30 Οκτ 2019

Περὶ Παρθενομάχου «θεολόγου» Χρυσόστομου Σταμούλη

Ἐκφράζουμε τὶς εὐγνώμονες εὐχαριστίες μας πρὸς τὸν Δρ. Ἀναστάσιο Πολυχρονιάδη. Μὲ τὸ ἄρτια θεολογικῶς κείμενό του ἀνέδειξε περίτρανα τὶς πλάνες τοῦ καθηγητῆ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς ΑΠΘ Χρυσόστομου Σταμούλη. Δυστυχῶς, ἡ πλειονότητα τῶν καθηγητῶν τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν, ἐμφορεῖται ἀπὸ ἕνα ἀλλότριο πνεῦμα ἀποδόμησης τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς Θεολογίας καὶ Ἀγωγῆς. Καλοῦμε τοὺς νεοεισαχθέντες φοιτητές, νὰ ἐρευνοῦν, νὰ ἀσκοῦν κριτική, νὰ διαβάζουν κείμενα θεοφόρων ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας γιὰ νὰ ἀντιλαμβάνονται τὴν χαώδη διαφορὰ μὲ τοὺς ἀποδομητές, οἱ ὁποῖοι κατέχουν σήμερα τὶς καθηγητικὲς ἕδρες. 
Γράφει ὁ Ἀναστάσιος Ὄμ. Πολυχρονιάδης, Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ 
Σὲ μία μικρῆς ἔκτασης ἔρευνα μελετοῦμε κείμενα τοῦ καθηγητῆ τῆς Δογματικῆς καὶ Συμβολικῆς Θεολογίας τοῦ Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ Χρυσόστομου Σταμούλη, ὁ ὁποῖος διετέλεσε...
καὶ πρόεδρος τοῦ ἐν λόγω Τμήματος, ἐπὶ δύο συνεχόμενες θητεῖες (2011-2013 καὶ 2013-2015).
Σὲ αὐτὰ καταγράφει τὴν ὕπαρξη μίας δῆθεν ἀρνητικῆς Ὀρθοδοξίας, προσπαθώντας νὰ θεμελιώσει «μία θετικὴ Ὀρθοδοξία», τὴν χαρακτηρισθεῖσα ὡς «σαρκοθεολογία». 

Ὁ ἐπίλογος τῆς ἐργασίας 
Ἐπειδὴ ἀπὸ τὴν ἀνωτέρω σύντομη ἔρευνά μας σὲ γραπτά τοῦ καθηγητῆ Χρυσόστομου Σταμούλη διαπιστώνουμε ἐνάντιες στὸ Ὀρθόδοξο δόγμα θέσεις του. Ἐδῶ ἐπικεντρωνόμαστε κυρίως στὰ λεγόμενά του γιὰ τὴν Ἀειπαρθενία τῆς Παναγίας, γιὰ τὴν δῆθεν ἔξοδο τοῦ Υἱοῦ «ἀπὸ τὴν βεβαιότητα τῆς ἀγαπητικῆς τριαδικῆς κοινωνίας», προκειμένου νὰ «πάει στὸ μηδέν», γιὰ τὴν φαντασιακὴ ἐκ μέρους του ἀνακάλυψη μίας θαμμένης καὶ φοβικῆς Ἐκκλησίας, ὅπως καὶ γιὰ τὴν δῆθεν διάσταση μεταξὺ δογματικῆς διατύπωσης καὶ μυστηρίου τῆς ἀγάπης, καθὼς καὶ γιὰ τὴν ἀπαξίωσή του, ὡς πρὸς τοὺς ἱεροὺς κανόνες. 

Ἐπειδὴ αὐτά, μαζὶ μὲ ἄλλα ἰδεολογήματα, τὰ ὁποῖα δὲν μποροῦν νὰ συμπεριληφθοῦν στὰ ὅρια μίας ὀλιγοσέλιδης ἐργασίας, ἀποτελοῦν ἕνα ἀποδομητικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας ἐγχείρημα, κάποια ἄλλη ἐκτενέστερη ἐργασία προφανῶς θὰ φωτίσει ἔτι περισσότερο τὴν ἀπόκλιση τῶν ἀπόψεών του ἀπὸ τὸ Ὀρθόδοξο δόγμα καὶ συνεπῶς τὸ ἀντιπαιδαγωγικὸ πρόβλημα ποὺ προκαλεῖ στὴν ἐκπαίδευση ἡ ἀποδόμηση τῆς Ὀρθοδοξίας.



8 σχόλια:

  1. Μεταπατερική
    αγαπολογια,

    ή

    Θεραπεία των
    συνεπειών της
    εκκοσμίκευσης

    με περισσότερη
    εκκοσμίκευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στον αρθρογράφο!!!

    Φιλαλήθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ ως φοιτητής της θεολογικής σχολής ΑΠΘ, πολλές φορές στο μάθημα του Σταμούλη, έβγαινα έξω, μη μπορώντας να αντέξω τις βλασφημίες που συνέχεια ξεστόμισε. Μιλούσε συνέχεια γύρω από τον έρωτα, την γυναίκα, τα γεννητικά όργανα (ιδίως τα γυναικεία). Και το χειρότερο είναι ότι έμπλεκε και άγια πρόσωπα, στον διαστροφικό λόγο του. Πραγματικός εμετός!
    Ένας απόφοιτος της θεολογικής σχολής ΑΠΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχολιαστή 2:46 μ.μ.

      Αν αληθεύουν όσα καταγγέλεις αφ' ενός χρειάζεται εκκλησιαστική καταδίκη αυστηρή του εν λόγω και αφ' ετέρου πολλά μπράβο σου αξίζουν!!!

      Σοφονίας

      Διαγραφή
  4. Ολοι οι πτυχιούχοι Θεολογίας οφείλουν να καταγγέλουν τις δυσσέβεις, βλασφημίες και αιρέσεις των καθηγητών τους!

    Ορθόδοξος Αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους γράψουν σε κασετόφωνο και να το δημοσιοποιήσουν αφού αποφοιτήσουν.
      Δε χρειάζεται να γίνουν μάρτυρες κιόλας.
      Εκτός κι αν το θέλουν.

      Διαγραφή
  5. *δυσσέβειες

    Διόρθωση στο 3:45 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι γνωστή η ρήση πανεπιστημιακού καθηγητή της θεολογικής απθ που με πόνο καυτηρίαζε την τραγική κατάσταση που επικρατεί στις θεολογικές σχολές: Σήμερα οι καθηγητές μας "θεολογούν" με "βότκα, καλσόν και συμπάθεια"...
    Αυτή η φράση τα λέει όλα και αντιλαμβανόμαστε ποιον ξεδιάντροπο δρόμο ακολουθούν οι αθεόφοβοι πανεπιστημιακοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.