
    μηνύματα

    του στυλ

    δεν σταματάμε ποτέ
    να μαγειρεύουμε(!)

    -ούτε η ε υ χ ή
    να ήτανε...-

    και άλλα πολλά,
    με περισσή μαεστρία,
    ...αμπαλαρισμένα...

    λογίζονται άραγε
    στα Τούρκικα

    η τάχουμε
    για εδικά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.