15 Μαΐ 2020

Σοφία Βόσσου: «Δὲ φοβᾶμαι νὰ πάω νὰ κοινωνήσω. Ἐγὼ πιστεύω ὅτι ἡ Θεία Κοινωνία εἶναι ἕνα Μυστήριο καὶ δὲν κολλᾶς»

"Δὲν φοβᾶμαι νὰ κοινωνήσω, ἀλλὰ μιλάω σὰν χριστιανή. Ἐγὼ πιστεύω ὅτι ἡ Θεία Κοινωνία εἶναι ἕνα μυστήριο καὶ δὲν κολλᾶς. Θὰ ἔπρεπε μὲς τοὺς αἰῶνες νὰ εἶχαν ἀρρωστήσει καὶ ἱερεῖς καὶ ὁ κόσμος"...

81 σχόλια:

  1. Βγήκανε τραγουδιστές, μοντέλα, ηθοποιοί και έγιναν ομολογητές.
    Σουρεαλισμός.
    Μπράβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως φίλε,έτσι λέει το ευαγγέλιο.οι πόρνες και οι τελώνες θα προηγηθούν στη βασιλεία των ουρανών γιατί θα ομολογούν την αλήθεια του Χριστού ενώ άλλοι θα βουβαινονται.

      Διαγραφή
    2. Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος16 Μαΐου 2020 στις 12:29 π.μ.

      8:59 μ.μ.
      Το Ευαγγέλιο δεν λέει ότι θα σώζονται απο την ομολογία τους. Λέει ότι οι πόρνες και οι τελώνες θα προηγούνται στη βασιλεία των ουρανών απο τους Φαρισαίους. Και εννοεί όπως βλέπουμε στο βίο των αγίων πρωην μεγάλων αμαρτωλών και απο τα λόγια των αγίων ότι θα προηγούνται διότι θα αλλάζουν ζωή και θα πιστεύουν στον Θεανθρώπο. Θα ζουν σεμνά οι πόρνες και δίκαια οι τελώνες, ενώ οι Φαρισαίοι θα μένουν αμετανόητοι και δεν θα πιστεύουν στον Θεανθρώπο.

      Διαγραφή
  2. οχι αλλο καρβουνο [μα με ροζ μαλλι;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Ή Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΗΣ. ΩΡΑΙΑ ΖΥΓΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΥΓΕ!!!

      Διαγραφή
    2. Ολα κρίνονται 6:37 μ.μ.
      Η χριστιανική ζωή δεν κρίνεται απο ένα πράγμα μόνο.

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
    3. ΤΟ ΡΟΖ ΜΑΛΙ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΗΣ;

      Διαγραφή
    4. Σε ποιόν απευθύνεσαι 7:50 μμ;
      Μου φαίνεται μπέρδεψες τους σχολιογράφους...
      Εκτος και δεν καταλαβαίνεις τί σου λένε...

      Διαγραφή
    5. ΜΑ ΕΣΥ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ, ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΤΟ ΜΑΛΛΙ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ;

      Διαγραφή
    6. Ποιός κρίνει απο ένα πράγμα 8:15 μμ;;;
      Εσύ είσαι αυτός που κρίνει απο ένα πράγμα.

      Ο Ευλάβιος ήταν σαφής και σου είπε στο 7:26 μμ:
      "Ολα κρίνονται 6:37 μ.μ.
      Η χριστιανική ζωή δεν κρίνεται απο ένα πράγμα μόνο."

      Διάβαζε καλύτερα να μην γράφεις περιττά σχόλια.

      Διαγραφή
    7. Στο 7:26 μ.μ. σχολίασα μόνο το 6:37 μ.μ.
      Το σχόλιο 5:58 μ.μ. είναι άλλου σχολιαστή και δεν καταλαβαίνω πού κολλάει η λέξη "κάρβουνο". Μην μπερδεύετε τα σχόλια.

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
  3. Σεμνοί καθώς πρέπει χριστιανούληδες έχουν κρυφτεί στα λαγούμια τους και κρίνουν κατ’ όψιν. Ηθοποιοί και τραγουδιστές με βαμμένα μαλλιά δίνουν μαρτυρία Χριστού. Ας κρίνει ο Θεός ποιο είναι πιο σημαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τους "χριστιανούλιδες" αν τους ρώταγαν έναν έναν τα ίδια και περισσότερα θα έλεγαν. Απλώς η τηλεόραση προβάλλει μόνο τους διάσημους ηθοποιούς και τραγουδιστές και δημιουργούνται εντυπώσεις ότι μόνο αυτοί είναι και κανείς άλλος.

      Διαγραφή
    2. Χριστιανούλη 6:14 μμ δεν έμαθες ότι ο Χριστιανιασμός χρειάζεται θυσίες και εμφάνιση σεμνή χριστιανική που διαφέρει απο τις μόδες του κόσμου;
      Ο Χριστιανισμός απαιτεί ζωή χριστιανική όχι κοσμική.

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
    3. Πάνω απολα ομολογία φίλε.τι είπε ο Χριστός;οποίος με ομολογήσει θα τον ομολογήσω και γω ενώπιον του πατέρα!

      Διαγραφή
    4. Δεν αποκλείεται οι άνθρωποι αυτοί να δέχονται επιθέσεις λόγω της ομολογίας τους. Ο άλλος κάνει ομολογία μπροστά στα μούτρα του συστήματος και εμείς ασχολούμαστε με τρίχες.

      Διαγραφή
    5. ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ - ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΑΝ ΟΧΙ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!

      Διαγραφή
    6. Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος16 Μαΐου 2020 στις 12:21 π.μ.

      Για 9:39 μ.μ.
      Φαίνεται είσαι λίγο άσχετος και δεν έχεις διαβάσει σύγχρονους και παλαιούς Πατέρες και Γέροντες να δεις ότι δεν είναι τρίχες όπως τα ονομάζεις.

      Για 9:01 μ.μ.
      Δεν φτάνει μόνο η ομολογία για να σωθεί κάποιος. Μην ξεκόβουμε φράσεις του Ευαγγελίου.


      Για 9:55 μ.μ.
      Τώρα τα γράφεις καλά. Ως πρώτο βήμα για την πνευματική-χριστιανική ζωή, ναι, μπορεί να είναι η ομολογία κάποιου και κάποιας.

      Διαγραφή
    7. Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος16 Μαΐου 2020 στις 12:43 π.μ.

      Η ομολογία είναι αναγκαία για την σωτηρία του ανθρώπου αλλά δεν φτάνει μόνη της.

      Διαγραφή
  4. Η Θεία Κοινωνία χρειάζεται προϋποθέσεις για να μην είναι προς βλάβη του κοινωνούντος. Χρειάζεται μετάνοια, αποχή απο μεγάλα σαρκικά αμάρτηματα, ι. Εξομολόγηση, συχνό εκκλησιασμό, συγχωρητικότητα.
    Δεν είναι ωφέλιμη και ακίνδυνη για τον καθένα.

