4 Δεκ 2015

Οἱ Τζιχαντιστές τοῦ Διαφωτισμοῦ

Αποτέλεσμα εικόνας για δυτικος κοσμος τζιχαντιστες
Γράφει ὁ Χάρης Ναξάκης
Εἴμαστε ὅλοι Δυτικοί, εἴμαστε ὅλοι Γάλλοι, εἴμαστε ὅλοι Σαρλί; 
Τέσσερις Βρετανοὶ ναυτικοί, ὁ πλοίαρχος, ὁ ὑποπλοίαρχος, ἕνας ναύτης καὶ ὁ καμαρότος, μετὰ τὸ ναυάγιο τοῦ πλοίου Migonette στὸν Ἀτλαντικὸ τὸ 1884 ἐπέζησαν ἐπιβιβαζόμενοι σὲ μία βάρκα. Ὕστερα ἀπὸ 12 ἡμέρες, χωρὶς νερὸ καὶ μὲ μόνο δυὸ κονσέρβες , ὁ 17χρονος καμαρότος ποὺ εἶχε μπαρκάρει γιὰ νὰ ζήσει τὴν περιπέτεια ἤπιε θαλασσινὸ νερὸ καὶ ἀρρώστησε. Ὁ πλοίαρχος καὶ ὁ ὑποπλοίαρχος, παρὰ τὶς ἀντιρρήσεις τοῦ ναύτη, τὸν ἔσφαξαν ἐνῶ ἦταν ζωντανὸς καὶ ἐπέζησαν ἀπὸ τὶς σάρκες καὶ τὸ αἷμα τοῦ μέχρι νὰ τοὺς περισυλλέξει ἕνα διερχόμενο πλοῖο. Ὅταν ἐπέστρεψαν στὴν Ἀγγλία συνελήφθησαν μετὰ ἀπὸ καταγγελία τοῦ ναύτη καὶ παραπέμφθηκαν σὲ δίκη. Ὑπερασπιζόμενοι τὸν ἑαυτὸ τοὺς ἐπικαλέστηκαν τὸ ὠφελιμιστικὸ ἐπιχείρημα ὅτι ὀρθῶς ἔπραξαν, διότι ὁ καμαρότος θὰ πέθαινε ἔτσι καὶ ἀλλιῶς καὶ συνάμα ὁ φόνος τοῦ ἑνὸς ἔσωσε τοὺς ἄλλους τρεῖς, ποὺ εἶχαν καὶ οἰκογένειες νὰ συντηρήσουν. ..

