6 Μαρ 2015

“Τό Γένος μας σέ κρίση;”


Ἡ “Ενωμένη Ρωμηοσύνη” πραγματοποίησε ἐκδήλωση μέ θέμα: “Τό Γένος μας σέ κρίση;”, ἡ ἐκδήλωση ἔγινε τό πρωΐ τῆς Κυριακῆς στην Ἱερά Μονή Νταού Πεντέλης.
Ομιλητές: Στάθης Αδαμόπουλος, Οικονομολόγος 
Χρήστος Κλειώσης, Δικηγόρος 
Δήμος Θανάσουλας, Δικηγόρος 
ἐνῶ τόν συντονισμό εἶχε ὁ Σπυρίδων Κοντογιάννης, ὁμότιμος καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

8 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό...όντως περνάμε μια κρίση και αυτό με ενέπνευσε να συγγράψω το παρακάτω κείμενο ως απάντηση στην άθεη κυβερνήση που έχουμε σήμερα αλλα και σε πολλούς ακόμη ομοϊδεάτες τους που κατακλύζουν χρονια τώρα τον διαδυκτιακό χώρο. Σε παρακαλώ δημοσίευσε το και κάνε το ένα μπορείς ευρύτερα γνωστό για να ενημερωθούν εάν γίνεται ακόμη και όλοι οι έλληνες καθώς παρατηρώ πλήρη αγνοια σε μεγάλο βαθμό. μέσα σε λίγες παραγράφους προσπάθησα να συμπυκνώσω αρκετή αδιαμφησβήτη γνώση με σκοπό να δοθεί επιτέλους μια σοβαρή απάντηση σε όλους αυτούς και να μην κρατούν συνεχώς το στόμα μας κλειστό.

    Αρχικά θα ήθελα να δηλώσω πως κάθε σπιθαμή της αγίας γραφής είναι σημαντική και δεν πρέπει να παραβλέπουμε απολύτως τίποτα ούτε ένα ιώτα όπως είπε και ο κύριος. Το γεγονός αυτό θα επαληθευτεί μέσω μιας ανακάλυψης που έκανα πρόσφατα σε μια απλή και ξεχασμένη κατά πoλλόυς γενεαλογία στο πέμπτο κεφαλαιο της γενέσεως, η οποια κρύβει μέσα της κατά την άποψη μου μια απo της μεγαλύτερες προφητείες σε ολόκληρη την παλαιά διαθήκη.
    Για του λόγου το αληθές έχω βαρεθεί να ακούω τις διαφορες αμφισβητήσεις που γίνονται συχνά για την θεοπνευστία της αγίας γραφής μας και είναι θλιβερό πως στην παγίδα αυτή πέφτουν ακόμα και ευσεβείς χριστιανοί, με αποτέλεσμα να πέφτουν σε αίρεση. Είναι τραγικό να βλέπουμε χριστιανούς να θεωρούν τον κατακλυσμό του Nώε η τους πρωτόπλαστους μυθικά γεγονότα και να δέχονται τις εσφαλμένες επιστημονικές θεωρίες προσπαθώντας κιόλας απεγνωσμένα αρκετές φορές να τις συμβιβάσουν με τον λόγο του θεού.
    Έχω ακούσει αμέτρητα φαιδρά όπως ότι τα περισσότερα γεγονότα μέσα στην παλαιά διαθήκη δεν έχουν γίνει η ακόμη και το ότι η παλαιά διαθήκη με τον χριστιανισμό δεν έχουν καμια σχέση και πρέπει να αποβληθεί απ την θρησκεία μας. Όλα αυτά φυσικά είναι φαντασιώσεις διαφορων κοινών επιτήδειων χλευαστών και δεν πρέπει να τις παίρνουμε στα σοβαρά καθώς όλες είναι πλήρως υποθετικές, έστω και λίγο εάν τις ερευνήσει κάποιος δεν έχουν καμια απολύτως βάση.
    Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αποδείξω την αρμονια μεταξύ των 2 διαθηκών. Κατά την ταπεινή μου γνώμη θεωρώ πως ολόκληρη η βίβλος αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και θεόπνευστο σύστημα πολλών βιβλίων τα οποια παρα τον μεγάλο αριθμό συγγραφέων τους και την χρονική διαφορα μεταξύ της συγγραφής των κομματιών του κατέχει μια εκπληκτική συνοχή. Δεν υπάρχει καμια λογική εξήγηση γι αυτό εκτος απo την παρέμβαση του θεού. Η καινή διαθήκη είναι κρυμμένη μέσα στην παλαιά και μέσα στην καινή διαθήκη αποκαλύπτεται η παλαιά, δεν υπάρχουν διαφορες και αποτελούν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
    Οποιοσδήποτε αμφισβητεί την παραπάνω αλήθεια δεν αξίζει να αυτοαποκαλείται χριστιανός. Ακόμα και το αιρετικός είναι ένα απλό κοπλιμέντο για εκείνον. Το να κάνω μια ιστορική υπεράσπιση της αγίας γραφής είναι εύκολο για μένα εξαιτίας των σπουδών μου στο αντικείμενο αυτό αλλα κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο και βαρετό για κάποιον ο οποιος θέλει να μάθει την αλήθεια και μάλιστα γρήγορα. Για οικονομία χώρου αλλα και χρόνου θα επικεντρωθώ στην αποκάλυψη της συνοχής και της θεοπνευστίας μονο μέσω της ανάλυσης 2 απλών χωριων στην αρχή της αγίας γραφής. Το ένα με σκοπό να αποδειχθεί η θεολογική αξιοπιστία της και το άλλο η επιστημονική.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι περισσότεροι όταν μελετάμε την γραφή και πέσουμε πάνω σε μια γενεαλογία είτε αυτή βρίσκεται στην παλαιά είτε στην καινή διαθήκη συνήθως την προσπερνάμε και πάμε παρακάτω, γιατί δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε μια κοινή σειρά από ονόματα ενός οικογενειακού δέντρου, αλλα επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην πλοκή. Oταν λοιπόν κάποιος διαβάζει την γένεση θεωρεί σημαντικότερο να δώσει προσοχή στο προπατορικό αμάρτημα και τον κατακλυσμό παρα σε μια γενεολογία στη μέση των γεγονότων αυτών.
    Πριν παραθέσω το συγκεκριμένο χωριο θα ήθελα να αναφέρω συνοπτικά το μήνυμα του χριστιανισμού και της βίβλου σε 2-3 σειρές. Το νόημα λοιπόν που βγάζει κάποιος όταν έρχεται σε επαφή με την θρησκεία μας είναι το εξής :
    Ο πανάγαθος θεός δημιούργησε τον άνθρωπο αθάνατο και ελεύθερο παρόλα αυτά εκείνος χρησιμοποίησε την ελευθερια αυτή εις βάρος του με αποτέλεσμα να γίνει θνητός. Ο θεός μέσω της απόλυτης αγάπης του για εκείνον ενσαρκώθηκε και κατέβηκε στη γη με σκοπό να πληρώσει για τις αμαρτίες του και να αναγεννηθεί η ελπίδα για αιώνια αιώνια ζωή. Αφού λοιπόν δώσαμε τον ορισμό μένει τώρα να αποκαλύψουμε το μυστικό της ξεχασμένης γενεαλογίας.

