9 Ιουλ 2016

Ἕνα μεταλλαγμένο θρησκευτικὸ μάθημα εἶναι τόσο ἐπικίνδυνο, ὅσο καὶ τὰ μεταλλαγμένα προϊόντα

Το Βασιλείου Χ. Στεργιούλη, θεολόγου
Εἶναι γεγονὸς ὅτι ἡ χώρα μᾶς δοκιμάζεται σκληρά. Διέρχεται τὴν πιὸ μεγάλη κρίση τῆς ἱστορίας. Μπήκαμε σὲ δύσκολες καὶ σκοτεινὲς ἀτραπούς. Σὲ ἐπικίνδυνα μονοπάτια. Λόγω τῆς οἰκονομικῆς κρίσης καὶ τῶν σφαλμάτων μᾶς οἱ Ἕλληνες χάσαμε τὴν ἐθνική μας κυριαρχία. Ξεπουλᾶμε λιμάνια, ἀεροδρόμια, τὴν κρατική μας περιουσία. Καὶ γίνεται λόγος πλέον γιὰ «ἐν ψυχρῶ ἐκτέλεση τῆς Ἑλλάδος». Τώρα δὲ ὁδηγούμαστε νὰ χάσουμε καὶ τὴν ἐθνική μας ταυτότητα καὶ ἰδιοπροσωπία. Τὴν πνευματικὴ καὶ πολιτιστική μας φυσιογνωμία. Καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ πιὸ ἐπικίνδυνο. Λαοὶ ποὺ ἔχασαν τὴν ἱστορία, τὴν πίστη καὶ τὸν πολιτισμό τους, ἐξαφανίστηκαν ἀπὸ τὸ χάρτη τῆς ἱστορίας. Ἀλλὰ ἐμεῖς «ὑπνώτουμε μακαρίως». «Καθεύδουμε ὑπὸ μανδραγόραν».
Ἔγιναν καὶ γίνονται ἀλλαγὲς στὴν ἐκπαίδευση. Ἕνα ἀπὸ τοὺς πιὸ εὐαίσθητους τομεῖς τοῦ ἔθνους. Ἔγιναν προσπάθειες νὰ ἀλλάξουν τὰ διδακτικὰ βιβλία, ἰδίως τῆς γλώσσας καὶ τῆς ἱστορίας. Ἐξαγγέλθηκαν μεταρρυθμίσεις στὴν ἐκπαίδευση. Καὶ τώρα ἑξαγγέλεται νέα, ποὺ εἶναι μᾶλλον....
ἀπορρύθμιση τῆς ἐκπαίδευσης. Ἕνας φτηνὸς λαϊκισμός, ποὺ δὲν ἀντιμετωπίζει τὰ προβλήματα καὶ δὲν προβάλλει θέσεις ἀντιμετώπισής τους. Μεταρρύθμιση τῆς ἐκπαίδευσης δὲν γίνεται μὲ τὴν αὔξηση τοῦ χρόνου τῶν διαλλειμάτων, τὴν κατάργηση τῶν παρελάσεων, τοῦ ἐκκλησιασμοῦ καὶ τῆς προσευχῆς στὰ σχολεῖα. Ὅλα αὐτὰ εἶναι ἀστεῖα. Καὶ παραπέμπουν σὲ ἄλλες ἐποχές. Οὔτε ἀποτελεῖ μεταρρύθμιση τῆς ἐκπαίδευσης ἡ μετάλλαξη τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν σὲ θρησκειολογία, ἐπειδὴ δὲν μποροῦμε νὰ τὸ καταργήσουμε. Ένα μεταλλαγμένο θρησκευτικὸ μάθημα εἶναι τόσο ἐπικίνδυνο, ὅσο καὶ τὰ μεταλλαγμένα προϊόντα.
Χρειάζεται σοβαρὴ καὶ σὲ βάθος θεώρηση τῶν προβλημάτων τῆς ἐκπαίδευσης. Δὲν πρέπει νὰ μᾶς φεύγει ἡ ἀλήθεια πὼς ἂν ἡ ἐκπαίδευση δὲν παρέχει παιδεία, δὲν εἶναι μόνον ἄχρηστη, ἀλλὰ καὶ ἐπικίνδυνη. Καὶ σκοπὸς τοῦ σχολείου δὲν εἶναι ἁπλῶς ἡ πληροφόρηση ἀλλὰ ἡ ἀγωγὴ καὶ ἡ καλλιέργεια τῶν νέων. Ὁ πολιτισμικός τους ἐγκλιματισμὸς καὶ ἡ ψυχοσωματική τους ὁλοκλήρωση. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἔννοια τῆς παιδαγωγίας. Παίρνουμε δηλαδὴ τὸ παιδὶ καὶ τὸ ὁδηγοῦμε σὲ ἕνα σκοπό. Στὸν ἐξανθρωπισμό του. Καὶ αὐτὸς ὁ σκοπὸς δὲν πετυχαίνεται μὲ τὴν ὑποβάθμιση τῆς ὀρθοδόξου ἀγωγῆς, τῆς προσευχῆς καὶ τῆς πίστης σὲ ἀξίες. Οὔτε μὲ τὴ μείωση τῶν ὡρῶν διδασκαλίας τῶν ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στὸ Γυμνάσιο. Καὶ μάλιστα ἐπιχειρεῖται αὐτὴ ἡ μείωση τῶν διδακτικῶν ὡρῶν τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν τὴν ἐποχὴ ποὺ οἱ Ἄγγλοι τὴν εἰσάγουν ἀπὸ τὸ Δημοτικό. Μποροῦν τὰ παιδιὰ τῆς Ἀγγλίας νὰ μαθαίνουν τὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ ἀπὸ τὸ δημοτικὸ καὶ δὲν μποροῦν νὰ τὴ μάθουν τὰ ἑλληνόπουλα ἀπὸ τὸ Γυμνάσιο;
Ἀγωγὴ δὲν σημαίνει λαϊκισμὸ καὶ ραστώνη καὶ χαρακτηρισμὸ τῆς ἀριστείας καὶ τῆς πρωτιᾶς ὡς... ρετσινιᾶς.
Φαίνεται πὼς μὲ τὴν ἐξαγγελθεῖσα μεταρρύθμιση ἐπιδιώκεται τὸ θρησκευτικὸ κομφούζιο καὶ ὁ ἑλληνορθόδοξος ἀποχρωματισμὸς τοῦ σχολείου καὶ τῆς νεολαίας μας. Φαίνεται ὅτι ἐννοεῖται τὸ σύγχρονο σχολεῖο, ὄχι μὲ τὸν ἐκσυγχρονισμὸ τῶν μεθόδων καὶ τῶν μέσων ἐκπαίδευσης καὶ ἀγωγῆς, ἀλλὰ μὲ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ πνευματικοῦ καὶ ἰδεολογικοῦ προσανατολισμοῦ τῆς ἐκπαίδευσης. Επιδιώκουν νὰ μᾶς ὁδηγήσουν στὴν ἰσλαμο-ὀρθοδοξία καὶ στὴν νεοεποχιτικὴ παγκοσμιοποίηση καὶ πανθρησκεία.
Εἶναι νὰ θλίβεται κανεὶς μὲ τὸ κατάντημά μας.