Ὁ ἀνθρωπολογικὸς τύπος τοῦ πλοιάρχου καὶ τοῦ ὑποπλοιάρχου, ὁ ὀρθολογικὸς ἀτομιστής, εἶναι τὸ κυρίαρχο ὑπόδειγμα τοῦ δυτικοῦ πολιτισμοῦ, ὁ ὑπαρκτὸς διαφωτισμός, ὁ ὕστερος καπιταλισμός. Ὅποιος θέλει νὰ ὑποστηρίξει τὴν κουλτούρα τοῦ ἐγωισμοῦ καὶ τὴν ὀντολογία τῆς ἰδιοτέλειας καὶ τῆς ἀπληστίας μπορεῖ νὰ ἀναφωνήσει ὅτι εἶμαι καὶ ἐγὼ Δυτικός. Ποιὸς εἶναι ὅμως σήμερα ὁ δυτικὸς ἄνθρωπος, ἄξιος συνεχιστὴς τοῦ πλοιάρχου καὶ τοῦ ὑποπλοιάρχου, καὶ τί περιέχει ἡ ρομφαία τῶν ἰδανικῶν ποῦ ὑψώνει ἀπέναντι στοὺς ὀπισθοδρομικοὺς τζιχαντιστές; Εἰρήσθω ἐν παρόδῳ: ἡ ἀριστερὴ κριτικὴ ὅτι οἱ κυρίαρχες δυτικὲς ἐλὶτ δὲν δικαιοῦται νὰ ὁμιλοῦν διότι αἰῶνες τώρα λειτούργησαν ἀποικιοκρατικὰ στὸν Ἀραβικὸ κόσμο ἢ ὅτι εἶναι αὐτὲς ποὺ ἀνάλογα μὲ τὰ συμφέροντά τους ἐξοπλίζουν τοὺς τζιχαντιστὲς τῆς ISIS καὶ τῆς AL NUSRA ἢ ἀκόμα ὅτι ἡ κυρίαρχη ἰδεολογία τῶν τζιχαντιστῶν εἶναι ἀντιδραστική, εἴναι μὲν σωστὴ ἀλλὰ ἀπελπιστικὰ ἐλλιπής. Γιὰ τὸν τζιχαντισμὸ τῶν δυτικῶν ἀξιῶν ποιὸς θὰ μιλήσει; Γιατί χιλιάδες νέοι ἐνῶ εἶναι γαλουχημένοι στὰ δυτικὰ πανεπιστήμια μὲ τὰ ἀνώτερα ἰδεώδη του δυτικοῦ πολιτισμοῦ τὰ ἐγκαταλείπουν γιὰ νὰ στρατολογηθοῦν στὶς γραμμὲς τῶν σκοταδιστῶν τζιχαντιστῶν; Γιατί πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς ἐκεῖ αἰσθάνονται ὅτι βρίσκουν τὸ νόημα τοῦ ἀνήκειν σὲ κάτι; Γιατί τὸ δυτικὸ πρότυπο ἀδυνατεῖ νὰ ἐμπνεύσει καὶ οἱ διαφωτισμένοι δυτικοὶ νέοι εἴτε εἶναι παρίες τῶν φτωχογειτονιῶν εἴτε γόνοι τῶν μεσοστρωμάτων, προσηλυτίζονται ἀπὸ μία μουσουλμανικὴ σέχτα, ἀπὸ τὸν θρησκευτικὸ φανατισμὸ καὶ φαντασιώνονται τὴ σωτηρία τοῦ ἑαυτοῦ τοὺς μέσω μίας μηδενιστικῆς αὐτοθυσίας; Μίας σωτηρίας τῆς «ψυχῆς» ποῦ ὁ δυτικὸς πολιτισμὸς δὲν μπορεῖ νὰ τοὺς προσφέρει; 