    Βαρβάβας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά, στήν ἐγκύκλιό τους οἱ σεπτοί μας ἰεράρχες δέν μᾶς τά εἶπαν ξεκάθαρα:
    Εἶναι ἤ δέν εἶναι ἁγιασμένος ὁ χῶρος τῆς ἐκκλησιᾶς;
    Μολύνεσαι ἤ δέν μολύνεσαι ἀπὀ μικρόβια μέσα στήν ἐκκλησία καί μάλιστα ἐν ὥρᾳ Θ. Λειτουργίας;
    Εἶναι ἤ δέν εἶναι ὕβρις,τό νά ἀπολυμαίνουμε τούς ἱερούς μας ναούς;


    Δεδομένου, ὅτι κάθε χρόνο μᾶς ἐπισκέπτονται καί γρίππες καί ἄλλες ἕνα σωρό ἰώσεις (μέ ἀσυγκρίτως περισσότερους θανάτους ἐτησίως...), τί θά κάνουμε στό μέλλον; Θά συνεχίσουμε νά ἐφαρμόζουμε ἐς ἀεί τά μέτρα τά περιοριστικά καί τά ἀπολυμαντικά;

    ΑΠΟΡΙΑ: Γιατί στήν ἐμφάνιση παρόμοιας θνησιμότητας ἰογενῶν λοιμώξεων ἄλλων ἐτῶν, ἡ Ἑκκλησία δέν εἶχε ἀλλάξει τίποτε στίς λατρευτικές καί λοιπές συνάξεις;
    Ἤσαν οἱ πιέσεις ἀπό τήν Πολιτεία ἀσθενέστερες ἤ μήπως ἐφέτος ἀσθενέστερη ἦταν ἡ πίστη μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή μήπως και τα δύο;

      Διαγραφή
    2. Ακόμα συζητάμε. Μου φαίνεται ότι προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας. Δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση από χριστιανούς. Καλή κοινωνιά αδέρφια. Συγχωρέστε με

      Διαγραφή
    3. Ψάξτε το «υπόβαθρο» της κυβερνησάρας μας και θα καταλάβετε... Όχι πως δεν έχει ευθύνη η «κοιμωμένη ιεραρχία», αλλά αυτή η κυβέρνηση σπάει ρεκόρ εξαρτήσεων από εγχώρια και διεθνή οικονομικά «κέντρα».

      Διαγραφή
    4. Κάποιε δεν σπάει κανένα ρεκόρ εξαρτήσεων από εγχώρια και διεθνή οικονομικά «κέντρα» η σημερινή κυβέρνηση. Και προηγούμενη κυβέρνηση να ήταν τα ίδια και χειρότερα θα έκανε απέναντι στην Εκκλησία.

      Διαγραφή
  6. ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΔΑ
    Ἤ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι πολύ βλέποντας τα καλούπια που έχουν ορισμένοι. Και όμως ο Γέροντας Πορφύριος – μέγας Άγιος των ημερών μας – είχε πει σε πνευματικά του παιδιά να μην κρίνουν κάποιον κατά την εμφάνιση. Και πραγματικά σήμερα που όλοι οι άνθρωποι έχουν αλλάξει γενικώς τον τρόπο του «φαίνεσθαι» προφανώς αυτός ο τρόπος δεν είναι καθόλου καλό δείγμα για να καταλάβεις την ψυχή του άλλου. Πολλοί «μεγαλοσταυρίτες»... θα βρεθούμε στην κόλαση... ή στην καλύτερη περίπτωση στις τελευταίες θέσεις του παραδείσου, και πολλοί που δεν τους τό ᾽χουμε θα βρεθούν οι καλύτεροι φίλοι του Χριστού, γιατί έδωσαν σημασία στα βαρύτερα και όχι... στις τρίχες!...
    Υ.Γ. Κάτι σχόλια σαν τα παραπάνω βλέπουν οι νέοι άνθρωποι και φεύγουν πέρα από την Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά εκκλησία...
      έτσι που
      καταντήσαμε...

      και οι εντός
      και οι εκτός!

      ...καιρος μετανοίας...

      ας ψαχτούμε
      λοιπόν
      και τώρα που
      η εξομολόγηση

      θα ξαναγίνει
      ...νόμιμη

      ας καταλάβουμε
      ...απ'αυτό
      για τί επικινδυνο
      πράγμα
      -για τον εχθρό μας-
      μιλάμε...

      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
    2. Εχεις παρεξηγήσει πολύ τον άγιο Πορφύριο ανώνυμε 9:38 πμ.
      Ο άγιος Πορφύριος δεν έλεγε ότι είναι ασήμαντο πράγμα η εμφάνιση, αλλά δεν μπορεί να κρίνεις κάποιον μόνο απο αυτό. Με αυτό εννοούσε ότι κάποιος μπορεί να έχει καλή καρδιά και να μην έχει ακούσει σωστά το ευαγγελικό μήνυμα απο άνθρωπο που πιστεύει, ζει τη χριστιανική ζωή και να το μεταδίδει ολόκληρο και καθαρά.
      Εννοείται ότι μόλις ακούσει θα αλλάξει εμφάνιση ωστε να είναι σεμνή και ταιριαστή με τη χριστιανική ζωή.
      Εχεις παρεξηγήσει πολύ τον άγιο Πορφύριο εσύ των 9:38 πμ, όπως έχεις την χριστιανική ζωή που νομίζεις ότι είναι σύμφωνα με την παροιμία "μπάτε αλέστε και αλεστικά μη δώστε"...
      Οι νέοι φεύγουν απο την εκκοσμίκευση που πλασσάρεις εσύ, γιατί δεν βλέπουν μια διαφορετική χριστιανική ζωή στους "χριστιανούς", αλλά μια το ίδιο κοσμική. Και ακόμα πολλοί επειδή δεν θέλουν ν' αφήσουν την γλυκειά αμαρτωλή ζωή των ηδονών και των ορέξεων τους.

      Ελληνας Ορθ.

      Διαγραφή
    3. Για 9:38 π.μ.
      Εμείς λυπόμαστε για το κοσμικό σου σχόλιο που καλεί σε κοσμικότητες αταίριαστες με τη χριστιανική ζωή. Η κοσμικότητα στην χριστιανική ζωή την χαλάει. Δεν το έμαθες ακόμα;
      Δεν διαβάζεις καθόλου την Αγία Γραφή, ούτε αγίους ;
      Μόνο μοντέρνους "θεολόγους" διαβάζεις;

      Εκκλησιαστικός

      Διαγραφή
    4. 9:38 π.μ.: Τί σχέση έχουν οι «μεγαλοσταυρίτες»;
      Οι «μεγαλοσταυρίτες» είναι εκείνοι που κάνουν μεγάλους σταυρούς για επίδειξη. Δεν μίλησε κανείς γι' αυτούς.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμο 9:38 π.μ.
      Τα καλούπια τα δικά σου να κοίταξεις και τις χαλαρές απόψεις σου. Αυτά που λέει η Παράδοση δεν είναι "καλούπια κάποιων"!