    Eποίησεν ὁ Θεὸς τὸν Ἀδάμ…ἔζησε δὲ Ἀδὰμ…καὶ ἐγέννησε…τὸ ὄνομα αὐτοῦ Σήθ. Ἔζησε δὲ Σὴθ…καὶ ἐγέννησε τὸν Ἐνώς. Καὶ ἔζησεν Ἐνὼς…καὶ ἐγέννησε τὸν Καϊνᾶν…Καὶ ἔζησε Καϊνᾶν…καὶ ἐγέννησε τὸν Μαλελεήλ. Καὶ ἔζησε Μαλελεὴλ…καὶ ἐγέννησε τὸν Ἰάρεδ. Καὶ ἔζησεν Ἰάρεδ…καὶ ἐγέννησε τὸν Ἐνώχ. Καὶ ἔζησεν Ἐνὼχ…καὶ ἐγέννησε τὸν Μαθουσάλα
    Καὶ ἔζησε Μαθουσάλα… καὶ ἐγέννησε τὸν Λάμεχ. Καὶ ἔζησε Λάμεχ καὶ ἐγέννησεν υἱόν…ἐπωνόμασε τὸ ὄνομα αὐτοῦ Νῶε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γενεαλογία αυτή αποτελείται από 10 ονόματα
    1 : Ἀδάμ
    2 : Σήθ
    3 : Ἐνώς
    4 : Καϊνᾶν
    5 : Μαλελεήλ
    6 : Ἰάρεδ
    7 : Ἐνώχ
    8 : Μαθουσάλα
    9 : Λάμεχ
    10 : Νῶε
    Καλή η γενεαλογία σημαντικές οι προσωπικότητες αλλα δεν μένουμε εκεί. Το κάθε όνομα ξέρουμε ότι στη μητρική του γλώσσα έχει μια συγκεκριμένη σημασία. Σε κάποιον έλληνα φυσικά τα ονόματα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα παρα μονο μια ακατανόητη σειρά γραμμάτων. Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα π.χ. εάν μάθουμε ότι κάποιος λέγεται Johnson, το τελευταίο που θα έρθει στo μυαλού κάποιου είναι ότι το είναι το ίδιο με το Eλληνικό Iωαννίδης. Ούτε ένα όνομα δεν υπάρχει που να μην σημαίνει κάτι και το ίδιο ισχύει με αυτα στην γενεαλογία. Ειδικότερα οι εβραίοι έδιναν και δίνουν ακόμη τεραστια βάση στην ονοματοδοσία τους, για δούμε λοιπόν ένα ένα και τα παραπάνω, τι θέλουν άραγε να μας πουν.


    Η έννοια του ονόματος Ἀδάμ είναι άνθρωπος και είναι απολύτως λογικό καθώς ήταν και ο πρώτος άνθρωπος που δημιουργήθηκε . Το όνομα Σήθ σημαίνει όρισε, Ἐνώς πάει να πει θνητός, Καϊνᾶν σημαίνει θρήνος η σπαραγμός, Μαλελεήλ σημαίνει ο ένδοξος θεός παρόμοιο με το γνωστό σε όλους αλληλούια που πάει να πει δοξάστε το κύριο. Ἰάρεδ σημαίνει κατάβαση η πάω προς τα κάτω (yarad), το Ἐνώχ έχει αρκετές σημασίες όπως μυητής, δάσκαλος η κάποιος που είναι εξαιρετικά αφιερωμένος σε κάτι . γενικότερα δηλώνει κάποιον ο οποιος διακατέχεται από την επιθυμία να εμπνεύσει τους άλλους για κάποιον ανώτερο πνευματικό σκοπό. Μαθουσάλα σημαίνει όταν θα είναι νεκρός η μέσω του θανάτου του θα έλθει . Λάμεχ σημαίνει δέσμιος η ταπεινωμένος αλλα κάποιοι θεωρούν ότι σημαίνει το αντίθετο δηλαδή δυνατός η διαφωνία όμως αυτή δεν επηρεάζει σε τίποτα το μήνυμα της γενεαλογίας. Τέλος το όνομα Νῶε δηλώνει την παρηγοριά, την ανάπαυση και το κουράγιο. Το μονο που μένει τώρα είναι να ενώσουμε τις σημασίες των παραπάνω ονομάτων σχηματίζοντας μια πρόταση.