Πῶς ὅμως νὰ ἐμπνεύσει ὁ ἀπομαγευμένος δυτικὸς πολιτισμὸς ὅταν ὅραμα τοῦ εἶναι ὁ τζιχαντισμὸς τῆς ἰδιοτέλειας, ἡ ἀναζήτηση νοήματος μέσω τῆς ἐσχατολογίας τοῦ ἀτομικισμοῦ; Ὁ Ἀτομικισμὸς συρρικνώνει τὸ ἄτομο σὲ ἕνα ἑαυτὸ ἐλάχιστο, γυμνὸ καὶ ναρκισσιστικό, ποὺ νοηματοδοτεῖ τὴν ὕπαρξη τοῦ μέσω τῆς ἐλευθερίας τῆς ἰδιωτικῆς κατανάλωσης, τῆς ἀπελευθέρωσης τῶν ἐπιθυμιῶν. Ἀφοῦ ὁ κόσμος εἶμαι ἐγὼ δὲν αἰσθάνομαι τὴν ἀνάγκη ἑνὸς κοινοῦ κόσμου, γι’ αὐτὸ καὶ τὸ ὕψιστο δικαίωμα ποὺ διεκδικεῖ ὁ δυτικὸς ἄνθρωπος, εἴτε εἶναι φιλελεύθερος εἴτε εἶναι ἀριστερός, εἶναι τὸ δικαίωμα στὴν διαφορά. Ἔτσι οἱ ἀτομικιστικὲς ἐπιθυμίες μετατρέπονται σὲ ἀνθρώπινα δικαιώματα, τὰ ὁποῖα δὲν εἶναι τίποτα ἄλλο ἀπὸ τὸ δικαίωμα τοῦ ἀτόμου στὴν διαφορά, νὰ διαθέτει δηλαδὴ ὅπως ἐπιθυμεῖ τὸ σῶμα του, τὸ πνεῦμα του καὶ τὰ χρήματά του καὶ γιὰ νὰ διατηρηθοῦν τὰ δικαιώματα αὐτὰ εἶναι ἐπιτρεπτὸ ὁ Δυτικὸς πολιτισμὸς νὰ ἐξάγει τὴν «δημοκρατία» στὸν ὀπισθοδρομικὸ ἀραβικὸ κόσμο. Ἂς θυμηθοῦμε μία ἀπὸ τὶς κεντρικὲς ἔννοιες τοῦ Δυτικοῦ πολιτισμοῦ: ἡ ἐλευθερία τοῦ ἀτόμου σταματάει ἐκεῖ ποὺ ἀρχίζει ἡ ἐλευθερία τοῦ ἄλλου. Ἂν ὅμως ἔτσι ἔχουν τὰ πράγματα τότε ἡ ἐλευθερία τοῦ ἀτόμου δὲν περιλαμβάνει τὸν ἄλλο, εἶναι μόνο ἡ λατρεία τοῦ ἑαυτοῦ του. Μιλάω στὸν ἑαυτό μου γιὰ νὰ μὲ ἀκούσουν οἱ ἄλλοι. Στὰ πλαίσια αὐτῆς τῆς «ἐλευθερίας» ἔχει συντελεστεῖ ὁ θάνατος τοῦ ἄλλου καὶ ὁ ἐαυτός μου ἔχει μείνει γυμνὸς καὶ ἐλάχιστος γιατί ἔχω δολοφονήσει τὸν ἄλλο ποὺ εἶναι μέσα μου. Ὁ ἐλάχιστος ἄνθρωπος εἶναι ἐγωκεντρικός, ποτὲ δὲν μιλάει στοὺς ἄλλους γιατί τὸ ἔχει ἀνάγκη ὁ ἐαυτός του, συνομιλεῖ μόνο μὲ τὸν ἑαυτό του καὶ ἀνταγωνίζεται τοὺς ἄλλους. 

Στὴ βάση ποιῶν λοιπὸν ἀξιῶν νὰ ὑπερασπίσουμε τὸν Δυτικὸ πολιτισμό; Ὁ γυμνὸς καὶ ἐλάχιστος ἄνθρωπος δὲν εἶναι ἐκτροπὴ ἀπὸ τὸ αὐθεντικὸ ἄτομο τοῦ διαφωτισμοῦ, εἶναι ἡ φυσική του ἐξέλιξη. Κύριο χαρακτηριστικό του δυτικοῦ ὀρθολογικοῦ ἀτομιστῆ εἶναι ἡ ἐπιθυμία ἰσχύος, ἡ βούληση γιὰ δύναμη καὶ ἐξουσία, ποὺ ἐμπεριέχει μία ἐγγενῆ ἰακωβίνικη βία, ποὺ εἶναι ἡ ἄλλη ὄψη τῆς βίας τῶν τζιχαντιστῶν. Γι’ αὐτὸ δὲν εἶμαι ἐραστὴς τῆς προόδου, δὲν εἶμαι προοδευτικός, ἂν αὐτὸ σημαίνει ὑποστήριξη τῶν ἀξιῶν τοῦ Δυτικοῦ πολιτισμοῦ. Ὀπισθοδρομικοὶ λοιπὸν ὄλου τοῦ κόσμου ἑνωθεῖτε γιὰ νὰ ἀναζητήσουμε ἕνα νέο ἀνθρωπολογικὸ ὑπόδειγμα, ἕνα πολιτισμὸ τῆς μεσότητας καὶ τῶν ὁρίων. Γιατί πρόοδος εἶναι καὶ ἡ ὀπισθοδρόμηση, ἡ ἐπιστροφὴ δηλαδὴ στὴν ἀρχή, εἶναι ἡ κατανόηση ὅτι τὸ παιχνίδι τῆς ζωῆς εἶναι διπρόσωπο, κάτι ἀνάμεσα στὴν ἐξέλιξη καὶ τὴν ὀπισθοδρόμηση. Ἀπέναντι στοὺς τζιχαντιστὲς τοῦ Διαφωτισμοῦ, στὴν τυραννία τῆς οἰκονομίας καὶ τὸν καταναλωτικὸ ἡδονισμὸ χρειαζόμαστε ἕνα κίνημα οἰκονομικᾶ ἄθεων γιὰ νὰ ἐπιδιώξουμε μία ἀξιοβίωτη ζωὴ ποὺ νὰ χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὴν ἀλληλεγγύη καὶ τὸν συνεργατισμὸ ἀντὶ τοῦ ἀνταγωνισμοῦ, τὴν τοπικοποιημένη καὶ ἀμεσοδημοκρατικὴ ἰσοκατανομὴ πόρων καὶ ἐξουσιῶν, τὴν οἰκονομία τῶν κοινῶν ἀγαθῶν καὶ τὸν περιορισμὸ τῶν ἀναγκῶν.
antifono.gr