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
    6. Μπορείς να μου πεις «Ευλάβιε» πού το γράφει ότι όταν το μαλλί είναι ροζ... είναι κάποιος σε κατάσταση αμαρτίας; Κι αν εγώ ήθελα να το κάνω πράσσινο και να περιφέρομαι, σε τί αυτό θα σε ενοχλούσε; Είστε σοβαροί; Η εσωτερική μετάνοια, ναί, συνήθως φαίνεται, αλλά δεν «καλουπιάζεται» έτσι όπως την καλουπιάζετε εσείς. Και ούτε ξέρετε τί καταστάσεις μπορεί να βιώνει κάποιος και να έχει την άλφα ή την βήτα εμφάνιση. Έχω δει γυναίκες με σεμνότητα και βαμμένο ξανθό μαλλί και γυναίκες με μαντίλες... και ύφος... δολοφονικό!...

      Σοβαρά; Έτσι το κρίνετε εσείς το σεμνό και το μετανοημένο;

      Συγγνώμη, αλλά δεν έχετε ενδοσκοπήσει σωστά στην δική σας την ψυχή πρώτα.

      Και δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σας. Είναι η τελευταία φορά. Εύχομαι ο Κύριος να σας ελεήσει και να σταματήσετε αυτήν την αμαρτία που κάνετε να κατακρίνετε τους πάντες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμο 4:15 μ.μ.
      Εσύ είσαι που κατακρίνεις τις γυναίκες με τις μαντίλες και βγάζεις το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι έχουν "ύφος δολοφονικό"!! Μάλλον επειδη δεν θα σου γελάνε χαζοχαρούμενα...
      Φαίνεται δεν ενδοσκόπησες πρώτα τη δικη σου ψυχή και έτσι κρίνεις και κατακρίνεις τους πάντες.

      Εγώ είπα ότι και η εξωτερική εμφάνιση πρέπει να είναι ταιριαστή με την χριστιανική ζωή.
      Μιλάς σοβαρά; Νομίζεις ότι οι διάφορες μόδες ταιριάζουν με την χριστιανική ζωή;
      Ανοιξε κανένα ορθόδοξο χριστιανικό βιβλίο γιατί δεν βλέπω να διαβάζεις και δεν γνωρίζεις την Παράδοση.

      Αυτά που λέει η Παράδοση δεν είναι "καλούπια κάποιων"! Απλά έχεις νύχτα κατασκότεινη απο την Παράδοση μας.

      Εύχομαι ο Κύριος να σε ελεήσει να σταματήσεις την αμαρτία να κατακρίνεις τους πάντες που δεν έχουν τις χαλαρές μοδάτες απόψεις σου για τη χριστιανική ζωή...

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
    8. 4:15 μ.μ.
      Πού την βλέπεις την κατάκριση;
      Γενικά μιλάμε για την χριστιανική ζωή που μεταφράζεται και στην εξωτερική εμφάνιση. Και αυτό δεν είναι καλούπια όπως προσπαθείς απεγνωσμένα να το υποτιμήσεις. Εχει την σημασία του.
      Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις ότι οι κοσμικότητες και οι μόδες δεν ταιριάζουν με την χριστιανική ζωή.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμε 4:15 μ.μ. Δεν φτάνει που έχεις μοντέρνες ιδέες αλλά κατηγορείς και κατακρίνεις τους σχολιαστές που προσπαθούν να σου δώσουν να καταλάβεις την σχέση χριστιανικής ζωής και εμφάνισης!!!

      Διαγραφή
    10. Ο/η 4:15 μ.μ. δυστυχώς δεν μπορεί και δεν θέλει να καταλάβει ότι η κοσμικότητα χαλάει την χριστιανική ζωή και δεν ταιριάζει με αυτή.
      Δυστυχώς!

      Διαγραφή
    11. Για 4:15 μ.μ.
      Για να καταλάβεις πόσο έξω είσαι απο το χριστιανικό πνεύμα θα σου πω ότι ενώ για σένα το πώς είναι τα μαλλιά το ονόμασες "τρίχες", παρωνυχίδα, όπως και το να ασχολείται κανείς με τα μαλλιά το νομίζεις παρωνυχίδα, σε σντίθεση με σένα ο Απόστολος Παύλος ασχολείται με το πώς πρέπει να είναι τα μαλλιά των ανδρών και πώς τα μαλλιά των γυναικών. Αν ζούσε σήμερα θα τον κατέκρινες και αυτόν, όπως κατακρίνεις και τους Ορθόδοξους Χριστιανούς που δεν κρίνουν κοσμικά όπως εσύ!
      Σωστά αναρωτήθηκα στο προηγούμενο σχόλιο μου:
      Δεν διαβάζεις καθόλου την Αγία Γραφή, ούτε αγίους ;
      Μόνο μοντέρνους "θεολόγους" διαβάζεις;

      Εκκλησιαστικός

      Διαγραφή
  8. Βαμένα κόκινα μαλλιά και μπούρδες κατσαρές.
    Εχω να κάνω μία απλή ερώτηση και ας μου απαντήσει κάποιος.
    ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΟΙ ΝΑΟΙ....
    ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
    ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΑΝ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΚΛΕΙΣΤΕΣ....
    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΝΑ ΣΗΚΚΩΣΟΥΝ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ;;;
    Μήπως έγινε κάτι το οποίο δεν το γνωρίζω;;;
    Μήπως τώρα μιλούν εκ του ασφαλούς όπως έκαναν και προ κορωνοιου εποχή;;;
    Και κάτι τελευταίο.
    Εξω απο τους ναούς αύριο Κυριακή θα βρίσκονται κανάλια δημοσιογράγοι και όλοι οι σπείρα των ''ιουδαίων''.
    Ας τους στριμώξουμε,μην τους αφήσουμε σε ησυχία.
    Να καταλάβουν το λέθος τους και να μήν το ξανακάνουν,να μάθουν να σέβονται την ορθοδοξία και τον λαό.Γλώσσα έχουμε Πατερική θεολογία υπάρχει πλούσια...
    Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μπούρδες η εμφάνιση, ούτε το βάψιμο των μαλλιών. Εχει και αυτή την αξία της.
      Και ασχολείται και ο Απόστολος Παύλος.

      Εκκλησιαστικός

      Διαγραφή
    2. Μπούρδες γράφοντας εννοώ γενικότερα την στάση όλων των επωνύμων οι οποίοι στα δύσκολα ΠΡΟΤΊΜΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ και τώρα εκ του ασφαλούς μιλούν.
      Οταν και όποτε σε χρειάζεται η πίστη κάνεις ομολογία.
      ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ.
      Κατά τα άλλα ο καθ'ένας μπορεί να εκφέρει γνώμη και άποψη.
      Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

      Διαγραφή
    3. Εντάξει Πολύτεκνε. Τώρα έγινες κατανοητός σωστά.
      Εστω και αργά καλύτερα είναι παρά ποτέ.