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΡΙΣΕ ΤΟΝ ΘΝΗΤΟ ΣΠΑΡΑΓΜΟ, ΑΛΛΑ Ο ΕΝΔΟΞΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΚΑΤEΒΕΙ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΤΟΥ ΔΕΣΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΟΥ Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ( Η ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΛAMEX ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΑΥΣΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρω ότι έχετε μείνει άναυδοι αλλα έτσι είναι, η αλήθεια κρύβεται ακόμη και στα πιο απίθανα σημεία, εάν κάποιος συγκρίνει την παραπάνω πρόταση με τον ορισμό της χριστιανικής πίστεως θα δει ότι λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα, φυσικά αυτό είναι αδύνατον να έγινε τυχαία καθώς βρίσκεται η περίληψη ολόκληρης της αγίας γραφής σε μια απαρατήρητη γενεαλογία, με γεγονότα μάλιστα τα οποια έγιναν χιλιάδες χρονια μετά από την συγγραφή της, όπως είναι τα πάθη του ιησού και η λύτρωση μας απo την αμαρτία.


    Διαδώστε το λοιπόν και αποδείξτε σε όλους τους αμφισβητίες την θεοπνευστία της βίβλου μέσα σε λίγες γραμμές. Δεν χρειάζεται η συγγραφή ολόκληρων διατριβών για την υπεράσπιση της πίστεως μας.
    Ο απόστολος Πέτρος δήλωσε κατηγορηματικά :
    Κύριον δὲ τὸν Θεὸν ἁγιάσατε ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν, ἕτοιμοι δὲ ἀεὶ πρὸς ἀπολογίαν παντὶ τῷ αἰτοῦντι ὑμᾶς λόγον περὶ τῆς ἐν ὑμῖν ἐλπίδος μετὰ πραΰτητος καὶ φόβου,
    Να είσθε δε πάντοτε έτοιμοι, δια να απολογήσθε υπέρ της αληθείας εις καθένα, που σας ζητεί απόδειξιν δι' αυτά, που πιστεύετε και ελπίζετε να απολαύσετε εκ μέρους του Θεού, χωρίς να φανατίζεσθε και να εξάπτεσθε. (Ο φανατισμός και η οργή εκθέτει εις τα μάτια των εχθρών της πίστεως και σας τους ιδίους και την αλήθειαν του Ευαγγελίου).
    Α΄ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΡΟΥ 3: 15.
    Ένα μικρό παράδειγμα σαν αυτό αρκεί. Ωστόσο ο στόχος μας δεν είναι να προκαλέσουμε διαφωνίες με τους αντιπαλους μας, όχι, δεν είναι αυτοί ο εχθρός μας, ανεξάρτητος εάν δουλεύουν γι αυτόν και έχουν παρασυρθεί. Σκοπός μας είναι να τους δείξουμε την αλήθεια και τον σωστό δρόμο χωρίς φανατισμούς. Η διαδικασία μπορεί να γίνει μέσω απλών επιχειρημάτων σε ένα φιλικό διάλογο, θεωρώ πως οι περισσότεροι έχουν αγνοια και είναι απαραίτητο κάποιος να τους πληροφορήσει, εάν μάθουν την αλήθεια το πιο σίγουρο είναι ότι θα αλλάξουν.
    Υπάρχει όμως και ακόμη μια μερίδα ανθρώπων η οποια εσκεμμένα ενώ ξέρει την αλήθεια την αποφεύγει με νύχια και με δόντια, για αυτούς δεν έχω να πω απολύτως τίποτα, εάν θέλουν έτσι, δικαίωμα τους, να μην παίρνουν όμως και άλλους μαζί με αυτούς στο λάκκο που έχουν πέσει, ας τα κρατήσουν αυτά που πιστεύουν στον εαυτό τους.