3 σχόλια:

  1. Γιατι μιλατε για κριση?Πολεμο εχουμε .Η εχθρικη διοικηση ειναι η Κομμισιον και οι δοαιλογες κυβερνησεις και το εχθρικο στρατευμα ειναι ο μουσουλμανικος λαθροστρατος που θελουν να τον απλωσουν σε ολη την Ελλαδα μας

    ΕΝΤΕΚΑ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    http://nikosxeiladakis.gr/εντεκα-δισ-ευρω-απο-τον-σοροσ-για-να-με/


    Στοχος του κατακτητη να μας τα παρουν ολα και να καταργησουν την γλωσσα μας ιστορια και φυσικα Ορθοδοξια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΗΠΑ=ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ,ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΤΑΞΙΑ,ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ........ΜΠΛΕΞΑΜΕΕΕΕΕ !!!
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντίνος Ιωάν. Παπανικολάου13 Ιουλίου 2016 στις 5:44 μ.μ.

    Κύριε Στεργιούλη, εκτιμώ τον αγώνα που κάνετε και συμμερίζομαι τον πόνο σας για το κατάντημα της χώρας μας γενικότερα και της παιδείας μας ειδικότερα. Επιτρέψτε μου,όμως,να υπογραμμίσω πως η πλειοψηφία των λεγομένων ανθρώπων της Εκκλησίας - με ή χωρίς εισαγωγικά - δεν δικαιούται να διαμαρτύρεται, εφόσον εξακολουθεί να στηρίζει και να ψηφίζει τους θεομπαίχτες και θαμώνες των λεσχών και των στοών της λεγομένης δεξιάς(όλων των δεξιών αποχρώσεων)! Η "Κοινωνία", πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια, στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε σχετικά με το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος στην Μεγάλη Βρετανία, αναφέρει μεταξύ των άλλων:"... Ἡ Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» διαφέρει ἀπό ὅλα ἀνεξαιρέτως τά κόμματα, ἀλλά καί τίς πολιτικές κινήσεις τῆς Χώρας, ἐπειδή ἀδιαπραγμάτευτα προτάσσει τήν ὑπεράσπιση τῆς Ἑλλάδος ὡς Ὀρθοδόξου Κράτους, ὄχι μέ τήν τυπική ἔννοια ἀλλά μέ τήν οὐσιαστική, ὅπου δηλαδή ἡ Ἐκκλησία εἶναι τό περιέχον καί συνέχον τό Κράτος. Τοῦτο σημαίνει πώς τό Κράτος καί ἡ νομοθεσία του πρέπει νά διαπνέεται ἀπό τόν νόμο τοῦ Χριστοῦ..." Ξεκάθαρα λόγια, σαφέστατη πολιτική στόχευση. Κι όμως οι περισσότεροι χριστιανοί μας δεν στηρίζουν τον ιερό αγώνα της παρατάξεως της Ρωμηοσύνης, της "Κοινωνία" ή - ακόμη χειρότερα - χαρακτηρίζουν τους εκπροσώπους της παρατάξεως αυτής "γραφικούς"! Μιλούν για μετάνοια και - ταυτοχρόνως - συνεχίζουν να ψηφίζουν τους θεομπαίχτες,αυτούς που για πολλά χρόνια υφαρπάζουν τις ψήφους των ανθρώπων της Εκκλησίας, αυτούς που τον τελευταίο καιρό έχουν κυριολεκτικά ποδοπατήσει τα ιερά και τα όσια του Γένους μας! Θέλουμε,λοιπόν,και τα παθαίνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.