      Διαγραφή
    4. Με το "Εστω και αργά καλύτερα είναι παρά ποτέ" αναφέρομαι στην ομολογία των επωνύμων που έγραψες.

      Ο 8:12 μ.μ.

      Διαγραφή
  9. Μια γυναικα με κοντα ροζ μαλλια εκανε ρομπα ΟΛΟΥΣ εσας οσους το βουλωνατε. ΡΟ-ΜΠΑ.

    Καταλαβατε υποκριτες κ φαρισαιοι ; Πιαστε τωρα τον λιθο στα χερια σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασμένε Υποκριτή και Φαρισαίε 9:22 μμ γιατί σε έπιασε μανία εναντίον των Ορθόδοξων σχολιαστών που μίλησαν εκκλησιαστικά για την εξωτερική εμφάνιση;;
      Τί ήθελες; Να εγκρίνουν τις διάφορες μόδες του κόσμου και να πουν ότι ο Χριστιανισμός τα δέχεται όλα για ν' αρέσει στις αδυναμίες του κόσμου και στον κόσμο;
      Ρεζίλι έγινες μόνο εσύ 9:22 μ.μ. που σε έπιασε μανία μιας και δεν μπορείς ούτε μια πρόταση σοβαρή και σωστή να ψελλίσεις κακόμοιρε!!

      Διαγραφή
    2. Στον Φαρισαίο κοσμικό 9:22 μμ με την μανία έχει απαντήσει στο ζουμί των φανταστικών και ψεύτικων κατηγοριών του και ο
      Ανώνυμος 15 Μαΐου 2020 - 6:51 μ.μ.

      Διαγραφή
    3. 9:22 μμ : Εχεις μεγάλο πρόβλημα να βλέπεις τους άλλους ως Φαρισαίους και υποκριτές μέσα στην πειραγμένη φαντασία σου... Μεγάλο πρόβλημα...

      Διαγραφή
    4. 9 50-9 54-11 00 : Ρ-Ο-Μ-Π-Α. ΡΟ-ΜΠΑ.

      Καταλαβατε η να περιμενουμε πρωτα να δυιλισετε τον κονωπα ; Ρ Ο Μ Π Α.
      Κρατηστε το αυτο για την Δευτερα Παρουσια. Φυτα.

      Διαγραφή
    5. Φαρισαίε και Υποκριτή 17-5 9:22 ΠΜ ΚΑΙ 18-5 11:21 ΠΜ
      γιατί συνεχίζεις τις βρισιές απέναντι των Ορθόδοξων Σχολιαστών;
      που μίλησαν εκκλησιαστικά για την εξωτερική εμφάνιση;;
      Σε ξαναρωτήσαν και δεν απάντησες. Τί ήθελες; Να εγκρίνουν τις διάφορες μόδες του κόσμου και να πουν ότι ο Χριστιανισμός τα δέχεται όλα για ν' αρέσει στις αδυναμίες του κόσμου και στον κόσμο;
      Ρεζίλι έγινες μόνο εσύ 9:22 μ.μ. που σε έπιασε μανία μιας και δεν μπορείς ούτε μια πρόταση σοβαρή και σωστή να ψελλίσεις κακόμοιρε!!

      Δεν είναι διυλισμός του κόνωπα αυτά που μιλάνε οι Απόστολοι και η Γραφή. Απλά εσύ έχεις χαλαρές απόψεις μοδάτες εκτός Χριστιανισμού και γι΄ αυτό βρίζεις τους Ορθόδοξους σχολιαστές!!

      Διαγραφή
    6. Ρ-Ο-Μ-Π-Α. ΡΟ-ΜΠΑ.

      Σας το συλλαβιζω μπας κ το καταλαβετε.
      Φυτα ε φυτα.

      Διαγραφή
    7. Ρ-Ο-Μ-Π-Α. ΡΟ-ΜΠΑ.

      Σας το συλλαβιζω ξανα μπας κ το καταλαβετε.
      Φυτα ε φυτα.

      Διαγραφή
    8. Πεζοδρομιακά τα σχόλια 5:16 και 5:17 μμ και σε ύφος και περιεχόμενο!!
      Μόνο πεζοδρομιακού ύφους και ήθους είναι γεμάτος ο 5:16 και 5:17

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται σαν να μαλώνουμε ποιος θα μπει στον παράδεισο με την αξία του και τον κόπο του.
    Ο Θεός θα το κρίνει αυτό.
    Ας ακολουθήσουμε, όσο μπορούμε, τον Λόγο Του, Τον Υιό Του, ας κάνουμε ταπεινά την προσευχή μας και ας δεχθούμε να μπουν και αυτοί της ενδεκάτης, αν εμείς πιστεύουμε ότι διακονούμε από την πρώτη ή την τρίτη ώρα. Του Κυρίου η άμπελος, Του Κυρίου και τα χαρίσματα.
    Δικός Του ο Παράδεισος.
    Μάλλον φαίνεται να μας πειράζει που φορούμε φούστες, έχουμε τα μαλλιά μας μαζεμένα σεμνά (κι εγώ έτσι τα έχω, αδελφοί, από επιλογή, είμαι ενήλικο άτομο), που δεχόμαστε ενδεχομένως περιφρονητικά βλέμματα από τους κοσμικούς ανθρώπους και τώρα δεν θέλουμε να δεχθούμε ότι διεκδικεί θέση στην εύνοια του Θεού μας ένα άτομο με ροζ μαλλί. Φυσικά και δεν είναι σωστό χριστιανικά το ροζ μαλλί. Αλλά γιατί αποπαίρνετε έτσι μια ψυχή, βρε αδέλφια; Ίσως να ψάχνει, ίσως να κοντεύει στο δρόμο. Ασφαλώς και θα το αλλάξει, αν συναισθανθεί.
    Όμως δεν έχει καμία σημασία η ομολογία;
    Έχει ή δεν έχει σημασία η ομολογία;
    Θαρρείς και ψάχνουμε να αποκαλύψουμε εμείς πρώτοι τα δόλια κίνητρα του άλλου, αυτό που κρύβεται πίσω από την κουρτίνα.
    Και δυστυχώς, μοιάζει να κρύβεται πίσω από την κουρτίνα του δικού μας εαυτού η επιθυμία να φανούμε στους άλλους έξυπνοι και όχι να φανούμε στο Χριστό ταπεινοί.