    Εγώ προσωπικά εάν δεν πίστευα σε κάτι δεν χαλούσα τον πολύτιμο και λιγοστό χρόνο μου, αφού δεν θα είχα δεύτερη ζωή με το να ασχολούμαι φανατικά με αυτό, γράφοντας καθημερινά ολόκληρα κατεβατά για να το απορρίψω, απλός θα το αγνοούσα σαν να μην είχε συμβεί ποτε. Το ότι υπάρχουν σήμερα χιλιάδες Blogs, ιστοσελίδες και βιβλία με ανθρώπους οι οποιοι φανατικά προσπαθούν και αφιερώνουν την ζωή τους ολόκληρη στην κατάρριψη της χριστιανικής θρησκείας είναι ύποπτο και η συμπεριφορά τους δεν είναι λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να εξισώνουν τον θεό μας με τις νεράιδες και τους μονόκερους αλλα δεν τους είδα να γραφουν ποτε ένα βιβλίο 500 σελίδων εναντίον τους, ούτε βεβαια και να ανεβάζουν δεκάδες άρθρα κάθε μέρα κατηγορώντας τα. Εάν κάποιος το κάνει για να υπερασπιστεί την θρησκεία του π.χ. ένας μουσουλμάνος θα το δεχτώ καθώς ο ίδιος θεωρεί πως ο συνάνθρωπος του θα τιμωρηθεί επειδή πιστεύει σε κάποιον άλλο θεό. Όταν όμως ένας άθεος κάνει σκοπό της ζωής του το ίδιο πράγμα κάποιο ψυχολογικό σύμπλεγμα κρύβεται από πίσω και ίσως η κρυφή επιθυμία του να πιστέψει. Η εμμονη λοιπόν αυτή μάλλον δημιουργείται μέσω της καταπολέμησης ίδιας της βαθιάς θελήσεως του για τον θεό δεν υπάρχει άλλη εξήγηση καθώς ανταμοιβή από αυτό που κάνει δεν υπάρχει καμια.



    Συνήθως αυτοί οι οποιοι το κάνουν αυτό κατακρίνουν την αγια γραφή και ισχυρίζονται πως αποτελεί μια απλή συλλογή αρχαίων μύθων με κανένα ίχνος επιστημονικής γνώσης. Παρουσιάζουν την αγια γραφή ως ένα παραμύθι που γράφτηκε από ημιμαθείς ανθρώπους χωρίς κανένα απολύτως δείγμα θεοπνευστίας. Υπάρχουν όμως και κάποιοι όπως εγώ που θεωρούν την αγια γραφή όχι μονο ηθικό αλλα και επιστημονικό εγχειρίδιο για την κατανόηση της ζωής. Γι αυτό λοιπόν θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την περιγραφή ολοκληρου του κόσμου που μας περιβάλλει μέσα σε 10 λέξεις.

    Γεν. 1,1 Ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν.
    Τι σημαίνει αυτό και πως μπορούμε να αποδείξουμε στους αμφισβητίες ότι αυτό ισχύει? Τα πράγματα είναι εύκολα. Η λέξη αρχή συμβολίζει την αρχή του χρόνου. Ο χρόνος όπως ξέρουμε αποτελείται από 3 πράγματα. Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, o ουρανός δηλώνει τη δημιουργία του χώρου, o χώρος γύρω μας αποτελείται από τρεις διαστάσεις, το μήκος, το πλάτος και το ύψος, η γη συμβολίζει την δημιουργία της ύλης και η ύλη όπως όλοι γνωρίζουμε έχει τρεις καταστάσεις, στερεα, υγρή και αέρια. Ο θεός αποτελείται και ο ίδιος από τρία πρόσωπα τον πατέρα, τον υιό και το άγιον πνεύμα.
    Έτσι λοιπόν εξηγείται πολύ λογικά και το δόγμα της αγίας τριάδος. Κανεις δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο χρόνος, ο χώρος και η ύλη δεν είναι το ίδιο πράγμα επειδή έχουν τρεις φύσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τον θεό.
    Περιληπτικά λοιπόν το πρώτο χωριο της γενέσεως μας λέει πως ένας τριαδικός θεός δημιούργησε ένα τριαδικό κόσμο. Μέσα σε 10 λέξεις υπάρχουν 4 τριάδες. Ο θεός, η ύλη, ο χώρος και ο χρόνος. Και τα 4 είναι αλληλένδετα στοιχεια της ύπαρξης μας, η ζωή μας ολόκληρη εξαρτάται απo αυτά. Ειδικότερα τα τρία πράγματα που αποτελούν το χωροχρονικό συνεχές της θεωρίας της σχετικότητας πρέπει να υπάρχουν ταυτόχρονα μεταξύ τους, γι αυτό το λόγο και σε συνδυασμό με τον δεύτερο θερμοδυναμικό νομο έπρεπε να υπάρχει μια αρχή σε αυτά και δεν θα μπορούσαν να είναι αιώνια.