2 σχόλια:

  1. ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΗ Η ΦΟΒΕΡΗ ΕΙΔΗΣΗ;;;

    ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


    «Όλη η Βίβλος (λέμε τώρα)...» - Παράσταση "ψυχοθεραπεία". Ο? βλάσφημες προκλήσεις το? λαο? μας συνεχίζονται.
    http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ελληνορθόδοξη Παράδοση του κοινοτισμού είναι το μόνο υγιές αντίδοτο στα δηλητήρια του Δυτικού ατομικισμού και του Ισλαμικού δαιμονικού φανατισμού.

    Η Ελληνορθόδοξη ( = Ρωμέ'ι'κη ) κοινοτική παράδοση έχει φυσικά τις ρίζες της στην Κλασική Ελλάδα, όπου ο Άνθρωπος δεν μπορούσε να νοηθεί οντολογικώς ως κάτι "ανεξάρτητο" από την Πόλιν - δηλαδή από τους συμπολίτες του.

    Ο Κλασικός Έλλην και ο φυσικός του απόγονος, ο Ορθόδοξος Ρωμηός, εννοούν και πετυχαίνουν την αυτοπραγμάτωση μόνο μέσω του "ανήκειν" και της προσφοράς τους στην κοινότητα.....η ατομική προκοπή και πρόοδος νοείται μόνο σε σχέση με την προσφορά προς την κοινότητα, είτε αυτή είναι το χωριό, είτε είναι η Πόλις, είτε είναι η Πατρίδα...

    Αυτή η κοινοτική οργάνωση - με πνευματικό άξονα συγκεντρώσεως την κοινή νοηματοδότηση της ζωής, δηλαδή την Ορθόδοξη Πίστη - έσωσε κυριολεκτικώς το Γένος μας από την εξαφάνιση και την αφομοίωση επί Τουρκοκρατίας.

    Η Εθνεγερσία του 1821 ήταν ΣΑΦΩΣ ένας Εθνικοθρησκευτικός Αγώνας - μια "τζιχάντ" με την σημερινή ορολογία....ήταν ένας Ιερός Πόλεμος με όλη την σημασία της λέξεως, ασχέτως των ανοησιών περί "Δυτικού διαφωτισμού" που αναμασούν σήμερα οι κάθε λογής ευρωλιγούρηδες.

    Οι Έλληνες το 1821 ΔΕΝ πολέμησαν για "Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα " και λοιπές Δυτικές ανοησίες, ούτε για το "δικαίωμα στην διαφορετικότητα".....πολέμησαν υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ και το δηλώνουν σαφώς σε κάθε γραπτό κείμενο της εποχής τους.

    Απέναντι λοιπόν στις Συμπληγάδες της Δυτικής πνευματικής ερήμου και του Ισλαμικού δαιμονικού φανατισμού εμείς πρέπει να αντιπαρατάξουμε τις δικές μας Ελληνορθόδοξες Αξίες και Ιδανικά.

    Με μια τέτοια πανίσχυρη πανοπλία δεν έχουμε να φοβόμαστε κανένα από τα "θεριά" του Μακρυγιάννη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.