    Έτσι όπως μαλλώνουμε εμείς οι χριστιανοί μεταξύ μας, τι γνώμη σχηματίζει ο άλλος, αυτός που δεν είναι χριστιανός από την αρχή της ζωής του και ψάχνει; Πουθενά δεν φαίνεται ενότητα. Ποιον χριστιανισμό έχουμε να δώσουμε;
    Με συγχωρείτε.
    Α.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Α.Γ. 8:24 πμ πρόσεξε καλύτερα την συζήτηση.
      Δεν αποπαίρνουμε την συγκεκριμένη, μήτε αναφερόμαστε σ' αυτή. Η συζήτηση είναι φανερό ότι επικεντρώθηκε στο αν έχει γενικά σχέση η εξωτερική εμφάνιση με την χριστιανική ζωή. Οι μοντέρνοι λένε ότι δεν έχει σχέση. Η Παράδοση μας λέει ότι έχει σχέση.
      Αυτό ήταν το κέντρο της συζήτησης και όχι με κάποιο συγκεκριμένο άτομο. Απλά η αφορμή δόθηκε απο κάποια σχόλια.
      Μην γράφεις ό,τι θέλεις.
      Οι ομολογίες όταν είναι σωστές έχουν αξία, αλλά δεν φτάνουν μόνες τους να σώσουν τον άνθρωπο.

      Διαγραφή
    2. Το χθεσινό σχόλιο 9:22 μμ ήταν αυτό που αποπαίρνει και κακοχαρακτηρίζει τους σχολιαστές που μίλησαν σωστά-παραδοσιακά.
      Εκεί ν' απευθυνθείς συνέλληνα μας Α.Γ. και δεν είναι σωστό να μιλάς αόριστα προς όλους.

      Διαγραφή
    3. Α.Γ. δεν είναι χριστιανική ενότητα το να συμφωνείς με την αλλοίωση της χριστιανικής ζωής και να μην μιλάς όταν σου πλασσάρουν μοντέρνες ηθικές σαν χριστιανικές...!!!
      Εκεί χρειάζεται και να μιλήσεις και να μαλώσεις.

      Διαγραφή
    4. Την χριστιανική ζωή δεν την ορίζουν μοντέρνες ηθικές απόψεις που κατάγονται απο την μείξη του χριστιανικού και του νεο-δυτικού μοντέλου ζωής.

      Διαγραφή
    5. Υπάρχουν πράγματα κύρια, τα «βαρύτερα του Νόμου», και υπάρχουν και πράγματα δευτερεύοντα, τα οποία έχουν και αυτά την σημασία τους, αλλά δεν είναι τα πιό σημαντικά. Όταν ακυρώνουμε τα κύρια βάσει των δευτερευόντων, αυτό δείχνει κάποιο σοβαρό λάθος στην σκέψη μας. Σημαίνει ότι δεν έχουμε καταλάβει σε τί έγκειται η πνευματική ζωή και ποιά είναι η πορεία του ανθρώπου για την αγιότητα.

      Αυτό το λάθος εκαναν και οι Φαρισαίοι της εποχής του Χριστού. Αποδεκατούσαν το κύμινο κ.λπ. (κάτι... «τρίχες», δηλαδή από ηθικής απόψεως, αν και προβλεπόμενα από τον Νόμο σε μία κατά γράμμα ερμηνεία του) και δεν εφάρμοζαν τα κύρια, την αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Ο Κύριος στηλίτευσε αυτήν τους την συμπεριφορά: «Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι. 24 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! (Ματθ. 23,23.24). Εδώ, στην περίπτωσή μας, υπάρχει η πίστη της γυναίκας (το βαρύτερο) και δεν υπάρχει η εξωτερική εμφάνιση (το ελαφρότερο). Γιατί θα πρέπει να μιλάμε τόσο αρνητικά γι᾽ αυτήν;
      Και δεν μιλάμε εδώ για κάποιο νεο-δυτικό μοντέλο, όπως είπαν κάποιοι παραπάνω σχολιαστές. Αυτό θα έπρεπε να είναι κατανοητό εξ αρχής. Ούτε όταν κάποια γυναίκα ντύνεται έτσι όπως ντύνεται σήμερα το κάνει για να ακολουθήσει το νεο-δυτικό μοντέλο και να αντιταχθεί στην παράδοση. Απλώς συνήθως ο ένας μιμείται τον άλλο. Αντίθετα, μιλάμε για το ότι μπορεί ένας άνθρωπος, παρά την εξωτερική του εμφάνιση, να έχει εσωτερική μετάνοια.
      Τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν. Πρέπει να βλέπουμε τον άνθρωπο βαθύτερα. Η κατ όψιν κρίση είναι πολλές φορές λάθος. Οι Φαρισαίοι μάκραιναν τα εξωτερικά τους ενδύματα για να φαίνονται ευσεβείς. Ο Κύριος όμως βλέποντας την ακάθαρτη ψυχή τους, την γεμάτη εγωισμό και κατάκριση για τους άλλους, τους στηλίτευε. Αντίθετα, άλλους «εξωτερικά», βάσει των έργων τους, ασεβείς (τις πόρνες, τους τελώνες), τους δικαίωνε, γιατί έβλεπε την διαφορετική εσωτερική τους διάθεση. Αν λοιπόν εμείς βιαζόμαστε να καταδικάσουμε κάποιον από το χρώμα των μαλλιών του, τότε, αν μη τι άλλο, δεν δεχόμαστε τα λόγια και την πράξη του Ίδιου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Στο κάτω κάτω Αυτός είναι ο κριτής του κόσμου. Ας μην βιαζόμαστε να παίρνουμε την κρίση από τα χέρια Του!

      Διαγραφή
    6. Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος19 Μαΐου 2020 στις 12:05 μ.μ.

      Ανώνυμε 10:01 πμ τα έχεις κάνει μπερδέψει στο μυαλό σου επηρεασμένος απο μοντέρνους "θεολόγους" και την νεοταξίτικη ηθική!

      Στα βαρύτερα του νόμου ανήκει και η σεμνότητα, η σεμνή εξωτερική εμφάνιση. Δεν μιλάμε μόνο για τα μαλλιά αλλά για την γενικότερη εμφάνιση.
      Γι' αυτό και έδιναν σημασία και οι Αγιοι.
      Το να λέμε ποιό είναι το σωστό και ποιό ανήκει στην χριστιανική ηθική, αυτό δεν είναι ούτε εγωισμός, ούτε κατάκριση!
      Μην τα μπερδεύεις για να μας περάσεις μοντέρνες ηθικές απόψεις!

      Τα όσα είπες περι Φαρισαϊσμού αυτά να τα κοιτάξεις εσύ για τον εαυτό σου που νομίζεις σαν φαρισαϊσμό το να διορθώσει κανείς τις χαλαρές απόψεις για την χριστιανική ζωή!
      Μην κατακρίνεις με εγωισμό και σκληρότητα τους Ορθόδοξους σχολιαστές που διορθώνουν μοντέρνες αντίληψεις για την ηθική!

      Διαγραφή
    7. Αντι-μοντερνιστής19 Μαΐου 2020 στις 1:30 μ.μ.