    Την αρχή αυτή μπορούσε να την φέρει μονο κάποιος ο οποιος βρίσκεται εκτος του χωροχρόνου και ένα τέτοιο ων είναι μονο ο θεός καθώς σαν δημιουργήματα του είναι ανεξάρτητα από αυτόν. Με λίγα λόγια εάν υπάρχει ύλη και δεν υπάρχει χώρος δεν έχεις που να την βάλεις, εάν υπάρχει χώρος και ύλη αλλα δεν υπάρχει χρόνος δεν έχεις ποτε να την βάλεις κλπ. Η λογική είναι απλή και όλοι μπορούν να το καταλάβουν.
    Ο δημιουργός είναι απαιρατητος γιατί από το τίποτε δεν μπορεί να προέλθει κάτι και οτιδήποτε ξεκινάει να υπάρχει έχει μια αιτια, είναι αδύνατον κάτι να δημιουργήσει τον εαυτό ειδικά εάν αυτό είναι το τίποτα 0 + 0 = 0 και όχι 1, επιπλέον είναι αδύνατον να υπάρξει μια άπειρη σειρά γεγονότων στο παρελθόν επειδή εάν γινόταν κάτι τέτοιο τότε ποτε δεν θα είχε φτάσει το παρόν. Προκαλώ οποιονδήποτε με αμφισβητεί να μετρήσει από το μείον άπειρο μέχρι το 0. Του εγγυώμαι ότι ποτε δεν θα φτάσει εκεί, μάλλον θα του πάρει μια αιωνιότητα, άρα κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί και ούτε έχει συμβεί ποτε στον φυσικό κόσμο. Εάν κάποιος υποστηρίζει ότι το σύμπαν είναι αιώνιο είναι ανάλογο με το λέει ότι δεν υπάρχουμε καν και φυσικά κάτι τέτοιο είναι παράλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ύπαρξη ενός παντοδύναμου θεού που δεν είναι παγιδευμένος στο χωροχρόνο κρίνεται απαραίτητη για εμάς και όλο το σύμπαν ταυτόχρονα. Το πρώτο λοιπόν χωρίο της αντιεπιστημονικής για τους επικριτές της, αγίας γραφής, περιγραφει τον τριαδικό κόσμο γύρω μας και αποδεικνύει την ύπαρξη του τριαδικού χριστιανικού θεού μέσω της αδυναμίας του αντιθετου.
    Πραγματικός θεός δεν μπορεί να είναι σύμφωνα με τα παραπάνω ούτε αυτός του διεφθαρμένου αντιτριαδικου μονοθεϊσμού των Ιουδαίων και των μουσουλμάνων, ούτε βεβαια και κάποιος θεός του πολυθεϊσμού η του πανθεϊσμού ο οποιος είτε βρίσκεται μέσα στο σύμπαν είτε αποτελεί το ίδιο το σύμπαν. Αυτός ο θεός θα πρέπει να είναι αχωρος, άχρονος, άυλος, αναιτιος και φυσικά παντοδύναμος ένα τέτοιο ων ταιριάζει απόλυτα με τις ιδιότητες που κατέχει ο χριστιανικός θεός γι αυτό και δεν υπάρχει κανένα σοβαρό επιχείρημα για να τον απορρίψει κάποιος όσο και σκληρά και αν προσπαθήσει.
    Δ.T.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
    .ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΡΙΖΙΑΝΟΙ
    Γιατί δεν δείχνουν στα κανάλια τι γίνεται στο ΠΑΡΙΣΙ;;;; Τεράστιες διαδηλώσεις κατά των ομοφυλοφίλων... και υπέρ της οικογένειας.http://koukfamily.blogspot.gr/2014/10/blog-post_649.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξεχασα να σας γραψω πως μετα τις διαδηλωσεις στο Παρισι,το οποιο επι χρονια το διαφθειρουν ,αναγκαστηκε ο Ολαντ να μην προχωρησει τα νομοθετικα του τερτιπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.