      Ποιός είσαι εσύ Ανώνυμε 19 Μαΐου 2020 - 10:01 π.μ. που θα μας πεις για δευτερεύοντα; Ποιοί Άγιοι μίλησαν για δευτερεύοντα;
      Και γιατί κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις και παρεξηγείς τα σχόλια και μιλάς για κατάκριση;

      Ειπώθηκε και πιο πάνω αλλά κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις για να περάσεις τις νεωτερίστικες απόψεις σου.
      "Η συζήτηση είναι φανερό ότι επικεντρώθηκε στο αν έχει γενικά σχέση η εξωτερική εμφάνιση με την χριστιανική ζωή. Οι μοντέρνοι λένε ότι δεν έχει σχέση. Η Παράδοση μας λέει ότι έχει σχέση.
      Αυτό ήταν το κέντρο της συζήτησης και όχι με κάποιο συγκεκριμένο άτομο. Απλά η αφορμή δόθηκε απο κάποια σχόλια."

      Ποιός άφησε τα βαρύτερα του Νόμου; Εσύ πού ξέρεις τους σχολιαστές που μίλησαν γενικά για την η εξωτερική εμφάνιση με την χριστιανική ζωή ώστε να γράφεις ότι άφησαν τα βαρύτερα του Νόμου; Διότι αν δεν άφησαν τα βαρύτερα του Νόμου τότε γιατί επικαλείσαι το άσχετο που είπε ο Κύριος για τους Φαρισαίους που είχαν αφήσει τα βαρύτερα του Νόμου; Μην κρίνεις τόσο Φαρισαϊκά και μην κατηγορείς για Φαρισαϊσμό τους σχολιαστές που δεν συμφωνούν με τους νεωτερισμούς σου !

      Το εδάφιο της Αγίας Γραφής για τους Φαρισαίους να προσέξεις εσύ για τον εαυτό σου αντί να το γράφεις για άλλους που δεν έδειξαν καμία φαρισαϊκή συμπεριφορά.
      «Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι. 24 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! (Ματθ. 23,23.24).

      Διαγραφή
    8. 10:01 πμ
      Διαβάζεις τα σχόλια σωστά ή τα διαβάζεις όπως σου αρέσει; Φαίνεται δεν ξέρεις τί διαβάζεις και γράφεις αυτά που συμφέρουν το θέλημα του καθενός.
      Ποιός πήρε την κρίση του Θεού απο τα χέρια Του;
      Το να γράφεις τί λένε τα παραγγέλματα Του Θεού και της Εκκλησίας και ποιά είναι η χριστιανική ζωή είναι πάρσιμο της κρίσης του Θεού απο τα χέρια Του!
      Δεν σε έμαθαν οι μοντέροι δάσκαλοι σου καθόλου σωστά την Αγία Γραφή και το θέλημα του Θεού! Σου είπαν να μυρηκάζεις ένα κομματάκια για να αθωώνει ο καθένας τα θελήματα του!
      Δεν είναι αυτό Ορθοδοξία ανώνυμε.
      Διάβασε Αγία Γραφή και τα εκκλησιαστικά βιβλία να δεις πόσο αντίθετα με σένα τα γράφουν.

      Διαγραφή
    9. Προς απρόσεκτο 10:01 π.μ.
      Εχει ήδη απαντήσει σ' αυτά που γράφεις για τους τελώνες και τις πόρνες και είναι σχεδόν ίδια με άλλου ανώνυμου ο "Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος".
      Τα ίδια ισχύουν και για σένα. Πρόσεξε τα και μην στρεβλώνεις τα λόγια του Ευαγγελίου.
      ----


      Ορθόδοξα Συλλογιζόμενος16 Μαΐου 2020 - 12:29 π.μ.

      8:59 μ.μ.
      Το Ευαγγέλιο δεν λέει ότι θα σώζονται απο την ομολογία τους. Λέει ότι οι πόρνες και οι τελώνες θα προηγούνται στη βασιλεία των ουρανών απο τους Φαρισαίους. Και εννοεί όπως βλέπουμε στο βίο των αγίων πρωην μεγάλων αμαρτωλών και απο τα λόγια των αγίων ότι θα προηγούνται διότι θα αλλάζουν ζωή και θα πιστεύουν στον Θεανθρώπο. Θα ζουν σεμνά οι πόρνες και δίκαια οι τελώνες, ενώ οι Φαρισαίοι θα μένουν αμετανόητοι και δεν θα πιστεύουν στον Θεανθρώπο.

      Διαγραφή
    10. Ο/η 10:06 πμ κάνει τον/την ανεγκέφαλο/η και γράφει:
      "Γιατί θα πρέπει να μιλάμε τόσο αρνητικά γι᾽ αυτήν; "

      Μην κάνεις τον ανεγκέφαλο/η 10:06 πμ!
      Τόσες φορές ξεκαθαρίστηκε αυτό ότι η συζήτηση είναι για την σχέση εμφάνισης και χριστιανικής ζωής και όχι για τη συγκεκριμένη, αλλά εσύ τον μοντέρνο νεοεποχίτικο χαβά σου!!!.
      Οχι! Δεν θα πάρουμε απο τον νεοεποχιτισμό σου του "όλα επιτρέπονται"!!!
      Μην μας περνάς για χαζούς!

      Διαγραφή
    11. Διόρθωση στο 1:42 μμ

      Το να γράφεις τί λένε τα παραγγέλματα Του Θεού και της Εκκλησίας και ποιά είναι η χριστιανική ζωή είναι πάρσιμο της κρίσης του Θεού απο τα χέρια Του;
      [είχε μπει στο τέλος θαυμαστικό αντί ερωτηματικό ]

      Και συμπληρωμένη η επόμενη φράση.
      "Σου είπαν να μυρηκάζεις ένα άσχετο κομματάκι της Αγ. Γραφής για τους Φαρισαίους για να αθωώνει ο καθένας τα θελήματα του!"

      Διαγραφή
    12. 10:06 π.μ.
      Είναι φως φανάρι και είναι νεο-δυτικό μοντέλο ζωής όλα τα νεόφερτα της μόδας που έρχονται και σε αντίθεση με τις παραδόσεις της Αγίας Εκκλησίας! Δεν είναι αυτά εκκλησιαστικές παραδόσεις!

      Διαγραφή
    13. Και η εξωτερική εμφάνιση είναι σημαντικό ζήτημα για τον Χριστιανό. Δεν είναι καθόλου δευτερεύον όπως θέλουν να μας πουν μοντέρνοι.

      Ευλάβιος

      Διαγραφή
    14. Τα επιχειρήματά σας είναι το απόλυτο μηδέν! Απλώς φωνασκείτε!

      Και συνεχίζει ο Ματθαίος: «25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας. 26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν. 27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. 28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας».

      Το ΕΞΩ και το ΜΕΣΑ. Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Νεοεποχίτικο είναι αυτό; Ο Κύριος τα λέγει στο Ευαγγέλιο. Πολλές φορές το ΕΞΩ απατά. Αυτό δεν λέει εδώ; Δεν λέει ότι το έξω μπορεί να είναι καθαρό και το μέσα όχι; Άρα η σχέση εξωτερικής εμφάνισης με το εσωτερικό δεν είναι πάντα απόλυτη. Υπάρχει σχέση, ναι. Αλλά όχι πάντα. Και ούτε υπάρχουν τίποτε γραπτοί ακριβείς κανόνες για όλα αυτά που εσείς θεωρείτε παραδοσιακά. Δεν θα μπορούσε άλλωστε. Οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν σκέπτονταν τόσο «χαζοειδώς»... Αντιθέτως, το Πνεύμα του Θεού δίνει εσωτερική ελευθερία στον άνθρωπο, όταν ενεργεί απαθώς, να ξεπερνά τυπικά θέματα, χωρίς να χάνει την ουσία. Αν διαβάσετε πιό προσεκτικά τους βίους των αγίων θα το διαπιστώσετε. Πολύ περισσότερο δε, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένους ανθρώπους, όταν τους «κόβουμε» και τους «ράβουμε» στα δικά μας μέτρα, χωρίς μάλιστα να τους γνωρίζουμε και καθόλου (όπως π.χ. την παραπάνω κυρία). Τότε, ναί, κατακρίνουμε. Και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο!

      Διαγραφή
    15. Το απόλυτο μηδέν είναι τα δικά σου σχόλια 7:29 μμ!
      Εμαθες δύο εδάφια απο την Καινή Διαθήκη και σαν τους αιρετικούς που αλλοιώνουν το νόημα της Αγίας Γραφής το κόβεις και το ράβεις στα μέτρα σου για να καταργήσεις άλλες παραγγέλματα της Αγίας Γραφής και της Εκκλησίας!!!

      Σου τονίστηκε πολλές φορές ότι δεν μιλάμε για συγκεκριμένο άτομο αλλά γενικά για την σχέση εξωτερικής εμφάνισης με την χριστιανική ζωή!!!
      Κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις πονηρά!!!

      Ακόμα τα εδάφια που αναφέρεις μιλάνε για κατάργηση μεγάλων εντολών απο τους Φαρισαίους. Ποιός απο τους σχολιαστές που κατακρίνεις μίλησε να καταργήσουμε τις μεγάλες εντολές;;
      Εσύ θέλεις να κόψουμε και να ράψουμε το Ευαγγελικό μήνυμα σύμφωνα με τις μοδάτες απόψεις σου!! Και δεν ντρέπεσαι Καθόλου!

      Πρόσεξε το για εσένα τί λέει ο Ευαγγελιστής Ματθαίος.
      «25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας. 26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν. 27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας. 28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας».

      Διαγραφή
    16. Χαζοειδώς σκέφτεσαι εσύ 7:29 μμ που εξηγείς εδάφια της Αγίας Γραφής σύμφωνα με το μοδάτο και νεοεποχίτικο πνεύμα του "όλα επιτρέπονται"!!!
      Η Εκκλησία ποτέ δεν νόμισε ότι το ζήτημα της εξωτερικής εμφάνισης είναι άσχετο με την χριστιανική ζωή!
      Γι' αυτό και στην Καινή Διαθήκη υπάρχουν και παραγγέλματα και για την εξωτερική εμφάνιση ώστε να είναι σύμφωνα με τις χριστιανικές αρετές και όχι με το κοσμικό θέλω.

      Διαγραφή
    17. 7:29 μμ
      Σου είπαν οι μοντέρνοι δάσκαλοί σου να μυρηκάζεις ένα άσχετο κομματάκι της Αγ. Γραφής για τους Φαρισαίους για να αθωώνει ο καθένας τα θελήματα του και να μας πλασσάρεις τις μόδες του κόσμου σαν συμβατές με την χριστιανική ζωή!!!
      Αυτά που σου μάθανε δεν περνάνε.
      Διάβασε πόση σημασία δίνουν και η Γραφή και η Εκκλησία και στην εξωτερική εμφάνιση.
      Ανοιξε λίγο περισσότερο την Αγία Γράφη και τα εκκλησιαστικά βιβλία.

      Διαγραφή
    18. Κατ᾽ αρχήν δεν ξέρω απλώς ένα κομματάκι της Αγίας Γραφής. Είμαι θεολόγος και ξέρω όλη την Αγία Γραφή, και μάλιστα όχι επιπόλαια όπως εσείς.

      Δεύτερον, δεν είπα ποτέ ότι όλα επιτρέπονται. Πού το είδατε αυτό γραμμένο; Φαντάζεστε πράγματα που δεν είπα και δεν εννοούσα. Προφανώς βλέπετε παντού εχθρούς και τα ερμηνεύεται όλα όσα σας λένε λάθος. Πάσχετε από καταδιωκτικό σύνδρομο.

      Τρίτον, δεν μίλησα για τις μόδες του κόσμου τούτου. Δεν ήμουν ποτέ υπέρ της μόδας. Ποτέ δεν την ακολούθησα. Δεν θα κατηγορήσω όμως ευκαίρως και όποιον άνθρωπον την ακολουθεί μόνο και μόνο επειδή την ακολουθεί.

      Τέταρτον, δεν είπα ότι το θέμα της εμφάνισης είναι άσχετο με την χριστιανική ζωή, αλλά ότι δεν είναι απόλυτο θέμα και ότι πολλές φορές άλλο είναι το μέσα και άλλο το έξω. Κινέζικα μιλάω; Επιτέλους!

      Πέμπτον, δεν είναι μεγάλη εντολή το θέμα της πίστεως και της ομολογίας της γυναίκας; Εσείς λοιπόν τώρα καταργείτε αυτό το μεγάλο, για το θέμα της εμφάνισης, που είναι το δευτερεύον.
      Αυτά που λέω είναι απλά πράγματα. Δεν νομίζω ότι θέλουν πολύ μυαλό για να τα καταλάβει κανείς. Είναι εμφανέστατη η προσπάθειά σας να τα αντιστρέψετε, γιατί δεν σας συμφέρουν. Αλλά ο εγωισμός ποτέ δεν μας αφήνει να παραδεχθούμε το λάθος μας!

      Διαγραφή
    19. Αδερφε 10 05 μην ασχολεισαι με φυτα.
      Ο μεγαλος Στελιος Καζαντζιδης ελεγε καποτε "τον αραπη κ αν τον πλενεις το σαπουνι σου χαλας"..

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

      Διαγραφή
    20. Για Ανώνυμο 19 Μαΐου 2020 - 10:05 μ.μ.

      Κατ΄ αρχήν τα σχόλια σου ήταν σαν τα έγραψε θολολόγος και όχι θεολόγος με όλη αυτή την ασχετοσύνη επίκλησης άσχετων εδαφίων σαν είπε κανείς ότι φτάνει μόνο η εξωτερική εμφάνιση! Αν ήξερες την Αγία Γραφή θα ήξερες ότι σε αρκετά σημεία και Παλαία και η Καινή μιλάνε και για την εξωτερική εμφάνιση. Πολλοί μοντέρνοι "θεολόγοι" υπάρχουν σήμερα που δεν έχουν σχέση με τους Πατέρες και τους μεγάλους Γέροντες και μεγάλους παραδοσιακούς θεολόγους. Ή τα ξέρεις και τα κρύπτεις απο πονηρία ή δεν τα ξέρεις και ψεύδεσαι για μια ακόμα φορά.
      Επίσης δεν ξέρεις τί είναι και τί γνωρίζουν οι σχολιαστές που σαν Φαρισαίος τους κατηγορείς. Είναι φανερό ότι οι σχολιαστές συμφωνούν με την Αγία Γραφή και τους μεγάλους θεολόγους. Εσύ τα θολολογικά σου προσπαθείς να στηρίξεις σε άσχετα εδάφια της Αγίας Γραφής.
      Μηδέν στην βαθμολογία από γνώση της Αγίας Γραφής παίρνεις!

      Δεύτερον, όταν ενοχλείσαι με την εκκλησιαστική άποψη ότι γενικά η εξωτερική εμφάνιση έχει σχέση με την χριστιανική ζωή και αρχίζεις να λες διάφορες σαχλαμάρες περι Φαρισαίων και άλλων άσχετων τότε καθαρά δείχνεις ότι θέλεις να περάσει το μήνυμα ότι στην εξωτερική εμφάνιση όλα επιτρέπονται! Αυτό όμως δεν το δέχεται η χριστιανική ηθική!

      Τρίτον, τότε βρίσκεσαι σε σύγχυση. Το ζήτημα μας είναι για τις διάφορες μόδες μέσα στις οποίες είναι και το βάψιμο των μαλλιών. Αυτά δεν υπάρχουν πουθενά και δεν συμφωνεί η εκκλησιαστική παράδοση απο την οποία έχεις μαύρα μεσάνυχτα!

      Τέταρτον. Δεν έγραψε κανείς ότι η εξωτερική εμφάνιση είναι "απόλυτο θέμα". Αυτό που γράφτηκε πολλές είναι ότι η εξωτερική εμφάνιση έχει σχέση με την χριστιανική ζωή. Αν συμφωνείς ότι η εξωτερική εμφάνιση έχει σχέση με την χριστιανική ζωή, τότε γιατί αυτές οι έξαλλες αντιδράσεις σου; Αν συμφωνείς τότε γιατί αντιδράς, αφού αυτό λένε και οι σχολιαστές!

      Πέμπτον. Σου είπαμε πολλές φορές ότι δεν μιλάμε για την συγκεκριμένη. Η συζήτηση είναι γενική ότι η εξωτερική εμφάνιση έχει σχέση με την χριστιανική ζωή και αυτό γιατί αμφισβητήθηκε από ανώνυμους με μοντέρνες ιδέες. Δεν θέλει πολύ μυαλό αν το καταλάβει κανείς ότι τα σχόλια δεν αφορούν την συγκεκριμένη. Δεν βιαζόμαστε να πούμε ούτε μπράβο, ούτε να την κατακρίνουμε.
      Η προσπάθεια σου να κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις τόσο σαφή σχόλια είναι εμφανέστατη. Ο εγωισμός που έχεις και οι μοντέρνες απόψεις δεν σε αφήνουν να παραδεχθείς το λάθος σου ότι δεν κατάλαβες τί γράφουν τα σχόλια και τα παρεξήγησες με πολλή κουταμάρα και εξυπναδικισμό.

      Ρωμιός Ερμηνευτής

      Διαγραφή

    21. Για Ανώνυμο 19 Μαΐου 2020 - 8:51 μ.μ.

      Διάβασε να ανοίξουν τα μάτια σου να δεις πώς οι Άγιοι δίνουν σημασία και στα εξωτερικά. Αν δεν είχαν την αναγνώριση ότι είναι Άγιοι θα τους είχες βρίσει και αυτούς ως Φαρισαίους από τον εγωισμό που κουβαλές και δεν θέλεις να παραδεχθείς τα πολλά λάθη σου!!

      "Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἦταν μὲ τὴν ὀρθὴ ἔννοια ζηλωτὴς τῶν πατερικῶν παραδόσεων. Σὲ θέματα πίστεως δὲν ἔκανε συμβιβασμοὺς καὶ ὑποχωρήσεις. Στὴν ζωή του ἐφάρμοζε τὴν ἀκρίβεια ὄχι μόνον ἐξωτερικά, ἀλλὰ περισσότερο ἐσωτερικά, ἀπὸ θεῖο ζῆλο. Ὅταν ἔλεγε τὴν γνώμη του γιὰ ἕνα θέμα, καὶ μάλιστα ἐκκλησιαστικό, μιλοῦσε μὲ διάκριση ζυγίζοντας τὰ τοῦ μὲ ζυγαριὰ ἀκριβείας."

      http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2020/05/blog-post_323.html#more

      Διαγραφή
    22. Σε λάθος σχολιαστή απευθύνθηκα στο σχόλιο 1:37 π.μ.
      Για Ανώνυμο 19 Μαΐου 2020 - 10:05 μ.μ. είναι το σχόλιο 1:37 π.μ.


      Διαγραφή
    23. Ανώνυμε 1:30 πμ συνεχίζεις το πεζοδρομιακό σου ύφος και ήθος γιατί δεν μπορείς να ψελλίσεις ούτε μια λέξη που να έχει ζουμί!
      Ο μοδάτος μοντερνισμός που προσπαθείς να πλασσάρεις σου επιστρέφεται ως απαράδεκτος!!

      Διαγραφή
    24. 2 49 φυτο δεν σου εμαθαν να κοιτας την ουσια κ οχι το περιτυλιγμα ;
      H εαν θελεις ΠΡΩΤΑ την ουσια κ ΜΕΤΑ,πολυ μετα,το περιτυλιγμα ;
      Aνοιξε τα γκαβα σου κ διαβαζε προσεκτικα τα σχολια σ αυτο που λεν κ οχι αυτο που θελεις να καταλαβεις εσυ.

      Φυτο ε φυτο.

      Διαγραφή
    25. 5:15 μμ
      Συνεχίζεις το πεζοδρομιακό σου ύφος και ήθος;;
      Νομίζεις ότι θα πείσεις κανέναν νοήμονα άνθρωπο με τα πεζοδρομιακά ανεγκέφαλα σχόλια σου;; Δεν υπάρχει περίπτωση!
      Ουσία έχει και η εξωτερική εμφάνιση! Κατάλαβέ το μοντερνιστή και "μεταπατερικέ"!...

      Διαγραφή
    26. 5:15 μμ: Πήγαινε ν' ακούσεις Καζαντζίδη και άλλα λαϊκά τραγουδάκια που ακούς και μην ασχολείσαι με τα χριστιανικά χωρίς να έχεις κάποια σοβαρότητα και κοσμιότητα... Δεν είναι τα χριστιανικά ζητήματα σαν τα λαϊκά τραγουδάκια που ακούς...

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.